Hoi, ik volg de ontwikkelingen hier in Landgraaf ook al sinds het jaar van onze heer 2022, of beter gezegt het gebrek eraan. Ben woonachtig op de Hoofdstraat (Eikske) en hier is tot op heden nog geen ruk vooruitgang, dus ook niet op de Calshof helaas.
Snap sowiezo niet dat de gemeente überhaupt in zee is gegaan met een firma als Delta, gezien hun niet zo al te fraaie en optimistische reputatie.. mischien zegt dat meer over de onkunde van dat zooitje ambtenaren daarzo..
De belofte dat KPN hier gaat beginnen met werkzaamheden hier baart hoop, maar de status blijft angstvallig steken op 0%...
Mijn familie woonachtig in Nieuwenhagen (Valder) neemt ook internet af bij KPN, betreffende het 100Mbps abbo, terwijl ze nog niet eens 10Mbps halen op hun locatie.. dikke service van KPN, echt top...hun wachten ook al tijden op glasvezel om de situatie te verbeteren.. . Tot op heden 0,0 vooruitgang, echt te triest voor woorden de stand van zaken in Langraaf anno 2025.
Delta heeft een knooppunt/verdeelkast geplaatst in de kieskoel.. en toen? Goed bezig man.. de mensen die daar woonachtig zijn ,zijn vast en zeker heel erg blij met die lelijke witte kast, en nog steeds hebben ze geen glasvezel aansluiten.. dat zegt genoeg.
Ik denk persoonlijk dat Afrika nog eerder glasvezel krijgt dan Landgraaf zolang hier oubollige ambtenaren aan het roer zitten, ik hoop dat ik het mis heb maar we gaan het ongetwijfeld zien... ergens in 2030.
[
Voor 29% gewijzigd door
Smokehead op 08-07-2025 19:52
]