Hier ook hetzelfde (P7 pro en Samsung A52). Soms laadde een app of website niet. Pas bij een paar keer verversen weer wel. Dat gebeurde alleen maar op onze eigen WIFI-netwerk. Onze switch was aan vervanging toe en heb een USW Ultra aangeschaft. Sindsdien nul problemen meer.reiniero schreef op dinsdag 24 september 2024 @ 09:03:
[...]
Ik had exact hetzelfde probleem. Daarom heb ik onlangs mijn wifi accespoints vervangen van deco m4 naar ubiquiti U7 pro. Sindsdien werkt alles weer naar behoren. Overigens had ik dezelfde problemen ook met mijn vorige telefoon en de telefoon daarvoor dus het zal toch echt aan de accespoints/wifi interferentie hebben gelegen.
Hmm, ik heb mesh deco m5, deze heeft ook soort virusscanner. Ik zal een keer testen of met het uitzetten daarvan, minder verstoringen heb.
1 site, kan ik met mesh wifi aan, niet bekijken en het is ook niet een rare site of zo (misschien voor sommigen wel
). BNR website laad niet met wifi thuis, maar wel via phone internet.
1 site, kan ik met mesh wifi aan, niet bekijken en het is ook niet een rare site of zo (misschien voor sommigen wel
[ Voor 7% gewijzigd door mucuracat op 24-09-2024 10:51 ]
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Gezwollen accu heb ik ook, kwam ik gisteravond achter.MoonRaven schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:17:
Reparatie is erg snel gegaan. 16e verpakking gekregen, 27e verstuurd, 28e melding gekregen dat de schade niet een schermprobleem maar een batterijprobleem was (scherm kwam los, blijkbaar is de accu opgezwollen)
Eergisteren had ik al het issue dat als de accu capaciteit onder de 20% kwam het wel erg rap ring met de drain. Ik zag letterlijk het getal met de secondes naar beneden gaan.
Gisteren had ik dat probleem ook weer. En toch even gezocht. Toen op Reddit een post gezien van iemand met hetzelfde probleem, die aangaf dat er onder het camera eiland een bult te zien was.
En warempel; inderdaad een bult te merken op de achterkant. Moet van Google foto's maken van de telefoon, 6 kanten waarop de bult ook te zien is.
Dat wordt dus een uitdaging. Maar we zijn dus niet de enigen waar dit voorkomt.
[ Voor 20% gewijzigd door Krypt op 03-10-2024 17:44 ]
Ik had het aangemeld als scherm probleem omdat die los kwam. Ze hebben het zelf, toen het toestel daar was, omgezet naar een batterij probleem. Beiden waren gratis en ik hoefde van het scherm geen fotos te maken.Krypt schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:42:
[...]
Gezwollen accu heb ik ook, kwam ik gisteravond achter.
Eergisteren had ik al het issue dat als de accu capaciteit onder de 20% kwam het wel erg rap ring met de drain. Ik zag letterlijk het getal met de secondes naar beneden gaan.
Gisteren had ik dat probleem ook weer. En toch even gezocht. Toen op Reddit een post gezien van iemand met hetzelfde probleem, die aangaf dat er onder het camera eiland een bult te zien was.
En warempel; inderdaad een bult te merken op de achterkant. Moet van Google foto's maken van de telefoon, 6 kanten waarop de bult ook te zien is.
Dat wordt dus een uitdaging. Maar we zijn dus niet de enigen waar dit voorkomt.
Voor zover ik weet is het redelijk bekend dat de Pixel 7 serie erg warm word, dus ja, niet vreem dat dit gebeurt.
[ Voor 5% gewijzigd door MoonRaven op 04-10-2024 11:34 ]
Hebben jullie ervaringen met een privacy coverglass voor de 7a en zo ja welke? Of passen ze uiteindelijk toch niet lekker, welke 'normale' of 'matte' variant hebben jullie?
In het accessoires topic staat hier iets over vermeld: [Google Pixel 7 (Pro)] AccessoiresMillie-ano schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 12:31:
Hebben jullie ervaringen met een privacy coverglass voor de 7a en zo ja welke? Of passen ze uiteindelijk toch niet lekker, welke 'normale' of 'matte' variant hebben jullie?
Ik heb sinds 2 weken naast de 7a ook een P9PXL. Nu merk ik pas hoe enorm de hitteproductie is van de 7a..MoonRaven schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:34:
[...]
Ik had het aangemeld als scherm probleem omdat die los kwam. Ze hebben het zelf, toen het toestel daar was, omgezet naar een batterij probleem. Beiden waren gratis en ik hoefde van het scherm geen fotos te maken.
Voor zover ik weet is het redelijk bekend dat de Pixel 7 serie erg warm word, dus ja, niet vreem dat dit gebeurt.
Als ik Teams gebruik met de 7a is het na een kwartier klaar, dan meldingen dat het toestel te warm wordt.
Vandaag een meeting gehad van bijna 2 uur op de P9PXL, toestel wordt niet warm, blijft gewoon koel.
GerkeP
Vraagje mbt esim volgend jaar gaan we een vakantie buiten Europa vieren en ik was aan het rond kijken voor een sim kaart. Nu zag ik deze site voorbij komen: https://www.airalo.com/
Hier kan je een esim bestellen voor een een maand. Ik heb een pixel 7a met al een esim van odido kan ik naast die esim er nog 1 activeren? Oftwel kan je 2 esims tegelijk gebruiken?
Hier kan je een esim bestellen voor een een maand. Ik heb een pixel 7a met al een esim van odido kan ik naast die esim er nog 1 activeren? Oftwel kan je 2 esims tegelijk gebruiken?
Je kan 2 eSIMs tegelijk hebben ja, geen probleem. Zelf ook eventjes gehad maar dan met FirstyTuskermalt schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:11:
Vraagje mbt esim volgend jaar gaan we een vakantie buiten Europa vieren en ik was aan het rond kijken voor een sim kaart. Nu zag ik deze site voorbij komen: https://www.airalo.com/
Share and Enjoy!
Yes, je kan meerdere (dus meer dan 2 sims) instellen, alleen mogen er max 2 actief zijn.Tuskermalt schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:11:
Stel je eigen e-sim en een echte sim van werk.
Als je op vakantie gaat kun je Airalo sim aanzetten en je werk sim uitzetten. Je hoeft het niet eruit te halen of te verwijderen en bij terugkomst andere volgorde.
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Top dat is precies ook de situatie. Er zit namelijk ook een sim van mijn werk in mijn telefoonmucuracat schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:24:
[...]
Yes, je kan meerdere (dus meer dan 2 sims) instellen, alleen mogen er max 2 actief zijn.
Stel je eigen e-sim en een echte sim van werk.
Als je op vakantie gaat kun je Airalo sim aanzetten en je werk sim uitzetten. Je hoeft het niet eruit te halen of te verwijderen en bij terugkomst andere volgorde.
Dank je wel voor het snelle antwoord.
Deze app in Zuid Amerika gebruikt terwijl in mijn P7P nog een werk sim en prive eSIM zaten. Werkte prima.Tuskermalt schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:11:
Kan wel max 2 sims tegelijk aanhebben.
Met de mijne vorig jaar ook aeralo overwogen voor Zwitserland. Uiteindelijk wel voor https://mobimatter.com gekozen wat een soort marktplaats voor esims is, was betere deal (heb ook een referral waarmee je wat voordelen krijgt, weet niet of ik dat mag delen en heb het voordeel zelf niet echt nodig). Voldeed prima.
Ik kan tegen een prijsje een pixel 7 pro kopen, maar ik heb onlangs iemand gezien met een 8 pro, en die had leuke camera / foto's functies, zo kon die dmv ai, zijn foto's bewerken met de photos app, bv bij een groepsfoto de koppen verwisselen .. om zo een betere foto te maken. . zijn dit specifieke dingen die alleen maar met 8/9 kunnen?
Ik denk dat het de "best take" functie is met "magic eraser"
[ Voor 8% gewijzigd door NoFate op 11-10-2024 07:27 ]
Er zijn wel Google Camera apks te vinden waarbij sommige AI features of pro settings wel werken op oudere Pixels.NoFate schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:11:
Ik kan tegen een prijsje een pixel 7 pro kopen, maar ik heb onlangs iemand gezien met een 8 pro, en die had leuke camera / foto's functies, zo kon die dmv ai, zijn foto's bewerken met de photos app, bv bij een groepsfoto de koppen verwisselen .. om zo een betere foto te maken. . zijn dit specifieke dingen die alleen maar met 8/9 kunnen?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Mja, wou liever niet met APKs beginnen, wou gewoon weten of de "best take" al beschikbaar is op de p7p , ik heb de gewone p7, en daar zie ik het niet op....XanderDrake schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 07:45:
[...]
Er zijn wel Google Camera apks te vinden waarbij sommige AI features of pro settings wel werken op oudere Pixels.
F7X met P7P hier.mrwolf schreef op donderdag 19 september 2024 @ 14:14:
[...]
Geen tip, maar wel hetzelfde probleem! Ik dacht dat het aan mijn nieuwe Garmin lag, maar blijkbaar ligt het aan de telefoon...
Tot nu toe geen probleem met syncen, notificaties en telefoonnummers. Wat in het telefoonboek staat komt met naam op mijn horloge.
Ook hier loopt Android 15 binnen, Pixel 7
Edit 1,43 GB
Edit 1,43 GB
[ Voor 14% gewijzigd door jahako op 15-10-2024 18:51 ]
Inmiddels geïnstalleerd...ik zie eigenlijk geen verschil.
Nu had ik er niet veel van verwacht, maar dit is wel de eerste update waarbij de verschillen het minimaalst zijn.
[ Voor 74% gewijzigd door Mother_lepard op 15-10-2024 21:04 ]
Vind archiveren van apps nice.Mother_lepard schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:55:
Nu had ik er niet veel van verwacht, maar dit is wel de eerste update waarbij de verschillen het minimaalst zijn.
Kun je na vakantie, vakantie eSIM app, hotel apps enzovoort lekker archiveren tot de volgende keer.
Ben er zelf wel tevreden mee, hoopte al op zo min mogelijk bloat / nieuwe meuk. Gebruik al jaaaaaren Nova launcher (dus sowieso altijd hetzelfde) en het meest zit ik toch in de browser/navigatie of apps. Extra meuk of anders ingerichte instellingen zijn liefst aan mij niet besteed.Mother_lepard schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:55:
Dit had ik ook nadat hij er op staat. Zoeken en zoeken en alleen het simkaart scherm gevonden die anders was. Rest zit verstoptMother_lepard schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:53:
Wat betekend deze functie concreet?mucuracat schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 21:50:
[...]
Vind archiveren van apps nice.
Kun je na vakantie, vakantie eSIM app, hotel apps enzovoort lekker archiveren tot de volgende keer.
Dat vraag ik me ook af.... Het klinkt hetzelfde als het uitzetten van systeemapps. Ik gok dus dat het zoiets is, maar dan voor geïnstalleerde apps? Ik vraag me er in dat geval wel het nut van af, aangezien er na een tijd vaak een update is dus je toch opnieuw dat programma moet downloaden. Voordeel is misschien dat instellingen bewaard worden?
Ik zal hem binnenkort eens op de Pixel 7a van mijn vrouw zetten...
De app wordt verwijderd maar je app-gegevens blijven staan, als je de app weer actief maakt downloadt ie em opnieuw maar zijn je instellingen/inloggegevens/savegames etc. bewaard gebleven.
Voor mijn gevoel werkt het wel iets snappier dan daarvoorMother_lepard schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:53:
Oke, eerste irritatie punt van Android 15 op de Pixel 7a gevonden.
Het naar beneden trekken van de notificatiebalk werkt de helft van de tijd niet. Je moet echt helemaal met je vinger de bovenste rand raken en dan naar beneden trekken. Dat was met Android 14 niet zo. Mijn vrouw heeft ook een Pixel 7a en ervaart hetzelfde.
Meer Tweakers hier die dit al is opgevallen?
Het naar beneden trekken van de notificatiebalk werkt de helft van de tijd niet. Je moet echt helemaal met je vinger de bovenste rand raken en dan naar beneden trekken. Dat was met Android 14 niet zo. Mijn vrouw heeft ook een Pixel 7a en ervaart hetzelfde.
Op de reguliere P7 totaal nietFlappie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:16:
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Ook geen probleem met 7 pro. Na update ff nogmaals herstarten? Heb wel Nova Launcher
Hier op mijn 7a is het ook geen probleem, werkt vanaf elk punt op het schermFlappie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:16:
Dat is al een tijdje hoe het gaat volgens mij. Het OS is in de basis heel volwassen, het gaat nu meer om 'quality of life' verbeteringen.Mother_lepard schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:53:
Ik wacht nog even tot de GrapheneOS update uitkomt. Ben tot zover wel erg te spreken over dat OS.
Canon EOS R | Olympus OM-1
Wanneer manifesteert dit "probleem" zich bij jou? Volgens mij werkt het naar beneden trekken van de notificatiebalk halverwege het scherm namelijk alleen in het home screen. Bij andere apps is naar beneden trekken vaak gekoppeld aan het verschuiven van het scherm of vernieuwen van de pagina. Dan komt het menu inderdaad niet naar beneden. In het home screen werkt het bij mij gewoon nog hetzelfde.Flappie schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 15:16:
Oke wie weet waar de screenshots blijven in android 15 ?
Eerst stonden ze gewoon bij foto's nu kan ik ze niet meer vinden.
Ook niet bij screenshots in de foto app, daar staan gewone foto's ?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Internal Memory > Pictures > Screenshotschucky666 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:18:
Daar kan ik ze terugvinden in Solid Explorer
Bij mij staan ze nog op precies dezelfde plek in de Google Foto's app...chucky666 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:18:
WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2
Fyi:
Splitscreen snelkoppeling kan alleen met pixel eigen launcher.
Lukt in iedergeval niet met Nova.
Splitscreen snelkoppeling kan alleen met pixel eigen launcher.
Lukt in iedergeval niet met Nova.
[ Voor 3% gewijzigd door mucuracat op 18-10-2024 20:50 ]
Bij mij staan ze bij recent in de files app. Maar ook in de screenshot “folder” in files. Via de camera zie je alleen je eigen gemaakte foto’s maar dat was in A14 ook toch?chucky666 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:18:
@Flappie notificatie balk werkt hier als voorheen op P7
Telefoon werkt nog steeds soepel en de SOT is nog steeds dikke prima. Dus geen klagen hoor!FeareX schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 08:40:
[...]
Dat is al een tijdje hoe het gaat volgens mij. Het OS is in de basis heel volwassen, het gaat nu meer om 'quality of life' verbeteringen.
Ik wacht nog even tot de GrapheneOS update uitkomt. Ben tot zover wel erg te spreken over dat OS.
Al 2 x deze week ging er (op mijn Pixel 7 pro) om 2 uur in de nacht ineens een wekker. Ik weet zeker dat ik die wekker niet had gezet. Opvallend is dat dit gebeurt nadat ik afgelopen week mijn toestel heb geüpdatet naar Android 15.
Ik lees hier geen soortgelijke reacties maar graag me af of iemand dit probleem ook heeft of er eerder over heeft gehoord.
Ik lees hier geen soortgelijke reacties maar graag me af of iemand dit probleem ook heeft of er eerder over heeft gehoord.
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Vreemd issue met bluetooth audio: af en toe krijg ik een statisch geluid (alsof je speakers te hard staan). Echter komt dit alleen voor als het scherm uit staat. Geen probleem als het scherm aan staat. Met meerdere bluetooth headphones geprobeerd, dus het ligt ook niet aan een enkele koptelefoon. Op het internet heb ik al meerdere mensen met hetzelfde probleem gevonden maar geen met een oplossing.
Herkent iemand dit en heeft iemand dit weten op te lossen?
Spatial audio/HD audio uitschakelen heeft niet mogen baten, evenals het resetten van de Bluetooth/wifi via het reset menu. Cache al geleegd van de legacy Bluetooth app, geen verschil.
Spatial audio/HD audio uitschakelen heeft niet mogen baten, evenals het resetten van de Bluetooth/wifi via het reset menu. Cache al geleegd van de legacy Bluetooth app, geen verschil.
[ Voor 16% gewijzigd door bcome op 21-10-2024 12:41 ]
Iemand al wat nuttigs te vertellen of het batterijverbruik verminderd is op de normale 7 met Android 15? Echt een issue hier sinds een aantal weken.
Ik merk zelf helemaal niets, geen verslechtering, maar ook geen verbetering.
Wel merk ik na de update dat de Google Klok wiget klein is en blijft, hoe breed en hoog ik deze ook uittrek klok blijft klein. Ook nadat er een update van de klok App was.
Opgelost met een andere widget, maar dat wilde ik liever niet.
Wel merk ik na de update dat de Google Klok wiget klein is en blijft, hoe breed en hoog ik deze ook uittrek klok blijft klein. Ook nadat er een update van de klok App was.
Ditzelfde heb ik ook, gebruik wel nova Laucher, nog niet geprobeerd met de Pixel launcher.boswandeling schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:17:
Ik merk zelf helemaal niets, geen verslechtering, maar ook geen verbetering.
Hopelijk lossen ze het bij de eerste update op.
Ik gebruik ook de Nova Launcher, kan ook daar nog een bug in zijn.koesie schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 18:42:
[...]
Ditzelfde heb ik ook, gebruik wel nova Laucher, nog niet geprobeerd met de Pixel launcher.
Hopelijk lossen ze het bij de eerste update op.
Contact gehad met Google support: "reset je device en als het dan nog niet werkt dan bespreken we de garantievoorwaarden". Tsja, voel er ook weinig voor om al m'n apps weer opnieuw in te stellen eigenlijk. Gedoe.bcome schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:38:
Vreemd issue met bluetooth audio: af en toe krijg ik een statisch geluid (alsof je speakers te hard staan). Echter komt dit alleen voor als het scherm uit staat. Geen probleem als het scherm aan staat. Met meerdere bluetooth headphones geprobeerd, dus het ligt ook niet aan een enkele koptelefoon. Op het internet heb ik al meerdere mensen met hetzelfde probleem gevonden maar geen met een oplossing.
Ik merk net een vreemd blauw gezichtje op naast mijn camera. Als ik de camera enigszins bedek wordt het gezichtje rood met een streep er door heen. Wat is dit, bij welke app hoort dit?? Het ziet er niet uit!! Hoe krijg ik dit weg?
Edit: er stond in mn dashboard dat iets genaamd schakelaar de camera gebruikte . Die rechts en heb ik gewijzigd in ' altijd vragen'. Toen verdween het gezichtje
maar verscheen er een rood blokje met een wit uitroepteken. Die wil nu niet meer weg. ik heb bij privacy het schuifje cameratoegang uitgezet en weer aan maar dat helpt ook niet. Drama dit!!!!
Edit: ik heb in instellingen toegang via schakelaar uitgezet. Probleem lijkt verholpen te zijn
Edit: er stond in mn dashboard dat iets genaamd schakelaar de camera gebruikte . Die rechts en heb ik gewijzigd in ' altijd vragen'. Toen verdween het gezichtje
maar verscheen er een rood blokje met een wit uitroepteken. Die wil nu niet meer weg. ik heb bij privacy het schuifje cameratoegang uitgezet en weer aan maar dat helpt ook niet. Drama dit!!!!
Edit: ik heb in instellingen toegang via schakelaar uitgezet. Probleem lijkt verholpen te zijn
/f/image/wvS0kBIRGWVnNG74s7K1VrlJ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door MetalManic op 22-10-2024 10:46 ]
Snoep verstandig, verslind een Apple!
beetje laat, maar ik heb dat gelukkig niet op mijn p7pro, maar staat de wekker niet de lijst, maar gaat wel, en ook niet altijd, wel vaag.MetalManic schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 07:34:
Al 2 x deze week ging er (op mijn Pixel 7 pro) om 2 uur in de nacht ineens een wekker. Ik weet zeker dat ik die wekker niet had gezet. Opvallend is dat dit gebeurt nadat ik afgelopen week mijn toestel heb geüpdatet naar Android 15.
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Bij mij lijkt het juist verbeterd. De afgelopen dagen lijkt het weer sneller leeg te gaan. Vooral tijdens bellen. Althans het grote verschil is dat ik meer bel.DVDL schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:45:
Iemand al wat nuttigs te vertellen of het batterijverbruik verminderd is op de normale 7 met Android 15? Echt een issue hier sinds een aantal weken.
Late update: Ik had precies dit soort problemen met mijn P7 Pro, maar die zijn helemaal verdwenen sinds ik weer terug ben gegaan naar het KPN netwerk. Ik zat (tijdelijk dus) op Vodafone, en die fout zal ik dus niet meer maken.poes schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 07:38:
Ik ben ondertussen mijn Pixel 7 Pro helemaal zat... Gesprekken vallen met regelmaat gedeeltelijk weg. Mensen horen niet meer wat ik zeg, maar ik kan alles horen. Echt een belachelijke situatie.
Ook gebeurt het dat mensen (klanten) zeggen mij te bellen, maar dat zij dan de niet-bereikbaar toon krijgen. Diverse testen uitgevoerd en dat lijkt te kloppen.
De leverancier stelt mij ook hevig teleur. Toestel is terug geweest, maar men heeft niets kunnen vinden. Als de problemen aanhouden, dan moet het toestel weer opgestuurd worden. Ik heb het echt geprobeerd, maar de problemen waren niet weg. Het toestel is dus weer terug naar de leverancier....
Ik sluit trouwens niet uit dat het een interactie was tussen toestel en netwerk; misschien dat de P7 Pro gewoon niet goed kan omgaan met de slechte kwaliteit van de verbinding op het Vodafone netwerk.
Maar ik heb dan juist Vodafone en letterlijk nooit ergens last van gehad (P7 niet-pro), zelfs op drukke plekken zoals festivals en op het platteland en in het buitenland ben ik altijd degene bij wie de berichtjes en belletjes goed doorkomen.Terpen Tijn schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:59:
[...]
Late update: Ik had precies dit soort problemen met mijn P7 Pro, maar die zijn helemaal verdwenen sinds ik weer terug ben gegaan naar het KPN netwerk. Ik zat (tijdelijk dus) op Vodafone, en die fout zal ik dus niet meer maken.
Ik sluit trouwens niet uit dat het een interactie was tussen toestel en netwerk; misschien dat de P7 Pro gewoon niet goed kan omgaan met de slechte kwaliteit van de verbinding op het Vodafone netwerk.
Niet dat het niet klopt wat je zegt maar bizar eigenlijk hoe vaag die dingen soms werken.
Ik merk sinds vandaag een 'bult' op de achterkant van mijn P7a, links onder als je op de achterkant kijkt.
Eerste gedachte is: accu. Meer mensen met dit euvel? En daarbij ook ervaringen met de garantie hier op? Toestel is nu ruim 1 jaar oud.
Eerste gedachte is: accu. Meer mensen met dit euvel? En daarbij ook ervaringen met de garantie hier op? Toestel is nu ruim 1 jaar oud.
Heeft die van mij ook (iets ouder dan een jaar), maar dan net onder de camera in het midden en loopt soms als een gek leeg aan het eind van de dag. Zo van 20% (of hoger) naar een waarschuwing dat het toestel aan de lader moet en gaat vervolgens uit voordat ik bij de lader kan komen. Reparatie ga ik hoop ik deze week regelen.Christ1000 schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:12:
Ik merk sinds vandaag een 'bult' op de achterkant van mijn P7a, links onder als je op de achterkant kijkt.
Had iemand nog iets nieuws in Android 15 gespot wat de moeite waard is om te delen? Ik heb GrapheneOS op een Pixel 7. Inmiddels ook Android 15 sinds een paar weken. Maar ik merk eigenlijk niks.
Enige grafische verschil is dat de pop-ups van de volumeregelaar en vingerafdrukscanner wat meer afgerond zijn.
Enige grafische verschil is dat de pop-ups van de volumeregelaar en vingerafdrukscanner wat meer afgerond zijn.
Canon EOS R | Olympus OM-1
De tijd waar Android releases forse zichtbare veranderingen met zich meebrengen zijn voorbij. Het enige wat nu steeds verder verschuift is de ondersteuning van ontwikkelaars weg van AOSP naar GSF of Google Play.FeareX schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:43:
Had iemand nog iets nieuws in Android 15 gespot wat de moeite waard is om te delen? Ik heb GrapheneOS op een Pixel 7. Inmiddels ook Android 15 sinds een paar weken. Maar ik merk eigenlijk niks.
Beetje afhankelijk van hoe je Google Photos geconfigureerd hebt. Als je het screenshots backupt, dan staan ze in het hoofd venster van Google Photos.chucky666 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:18:
En anders staan ze onder tab collecties - op dit apparaat - screenshots. De locatie van de laatste twee wil nog wel eens verschillen. Ik vermoed dat deze op recentheid van inhoud worden gesorteerd.
Probeer eerst eens je muziek app te verwijderen inclusief muziek, mobiel opnieuw opstarten en muziek app en muziek opnieuw downloaden. Helpt dat?bcome schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 19:08:
[...]
Contact gehad met Google support: "reset je device en als het dan nog niet werkt dan bespreken we de garantievoorwaarden". Tsja, voel er ook weinig voor om al m'n apps weer opnieuw in te stellen eigenlijk. Gedoe.
Ik heb vergelijkbare issues gehad met de P7P met 50+ mobiel (goedkoopste provider voor zover ik weet op Vodafone netwerk). Daarnaast ook KPN ESIM en daar 0 issues mee. Ben van 50+ mobiel naar Lebara (op KPN netwerk) gegaan en 0 issues meer.Terpen Tijn schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:59:
[...]
Late update: Ik had precies dit soort problemen met mijn P7 Pro, maar die zijn helemaal verdwenen sinds ik weer terug ben gegaan naar het KPN netwerk. Ik zat (tijdelijk dus) op Vodafone, en die fout zal ik dus niet meer maken.
Christ1000 schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:12:
Wat is jullie laad gedrag als ik vragen mag?redcap schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:31:
[...]
Heeft die van mij ook (iets ouder dan een jaar), maar dan net onder de camera in het midden en loopt soms als een gek leeg aan het eind van de dag. Zo van 20% (of hoger) naar een waarschuwing dat het toestel aan de lader moet en gaat vervolgens uit voordat ik bij de lader kan komen. Reparatie ga ik hoop ik deze week regelen.
Nog niet gedaan, maar nog een bevinding: met battery saving mode aan heb ik er ook geen last van. Overigens komt het probleem voor bij zowel Spotify, YouTube Music als gewone YouTube, dus helaas niet aan een enkele appjules schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:37:
[...]
Probeer eerst eens je muziek app te verwijderen inclusief muziek, mobiel opnieuw opstarten en muziek app en muziek opnieuw downloaden. Helpt dat?
Die van mij gaat eind van de avond aan de lader en haal ik er in de ochtend weer af.jules schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:44:
[...]
[...]
Wat is jullie laad gedrag als ik vragen mag?
Bij mij ook eind van de dag aan de lader tot de ochtend, met aangepast opladen aan.jules schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:44:
[...]
[...]
Soms ook in de auto aangezien Android Auto met muziek en navigatie aardig wat accu kost.
Toestel is inmiddels onderweg naar Google, ben benieuwd wat de uitkomst gaat worden.
Als ik ga slapen, gaat ie aan de lader met aangepast laadgedrag.jules schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:44:
[...]
[...]
En in de auto vast aan de lader bij wat langere ritten dan in de woonplaats vanwege android auto.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Reparatieproces bij Google gaat bijzonder snel moet ik zeggen.redcap schreef op maandag 4 november 2024 @ 16:31:
[...]
Heeft die van mij ook (iets ouder dan een jaar), maar dan net onder de camera in het midden en loopt soms als een gek leeg aan het eind van de dag. Zo van 20% (of hoger) naar een waarschuwing dat het toestel aan de lader moet en gaat vervolgens uit voordat ik bij de lader kan komen. Reparatie ga ik hoop ik deze week regelen.
- 6 november reparatie aangevraagd
- 8 november toestel verstuurd naar Polen
- 12 november akkoord gegeven op ontvangen refub toestel
- 14 november toestel ontvangen
Niks van te zeggen lijkt me!
Hoi, heb zelf een pixel 7 met spigen alignmaster protector... Nu een p7pro gekocht om cadeau te geven, maar ik vind dus geen alignmaster die gemaakt is voor de Pro?? Is dat bewust? Wel een neoflex ..
Wat gebruiken jullie als protector op de pro? De spigen was gemakkelijk omdat er een frame bij zat...
Wat gebruiken jullie als protector op de pro? De spigen was gemakkelijk omdat er een frame bij zat...
Je kan het beste even [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires doorlezenNoFate schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:03:
Hoi, heb zelf een pixel 7 met spigen alignmaster protector... Nu een p7pro gekocht om cadeau te geven, maar ik vind dus geen alignmaster die gemaakt is voor de Pro?? Is dat bewust? Wel een neoflex ..
Ik heb het toestel ongeveer 2 jaar in gebruik gehad, heb hem vanwege testpanel lid vlak voor de officiële launch in gebruik.jules schreef op zondag 10 november 2024 @ 08:44:
[...]
[...]
Mijn laad gedrag;Christ1000 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:00:
[...]
Reparatieproces bij Google gaat bijzonder snel moet ik zeggen.
- 6 november reparatie aangevraagd
- 8 november toestel verstuurd naar Polen
- 12 november akkoord gegeven op ontvangen refub toestel
- 14 november toestel ontvangen
Niks van te zeggen lijkt me!
's Nachts aan de lader en in de ochtend er weer af. Ongeveer anderhalf uur per dag in de auto met auto Android.
Dat is vlot gegaan!
Niks, binnen 3 weken een kras op het scherm aan de zijkant. In de 2 jaar daarna niks meer bijgekomen.NoFate schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 07:03:
Twee punten:
- De update van december staat klaar.
- Nog veel belangrijker: alle Google Pixel 6 en 7 modellen krijgen twee jaar langer Android updates. In plaats van 3 jaar krijgen deze modellen nu 5 jaar lang OS en beveiligingsupdates. Dit hebben ze ook stilletjes aangepast op hun supportpagina: https://support.google.co...l-pixel-pro-en-pixel-fold
Nee, in eerste instantie 3 jaar OS upgrades en 5 jaar beveiligingsupdates. OS upgrades is nu met twee jaar verlengd naar 2028.Chris.nl schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 02:26:
Dat de pixel 7(a) 5 jaar ondersteuning krijgt was toch allang bekend? 😁
Eindelijk is de haptische trilling opgelost (helemaal stil zowel bij ontgrendelen als bij losse apps) bij het aanmelden via vingerafdruk (7a).
Sinds ongeveer een week is mijn selfie camera heel slecht. Het lijkt wel alsof ik in de mist sta of in een badkamer waar iemand heet aan het douchen is. Het is ineens gebeurd. Vorige week gewoon nog normaal kunnen videobellen.
Als ik de lens bekijk, lijkt er ook wel wat tussen het scherm en de lens te zitten. Ik heb een paar maanden geleden mijn kapotte scherm laten vervangen. Eerst was er nog niks aan de hand, nu wel. Kan het zijn dat er vocht tussen is gekomen?
Hieronder twee foto's. Één met de selfie camera en één met de gewone camera. Iemand ideeën of zelfde ervaring?
:strip_exif()/f/image/B05mTIdJJ9CUyoYnuhCzM9zF.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik de lens bekijk, lijkt er ook wel wat tussen het scherm en de lens te zitten. Ik heb een paar maanden geleden mijn kapotte scherm laten vervangen. Eerst was er nog niks aan de hand, nu wel. Kan het zijn dat er vocht tussen is gekomen?
Hieronder twee foto's. Één met de selfie camera en één met de gewone camera. Iemand ideeën of zelfde ervaring?
:strip_exif()/f/image/B05mTIdJJ9CUyoYnuhCzM9zF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oO80JsNto3GcvVNSvFDMSfkF.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb de update ook, maar hoe krijg je dit voor elkaar dan? Als ik die haptische feedback en trillen uit zet bij de instellingen dan trilt mijn telefoon ook niet meer bij een melding.Ookmooi schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:39:
Eindelijk is de haptische trilling opgelost (helemaal stil zowel bij ontgrendelen als bij losse apps) bij het aanmelden via vingerafdruk (7a).
Ik zou het liefst alleen de haptische feedback van mijn vingerafdrukscanner uit willen zetten.
Ik heb sinds gisteren een nieuwe auto met Android Auto en ingebouwde QI lader. Gisteren bij ingebruikname van de auto werkte hij goed.
Vandaag tijdens lange rit niet. Hij maakt steeds kort contact, geeft aan dat hij laadt en stopt daarna weer, dan weer laden en dan weer stoppen etc. (Elke paar seconden)
Telefoon van collega (iPhone) deed het wel gewoon.
Mijn pixel 7 is via bluetooth en AA verbonden en is ook via de Kia App een digital key inmiddels.
Ik heb bluetooth en digital key verwijderd, gereboot en weer aangezet, maar dit was geen oplossing. Ergens kwam de melding op mijn telefoon dat ik "meer met de pixel stand kon doen", terwijl hij dus op de Kia QI-charger lag.
Thuis op de noname-qi charger laad hij wel.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Of wat ik nog kan proberen.
Vandaag tijdens lange rit niet. Hij maakt steeds kort contact, geeft aan dat hij laadt en stopt daarna weer, dan weer laden en dan weer stoppen etc. (Elke paar seconden)
Mijn pixel 7 is via bluetooth en AA verbonden en is ook via de Kia App een digital key inmiddels.
Ik heb bluetooth en digital key verwijderd, gereboot en weer aangezet, maar dit was geen oplossing. Ergens kwam de melding op mijn telefoon dat ik "meer met de pixel stand kon doen", terwijl hij dus op de Kia QI-charger lag.
Knip, hoewel grappig bedoeld, niet bijdragend en daarmee niet wenselijk hier in het forum.DaWayne schreef op woensdag 11 december 2024 @ 18:27:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe auto met Android Auto en ingebouwde QI lader. Gisteren bij ingebruikname van de auto werkte hij goed.
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 12-12-2024 10:28 ]
Ligt hij goed gecentereerd op? Kan ook zijn dat de laadsnelheid niet toereikend is.DaWayne schreef op woensdag 11 december 2024 @ 18:27:
Pixel laad zonder pixel stand minder snel draadloos 12W dacht ik. En kan zijn dat het daarom throtteld
Dus scherm uit en zonder AA, laad het dan ook niet op?
De combi van laden en AA is niet heel geslaagd met de P7, zeker in de zomer stopt ie vaak met laden vanwege hitteproblemen. 'Vroeger' stond dat er letterlijk, nu is die melding ook iets aangepast zodat er een prachtige melding staat over dat laden geoptimaliseerd wordt ofzo.
Geen idee. Ik heb alle haptische meldingen uitstaan dus maak geen gebruik van trillen. Alleen bij de ontgrendeling van apps (Abn Amro app) bleef de trilling. Aan en uitzetten heeft dit nu opgelost. Als ik telefoon in trilstand zet via volumeknop krijg ik gewoon trillende berichten binnen.
Prins32 schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 13:17:
[...]
Ik heb de update ook, maar hoe krijg je dit voor elkaar dan? Als ik die haptische feedback en trillen uit zet bij de instellingen dan trilt mijn telefoon ook niet meer bij een melding.
Ik zou het liefst alleen de haptische feedback van mijn vingerafdrukscanner uit willen zetten.
Ja, het gekke is dat hij het wel deed toen ik de auto in ontvangst nam, en dus voordat hij via bluetooth of AA of via de wallet als digital key contact maakte.mucuracat schreef op donderdag 12 december 2024 @ 16:16:
[...]
Ligt hij goed gecentereerd op? Kan ook zijn dat de laadsnelheid niet toereikend is.
Pixel laad zonder pixel stand minder snel draadloos 12W dacht ik. En kan zijn dat het daarom throtteld
Dus scherm uit en zonder AA, laad het dan ook niet op?
Daarna is het niet meer gelukt... Ook niet na de installeren van de Kia app en bluetooth en Android Auto.
Vooralsnog maar een usb-kabeltje gebruiken dan maar.
Na de december update kan je nu ook instellen dat de batterij wordt opgeladen tot 80%
Fijne functie, ik heb altijd accubattery daarvoor gebruikt, die geeft een geluidssignaal bij 80% maar stopt het laden niet.
De nieuwe functie geeft helaas geen geluidssignaal dus ik gebruik het nu maar alle twee.
Fijne functie, ik heb altijd accubattery daarvoor gebruikt, die geeft een geluidssignaal bij 80% maar stopt het laden niet.
De nieuwe functie geeft helaas geen geluidssignaal dus ik gebruik het nu maar alle twee.
Inderdaad nieuwe functie.Newday schreef op donderdag 12 december 2024 @ 22:39:
Na de december update kan je nu ook instellen dat de batterij wordt opgeladen tot 80%
Als ik naar de uitleg kijk staat er bij "aangepast opladen" dat die modus ook tot 80% oplaadt en daarna rustig doorgaat tot 100% een uur voordat of je wekker gaat of je telefoon denkt dat je er over een uur de lader uit haalt.
Op zich is dat voor mij ook prima. Na dik 2 jaar nog erg tevreden met de P7P.
Na de laatste update vind ik dat het batterij gebruik enorm hoger is als voor de update. Bijna factor 2.
Ik heb batterij opladen nu begrenst tot 80%.
Dat probeerde ik voorheen zoveel mogelijk zelf te doen.
Mijn telefoon gebruik ik vooral thuis, als ik bel gebruik ik vowifi en buitenshuis 5G.
Mijn schermtijd is ongeveer een uur tot 5 kwartier gemiddeld. Daarmee gaat accu van 80 naar 37% soms lager. Binnen een paar uur. Zeker als ik bel. Dan gaat de accu snel leeg.
Ik zag net wel een app die 8% gebruik heeft. kijken of ik die in diepe slaap kan zetten.
Edit:
Ik heb deze app op archiveren gezet. Kijken of dat helpt. En mijn gegevens bewaard blijven. Anders pech de app is Samsung Health. Twee maanden geleden is mijn smart horloge kapot gegaan.
Ik heb batterij opladen nu begrenst tot 80%.
Dat probeerde ik voorheen zoveel mogelijk zelf te doen.
Mijn telefoon gebruik ik vooral thuis, als ik bel gebruik ik vowifi en buitenshuis 5G.
Mijn schermtijd is ongeveer een uur tot 5 kwartier gemiddeld. Daarmee gaat accu van 80 naar 37% soms lager. Binnen een paar uur. Zeker als ik bel. Dan gaat de accu snel leeg.
Ik zag net wel een app die 8% gebruik heeft. kijken of ik die in diepe slaap kan zetten.
Edit:
Ik heb deze app op archiveren gezet. Kijken of dat helpt. En mijn gegevens bewaard blijven. Anders pech de app is Samsung Health. Twee maanden geleden is mijn smart horloge kapot gegaan.
[ Voor 14% gewijzigd door TurboTon1973 op 13-12-2024 17:39 ]
Dat bestond toch al? Deed mijn P7 vanaf het begin. Dan laadt die in de nacht langzaam en overdag snel.Megupe schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 09:19:
[...]
Inderdaad nieuwe functie.
Als ik naar de uitleg kijk staat er bij "aangepast opladen" dat die modus ook tot 80% oplaadt en daarna rustig doorgaat tot 100% een uur voordat of je wekker gaat of je telefoon denkt dat je er over een uur de lader uit haalt.
Op zich is dat voor mij ook prima. Na dik 2 jaar nog erg tevreden met de P7P.
Als ik op de support pagina kijk staat er bij beperkt opladen tot 80% dat dit bij de batterij instellingen onder optimalisatie voor opladen staat en dat je dat kan aanzetten. Staat ook bij dat zo nu en dan wel tot 100% geladen wordt voor batterij heck. Alleen bij mij zie ik die hele optimalisatie optie niet….
+1, volgens mij zat het er ook al in voor de reguliere P7? Heb het eerder voorbij zien komen.xray79 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 19:46:
[...]
Dat bestond toch al? Deed mijn P7 vanaf het begin. Dan laadt die in de nacht langzaam en overdag snel.
Als ik op de support pagina kijk staat er bij beperkt opladen tot 80% dat dit bij de batterij instellingen onder optimalisatie voor opladen staat en dat je dat kan aanzetten. Staat ook bij dat zo nu en dan wel tot 100% geladen wordt voor batterij heck. Alleen bij mij zie ik die hele optimalisatie optie niet….
Ik heb het over laden tot 80% dat nieuw is.
Aangepast opladen zat er al vanaf het begin in. Misschien al zelfs bij de pixel 5
Aangepast opladen zat er al vanaf het begin in. Misschien al zelfs bij de pixel 5
Weet iemand of het inmiddels al mogelijk is op één of andere manier audio focus in te stellen, zodat ik (minimaal) twee stuks software tegelijk gebruik kan laten maken van (speaker) output?
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Dat is nieuw Ja. Hij laadt dan niet verder dan 80%, maar gebruikt de stroom voor het aan staan.Megupe schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:25:
Ik heb het over laden tot 80% dat nieuw is.
Ik zag het bericht over de update op de frontpage staan, en heb daarna direct de update geïnstalleerd. Best handig als je lang met je Pixel wilt doen.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Meer mensen een probleem met bluetooth sinds de laatste update?
Ik heb nu continu dat 1 van de 2 earbuds maar connect (de ene keer links, andere keer rechts), reset heeft geen nut gehad, wifi en bluetooth gereset, geen oplossing. Daarnaast kraken oortjes (meerdere setjes geprobeerd van verschillende merken) als ik mijn hoofd omdraai terwijl de telefoon in mijn broekzak zit. Echt vreselijk irritant.
Ik heb nu continu dat 1 van de 2 earbuds maar connect (de ene keer links, andere keer rechts), reset heeft geen nut gehad, wifi en bluetooth gereset, geen oplossing. Daarnaast kraken oortjes (meerdere setjes geprobeerd van verschillende merken) als ik mijn hoofd omdraai terwijl de telefoon in mijn broekzak zit. Echt vreselijk irritant.
To dare is to do
Zojuist even m'n airpods (2) voor je gekoppeld en uitgeprobeerd. Geen enkel probleem.Slaapje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:02:
M'n P7 ligt in de aangrenzende ruimte op ca. 5 mtr afstand. Geen kraken, ook niet als ik m'n hoofd draai. Ook niet met de P7 in m'n broekzak
Ja, maar al wat langer:Slaapje schreef op donderdag 19 december 2024 @ 14:02:
Klinkt inderdaad alsof je "buiten bereik" komt, ook al heb je 'm in je broekzak zitten.bcome schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 12:38:
Hier ook geen BT probleem (ook niet voor de update) gebruik in ear pods van fresh and rebel in de sportschool en open ear Shokz tijdens hardlopen en thuis zo nu en dan een draagbaar speaker. Allemaal zonder problemen.
Dank voor de test. En de rest ook bedankt voor de reacties.Frup schreef op maandag 23 december 2024 @ 18:48:
[...]
Zojuist even m'n airpods (2) voor je gekoppeld en uitgeprobeerd. Geen enkel probleem.
M'n P7 ligt in de aangrenzende ruimte op ca. 5 mtr afstand. Geen kraken, ook niet als ik m'n hoofd draai. Ook niet met de P7 in m'n broekzak
De Bose oortjes retour gestuurd en Jabra elites gekocht om te testen, hierbij geen enkel probleem. Alsof die verbinding sterker is... Ach, ik ben weer tevreden 😊
To dare is to do
Heeft iemand hier ervaring met de garantie van een pixel 7. Bij mijn toestel is spontaan het camera glas geknapt. Helaas is hierbij de camera zelf ook beschadig, hierdoor is het beeld wazig. Ik heb al contact met Google gezocht maar zeggen dat niet onder garantie valt. Lees wel dat sommigen het wel onder garantie hebben weten te krijgen.
Heb je hem gekocht bij Google dan?techneut00 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:08:
Heeft iemand hier ervaring met de garantie van een pixel 7. Bij mijn toestel is spontaan het camera glas geknapt. Helaas is hierbij de camera zelf ook beschadig, hierdoor is het beeld wazig. Ik heb al contact met Google gezocht maar zeggen dat niet onder garantie valt. Lees wel dat sommigen het wel onder garantie hebben weten te krijgen.
To dare is to do
Terug naar Belsimpel dus. Ook al geef ik je weinig kans.techneut00 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:56:
Bij Belsimpel
To dare is to do
Hier hetzelfde. Google doet niks en Belsimpel ook niet. Is bij mij binnen een jaar gebeurt en heb het glas laten vervangen door een lokale winkel, camera is nooit hetzelfde geweest overigens.techneut00 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 20:08:
Dit heeft mij ook besluiten om een ander merk te kiezen na de P7 helaas.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen