Toon posts:

Het Tenways CGO800S topic

Pagina: 1
Acties:

• jvr123
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:20
Bij deze wil ik de Tenways CGO800s elektrische fiets een eigen topic geven. Deze opvolger van de 600-serie van het in Amsterdam gevestigde merk is in juli 2022 geïntroduceerd voor een prijs van 1899 euro. Hiervoor kun je volgens de fabrikant het volgende aan specs verwachten:

- Uitneembare 374Wh batterij
- 100 kilometer bereik
- Gates Carbon belt
- Verende voorvork
- Magnetische torque sensor
- Borstel loze hub motor
- Hydraulische schijfremmen

Ik ben benieuwd naar jullie verwachtingen en/of ervaringen.

YouTube: I wish I had this e-bike YEARS ago: Tenways CGO800S

[Voor 52% gewijzigd door jvr123 op 26-07-2022 14:54]

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-08 10:43
Ben zelf nog aan het twijfelen tussen de CGO 600 en 800S.

Ik vind de grotere verwijderbare accu toch een dikke plus omdat ik die in de winter binnen kan leggen.
Hoop deze week nog te bestellen zodat die tijdens of na de vakantie binnenkomt!
Tevens het grotere display met meer informatie lijkt mij ook fijner.

Ik heb de CGO 600 geprobeerd en het was echt top, automatisch zwaarder trappen d.m.v. torque sensor is echt ideaal voor stadsverkeer en je hebt toch een zorg minder door niet te hoeven schakelen.
CGO 800s heb ik alleen kunnen proberen zonder accu (was kapot) maar de zitpositie en rijeigenschap was heerlijk.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:49

Mad-Matt

TheDoctor#2181

xeoMe schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 14:01:
Ben zelf nog aan het twijfelen tussen de CGO 600 en 800S.

Ik vind de grotere verwijderbare accu toch een dikke plus omdat ik die in de winter binnen kan leggen.
Hoop deze week nog te bestellen zodat die tijdens of na de vakantie binnenkomt!
Tevens het grotere display met meer informatie lijkt mij ook fijner.

Ik heb de CGO 600 geprobeerd en het was echt top, automatisch zwaarder trappen d.m.v. torque sensor is echt ideaal voor stadsverkeer en je hebt toch een zorg minder door niet te hoeven schakelen.
CGO 800s heb ik alleen kunnen proberen zonder accu (was kapot) maar de zitpositie en rijeigenschap was heerlijk.
Als je van een comfortabele zit houdt zou ik zeker voor de 800s gaan.
Ik heb een Cowboy V3 en als deze 800s uit was toen ik hem kocht was ik zeker voor de 800 gegaan.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:31
Qua pre-order is Tenways een ramp. De website geeft aan dat als je nu bestelt, ‘ie binnen 10 werkdagen wordt verzonden.

Maar ik heb op 20 juni een pre-order gedaan en het grootste deel van de bestellingen is geleverd. Maar mijn pre-order zit nog steeds vast. De reden: ik heb een grijze besteld en nu blijkt dat ze daar een fors tekort aan hebben. Verder willen ze me ook niet vertellen hoe lang het wachten nog gaat duren. Duidelijke club, wel. 8)7

Edit: support gemaild en gehoord dat ik ‘soon’ een levering krijg. Ik heb teruggemaild hoe ‘soon’ dat dan is. Het antwoord: rond 26 juli. Daar kan ik mee leven. Maar je moet dus blijkbaar echt even doorvragen.

[Voor 19% gewijzigd door Dennisweb op 22-07-2022 12:58]

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:24
Dennisweb schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 12:01:
Qua pre-order is Tenways een ramp. De website geeft aan dat als je nu bestelt, ‘ie binnen 10 werkdagen wordt verzonden.

Maar ik heb op 20 juni een pre-order gedaan en het grootste deel van de bestellingen is geleverd. Maar mijn pre-order zit nog steeds vast. De reden: ik heb een grijze besteld en nu blijkt dat ze daar een fors tekort aan hebben. Verder willen ze me ook niet vertellen hoe lang het wachten nog gaat duren. Duidelijke club, wel. 8)7

Edit: support gemaild en gehoord dat ik ‘soon’ een levering krijg. Ik heb teruggemaild hoe ‘soon’ dat dan is. Het antwoord: rond 26 juli. Daar kan ik mee leven. Maar je moet dus blijkbaar echt even doorvragen.
Dat is raar, want de blauwe is op de website uitverkocht maar de grijze niet. Maar het lijkt erop dat ze alle tijd & energie in nieuwsbrieven versturen stoppen en niet in de website updaten :+

• plaspvd
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
Voor mijn vrouw hebben we interesse is de fiets, alleen moet er wel een aanhanger achter kunnen. Zou dat passen op het draadeind van achterwiel? Misschien heeft iemand een foto van achterwiel/moer links achter?

Deze koppeling gebruiken we. https://amzn.eu/d/4hraaMP

[Voor 12% gewijzigd door plaspvd op 22-07-2022 20:34]

• Dennisweb
@RiccardoNL heeft hem net binnen. Zal wel even vragen om een foto zodra de fiets in elkaar zit. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-08 20:03
plaspvd schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:07:
Voor mijn vrouw hebben we interesse is de fiets, alleen moet er wel een aanhanger achter kunnen. Zou dat passen op het draadeind van achterwiel? Misschien heeft iemand een foto van achterwiel/moer links achter?

Deze koppeling gebruiken we. https://amzn.eu/d/4hraaMP

Goed om te weten: als je er een bakkie achter hangt, mag dat natuurlijk wel, maar bij schade daardoor kun je geen garantie claimen.

En natuurlijk een totaalshot:

[Voor 13% gewijzigd door RiccardoNL op 22-07-2022 22:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
@RiccardoNL bedankt voor de foto, heb je misschien een foto van de linker zijde?

Hoe bevalt de fiets?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• RiccardoNL
plaspvd schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:10:
@RiccardoNL bedankt voor de foto, heb je misschien een foto van de linker zijde?

Hoe bevalt de fiets?
Ja, da’s niet slim.. :+. Ik zal morgen even een maken van de linkerzijde.

De fiets is het zeker waard als je er op moet wachten. Ik heb een kort ritje om het huis gemaakt, maar hij fietst heel soepel, de remmen doen het prima, maar het is niet zó abrupt dat je bijna voorover gaat (dat had ik op m’n Padova Easy Royal wel), en dat vind ik een groot voordeel. De richtingaanwijzers moet ik nog even leren, maar ze werken wel. Ik denk dat het oprecht een goede toevoeging is, en niet alleen een gimmick.

Als je ‘m op modus (PAS) 1 of 2 zet, heb je eigenlijk al genoeg ondersteuning. Op modus 5 vlieg je de weg over. Mooi voor lange afstanden. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die alles op modus 5 doen.

Connecten met de app is ook echt leuk. De navigatiefuctie morgen maar eens wat meer testen. De pincodes werken niet helemaal top bij mij. Ik heb verschillende keren geprobeerd een nieuwe code op te slaan, maar de ene keer lukt het en de andere keer niet. Misschien dat ik iets verkeerd doe.

Al met al echt een mooie fiets, waarvan ik alleen niet snap dat er geen slot op zit. Die pincode is leuk, en je kunt niks met een fiets (behalve als domme fiets gebruiken) zonder code, maar dat vervangt niet een goed slot. Daar heb ik de AXA Immenso X-Large voor gekocht. Vergeet de Flex Mounts ook niet mee te bestellen.. Dinsdag komt de fiets van @Dennisweb ook en dan willen we samen een wat langere tocht maken dan een rondje om het huis.

Ook een goede suggestie: een AirBell kopen. Die heb ik er direct opgezet. Dat is een fietsbel met een compartiment voor een AirTag. Mocht je je fiets om wat voor reden (zoals diefstal) kwijtraken, dan weet je waar ‘ie gebleven is. Niemand weet dat er zo’n tracker in de bel zit :)).

(Tenzij je het net op Tweakers gelezen hebt :+).

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dennisweb
@plaspvd https://www.tenways.com/n...railer-to-tenways-e-bikes

Dit gezien? :)

[Voor 7% gewijzigd door Dennisweb op 23-07-2022 01:22]

• plaspvd
  • Niet online
In Noordwijk een proefrit gemaakt, helaas werkte de accu van de 800 niet, de 600 stond er ook, dus daar de ondersteuning van geproefd.

Nu een blauwe 800 in bestelling staan bij de fietsenmaker welke hem ook nog komt brengen. Mijn vrouw vond hem geweldig fietsen en de trekhaak past ook, als gat opgeboord wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisweb
Ondertussen een mailtje gehad dat mijn fiets vanuit Litouwen verzonden is naar Tilburg. Aankomende week zal mijn fiets vanuit Tilburg worden verzonden naar Groningen. Ik kijk er enorm naar uit. Ik heb mijn spulletjes verder al binnen: een slot van AXA, de bijhorende flex wraps, een AirBell en AirTag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
@Dennisweb welk slot heb je besteld? Bij de FM gezien dat een AXA Defender past zonder de flex bandjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisweb
plaspvd schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:56:
@Dennisweb welk slot heb je besteld? Bij de FM gezien dat een AXA Defender past zonder de flex bandjes.
Na contact met Tenways heb ik de Axa Imenso X-Large besteld. Deze is voorgesteld door Tenways zelf. Wat is FM? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• plaspvd
  • Niet online
@Dennisweb FM is Fietsenmaker. Welke dus van tenways de Defender aangeraden kreeg

AXA imenso heeft als nadeel dat deze mega breed is, op de omgebouwde mountainbike tik ik met mijn hakken het slot aan. Ook was het insteekslot lastig te krijgen.

Wel was dat 1 van de weinige sloten, welke op het frame paste en om een schwalbe big Apple 2.4.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dennisweb
plaspvd schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:12:
@Dennisweb FM is Fietsenmaker. Welke dus van tenways de Defender aangeraden kreeg

AXA imenso heeft als nadeel dat deze mega breed is, op de omgebouwde mountainbike tik ik met mijn hakken het slot aan. Ook was het insteekslot lastig te krijgen.

Wel was dat 1 van de weinige sloten, welke op het frame paste en om een schwalbe big Apple 2.4.
Gaat het echt om de CGO800S? Want daar zitten geen gaten op.

• plaspvd
  • Niet online
Gaten zitten er al in. @Dennisweb gaat om de 800.
Had er nog op gelet tijdens aanschaf. De 600 heeft ze niet.

[Voor 6% gewijzigd door plaspvd op 25-07-2022 12:14]

• Dennisweb
plaspvd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 12:12:
Gaten zitten er al in. @Dennisweb gaat om de 800.
Had er nog op gelet tijdens aanschaf. De 600 heeft ze niet.

[Afbeelding]
Ja, inmiddels heb ik samen met de groep op Facebook vastgesteld dat er twee verschillende CGO800S-modellen zijn uitgeleverd. Het ene model (dat begin juli werd geleverd) ziet er zo uit als op je plaatje. Daar zitten geen stangen voor de bagagedrager op de plek waar het slot hoort.

Maar de fiets van @RiccardoNL heeft op die plek wel de kabels zitten. We gaan dus eerst een ijzeren plaatje maken en de bagagedrager losschroeven. Het plaatje komt op de plek van de stangen. Daarna schroeven we het slot en de stangen van de bagagedrager er weer op.

Hier een foto ter vergelijking.

• Robino
Dennisweb schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:40:
[...]

Ja, inmiddels heb ik samen met de groep op Facebook vastgesteld dat er twee verschillende CGO800S-modellen zijn uitgeleverd. Het ene model (dat begin juli werd geleverd) ziet er zo uit als op je plaatje. Daar zitten geen stangen voor de bagagedrager op de plek waar het slot hoort.

Maar de fiets van @RiccardoNL heeft op die plek wel de kabels zitten. We gaan dus eerst een ijzeren plaatje maken en de bagagedrager losschroeven. Het plaatje komt op de plek van de stangen. Daarna schroeven we het slot en de stangen van de bagagedrager er weer op.

Hier een foto ter vergelijking.

[Afbeelding]
Oh verrek ze hebben de bagagedrager vastgemaakt daar waar wij het slot willen vastmaken :o

• Dennisweb
Robino schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:45:
[...]

Oh verrek ze hebben de bagagedrager vastgemaakt daar waar wij het slot willen vastmaken :o
Exactly. Daar kwamen wij dus ook achter. Vandaar dat we er nu zelf even iets moois voor gaan maken. Mijn vader zit in de ijzer en metalen, dus die heeft natuurlijk al een oplossing bedacht.

Las ook dat iemand een langere schroef gebruikt heeft en het slot vastgemaakt heeft op dezelfde schroef als waar de bagagedrager aan vast zit. Dat kan wel, maar diegene moest wel eerst zijn achterwiel leeg laten lopen, omdat het anders niet past.

Edit: de schroef is verlijmd en kan dus niet los.

[Voor 3% gewijzigd door Dennisweb op 25-07-2022 21:12]

• RiccardoNL
[...]

En we zijn er inmiddels achter dat dit ook niet gemakkelijk te verwijderen valt. Vrees dat ik dus toch een u-lock moet gebruiken. Als het een u-lock wordt, wordt het eentje met een alarm erop :)).

• geertm3
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:03
Dennisweb schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:47:
[...]

Edit: de schroef is verlijmd en kan dus niet los.
Heb zelf afgelopen zaterdag mijn CGO800s ontvangen. Heb vandaag het Dresco ART2 slot uit het 600 topic gekocht.
Nu snap ik waarom die schoef niet los te krijgen was :)
Heb het slot uiteindelijk bevestigd met tiewraps, en dat zit ook prima.

Heb alleen nog maar een kort proefritje kunnen maken, maar was verrast door de ondersteuning van zo'n klein motortje. Kan met niet voorstellen dat je in normale omstandigheden meer dan stand 2 nodig zult hebben.
Later deze week naar het werk komt de echte test, maar ben tot nu toe erg tevreden over de kwaliteit van de fiets.

• Dennisweb
Goh, tie wraps. Dat ik daar niet eerder aan had gedacht. Het valt te proberen. En anders toch maar een U-slot kopen. :) @geertm3

[Voor 4% gewijzigd door Dennisweb op 25-07-2022 23:28]

• geertm3
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:03
Ik heb 3 tiewraps gebruikt.
Twee aan de zijkant van het slot op de plek waar de schroeven zitten.
En 1 aan de bovenkant van het slot om het tegen de buis die daar zit te klemmen.
Zit prima vast op die manier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RiccardoNL
[...]

Het probleem is opgelost. Als je eerst de schroeven aan de bovenkant los draait, en daarna die aan de onderkant, wil het ding eraf. Het heeft ook totaal geen functie. Ik heb dat ding eraf en de bagagedrager is nog steeds hartstikke stevig.

Nu past het slot er wel op :).

[Voor 3% gewijzigd door RiccardoNL op 26-07-2022 14:26]

• Robino
RiccardoNL schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:25:
[...]

Het probleem is opgelost. Als je eerst de schroeven aan de bovenkant los draait, en daarna die aan de onderkant, wil het ding eraf. Het heeft ook totaal geen functie. Ik heb dat ding eraf en de bagagedrager is nog steeds hartstikke stevig.

Nu past het slot er wel op :).
Dan ben ik wel benieuwd welk slot erop past!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RiccardoNL
Robino schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 14:35:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd welk slot erop past!
Axa Immenso X-Large. Vastgemaakt met Axa Flex Mounts.

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
RiccardoNL schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 19:23:
[...]

Axa Immenso X-Large. Vastgemaakt met Axa Flex Mounts.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Verdient qua looks geen schoonheidsprijs, maar het zit wel!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-08 10:17
M.b.t. een achterzitje geven ze onderstaande aan op de NL website:
Kan ik een kinderzitje of aanhanger met de TENWAYS e-bikes gebruiken?
Ja, dat is mogelijk, maar houd er rekening mee dat het plaatsen van een kinderzitje achterop het zwaartepunt van uw e-bike kan verhogen, waardoor meer inspanning nodig is om de fiets te controleren.

We raden u aan in plaats daarvan een kinderaanhanger te gebruiken.Voor zowel de CGO600 en de CGO800S is de maat van de achterste moer 18 mm.
Op de Engelse website zeggen ze echter het volgende:
Can I add a child seat or trailer to TENWAYS e-bikes?
As a responsible brand, please kindly pardon us for not recommending the use of a child seat or a child trailer. This is because our current e-bike models are all designed for one-person commuting, with no designated mounting points or extra safety designs for these accessories. We have to mention this inherent risk, even if it is of the slightest chance.

You may be able to find child seats or trailers that are compatible with our e-bikes but please kindly pardon us for emphasizing again that our e-bikes were not designed with mounting these accessories in mind. As such, please kindly pardon us for not being able to recommend them.
Heeft iemand toevallig al ervaring met het (incidenteel) gebruiken van een achterzitje? De CGO800S spreekt me bijzonder aan, maar ik zal af en toe een kind moeten vervoeren. Is dit überhaupt aan te raden met dit model?

Daarnaast zie ik op de website staan "Verzonden binnen 10 werkdagen vanuit NL," maar ik zie ook nog een pre-order knop staan. Pre-order fase is al voorbij, toch?

• thomasmulders
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:20
Chippu schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:48:

Daarnaast zie ik op de website staan "Verzonden binnen 10 werkdagen vanuit NL," maar ik zie ook nog een pre-order knop staan. Pre-order fase is al voorbij, toch?
Ik heb 10 juli besteld, en toen stond er ook 10 dagen. Ik verwachtte al dat die niet gehaald zou worden, dus geen verrassing toen ik vorige week (19 juli) een mail kreeg dat hij pas deze week (vanaf 25 jul) zou worden geleverd naar Nederland en dan naar mij.

Alleen gisteren weer een update (wel fijn trouwens dat ze dat uit eigen beweging doen!) dat het deze week ook niet zou lukken, maar volgende week wel (vanaf 01 aug). Voor het ongemak krijg ik een gratis waterfles thuis gestuurd.

Dus dat zou al met al betekenen dat ik een kleine maand heb gewacht. Best prima nog voor een nieuwe fiets in deze tijd.

• Dennisweb
@Chippu Ik denk niet dat er een kinderzitje op de CGO800S past. De bagagedrager is relatief smal, waardoor ik denk dat er niet genoeg steun is voor het kinderzitje. Hij is veel smaller dan bijvoorbeeld het geval was bij mijn oude Batavus Padova Easy Royal.

@thomasmulders Grappig, ik heb mijn pre-order op 20 juni gedaan, maar moest langer wachten. Ook ik krijg een gratis waterfles thuisgestuurd. Inmiddels is mijn fiets geleverd en heb ik mijn eerste ritje gemaakt. Ben er behoorlijk blij mee. Het enige wat ik niet mooi vind, is dat als je de extra stangen van de bagagedrager haalt om een slot te bevestigen, er metaalschade ontstaat. De lak is nu af van het plaatje waar ze de stangen aan bevestigd hadden. Mailtje naar Tenways gestuurd. :)

• plaspvd
  • Niet online
@Chippu op de huidige Batavus fiets van mijn vrouw zit een kinderzitje gemonteerd op de buis waar de zadelpen in schuift. Die past zeker ook op de tenways. Ook voor incidenteel gebruik Ideaal. Ook omdat je deze makkelijk met 1 handeling verwijderd.

https://www.fiets-stoeltj...wart-inclusief-zadel.html

Van marktplaats voor een paar tientjes.

[Voor 5% gewijzigd door plaspvd op 28-07-2022 19:22]

• james27
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:35
Ben inmiddels in het bezit van deze fiets en ben er tevreden over, gebruik het voor woon werk verkeer 25km heen en 25km weer terug, duurt per rit ongeveer 65 min, dit doe ik dan ook maar 1x per week omdat het anders teveel tijd kost. Hiervan was ik mij van bewust toen ik de fiets kocht maar het valt toch een beetje tegen zo een lange rit. Het zou voor mij een enorm verschil maken om de snelheid te kunnen verhogen naar 32km per uur, fiets tussen Den Haag en Rotterdam waar je bijna geen fietsers tegenkomt, wel koeien. Heeft iemand een idee hoe je de trap ondersteuning van de moter kan verhogen naar 32km per uur?

• Teleluvr
  • Niet online
thomasmulders schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 15:32:
[...]

Ik heb 10 juli besteld, en toen stond er ook 10 dagen. Ik verwachtte al dat die niet gehaald zou worden, dus geen verrassing toen ik vorige week (19 juli) een mail kreeg dat hij pas deze week (vanaf 25 jul) zou worden geleverd naar Nederland en dan naar mij.

Alleen gisteren weer een update (wel fijn trouwens dat ze dat uit eigen beweging doen!) dat het deze week ook niet zou lukken, maar volgende week wel (vanaf 01 aug). Voor het ongemak krijg ik een gratis waterfles thuis gestuurd.

Dus dat zou al met al betekenen dat ik een kleine maand heb gewacht. Best prima nog voor een nieuwe fiets in deze tijd.
Juni besteld, wacht nog steeds. De DHL shipment is gisteren aangemaakt, maar nog niet overgedragen...

• sysiwan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Teleluvr schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 18:18:
[...]

Juni besteld, wacht nog steeds. De DHL shipment is gisteren aangemaakt, maar nog niet overgedragen...
Same here. Komt nu toch wel erg dichtbij.

• thomasmulders
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:20
sysiwan schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 22:19:
[...]

Same here. Komt nu toch wel erg dichtbij.
Klopt, hier ook mail. Ik denk dat het nu wel snel gaat. Het zal ook wel zo zijn dat ze een enorme bak aan fietsen binnen hebben gekregen (gezien mensen uit juni nog geleverd moeten krijgen en nu ook een DHL shipment hebben gekregen).

Zal niet allemaal in 1x kunnen worden opgepikt. DHL zal elke dag de vrachtwagen vol laden, dus in de komende dagen zullen de meeste mensen wel geleverd krijgen schat ik.

• Teleluvr
  • Niet online
Out of de blue, na twee dagen de dhl op shipment aangemaakt, stonden ze vanochtend opeens voor de deur. Jammer dat er geen mogelijkheid was de shipment te timen of te redirecten.
Nu stond er de hele dag een kleine 2k voor de deur in een best opzichtige doos... Gelukkig til je em niet zomaar op...

• Teleluvr
  • Niet online
Eerste indruk, met 5km op de teller.
Netjes afgewerkt, eenvoudig in elkaar te zetten door iemand met twee linker handen zoals ik.
Remmen even afgesteld, geen werk als je even goed leest en nadenkt.
Software van de display vind ik niet om over naar huis te schrijven, maar het functioneert.
Rijd verder te gek, super soepel en prettige ondersteuning. Inderdaad, standje 1 is al meer dan zat, maar andere standjes komen vast een keer van pas (bergop, lange dag...)
Dus in de herhaling, eerste indruk, zeer tevreden!

• Teleluvr
  • Niet online
plaspvd schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:56:
En zat deze netjes?
Als ik Noordwijk hoor, dan gok ik dat je https://fietsmannetje.com/ bedoeld? Op de 'stock' foto's van de website staat daar een Abus gemonteerd...

Ik heb overigens nu een Dresco gemonteerd zoals besproken in het andere topic:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72193368

• Caparone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:42
Na een kleine twee weken gebruik te hebben gemaakt van mijn nieuwe CGO800s, merk ik dat het lerenhandvat nu al langzaam los komt te zitten. Best teleurstellend om dit nu al te zien gebeuren.

Nog meer mensen die hier last van hebben?

• Dennisweb
Teleluvr schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 20:09:
[...]

En zat deze netjes?
Als ik Noordwijk hoor, dan gok ik dat je https://fietsmannetje.com/ bedoeld? Op de 'stock' foto's van de website staat daar een Abus gemonteerd...

[Afbeelding]

Ik heb overigens nu een Dresco gemonteerd zoals besproken in het andere topic:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/72193368

Dit is de AXA Immenso X-Large. Deze past prima, maar je hebt wel de flex mounts van AXA nodig. En de extra stangen van de bagagedrager moeten er wel af.

• Teleluvr
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 21:09:
[...]
En de extra stangen van de bagagedrager moeten er wel af.
Ik snap de noodzaak van die extra stangen sowieso niet... Zal ongetwijfeld extra stevigheid bieden, maar het is niet alsof het ooit een heavy duty bagage zou zijn...

• Dennisweb
Teleluvr schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 21:11:
[...]

Ik snap de noodzaak van die extra stangen sowieso niet... Zal ongetwijfeld extra stevigheid bieden, maar het is niet alsof het ooit een heavy duty bagage zou zijn...
Zeker niet. De bagagedrager is behoorlijk smal, dus zware, brede voorwerpen erop vervoeren zal niet gaan.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee