Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Heb je een foto van het eindresultaat? Ben je juist voor clashende stijl tafel/inrichting gegaan, of voor overlappend?LED-Maniak schreef op donderdag 30 november 2023 @ 18:35:
Ik had nog wat kunst nodig in mijn nieuw gerenoveerde huis.
Dus op 70x105 onderstaande afgedrukt na upscalen. De details en scherpte zijn prachtig!
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door Deleon78 op 30-11-2023 18:46 ]
Deze beter dan?CR2032 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:12:
Ook de laatste plaat van Yaksa is het niet, no pun. De ogen zijn onnatuurlijk, irissen zijn niet rond, sproeten zijn te gelijkmatig en die gloed van een plastic huid en de kleding is wat afgeraffeld.
(Rechtstreeks uit Easy Diffusion, Model: juggernautXL_v7Rundiffusion, geen nabewerking whatsoever, ze hebt alleen slechte facings laten zetten..)
:strip_exif()/f/image/EQHPIX5bEKvkzXgZwXBKB7j7.jpg?f=fotoalbum_large)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
In cyberpunk setting with red accents
Ik weet het, niks spectaculairs, maar vond de sfeer wel leuk!
Ik herkende het omdat 1 van mijn eerste AI auto's ook zoiets was, 80's Japanese Drift Car in Tokyo, neon lights, zoiets was het, van 18 januari alweer.kaos001 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:14:
[...]
In cyberpunk setting with red accents
Ik weet het, niks spectaculairs, maar vond de sfeer wel leuk!

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts
Behoorlijk weinig nabewerking en een eigen model en een workflow die eruit ziet als volgt...CR2032 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:12:
@Runaque Die laatste set afbeeldingen van jou zijn echt goed gedaan. Vooral de huid. Ik neem aan geen nabewerkingen in Photoshop of Gimp e.d.
Ik ben wel benieuwd of je wilt delen welk AI-model je hiervoor hebt gebruikt. Is het soms een betaald model?
/f/image/KgaY8XsqLopTtMqVsEQnahlJ.png?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik geen enkele Lora om Embedding om tot mijn resultaat te komen, maar een degelijk prompt dat bestaat uit twee positieve en twee negatieve.
Lol, die foto is bijna de standaard Juggernaut dame. Je mist met dit model de scherpte wat je hebt met SD1.0
https://civitai.com/models/133005/juggernaut-xl
Herken de flow. Ik zie dat je geen ComfyUI manager gebruikt, dat is een aanrader. Je krijgt dan veel meer custom nodes mogelijkheden en efficiency. Minder spaghetti, je hebt voor de basis veel minder standaard nodes nodig.Runaque schreef op donderdag 30 november 2023 @ 20:54:
[...]
Behoorlijk weinig nabewerking en een eigen model en een workflow die eruit ziet als volgt...![]()
Ik gebruik geen enkele Lora om Embedding om tot mijn resultaat te komen, maar een degelijk prompt dat bestaat uit twee positieve en twee negatieve.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Z9A5cyGZtIV2kPkKyVOt4ey1.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ATzW2WP391IkkQLmGFxhyTw4.jpg?f=user_large)
Gaaf hoor
ora et labora
De afbeeldingen die ik hier plaats zijn klikbaar, dan zie je de scherpte wat beter.CR2032 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:07:
Yaksa, Lol, die foto is bijna de standaard Juggernaut dame. Je mist met dit model de scherpte wat je hebt met SD1.0 https://civitai.com/models/133005/juggernaut-xl
Zelfde model, met een andere dame:
:strip_exif()/f/image/WMa5LbwpoY82YbSMhmFSwT2t.jpg?f=fotoalbum_large)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja altijd lastig, ik kopieer vaak de beste van de ene naar de andere kantGonadan schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 18:55:
Wat is het idee van de AI met de pupillen?

Doe je dat niet krijg je dit

Twee verschillende, al vallen deze nog wel mee, komt door het model (StarlightXL) denk ik, bij sommige kan het echt dramatisch zijn.

Elk AI plaatje bevat zo veel flaws dat je ze zelf vaak niet meer allemaal ziet.
Heb je 10 weggewerkt, vindt een kritische kijker er nog 5.

Je zou denken dat dat toch een van de makkelijkste dingen is voor AI een iris en een pupil zijn altijd rond, de pupil is zo goed als altijd zwart met een lichtbron reflectie, meestal bovenin. Maak ze in ieder geval gelijk.
[ Voor 68% gewijzigd door JDx op 01-12-2023 20:04 ]
Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar bij jou geraakt, want je hebt nu al zeker 3 keer enigszins gepikeerd overkomend op mij gereageerdYaksa schreef op woensdag 29 november 2023 @ 23:05:
@Hahn Even wat geprobeerd om een realistisch 'mensje' neer te zetten.
Met gebruik van een goed model en een goede prompt is er steeds meer mogelijk:
[Afbeelding]
En nee, wat jij nu laat zien schaar ik absoluut niet onder 'realistisch'. Het ziet er mooi uit, knap gedaan van de AI, maar dit schreeuwt voor mij toch echt 'AI gegenereerd' op heel veel vlakken.
The devil is in the details.
Ik zie niet in waarom ik het met minder moet doen, ik heb er mijn werk in zitten en wat eruit komt is meer dan prima wat mij betreft. Het gebruik van eigen model kan natuurlijk ook veel doen.CR2032 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:07:
Herken de flow. Ik zie dat je geen ComfyUI manager gebruikt, dat is een aanrader. Je krijgt dan veel meer custom nodes mogelijkheden en efficiency. Minder spaghetti, je hebt voor de basis veel minder standaard nodes nodig.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kLYxTGfBB0yA49Ms9r5y0XTY.png?f=user_large)
Snelheid en je houdt meer overzicht vindt ik zelf het belangrijkste voordeel om geavanceerde nodes te gebruiken.
Yaksa, De huid lijkt op plastic, vanaf de onderste helft van het gezicht bevat het geen enkel detail. Tenzij je 'paspop art' zoekt natuurlijk maar dit kun je met AI tegenwoordig niet meer realistisch noemen. Logisch, want Juggernaut XL is nog gebaseerd op SD 1.0. De techniek gaat nu zo hard, daarna was er SD1.5, 2.0, 2.1, XL en nu ook XL-Turbo.
Met Comfy nu wat meer SDXL-Turbo uitgeprobeerd. Dit is veelbelovend, model is nog niet af. Wat je vooral merkt aan de ogen. Steps=1, CFG=1, en in 1 seconde is het klaar.
Met al direct een behoorlijk goede huidweergave. Zonder nabewerkingen of upscalers.

[ Voor 8% gewijzigd door CR2032 op 02-12-2023 16:17 ]
Zullen we dan maar surrealistische plaatjes (iets waar AI verdomde goed in is) laten genereren?Hahn schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 01:44:
[...]Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar bij jou geraakt, want je hebt nu al zeker 3 keer enigszins gepikeerd overkomend op mij gereageerd
En nee, wat jij nu laat zien schaar ik absoluut niet onder 'realistisch'. Het ziet er mooi uit, knap gedaan van de AI, maar dit schreeuwt voor mij toch echt 'AI gegenereerd' op heel veel vlakken.
:strip_exif()/f/image/LmGwLDTaCuv3fJTcnFwgPWmD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mewN7UMRokiluPMJ2jYn8VGB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yu0978UQEiExiQidJs4Wt1LI.jpg?f=fotoalbum_large)

Wellicht kan dit in de toekomst met grids (kan vast al met een omweg) dat bepaalde delen van je afbeeldingen op een kleinere schaal met hogere resolutie worden gegenereerd. In principe zou zoiets al moeten kunnen met inpaint bijvoorbeeld.
De techniek gaat voor sommigen inderdaad hard.CR2032 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:14:
Juggernaut XL is nog gebaseerd op SD 1.0. De techniek gaat nu zo hard, daarna was er SD1.5, 2.0, 2.1, XL en nu ook XL-Turbo.
Juggernaut XL - V7 (het door mij gebruikte model) is gebaseerd op SD XL 1.0
Iets meer realistische weergave van bovenstaande, maar nog steeds met de inmiddels wereldbederoemde AI glow haha, worden gewoon leukere plaatjes dan die bijna realistische.JDx schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 19:59:
[...]
Ja altijd lastig, ik kopieer vaak de beste van de ene naar de andere kant
[Afbeelding]

Waarschijnlijk heb je dan iets niet goed ingesteld staan, zoals een te lage CFG of iets met de refiner.Yaksa schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:00:
[...]
De techniek gaat voor sommigen inderdaad hard.
Juggernaut XL - V7 (het door mij gebruikte model) is gebaseerd op SD XL 1.0
SDXL is best tot veel meer realisme en details in staat.
Naast realisme is de AI inderdaad ook erg fijn voor meer bijzondere werken. Met wat eigen fantasie kun je bijna alles laten fabriceren.

I know.....CR2032 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:37:
[...]Naast realisme is de AI inderdaad ook erg fijn voor meer bijzondere werken. Met wat eigen fantasie kun je bijna alles laten fabriceren.
:strip_exif()/f/image/ywBNFZF3GxNqKbp6Dd6VqNZ7.jpg?f=fotoalbum_large)
En hieronder heb ik geprobeerd om de handdoek zo realistisch mogelijk weer te geven...
:strip_exif()/f/image/vgyS4iVmDiaIYMTDjE9z7jsP.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Yaksa op 02-12-2023 23:32 ]

[ Voor 6% gewijzigd door JDx op 03-12-2023 12:58 ]

Zou ik niet te hard roepen op art forums/communites
Tenzij A.R.T. ergens voor staat? Is dit trouwens met de Papercut LoRA?
A.R.T. staat in dit geval voor Advanced Replacement Tools (for artists).JDx schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:26:
[...]Zou ik niet te hard roepen op art forums/communites
Tenzij A.R.T. ergens voor staat?
Is dit trouwens met de Papercut LoRA?
Alleen een LoRa gebruikt voor refinement, de afbeeldingen zelf worden gegenereerd door een (toch wel ingewikkelde) prompt die diverse technieken en inspiratiebronnen combineert, ongeveer zoals een beeldend kunstenaar ook zou doen.
[ Voor 92% gewijzigd door Deleon78 op 06-12-2023 00:10 ]
Waar gaat die ketting heen?mrc4nl schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 11:23:
Mijn creatie van vandaag. Bing maakte er een anzichtkaart stijl van.
[Afbeelding]
Mooie afbeelding.
Misschien wil je met ons delen hoe en waarmee je deze hebt laten genereren?
Excuus! Ik doe gewoon heel simpel met BingYaksa schreef op woensdag 6 december 2023 @ 14:11:
[...]
Mooie afbeelding.
Misschien wil je met ons delen hoe en waarmee je deze hebt laten genereren?
https://www.bing.com/images/create
"pencil drawing of new york city in the winter with snow"
Ik gebruik bing create.
a realistic photograph in the style of photographer David Lachapelle, there is man, a woman and a teenager girl in the picture dressed as Christmas balls, also a creme-colored small smiling labradoodle, with no leash, with curly-fleece fur and a brown colored nose, the background is inside a Christmas chalet with burning fireplace. The scene should be the distinct digital art style of Photographe David lachapelle, with vibrant colors
Zoiets misschien?The_Bald_Diver schreef op woensdag 6 december 2023 @ 19:51:
Dit is een prompt die ik grbruik, heeft er iemand een verklaring waarom ik geen 3 mensen in beeld krijg.
Ik gebruik bing create.
a realistic photograph in the style of photographer David Lachapelle, there is man, a woman and a teenager girl in the picture dressed as Christmas balls, also a creme-colored small smiling labradoodle, with no leash, with curly-fleece fur and a brown colored nose, the background is inside a Christmas chalet with burning fireplace. The scene should be the distinct digital art style of Photographe David lachapelle, with vibrant colors
(getest in Bing Create)
A realistic photograph of a happy family (man, woman and a young daughter) dressed as Christmas balls and a small, smiling, creme-colored labradoodle with curly-fleece fur and a brown colored nose, in the style of David Lachapelle, the background is inside a Christmas chalet with a burning fireplace. The scene should depict the distinct digital art style of Photographe David lachapelle, with vibrant colors
:strip_exif()/f/image/sxfvqjUc1i1kzTUYta1EcCEt.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Yaksa op 06-12-2023 22:17 ]
Dat helpt, ik krijg nu al in 1 op 4 beelden wat ik wil.
Plus, door die hond een zo uitgebreide beschrijving mee te geven 'denkt' AI dat die hond superbelangrijk is en zet 'm steevast op de voorgrond.The_Bald_Diver schreef op donderdag 7 december 2023 @ 07:13:
ongeveer, ik kreeg ergens de tip om het de 3 mensen naar voor in de prompt te zetten.
Dat helpt, ik krijg nu al in 1 op 4 beelden wat ik wil.
Prompt:
Pickup is schijnbaar niet de juiste term voor een platenspeler, want er staat een truck in z'n huiskamerA funny grumpy old grandpa, dancing in his house at his favourite tune next to his pickup. Pixar style. Colourfull.
Zoiets dan maar?PdeBie schreef op donderdag 7 december 2023 @ 14:06:
Gemaakt met de image creator van Bing:
Pickup is schijnbaar niet de juiste term voor een platenspeler, want er staat een truck in z'n huiskamer
:strip_exif()/f/image/eU6EtxfTjIewmeOwnOHoBg0x.jpg?f=fotoalbum_large)
Prompt (for BING): A funny grumpy old grandpa, dancing in his house at his favourite tune next to his Philips turntable and Mcintosh tube amplifier. Pixar style. Colourfull.
Ik was ook bezig met hondjes voor een kerstkaart.Yaksa schreef op woensdag 6 december 2023 @ 22:05:
[...]
Zoiets misschien?
(getest in Bing Create)
A realistic photograph of a happy family (man, woman and a young daughter) dressed as Christmas balls and a small, smiling, creme-colored labradoodle with curly-fleece fur and a brown colored nose, in the style of David Lachapelle, the background is inside a Christmas chalet with a burning fireplace. The scene should depict the distinct digital art style of Photographe David lachapelle, with vibrant colors
[Afbeelding]
Onze eerste hond (toen ik 4 was, was een Golden Retriever genaamd Asta en nu hebben mijn ouders een Australische herder Myla), kon er niet meer dan 3 rassen op krijgen zo snel. Heb zelf nog een Border Collie gehad en we hebben nog een Mechelse Herder kruising en een Drentse Patrijs gehad.

Kan me zo niet meer voorstellen welke nou groter was, omdat ik zelf natuurlijk nog klein was bij de eerste.
[ Voor 16% gewijzigd door JDx op 08-12-2023 14:44 ]
Misschien wanneer je een LoRa zoals deze in Midjourney gebruikt, dat het dan wel lukt?PdeBie schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 11:12:
Inmiddels weer met Midjourney aan het spelen, maar die bakt er niet veel van als je hele specifieke dingen vraagt. Optimus Prime van G1 Transformers bijvoorbeeld wordt een robot die een paar kenmerken heeft, maar in Bing Creator klopt het hoofd en het lijf wel.
Bedenk dat elke AI gebaseerd is op de plaatjes die het model 'geleerd' heeft, wanneer daar geen Transformers tussen zitten dan dien je in je prompt de robot heel nauwkeurig te beschrijven. En om dat te vergemakkelijken maken mensen dus LoRa's die specifiek getraind zijn op bepaalde afbeeldingen.
Geen idee hoe dat in MidJourney werkt, ik werk met Easy Diffusion en daar zit gewoon een optie om extra LoRa's toe te voegen.PdeBie schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:10:
@yaksa dank je. Hoe pas je dat toe?
Je kan een voorbeeld van afbeelding/foto uploaden naar Discord of een gebruiken die je online vindt in je prompt in Midjourney, maar je kan geen Lora's of andere zaken gebruiken die je in Stable Diffusion kan toepassen. Kort gezegd, Midjourney is volledig tekst based!Yaksa schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 16:52:
[...]
Misschien wanneer je een LoRa zoals deze in Midjourney gebruikt, dat het dan wel lukt?
Bedenk dat elke AI gebaseerd is op de plaatjes die het model 'geleerd' heeft, wanneer daar geen Transformers tussen zitten dan dien je in je prompt de robot heel nauwkeurig te beschrijven. En om dat te vergemakkelijken maken mensen dus LoRa's die specifiek getraind zijn op bepaalde afbeeldingen.
Dat wist ik niet. Misschien voor @PdeBie een oplossing om Easy Diffusion te installeren. (Via deze link.)Runaque schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 18:06:
[...]Je kan een voorbeeld van afbeelding/foto uploaden naar Discord of een gebruiken die je online vindt in je prompt in Midjourney, maar je kan geen Lora's of andere zaken gebruiken die je in Stable Diffusion kan toepassen. Kort gezegd, Midjourney is volledig tekst based!
Je hebt wel een recente PC nodig en een redelijke videokaart met flink wat geheugen, ik heb een RTX 3060 met 12Gb.
Verschillende AI's geven verschillende resultaten. Hier een recente onderlinge vergelijking van Midjourney en Stable Diffusion. Beide hebben zo hun voordelen en nadelen.PdeBie schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 11:12:
Inmiddels weer met Midjourney aan het spelen, maar die bakt er niet veel van als je hele specifieke dingen vraagt. Optimus Prime van G1 Transformers bijvoorbeeld wordt een robot die een paar kenmerken heeft, maar in Bing Creator klopt het hoofd en het lijf wel.
https://www.androidauthor...stable-diffusion-3327349/
Zelf vindt ik Stable Diffusion goed werken, het werkt onbeperkt en is gratis. Je hebt keuze uit verschillende applicaties. Easy Diffusion is gemakkelijk maar eenvoudig. ComfyUI is volledig aanpasbaar, Automatic1111 zit er wat tussenin.
ComfyUI

Ik vind dat men Stable Diffusion en Midjourney niet rechtstreeks met elkaar moet vergelijken! Met Stable Diffusion komt een heftig prijskaartje kwa aankoop van computer en hoe zwaarder de GPU, dus ook je energieverbruik!. Midjourney daartegen kost je ongeveer 50€ per maand (gok ik) en je maakt plaatjes op het toilet vanaf je telefoon, of dat nu een is die je 75€ of 1500€ kost, Discord is gratis en dat zet je op elk ondersteund platform. Daarnaast is Midjourney ook nog minder technisch en zelf een computer analfabeet kan ermee overweg, Stable Diffusion is dan weer een stukje technischer.CR2032 schreef op zondag 10 december 2023 @ 18:45:
[...]
Verschillende AI's geven verschillende resultaten. Hier een recente onderlinge vergelijking van Midjourney en Stable Diffusion. Beide hebben zo hun voordelen en nadelen.
https://www.androidauthor...stable-diffusion-3327349/
Zelf vindt ik Stable Diffusion goed werken, het werkt onbeperkt en is gratis. Je hebt keuze uit verschillende applicaties. Easy Diffusion is gemakkelijk maar eenvoudig. ComfyUI is volledig aanpasbaar, Automatic1111 zit er wat tussenin.
ComfyUI
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het resulstaat tussen de twee is uitlopend te noemen en het een leent zich beter voor iets dan het andere vind ik.
PS, je plaatjes zijn plagiaat! BAN AI!!!!
Voor Stable Diffusion heb je niet per se zo'n zware PC nodig. Ik gebruik een NVIDIA 3060 kaart, die kosten nu 300 euro. Stelt ook geen hoge eisen aan de voeding.Runaque schreef op zondag 10 december 2023 @ 20:41:
[...]
Ik vind dat men Stable Diffusion en Midjourney niet rechtstreeks met elkaar moet vergelijken! Met Stable Diffusion komt een heftig prijskaartje kwa aankoop van computer en hoe zwaarder de GPU, dus ook je energieverbruik!. Midjourney daartegen kost je ongeveer 50€ per maand (gok ik) en je maakt plaatjes op het toilet vanaf je telefoon, of dat nu een is die je 75€ of 1500€ kost, Discord is gratis en dat zet je op elk ondersteund platform. Daarnaast is Midjourney ook nog minder technisch en zelf een computer analfabeet kan ermee overweg, Stable Diffusion is dan weer een stukje technischer.
Het resulstaat tussen de twee is uitlopend te noemen en het een leent zich beter voor iets dan het andere vind ik.
PS, je plaatjes zijn plagiaat! BAN AI!!!!![]()
![]()
PS het is natuurlijk een hulp Vader.

Zat er eens naar te kijken, maar waar hebben ze in hemelsnaam 25GB aan ruimte op de HD voor nodig?Yaksa schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 18:15:
[...]
Dat wist ik niet. Misschien voor @PdeBie een oplossing om Easy Diffusion te installeren. (Via deze link.)
Je hebt wel een recente PC nodig en een redelijke videokaart met flink wat geheugen, ik heb een RTX 3060 met 12Gb.

Atleast 25 GB of space on the hard disk
Tja, je installeert nogal wat noodzakelijke bestanden om lokaal plaatjes te kunnen genereren.PdeBie schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:29:
[...]maar waar hebben ze in hemelsnaam 25GB aan ruimte op de HD voor nodig?
[...]
Ook de modellen e.d. vreten diskruimte.
De Easy Diffusion directory op mijn PC is inmiddels 121 GB groot, en dan sla ik de gegenereerde afbeeldingen ergens anders op.
Maar goed, schijfruimte zou tegenwoordig toch geen probleem meer mogen zijn?
Ik weet wat het kost! Ik heb een poosje geleden een geheel nieuwe laptop aangekocht met specs die afdoende zijn om SD te kunnen draaien!CR2032 schreef op zondag 10 december 2023 @ 23:46:
[...]
Voor Stable Diffusion heb je niet per se zo'n zware PC nodig. Ik gebruik een NVIDIA 3060 kaart, die kosten nu 300 euro. Stelt ook geen hoge eisen aan de voeding.
Dat valt nog mee, in mijn geval is het een stuk pittiger kwa opslag die ik ervoor nodig heb!Yaksa schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:40:
[...]
Tja, je installeert nogal wat noodzakelijke bestanden om lokaal plaatjes te kunnen genereren.
Ook de modellen e.d. vreten diskruimte.
De Easy Diffusion directory op mijn PC is inmiddels 121 GB groot, en dan sla ik de gegenereerde afbeeldingen ergens anders op.
/f/image/dIjnv4nzNk5o8FZGQRpFm9Kh.png?f=fotoalbum_large)
Best veel, maar mijn laptop bevat in totaal 3,5tb aan opslag, dus lig er niet bepaald wakker van.
Nee op zich niet, maar het verbaasde mij nogalYaksa schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:40:
[...]
Nog maar eentje van vandaag dan van Midjourney.
/f/image/G46vfH54YtcVU7a2l11bSx2F.png?f=fotoalbum_large)
Dat laatste stukje gaat niet helemaal goed.Photorealistic portrait of an astronaut on the moon with the reflection of planet Earth in his helmet.
Ik heb een zelfbouw desktop, dat scheelt dan blijkbaar flink in de kosten..Runaque schreef op maandag 11 december 2023 @ 18:57:
[...]
Ik weet wat het kost! Ik heb een poosje geleden een geheel nieuwe laptop aangekocht met specs die afdoende zijn om SD te kunnen draaien!
[...]
Dat valt nog mee, in mijn geval is het een stuk pittiger kwa opslag die ik ervoor nodig heb!
Best veel, maar mijn laptop bevat in totaal 3,5tb aan opslag, dus lig er niet bepaald wakker van.
Verbaas mij wel over de opgegeven opslag voor Stable Diffusion, dat valt hier wel mee.
Lokale ComfyUI installatie met alle modellen, custom nodes, lora's, ComfyUI manager, etc er ook bij.
Ik werk onder Arch Linux, dat zou toch niet zoveel verschil moeten uitmaken.

Ik heb er het raden naar naar je prompt, maar het zal vast niet "Milky facial cumshot" geweest zijn!CR2032 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:08:
Wat een kliederzooi
SDXL
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Dit soort afbeeldingen graag achter een member tag plaatsen.CR2032 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 12:08:
Wat een kliederzooi
Er kijken ook kinderen mee, en ik wil het niet uitleggen........
Ik laat ze staan omdat er niet expliciet een suggestie van behaalde handelingen wordt gewekt en ik ook niet weet of jij dat zo bedoelde, maar het zit wat mij betreft wel heel erg op het randje.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Grappig maar nee; pouring face with milk.Runaque schreef op woensdag 13 december 2023 @ 13:22:
[...]
Ik heb er het raden naar naar je prompt, maar het zal vast niet "Milky facial cumshot" geweest zijn!![]()
Melk op je gezicht is al sinds de oudheid een heel bekend skin care product. Daar heb je helemaal geen dure potjes voor nodig, gewoon uit de koelkast. Zo leer je nog eens wat uit een AI topic.
https://dermatocare.com/b...using-milk-for-face-skin/
Honing kan ook, maar is wat minder praktisch.

Echter, de veronderstelde viscositeit van de 'melk' in de door jou geplaatste afbeeldingen doet vermoeden dat de witte substantie substantieel afwijkt van hetgeen normaliter uit de uier van een koe komt.CR2032 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:00:
[...]
Grappig maar nee; pouring face with milk.
Melk op je gezicht is al sinds de oudheid een heel bekend skin care product. Daar heb je helemaal geen dure potjes voor nodig, gewoon uit de koelkast.
Ik dacht bij het omlaag scrollen toch dat het wat anders was en vandaar mijn sarcastisch getinte reactie daarop.Gonadan schreef op woensdag 13 december 2023 @ 13:55:
[mbr] @CR2032
Ik laat ze staan omdat er niet expliciet een suggestie van behaalde handelingen wordt gewekt en ik ook niet weet of jij dat zo bedoelde, maar het zit wat mij betreft wel heel erg op het randje.[/]
Een stier is ook een koe!Yaksa schreef op woensdag 13 december 2023 @ 18:01:
[...]
Echter, de veronderstelde viscositeit van de 'melk' in de door jou geplaatste afbeeldingen doet vermoeden dat de witte substantie substantieel afwijkt van hetgeen normaliter uit de uier van een koe komt.
Het melk en honing bad ken ik al uit Asterix en Obelix.CR2032 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 16:00:
[...]
Grappig maar nee; pouring face with milk.
Melk op je gezicht is al sinds de oudheid een heel bekend skin care product. Daar heb je helemaal geen dure potjes voor nodig, gewoon uit de koelkast. Zo leer je nog eens wat uit een AI topic.![]()
https://dermatocare.com/b...using-milk-for-face-skin/
Honing kan ook, maar is wat minder praktisch.
[Afbeelding]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
A study regarding the attractiveness of alienlike females.
:strip_exif()/f/image/6WsPN46nHIKzqTwb2LmgrIT7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yTqCpk30RfxCI7quQG2EWv0m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W1NLOj0tKbGrS6Dz0Uwo8pGA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/menwLuPoY1sJ17qVBNT3lUmL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hfpbrNSoTj3Fds9XKx0NPtif.jpg?f=fotoalbum_large)
Een ingenieuze prompt die soms verrassende resultaten oplevert:
Prompt: A close up portrait (((imaginary female beautiful being))) mesmerizing, exuding a (((alien humanoid aesthetic))) that is heavily exaggerated beyond human form, very detailed reptilian humanoid eyes, Its presence is (((imaginitive))), existing only in the human psyche, yet feels strikingly familiar to the human form, evoking a sense of unsettling beauty, bright colors, inspiration from Julie Bell's and H.R Giger's iconic art style for guidance.
EasyDiffusion 3.0.7(beta), Model: ludicaPlaygroundV2_v10, Sampler: Euler Anchestral, Steps: 65, Guidance Scale: 3.
Geen nabewerking of zo gedaan, tijdens genereren een 4 x upscale naar 4096 x 4096.
Mooi om te zien hoe SDXL hier ook met schaduwen speelt. Valt mij nu pas op.

[ Voor 17% gewijzigd door CR2032 op 13-12-2023 23:08 ]
Kan je in de prompt nog iets doen met vocht op de ijsklonten? Om ze wat af te laten wijken van het kristal zelf.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
CR2032 in "Het grote AI art show- & kletstopic"
:strip_exif()/f/image/MiIgJezZNFw18olTsKRAfVAc.jpg?f=fotoalbum_large)
En een nieuwe uit de oude doos..
Fijne kerstdagen met de familie

Klopt, waarbij ik getracht heb om het geheel zo 'natuurlijk' mogelijk te laten overkomen.CR2032 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 23:17:
Grappig om te zien dat dit soort van plaatjes dan weer terugkomen. Er zijn er in dit topic eerder veel flesjes langsgekomen. Glazen tuintjes blijven leuk.
En dat valt niet altijd mee, AI probeert soms zoveel in dat flesje te 'proppen' dat het er niet meer in past
Zie mooie creaties voorbij komen en wil er zelf ook eens mee spelen
Is dit trouwens ook het topic om te bespreken hoe je tot een bepaald soort creaties komt het technische aspect of meer alleen een show topic?
Ik wil AI genereerde vrouwen kunst maken en laten uitprinten voor in de gang.
Wat precies ben ik nog niet helemaal over uit maar vrouwen met goude accenten en een beetje duistere achtergrond, lichtelijk erotisch.
Maar dan zelf gemaakt hebben.
Kunst maar dan niet geverft maar AI.
[ Voor 58% gewijzigd door NicoHF op 18-12-2023 12:11 ]
Als je erotisch wil, dan kan Midjourney een probleem zijn, hoewel met een goed prompt kan je ook wel best wat erotisch materiaal maken.NicoHF schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:05:
Welk programma gebruiken jullie en is dit aan te raden voor een beginner die er nog nooit mee gewerkt heeft?
Zie mooie creaties voorbij komen en wil er zelf ook eens mee spelen
Is dit trouwens ook het topic om te bespreken hoe je tot een bepaald soort creaties komt het technische aspect of meer alleen een show topic?
Ik wil AI genereerde vrouwen kunst maken en laten uitprinten voor in de gang.
Wat precies ben ik nog niet helemaal over uit maar vrouwen met goude accenten en een beetje duistere achtergrond, lichtelijk erotisch.
Maar dan zelf gemaakt hebben.
Kunst maar dan niet geverft maar AI.
Dit is zowat het meest erotische dat ik met Midjourney gemaakt heb. Er was een poosje geleden wel een bug in V5 als ik het goed herinner dat de MJ bot soms een nipple slip of een geheel toples model renderde, maar dat is nu wat lastiger om voor elkaar te krijgen.
/f/image/FIpcsTk6SiFg3266MuqvqdPk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xeNPQcBzvYenE7mp1ufat0hB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/xY63h8TPeW0EfruWOeLOkGr4.png?f=fotoalbum_large)
Dit is dan met ComfyUI gemaakt. Spoiler cover is voor wie nogal snel van zijn stoel valt!
Maar als je de expert voor dat soort zaken om raad wil vragen, dan is @JDx hands down meest geschikte persoon!
[ Voor 4% gewijzigd door Runaque op 18-12-2023 12:30 ]
Thanks!Runaque schreef op maandag 18 december 2023 @ 12:27:
[...]
Als je erotisch wil, dan kan Midjourney een probleem zijn, hoewel met een goed prompt kan je ook wel best wat erotisch materiaal maken.
Dit is zowat het meest erotische dat ik met Midjourney gemaakt heb. Er was een poosje geleden wel een bug in V5 als ik het goed herinner dat de MJ bot soms een nipple slip of een geheel toples model renderde, maar dat is nu wat lastiger om voor elkaar te krijgen.![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit is dan met ComfyUI gemaakt. Spoiler cover is voor wie nogal snel van zijn stoel valt!![]()
spoiler:
spoiler:
spoiler:
Maar als je de expert voor dat soort zaken om raad wil vragen, dan is @JDx hands down meest geschikte persoon!
Er is helaas geen gratis versie meer van Midjourney
Beginner in AI of ook met computers ?? Als je wel weet hoe je dockers of linux moet draaien en je hebt zelf een stevige PC of Laptop dan is er genoeg te vinden met kant en klare containers die ComfyUI draaien. In de Reddit krochten bij AI en ComfyUI kom je al een stukje verder..NicoHF schreef op maandag 18 december 2023 @ 13:07:
[...]
Thanks!
Er is helaas geen gratis versie meer van Midjourney
Download vervolgens een model vanaf Civitai of Huggingface die jouw smaak bevat (aangepaste Sdxl OF andere modellen) en je kunt helemaal los.
Keyword voor DuckDuckGo: ComfyUI SDXL NSFW
Er worden dan ook fixes besproken om beperkingen op AI-modellen te omzeilen.
[ Voor 14% gewijzigd door Get!em op 18-12-2023 14:38 ]
Heb wel basiskennis van Windows maar ik ben geen techneut en heb nog nooit met AI gewerkt.Get!em schreef op maandag 18 december 2023 @ 14:34:
[...]
Beginner in AI of ook met computers ?? Als je wel weet hoe je dockers of linux moet draaien en je hebt zelf een stevige PC of Laptop dan is er genoeg te vinden met kant en klare containers die ComfyUI draaien. In de Reddit krochten bij AI en ComfyUI kom je al een stukje verder..
Download vervolgens een model vanaf Civitai of Huggingface die jouw smaak bevat (aangepaste Sdxl OF andere modellen) en je kunt helemaal los.
Keyword voor DuckDuckGo: ComfyUI SDXL NSFW
Er worden dan ook fixes besproken om beperkingen op AI-modellen te omzeilen.
Wat is een stevige computer, heb een HP workstation Z2 met een Intel W-1250 onboard GPU en 16gb ram
Dus als ik het zo lees heb je geen GPU? Dus die Xeon maakt enkel gebruik van de Intel UHD Graphics?NicoHF schreef op maandag 18 december 2023 @ 15:27:
[...]
Heb wel basiskennis van Windows maar ik ben geen techneut en heb nog nooit met AI gewerkt.
Wat is een stevige computer, heb een HP workstation Z2 met een Intel W-1250 onboard GPU en 16gb ram
Als ik het goed heb is dat een syteem waar je normaal gezien een GPU in zou kunnen bouwen, dan moet je es kijken naar eentje vanaf een RTX-30X0 serie omdat die al best betaalbaar zijn en aangezien je een beginner bent, zou het wat te gek zijn om direct voor de huidige (duurdere) generatie te gaan lijkt me. Zeker niet naar AMD GPU's kijken, die werken niet al te lekker met Stable Diffusion.
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.
GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.