Het Tenways CGO800S topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 41.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:50
EdwinJ85 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:19:
[...]

Ben serieus aan het overwegen om een 600 en een 800 aan te schaffen.

De 800 zal worden gebruikt door mijn vriendin met eventueel mijn zoontje achterop.
De 600 voor woon/werk verkeer.

Is er al iemand die een kinderzitje heeft gemonteerd en zo ja, hoe is dit bevallen? Is het veilig genoeg met de smalle bagagedrager?
Ik heb mij rotgezocht naar de mogelijkheden:
  • Zitje aan het stuur niet mogelijk, want geen ronde stuurpen en de stuurpen kan (nog?) niet omhoog voor een spacer.
  • Bagagedrager kan maar 20 kg aan en moet 25 kg aan kunnen voor een kinderzitje gemonteerd op de bagagedrager. Daarnaast is de bagagedrager maar 9 cm breed, waar 12 cm de standaard is en ook vereist is voor kinderzitjes. Ik heb uiteindelijk de Thule Yepp Nexxt Maxi op de gok gekocht met framebevestiging, maar door de vorm van het frame kom je niet goed uit. Of het kinderzitje hangt 7 cm boven je bagage (waar Thule 4 cm aanraadt) en je zadel kan niet heel laag meer. Of het kinderzitje leunt op je bagagedrager wat niet de bedoeling is. Ik heb al contact gezocht met Thule, maar die kunnen niet helpen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• james27
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-05 21:22
Teleluvr schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:11:
[...]

Bevallen de handvatten op deze fiets?
Heb zelf de Brooks handvatten erop gezet, ligt heel lekker in je hand en ziet er fraai uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B2PWNs57d2Ahx4Sy5rcI7HdQ-5k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dYfpmMGcKrjw61Kiok7xFIm6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Handvatten voor een fiets. Ik wist niet dat dat een wereld op zich was. Wat een keus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-02 07:39
Wat zijn jullie ervaringen met de accu van de CGO800S? In de handleiding wordt geadviseerd om de batterij tussen de 50% en 70% te houden. De genoemde 70km-100km haal ik jammer genoeg niet. Ik merk dat ik er maximaal 65km weet uit te persen na een volledige lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-04 20:26
De handleiding bedoelt dat je de accu niet voor langere tijd (een week of meer) moet bewaren als hij onder de ca. 50% of boven the ca. 70% is. Niet dat je hem niet helemaal op mag laden, want dat zou natuurlijk totale onzin zijn. Je kunt over het correcte gebruik van Li-ion accu's best veel informatie vinden, en wat Tenways aanraadt, komt er prima mee overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
Caparone schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:58:
Wat zijn jullie ervaringen met de accu van de CGO800S? In de handleiding wordt geadviseerd om de batterij tussen de 50% en 70% te houden. De genoemde 70km-100km haal ik jammer genoeg niet. Ik merk dat ik er maximaal 65km weet uit te persen na een volledige lading.
Ik heb nu vier keer geladen, bij minder dan 5%. Elke keer inderdaad op de 70-100km gezeten. Geen bijzondere dingen, elke dag woon/werk (totaal 10km/dag) en in het weekend wat grotere afstanden. Dus mijn ervaring sluit aan bij wat er geschetst wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caparone
Teleluvr schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:20:
[...]

Ik heb nu vier keer geladen, bij minder dan 5%. Elke keer inderdaad op de 70-100km gezeten. Geen bijzondere dingen, elke dag woon/werk (totaal 10km/dag) en in het weekend wat grotere afstanden. Dus mijn ervaring sluit aan bij wat er geschetst wordt...
Had stiekem ook gehoopt op een marge tussen de 70-100km, maar jammer genoeg haal ik die afstanden niet. Gebruik de fiets ook voor woon/werk verkeer en nooit hoger dan de eerste level van ondersteuning. Zelf weeg ik rond de 70kg, dus daar zal mijn lage range ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Niet online
Bizar. Ik zit tegen de 80 kg. Ook alles op eerste ondersteuning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynxathon
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04-2023
Caparone schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 19:39:
[...]

Had stiekem ook gehoopt op een marge tussen de 70-100km, maar jammer genoeg haal ik die afstanden niet. Gebruik de fiets ook voor woon/werk verkeer en nooit hoger dan de eerste level van ondersteuning. Zelf weeg ik rond de 70kg, dus daar zal mijn lage range ook niet aan liggen.
Heb je je banden wel hard genoeg opgepompt? 4-5bar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caparone
Lynxathon schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:39:
[...]

Heb je je banden wel hard genoeg opgepompt? 4-5bar?
Ja de banden zijn vrij hard. Weet niet hoeveel bar precies, maar hard genoeg denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynxathon
Caparone schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:29:
[...]

Ja de banden zijn vrij hard. Weet niet hoeveel bar precies, maar hard genoeg denk ik.
Hmm, lastig. Enige wat ik dan nog kan bedenken is vaak remmem en weer optrekken, dit kan de range ook verlagen. Maar 70 zou je dan nog wel moeten halen. Misschien je fiets een keertje langs brengen bij de fietsenmaker voor een check? Kijken of ‘ie ergens aanloopt of extra wrijving heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-04 20:26
65-70 km is gewoon het praktijk bereik van de 800. Ikzelf heb na 52 km nog 20% over. In de Tenways feesboek groep wordt het zelfde gezegd.

Waarschijnlijk haal je 100 km alleen als je 50 kilo weegt, 1 lange rit rijdt zonder wind en op superglad asfalt. Ik noem maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caparone
Ja ik merk dat bij een volle accu de batterij gemiddeld met 15% tot 18% daalt na 10 kilometer fietsen. Dus dan zit je inderdaad rond de 60km range. Zal voor de zekerheid de banden maximaal oppompen om te kijken of dat scheelt.

• EdwinJ85
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-04 21:11
Robino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:50:
[...]

• Zitje aan het stuur niet mogelijk, want geen ronde stuurpen en de stuurpen kan (nog?) niet omhoog voor een spacer.
  • Bagagedrager kan maar 20 kg aan en moet 25 kg aan kunnen voor een kinderzitje gemonteerd op de bagagedrager. Daarnaast is de bagagedrager maar 9 cm breed, waar 12 cm de standaard is en ook vereist is voor kinderzitjes. Ik heb uiteindelijk de Thule Yepp Nexxt Maxi op de gok gekocht met framebevestiging, maar door de vorm van het frame kom je niet goed uit. Of het kinderzitje hangt 7 cm boven je bagage (waar Thule 4 cm aanraadt) en je zadel kan niet heel laag meer. Of het kinderzitje leunt op je bagagedrager wat niet de bedoeling is. Ik heb al contact gezocht met Thule, maar die kunnen niet helpen 8)7
Goedemorgen! Ik heb de fiets gisteren binnen gehad :) Zaterdag maar eens in elkaar zetten en een proefrit maken.

Heb jij het kinderzitje al gemonteerd en hoe bevalt het ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-05 10:14
Ik heb toch nieuwe handvatten gemonteerd, want door de zithouding (toch iets naar voren) is het prettig als je een breder leunvlak hebt voor je handpalm.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GTi2zn9VKont1_ovMhFwkJt2KnM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/coR6UMN5tMhDFjE0OTsKULQ3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sowWZfSrXbPYg7r7RU-z9sYhv20=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CHX3i5k47hfZzRbfwjpGhuVo.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat om SELLE ORIENT luxe handvatten bv bij Bol.

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Robino schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:50:
[...]

Dus geen mogelijkheden voor kinderzitje achter? Ik wou hem net kopen om onze zoon naar school te brengen...

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:50
croc schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 14:45:
[...]

Dus geen mogelijkheden voor kinderzitje achter? Ik wou hem net kopen om onze zoon naar school te brengen...
Een kinderzitje achter kan met een framebevestiging, maar het is dus niet ideaal. Want het stoeltje hangt of erg hoog (7 cm boven de bagagedrager) en je zadel kan daardoor niet lager dan 10, of het stoeltje hangt 1 cm boven de bagagedrager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croc
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-05 14:37
Robino schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 19:15:
[...]

Een kinderzitje achter kan met een framebevestiging, maar het is dus niet ideaal. Want het stoeltje hangt of erg hoog (7 cm boven de bagagedrager) en je zadel kan daardoor niet lager dan 10, of het stoeltje hangt 1 cm boven de bagagedrager.
Zonde. Support van TENWAYS gaf een vaag antwoord dat de fiets is gemaakt voor 1 persoon en dat ze geen kinderzitjes kunnen aanraden omdat ze hiervoor niet verantwoordelijk zijn. Ok... Spijtig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinJ85
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-04 21:11
Het advies van Tenways is om niet op de reguliere drager een zitje te bevestigen in verband met de regelgeving van minimaal 25kg.

Ik heb de Thule Yepp nexxt besteld besteld. Ben benieuwd of het past.

Afbeeldingslocatie: https://www.thule.com/-/p/J6Odwiwb2w7qY5CZLagNTTdpXLvaU2kK0VnLQCaaV2k/rs:fit/f:webp/cb:1.4/q:80/h:1200/w:1800/plain/approved/std.lang.all/13/66/691366.jpg

• Lynxathon
** Het is niet toegestaan producten aan te bieden op het forum. Dat mag in dit geval op Vraag & Aanbod overig of op een ander platform. **

[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 16-09-2022 22:42 ]

• omriooo
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 10-05 23:27
Iemand geprobeerd op de Erasmusbrug? :)
Het is een fiets met één snelheid, daarom vraag ik me af.

• james27
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-05 21:22
omriooo schreef op woensdag 14 september 2022 @ 22:30:
Niet de Erasmusbrug maar wel de Benelux tunnel, is prima te doen op stand 5 :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omriooo
Vandaag heb ik de mijne gekocht bij de winkel "Welectric" Rotterdam. Het was direct op voorraad.

Ervaring met de Erasmusbrug was prima.
Het was niet slechter of beter dan mijn Gazelle Heavy Duty (Bosch middenmotor - 40nm - Active Line).

Sorry voor mijn door Google geassisteerde Nederlands :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDOVwsIMJxLPygGj7h9nRj5JZ3c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9VASDjZpA8qBSaMAt8L1TaRH.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DSSzGCV_jcrpGTDs6iWN70_XKsw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7yC94FneLn8q9la9FzcRaVwj.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVvvMuee6IkmRPz2AghoZ6v9ipg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cBUKQZPurdbeS3XjcvLJiZUe.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rzaR_Hx0TCQOgABGIfKzsOzn9lA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lk6seLxEhjJpFkI11DwsvI6C.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w02vm1251ZfzGv92hpYB9IyQxoc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OMYo9oEgfyiXPene3ptEMXll.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AyXzpBvQLJb2fxabrLklKAlbG50=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CkojKvDfcsVE8d2GCiXhhm6M.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mntnaz
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11-10-2022
Goedemorgen, vraagje.. ik heb al het eea gelezen over de verschillende manieren van monteren van het slot. Nu hebben wij de 800 gister ontvangen en een AXA defender, maar ik zie geen mogelijkheid om deze te monteren zonder de achterband los te halen, ivm brede achterband & breed spatbord. Hij past er wel omheen. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?? (Hoop ik)

Thanks!

[ Voor 9% gewijzigd door Mntnaz op 23-09-2022 09:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swimmie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-01-2024
Mntnaz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:49:
Goedemorgen, vraagje.. ik heb al het eea gelezen over de verschillende manieren van monteren van het slot. Nu hebben wij de 800 gister ontvangen en een AXA defender, maar ik zie geen mogelijkheid om deze te monteren zonder de achterband los te halen, ivm brede achterband & breed spatbord. Hij past er wel omheen. Klopt dit of zie ik iets over het hoofd?? (Hoop ik)

Thanks!
Volgens mij gaat een Defender niet passen. Op de FB groep van Tenwaysgebruikers wordt altijd over de AXA Imenso Large gesproken. Ik heb die juist in huis maar nog niet gemonteerd op mijn 800.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swimmie
Swimmie schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:33:
[...]Ik heb die juist in huis maar nog niet gemonteerd op mijn 800.
Zojuist het slot gemonteerd m.b.v. de bevestigingsbouten van de extra steun van de bagagedrager. Tip: schroef eerst deze extra steun aan de bagagedragerkant los. Er staat erg veel spanning op die steun waardoor ik de boutjes in het frame eerst niet los kon krijgen (met risico van kop kapot draaien!).
Slot: AXA Immenso Large. Extra insteekketting: AXA ULC 130/5,5
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZHGQ_0s-YTXlOPg6Vhbr1IF41zs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PrD0OX5pzg4QGZxWWDjGjUAX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-05 10:14
Dat is de juiste manier. Zo had ik het ook al uitgelegd eerder in deze topic. Veel plezier met de 800!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mntnaz
@Swimmie thanks! De defender gaat retour. We hebben de immenso large ook besteld. Hopelijk morgen binnen. Fijn om te zien dat die past.

Ik kreeg vanuit de fietsenmaker de tip (hoe tegenstrijdig dit ook klinkt) om geen insteekslot te gebruiken, maar juist een los kettingslot met sleutel. Dit omdat de kettingsloten met insteek juist diefstal gevoeliger zouden zijn & de fiets dus makkelijker te stelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:53
Mntnaz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:45:
@Swimmie thanks! De defender gaat retour. We hebben de immenso large ook besteld. Hopelijk morgen binnen. Fijn om te zien dat die past.

Ik kreeg vanuit de fietsenmaker de tip (hoe tegenstrijdig dit ook klinkt) om geen insteekslot te gebruiken, maar juist een los kettingslot met sleutel. Dit omdat de kettingsloten met insteek juist diefstal gevoeliger zouden zijn & de fiets dus makkelijker te stelen..
Dat is best logisch toch? Het insteekslot gebruik je met dezelfde sleutel, dus als je het gewone slot opent, is ook het insteekslot open.
Bij een los extra slot heb je 2 verschillende sloten die je beide moet openen.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swimmie
Mntnaz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:45:
@Swimmie... Ik kreeg vanuit de fietsenmaker de tip (hoe tegenstrijdig dit ook klinkt) om geen insteekslot te gebruiken, maar juist een los kettingslot met sleutel. Dit omdat de kettingsloten met insteek juist diefstal gevoeliger zouden zijn & de fiets dus makkelijker te stelen..
Klopt. Heb ik ook aan gedacht. Maar aan de andere kant: Een insteekslot doe je aan de ene kant met een lusje om iets heen (lantaarnpaal o.i.d.) en de andere kant in je slot. Dit maakt dat je met het insteekslot dat ik heb (1,3 mtr) wat ruimte hebt om ergens aan vast te zetten. Met een kettingslot zou je voor dezelfde ruimte een ketting van ruim 2 mtr moeten hebben. Veel zwaarder dus en lastiger om mee te nemen.
Kiezen uit twee kwaden dus... ;)

Maar dit heb je natuurlijk ook met meer dingen. Bij huizen is het ook vaak dat alle sloten met dezelfde sleutel geopend kunnen worden. Heel gemakkelijk dus, maar als iemand een kopie van je sleutel heeft komt ie dus ook overal in...

[ Voor 12% gewijzigd door Swimmie op 23-09-2022 23:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swimmie
omriooo schreef op woensdag 14 september 2022 @ 22:30:
Kijk hier eens naar: https://www.facebook.com/...3/videos/474227614585369/

Volgens mij niet de Erasmusbrug maar de Van Brienenoordbrug? In ieder geval steil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omriooo
Ik wil graag de zadelpenklem vervangen. De originele met “Quick release” is een diefmagneet. Is het niet?

https://www.amazon.nl/-/e...?smid=A30I4SWEQ03TXF&th=1

Deze bijvoorbeeld?

Ik wil ook de handgrepen vervangen door een ergonomische.

https://www.amazon.nl/gp/...&psc=1&smid=AEIUF5S4O71NX

https://www.amazon.nl/gp/...&smid=A3H5SNNA697I9W&th=1

https://www.amazon.nl/gp/...&psc=1&smid=AEIUF5S4O71NX

Welke zal passen? Eventuele andere suggesties?

Bedankt allemaal _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door omriooo op 25-09-2022 18:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swimmie
Ervaringen met MIK?
Hallo, heeft iemand ervaring met het MIK bevestigingssysteem op een 800s? Wij hebben een 800s maar zijn bang dat de bagagedrager van de 800s te smal is voor een MIK plaat. Iemand ervaring hiermee?

[ Voor 6% gewijzigd door Swimmie op 26-09-2022 09:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• omriooo
Ik ben ook geïnteresseerd in het MIK bevestigingssysteem.

Hier zijn de officiële specificaties van MIK.

Op welke bagagedragers past de MIK bagagedragerplaat?
Een MIK carrierplaat past op een bagagedrager met een buisdikte van 8 t/m 16 mm (diameter) en een bagagedragerbreedte van 100 t/m 170 mm (buitenmaat).

Kunnen we installeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swimmie
omriooo schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:57:
... Hier zijn de officiële specificaties van MIK.

Op welke bagagedragers past de MIK bagagedragerplaat?
Een MIK carrierplaat past op een bagagedrager met een buisdikte van 8 t/m 16 mm (diameter) en een bagagedragerbreedte van 100 t/m 170 mm (buitenmaat).

Kunnen we installeren?
Dat gaat niet lukken dan. De buisdikte is wel ok (10mm) maar de bagagedragerbreedte is 90mm. Dus een centimeter te smal :-(
Is dit voor alle platen hetzelfde? Zijn er verschillende merken die dit maken of is het gepatenteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoekronald
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
Afgelopen weekend zijn we gestuit op de Tenways CGO800S tijdens de EVexperience in Zandvoort, Prachtige fiets. Echter merkte ik al meteen op dat er geen standaard slot op zit. En over een kinderzitje werd erg makkelijk gedaan door de adviseur, maar gezien de opmerkingen in dit topic licht dat wat genuanceerde. Ik heb al een aantal mooie modificaties (bijv. handvaten) voorbij zien komen, maar heeft iemand wellicht antwoord op:

- Heeft er iemand al een kinderzitje op weten e plaatsen (bijv. Gmg Yepp - Fietsstoeltje Maxi Zadelbuis)
- Kan er een dubbele fietsstandaard op?

Ik ben nieuwsgierig of hier al ervaringen mee zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swimmie
hoekronald schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:50:...
- Heeft er iemand al een kinderzitje op weten e plaatsen (bijv. Gmg Yepp - Fietsstoeltje Maxi Zadelbuis)
...
In de FB groep TENWAYS E-Bike Global Community kwam ik een post tegen van iemand die het heeft. Ik kon zo gauw niet vinden hoe ik naar die post kan linken dus maar even een screenshot gemaakt (hoop dat dat mag :? ).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ompz4amOWFcUs0r6Kz6NaHas5e0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xL5ueFg8MjfJF999EDNVXDnm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoekronald
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
Bedankt voor het delen 🙏! Dat ziet er wel strak uit! Maar ik denk een beetje te strak. Ik heb inmiddels ook een officiële reactie van Tenways.

Greetings from TENWAYS!
As a responsible brand, please kindly pardon us for not recommending the use of a child seat or a child trailer.
This is because our current e-bike models are all designed for one-person commuting,
with no designated mounting points or extra safety designs for these accessories.
We have to mention this inherent risk, even if it is of the slightest chance.

You may be able to find child seats or trailers that are compatible with our e-bikes but
please kindly pardon us for emphasizing again that our e-bikes were not designed
with mounting these accessories in mind. As such, please kindly pardon us for not being able to recommend them.

Lijkt erop dat we toch (helaas) een andere keuze gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swimmie
Spatbordverlengers voor de 800s

Hallo, de spatborden van de 800s zijn te kort voor rijden bij nat weer 🙁 Heeft iemand al een goede spatbord verlenger gevonden voor het voor- en achterspatbord van de 800s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mntnaz
Zijn er meer mensen die tijdens het fietsen storingen ontvangen? Heb nu meerdere malen storing 30 in mijn scherm gekregen. Met als gevolg dat de ondersteuning wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvr123
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05 12:29
Hi all,

We hebben besloten om dit topic te sluiten en verder te gaan in het algemene Tenways topic, zodat alle info op 1 plek staat:

Tenways CGO600 & CGO800s ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:57

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dan gaan we daar verder :)

Tenways CGO600 & CGO800s ervaringen

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.