Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Samen met ChatGPT 5.6 ben ik eens Three.js ingedoken. Eén prompt heb ik niet - het is een hele trits aan prompts. De achterliggende gedachte is een imaginair treinstation, geïnspireerd op stations in Londen, Parijs, New York e.d. Het is bovendien ook nog bij lange na niet 'af'.

Als dit inderdaad het juiste topic is en er meer interesse is, kan ik wel wat meer plaatjes tonen en wat meer over het achterliggende 'proces' vertellen.
Er is een speciaal topic voor [3D] Post je 3d-stuff maar weer - part 44Alargule2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 18:18:
Ik heb nul ervaring met 3d-software. Ik heb weleens een plattegrondje met Illustrator in elkaar geknutseld, maar daar houdt mijn kennis wel op.
Samen met ChatGPT 5.6 ben ik eens Three.js ingedoken. Eén prompt heb ik niet - het is een hele trits aan prompts. De achterliggende gedachte is een imaginair treinstation, geïnspireerd op stations in Londen, Parijs, New York e.d. Het is bovendien ook nog bij lange na niet 'af'.
[Afbeelding]
Als dit inderdaad het juiste topic is en er meer interesse is, kan ik wel wat meer plaatjes tonen en wat meer over het achterliggende 'proces' vertellen.
Ik denk dat je daar meer respons krijgt.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Je kan er allicht een post of wat aan wagen. Misschien blaas jij dat topic wel nieuw leven in?Alargule2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 18:45:
Dat topic ziet er nog minder levendig uit dan Delfzijl op een verregende zondagochtend. Dan is Tweakers.net waarschijnlijk niet het juiste platform voor dit soort bedenksels.
Brengt me wel op een ideetje:
Titel: Empty Station
:strip_exif()/f/image/S35yu6SanC0NjMUVjzrWACCB.jpg?f=fotoalbum_large)
Prompt: High resolution architect photography of a large empty trainstation, based on the stations of London, Paris and New York. Intricate details, highley detailed.
[ Voor 44% gewijzigd door Yaksa op 31-07-2026 18:55 ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Yep. Bouwen van een karakter en dan proberen om die in verschillende houdingen en achtergronden te plaatsen. Met mijn 4060 Ti kan ik rustig gaan lunchen als dit draait 😳EverLast2002 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 17:26:
[...]
Wat je allemaal doet in die workflow ontgaat me grotendeels, maar de afbeeldingen vind ik wel supermooi, soort anime karakter ofzo?
/f/image/BFkWekrEbYY6pmTw7Ezo0WVz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jd48GSspHhnGyukgXRdjZtXS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OjFs12lKFDQKnxsMnFJkk1Ap.png?f=fotoalbum_large)
Is al van even geleden hoor. Dit kost tering veel tijd. Het past dus wel in 16GB VRAM. Maar een 5090 is meer de hardware om dit te doen.
Material 3 Thema's | Swiss Army Knife card | Flex Horseshoe Card
![]() | ![]() |
/f/image/dUI78sAiHw8XWOh1KxCy7s1O.png?f=fotoalbum_large)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Prompt POS: <lora:AnimaMythC0lorL1nes> anatomically correct, 1girl, solo, single subject, cowboy shot, soft shadows, colourful, neutral lighting, Female battlemage, heroic pose, is in a battleworn bleek meadow, she is charging herself up for conjuring the most powerful spell she can muster, stern and angry expression, fighting for lost love, teary eyed, tears flowing on cheeks, wroughtful, motion blur, movement lines, motion lines, afterimages, |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| Prompt NEG: lowres, worst quality, low quality, jpeg artifacts, text, watermark, signature, logo, blurry, out of frame, cropped, cross-eyed, lazy eye, uneven irises, unequal irises, deformed iris, deformed pupils, misaligned pupils, duplicate pupils, asymmetrical eyes, bloodshot sclera, red sclera, yellow sclera, discolored sclera, cloudy sclera, bad hands, extra fingers, missing fingers, fused fingers, extra limbs, missing limbs, deformed, mutated, malformed, unfinished, displeasing score_4, score_3, score_2, score_1 |
[ Voor 45% gewijzigd door SkyStreaker op 01-08-2026 11:16 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Als jij dat project beschouwd als 'AI art' dan kan het prima hier besproken worden.Alargule2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 18:45:
Dat topic ziet er nog minder levendig uit dan Delfzijl op een verregende zondagochtend. Dan is Tweakers.net waarschijnlijk niet het juiste platform voor dit soort bedenksels.
Nou ben ik geen expert maar van wat ik er van begrepen heb werkt Flux fundamenteel anders dan SD en ondersteund de architectuur geen negatieve prompts.
Dus ik vraag mij af of die lijst 'Prompt NEG:' wel iets doet.
En nu ik toch aan het muggenziften ben; tegenwoordig met Flux en Krea zijn de gebruikte workflows in ComfyUI belangrijk. Dus is het interessant deze ook te benoemen,
AI: claude / copilot / RTX 5060ti / RTX 5090
Die negatieve werkt alleen voor anima, het landscape plaatje slaat daarop 😆 (hint; anima lora in de prompt)Vishari Beduk schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:28:
@SkyStreaker "Ik heb een leuk Flux2 model aan de gang gekregen"
Nou ben ik geen expert maar van wat ik er van begrepen heb werkt Flux fundamenteel anders dan SD en ondersteund de architectuur geen negatieve prompts.
En nu ik toch aan het muggenziften ben; tegenwoordig met Flux en Krea zijn de gebruikte workflows in ComfyUI belangrijk. Dus is het interessant deze ook te benoemen,
Ik vind de aanpak met ChatGPT inderdaad wel een AI Art-aanpak. Dat je dan met three.js e.e.a. genereert i.p.v. met ComfyUI of een andere tool is dan minder van belang.Jazzy schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:41:
[...]
Als jij dat project beschouwd als 'AI art' dan kan het prima hier besproken worden.
Ik heb zelf eerder met Blender dit soort dingen getracht te maken, maar dat is geen doen als je Blender niet kent. Dan vind ik deze aanpak eerlijk gezegd verfrissend en passend in dit topic.
[ Voor 97% gewijzigd door Jazzy op 02-08-2026 20:47 ]
Negatieve prompt kan zeker wel werken, als je de CFG hoger dan 1 zet (bijv 2.0). Je hebt dan wel meteen een langere rendertijd als je CFG > 1.0 zet..... Toch spreken officiele documentatie en fora elkaar weer tegen m.b.t. de negatieve prompt, Flux zou totaal geen negatieve prompt ondersteunen full stop. Dus ik weet het ook niet 100%, ik zet sowieso CFG niet hoger dan 1.0 tegenwoordig om snelheid te houden.Vishari Beduk schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 12:28:
@SkyStreaker "Ik heb een leuk Flux2 model aan de gang gekregen"
1280x1280, 2x Clownsharksamplers, euler/beta (8 en 4 steps)
(klikbaar):
prompt:
**Medium:** Realistic photograph — high-budget cinematic sci-fi film still, rendered with large-format digital cinema camera physics, neutral color science, and physically accurate optical behavior. **Subject:** Elderly man, mid-torso upward, centered with slight asymmetrical shoulder rotation, framed at upper chest level, 1.6 meters from camera, 80–90mm full-frame equivalent lens. Face gaunt, deeply sunken eyes with dark circles, vascular redness, reflective tear-film moisture, distant exhausted stare. Cheekbones sharply defined, hollow temples, deep orbital shadows, pronounced jawline. Skin texture hyper-detailed: visible pores, age spots, broken capillaries, fine creases, healed trauma, uneven pigmentation, asymmetrical aging patterns. Pale complexion, heavily weathered by desert exposure — sun damage, environmental abrasion, discoloration integrated naturally. Long white beard extends to upper chest, gravity-weighted, uneven density, individual strands visible even in shadow. Coloration varies: cold white, nicotine-yellow staining, dust-grey accumulation, darker grime near roots. Hair dry, tangled, wind-stressed, brittle. Jagged scar diagonally across forehead, raised, irregular, healed tissue deformation. Additional scars on cheeks, nose bridge, jawline, temples. Eyes convey resilience, trauma, quiet menace. **Exosuit:** Heavily modified military armor fused with cybernetic augmentation and scavenged survival engineering. Base alloy dull matte olive-green, faded by UV and sandstorms. Surface shows oxidized green, charcoal-black abrasion zones, exposed titanium-grey substrate, dusty deposits trapped in seams. Layered armored plates over mechanical frame: pistons, reinforced joints, hydraulic systems, ceramic plating, modular hatches, cooling fins, recessed bolts, cable conduits, structural braces. Wires and fiber conduits routed along chest, collar, shoulders with realistic tension, fastening systems. Orange and cyan status indicators embedded, restrained illumination, soft falloff. Right shoulder plate bears scratched translucent coating with illuminated “18” partially weathered but legible. Survival fabrics layered beneath armor: coarse woven material, natural folds, frayed stitching, sweat stains, sun bleaching, accumulated dust. Utility straps secure filtration canisters, water tubes, tools, repair kits, scavenged tech. Materials behave physically: fabric diffuses light softly, metal reflects restrained specularly. **Setting:** Vast desert wasteland, sun-bleached sand stretching to horizon. Behind subject rises colossal symmetrical megastructure, retro-futurist industrial-organic design, impossible scale. Structure begins 400–600 meters behind subject, towers extend kilometers upward, partially obscured by atmospheric haze and thermal distortion. Lattice of matte-white alloy superstructure, iridescent composite plating, massive translucent aqua-glass cells. Internal layers visible through membranes: radial engines, analog relays, cooling chambers, hydraulic networks, fiber-optic conduits. Perspective compression via 85mm-equivalent lens makes structure appear monumentally close while preserving depth logic. Structural details diminish naturally with distance per atmospheric perspective. Background blur shallow, lens-consistent, no artificial smear. Environmental haze, airborne dust, heat diffusion reduce contrast in distant elements. **Composition & Lighting:** Vertical 4:5 cinematic aspect ratio. Camera angle subtly low — 8–12 degrees below eye level — enhancing presence without anatomical distortion. Subject occupies 62–68% frame height. Lighting: midday desert sun from upper-left, 60–70 degree elevation, casting harsh directional shadows across wrinkles, scars, armor recesses, fabric folds, mechanical structures. Secondary bounce light from pale sand fills shadows with warm reflected glow. Specular highlights only where materials permit: worn metal edges, translucent panels, scratched lenses, exposed hydraulic surfaces. No bloom, rim lighting, stylization. Color palette restrained: faded olive-green, oxidized black, pale sand, matte-white alloys, translucent aqua, muted orange, dusty cyan, weathered metallic greys. Saturation controlled, filmic tone. **Mood:** Ancient survival, industrial grandeur, isolation, endurance, forgotten empire, mechanical decay, quiet human resilience beneath overwhelming scale.
In principe de workflow van deze gast. Z'n video was vreemdgenoeg gedelete van youtube, maar op x heeft ie hem opnieuw geposted. Ik heb de resolution selector vervangen door twee number velden om resolutie handmatig in te kunnen vullen, aangezien mijn schermresolutie niet beschikbaar was en ik ook geen zin had om uit te zoeken hoe toe te voegen aan die selector. Prompt enhancer gebruik ik niet.SkyStreaker schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 18:17:
[...]
Wil jij mij heel graag vertellen welke checkpoint(s), Text Encoder e.d. en/of workflow jij gebruikt? Op een Intel 12GB krijg ik het niet gedaan.
/f/image/a9kGFJVqRtXIRTPZKQQkLpTM.webp?f=fotoalbum_large)
Ik gebruik specifiek deze CLIP-L: https://huggingface.co/ma...OpenAI-format.safetensors
Resultaat:
/f/image/bvNZxZ4tbKDMO2yVi5I6mh0R.png?f=fotoalbum_large)
Voor deze sampler/schedulers heb je de custom node van Res4LYF nodig: https://github.com/ClownsharkBatwing/RES4LYF
Voor nog iets beter resultaat, als je iets meer tijd niet erg vindt res_2 gebruiken of als je de hardware of echt geduld ervoor hebt: res_6s, rk_beta of rk - scheduler Beta57 is specifiek voor Flux geschreven, probeer deze ook.
[ Voor 18% gewijzigd door SkyStreaker op 02-08-2026 00:07 ]
"scheduler Beta57 is specifiek voor Flux geschreven, probeer deze ook."
Ik kwam er pas achter waar die 57 voor staat in beta57:
betreft de verdeling sigma values, alpha 0.5 en beta 0.7
de 'gewone' beta doet alpha 0.6 en beta 0.6
"These parameters change how the sigma (noise) values are distributed over the denoising steps, i.e. where the sampler spends more of its effort."
Titel: How it's Made: Medieval Embroidery
:strip_exif()/f/image/QLVeLAY5BhrYYGBmwsOm7y09.jpg?f=fotoalbum_large)
Prompt: Up close portrait of a gorgeous cute female dressmaker wearing a silk floral embroidered kimono, sitting in a medieval workshop. She is sewing medieval clothing with a fine needle and gold thread. Fantasy realism, color stained window, oil lamp lighting, fantasy, mysterious atmosphere, dim lighting, rich textures, vivid colors, HDR, sharp focus, intricate details, luminism.
Dan zit je hier verkeerd.R.G schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 16:13:
Ben verbaasd over Gemini
Krea2 Turbo, 8 en 4 steps dual pass, euler/simple, ClownSharkSampler.
(klikbaar):
/f/image/L5kO6brH2nsogeUGQsnPddkH.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/OyfOahPPVHG90xqqzDZnIo3J.png?f=fotoalbum_large)
prompt:
Ultra-realistic documentary-style photograph shot on a 35mm lens, sharp focus throughout, cinematic composition, high detail — a rugged Caucasian man with tattoos and a beard, wearing a WW2 German half-helmet with lifted goggles, sunglasses, a dark blue shirt, camo trousers, and black combat boots, sits on his custom Bobber motorcycle featuring thick tires, matte black accents, a matte black engine, sweeping exhaust pipes with tight helical wrap, matte finish, and a charcoal grey fuel tank with “X” in white font, positioned at an Esso gas station in Arizona during noon, bathed in bright overhead sunlight casting harsh, hard-edged shadows across the concrete forecourt, with fuel pumps and the desert receding into the background under the flat, high-contrast glare of midday sun.
Even schaamteloos gebruik gemaakt van jouw goed opgebouwde prompt.EverLast2002 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 00:07:
De eerste vond ik te blinkend, de tweede is meer mijn smaak....
Krea2 Turbo, 8 en 4 steps dual pass, euler/simple, ClownSharkSampler.
Deze derde is meer mijn smaak
:strip_exif()/f/image/89ec1eV27gXtrvm3jNDJhLB2.jpg?f=fotoalbum_large)
Prompt: Ultra-realistic documentary-style photograph shot through a 105mm lens, sharp focus, large depth of field, cinematic composition, high detail — a Caucasian photo model, wearing a Shark Aeron-GP Fim Racing helmet, open helmet vizer, looking at the viewer, a red and white leather racing suit, and red racing boots, sits on her red Ducati racing motorcycle featuring slicks, white accents, a black engine, red fuel tank with “DUCATI” in gold font, positioned at an Shell gas station in Assen in the afternoon, bathed in golden hour sunlight, with fuel pumps and the meadows receding into the background under the glare of midday sun.
Niet mee eens
Het 'unique selling feature' van Krea 2 is nou juist die mooie bokeh. En juist bij deze beelden zou een wazig tankstation de motor en de berijder eruit laten springen.
Zoals ik het heb gemaakt bedoel je........Vishari Beduk schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:20:
[...]Niet mee eens![]()
Het 'unique selling feature' van Krea 2 is nou juist die mooie bokeh. En juist bij deze beelden zou een wazig tankstation de motor en de berijder eruit laten springen.
Ja precies, echter bij kloppen de kleuren niet. Alsof er een LUT onbreekt
Verklaar je nader, welke kleuren en wat is een LUT?Vishari Beduk schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:51:
[...]Ja precies, echter bij kloppen de kleuren niet. Alsof er een LUT onbreekt
Copy&Paste "A JPEG LUT is a Lookup Table used to change the colors, contrast, and tones of a JPEG image. It works like a digital filter that shifts pixel values automatically to give your photo a specific look."Yaksa schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:55:
[...]
Verklaar je nader, welke kleuren en wat is een LUT?
Het rood van de kuip is oversaturated. Heel raar want jouw 'Medieval Embroidery' heeft dat niet.
Oh, dat. Komt wel vaker voor met dit model. Het was ook maar een snelle test van iemands prompt. Ik had deze ook nog, die heeft dat niet, maar daar was minder goed te zien dat het een Shell station was:Vishari Beduk schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 22:01:
[...]Copy&Paste "A JPEG LUT is a Lookup Table used to change the colors, contrast, and tones of a JPEG image. It works like a digital filter that shifts pixel values automatically to give your photo a specific look."
Het rood van de kuip is oversaturated. Heel raar want jouw 'Medieval Embroidery' heeft dat niet.
whoooooooohooooooooYaksa schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:16:
[...]
Even schaamteloos gebruik gemaakt van jouw goed opgebouwde prompt.
Deze derde is meer mijn smaak![]()
[Afbeelding]
Prompt: Ultra-realistic documentary-style photograph shot through a 105mm lens, sharp focus, large depth of field, cinematic composition, high detail — a Caucasian photo model, wearing a Shark Aeron-GP Fim Racing helmet, open helmet vizer, looking at the viewer, a red and white leather racing suit, and red racing boots, sits on her red Ducati racing motorcycle featuring slicks, white accents, a black engine, red fuel tank with “DUCATI” in gold font, positioned at an Shell gas station in Assen in the afternoon, bathed in golden hour sunlight, with fuel pumps and the meadows receding into the background under the glare of midday sun.
exact jouw prompt gebruikt (in 1792x896) en dit rolt er bij mij uit (klikbaar):Yaksa schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:16:
[...]
Even schaamteloos gebruik gemaakt van jouw goed opgebouwde prompt.
Deze derde is meer mijn smaak![]()
[Afbeelding]
Ik ga eens uitzoeken wat die lenzen doen, 105mm en 85mm enzo. Doet een hoop.
Dank voor deze tip!Vishari Beduk schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 18:20:
[...]
Niet mee eens![]()
Welke seed er gebruikt is doet ook nog wel wat. Elke iteratie is iets verschillend. Mits de prompt goed is opgebouwd zijn de verschillen klein. Een slecht geschreven prompt stuurt het model slecht aan met als resultaat verschillende uitkomsten = andere afbeelding.EverLast2002 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 22:46:
[...]exact jouw prompt gebruikt (in 1792x896) en dit rolt er bij mij uit (klikbaar):
Ik ga eens uitzoeken wat die lenzen doen, 105mm en 85mm enzo. Doet een hoop.
Klopt!Yaksa schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 22:57:
[...]
Welke seed er gebruikt is doet ook nog wel wat. Elke iteratie is iets verschillend. Mits de prompt goed is opgebouwd zijn de verschillen klein. Een slecht geschreven prompt stuurt het model slecht aan met als resultaat verschillende uitkomsten = andere afbeelding.
En wanneer je met een fixed seed en dezelfde ‘fixed’ prompt werkt, maar enkel de resolutie wijzigt dan rolt er ook een ander resultaat uit.
Volgens mij staat hier iets tegenstrijdigs in, afternoon is namiddag, golden hour is in de hele vroege ochtend en daarna een 12u zon. Ik ben momenteel aan het vergelijken en kijken wat die 85mm en 105mm lens doet in het resultaat
Nee hoor. Golden hour is 2 x per dag, 1 uur na zonsopkomst en 1 uur voorafgaande zonsondergang. Deze rijdster is op een zonnige dag eind september in de namiddag nog even gaan tankenEverLast2002 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:53:
@Yaksa
Volgens mij staat hier iets tegenstrijdigs in, afternoon is namiddag, golden hour is in de hele vroege ochtend en daarna een 12u zon. Ik ben momenteel aan het vergelijken en kijken wat die 85mm en 105mm lens doet in het resultaat
Het probleem is vaak dat het spiegelbeeld niet exact en in de juiste hoek weergeeft wat/wie er voor de spiegel(s) staat. Deze is redelijk gelukt vind ik zelf.
:strip_exif()/f/image/5kXOxuQsG1U3RssJvixBcRq2.jpg?f=fotoalbum_large)
Prompt: Detailed photography. A beautiful gothic Art Deco model, punky and wild, natural skin, voodoo-inspired, yet so strangely beguiled, as a geisha shaman and an empress grace.
In shimmering silver, a golden embrace. A haute couture dress of obsidian silk, flowing and rare with delicate floral patterns, etched with care. Among antique stained mirrors she stands.
Angular contrasts, cinematic lighting, intricate details, highly detailed, sharp focus
(klikbaar):
opa laat graag zijn oude glorie zien aan de jonge kijker (klikbaar):
Krea2-Turbo, 8 steps + sdupscaler 4 steps, euler/simple - ClownSharkSampler
tattooed man in a purple t-shirt leaning over the handlebars of a custom motorcycle, glossy red fuel tank with white pinstriping, exposed metallic gold and silver engine, wire-spoke front wheel, light brown hair falling forward, dark jeans, textured cobblestone ground, rusty metal fence, partial white vehicle in background, hanging maritime fenders, gritty cinematic photography, desaturated vintage color grading, high contrast industrial dockyard setting.
older man with long hair and beard behind a vintage silver cafe racer motorcycle, wire-spoke wheels, concrete pit lane, brick garage, race track background, overcast.
Titel: Birthday Party
:strip_exif()/f/image/lGahV6Ufeche4tJEOvH5A78v.jpg?f=fotoalbum_large)
Titel: Wedding
:strip_exif()/f/image/k6zA29CLh9o5FAxTh45FjRSJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Titel: Christmas Dinner
:strip_exif()/f/image/VDL2kPJI7n5q9HdwEsoL4vu9.jpg?f=fotoalbum_large)
Met een prompt die nogal wat inconsistentie geeft in de gegenereerde beelden maar soms hele aparte scenes laat zien (zoals bovenstaand).
De sfeer blijft wel (ongeveer gelijk); donker, ouderdom, vreemde objecten, complex, makaber.
Prompt: high-resolution realistic dark photography, bedroom, mysterious atmosphere, eerie presence, emotions hidden in darkness, hundred year old crime scene, mummified body, dim lighting, rich textures, vivid colors, intricate details, intense shadows, aged object, subtle reflections, gloomy ambiance, macabre elements, contrast in tones, cinematography, dramatic shadows, uncanny objects, intricate details of decay, somber color palette, depth and dimension captured, realistic rendering, intense chiaroscuro, exquisite textures, minute details of every object, impeccable accuracy in depicting aging, haunting fragility, ethereal ambiance, complex layers of symbolism, sharp focus, studio photo, intricate details, highly detailed
![]() | ![]() | ![]() |
Ik gebruik een Turbo-LORA en 2 hiresfix passes en daarna een upscale.
[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 08-08-2026 05:06 ]
Vooral het feit dat hij onder een klassiek vloerkleed ligt vind ik wel een mooi detail, dat maakt het extra apart.Yaksa schreef op vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:42:
Titel: Daunting Bedroom Scene
[Afbeelding]
Met een prompt die nogal wat inconsistentie geeft in de gegenereerde beelden maar soms hele aparte scenes laat zien (zoals bovenstaand).
De sfeer blijft wel (ongeveer gelijk); donker, ouderdom, vreemde objecten, complex, makaber.
Prompt: high-resolution realistic dark photography, bedroom, mysterious atmosphere, eerie presence, emotions hidden in darkness, hundred year old crime scene, mummified body, dim lighting, rich textures, vivid colors, intricate details, intense shadows, aged object, subtle reflections, gloomy ambiance, macabre elements, contrast in tones, cinematography, dramatic shadows, uncanny objects, intricate details of decay, somber color palette, depth and dimension captured, realistic rendering, intense chiaroscuro, exquisite textures, minute details of every object, impeccable accuracy in depicting aging, haunting fragility, ethereal ambiance, complex layers of symbolism, sharp focus, studio photo, intricate details, highly detailed
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Weaver is een character card voor KoboldCpp die je helpt met het schrijven van prompts voor lokale image-modellen.
Je kiest eerst een checkpoint — Illustrious, NoobAI, Flux.1 D, Z-Image Turbo of Anima. Hij geeft je dan meteen de bijbehorende instellingen: sampler, scheduler, steps, CFG en een advies voor de hires-passes. Daarna vraagt hij naar oriëntatie en naar je idee, en levert een kant-en-klare positive en negative prompt op.
Het punt is dat hij per checkpoint in de juiste stijl schrijft. Flux wil lopende zinnen en heeft geen negative prompt, Illustrious wil danbooru-tags, Anima wil een mix. Dat hoef je dus niet meer te onthouden, net zomin als welk model op CFG 1.0 moet draaien en welk op 5.0.
Daarna zeg je gewoon wat je anders wilt en herschrijft hij het.
De checkpoint-data zit in World Info, dus je kunt er zelf modellen bij zetten zonder de card aan te passen.
![]() | ![]() |
Als mensen een beetje interesse hebben, wil ik ze best plaatsen
[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 08-08-2026 18:24 ]
Paar posts terug stond deze jongedame te poseren bij een tankstation, ik heb haar nu rijdend in actie geprobeerd weer te geven. En ik ben old skool, dus een YZR 500 vond ik leuk
(klikbaar):
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
prompt:
high-speed classic red and white Yamaha YZR 500 circuit racing motorcycle, fuel tank reads "YAMAHA", fairing has "Marlboro" livery, high-speed vintage female motorcycle rider wearing "Arai" racing helmet, leaning sharply into a track curve, sleek red "Dainese" leather racing suit with white accents, extreme motion blur on blurred background and spinning wheels, low angle tracking shot, dynamic action photography.
het gaat niet goed met de wereld
Zeker wel, afhankelijk van hoe je het wil gebruiken. Maar bedoel je de 9070?Salvatron schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 00:27:
Heeft het zin om een radeon rx 9700 16 Gb te kopen speciaal voor AI, of heeft dat geen zin ? er zit 16 Gb ram in zo'n ding, dit is sowieso wat weinig voor grotere taalmodellen.
Voor het runnen van taal modellen kan je koboldcpp gebruiken, dan loopt de llm via Vulkan. Voor beeld/video generatie is ROCM tegenwoordig enorm volwassen dus niks wat je tegenhoudt. Er zijn voor beide "quantized" (geoptimaliseerd voor kleinere bestandsgrootte) modellen beschikbaar.
[ Voor 28% gewijzigd door SkyStreaker op 09-08-2026 04:22 ]
ik bedoelde natuurlijjk de 9070 ja, inderdaad.SkyStreaker schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 04:17:
[...]
Zeker wel, afhankelijk van hoe je het wil gebruiken. Maar bedoel je de 9070?
Voor het runnen van taal modellen kan je koboldcpp gebruiken, dan loopt de llm via Vulkan. Voor beeld/video generatie is ROCM tegenwoordig enorm volwassen dus niks wat je tegenhoudt. Er zijn voor beide "quantized" (geoptimaliseerd voor kleinere bestandsgrootte) modellen beschikbaar.
Afhankelijk van het model wat je gebruikt heb je meer of minder nodig.Salvatron schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 07:02:
[...]
ik bedoelde natuurlijjk de 9070 ja, inderdaad.
Hier staat een mooi overzicht met VRAM requirements.
@EverLast2002 , zou jij je prompts in een [quote]-tag i.p.v. een [code]-tag willen zetten? Dat leest wat makkelijker.
Koop al mijn ads!
@EverLast2002 die snelheid in de wielen en de achtergrond is goed gelukt. Wel krijg ik de indruk dat die dame een transgender is geworden. En ik ben geen fan van twee-takt, blij dat het tijdperk is afgelopen.
@Salvatron mijn antwoord is ook 'ja' maar ik denk dat jouw vraag meer thuishoort in het 'Ervaringen met zelf gehoste AI assistenten' topic
Ik ben zelf wel blij met Krea2 en de achtergrond blur. Nadeel is echter dat alle gezichten bijna altijd hetzelfde is. Met meerdere personen wordt het wel storend.
:strip_exif()/f/image/YzhTH8Z7bgVgHeWM59KkLt9k.jpg?f=fotoalbum_small)
[ Voor 40% gewijzigd door Vishari Beduk op 09-08-2026 10:22 ]
Hoooo, hier moet ik je even stoppen!Vishari Beduk schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 10:22:
@SkyStreaker ik moest wel even aan gemini vragen wat Weaver en KoboldCpp allemaal is, maar pfff zo word het wel minder leuk met al die apps die je moet gebruiken voordat je een plaatje kan maken
KoboldCPP is een tool om meerdere generative AI-modellen samen te voegen in 1 pakket. "Weaver" is een zogeheten 'character card' die ik ontwerp (samen met Claude.AI) om mij te ondersteunen in ideetjes die ik heb! Dit is niet nodig, geen vereiste. "Weaver" is slechts de naam van mijn character card ^^
Heel makkelijk gezegd, KoboldCPP is een standalone die bijv. roleplaying-chats toestaat, al dan niet met het generen van plaatjes erbij en zelfs audio.
Mijn doel is dat ik Kobold simultaan draai naast comfyui.
- Hey weaver, ik wil voor Anima (of flux of whatever) een plaatje maken! Een eenzame krijger-monnik die door het bos loopt en uitrust op een stuk rots, even bijkomen!
- Okay -> spuugt prompt uit die ik in de prompt gooi (en weaver begrijpt welke alleen POS en ook NEG ondersteunt en houdt rekening met oriëntatie en ondersteund dit aspect in prompting)
- Resultaat - jakkiebah, ik wil meer detail op de achtergrond!
- Weaver detailleert naar gelang het verzoek
- Nee, compressie! minimalistisch!
- Weaver maakt de prompt zo klein mogelijk, regels van het model in acht nemende.
etc etc etc
![]() | ![]() |
anima_context_detailer_base10
background_detailer_v1-step00000200
rendering_detailer_base10-000400
[ Voor 90% gewijzigd door SkyStreaker op 09-08-2026 11:15 ]
wat ik zelf leuk vind (en een uitdaging) is wanneer je de zoomen en naden in haar leren pak kunt zien. dat niveau van detail dus.
Eigenlijk niet, maar is persoonlijk. Voor llm's is het te weinig, voor image-gen op het randje, maar het is amd en veel low vram optimalisaties zijn er eerder voor cuda dan rocm. Als je met image gen / comfy ui wil spelen en het je gaat om veel controle over de output (anders gebruik gewoon een api provider) zou ik eerder een abbo nemen op iets als floyo/comfy cloud als je voor gemak gaat of een gpu rental service (vast ai) waar je een paar uur zo'n consumer gpu kan huren voor peanuts (en als je jezelf dagelijks er mee bezig vind, kun je altijd nog een gpu kopen), voor llms kun je ook openrouter gebruiken, dan kun je kiezen uit veel modellen, een model als deepseek flash kost niet veel en is niet te vergelijken met wat jij met 16GB kunt doen.Salvatron schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 00:27:
Heeft het zin om een radeon rx 9700 16 Gb te kopen speciaal voor AI, of heeft dat geen zin ? er zit 16 Gb ram in zo'n ding, dit is sowieso wat weinig voor grotere taalmodellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Norjee op 09-08-2026 14:55 ]
Kanttekening: alles wat je doet, genereert en alles daaromtrent is ook online. Je moet ook de keerzijde stellen van dit verhaal. Je kan onschuldig bedoelde fouten maken, maar je bent eindverantwoordelijk voor je output.Norjee schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:54:
[...]
Eigenlijk niet, maar is persoonlijk. Voor llm's is het te weinig, voor image-gen op het randje, maar het is amd en veel low vram optimalisaties zijn er eerder voor cuda dan rocm. Als je met image gen / comfy ui wil spelen en het je gaat om veel controle over de output (anders gebruik gewoon een api provider) zou ik eerder een abbo nemen op iets als floyo/comfy cloud als je voor gemak gaat of een gpu rental service (vast ai) waar je een paar uur zo'n consumer gpu kan huren voor peanuts (en als je jezelf dagelijks er mee bezig vind, kun je altijd nog een gpu kopen), voor llms kun je ook openrouter gebruiken, dan kun je kiezen uit veel modellen, een model als deepseek flash kost niet veel en is niet te vergelijken met wat jij met 16GB kunt doen.
Ik vindt het een beetje te makkelijk om te zeggen: doe gewoon alles online/in de cloud.
[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 09-08-2026 15:32 ]
waarom is het te weinig voor llm's, zijn die kleinere modellen niet goed genoeg dan?Norjee schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 14:54:
[...]
Eigenlijk niet, maar is persoonlijk. Voor llm's is het te weinig, voor image-gen op het randje, maar het is amd en veel low vram optimalisaties zijn er eerder voor cuda dan rocm.
Ik heb hierboven een link naar een webpagina geplaatst.Salvatron schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:34:
[...]waarom is het te weinig voor llm's, zijn die kleinere modellen niet goed genoeg dan?
Op die website wordt ook uitgelegd wat je met kleinere modellen nog kan doen.
Ik kan het hier allemaal wel gaan uitleggen, maar dat kan die pagina veel beter.
Nu ik het weer lees, eigenlijk valt het wel mee, het is best bruikbaar, het is meer dat ik de meerwaarde van lokaal echt niet zie voor (mijn) lichte gebruik. Het hang er een beetje van af wat je verwachtingen zijn en wat je er mee will doen, ik heb een vrij oude 16GB GPU, gpt-oss 20, Gemma 4 moe de kleine Qwen modellen werken best ok, beter dan verwacht, maar ik gebruik het eigenlijk nooit, het is voor mij meer een gimmick, ik zou er nooit een gpu voor aanschaffen. Genoeg opties voor cloud hosted modellen die een klasse meer betrouwbaar zijn. Maar het enige waar ik een lokale llm voor kan gebruiken is af en toe text-soep voeren met de vraag maak een overzicht/extract data, en dat gaat prima lokaal, maar net zo makkelijk (eigenlijk makkelijker) in chatgpt/aistudio. Voor programmerem, waar ik de llms ook voor gebruik, zijn de kleinere modellen verre van bruikbaar.Salvatron schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:34:
[...]
waarom is het te weinig voor llm's, zijn die kleinere modellen niet goed genoeg dan?
Dit is dezelfde prompt als eerder gepost (fotomodel op Ducati bij pomp), nu met deze twee enhancers erbij (spel- en cosmetische fouten wordt aan gewerkt, gaat goed komen)
(klikbaar):
![]() | ![]() | ![]() |
'Punky' is misgegaan. Kan ook niet zo goed, is niet specifiek genoeg. Het spiegelbeeld klopt voor geen meter. Daar zie je vrij duidelijk dat het origineel een Aziatische geisha was: andere vorm hoofd (kaaklijn), huidskleur, haarkleur (zwart i.p.v donkerbruin). Handen zien er ook onnatuurlijk uit.Yaksa schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:42:
Spiegelbeelden blijven lastig voor AI beeldgeneratie.
Het probleem is vaak dat het spiegelbeeld niet exact en in de juiste hoek weergeeft wat/wie er voor de spiegel(s) staat. Deze is redelijk gelukt vind ik zelf.
[Afbeelding]
Prompt: Detailed photography. A beautiful gothic Art Deco model, punky and wild, natural skin, voodoo-inspired, yet so strangely beguiled, as a geisha shaman and an empress grace.
In shimmering silver, a golden embrace. A haute couture dress of obsidian silk, flowing and rare with delicate floral patterns, etched with care. Among antique stained mirrors she stands.
Angular contrasts, cinematic lighting, intricate details, highly detailed, sharp focus
Het geheel doet me denken aan een soort van Angelina Jolie in een Japanse variant van The Diamond Age.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Lijkt wel Jeff Bridges. Hoofd staat niet in proportie met lichaam(shouding). Geen mens heeft in deze context zijn nek zo gebogen.EverLast2002 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 23:42:
even de ouwe knucklehead de schuur uitgeduwd om de gashendel af te stellen....
(klikbaar):
[Afbeelding]
opa laat graag zijn oude glorie zien aan de jonge kijker (klikbaar):
[Afbeelding]
Krea2-Turbo, 8 steps + sdupscaler 4 steps, euler/simple - ClownSharkSamplertattooed man in a purple t-shirt leaning over the handlebars of a custom motorcycle, glossy red fuel tank with white pinstriping, exposed metallic gold and silver engine, wire-spoke front wheel, light brown hair falling forward, dark jeans, textured cobblestone ground, rusty metal fence, partial white vehicle in background, hanging maritime fenders, gritty cinematic photography, desaturated vintage color grading, high contrast industrial dockyard setting.older man with long hair and beard behind a vintage silver cafe racer motorcycle, wire-spoke wheels, concrete pit lane, brick garage, race track background, overcast.
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
https://www.whodunnitai.com
Het is een who done it (Cluedo) gemaakt met LLM en interactief middels TTS/STT, waarbij je subjecten interviewt.
Qua concept vind ik dit interessant! Heb het niet getest.
Heb je ook specifieke prompt tips hoe ik e.e.a. in Forge Neo i.c.m. Krea2 Turbo zou kunnen verbeteren?Jerie schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:49:
[...]'Punky' is misgegaan. Kan ook niet zo goed, is niet specifiek genoeg. Het spiegelbeeld klopt voor geen meter. Daar zie je vrij duidelijk dat het origineel een Aziatische geisha was: andere vorm hoofd (kaaklijn), huidskleur, haarkleur (zwart i.p.v donkerbruin). Handen zien er ook onnatuurlijk uit.Het geheel doet me denken aan een soort van Angelina Jolie in een Japanse variant van The Diamond Age.
Best goed gelukt, zelfs de bewegingsonscherpte bij de vleugels.
klikbaar
:strip_exif()/f/image/0RrBW3DMJLlauPTOMhUFSn0H.jpg?f=fotoalbum_large)
Prompt: Super-realistic, photo realism, mesmerizing and vivid colours depicting an Allen's hummingbird delicately drinking nectar from a tropical flower in a tree with reflective dew drops in a setting near a small natural pond. The humming birds feathers are intricately detailed, Motion blur at the wings. The background is a serene, verdant tropical paradise filled with flora and bokeh effects, The interplay of light and shadow enhances the depth and dimension of this enchanting scene
Heeft de maker ook afbeeldingen geplaatst met en zonder LoRa zodat je het verschil goed kunt zien? Kan me herinneren dat ontwikkelaars dat een paar jaar geleden wel deden.EverLast2002 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 21:30:
Eerder meldde ik dat er een node is om Krea2 een boost te geven. In feite is deze node "vervangen" door een LoRa van dezelfde maker. Strength 1.00
Voor deze specifieke LoRa zie ik geen before/after afbeeldingen. Mijn eigen ervaring met deze LoRa is zeer positief, een enorme verbetering in compositie en levensechtheid.Yaksa schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 22:01:
[...]
Heeft de maker ook afbeeldingen geplaatst met en zonder LoRa zodat je het verschil goed kunt zien? Kan me herinneren dat ontwikkelaars dat een paar jaar geleden wel deden.
Zonder plaatjes bij de praatjes, is het nooit gebeurd.EverLast2002 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 23:26:
[...]
Voor deze specifieke LoRa zie ik geen before/after afbeeldingen. Mijn eigen ervaring met deze LoRa is zeer positief, een enorme verbetering in compositie en levensechtheid.
Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
Denk het niet, ik ken dat model niet.Yaksa schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:31:
[...]
Heb je ook specifieke prompt tips hoe ik e.e.a. in Forge Neo i.c.m. Krea2 Turbo zou kunnen verbeteren?
Ik wilde mijn eerdergenoemde Cluedo TSS/STT vondst delen, en las e.e.a. terug. Dat is eigenlijk de aanleiding.
Qua punky zou ik omschrijven wat je ermee bedoeld of poogt te bereiken. Geisha is vrij specifiek; punky is breed. Zo heb je punk visual art, maar dat heeft hier volgens mij niets mee te maken. Zo heb je ook subgenres van punk: cyberpunk, steampunk, gothic punk, enz. Die laatste botst/overlapt met 'gothic' (welke je ook noemt), terwijl mijn opmerking over 'doet me denken aan The Diamond Age' de suggestie wekt dat dit in een steampunk setting zou passen.
Wat betreft de spiegel. Mij stoort zoiets. In een art style kun je ook de weerspiegeling minder accuraat laten lijken; dat stoort mij minder. Maar als je dan e.e.a. laat zien qua details; zorg dan dat het accuraat is. Misschien is dat toch iets dat je beter aan tooling zoals Blender over kunt laten. In dat geval wil je eigenlijk geen spiegelbeeld in de spiegel (of een placeholder), en regel je het met post-processing. Ik vind dat, mits er verder weinig tot geen kwaliteitsverlies is, geen verboden vrucht, maar juist gebruik van AI dat valt te prijzen. Het is niet perfect -> men maakt het zelf beter. Niet middels prompt engineering, maar post processing.
We zijn hier geen foto's met een Hasselblad aan het maken hè?Jerie schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:27:
[...]Denk het niet, ik ken dat model niet.
Ik wilde mijn eerdergenoemde Cluedo TSS/STT vondst delen, en las e.e.a. terug. Dat is eigenlijk de aanleiding.
Qua punky zou ik omschrijven wat je ermee bedoeld of poogt te bereiken. Geisha is vrij specifiek; punky is breed. Zo heb je punk visual art, maar dat heeft hier volgens mij niets mee te maken. Zo heb je ook subgenres van punk: cyberpunk, steampunk, gothic punk, enz. Die laatste botst/overlapt met 'gothic' (welke je ook noemt), terwijl mijn opmerking over 'doet me denken aan The Diamond Age' de suggestie wekt dat dit in een steampunk setting zou passen.
Wat betreft de spiegel. Mij stoort zoiets. In een art style kun je ook de weerspiegeling minder accuraat laten lijken; dat stoort mij minder. Maar als je dan e.e.a. laat zien qua details; zorg dan dat het accuraat is. Misschien is dat toch iets dat je beter aan tooling zoals Blender over kunt laten. In dat geval wil je eigenlijk geen spiegelbeeld in de spiegel (of een placeholder), en regel je het met post-processing. Ik vind dat, mits er verder weinig tot geen kwaliteitsverlies is, geen verboden vrucht, maar juist gebruik van AI dat valt te prijzen. Het is niet perfect -> men maakt het zelf beter. Niet middels prompt engineering, maar post processing.
En aan post-processing doen we niet, hooguit een LoRa tijdens genereren of een Hi-Res.
Ik denk dat de meesten hier proberen om het maximale uit een specifiek model te halen, juist middels prompt engineering, maar daar kun je mij dus niet mee helpen.
Dat er nog 'fouten' in de afbeeldingen zitten is niet meer dan normaal, AI kan nou eenmaal niet nadenken. Verder moet je ook niet teveel waarde hechten aan een enkele token uit een prompt. Vaak worden termen zoals 'punky' gebruikt om een andere token wat af te zwakken of te combineren. Het is voor degene die de prompt schrijft vaak een manier om tot hetgene te komen wat hij/zij in gedachten had, en niet dat een bepaalde stijl benadrukt dient te worden.
Op deze pagina wordt vrij goed uitgelegd hoe je een goede prompt kunt schrijven. Plus dat die site veel meer bruikbare info voor Stable Diffusion heeft. Dacht ik deel het even...zx9r_mario schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 15:33:
Ik heb nu een 16GB GPU en ben aan de slag gegaan met StableDiffusion (via Vulkan support) en ZImage/Flux2 met LoRa aan het stoeien. Werkt erg verslavend moet ik bekennen
Heb ook weer eens een oude prompt erbij gepakt en hem meer "lively" gemaakt. Ik blijf anima toch zelf echt leuk vinden. Goede studiokwaliteit lijnen en inkleuring.
Ik ga zo nog even een hiresfix/upscale erover gooien
[ Voor 29% gewijzigd door SkyStreaker op 13-08-2026 22:24 ]
Echt een leuke afbeelding. Die stijl vind ik wel tof. Helaas (partypooper here), something funky is going on with girls 4 and 5 and their arms...SkyStreaker schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 21:36:
[Afbeelding]
Heb ook weer eens een oude prompt erbij gepakt en hem meer "lively" gemaakt. Ik blijf anima toch zelf echt leuk vinden. Goede studiokwaliteit lijnen en inkleuring.
Ik ga zo nog even een hiresfix/upscale erover gooien![]()
[Afbeelding]
Het was al laat, geldig excuus? 😅😅🤣EverLast2002 schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 22:59:
[...]
Echt een leuke afbeelding. Die stijl vind ik wel tof. Helaas (partypooper here), something funky is going on with girls 4 and 5 and their arms...
En waarschijnlijk de hoge temperaturen daarbij opgeteld. En het blijft ai, inclusief hallucinaties die kunnen optreden. Maar gewoon lekker door blijven renderen, die anime stijl is mooi 👍🏼 de hires fix maakt hem wel helemaal af trouwens. Ik zou bijna zeggen die is verplicht 😊
[ Voor 11% gewijzigd door EverLast2002 op 14-08-2026 12:49 ]
Dat niet alleen, de nogal grote slagschaduwen op de middenriffen van de dames doet vermoeden dat hetgeen er boven zit waarschijnlijk niet op een natuurlijke manier tot stand is gekomenSkyStreaker schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 05:11:
[...]Het was al laat, geldig excuus? 😅😅🤣
:strip_exif()/f/image/9T9qoCG2NUShYlqV9GVCI4lH.jpg?f=fotoalbum_large)
De prompt: "An 19th century Victorian steampunk-dieselpunk suburb cityscape at twilight, with different handpainted car advertising billboards, one labeled as "Daimler", one labeled as "Benz" and another labeled as "Panhard", over cobblestone streets. Steampunk hot air balloons floating above, and industrial smokestacks belch brown smoke. Highly detailed, Hasselblad X2D with telelelens"
Anime en kleine tieten gaan niet samen. Dan heet het geen Anime meerYaksa schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 20:01:
[...]
Dat niet alleen, de nogal grote slagschaduwen op de middenriffen van de dames doet vermoeden dat hetgeen er boven zit waarschijnlijk niet op een natuurlijke manier tot stand is gekomen
Dit topic is bedoeld voor het kletsen over AI content creation en daarmee ook het tonen van je resultaten. Geef daarbij ook feedback aan wat anderen laten zien en probeer elkaar te helpen om te verbeteren.
GoT is in de basis een discussieplatform en geen tentoonstellingswebsite zoals DeviantArt. Posts met als enige doel het tonen van je plaatjes zijn dus in principe niet gewenst, interactie met de andere gebruikers staat voorop.
/f/image/v1p7a0kuKxlCqloVQnV6887c.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/ntNQptvT1ATQqU5bNFDppaGu.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/sO6IiKO4P50pTRDdhaGOYkpz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rLkdX4NHkvQkgEK5xPD3wZfn.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/48oa53KaXaCSk568InqY94zw.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/eMZkoBmKramvzUCvnIfQz0XG.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/5bLQfIHAyemFiRdIJ7PKBQR4.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/4t19zXTP2FZv5PXwHCcTKlWL.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/OYmgAoo3gLKWWNL2J2CvuhYs.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/L17fzkeoAhtIfYJ1au8XSi9D.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/JGexoPV2YjmXwGBZhlqFeBOH.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/ikDnVbUISSP3Cm4tBwkAuPg2.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/RCNMtSd1OYisZqFtEBNBlILT.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/lXNtoUHAInNbCUlYOCggUiQ5.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/TW30TGD0ksDaTiyoKjquF7tT.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Sg5chYHNINqpDh7NwN1QX9V4.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/YQMXcBR9wkBMEF62aWsS54tb.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/I4yad5FOCoE72doeELXkZfYP.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/9lqI8vkQFlew68bD0GzOD2VT.png?f=fotoalbum_tile)