Beste Forumleden,
Aankomende week ga ik bij een klant 4 laadzuilen plaatsen.
Omdat de aansluiting van de klant nog verzwaard moet worden, is het de bedoeling dat deze laadzuilen tijdelijk begrensd worden op 10A 3-fase.
De vraag is alleen: Hoe?
Volgens de bijgeleverde folder, en de artikelvermelding op elektramat.nl is het mogelijk dit in te stellen.
https://www.elektramat.nl...-3-7kw-11kw-ev-hub201801/
De leverancier (Elektramat) is echter niet in staat een handleiding te verstrekken (kastje naar de muur, herhaaldelijk bellen/mailen/dreigen), en mijn Google kunsten hebben tot dusver ook nog niets opgeleverd.
Het beste wat ik tot dusver heb gevonden zijn een paar posts in dit topic:
Zelfbouw Laadpaal ervaringen
In dat topic wordt genoemd dat het vermogen in te stellen is door een paar uitgangen te verbinden.
Het computertje in de laadzuil wat het laden van de auto begeleidt is de "cmem10-32a v2.0 r11"
Heeft iemand documentatie hiervan?
Ik heb ben bang dat ik door zelf proberen straks een laadpaal van >800eur of een auto van >30.000eur sloop
Alvast enorm bedankt!
edit:
Misschien staat in dit bestand iets? Het is helaas nergens meer te vinden...
"Productblad-communicatiemodule-CMEM16A-32A-V2_0.pdf"
Aankomende week ga ik bij een klant 4 laadzuilen plaatsen.
Omdat de aansluiting van de klant nog verzwaard moet worden, is het de bedoeling dat deze laadzuilen tijdelijk begrensd worden op 10A 3-fase.
De vraag is alleen: Hoe?
Volgens de bijgeleverde folder, en de artikelvermelding op elektramat.nl is het mogelijk dit in te stellen.
https://www.elektramat.nl...-3-7kw-11kw-ev-hub201801/
De leverancier (Elektramat) is echter niet in staat een handleiding te verstrekken (kastje naar de muur, herhaaldelijk bellen/mailen/dreigen), en mijn Google kunsten hebben tot dusver ook nog niets opgeleverd.
Het beste wat ik tot dusver heb gevonden zijn een paar posts in dit topic:
Zelfbouw Laadpaal ervaringen
In dat topic wordt genoemd dat het vermogen in te stellen is door een paar uitgangen te verbinden.
Het computertje in de laadzuil wat het laden van de auto begeleidt is de "cmem10-32a v2.0 r11"
Heeft iemand documentatie hiervan?
Ik heb ben bang dat ik door zelf proberen straks een laadpaal van >800eur of een auto van >30.000eur sloop

Alvast enorm bedankt!
![]() | ![]() |
edit:
Misschien staat in dit bestand iets? Het is helaas nergens meer te vinden...
"Productblad-communicatiemodule-CMEM16A-32A-V2_0.pdf"
[ Voor 3% gewijzigd door donotwant op 23-07-2022 19:01 . Reden: toevoeging gezochte pdf ]