Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

©2004
Maar nog niet zichtbaar toch? Wordt deze later toegevoegd of zie ik iets over het hoofd?TheKerremenke schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:19:
Translate app ondersteund ook NL.
New languages
The Translate app and system‑wide translation add support for Turkish, Thai, Vietnamese, Polish, Indonesian, and Dutch.
©2004
Krijg de optie in ieder geval niet gevonden op mijn iPad.
[Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2022 10:27]
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Staat op de Apple site dus zal nog wel komen denk ik.hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:12:
[...]
Maar nog niet zichtbaar toch? Wordt deze later toegevoegd of zie ik iets over het hoofd?
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Je moet namelijk je medicatie nemen en ook nog eens de app openen en bevestigen dat je het genomen hebt.
Het zou mooier zijn als je een automatische pillendoos hebt die ziet dat je hem opent, omkeert en sluit en daarmee automatisch in de app aangeeft dat je je medicatie hebt genomen.
Haptic feedback op het toetsenbord is ook een hele fijne optie!
[Voor 9% gewijzigd door Toppe op 07-06-2022 10:36]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Ik vond dat dus ook nice maar heb het na een uur toch weer uitgezet gisteren.Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:36:
Haptic feedback op het toetsenbord is ook een hele fijne optie!
Werd er met wat langere stukjes al gek van

Inderdaad! Werkt echt top!Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:34:
Zo dat selecteren van een object in een foto waarna je die dan kunt kopieëren is ook wel gaaf zeg.

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Haha, ben benieuwd. Hadden ze mooi mogen combineren met de Focus optie. En eerlijk, voor langere stukken tekst pak ik eerder m’n iPad of MacBook…Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:43:
[...]
Ik vond dat dus ook nice maar heb het na een uur toch weer uitgezet gisteren.
Werd er met wat langere stukjes al gek van
Jawel maar ik lag op mijn rug in bed nog even te rommelen. Dus toen viel mij dat opToppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:46:
[...]
Haha, ben benieuwd. Hadden ze mooi mogen combineren met de Focus optie. En eerlijk, voor langere stukken tekst pak ik eerder m’n iPad of MacBook…

Heb je gewoon via Profile geüpdatet naar de Beta of via IPSW?Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:47:
[...]
Jawel maar ik lag op mijn rug in bed nog even te rommelen. Dus toen viel mij dat op
Ah ja zo. Ben benieuwd ho erg het ‘getik’ is als het stil is. Als je dan die haptic feedback gaat horen dan is het voor de persoon die naar je ligt geen prettige featureDonstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:47:
[...]
Jawel maar ik lag op mijn rug in bed nog even te rommelen. Dus toen viel mij dat op
Ja werkt echt al heel goed. Had 1x dat mijn kleine er helemaal opstond en mijn benen eraf vielen maar verder telkens al raak. Toch keurig voor een eerste beta.
Draait sowieso wel prima tot nu toe, dat lockscreen edit menu is wat buggy maar verder geen grote bijzonderheden.
Nee gewoon profiel, over 15.5 heen (dus data laten staan etc).Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:
[...]
Heb je gewoon via Profile geüpdatet naar de Beta of via IPSW?
Haha dat is de reden dat ik dus op de iPhone aan het tikken was, want met mijn Magic Keyboard case mag ik niet in bed van de vrouwToppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:
[...]
Ah ja zo. Ben benieuwd ho erg het ‘getik’ is als het stil is. Als je dan die haptic feedback gaat horen dan is het voor de persoon die naar je ligt geen prettige feature

Iets offtopic, maar waarom slaan ze de iPad dan weer over met z’n lock screenDonstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:
[...]
Draait sowieso wel prima tot nu toe, dat lockscreen edit menu is wat buggy maar verder geen grote bijzonderheden.
Je Watch ook geupdate naar watchOS 9 Beta? Want dat moet geloof ik ook direct toch? Anders synct hij niet goed met je iPhone.Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:49:
[...]
Nee gewoon profiel, over 15.5 heen (dus data laten staan etc).
Volgende keer een IBM Model F mee nemenDonstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:49:
[...]
Haha dat is de reden dat ik dus op de iPhone aan het tikken was, want met mijn Magic Keyboard case mag ik niet in bed van de vrouw

Wat ik sinds iOS 15 ook al mateloos irritant vind is dat de ene notificatie "Time Sensitive" erbij krijgt en bij anderen niet. Bij mij hoeven notificaties niet op een later moment alsnog gepresenteerd te worden, dus gewoon ouderwets, direct en meteen. Maar de nieuwe iOS 16 implementatie is onbruikbaar:
Nee niet gedaan nog, wel profiel geinstalleerd maar nog niet doorgevoerd.Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:50:
[...]
Je Watch ook geupdate naar watchOS 9 Beta? Want dat moet geloof ik ook direct toch? Anders synct hij niet goed met je iPhone.
Altijd spijt van achteraf dus moet ik dit jaar ook maar niet doen

Ja das wel een beetje zonde inderdaad. Dat zal dan wel weer met iOS17 iPadOS17 aangekondigd wordenToppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:50:
[...]
Iets offtopic, maar waarom slaan ze de iPad dan weer over met z’n lock screen

Nou ik heb hier thuis toevallig nog een Model M liggen

[Voor 17% gewijzigd door Donstil op 07-06-2022 11:09]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Met wat extra "spelen" nu 79% op mijn 13 pro waarvan de accu toch al niet geweldig is.
Niet verkeerd voor een eerste beta (wat natuurlijk zomaar kan veranderen met beta2)
55%, gister avond niet vol van de lader gehaald en daarna de update geïnstalleerd en vanaf 07:30 er mee aan het spelen ben.
Ik had eenzelfde gevoel toen ze Safari opeens op de schop hadden gegooid maar inmiddels vind ik het gewoon fijn werkenFab1Man schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:57:
Ik vind de nieuwe weergave van de notificaties nog niet echt denderend, eigenlijk praktisch nutteloos (had dan ook nog een reminder open staan).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ze hadden beter een clean up functie kunnen introduceren zodat ik contacten die ik langer dan een jaar niet heb gebruikt eenvoudig kan weg gooien😂Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:40:
Duplicate Contacts is ook nieuw.(dit ben ik niet
)
[Afbeelding]
Even herstarten. Anders bug report aanmaken.boosterbosch schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:32:
iemand anders met dit probleem, als ik een nieuw lockscreen aanmaak en op sla, en dan mijn scherm vergrendel, is de wallpaper er niet, gewoon zwart
Dat was het scherm wanneer je het lockscreen aan het bewerken bent.hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:10:
[...]
Ben dan benieuwd wat we zagen in de keynote. Leek er namelijk wel heel erg op....
Dit had ik van de week ook op mijn 13 pro met iOS 15.5. Dus ik denk dat dat probleem er al langer is.boosterbosch schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:32:
iemand anders met dit probleem, als ik een nieuw lockscreen aanmaak en op sla, en dan mijn scherm vergrendel, is de wallpaper er niet, gewoon zwart
Ik heb hetzelfde. Denk eerder een bug.Sinan10 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:30:
De Earth wallpaper is niet echt dynamisch alleen dat hij na het unlocken wat dichterbij komt. Tijden het instellen zie je wel de zon achter de aarde is dat een bug of moet ik iets instellen bij de instellingen ?
[Voor 9% gewijzigd door Davidas op 07-06-2022 14:34]
Inmiddels toch de beta geïnstalleerdToppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:09:
104 iconen voor scènes in 12 verschillende kleuren. Er zijn verschillende iconen voor koken maar bijvoorbeeld geen enkele voor douche…
[Afbeelding]
Geen sensoren in de ‘security’ sectie zoals deur contacten, bewegingsmelders of tril sensoren Als ze niet ge-triggered zijn.
[Afbeelding]
Apple TV en HomePod is verbonden als één apparaat. Die moet je gewoon kunnen koppelen aan elkaar zodat je niet twee apparaten ziet. Totaal onnodig.
[Afbeelding]
@Donstil @TheKerremenke wat vinden jullie er van?

Woning app is wel even wennen. Zeker aangezien de totale lay out nu anders is. Bye bye muscle memory.

iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 14 Pro Zilver Apple Watch Series 6 Product Red Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePod Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Het went wel snel moet ik toegeven. Had alleen nog gehoopt dat je een scène uit een kamer kan laten. Soms wil ik namelijk een scène voor 2 of 3 doelen gebruiken zonder dat ik ze wil zien, helaas.TheKerremenke schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:35:
[...]
Inmiddels toch de beta geïnstalleerd![]()
Woning app is wel even wennen. Zeker aangezien de totale lay out nu anders is. Bye bye muscle memory.Verder ziet het er een beetje chaotisch uit. Maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.
Kun je dan gewoon vanuit je instellingen een domeinnaam kopen zoals ik bij TransIP gewend ben?
Edit: Sowieso zijn catch-all aliassen wel heel erg welkom trouwens.
[Voor 9% gewijzigd door JSD00 op 07-06-2022 14:39]
Eindelijk, sommige contacten heb ik er wel 3 of 4 keer in staanRivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:40:
Duplicate Contacts is ook nieuw.(dit ben ik niet
)
[Afbeelding]

Was ooit is begonnen aan het deleten er van, maar onbegonnen werk. Fijn dat Apple met iOS hier nu zelf mee komt.
Ik zal vooral in dit topic gaan lezen. Dat zal denk ik de eerste iOS zijn sinds jaren waarin ik niet ga deelnemen aan een beta. Moet zeggen dat het er allemaal wel gaaf uitziet, maar de meeste nieuwe functies zoals het vernieuwde lockscreen voegen voor mij weinig toe. Ik heb juist bewust alles uit staan op mijn lock screen - op gemiste omroepen na. Wil juist daar informatie verbergen voor anderen

En de optie voor het verbergen/wissen van dubbele contacten kan wel wachten op de final release

Dat komt omdat de zon voor ons nu aan onze kant staat. Kijk vanavond nog maar een keer 😊Sinan10 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:30:
De Earth wallpaper is niet echt dynamisch alleen dat hij na het unlocken wat dichterbij komt. Tijden het instellen zie je wel de zon achter de aarde is dat een bug of moet ik iets instellen bij de instellingen ?
I hope so, maar denk het niet ik had gisteravond al de beta en zie nog helemaal geen verschil. Het is de allereerste beta dus kan gebeuren.Yvarladze schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:57:
[...]
Dat komt omdat de zon voor ons nu aan onze kant staat. Kijk vanavond nog maar een keer 😊
Ze hebben ook zo'n mooie duplicate functie bij de foto's. Ik dacht slim te zijn en 'select all' te doen en dan combineren, maar dat was de delete button. Was ineens 1700 foto's kwijtToppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:44:
[...]
Ze hadden beter een clean up functie kunnen introduceren zodat ik contacten die ik langer dan een jaar niet heb gebruikt eenvoudig kan weg gooien😂

Gelukkig stonden ze in de recent deleted. Oeffff..
Maar het klopt niet altijd. Als ik een wandel route van mijn huis naar Den Haag instel geeft hij aan dat er 1.120 meter verschil in hoogte zit, nou dat kan niet kloppenTheKerremenke schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:55:
[Afbeelding]
iOS 16 geeft nu ook hoogte weer bij wandel navigatie via maps. Weet niet of dit in iOS 15 ook al was.

Jammer dat de fietsroutes er nog niet in zitten. 😌
[Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 07-06-2022 15:18]
[Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]
Heb die duplicate foto optie nog niet gevonden?TheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:13:
[...]
Ze hebben ook zo'n mooie duplicate functie bij de foto's. Ik dacht slim te zijn en 'select all' te doen en dan combineren, maar dat was de delete button. Was ineens 1700 foto's kwijt![]()
Gelukkig stonden ze in de recent deleted. Oeffff..
Gevonden!
Heb het ook zo gedaan. Verliep vlekkeloos.DennusB schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:23:
Stomme vraag wellicht, maar weet iemand of *snip*warez nou een legale optie is om de beta te installeren ? Ik zou hem graag al eens proberen en bekijken!

[Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]
Hier nog iemand op deze wijze. N=2 ?

Nee, het is niet legaal.DennusB schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:23:
Stomme vraag wellicht, maar weet iemand of *snip*warez nou een legale optie is om de beta te installeren ? Ik zou hem graag al eens proberen en bekijken!
[Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]
Doe dit al jaren zo om de nieuwste versies vroegtijdig te installeren en te testen, verloopt prima dus gewoon doen en geen zorgen over maken.DennusB schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:23:
Officieel zijn deze Beta Profiles alleen beschikbaar voor de developers die ook een developer license hebben (degene waar je 90€ per jaar voor moet dokken).
[Voor 18% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]
[Voor 15% gewijzigd door _AN op 07-06-2022 15:31]
Verrek, nu je het zegt! Die verandert inderdaad mee._AN schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:31:
Ben een beetje aan het spelen met het aanpassen van het Lockscreen, maar valt me op dat met het aanpassen van het Lockscreen ook de achtergrond van het beginscherm is veranderd. Het lijkt wel alsof dit nu altijd gelijk aan elkaar moet zijn.
Kan je later weer aanpassen in instellingen._AN schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:31:
Ben een beetje aan het spelen met het aanpassen van het Lockscreen, maar valt me op dat met het aanpassen van het Lockscreen ook de achtergrond van het beginscherm is veranderd. Het lijkt wel alsof dit nu altijd gelijk aan elkaar moet zijn.
iOS 16 Beta App Compatibility Chart
https://docs.google.com/s...LvVSw/edit#gid=1927743562
@Whieee ?
[Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2022 15:45]
Ik ook niet. Waar zit dat?Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:23:
[...]
Heb die duplicate foto optie nog niet gevonden?
Gevonden!
Ooh nu wel, onder “andere”. Hij zegt bij mij dat het 12.000 foto’s zijn
[Voor 16% gewijzigd door Donstil op 07-06-2022 15:49]
Op mijn iPad zag ik 'm de eerste keer niet binnen Photos > Utilities. Maar na een tijdje wel.
Denk dat hij eerst alles moet scannen alvorens hij de duplicates laat zien.
Toen ik de duplicaten had gemerged, verdween de optie ook weer direct.
Ja dat zal het wel zijn ja, gisteren ook niets gezien. Nu heel duidelijk.Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:49:
[...]
Op mijn iPad zag ik 'm de eerste keer niet binnen Photos > Utilities. Maar na een tijdje wel.
Denk dat hij eerst alles moet scannen alvorens hij de duplicates laat zien.
Toen ik de duplicaten had gemerged, verdween de optie ook weer direct.
Op ruim 33K foto’s maar 180 dubbele. Best goed gedaan in de afgelopen jaren dan 😀Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:47:
[...]
Ik ook niet. Waar zit dat?
Ooh nu wel, onder “andere”. Hij zegt bij mij dat het 12.000 foto’s zijn

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Lijkt niet zo spannend:WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:52:
Zo. Ben hem aan het binnenharken en ben heel erg benieuwd! Eerste dat ik ga bekijken is wat die developer mode precies inhoudt. Ik hoop van harte dat dat niet net als op de Mac functies als Apple Pay uitschakelt. Maar vanwege het sandboxed ontwerp heb ik goede hoop.
When you enable Developer Mode on iOS 16 beta inside Settings, you will be able to install an .ipa file with Apple Configurator and perform a Build and Run in Xcode to install and run apps directly using Xcode. This way, Xcode won’t prompt you over and over again when installing or running development-signed software.
Die van de Abnamro werkt nogDennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:53:
Ik las hier vanochtend al dat de ING-app het doet, iemand de ICS-app al getest?
Edit: ICS bedoelde ik dan, maar de normale bankieren App ook.
[Voor 12% gewijzigd door Donstil op 07-06-2022 16:00]
Ooh ja idd, ik heb die ruim 12000 dubbele nu laten opschonen. Zat hem vooral in hele oude albums enz, ik heb bijna al mijn digitale foto’s nog dus kan wel kloppen dat dit door de jaren heen af en toe fout gekopieerd is.Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:52:
[...]
Op ruim 33K foto’s maar 180 dubbele. Best goed gedaan in de afgelopen jaren dan 😀
Dit is zeker nieuw inderdaad. Ik zag ook dat je nu notificaties kan krijgen over weer updates bijvoorbeeld wanneer het gaat regenen of wanneer dat verwacht wordt. Ben benieuwd.Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:22:
Dit dagelijkse overzicht is ook nieuw volgens mij in de Weer app.[Afbeelding]
Cool. Hij zit wel een beetje verborgen vind ik. Vind het wel een hele nuttige toevoeging!Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:22:
Dit dagelijkse overzicht is ook nieuw volgens mij in de Weer app.[Afbeelding]
©2004

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik dacht dat je dat in IOS15 ook al aan kon zetten maar ik heb nog nooit een melding gehad.Tweakwondo schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:11:
[...]
Dit is zeker nieuw inderdaad. Ik zag ook dat je nu notificaties kan krijgen over weer updates bijvoorbeeld wanneer het gaat regenen of wanneer dat verwacht wordt. Ben benieuwd.
©2004
In iOS15 kreeg ik inderdaad meldingen als het ging regenen. Dat is niet nieuw in iOS16.hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:14:
[...]
Ik dacht dat je dat in IOS15 ook al aan kon zetten maar ik heb nog nooit een melding gehad.
Die meldingen heb ik ook nog nooit gehad, staat die feature standaard uit ofzo?hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:14:
[...]
Ik dacht dat je dat in IOS15 ook al aan kon zetten maar ik heb nog nooit een melding gehad.
Staat gewoon aan bij mij, vreemd.Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:15:
[...]
Die meldingen heb ik ook nog nooit gehad, staat die feature standaard uit ofzo?
Heb je locatieservices op Altijd staan? Dat schijnt te moeten. Heb ik niet en ook nooit meldingen gehad.Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:19:
[...]
Staat gewoon aan bij mij, vreemd.
[Afbeelding]
[Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 07-06-2022 16:24]
Ja, had ik al gecheckt en staat ook zoals beschreven. Ben benieuwd of het bij jou nu wel werkt.Dennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:23:
[...]
Heb je locatieservices op Altijd staan? Dat schijnt te moeten. Heb ik niet en ook nooit meldingen gehad.

Woon jij dan in VK, Ierland of de VS?Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:19:
[...]
Staat gewoon aan bij mij, vreemd.
[Afbeelding]
"Voorspellingen over neerslag in het komende uur en neerslagmeldingen zijn beschikbaar voor Ierland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten".
https://support.apple.com/nl-nl/HT211777
de ANWB variant werkt hier nog gewoonDennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:53:
Ik las hier vanochtend al dat de ING-app het doet, iemand de ICS-app al getest?

Gaat bij mij niet werken omdat ik alleen toegang tot locatie geef bij gebruik van app. Ik wordt altijd wat nerveus van dat pijltje naast de klok 😂Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:24:
[...]
Ja, had ik al gecheckt en staat ook zoals beschreven. Ben benieuwd of het bij jou nu wel werkt.
Nee, maar ik las op dit forum dat het bij anderen wel werkte. Lijkt mij stug dat die allemaal daar wonen.Of-Aaargh schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:25:
[...]
Woon jij dan in VK, Ierland of de VS?
"Voorspellingen over neerslag in het komende uur en neerslagmeldingen zijn beschikbaar voor Ierland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten".
https://support.apple.com/nl-nl/HT211777

Is er hier iemand die edit rechten heeft op die spreadsheet?Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:40:
Misschien handig om dit in een roze balk onderaan het topic te vermelden?
@Whieee ?

Kan je uitzetten toch?Dennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:27:
[...]
Gaat bij mij niet werken omdat ik alleen toegang tot locatie geef bij gebruik van app. Ik wordt altijd wat nerveus van dat pijltje naast de klok 😂

©2004
Ik heb hem op 'altijd' gezet. Ben benieuwd.Thx voor de tip.Dennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:23:
[...]
Heb je locatieservices op Altijd staan? Dat schijnt te moeten. Heb ik niet en ook nooit meldingen gehad.
©2004
Jij woont wel in NL?_AN schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:15:
[...]
In iOS15 kreeg ik inderdaad meldingen als het ging regenen. Dat is niet nieuw in iOS16.

©2004
Het zou kunnen dat het in IOS 16 wel gaat werken, en de info op de pagina van Apple nog niet is bijgewerkt.Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:29:
[...]
Nee, maar ik las op dit forum dat het bij anderen wel werkte. Lijkt mij stug dat die allemaal daar wonen.
Ik wacht overigens nog even tot de eerste publieke beta.
Locatie service van? De weer app? Staat hier ook op ‘Always’ en ook nooit een melding gehadDennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:23:
[...]
Als de weer-app dan ook de juiste informatie gaat geven, heb je er ook wat aan. Het is vaak het tegenovergestelde van het actuele weer.hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:11:
[...]
Cool. Hij zit wel een beetje verborgen vind ik. Vind het wel een hele nuttige toevoeging!
LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80 MacBook Air M1 iPhone 14 Pro Apple Watch Series 6 Apple TV 4K AirPods Pro 2 AirTag’s AirPort Express
Als ze nou eens die weer app goed weergeven, high is 21 graden.THE_BASE schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:40:
[...]
Als de weer-app dan ook de juiste informatie gaat geven, heb je er ook wat aan. Het is vaak het tegenovergestelde van het actuele weer.
[Voor 20% gewijzigd door Toppe op 07-06-2022 16:43]
Ja ik las op macrumers net dat dat een voorwaarde is. Verder voldoe ik overal aan en heb nog nooit een melding gehad.Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:40:
[...]
Locatie service van? De weer app? Staat hier ook op ‘Always’ en ook nooit een melding gehad
https://www.macrumors.com...eather-notifications-ios/
[Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 07-06-2022 16:44]
Exclusive: iOS 16 code includes multiple ‘always-on display’ references ahead of iPhone 14 Pro https://t.co/oZc8M2u4Vf by @ChanceHMiller
— 9to5Mac (@9to5mac) 7 juni 2022
As I reported a few weeks ago, iOS 16 indeed builds in support for the iPhone 14 always on display and the new Lock Screen. https://t.co/CdrbaRggLh https://t.co/slJsW5PGOf
— Mark Gurman (@markgurman) 7 juni 2022
[Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2022 16:45]
Iemand de Bunq app geprobeerd? Werkt die?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ja die werktDannydekr schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:45:
Durf het bijna niet te vragen, maar heb het nog nergens kunnen vinden:
Iemand de Bunq app geprobeerd? Werkt die?

[Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 07-06-2022 16:50]
Intake Form.TheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:34:
[...]
Is er hier iemand die edit rechten heeft op die spreadsheet?
https://docs.google.com/f...n4og/viewform?usp=sf_link
FixedRivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:40:
Misschien handig om dit in een roze balk onderaan het topic te vermelden?
@Whieee ?

Launching containers into space
Nice! Misschien nog een idee om het Intake Form ook te vermelden, zodat iemand ook een app kan toevoegen?

Sorteren op alfabet lijkt me vrij nuttig ja, nu moet je gaan zitten zoekenTheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:34:
[...]
Is er hier iemand die edit rechten heeft op die spreadsheet?

Dat is toch alleen VS?WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:22:
Iemand al geprobeerd om de Apple Card aan te vragen?
Waarom zou je die willen? US based cc's lijken me zo zinloos voor ons Nederlanders.WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:22:
Iemand al geprobeerd om de Apple Card aan te vragen?
I dunno, hij biedt het bij mij op iOS 16 aan om hem aan te vragen vanuit Nederland en staat me toe om het formulier in te vullen; maar dit is m'n testtoestel dus er staat een AppleID aan gekoppeld die ik niet voor een aanvraag kan gebruiken.

Ben ik reuze benieuwd waar je die optie krijgt. Heb je er een USA Apple ID aan hangen?WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:35:
[...]
I dunno, hij biedt het bij mij op iOS 16 aan om hem aan te vragen vanuit Nederland en staat me toe om het formulier in te vullen; maar dit is m'n testtoestel dus er staat een AppleID aan gekoppeld die ik niet voor een aanvraag kan gebruiken.
Omdat ze Apple Card uiteindelijk over de hele wereld zullen gaan aanbieden is de verwachting.TheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:33:
[...]
Waarom zou je die willen? US based cc's lijken me zo zinloos voor ons Nederlanders.
Daar zou ik maar niet te snel op rekenen. De Apple Card is wel iets heel anders dan Apple Pay. Dat is gewoon een full blown creditcard met alle eisen die daarbij horen. Dat gaat Apple niet snel in Europa uitbrengen verwacht ik. 0Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:37:
[...]
Omdat ze Apple Card uiteindelijk over de hele wereld zullen gaan aanbieden is de verwachting.
Al is het wel een mooie kaart met mooie integratie in het Apple ecosysteem.

Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.
iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.
Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form