Acties:
  • +1Henk 'm!

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!
:( Ben dan benieuwd wat we zagen in de keynote. Leek er namelijk wel heel erg op....

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!
TheKerremenke schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:19:
Translate app ondersteund ook NL.

New languages
The Translate app and system‑wide translation add support for Turkish, Thai, Vietnamese, Polish, Indonesian, and Dutch.
Maar nog niet zichtbaar toch? Wordt deze later toegevoegd of zie ik iets over het hoofd?

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:18
Zit Personalized Spatial Audio niet in iPadOS 16 Beta, maar enkel iOS 16 Beta op dit moment?
Krijg de optie in ieder geval niet gevonden op mijn iPad.

[Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2022 10:27]

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:07
hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:12:
[...]

Maar nog niet zichtbaar toch? Wordt deze later toegevoegd of zie ik iets over het hoofd?
Staat op de Apple site dus zal nog wel komen denk ik.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2Henk 'm!
Zo dat selecteren van een object in een foto waarna je die dan kunt kopieëren is ook wel gaaf zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:53
Die medicatie optie is best grappig, maar vraag me af hoe bruikbaar het echt is.

Je moet namelijk je medicatie nemen en ook nog eens de app openen en bevestigen dat je het genomen hebt.

Het zou mooier zijn als je een automatische pillendoos hebt die ziet dat je hem opent, omkeert en sluit en daarmee automatisch in de app aangeeft dat je je medicatie hebt genomen.

Haptic feedback op het toetsenbord is ook een hele fijne optie!

[Voor 9% gewijzigd door Toppe op 07-06-2022 10:36]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:36:

Haptic feedback op het toetsenbord is ook een hele fijne optie!
Ik vond dat dus ook nice maar heb het na een uur toch weer uitgezet gisteren.
Werd er met wat langere stukjes al gek van :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:34:
Zo dat selecteren van een object in een foto waarna je die dan kunt kopieëren is ook wel gaaf zeg.
Inderdaad! Werkt echt top! :)

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:43:
[...]

Ik vond dat dus ook nice maar heb het na een uur toch weer uitgezet gisteren.
Werd er met wat langere stukjes al gek van :P
Haha, ben benieuwd. Hadden ze mooi mogen combineren met de Focus optie. En eerlijk, voor langere stukken tekst pak ik eerder m’n iPad of MacBook…

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:46:
[...]

Haha, ben benieuwd. Hadden ze mooi mogen combineren met de Focus optie. En eerlijk, voor langere stukken tekst pak ik eerder m’n iPad of MacBook…
Jawel maar ik lag op mijn rug in bed nog even te rommelen. Dus toen viel mij dat op :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:47:
[...]

Jawel maar ik lag op mijn rug in bed nog even te rommelen. Dus toen viel mij dat op :)
Heb je gewoon via Profile geüpdatet naar de Beta of via IPSW?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:47:
[...]

Ah ja zo. Ben benieuwd ho erg het ‘getik’ is als het stil is. Als je dan die haptic feedback gaat horen dan is het voor de persoon die naar je ligt geen prettige feature

Acties:
  • +1Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:44:
[...]

Inderdaad! Werkt echt top! :)
Ja werkt echt al heel goed. Had 1x dat mijn kleine er helemaal opstond en mijn benen eraf vielen maar verder telkens al raak. Toch keurig voor een eerste beta.

Draait sowieso wel prima tot nu toe, dat lockscreen edit menu is wat buggy maar verder geen grote bijzonderheden.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:
[...]

Heb je gewoon via Profile geüpdatet naar de Beta of via IPSW?
Nee gewoon profiel, over 15.5 heen (dus data laten staan etc).

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:
[...]

Ah ja zo. Ben benieuwd ho erg het ‘getik’ is als het stil is. Als je dan die haptic feedback gaat horen dan is het voor de persoon die naar je ligt geen prettige feature
Haha dat is de reden dat ik dus op de iPhone aan het tikken was, want met mijn Magic Keyboard case mag ik niet in bed van de vrouw :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:48:
[...]

Draait sowieso wel prima tot nu toe, dat lockscreen edit menu is wat buggy maar verder geen grote bijzonderheden.
Iets offtopic, maar waarom slaan ze de iPad dan weer over met z’n lock screen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:49:
[...]

Nee gewoon profiel, over 15.5 heen (dus data laten staan etc).
Je Watch ook geupdate naar watchOS 9 Beta? Want dat moet geloof ik ook direct toch? Anders synct hij niet goed met je iPhone.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:49:
[...]

Haha dat is de reden dat ik dus op de iPhone aan het tikken was, want met mijn Magic Keyboard case mag ik niet in bed van de vrouw :P
Volgende keer een IBM Model F mee nemen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:33

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik vind de nieuwe weergave van de notificaties nog niet echt denderend, eigenlijk praktisch nutteloos (had dan ook nog een reminder open staan).
Wat ik sinds iOS 15 ook al mateloos irritant vind is dat de ene notificatie "Time Sensitive" erbij krijgt en bij anderen niet. Bij mij hoeven notificaties niet op een later moment alsnog gepresenteerd te worden, dus gewoon ouderwets, direct en meteen. Maar de nieuwe iOS 16 implementatie is onbruikbaar:

Acties:
  • +1Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:50:
[...]

Je Watch ook geupdate naar watchOS 9 Beta? Want dat moet geloof ik ook direct toch? Anders synct hij niet goed met je iPhone.
Nee niet gedaan nog, wel profiel geinstalleerd maar nog niet doorgevoerd.
Altijd spijt van achteraf dus moet ik dit jaar ook maar niet doen :P
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:50:
[...]

Iets offtopic, maar waarom slaan ze de iPad dan weer over met z’n lock screen
Ja das wel een beetje zonde inderdaad. Dat zal dan wel weer met iOS17 iPadOS17 aangekondigd worden 8)7
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:52:
[...]

Volgende keer een IBM Model F mee nemen :+
Nou ik heb hier thuis toevallig nog een Model M liggen :)

[Voor 17% gewijzigd door Donstil op 07-06-2022 11:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!
Nog geen battery drain ervaren, jullie ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!
hehe, nou ik dacht er net aan toevallig.
Met wat extra "spelen" nu 79% op mijn 13 pro waarvan de accu toch al niet geweldig is.

Niet verkeerd voor een eerste beta (wat natuurlijk zomaar kan veranderen met beta2)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
Hackus schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:21:
Nog geen battery drain ervaren, jullie ;)
55%, gister avond niet vol van de lader gehaald en daarna de update geïnstalleerd en vanaf 07:30 er mee aan het spelen ben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:45
Fab1Man schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:57:
Ik vind de nieuwe weergave van de notificaties nog niet echt denderend, eigenlijk praktisch nutteloos (had dan ook nog een reminder open staan).
Ik had eenzelfde gevoel toen ze Safari opeens op de schop hadden gegooid maar inmiddels vind ik het gewoon fijn werken :P

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Rivanov
Duplicate Contacts is ook nieuw. :) (dit ben ik niet ;))

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toppe
Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:40:

[Afbeelding]
Ze hadden beter een clean up functie kunnen introduceren zodat ik contacten die ik langer dan een jaar niet heb gebruikt eenvoudig kan weg gooien😂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-03 10:51

boosterbosch

The Travelling Belgian

iemand anders met dit probleem, als ik een nieuw lockscreen aanmaak en op sla, en dan mijn scherm vergrendel, is de wallpaper er niet, gewoon zwart

Je kan me volgen op: Facebook | Instagram | Twitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
boosterbosch schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:32:
iemand anders met dit probleem, als ik een nieuw lockscreen aanmaak en op sla, en dan mijn scherm vergrendel, is de wallpaper er niet, gewoon zwart
Even herstarten. Anders bug report aanmaken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:10:
[...]

:( Ben dan benieuwd wat we zagen in de keynote. Leek er namelijk wel heel erg op....
Dat was het scherm wanneer je het lockscreen aan het bewerken bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
boosterbosch schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 12:32:
Dit had ik van de week ook op mijn 13 pro met iOS 15.5. Dus ik denk dat dat probleem er al langer is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-03 22:45
De Earth wallpaper is niet echt dynamisch alleen dat hij na het unlocken wat dichterbij komt. Tijden het instellen zie je wel de zon achter de aarde is dat een bug of moet ik iets instellen bij de instellingen ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Sinan10 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:30:
De Earth wallpaper is niet echt dynamisch alleen dat hij na het unlocken wat dichterbij komt. Tijden het instellen zie je wel de zon achter de aarde is dat een bug of moet ik iets instellen bij de instellingen ?
Ik heb hetzelfde. Denk eerder een bug.

[Voor 9% gewijzigd door Davidas op 07-06-2022 14:34]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheKerremenke
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:09:
104 iconen voor scènes in 12 verschillende kleuren. Er zijn verschillende iconen voor koken maar bijvoorbeeld geen enkele voor douche…
[Afbeelding]

Geen sensoren in de ‘security’ sectie zoals deur contacten, bewegingsmelders of tril sensoren Als ze niet ge-triggered zijn.
[Afbeelding]

Apple TV en HomePod is verbonden als één apparaat. Die moet je gewoon kunnen koppelen aan elkaar zodat je niet twee apparaten ziet. Totaal onnodig.
[Afbeelding]

@Donstil @TheKerremenke wat vinden jullie er van?
Inmiddels toch de beta geïnstalleerd >:)

Woning app is wel even wennen. Zeker aangezien de totale lay out nu anders is. Bye bye muscle memory. :+ Verder ziet het er een beetje chaotisch uit. Maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
TheKerremenke schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:35:
[...]

Inmiddels toch de beta geïnstalleerd >:)

Woning app is wel even wennen. Zeker aangezien de totale lay out nu anders is. Bye bye muscle memory. :+ Verder ziet het er een beetje chaotisch uit. Maar dat kan ook een kwestie van gewenning zijn.
Het went wel snel moet ik toegeven. Had alleen nog gehoopt dat je een scène uit een kamer kan laten. Soms wil ik namelijk een scène voor 2 of 3 doelen gebruiken zonder dat ik ze wil zien, helaas.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JSD00
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:48
Ik ben toch wel benieuwd hoe dat 'Purchase a new domain' werkt:

Kun je dan gewoon vanuit je instellingen een domeinnaam kopen zoals ik bij TransIP gewend ben?

Edit: Sowieso zijn catch-all aliassen wel heel erg welkom trouwens.

[Voor 9% gewijzigd door JSD00 op 07-06-2022 14:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:02
Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:40:

[Afbeelding]
Eindelijk, sommige contacten heb ik er wel 3 of 4 keer in staan :+
Was ooit is begonnen aan het deleten er van, maar onbegonnen werk. Fijn dat Apple met iOS hier nu zelf mee komt.

Ik zal vooral in dit topic gaan lezen. Dat zal denk ik de eerste iOS zijn sinds jaren waarin ik niet ga deelnemen aan een beta. Moet zeggen dat het er allemaal wel gaaf uitziet, maar de meeste nieuwe functies zoals het vernieuwde lockscreen voegen voor mij weinig toe. Ik heb juist bewust alles uit staan op mijn lock screen - op gemiste omroepen na. Wil juist daar informatie verbergen voor anderen :P
En de optie voor het verbergen/wissen van dubbele contacten kan wel wachten op de final release :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheKerremenke

iOS 16 geeft nu ook hoogte weer bij wandel navigatie via maps. Weet niet of dit in iOS 15 ook al was.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yvarladze
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08-06-2022
Sinan10 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:30:
Dat komt omdat de zon voor ons nu aan onze kant staat. Kijk vanavond nog maar een keer 😊

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sinan10
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-03 22:45
Yvarladze schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:57:
[...]

Dat komt omdat de zon voor ons nu aan onze kant staat. Kijk vanavond nog maar een keer 😊
I hope so, maar denk het niet ik had gisteravond al de beta en zie nog helemaal geen verschil. Het is de allereerste beta dus kan gebeuren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:45

TheVMaster

Moderator WOS
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 11:44:
[...]

Ze hadden beter een clean up functie kunnen introduceren zodat ik contacten die ik langer dan een jaar niet heb gebruikt eenvoudig kan weg gooien😂
Ze hebben ook zo'n mooie duplicate functie bij de foto's. Ik dacht slim te zijn en 'select all' te doen en dan combineren, maar dat was de delete button. Was ineens 1700 foto's kwijt |:(

Gelukkig stonden ze in de recent deleted. Oeffff..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
TheKerremenke schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 14:55:
[Afbeelding]

iOS 16 geeft nu ook hoogte weer bij wandel navigatie via maps. Weet niet of dit in iOS 15 ook al was.
Maar het klopt niet altijd. Als ik een wandel route van mijn huis naar Den Haag instel geeft hij aan dat er 1.120 meter verschil in hoogte zit, nou dat kan niet kloppen :+

Jammer dat de fietsroutes er nog niet in zitten. 😌

[Voor 24% gewijzigd door TheVMaster op 07-06-2022 15:18]

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Dit dagelijkse overzicht is ook nieuw volgens mij in de Weer app.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Stomme vraag wellicht, maar weet iemand of *snip*warez nou een legale optie is om de beta te installeren ? Ik zou hem graag al eens proberen en bekijken!

[Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
TheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:13:
[...]

Ze hebben ook zo'n mooie duplicate functie bij de foto's. Ik dacht slim te zijn en 'select all' te doen en dan combineren, maar dat was de delete button. Was ineens 1700 foto's kwijt |:(

Gelukkig stonden ze in de recent deleted. Oeffff..
Heb die duplicate foto optie nog niet gevonden?
Gevonden!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
DennusB schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:23:
Stomme vraag wellicht, maar weet iemand of *snip*warez nou een legale optie is om de beta te installeren ? Ik zou hem graag al eens proberen en bekijken!
Heb het ook zo gedaan. Verliep vlekkeloos. :*)

[Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheKerremenke
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:24:
[...]

Heb het ook zo gedaan. Verliep vlekkeloos. :*)
Hier nog iemand op deze wijze. N=2 ? :?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
Nee, het is niet legaal.

[Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loanr
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09-2022
Doe dit al jaren zo om de nieuwste versies vroegtijdig te installeren en te testen, verloopt prima dus gewoon doen en geen zorgen over maken.

Officieel zijn deze Beta Profiles alleen beschikbaar voor de developers die ook een developer license hebben (degene waar je 90€ per jaar voor moet dokken).

[Voor 18% gewijzigd door Daedalus op 07-06-2022 16:03]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:18
Ben een beetje aan het spelen met het aanpassen van het Lockscreen, maar valt me op dat met het aanpassen van het Lockscreen ook de achtergrond van het beginscherm is veranderd. Het lijkt wel alsof dit nu altijd gelijk aan elkaar moet zijn.

[Voor 15% gewijzigd door _AN op 07-06-2022 15:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loanr
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09-2022
_AN schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:31:
Ben een beetje aan het spelen met het aanpassen van het Lockscreen, maar valt me op dat met het aanpassen van het Lockscreen ook de achtergrond van het beginscherm is veranderd. Het lijkt wel alsof dit nu altijd gelijk aan elkaar moet zijn.
Verrek, nu je het zegt! Die verandert inderdaad mee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brooky
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:14
_AN schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:31:
Kan je later weer aanpassen in instellingen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov
Misschien handig om dit in een roze balk onderaan het topic te vermelden?

iOS 16 Beta App Compatibility Chart

https://docs.google.com/s...LvVSw/edit#gid=1927743562

@Whieee ?

[Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2022 15:45]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:23:
[...]

Heb die duplicate foto optie nog niet gevonden?
Gevonden!
Ik ook niet. Waar zit dat?
Ooh nu wel, onder “andere”. Hij zegt bij mij dat het 12.000 foto’s zijn

[Voor 16% gewijzigd door Donstil op 07-06-2022 15:49]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Op mijn iPad zag ik 'm de eerste keer niet binnen Photos > Utilities. Maar na een tijdje wel.
Denk dat hij eerst alles moet scannen alvorens hij de duplicates laat zien.

Toen ik de duplicaten had gemerged, verdween de optie ook weer direct.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:49:
[...]

Op mijn iPad zag ik 'm de eerste keer niet binnen Photos > Utilities. Maar na een tijdje wel.
Denk dat hij eerst alles moet scannen alvorens hij de duplicates laat zien.

Toen ik de duplicaten had gemerged, verdween de optie ook weer direct.
Ja dat zal het wel zijn ja, gisteren ook niets gezien. Nu heel duidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:47:
[...]

Ooh nu wel, onder “andere”. Hij zegt bij mij dat het 12.000 foto’s zijn
Op ruim 33K foto’s maar 180 dubbele. Best goed gedaan in de afgelopen jaren dan 😀

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zo. Ben hem aan het binnenharken en ben heel erg benieuwd! Eerste dat ik ga bekijken is wat die developer mode precies inhoudt. Ik hoop van harte dat dat niet net als op de Mac functies als Apple Pay uitschakelt. Maar vanwege het sandboxed ontwerp heb ik goede hoop. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik las hier vanochtend al dat de ING-app het doet, iemand de ICS-app al getest?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:52:
Zo. Ben hem aan het binnenharken en ben heel erg benieuwd! Eerste dat ik ga bekijken is wat die developer mode precies inhoudt. Ik hoop van harte dat dat niet net als op de Mac functies als Apple Pay uitschakelt. Maar vanwege het sandboxed ontwerp heb ik goede hoop. :P
Lijkt niet zo spannend:
When you enable Developer Mode on iOS 16 beta inside Settings, you will be able to install an .ipa file with Apple Configurator and perform a Build and Run in Xcode to install and run apps directly using Xcode. This way, Xcode won’t prompt you over and over again when installing or running development-signed software.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:53:
Die van de Abnamro werkt nog
Edit: ICS bedoelde ik dan, maar de normale bankieren App ook.

[Voor 12% gewijzigd door Donstil op 07-06-2022 16:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Donstil schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:58:
[...]

Die van de Abnamro werkt nog
Rabo ook. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:52:
[...]

Op ruim 33K foto’s maar 180 dubbele. Best goed gedaan in de afgelopen jaren dan 😀
Ooh ja idd, ik heb die ruim 12000 dubbele nu laten opschonen. Zat hem vooral in hele oude albums enz, ik heb bijna al mijn digitale foto’s nog dus kan wel kloppen dat dit door de jaren heen af en toe fout gekopieerd is.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Toch apart dan, de bank-apps werkten soms tot ver in de PB niet en nu is zoals ik hier lees bijna alles meteen al prima… Maar juist nu is de PB uitgesteld omdat ze hem nog niet ver genoeg achtten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweakwondo
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-03 09:02
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:22:
Dit dagelijkse overzicht is ook nieuw volgens mij in de Weer app.[Afbeelding]
Dit is zeker nieuw inderdaad. Ik zag ook dat je nu notificaties kan krijgen over weer updates bijvoorbeeld wanneer het gaat regenen of wanneer dat verwacht wordt. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:22:
Dit dagelijkse overzicht is ook nieuw volgens mij in de Weer app.[Afbeelding]
Cool. Hij zit wel een beetje verborgen vind ik. Vind het wel een hele nuttige toevoeging!

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!
Hmmm de iPhone X is niet zo blij met de iOS 16 update tot zover. Lijkt een thermal management probleem te onstaan waarbij de SoC onvoldoende wordt gemanaged en uiteindelijk lijdt tot een spontane reboot. Ff laten afkoelen en dan proberen feedback in te schieten. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Tweakwondo schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:11:
[...]

Dit is zeker nieuw inderdaad. Ik zag ook dat je nu notificaties kan krijgen over weer updates bijvoorbeeld wanneer het gaat regenen of wanneer dat verwacht wordt. Ben benieuwd.
Ik dacht dat je dat in IOS15 ook al aan kon zetten maar ik heb nog nooit een melding gehad.

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:18
hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:14:
[...]

Ik dacht dat je dat in IOS15 ook al aan kon zetten maar ik heb nog nooit een melding gehad.
In iOS15 kreeg ik inderdaad meldingen als het ging regenen. Dat is niet nieuw in iOS16.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:14:
[...]

Die meldingen heb ik ook nog nooit gehad, staat die feature standaard uit ofzo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:15:
[...]

Die meldingen heb ik ook nog nooit gehad, staat die feature standaard uit ofzo?
Staat gewoon aan bij mij, vreemd.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:19:
[...]

[Afbeelding]
Heb je locatieservices op Altijd staan? Dat schijnt te moeten. Heb ik niet en ook nooit meldingen gehad.

[Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 07-06-2022 16:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Dennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:23:
[...]

Heb je locatieservices op Altijd staan? Dat schijnt te moeten. Heb ik niet en ook nooit meldingen gehad.
Ja, had ik al gecheckt en staat ook zoals beschreven. Ben benieuwd of het bij jou nu wel werkt. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:19:
[...]

[Afbeelding]
Woon jij dan in VK, Ierland of de VS?
"Voorspellingen over neerslag in het komende uur en neerslagmeldingen zijn beschikbaar voor Ierland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten".
https://support.apple.com/nl-nl/HT211777

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:53:
de ANWB variant werkt hier nog gewoon :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:24:
[...]

Ja, had ik al gecheckt en staat ook zoals beschreven. Ben benieuwd of het bij jou nu wel werkt. _/-\o_
Gaat bij mij niet werken omdat ik alleen toegang tot locatie geef bij gebruik van app. Ik wordt altijd wat nerveus van dat pijltje naast de klok 😂

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Davidas
  • Nu online
Of-Aaargh schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:25:
[...]

Woon jij dan in VK, Ierland of de VS?
"Voorspellingen over neerslag in het komende uur en neerslagmeldingen zijn beschikbaar voor Ierland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten".
https://support.apple.com/nl-nl/HT211777
Nee, maar ik las op dit forum dat het bij anderen wel werkte. Lijkt mij stug dat die allemaal daar wonen. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:40:

@Whieee ?
Is er hier iemand die edit rechten heeft op die spreadsheet? :+

Acties:
  • 0Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:27:
[...]

Gaat bij mij niet werken omdat ik alleen toegang tot locatie geef bij gebruik van app. Ik wordt altijd wat nerveus van dat pijltje naast de klok 😂
Kan je uitzetten toch? :p

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!
[...]

Ik heb hem op 'altijd' gezet. Ben benieuwd.Thx voor de tip.

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!
_AN schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:15:
[...]

In iOS15 kreeg ik inderdaad meldingen als het ging regenen. Dat is niet nieuw in iOS16.
Jij woont wel in NL? O-)

©2004

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
Davidas schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:29:
[...]

Nee, maar ik las op dit forum dat het bij anderen wel werkte. Lijkt mij stug dat die allemaal daar wonen. 8)7
Het zou kunnen dat het in IOS 16 wel gaat werken, en de info op de pagina van Apple nog niet is bijgewerkt.
Ik wacht overigens nog even tot de eerste publieke beta.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
[...]

Locatie service van? De weer app? Staat hier ook op ‘Always’ en ook nooit een melding gehad

Acties:
  • +2Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
hk12nl schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:11:
[...]

Cool. Hij zit wel een beetje verborgen vind ik. Vind het wel een hele nuttige toevoeging!
Als de weer-app dan ook de juiste informatie gaat geven, heb je er ook wat aan. Het is vaak het tegenovergestelde van het actuele weer.

LG OLED55XB6 | Samsung UHD AU80  MacBook Air M1  iPhone 14 Pro  Apple Watch Series 6  Apple TV 4K  AirPods Pro 2  AirTag’s  AirPort Express

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
THE_BASE schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:40:
[...]

Als de weer-app dan ook de juiste informatie gaat geven, heb je er ook wat aan. Het is vaak het tegenovergestelde van het actuele weer.
Als ze nou eens die weer app goed weergeven, high is 21 graden.

[Voor 20% gewijzigd door Toppe op 07-06-2022 16:43]

Acties:
  • +2Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:40:
[...]

Locatie service van? De weer app? Staat hier ook op ‘Always’ en ook nooit een melding gehad
Ja ik las op macrumers net dat dat een voorwaarde is. Verder voldoe ik overal aan en heb nog nooit een melding gehad.
https://www.macrumors.com...eather-notifications-ios/

[Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 07-06-2022 16:44]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Rivanov

[Voor 34% gewijzigd door Rivanov op 07-06-2022 16:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-03 09:36
Durf het bijna niet te vragen, maar heb het nog nergens kunnen vinden:
Iemand de Bunq app geprobeerd? Werkt die?

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Dannydekr schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:45:
Durf het bijna niet te vragen, maar heb het nog nergens kunnen vinden:
Iemand de Bunq app geprobeerd? Werkt die?
Ja die werkt :+ Eigenlijk heb ik geen enkele app die niet werkt tot nu toe.

[Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 07-06-2022 16:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rivanov
TheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:34:
[...]

Intake Form.

https://docs.google.com/f...n4og/viewform?usp=sf_link

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-03 20:19

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Rivanov schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:40:

@Whieee ?
Fixed :)

Launching containers into space

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rivanov
Nice! Misschien nog een idee om het Intake Form ook te vermelden, zodat iemand ook een app kan toevoegen? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
TheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:34:
[...]

Sorteren op alfabet lijkt me vrij nuttig ja, nu moet je gaan zitten zoeken :(

Acties:
  • 0Henk 'm!
Iemand al geprobeerd om de Apple Card aan te vragen? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:22:
Dat is toch alleen VS?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:22:
Waarom zou je die willen? US based cc's lijken me zo zinloos voor ons Nederlanders.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:28:
[...]

Dat is toch alleen VS?
I dunno, hij biedt het bij mij op iOS 16 aan om hem aan te vragen vanuit Nederland en staat me toe om het formulier in te vullen; maar dit is m'n testtoestel dus er staat een AppleID aan gekoppeld die ik niet voor een aanvraag kan gebruiken. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
WhatsappHack schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:35:
[...]

I dunno, hij biedt het bij mij op iOS 16 aan om hem aan te vragen vanuit Nederland en staat me toe om het formulier in te vullen; maar dit is m'n testtoestel dus er staat een AppleID aan gekoppeld die ik niet voor een aanvraag kan gebruiken. :+
Ben ik reuze benieuwd waar je die optie krijgt. Heb je er een USA Apple ID aan hangen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toppe
TheVMaster schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:33:
[...]

Waarom zou je die willen? US based cc's lijken me zo zinloos voor ons Nederlanders.
Omdat ze Apple Card uiteindelijk over de hele wereld zullen gaan aanbieden is de verwachting.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Toppe schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:37:
[...]

Omdat ze Apple Card uiteindelijk over de hele wereld zullen gaan aanbieden is de verwachting.
Daar zou ik maar niet te snel op rekenen. De Apple Card is wel iets heel anders dan Apple Pay. Dat is gewoon een full blown creditcard met alle eisen die daarbij horen. Dat gaat Apple niet snel in Europa uitbrengen verwacht ik. 0

Al is het wel een mooie kaart met mooie integratie in het Apple ecosysteem. :+
Pagina: 1 2 3 ... 35 Laatste

Let op:
Discussies over iPadOS mogen in [iPadOS 16 beta] - Ervaringen & Discussie.

iOS betas zijn beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program of het Apple Beta Sofware Program. Vragen om of helpen met het verkrijgen van de iOS betas op elke ander manier is dan ook niet toegestaan. Zie ook het algemeen beleid.

Ben je benieuwd of jouw favoriete app goed werkt op een iOS beta? Dan is deze Google Sheet een goed startpunt. Staat jouw favoriete app er niet bij maar ben je intussen wel een ervaring rijker? Dan kan je die ervaring delen via het App Compatibility Form

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee