Maar echt he!Timothy3000 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:31:
Is dat 76 nog niet uitgespeeld? Mehhhh.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zit ook op Forza te wachten. Hopelijk veel gameplay.PdeBie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:32:
Zou toch wat zijn als ze ineens droppen dat Forza Motorsport vanaf morgen te spelen is.
Mooi stijltje dit, maar niet mijn game.
Path of goddes
Path of goddes
[ Voor 18% gewijzigd door PdeBie op 11-06-2023 19:34 ]
Lsd tripje dit hoor
Untappd: Kapitein_Merijn
Mensen wilden meer Japanse games toch
Haha sowieso, maar dan liever meer JRPGs of visual novels.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Later deze week komt er sowieso meer info over Forza in aparte Forza monthly.Arno90 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:33:
[...]
Ik zit ook op Forza te wachten. Hopelijk veel gameplay.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Forza. Tijd voor een plaspauze.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 11-06-2023 19:35 ]
Oeh forza! Ben heel benieuwd!
Zoniet dan is het echt een epic failKBE91 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:35:
Release date aub !
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Soon™️KBE91 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:35:
Release date aub !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
10 oktober, Forza
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Vind het ook niks. wel mooi op grafisch gebied maar verder saai.
Hopelijk een release date
Dan klopte het gerucht toch
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Yes!! 10 Oktober, we got our date
Haha ik ook, alleen wel aan de andere kant van de wereldPdeBie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:37:
Ooooohhh dan heb ik vakantie toevallig!!!!!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Deze week komt er een aparte Forza monthly uit met gameplay.Arno90 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:37:
Teleurstellend van Forza. Geen gameplay en oktober.
Gaan ze straks nog iets tonen van gameplay, of gaan we enkel hier cinematics zien. En gaat heel hun show over Starfield gaan.
Eso
Ja als je mij zou zeggen dat het allemaal dezelfde game is geloof ik het ook wel.Timothy3000 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:37:
Generieke fantasygame nummer zoveel.
Damn nu al een vervolg op Avowed voor deel 1 uit is?
Tof!uchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:38:
[...]
Deze week komt er een aparte Forza monthly uit met gameplay.
Afsluiten met Killer Instinct 2 en een hele dikke strik eromheen!Steven030 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:38:
Dikke showcase vooralsnog zeg
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Weet serieus niet of je sarcastisch bent ofnietSteven030 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:38:
Dikke showcase vooralsnog zeg
Vind tot nu toe alleen Fable cool maar aan de andere kant minimale gameplay gezien.
Hoop op een zelda achtige game
Vleugje Contraband aub eerst nog.justifire schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:39:
[...]
Afsluiten met Killer Instinct 2 en een hele dikke strik eromheen!
Ik wil een echte nieuwe Monkey Island nu potver haha.justifire schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:39:
[...]
Afsluiten met Killer Instinct 2 en een hele dikke strik eromheen!
Ik open net de stream pas. Zie al Fable voorbij komen. Straks even kijken wat ik nog meer gemist heb.
Niet sarcastisch, hoop interessante games. Weliswaar voor 2024 pasderyck schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:39:
[...]
Weet serieus niet of je sarcastisch bent ofniet![]()
Vind tot nu toe alleen Fable cool maar aan de andere kant minimale gameplay gezien.
Hoop op een zelda achtige game
En daar hebben we Tactics. Rokjestijd @Donstil !
Hè leuk een titel voor de switch 😏
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 11-06-2023 19:41 ]
ik denk dat het heel tof gaat zijn de tactics game
Dit wordt mijn eerste Persona game!
Ik kan ook niet wachten.Jaguar645 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:41:
ik denk dat het heel tof gaat zijn de tactics game
“WORLD PREMIERE”
En iedere keer hoop je dan weer op een echte knaller….
en sowieso meer persona meer beter
P5R is echt een in mijn alltime list
P5R is echt een in mijn alltime list
Die kregen we nu ook. Lang leve Persona.justifire schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:42:
“WORLD PREMIERE”
En Remnant 2PdeBie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:42:
Benieuwd of er nog gave beelden van Lies of P krijgen.
Verwijderd
Ja. Viva Pinata ofzo.justifire schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:42:
“WORLD PREMIERE”
Ja en dan komt er zoiets als dit achterweg...justifire schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:42:
“WORLD PREMIERE”
Wij zeiden precies hetzelfde net tegen elkaar
Persona 5 niet gespeeld? Moeite waard hoor. Kost je wel weer 100 uur van je levenuchiha tijntje schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:42:
Dit wordt mijn eerste Persona game!
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Starfield
helaas geen tijd voor de direct die moet ik terug kijken maar zoooooo benieuwd naar
beetje onnodig dit met de showcase van zometeen in gedachten.
Starfield datum or die.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Daar hoef ik geen beelden van, doe maar een shadow drop.
And here is Starfield
Prima toch. Niet iedereen kijkt alle twee.NightShadow22 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:43:
Dan is een losse trailer wel handig.
Alvast lekker maken, zodat mensen blijven hangen.NightShadow22 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:43:
Release dat is al bekend.Xgar schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:43:
[...]
Daar hoef ik geen beelden van, doe maar een shadow drop.
Niet iedereen zit te wachten op een half uur gezever over één spelletje.NightShadow22 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:43:
Deze trailer hebben we gisteren nog gezien lol, dit is geen nieuwe trailer
Toch 2 seconde gameplay gezien!
6 september Starfield
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Starfield zit er erg nice uit, ben benieuwd
Maar niemand zit te wachten op trailers ook.justifire schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:44:
[...]
Niet iedereen zit te wachten op een half uur gezever over één spelletje.
Het zit je wel dwars he hahaha allemachtig. Met 45min krijg je alle Starfield gameplay die je maar wil. Nog heeeel ffies geduld haha, gaat goed komen zometeen.Kapitein Merijn schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:45:
[ Voor 22% gewijzigd door Timothy3000 op 11-06-2023 19:48 ]
Dan kijk je niet.
6 September?! Oh my!
Starfield zag er imho stuk beter uit dan de vorige keer dat ze die toonden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hee daar issie weer hoor.Kapitein Merijn schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:45:
Ze weten je wel aan het kijken te houden, dus dat doen ze alvast goed.
Skyrim in space.PdeBie schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:46:
Starfield ziet er gaaf uit, maar ik weet gewoon niet wat ik ervan moet verwachten. No mans sky ????
Starfield 6 september is zeer tof! Toch vertrouw ik het nog niet helemaal, ik ben bang voor een fuck up van Cyberpunk-achtige proporties. Ik durf pas te hopen na de eerste positieve reviews.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Gunplay leek ook decent.BM schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:46:
Starfield zag er imho stuk beter uit dan de vorige keer dat ze die toonden
Dit ziet er ook tof uit hoor welke game is dit?
Valt me gewoon tegen omdat ze juist hebben gezegd dat ze niet alleen trailers zouden tonen.Timothy3000 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:45:
[...]
Het zit je wel dwars he hahaha allemachtig. Met 45min krijg je alle Starfield gameplay die je maar wil. Nog heeeel ffies geduld haha
Wel jammer dat je niet een beetje kritisch mag zijn hier voordat iedereen op de teentjes is getrapt.
Ik ben hier absoluut niet om te haten want hoop ook mooie games te zien aangezien ik zelf iedere console in huis heb staan.
[ Voor 24% gewijzigd door Kapitein Merijn op 11-06-2023 19:51 ]
Trollen doe je maar ergens anders maar wil Bethesda toch wel graag het voordeel van de twijfel geven en Ms ook met deze want als ze dit verne*ken dan zijn ze echt de lul.Mog schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:47:
Starfield 6 september is zeer tof! Toch vertrouw ik het nog niet helemaal, ik ben bang voor een fuck up van Cyberpunk-achtige proporties. Ik durf pas te hopen na de eerste positieve reviews.
[ Voor 8% gewijzigd door BM op 11-06-2023 19:51 ]
Ze hebben gezegd dat ze geen CGI only zouden tonen. Dit is allemaal In game tot nu toe.Kapitein Merijn schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:48:
[...]
Valt me gewoon tegen omdat ze juist hebben gezegd dat ze niet alleen trailers zouden tonen.
En voor de volledigheid in game betekend niet automatisch gameplay.
Lijkt wel een andere engine iig? Bij Avowed zag je meteen de Skyrim/Fallout achtige style/graphics terug.
Dit is iets voor @uchiha tijntje
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/FJT1HULnwxgRYjSADzRdOj5V.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fFsWvTkQJXE10cWWtcr68ghx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6F1yzBTMuGhTkaXUuMRu1STH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oLMAWHQGps0fXnQfY7kD2UzU.jpg?f=fotoalbum_large)