Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Yaksa schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:59:
[...]

Omdat ik vond dat de nadruk op de bouwsteentjes moest liggen en niet op de dame.......
Hoe leuk ook, het lijkt in geen velden of wegen op LEGO. 😉

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Yaksa schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 15:58:
Wat extra kleur in dit topic mag ook wel 'ns.
Met een klein beetje hulp van Josephine Wall kom je dan een heel eind:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel tof hoe kleurrijk dit geworden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

JDx schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 12:33:
Ik heb eindelijk een goede FaceRestore node gevonden die ook de codeformer PTH aan kan, je weet wel, die van A1111 en succesvol kunnen installeren!

https://github.com/mav-rik/facerestore_cf

de PTH file heb je waarschijnlijk al in je A1111 mapje.

[Afbeelding]

Even een voorbeeld met bovenstaande settings, before and after.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En nog eentje

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Met wat voor woorden krijg je zulke patronen/stoffen van de kleding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024
Jorgen schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:42:
[...]

Met wat voor woorden krijg je zulke patronen/stoffen van de kleding?
Dat is gewoon een toevalstreffer.

"attractive blonde woman, (wearing summerdress and snowboots), in the snow, winter scene" uit m'n hoofd.

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Supertoffe outfit en achtergrond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

JDx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:44:
[...]

Dat is gewoon een toevalstreffer.

"attractive blonde woman, (wearing summerdress and snowboots), in the snow, winter scene" uit m'n hoofd.
Ik vind het erg leuk om met kleding te experimenten/ontwerpen, maar bij mij zijn het ook vooral toevalstreffers. Of ik moet iets heel aparts invoeren zoals "stained glass dress with light glowing from the inside"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Rudy-B schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 15:04:
[...]

We gebruiken blijkbaar verschillende face detailers?

Dreamshaper Turbo v2.1, steps 6, CFG 2.
Prompt:
girl in black low cut latex dress
her face and body dripping wet from rain
city street
Plus de 14 keywords van een paar videos terug.

[Afbeelding]
Combinatie van het materiaal van de jurk, de regen, de natte haren, de belichting op haar borsten, is echt ontzettend goed gelukt! 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
Jorgen schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:45:
[...]

Ik vind het erg leuk om met kleding te experimenten/ontwerpen, maar bij mij zijn het ook vooral toevalstreffers. Of ik moet iets heel aparts invoeren zoals "stained glass dress with light glowing from the inside"
Afbeelding is verder niet mooi, maar...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N5rTf31.png

"attractive blonde woman, wearing summerdress and snowboots, in the snow, winter scene"

Ik denk de combinatie van dress en winter of snow, want het is een beetje een slavisch patroontje.

[ Voor 3% gewijzigd door JDx op 23-02-2024 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:44
JDx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 20:35:
[...]Ik vind ze wel erg smooth, terwijl we een paar pagina's geleden "samen" bijna een hele avond bezig zijn geweest om een realistische "foto" en huid te krijgen. Met die knitted wool and denim trousers, maar ik kan zo niet in je prompt vinden waar dit nou in zit.

Ik ben niet thuis, maar zal straks de prompts eens naast elkaar leggen, wat ik zo snel kan bedenken is het stukje (freckles:0.6) misschien.

Ik zie de nostril piercing ook niet terug, dat kreeg ik ook niet voor elkaar bij m'n goths/emos, nose piercing, face piercing, piercings, face full of piercings, nop... niks. Uitdaging van de avond? ;)

Oh kak het is al half 9 geweest.
Dat 'nogal smooth' komt misschien omdat je de afbeelding nog niet hebt aangeklikt?
Piercings zijn inderdaad lastig.
Misschien komt dat wel door de Amerikaanse bias van de modellen, en heeft SD maar weinig plaatjes met piercings 'onder ogen' gehad.
Het kan wel, maar mooi is anders:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4HRw0xz4P5NP2WNmZrq_XkpiiY8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9tQsyz1ewU7cEmLrzyktVSZV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I86BGpEtIxYb0fG_V2_ruU57Ylc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mIIO7dVCkMFpWeJ6N91eANa4.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GIPWwN_ksy6woxzmWAkqeAeTQus=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RLm6ycerSkKqHwJK9ZWoS1mM.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpVQITWACpCdCEJtGVPrLb4BrQY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zZAFwpQhsKU5Ob2x5XkXH6uC.jpg?f=fotoalbum_tile

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

JDx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:51:
[...]

Afbeelding is verder niet mooi, maar...

[Afbeelding]

"attractive blonde woman, wearing summerdress and snowboots, in the snow, winter scene"

Ik denk de combinatie van dress en winter of snow, want het is een beetje een slavisch patroontje.
Dat zou heel goed kunnen inderdaad!
Toen ik met Yodayo bezig was met Carolina Jones nam hij ook gewoon heel vaak de kleur van haar ogen over als kleur voor de outfit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
Jorgen schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:55:
[...]

Dat zou heel goed kunnen inderdaad!
Toen ik met Yodayo bezig was met Carolina Jones nam hij ook gewoon heel vaak de kleur van haar ogen over als kleur voor de outfit.
Ik kon het toch niet laten om Comfy even aan te slingeren en als ik van snow sun maak en van winter summer maak, krijg je meteen een heel ander vrolijk patroontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Yaksa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:53:
[...]

Dat 'nogal smooth' komt misschien omdat je de afbeelding nog niet hebt aangeklikt?
Ja, wel aangeklikt, niet dat ik het niet mooi vind hoor, ik hou wel van die smooth gezichtjes, dat zie je terug in bijna al mijn dames, maar dit is toch wel een behoorlijk verschil.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FXkbgVn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Hier de link naar de pagina met alle prompts
Het grote AI art show- & kletstopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
JDx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:02:
[...]Ja, wel aangeklikt, niet dat ik het niet mooi vind hoor, ik hou wel van die smooth gezichtjes, dat zie je terug in bijna al mijn dames, maar dit is toch wel een behoorlijk verschil.
[Afbeelding]
Weet je hoeveel tijd dat mijn dames besteed hebben aan plamuren, gladstrijken en opmaken? >:)
En buiten dat, afbeeldingen van twee compleet verschillende prompts in twee verschillende plaatjesmakers, verschillende seeds en wie weet hoeveel andere variabelen nog meer is volgens mij niet reëel.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Yaksa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:05:
[...]

Weet je hoeveel tijd dat mijn dames besteed hebben aan plamuren, gladstrijken en opmaken? >:)
En buiten dat, afbeeldingen van twee compleet verschillende prompts in twee verschillende plaatjesmakers, verschillende seeds en wie weet hoeveel andere variabelen nog meer is volgens mij niet reëel.
Ja in elk magazine en 90% van mijn renders zien er ook zo uit hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
Jorgen schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 21:45:
[...]Ik vind het erg leuk om met kleding te experimenten/ontwerpen, maar bij mij zijn het ook vooral toevalstreffers. Of ik moet iets heel aparts invoeren zoals "stained glass dress with light glowing from the inside"
Jij bedoelt zoiets:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MG9QHRC5V5p_NPkRvYjWqdhiJ9I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e4Mh1OiatOJCoxaGgZKiw1EN.jpg?f=fotoalbum_large

Even schaamteloos de prompt (a ultra-high resolution, professionally photographed image of a 2-Button wedding blazer, royal green with subtle dark green ankara patterns on a mannequin in a studio background. Dramatic studio lighting creates highlights . 8k resolution, extremely detailed, sharp focus, perfect color accuracy) gejat van PlaygroundAI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Yaksa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:32:
[...]

Jij bedoelt zoiets:[Afbeelding]

Even schaamteloos de prompt (a ultra-high resolution, professionally photographed image of a 2-Button wedding blazer, royal green with subtle dark green ankara patterns on a mannequin in a studio background. Dramatic studio lighting creates highlights . 8k resolution, extremely detailed, sharp focus, perfect color accuracy) gejat van PlaygroundAI
Ik kende heel PlaygroundAI niet eens, waar komen die plaatjes vandaan, posten mensen die zelf inclusief prompt of wordt dit gescraped van andere sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
JDx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:48:
[...]Ik kende heel PlaygroundAI niet eens, waar komen die plaatjes vandaan, posten mensen die zelf inclusief prompt of wordt dit gescraped van andere sites?
Het is een community en je kunt, dacht ik, ook via de site plaatjes genereren.
Zie deze video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Yaksa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:32:
[...]

Jij bedoelt zoiets:[Afbeelding]

Jaaa, dit soort dingen bedoel ik. Bij mij neemt hij te vaak de kleur van de ogen of de haren over, ipv de opgegeven kleuren voor de kleding.

Ik krijg er dit soort afbeeldingen uit:

Dit is mijn originele afbeelding:

(masterpiece), best quality, expressive eyes, perfect face, young adult woman, explorer, adventurer, blonde hair, messy hairbun, green eyes, qipao dress

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CCQCAcH.png

en 2 variaties aangepast met de door jou genoemde prompts

(masterpiece), best quality, expressive eyes, perfect face, young adult woman, blonde hair, messy hairbun, green eyes, a ultra-high resolution, professionally photographed image of a qipao dress, royal green with subtle dark green ankara patterns, in a studio background. Dramatic studio lighting creates highlights . 8k resolution, extremely detailed, sharp focus, perfect color accuracy

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KI0YmGF.png

(masterpiece), best quality, expressive eyes, perfect face, a ultra-high resolution, professionally photographed image of a qipao dress, navy blue with subtle light blue ankara patterns on a young adult woman, with blonde hair, messy hairbun, green eyes, dramatic studio lighting creates highlights, 8k resolution, extremely detailed, sharp focus, perfect color accuracy

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GwP2Pgv.png

Bij de laatste begint het gezicht ook af te wijken. Ik gebruik hierbij het Photon model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
Jorgen schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:07:
[...]

Jaaa, dit soort dingen bedoel ik. Bij mij neemt hij te vaak de kleur van de ogen of de haren over, ipv de opgegeven kleuren voor de kleding.

Ik krijg er dit soort afbeeldingen uit:

Dit is mijn originele afbeelding:

(masterpiece), best quality, expressive eyes, perfect face, young adult woman, explorer, adventurer, blonde hair, messy hairbun, green eyes, qipao dress

[Afbeelding]

en 2 variaties aangepast met de door jou genoemde prompts

(masterpiece), best quality, expressive eyes, perfect face, young adult woman, blonde hair, messy hairbun, green eyes, a ultra-high resolution, professionally photographed image of a qipao dress, royal green with subtle dark green ankara patterns, in a studio background. Dramatic studio lighting creates highlights . 8k resolution, extremely detailed, sharp focus, perfect color accuracy

[Afbeelding]

(masterpiece), best quality, expressive eyes, perfect face, a ultra-high resolution, professionally photographed image of a qipao dress, navy blue with subtle light blue ankara patterns on a young adult woman, with blonde hair, messy hairbun, green eyes, dramatic studio lighting creates highlights, 8k resolution, extremely detailed, sharp focus, perfect color accuracy

[Afbeelding]

Bij de laatste begint het gezicht ook af te wijken. Ik gebruik hierbij het Photon model.
Die bleeding zit ik as we speak ook mee, dan heb ik een mooie blonde met klassieke rode lippen, wil ik pink highlights in het blonde haar, krijg ik opeens ook roze lippen. Doe ik quotes om de red lipstick, worden de lippen iets roder, maar de mooie contrasterende blauwe achtergrond wordt opeens een soort fade van blauw naar rood. Dit is juist een van de dingen die Stable Diffusion 3 gaat oplossen volgens mij, meerdere los van elkaar staande onderdelen in een prompt.

Als ik zeg wearing tight top and denim jeans, wordt die top ineens ook van spijkerstof, heel irritant.

Ik ga het nu ook afsluiten, want ik wilde relaxen en word gefrustreerd :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
Jorgen schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:07:
[...]Jaaa, dit soort dingen bedoel ik. Bij mij neemt hij te vaak de kleur van de ogen of de haren over, ipv de opgegeven kleuren voor de kleding.
Het lijkt mij sowieso wel goed voor iedereen die hiermee begint om de basics van prompt writing eigen te maken. Zelfs de volgorde van de argumenten kan al verschil maken.
Deze pagina van Stable Diffusion beschrijft goed hoe je de basis van de prompt op zou kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

JDx schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:13:
[...]

Die bleeding zit ik as we speak ook mee, dan heb ik een mooie blonde met klassieke rode lippen, wil ik pink highlights in het blonde haar, krijg ik opeens ook roze lippen. Doe ik quotes om de red lipstick, worden de lippen iets roder, maar de mooie contrasterende blauwe achtergrond wordt opeens een soort fade van blauw naar rood. Dit is juist een van de dingen die Stable Diffusion 3 gaat oplossen volgens mij, meerdere los van elkaar staande onderdelen in een prompt.

Als ik zeg wearing tight top and denim jeans, wordt die top ineens ook van spijkerstof, heel irritant.

Ik ga het nu ook afsluiten, want ik wilde relaxen en word gefrustreerd :9
Als het frustreert moet je het ook aan de kant leggen inderdaad.
Geniet van het restant van de avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Yaksa schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:19:
[...]

Het lijkt mij sowieso wel goed voor iedereen die hiermee begint om de basics van prompt writing eigen te maken. Zelfs de volgorde van de argumenten kan al verschil maken.
Deze pagina van Stable Diffusion beschrijft goed hoe je de basis van de prompt op zou kunnen zetten.
Die kende ik inderdaad. Ga ik nog eens proberen of dit met CoPilot en Yodayo ook verschil maakt

Edit: als ik de volgorde aanpas en bepaalde dingen eruit haal/toevoeg dan maakt hij er een totaal ander personage van, ondanks dat ik dezelfde seed gebruik.

[ Voor 12% gewijzigd door Jorgen op 23-02-2024 23:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudy-B
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-03 21:56

Rudy-B

Always have fun.

Even wachten op Stable Diffusion 3, dan zouden de meeste van dit soort 'bleeding' issues verleden tijd moeten zijn. Dan kan je schrijven rode bal, groene kubus, blauwe cylinder en dan doet ie dat goed, je kan er zelfs nog links en rechts bij zetten. Dat alles althans volgens de pre-info. Dall-E 3 (Copilot) is daar ook al wel beter in dan de huidige Stable Diffusion.

[ Voor 12% gewijzigd door Rudy-B op 24-02-2024 01:30 ]

YouTube AI Playlist - Deviantart AI Portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Rudy-B schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 01:27:
Even wachten op Stable Diffusion 3, dan zouden de meeste van dit soort 'bleeding' issues verleden tijd moeten zijn. Dan kan je schrijven rode bal, groene kubus, blauwe cylinder en dan doet ie dat goed, je kan er zelfs nog links en rechts bij zetten. Dat alles althans volgens de pre-info. Dall-E 3 (Copilot) is daar ook al wel beter in dan de huidige Stable Diffusion.
Dit is inderdaad ook wat ik heb begrepen, dat dit soort dingen verleden tijd zijn. Elke keer als je denkt wow, AI is nu echt goed bedenk je je hoe veel dingen beter kunnen.

Nog steeds die handen, vingers, nagels, bleeding, tekst en smudgie gezichten zonder face detailer, al komt er soms een plaatje uit die amper van een foto te onderscheiden is valt er nog zo veel te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

Of vingers en andere kleine details beter gaan worden weet ik niet. Het klinkt alsof ze een manier hebben gevonden om beter naar de prompt te luisteren, het is nog niet duidelijk of de plaatjes ook groter gaan worden dan 1024px, of dat ze een hele nieuwe 'teach' cyclus gestart hebben. Zolang stable diffusion intern, latent, met 128px werkt zal het moeilijk blijven om kleine details realistisch weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
Het is vandaag World Bartender Day.

De (bijna) perfect geserveerde wodka/martini, stirred, not shaken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyBOQ71sNdVZ-xUJCXqSj7hyb98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sx5ljIkqg4Y9H4xEMHBomkg0.jpg?f=fotoalbum_large

Proportioneel kan er nog wel iets verbeterd worden, maar ik vind het geheel er toch redelijk uit zien.
Prompt: "A crystal cocktailglas containing wodka/martini, icecubes and an olive. On a rosewood bar. Caviar and oysters." plus de gebruikelijke toevoegingen om de details een beetje op orde te brengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
Een kijkje in de keuken van een entomoloog, een wetenschapper op het gebied van insecten.
Ik denk dat ik nog wel een tijdje bij dit model (Dreamshaper XL turbo 2.1) blijf, er zitten echt verbeteringen in. Bijvoorbeeld de pengreep die goed wordt weergegeven (en ik heb er niet eens om gevraagd).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/byk6Kz9iZSsFH1sQKA1N5GcR7lg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8AG9Yc3HWzbOtMeI1Nr7WbIp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DB0gd8_4P8B5SDro6-92dESA3Jo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nVriaaNiWZdirnzVj3rox4fg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iWvJMSGH-5YcZQ6WLAJR1mHbL5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZnRfcCApL63FMUdBmIqEXVsE.jpg?f=fotoalbum_large

Prompt: Generate a pen and ink image that portrays the insect collecting world where the protagonist stands before a desk. Sitting across is a entomologist, and in the background shelves with sliding drawers, holding different species of insects. The protagonist, fulfilling his contract, delivers new species. Vintage paintings of insects on the wall. Vivid colours, intricate details, highly detailed, trending on artstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Yaksa schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:33:
Een kijkje in de keuken van een entomoloog, een wetenschapper op het gebied van insecten.
Ik denk dat ik nog wel een tijdje bij dit model (Dreamshaper XL turbo 2.1) blijf, er zitten echt verbeteringen in. Bijvoorbeeld de pengreep die goed wordt weergegeven (en ik heb er niet eens om gevraagd).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Prompt: Generate a pen and ink image that portrays the insect collecting world where the protagonist stands before a desk. Sitting across is a entomologist, and in the background shelves with sliding drawers, holding different species of insects. The protagonist, fulfilling his contract, delivers new species. Vintage paintings of insects on the wall. Vivid colours, intricate details, highly detailed, trending on artstation
Ik ben ook helemaal over op 2.1 in 2.0 zaten nog een paar dingetjes die beter uit kwamen in het origineel, maar zie nu geen reden meer om de originele Turbo te gebruiken.

Ga misschien zelfs nog wel wat oude images opnieuw genereren, kijken wat eruit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
Dit is echt grappig, totale random waanzin natuurlijk, maar het prompt is "😏💕🎶" ja alleen 3 emotes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zhGK19l.jpeg

Toch kun je het enigszins sturen "💀💩🙈" doodshoofd poepaap

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5i18YJK.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
😰💑 (oftewel hot couple with heart)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/etmC6a5.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Na een tijdje geleden voor het eerst eens aan het klooien te zijn geweest met Stable Diffusion 1.5 ben ik nu nog maar eens aan de gang gegaan met SDXL.
Is toch wel weer erg leuk om mee te klooien :)
Een paar lieve poesjes :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jFY4E4wDJaSmOIlG9pqh4EVy6Mg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0oERfLhW1EuNoHi1AIAsMCs2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/90HUftva3oz8KxA0c-RA_gbg1TY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UHs2qoNU3fLXwla6tgj1WQgm.jpg?f=fotoalbum_large

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
🧙‍♂️, 🚀, 🌌 (mage, rocket, milky way)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ryHYVBg.jpeg

Ok dat was de laatste, maar lijkt me wel een uitdaging om met enkel emotes (eigenlijk dus gewoon de woorden erachter) iets tofs te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
JDx schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 23:05:
[...]IGa misschien zelfs nog wel wat oude images opnieuw genereren, kijken wat eruit komt.
Mei 2023 met BING:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbji0_lMQ9p_Kbbdl4lQMz5uCe0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3m8VKROYyHnr4OLANzpBFVq.jpg?f=fotoalbum_large

Februari 2024 met Turbo 2.1:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dT2ups0rJPuBVZSsTjdTuluFqx4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xp4Gjz8Y1VrjBtriDBzpZI9i.jpg?f=fotoalbum_large

Exact dezelfd prompt gebruikt: "morning scene, realistic photo of a young woman, posing, looking at the camera. She has an intense look, large blue eyes. Her bright red hair is waving in the wind. She wears a lace bridal dress with lots of diamonds, high white leather boots. She looks like Jeri Ryan and a figure athlete. In a dense forest. Happy face."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Yaksa schreef op zondag 25 februari 2024 @ 00:30:
[...]

Mei 2023 met BING:

[Afbeelding]

Februari 2024 met Turbo 2.1:

[Afbeelding]

Exact dezelfd prompt gebruikt: "morning scene, realistic photo of a young woman, posing, looking at the camera. She has an intense look, large blue eyes. Her bright red hair is waving in the wind. She wears a lace bridal dress with lots of diamonds, high white leather boots. She looks like Jeri Ryan and a figure athlete. In a dense forest. Happy face."
Bing was ook nog wel heel erg slecht toen :9

Mei 2023

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RKGhWcq.png

Deliberate_v2
professional modelshoot style photo elegant woman, long tight skirt, evening dress, long boots, simple warm sweater, bare shoulders, realistic, sharp focus, 8k high definition, insanely detailed, intricate, elegant, on rainy day, wet top, rain, wet tshirt, hyper-realistic, ultra detailed, thick eyeliner, full body, ponytail, braids, cinematic light, close up, black and white background, (black and white top), black leather skirt

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XKhFto1.png

theAllysMixIII_v10
professional modelshoot style photo slavic young girl, long tight skirt, evening dress, long boots, simple warm sweater, bare shoulders, realistic, sharp focus, 8k high definition, insanely detailed, intricate, elegant, on rainy day, wet top, rain, wet tshirt, hyper-realistic, ultra detailed, thick eyeliner, full body, ponytail, braids, cinematic light, natural lipstick, pink hair, black white background, natural lips, goth, emo, kneeling, pink hair

Februari 2024

Dreamshaper XL Turbo 2.1 beide uiteraard

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g9aAM7D.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CN8Qu7W.jpeg

Edit: ik had nog een LoRA aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Realisme is duidelijk beter, maar voor wat creativiteit moet je toch zelf in de prompt aan de slag of naar een ander model. Ik kan het beter vergelijken met ouder Midjourney werk waar ik voor realisme ging, dit is al in Stable Diffusion.

Ik bedoelde ook eigenlijk meer revised versions van Turbo 1.0 generaties, niet van zo oud.

volgens mij had ik op die van mei 2023 ook bewust de handen weg gecropt en kostte het wel tig generaties voor een mooi resultaat

[ Voor 34% gewijzigd door JDx op 25-02-2024 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
December 2022 (Midjourney)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wq9cceA.png

beautiful blonde woman standing in grass, full body, tailored black dress, elegant summerdress, ultra detailed, hyper-realistic, cinematic, dramatic lighting, volumetric lighting, 150mm, octane render, denoise, photograph with a Haselblad H3DII, standing in long grass, warm, sunny, moody, dawn, sunrays, long hair, photorealistic, detailed --v 4 --ar 2:3

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7JDr3tF.png

beautiful woman standing in snow, full body, light snow, ultra detailed, hyper-realistic, cinematic, dramatic lighting, volumetric lighting, 150mm, octane render, denoise, photograph with a Haselblad H3DII, standing in deep snow, cold, snowing, thick clothes, moody, dawn, sunrays, long hair, photorealistic, detailed --v 4 --ar 2:3

Februari 2024

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nnF5NUM.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EoBme7w.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Nog eentje dan, deze is wel erg vet, voor die tijd, maar nu ook.

December 2022 (Midjourney)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KO9prkB.png

beautiful blonde woman with blackangel wings, standing in grass, full body, tailored black dress, dress from feathers, elegant summerdress, ultra detailed, hyper-realistic, cinematic, dramatic lighting, volumetric lighting, 150mm, octane render, denoise, photograph with a Haselblad H3DII, warm, sunny, moody, dawn, sunrays, long hair, photorealistic, detailed --v 4

Februari 2024

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ArQnsyV.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
Vandaag is het op de kop af 122 jaar geleden dat de eerste stofzuiger voor huishoudelijk gebruik werd gedemonstreerd en dat verdient een ouderwetsch tafereeltje:

"Gebruikt bij het schoonmaken van kleeden, karpetten, gordijnen en matrassen deezen stofzuiger die dankzij zijn onberispelijke werking alles hygiënisch achterlaat"

De prompt is eigenlijk verrassend simpel: '1902, a full color photograph of a housewife demonstrating the first household vacuum cleaner'

Alhoewel de diverse modellen steeds beter worden in het weergeven van huishoudelijke apparaten (ook de 'antieke' modellen) blijft het lastig om slangen, buizen en machines aan elkaar te 'knopen'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RgIhFOoN6wUddUGUij1fvOfrtM4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4NEgJvgveBhQLMrl3SIFl88C.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

Ik heb m'n default ComfyUI workflows aangepast, de Kohya Deep Shrink en de Self-Attention Guidance nodes zijn toegevoegd. Er zijn vele combinaties mogelijk, bijvoorbeeld een groot image van 2048px maken in 1x zonder upscalen, en elke mogelijke combinatie van defaiult, Kohya en SAG voor de eerste sampler en de er op volgende Latent Upscale sampler.

Heel veel mogelijkheden om op zoek te gaan naar dat ene lekkere plaatje. Er is een video waarin de workflow stap voor stap doorgenomen wordt en waar ook weer veel plaatjes bij zitten waarop de verschillen te zien zijn. Ook een download link voor de workflows, extra Styles, en m'n tabel voor de 'image size' node zit erbij.

Links zal ik hier niet meer posten, maar een link in mijn handtekening was OK, dus daar kan je het vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
JDx schreef op zondag 28 januari 2024 @ 23:30:
Ik heb ze overigens gedeeld op Civitai met art by jaynl in de prompt, benieuwd of ik dit nog eens terug ga zien in prompts van mensen die alles klakkeloos overnemen :D
Haha kwam het tegen op TensorArt ofzo :D :+

Die negative is alleen niet van mij, maar de positive wel, gewoon 1 op 1 overgenomen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qTdcS2W.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SrhmM5f.png

[ Voor 9% gewijzigd door JDx op 26-02-2024 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 17:18
JDx schreef op maandag 19 februari 2024 @ 22:59:
[...]

Je moet sowieso een custom model downloaden van Civitai, veel gebruiken momenteel Dreamshaper XL Turbo, omdat die razendsnel goede resultaten geeft met 6 steps en CFG 2.

Je kan beginnen met A1111 of meteen aan de slag met ComfyUI, daar zit ook een soort starters workflow in, hoef je alleen maar op Load Default te klikken, je model aankiezen links, dit overnemen en hop
In het begin is comfyui best intimiderend maar met de tips die ik hier lees en Rudy's YT kanaal gaat het wel de goede kant op. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Sinds kort ook eens (eindelijk) begonnen lokaal draaien van image gen. Momenteel gebruik ik Webui-Forge. Maar loop beetje verloren in de vele modellen, VAEs, lora's enz... Op dit moment gebruik ik bijv 'Blank Canvas XL' met aDetailer voor de ogen/gezichten, maar aantal zaken zijn me niet helemaal duidelijk :

* welke sampling method gebruik je best? vaak wordt bij een model een tip gegeven, maar ik zie ok dat de uiteindelijke beelden (zelfs met identieke seed) behoorlijk kunnen verschillen afhankelijk van gebruikte sampling method. ergens gids/richtlijn?

* ik zie heel vaak prompts met heel uitgebreide zaken zoals masterpiece, intricate enz... zijn er daar ook bepaalde richtlijnen voor? ik knip/plak wel eens prompts van andere voorbeelden maar wil dit vooral begrijpen

* andere extensions, vae's, lora's die je zou aanraden als 'must have', of bepaalde modellen die ideaal zijn voor bepaalde zaken? ik creëer zo'n beetje vanalles (foto's, landschappen, 3D ventjes, pentekeningen...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
Cabo schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 01:23:
[...]

In het begin is comfyui best intimiderend maar met de tips die ik hier lees en Rudy's YT kanaal gaat het wel de goede kant op. :)
Mooi dat je nu goed op weg bent met Comfy, zonde om te beginnen met A1111 als je de tijd wil nemen om Comfy te leren, kan je zo veel meer mee.
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 08:10:
Sinds kort ook eens (eindelijk) begonnen lokaal draaien van image gen. Momenteel gebruik ik Webui-Forge. Maar loop beetje verloren in de vele modellen, VAEs, lora's enz... Op dit moment gebruik ik bijv 'Blank Canvas XL' met aDetailer voor de ogen/gezichten, maar aantal zaken zijn me niet helemaal duidelijk :

* welke sampling method gebruik je best? vaak wordt bij een model een tip gegeven, maar ik zie ok dat de uiteindelijke beelden (zelfs met identieke seed) behoorlijk kunnen verschillen afhankelijk van gebruikte sampling method. ergens gids/richtlijn?

* ik zie heel vaak prompts met heel uitgebreide zaken zoals masterpiece, intricate enz... zijn er daar ook bepaalde richtlijnen voor? ik knip/plak wel eens prompts van andere voorbeelden maar wil dit vooral begrijpen

* andere extensions, vae's, lora's die je zou aanraden als 'must have', of bepaalde modellen die ideaal zijn voor bepaalde zaken? ik creëer zo'n beetje vanalles (foto's, landschappen, 3D ventjes, pentekeningen...)
Dit staat toch zo'n beetje allemaal in de afgelopen pagina's?

Bijna iedereen gebruikt hier ComfyUI met Dreamshaper XL Turbo, Steps 6, CFG 2, DPMPP SDE (ook wel DPM++) en Karras als basis. Daarna kan je verder experimenteren.

Een aparte VAE heb je niet nodig en een LoRA ook niet tenzij je iets specifieks wil.

[ Voor 64% gewijzigd door JDx op 27-02-2024 10:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lapino
Yep bedankt voor de info. Zal eens zien wat ComfyUI te bieden heeft. Heb echt nog niet de tijd genomen om alles hier door te lezen, maar ben van mezelf al verbaasd hoeveel ik heb bijgeleerd op paar dagen tijd. Ongelooflijk boeiend wat allemaal mogelijk is. Als ex-IT'r (50j oud) nog altijd interessant om te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19

nFo

lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:04:
Yep bedankt voor de info. Zal eens zien wat ComfyUI te bieden heeft. Heb echt nog niet de tijd genomen om alles hier door te lezen, maar ben van mezelf al verbaasd hoeveel ik heb bijgeleerd op paar dagen tijd. Ongelooflijk boeiend wat allemaal mogelijk is. Als ex-IT'r (50j oud) nog altijd interessant om te volgen.
Ik zou eerst beginnen met Webui-Forge, kan je het meeste ook mee doen, stuk overzichtelijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 19:55
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 10:04:
Hier ook een 50 plusser non actief it’er 😊
Ben sinds een paar dagen bezig met ComfyUI. Deed daarvoor alles in A1111. Maar ComfyUI is echt zo snel om mee te werken en je hebt het gevoel dat je alles zelf in regie hebt.
A1111 werkt ook prima maar die doet vanalles onder de motorkap en is minder transparant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
Prompt door Copilot na het vragen om een SD prompt in the style of JayNL van een woman in the bedroom.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/p9q3yi5.png

**Evelyn**, the enchantress of moonlit chambers, resides in a bedroom bathed in soft luminescence. The walls wear tapestries woven with stardust, their threads whispering forgotten spells. A **canopy bed**, draped in silken azure, cradles Evelyn like a celestial cocoon. Her skin, porcelain and kissed by moonbeams, glows ethereally.

The room is an orchestra of textures: **velvet curtains** swaying in the breeze, a **crystal chandelier** casting fractured rainbows, and a **plush rug** underfoot, its fibers embracing her bare feet. Evelyn's gown, a cascade of midnight blue, clings to her curves, its neckline revealing the constellation of freckles on her collarbone.

On the **vanity**, antique perfume bottles stand guard, their fragrances mingling with the scent of blooming jasmine from the open window. Evelyn's reflection in the **oval mirror** holds secrets—the curve of her lips, the arch of her brows, the hint of mischief in her eyes.

Outside, rain taps against the glass, a gentle serenade. Evelyn reclines on the bed, her hair fanning out like a galaxy, tendrils escaping their pins. She cradles a leather-bound book—a portal to realms beyond—and her laughter dances with the flicker of candle flames.

Capture Evelyn's essence, infuse it with intimacy, and let your art evoke the quiet magic of her boudoir.

Note: JayNL’s art often combines atmospheric settings, emotional depth, and attention to intricate details. Feel free to adapt the prompt to suit your own artistic vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 20:00
JDx schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:13:
Prompt door Copilot na het vragen om een SD prompt in the style of JayNL van een woman in the bedroom.

[Afbeelding]

**Evelyn**, the enchantress of moonlit chambers, resides in a bedroom bathed in soft luminescence. The walls wear tapestries woven with stardust, their threads whispering forgotten spells. A **canopy bed**, draped in silken azure, cradles Evelyn like a celestial cocoon. Her skin, porcelain and kissed by moonbeams, glows ethereally.

The room is an orchestra of textures: **velvet curtains** swaying in the breeze, a **crystal chandelier** casting fractured rainbows, and a **plush rug** underfoot, its fibers embracing her bare feet. Evelyn's gown, a cascade of midnight blue, clings to her curves, its neckline revealing the constellation of freckles on her collarbone.

On the **vanity**, antique perfume bottles stand guard, their fragrances mingling with the scent of blooming jasmine from the open window. Evelyn's reflection in the **oval mirror** holds secrets—the curve of her lips, the arch of her brows, the hint of mischief in her eyes.

Outside, rain taps against the glass, a gentle serenade. Evelyn reclines on the bed, her hair fanning out like a galaxy, tendrils escaping their pins. She cradles a leather-bound book—a portal to realms beyond—and her laughter dances with the flicker of candle flames.

Capture Evelyn's essence, infuse it with intimacy, and let your art evoke the quiet magic of her boudoir.

Note: JayNL’s art often combines atmospheric settings, emotional depth, and attention to intricate details. Feel free to adapt the prompt to suit your own artistic vision.
Wat vind je zelf van het plaatje, en van prompt vs plaatje? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDx
Deleon78 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:33:
[...]

Wat vind je zelf van het plaatje, en van prompt vs plaatje? :)
Plaatje is op enkele fouten na wel tof, veel details, prompt is extreem lang, daarom deel ik het ook, ik vond het wel tof wat een text generator als prompt kan bouwen, lijkt wel een deel uit een boek.

Het leuke is dat als je Bing vraagt om een intiem plaatje, je geen resultaat krijgt, zegt ie iets van ik ben voor educatieve doeleinden, niet voor jouw plezier ofzo, maar een prompt die zo'n resultaat geeft vind ie goed.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HZHAwAp.png

Maar vervolgens komt ie wel met een prompt die dit genereert

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kNTzfB9.png

A photorealistic portrait of a stunning woman in an intimate bedroom setting. She reclines gracefully on a plush velvet chaise longue, bathed in soft, golden sunlight streaming through sheer curtains. Her tousled hair cascades over the pillow, and her eyes hold a hint of mystery. The room is adorned with vintage lace, delicate flowers, and a vintage mirror reflecting her elegance

Bovenstaande is dus een prompt door Bing.

[ Voor 59% gewijzigd door JDx op 27-02-2024 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Bij het posten van deze afbeelding heb ik als tag gebruikt #aiception :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
JDx schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:37:
[...]

Plaatje is op enkele fouten na wel tof, veel details, prompt is extreem lang, daarom deel ik het ook, ik vond het wel tof wat een text generator als prompt kan bouwen, lijkt wel een deel uit een boek.
Vrijwel geen enkel detail uit je prompt komt terug in het plaatje tho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Deleon78 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 13:34:
[...]

Vrijwel geen enkel detail uit je prompt komt terug in het plaatje tho?
Dat is ook onmogelijk met zo'n lang prompt, maar dat was niet het punt van de post.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

welke sampling method gebruik je best? vaak wordt bij een model een tip gegeven, maar ik zie ok dat de uiteindelijke beelden (zelfs met identieke seed) behoorlijk kunnen verschillen afhankelijk van gebruikte sampling method. ergens gids/richtlijn?
@lapino Daar heb ik ooit een video over gemaakt, met een link naar een spreadsheet en andere info.

Ik heb de moderators beloofd hier geen videos te linken, maar als je klikt op de link in mijn handtekening hieronder en zoekt naar video Stable Diffusion 10 Samplers Compared dan kom je er.
ik zie heel vaak prompts met heel uitgebreide zaken zoals masterpiece, intricate enz... zijn er daar ook bepaalde richtlijnen voor? ik knip/plak wel eens prompts van andere voorbeelden maar wil dit vooral begrijpen
Ook daarover zijn een paar videos, nummers 3, 4 en 25.

[ Voor 20% gewijzigd door Rudy-B op 27-02-2024 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

@JDx Dit is ook een leuke prompt generator:
https://flowgpt.com/p/stable-diffusion-prompt-generator-3

Vraag:
Watercolor painting of beautiful scenery with a stream and trees

Antwoord:
[Picture content] A watercolor painting depicting a beautiful scenery with a flowing stream, lush green trees, and vibrant colors blending seamlessly to create a serene natural landscape.

[Forward Prompt] A watercolor painting depicting a beautiful scenery with a flowing stream, lush green trees, and vibrant colors blending seamlessly to create a serene natural landscape, high-quality watercolor artwork of a picturesque scenery with a stream and trees, artistic masterpiece, serene nature scene, trending on ArtStation, trending on CGSociety, Intricate details, professional artistry, delicate brushstrokes, captivating composition, realistic watercolor painting by a talented artist;

[Reverse Prompt] cartoon, abstract, distorted colors, messy brushstrokes, low-quality, amateurish, unrealistic scenery, pixelated, blurry, unnatural colors, poor composition, bad art, distorted perspective, out of frame, extra elements, crowded composition, chaotic, poor lighting, uneven textures, unrealistic proportions, exaggerated features, unnatural scenery, low-resolution, artistic interpretation, sketchy, low-detail, traditional art, surreal, messy, exaggerated shapes;

[Parameters] Sampling method: DPM2; Sampling steps: 15; CFG Scale: 6; Seed: 356214789; Optimal aspect ratio: 3:2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Rudy-B schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:02:
@JDx Dit is ook een leuke prompt generator:
https://flowgpt.com/p/stable-diffusion-prompt-generator-3

Vraag:
Watercolor painting of beautiful scenery with a stream and trees

Antwoord:
[Picture content] A watercolor painting depicting a beautiful scenery with a flowing stream, lush green trees, and vibrant colors blending seamlessly to create a serene natural landscape.

[Forward Prompt] A watercolor painting depicting a beautiful scenery with a flowing stream, lush green trees, and vibrant colors blending seamlessly to create a serene natural landscape, high-quality watercolor artwork of a picturesque scenery with a stream and trees, artistic masterpiece, serene nature scene, trending on ArtStation, trending on CGSociety, Intricate details, professional artistry, delicate brushstrokes, captivating composition, realistic watercolor painting by a talented artist;

[Reverse Prompt] cartoon, abstract, distorted colors, messy brushstrokes, low-quality, amateurish, unrealistic scenery, pixelated, blurry, unnatural colors, poor composition, bad art, distorted perspective, out of frame, extra elements, crowded composition, chaotic, poor lighting, uneven textures, unrealistic proportions, exaggerated features, unnatural scenery, low-resolution, artistic interpretation, sketchy, low-detail, traditional art, surreal, messy, exaggerated shapes;

[Parameters] Sampling method: DPM2; Sampling steps: 15; CFG Scale: 6; Seed: 356214789; Optimal aspect ratio: 3:2.
Wel wat verouderd, ik zat al meer dan 20 jaar op CGSociety, maar die zijn er 8 januari al mee gestopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

Ik ken de link niet tussen flowgpt en CGSociety?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:17
Rudy-B schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 14:38:
[...]

@lapino Daar heb ik ooit een video over gemaakt, met een link naar een spreadsheet en andere info.

Ik heb de moderators beloofd hier geen videos te linken, maar als je klikt op de link in mijn handtekening hieronder en zoekt naar video Stable Diffusion 10 Samplers Compared dan kom je er.

[...]

Ook daarover zijn een paar videos, nummers 3, 4 en 25.
Het linken naar video's willen we zeker niet in zijn geheel verbieden, zolang het in de context van, bijvoorbeeld, een vraag is en als het even kan met meer uitleg dan alleen een linkdrop.
Dus bijvoorbeeld niet:
Mijn nieuwe video is uit hij gaat over kanariepietjes Link
Maar wat wel prima is:
Oh beste medeposter-met-vraag, je wil weten hoe je je kanariepiet kan opvoeren? Dat kan met een combinatie van krachtvoer en dagelijkse wandelingen, maar kijk wel uit voor overtraining. In deze video leg ik het nog wat uitgebreider uit Link

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Rudy-B schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:19:
Ik ken de link niet tussen flowgpt en CGSociety?
De prompt die eruit komt zegt trending on CGSociety, maar daar is niks meer trending :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
JDx schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 12:37:
[...]Plaatje is op enkele fouten na wel tof, veel details, prompt is extreem lang, daarom deel ik het ook, ik vond het wel tof wat een text generator als prompt kan bouwen, lijkt wel een deel uit een boek.
Het leuke is dat als je Bing vraagt om een intiem plaatje, je geen resultaat krijgt, zegt ie iets van ik ben voor educatieve doeleinden, niet voor jouw plezier ofzo, maar een prompt die zo'n resultaat geeft vind ie goed.

Maar vervolgens komt ie wel met een prompt die dit genereert
A photorealistic portrait of a stunning woman in an intimate bedroom setting. She reclines gracefully on a plush velvet chaise longue, bathed in soft, golden sunlight streaming through sheer curtains. Her tousled hair cascades over the pillow, and her eyes hold a hint of mystery. The room is adorned with vintage lace, delicate flowers, and a vintage mirror reflecting her elegance
Bovenstaande is dus een prompt door Bing.
Maar het is toch veel leuker om zelf een prompt te verzinnen?
Om even in de slaapkamersfeer te blijven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oy3aJnl7vWdZ3C3dt6tuU2tuBo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rgZvEmxIN48ylo9BghC7Autj.jpg?f=fotoalbum_large

In luttele momenten door mij in elkaar gefrommeld: 'Portrait of woman, in bed in a frilly nightgown, stockings, sultry, medieval bedroom, Mysterious, sunlight, god rays, intricate details, highly detailed, artstation'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
Yaksa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:56:
[...]

[Afbeelding]

In luttele momenten door mij in elkaar gefrommeld: 'Portrait of woman, in bed in a frilly nightgown, stockings, sultry, medieval bedroom, Mysterious, sunlight, god rays, intricate details, highly detailed, artstation'
Het was ook leuk voor 1 keer, gewoon om aan te geven wat AI allemaal kan, de ene AI kan je weer een prompt geven voor de andere AI, ik vind het gewoon leuk wat er allemaal kan.

De volgende stap is video, als ik de tutorials kijk vind ik het nog wat te veel werk om aan te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deleon78
JDx schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:03:
[...]

Het was ook leuk voor 1 keer, gewoon om aan te geven wat AI allemaal kan, de ene AI kan je weer een prompt geven voor de andere AI, ik vind het gewoon leuk wat er allemaal kan.
Hoe bepaal je de waarde / kwaliteit van een/die prompt?
Als ik het goed begrijp (misschien is het inmiddels verder ontwikkeld en heb ik het mis) genereer je meerdere images en pak je degene die je het meeste aanspreekt (of correct is).
Daar zit veel rng in en trial and error.
Je hebt ook geen referentiekader waarop je het plaatje kan beoordelen op juistheid tov de prompt. Dat is waar ik doelde in relatie tot de blauwe slaapkamer en de gebruikte prompt.

(Lastige vragen, i know! Er is nog veel uit te zoeken)

[ Voor 3% gewijzigd door Deleon78 op 27-02-2024 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
Deleon78 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 16:24:
[...]Hoe bepaal je de waarde / kwaliteit van een/die prompt?
Als ik het goed begrijp (misschien is het inmiddels verder ontwikkeld en heb ik het mis) genereer je meerdere images en pak je degene die je het meeste aanspreekt (of correct is).
Daar zit veel rng in en trial and error.
Je hebt ook geen referentiekader waarop je het plaatje kan beoordelen op juistheid tov de prompt. Dat is waar ik doelde in relatie tot de blauwe slaapkamer en de gebruikte prompt.
(Lastige vragen, i know! Er is nog veel uit te zoeken)
Een goed geschreven prompt (dus eentje die zo geschreven is dat AI 'begrijpt' wat je in gedachten had zal keer op keer, dus bij wisselende seeds, een vergelijkbaar plaatje opleveren waarbij inderdaad op dit moment nog wel eens errors zitten in (vooral) de handen, vingers, voeten en tenen.
Overigens hoef je nog maar weinig uit te zoeken, wanneer je deze thread vanaf het begin helemaal doorleest dan heb je al aardig wat kennis opgedaan. Plus dat op de site van bijvoorbeeld Stable Diffusion heel veel informatie staat hoe je tot de beste resultaten kunt komen. Verder zijn er communities, op Discord bijvoorbeeld, die ook veel informatie verspreiden. Waarbij ik wel even wil vermelden dat de ontwikkelingen op dit moment redelijk snel gaan, dientengevolge is veel info op Internet alweer enigszins verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

De prompt die eruit komt zegt trending on CGSociety, maar daar is niks meer trending :+
O, dat, haha, ja dat moet zijn "trending on CGSociety at some point in history".

Eigenlijk is heel SDXL inmiddels al niet meer trending, het gaat snel allemaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
Ik zie het soms als een uitdaging om twee complete stijlen met elkaar tot een harmonieus geheel te verbinden.
Zo ook deze, Delfts Blauw aardewerk en Robotica, op zich twee zaken die elkaar, praktisch gezien, uitsluiten.
Maar het is toch een aardig plaatje geworden.

Titel: Royal Delft ontslaat 20 medewerksters en vervangt ze door AI robots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBdbN4npmqVRwvGiega07uopyJM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kesLAGfdjG0Y6NK93JM6WRWg.jpg?f=fotoalbum_large

Prompt: Delfts Blauw Porcelain robot with a beautiful face featuring detailed cracks, intricate hand-painted floral patterns reflecting delicate futurism, set against a backdrop of Delfts Blauw tableware, vases, + de gebruikelijke toevoegingen om belichting, scherpte en zo goed te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
Yaksa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 15:56:
[...]

[Afbeelding]

prompt eens geprobeerd met "man" ipv "woman" :) lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Yaksa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 18:49:
de gebruikelijke toevoegingen om belichting, scherpte en zo goed te krijgen.
heb je eventueel voorbeeldje daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:18:
[...]heb je eventueel voorbeeldje daarvan?
Even teruglezen in het topic, genoeg voorbeelden te vinden.
Hier op Tweakers verwachten we ook wat eigen initiatief, niet alles hoeft op een presenteerblaadje aangereikt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Mijn excuses.

Mag ik dit dan even vragen, ik wil een pixar-stijl ventje met deze prompt, maar ik krijg steeds een foto :
"A 50 year old businessman with light grey short hair and light blue eyes sitting in an armchair and looking directly at the camera, pixar style, disney pixar, in the style of pixar, office background, ultra detailed, 1 man"

DreamshaperXL, DPM++ SDE Karras

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:36:
Mag ik dit dan even vragen, ik wil een pixar-stijl ventje met deze prompt, maar ik krijg steeds een foto :
"A 50 year old businessman with light grey short hair and light blue eyes sitting in an armchair and looking directly at the camera, pixar style, disney pixar, in the style of pixar, office background, ultra detailed, 1 man"
Wat doe ik fout?
Probeer eens: "Pixar style cartoon poster, a 50 year businessman with lightgrey short hair and lightblue eyes in an armchair and looking at the camera, office background, ultra detailed, "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19

nFo

lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 19:36:
Mijn excuses.

Wat doe ik fout?
Pixar tussen haakjes zetten wil nog wel is helpen, invloed kan per model verschillen.
Of dubbele punt en bijvoorbeeld, Pixar:1.5 of 2, zelfde effect.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 27-02-2024 20:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaksa
nFo schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:01:
[...]Pixar tussen haakjes zetten wil nog wel is helpen, invloed kan per model verschillen.
Of dubbele punt en bijvoorbeeld, Pixar:1.5 of 2, zelfde effect.
Volgens mij moet dat zonder ook lukken:
Dit kreeg ik eruit met dreamshaperXLturbo en zoiets bedoeld ie volgens mij ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IdQmpbhKXlIeNsuEwpLw-DvX9pA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNsKVV4usZgaxtd01BZdzrUu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
vraag is dan wel waarom dit bij mij niet werkt, ik gebruik zelfde model.

prompt : "Pixar style cartoon poster, a 50 year businessman with lightgrey short hair and lightblue eyes in an armchair and looking at the camera, office background, ultra detailed"

DreamshaperXL _v21Turbo, 1024x1024, DMP++SDE Karras, 6 steps, 2 cfg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7f_t1b7iw_WWF24wyLmcn8MTOaM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LSGCkEHkkpmKV5GcyVYFQuHT.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door lapino op 27-02-2024 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:22:

prompt : "Pixar style cartoon poster, a 50 year businessman with lightgrey short hair and lightblue eyes in an armchair and looking at the camera, office background, ultra detailed"

[Afbeelding]
tip:
Negative prompt > embedding:bad-hands-5-SDXL
(moet je wel downloaden, heb de link effe niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
beetje aangepast, en controlnet gebruikt voor juiste pose zodat handen minder zichtbaar zijn. nog niet ideaal (bril bijv). ik probeer nog beetje verder met zelfde seed.

stel dat ik bijv een bepaalde type char heb (gezicht/kostuum), hoe kan ik dan andere poses met zelfde figuur maken? sorry als dit stomme vraag is maar vind via google ook niet meteen duidelijk antwoord.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NYVejvpJkDvgoivqejzvAYzVMLQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/K4RqY0L6HAJXSr25QKFWs9F8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door lapino op 27-02-2024 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:22:

[Afbeelding]
Ligt aan de seed, 527941345 zou het moeten doen.
Elke seed is een beetje anders, soms moet je een aantal keren genereren om het gewenste resultaat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

stel dat ik bijv een bepaalde type char heb (gezicht/kostuum), hoe kan ik dan andere poses met zelfde figuur maken? sorry als dit stomme vraag is maar vind via google ook niet meteen duidelijk antwoord.
Zou je kunnen proberen met IPAdapter icm Controlnet.

Kortere prompt, schilderijtjes krijgen we er gratis bij. :):
Pixar cartoon poster
businessman in chair
office background

Dreamshaper Turbo v2.1, 1024, DMP++SDE Karras, steps 6, CFG 2, seed 5 en 6

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40ZmSQEYi7V2GOTfpqAQLi1fcMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l0rS923Olta0Cs0G5NzxFh33.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XMt0mgMQOzL8hZdUrJK9UOgdThE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1g4uyAWP4Y90IePA5IeYlmPY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
Yaksa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:52:
[...]

Ligt aan de seed, 527941345 zou het moeten doen.
Elke seed is een beetje anders, soms moet je een aantal keren genereren om het gewenste resultaat te krijgen.
Net geprobeerd met exact dezelfde SEED en Positive Prompt, ik krijg ook een ander plaatje.
Ligt denk ik aan wat er in de Negative Prompt staat....
als daar andere "kreten" in staan wordt de output al anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
EverLast2002 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:04:[...]Net geprobeerd met exact dezelfde SEED en Positive Prompt, ik krijg ook een ander plaatje.
Ligt denk ik aan wat er in de Negative Prompt staat....
als daar andere "kreten" in staan wordt de output al anders.
Bij een lege negative prompt komt er bij mij nog steeds een Pixar plaatje uit.
Maar het is wat het is: Wat je in je prompt stopt (zowel + als -) heeft invloed op de uitkomst. En garbage in = garbage out. Een goede gids hoe je prompts moet schrijven vind je hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
Yaksa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:13:
[...]

Bij een lege negative prompt komt er bij mij nog steeds een Pixar plaatje uit.
Maar het is wat het is: Wat je in je prompt stopt (zowel + als -) heeft invloed op de uitkomst. En garbage in = garbage out. Een goede gids hoe je prompts moet schrijven vind je hier
En of je de SEED laat generen door je CPU of GPU maakt ook alles uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
EverLast2002 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:16:[...]En of je de SEED laat generen door je CPU of GPU maakt ook alles uit.
Die snap ik even niet, kun je dat uitleggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EverLast2002
Yaksa schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:32:
[...]

Die snap ik even niet, kun je dat uitleggen?
Ik weet dat er in Automatic1111 bij Settings een optie staat waar je kunt aangeven
of je je SEED nummer wil laten generen door je CPU of door je GPU.
Kies je GPU dan kan iedereen met een NVidia kaart die SEED (her)gebruiken.
Kies je CPU dan is de SEED te gebruiken door welk merk/fabrikant videokaart dan ook.
(althans zo begreep ik dat).
In ComfyUI weet ik nog niet waar je dit kunt wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Thx guys. Bestaat er een manier om dan zelfde ventje/gezicht/kledij te (her)gebruiken? Bijv eerst sitting in chair, en dan 'giving a presentation'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:47:
beetje aangepast, en controlnet gebruikt voor juiste pose zodat handen minder zichtbaar zijn. nog niet ideaal (bril bijv). ik probeer nog beetje verder met zelfde seed.

[Afbeelding]
Zoiets?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AClvx9Km05fPda621QQZG7bu8RY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dQvDRKTVSWOZoPzEk6kmq58l.jpg?f=fotoalbum_large
Zelfde seed, zelfde prompt maar dan iets veranderd om het op een presentatie te laten lijken:
'Pixar style cartoon poster, a 50 year businessman with lightgrey short hair and lightblue eyes giving an enthousiast presentation on a smartboard, office background, ultra detailed'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
ah ok dus gewoon zelfde seed gebruiken en dan zou het steeds zelfde ventje moeten zijn? dochter moet namelijk voor stage (kleuterjuf) soort verhaalboekje maken en zou daar illustraties voor willen maken maar moet dan wel consistent zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
Weet iemand of het mogelijk is om ComfyUI te laten starten met een custom workflow i.p.v. de default?
(heb gezocht met Google maar vind geen antwoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Verbaas me wel over feit dat handen nog steeds zo lastig zijn, zo probeer ik al heel de avond een persoon met wijsvinger te laten wijzen richting kijker, lukt gewoon niet (stable diffusion) terwijl dat in bing met dall-e meteen goed zit. Loopt SD dan zo ver achter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EverLast2002
lapino schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 23:10:
Verbaas me wel over feit dat handen nog steeds zo lastig zijn, zo probeer ik al heel de avond een persoon met wijsvinger te laten wijzen richting kijker, lukt gewoon niet (stable diffusion) terwijl dat in bing met dall-e meteen goed zit. Loopt SD dan zo ver achter?
Stable diffusion draai je lokaal neem ik aan?
Wellicht is dat het verschil, lokaal met 1 GPU renderen tegenover een techgigant waar een shitload aan GPU rekenkracht draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
EverLast2002 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 23:36:
[...]

Stable diffusion draai je lokaal neem ik aan?
Wellicht is dat het verschil, lokaal met 1 GPU renderen tegenover een techgigant waar een shitload aan GPU rekenkracht draait.
Inderdaad, maar dan nog vind ik dit bizar. Lokaal kan ik fantastische foto’s, landschappen, whatever genereren in behoorlijke hoge resolutie, ogen en haren zien er vaak heel echt uit maar een hand lukt vaak niet? Dat is voor mij toch bizar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Runaque
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-08 15:42
EverLast2002 schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 21:16:
[...]

En of je de SEED laat generen door je CPU of GPU maakt ook alles uit.
De "seed" op zich heb je niet perce nodig om een afbeelding te genereren, wel om deze te reproduceren! Zoals bijvoorbeeld het gebruik van een iets ander prompt! Bijvoorbeeld je wil een persoon een andere look geven met een (min of meer) zelfde houding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
lapino schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 06:03:
[...]Inderdaad, maar dan nog vind ik dit bizar. Lokaal kan ik fantastische foto’s, landschappen, whatever genereren in behoorlijke hoge resolutie, ogen en haren zien er vaak heel echt uit maar een hand lukt vaak niet? Dat is voor mij toch bizar.
Dat lijkt bizar, totdat je je beseft hoeveel verschillende houdingen en variabelen er in een hand zitten. Da's nogal lastig uit te rekenen en aangezien AI niet kan nadenken en geen fantasie heeft probeert ie er het beste van te maken. Dat wij mensen weten dat er 4 vingers en een duim aan een hand zitten wil nog niet zeggen dat AI dat ook 'weet'.
Overigens wil het wel eens helpen om de hoofdpersoon handschoenen te laten dragen.

Even een bosje bloemen, het begint voorjaar te worden.
Lijkt een simpele opdracht, maar ik moest toch een paar keer laten genereren alvorens hetgeen er uit kwam enigszins overeen kwam met wat ik in gedachten had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wyMBnrK3tBFVgiHOT1QJ8G01L54=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cCfSVds5uWikSVvaiLd1Nv2L.jpg?f=fotoalbum_large

Prompt: 'A high resolution photograph of a large christal vase with a beautiful floral art bouquet consisting of daffodils, tulips and hyacinths. Intricate details, highly detailed, artstation'

[ Voor 33% gewijzigd door Yaksa op 28-02-2024 15:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Soms begrijpt de AI een prompt niet helemaal :*)
("Een ijsbeer als piloot die bij een vliegtuig staat")

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y8RB2l4CfHDJp91Ge1OhAl2lmts=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jWCdQ3ufmiOt22t3lAa2YUSh.jpg?f=fotoalbum_large

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

Weet iemand of het mogelijk is om ComfyUI te laten starten met een custom workflow i.p.v. de default?
(heb gezocht met Google maar vind geen antwoord).
Hij start op met de laatst gebruikte workflow en status, dus dat helpt al enorm. Ik weet geen manier om met een zelf gekozen workflow te starten.

Ook soms handig is hem twee maal te starten, in verschillende browser tabs, dan kan je dingen vergelijken en ook nodes copy/pasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

*knip*
GoT is geen abonneefeed.

[ Voor 91% gewijzigd door Gonadan op 29-02-2024 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EverLast2002
Rudy-B schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 19:09:
[...]

Hij start op met de laatst gebruikte workflow en status, dus dat helpt al enorm. Ik weet geen manier om met een zelf gekozen workflow te starten.

Ook soms handig is hem twee maal te starten, in verschillende browser tabs, dan kan je dingen vergelijken en ook nodes copy/pasten.
Mits je je browser cache niet leegt werkt dat ja.

2x opstarten is een handige, maar schopt dit niet e.e.a. in de war? (ik gebruik de portable ComfyUI versie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
best gelukt deze, combinatie van 2 zaken waar ik nogal van hou (en neen, dat is niet trappen en vuur)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dI1-e9Ly8IQg0pdlcLOcYyZyZ0Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/egvyK6eLyLI4XY24sYS4M1rE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 20% gewijzigd door lapino op 28-02-2024 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy-B

Rudy-B

Always have fun.

Ja, die is leuk gelukt ... laat me raden ... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaksa
lapino schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:35:
best gelukt deze, combinatie van 2 zaken waar ik nogal van hou (en neen, dat is niet trappen en vuur)
Ze is werkelijk om op te vreten.......

Wat anders, even iets met reflectie geprobeerd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LpVzLnNwAZPX8DM-1aeWRTUZV9I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XUZiswGtN4b4qa0XPyi2Y9hG.jpg?f=fotoalbum_large

Prompt: 'A magical realism apple painting, sharp focus, studio lighting, intricate details, highly detailed, reflections, mysterious, Karel Willink, ArtStation'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Yaksa schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 23:14:
[...]

Ze is werkelijk om op te vreten.......
Nee joh, niet doen. Alleen maar aflikken. :+

BTW: ik zie het graag allemaal voorbij komen die ideale dames met het perfecte uiterlijk. Maar de voorkeur in dit topic is wel overduidelijk. O-)

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13

mrc4nl

Procrastinatie expert

gewoon omdat het kan....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r3SjKC-PpdkymHZkRfSqnRSuWH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tstAqK84O6H6HWLc1XVqfWtZ.jpg?f=fotoalbum_large

ora et labora

Pagina: 1 ... 31 ... 73 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.

GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.