@
THE_BASE Eens met @
PrimusIP en @
Gr4mpyC3t , ook ik vind het iconische wedge design veel mooier. In dat design zit nog wat 'spanning' en eigenheid. De M2 air is gewoon een plankje.
Sowieso ook eens met de meeste reacties hier, je geeft niet eens aan wat je gebruik is? In dat soort passieve laptops is het sowieso niet de bedoeling om urenlange render exports te doen...
Volgens mij merk je, behalve op een benchmark, nooit het verschil tussen M1 en M2, of in de toekomst zelfs tussen M1 en M3. Het is enkel voor apple interessant om hun SKU's te stroomlijnen en niet al te veel verschillende procedes tegelijk te fabriceren. Net zoals de M2 in de iPad pro, gewoon nemen omdat 'ie op de plank ligt, niet omdat het nodig is.
Enige wat je zou kunnen missen, en waar ik wel fan van ben, is magsafe. Maar goed, dat overleef je wel.
En dan nog moet je je afvragen of je wel door alle 'tweedehands' hoepels wil springen, enkel voor zo'n minieme upgrade, omdat je FOMO voelt omdat je de laatste versie niet hebt. Veel berichtjes beantwoorden, low-ballers afschepen, afspreken met misschien vage figuren, ... En dan weer de nieuwe kopen.
Laat maar, gewoon gebruiken tot einde economische/performance levensduur, en dan kijken wat je nodig hebt en waarom.
Dat tussentijds jaarlijks upgraden, dat doen we niet meer met iPhones, waarom dan met laptops?