Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:37
CLB schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:12:
[...]

Alles kan, maar dat is het niet ;)

[...]

Kan niet standaard bij Pixels nee, gewoon lekker gestures gebruiken, gelijk volledig scherm om te genieten!
Dan moet ik daar inderdaad toch maar eens aan gaan wennen! Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
6pack15 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:13:
[...]

Ja, op mijn Pixel 5 kan je dit in ieder geval nog wel instellen
Jammer dat het bij de 7 niet meer kan!

[ Voor 23% gewijzigd door zunrob op 10-10-2022 10:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:41
Ik vermoed dat het wel gewoon mogelijk is hoor. Maar ik zou niet meer terug willen naar die drie knoppen. De gestures werken sneller naar mijn mening. Enige nadeel wat ik soms ondervind, is dat bepaalde apps een sidebar hebben die je van rechts open kunt swipen, maar dat is dan ook gelijk de "back" gesture, waardoor de app sluit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:13
zunrob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:21:
[...]

Dan moet ik daar inderdaad toch maar eens aan gaan wennen! Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?

[...]

Jammer dat het bij de 7 niet meer kan!
@CLB Op mijn Pixel 6 Pro nog gewoon mogelijk hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lW1P93jxUyuinfLiypvkydeC5PI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lS5BqBXt78wWivGiGlJ8p58z.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterrobo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 09:42
qwasd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:34:
[...]

Op mijn Pixel 6 Pro nog gewoon mogelijk hoor.

[Afbeelding]
Wou net zeggen, ik heb toch echt de 3 button nav bar op mijn pixel 6 pro. Pixel 7 zal niet anders zijn want zelfde Android versie.

[ Voor 6% gewijzigd door masterrobo op 10-10-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:26

Ves

A gadget addicted Bounty

GetaGrip schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:22:
Wat een paniek allemaal omdat iemand roept dat hij/zij vindt dat de screen brightness niet goed is, maar niet verteld of het een 7 of 7 Pro is..... en wat hij precies heeft gedaan om het te verhelpen, wel trekt hij de conclusie dat ALS hij buiten had gestaan het helemaal niet goed was gegaan...

Dus voor alle mensen die misschien een slapeloze nacht hebben gehad.... even wat boerenlogica :+

Niemand zover van de hand-ons reviews of users die al een 7 of 7Pro gebruiken/gebruikt hebben, heeft het over dat de screen brightness onvoldoende is...... althans niet bij de info die ik heb gezien.

Dus bij deze.... een feelgood item over de brightness van de 7pro en zijn ervaringen door iemand die weer een filmpje heeft gemaakt over nieuws van de pixel 7 series.... :P

[YouTube: Pixel 7 Pro Display Brightness, Battery Life and Overheating: This is GREAT!]
Ik zag deze video voorbij komen in de YouTube app. Aan de tumbnail wist ik al dat het niet de moeite waard zou zijn.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:17
Wat een paniek allemaal omdat iemand roept dat hij/zij vindt dat de screen brightness niet goed is, maar niet verteld of het een 7 of 7 Pro is..... en wat hij precies heeft gedaan om het te verhelpen, wel trekt hij de conclusie dat ALS hij buiten had gestaan het helemaal niet goed was gegaan...

Dus voor alle mensen die misschien een slapeloze nacht hebben gehad.... even wat boerenlogica :+

Niemand zover van de hand-ons reviews of users die al een 7 of 7Pro gebruiken/gebruikt hebben, heeft het over dat de screen brightness onvoldoende is...... althans niet bij de info die ik heb gezien.

Dus bij deze.... een feelgood item over de brightness van de 7pro en zijn ervaringen door iemand die weer een filmpje heeft gemaakt over nieuws van de pixel 7 series.... :P

[YouTube: Pixel 7 Pro Display Brightness, Battery Life and Overheating: This is GREAT!]
Is absoluut geen paniek zaaien, snap niet waar je dat vandaan haalt, plaats mijn ervaring wat ik op dat moment heb ervaren samen met mijn partner.
Als je goed had gelezen staat er toch echt duidelijk bij de 7 en de 7 Pro getest. 🤔
En beide telefoons de helderheid naar max geschoven.

Intussen de Pro voor haar verjaardag besteld, mocht jet toch tegen vallen kan die na 31 retour. 👍🏻

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Anoniem: 1358524 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:10:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Iemand een antwoord?
Nee, dat kan niet. De Pixel's hebben wel de 3 button navigation bar optie, maar je kan hem niet inverten (omdraaien). Je zal dus altijd links de back button hebben. Voor mij is de Pixel 6 dan ook té erg stock Android gek genoeg, ik mis features die Samsung en Oneplus wel inbouwen. Google gaat dit waarschijnlijk ook nooit toevoegen, ze zetten vol in op gestures.

Ik heb korstondig de Pixel 6 Pro gehad maar je moet hem rooten + een custom addon installeren als je de back button rechts wilt hebben. Ik vind gestures erg onvoorspelbaar en vervelend werken. Altijd een volledig bruikbaar scherm hebben is natuurlijk mooier, maar ik vind de back button rechts hebben véél sneller en betrouwbaarder navigeren met 1 hand.

Als je van Oneplus afkomt zou ik Samsung aanraden, dat lijkt qua hoeveelheid settings behoorlijk op elkaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
zunrob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:21:
Hoe zijn jullie ervaringen daarmee?
Werkt perfect, gebruik dat al jaren, dikke aanrader!
De vraag was of je ze zelf kon aanpassen qua plek, positie, dat kan niet bij Pixels.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• qwasd
CLB schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:55:
[...]

Werkt perfect, gebruik dat al jaren, dikke aanrader!

[...]

De vraag was of je ze zelf kon aanpassen qua plek, positie, dat kan niet bij Pixels.
Ja ik las het inderdaad. Ik was weer te snel (zegt mijn vrouw ook wel eens). Excuus.

[ Voor 7% gewijzigd door qwasd op 10-10-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-07 22:15
Ben zelf (op5T) ook nog gewend aan de backbutton rechts, maar als ik even de telefoon van mij vrouw of zoontje heb gebruikt (OP Nord 2?) dan zit ik op mijn 5T ook eerst drie keer te swipen, dus zal best snel wennen. Nadeel vind ik wel dat als je met swipen iets scheef gaat de app perongeluk sluit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:09
Ik dacht eerst dat die gestures ook verschrikkelijk waren. Eenmaal gewend werkt het gewoon goed. En dan gebruik ik zelf nog een custom Pixel rom voor de gestures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:20
Ik ben ook volledig gewend aan de gestures. We jammer dat schuiven aan de rechterkant van het scherm niet forward is. En het schuiven aan de onderkant van het scherm soms een spatie op het toetsenbord activeert, waardoor je in whatsapp lijkt te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo001
  • Laatst online: 02:52
Knip, offtopic, heeft niet(s) te maken met ervaringen m.b.t. de Pixel 7 (pro).

[ Voor 72% gewijzigd door 13art op 10-10-2022 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 12:14
-verkeerde topic, foutje-

[ Voor 91% gewijzigd door JoepD op 10-10-2022 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:47
[...]

[Afbeelding]
Hahaha, op mijn Pixel 3a stond zelfs deze 3 knops optie ineens "uit". Heb dit gelijk teruggezet :) .
Maar ik denk niet dat deze optie eruit gesloopt is bij de Pixel 7 en 7 Pro.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-07 14:14
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qu5qzGY_J2eK3BkQscxEDR8Brrg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QoQST6MLtI2zdI6spXoxhtg8.jpg?f=fotoalbum_large

And so it begins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-07 14:46

Aid

Nice, veel plezier ermee. Waar besteld, ik dacht dat ze de 13e pas worden geleverd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:32
Wat een paniek allemaal omdat iemand roept dat hij/zij vindt dat de screen brightness niet goed is, maar niet verteld of het een 7 of 7 Pro is.....
Ik ben donderdag op het launch event geweest en ik was behoorlijk te spreken over de leesbaarheid van het display en de brightness.
Die is echt merkbaar fors beter dan op mijn vorige toestel (Fold2).

Kuch kuch, ik heb het toestel dus ook binnen, kuch :D

Ik mag er online nog niets van zeggen, maar, als er iemand korte feitelijke vraagjes heeft, of naar een specifiek iets nieuwsgierig naar is: vragen kan altijd en kan ik goed in mijn review laten terugkomen.
Aid schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:08:
[...]

Nice, veel plezier ermee. Waar besteld, ik dacht dat ze de 13e pas worden geleverd?
@Tweakriez en ik waren hier: .plan: Acht tweakers zijn erbij op het Made by Google-event op 6 oktober

[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 10-10-2022 16:39 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakriez
Aid schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:08:
[...]

Tweakers testpanel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-07 21:14
Richh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:10:
[...]

Ik ben donderdag op het launch event geweest en ik was behoorlijk te spreken over de leesbaarheid van het display en de brightness.

Ik mag er geloof ik nog niet veel over zeggen en zeker nog geen volledige review geven :+ maar, als er iemand korte feitelijke vraagjes heeft, of naar een specifiek iets nieuwsgierig naar is: vragen kan altijd :)
Zou je kunnen kijken of de "pixel only features" nu werken in Nederland? zoals screen call. Veel plezier met het toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-07 12:03
[...]

Ik mag er geloof ik nog niet veel over zeggen en zeker nog geen volledige review geven :+ maar, als er iemand korte feitelijke vraagjes heeft, of naar een specifiek iets nieuwsgierig naar is: vragen kan altijd :)
Dit is waarschijnlijk op het randje van of het wel of niet beantwoord mag worden, dus let even op de NDA. Hoe is het bereik? Over de 6 waren destijds redelijk wat klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinnman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-07 15:35
[...]

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de accuduur van de non-pro variant.
Maar hier is waarschijnlijk wat meer tijd voor nodig om te testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
Tinnman schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:13:
[...]

Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de accuduur van de non-pro variant.
Maar hier is waarschijnlijk wat meer tijd voor nodig om te testen..
Helaas hebben wij niet de beschikking over de non pro variant. Wel zal ik later terug komen op het verschil in accuduur met de Pixel 6a, deze heb ik hier namelijk ook thuis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
MoonRaven schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:12:
[...]

Dit is waarschijnlijk op het randje van of het wel of niet beantwoord mag worden, dus let even op de NDA. Hoe is het bereik? Over de 6 waren destijds redelijk wat klachten.
Daar ga ik in mijn review rekening mee houden, ik heb 'm nu pas net uitgepakt en kan daar dus ook nog niks nuttigs over zeggen ;)
Microburst schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:11:
[...]

Zou je kunnen kijken of de "pixel only features" nu werken in Nederland? zoals screen call. Veel plezier met het toestel :D
Ik weet uit de press Q&A (waar ook geen NDA op ligt) dat het Nederlandse taal-alogritme om dit soort features mogelijk te maken, nog niet volledig klaar is. Screen Call werkt nog niet op release, had ik begrepen, maar ik ga het zeker nog proberen. Ik begreep dat het wel gaat komen.

Andere exclusieve features zoals car crash detection zouden wel moeten werken, al ga ik daar geen praktijktest voor doen :+

@Tinnman we hebben idd de Pro-versie, dus daar kunnen we niet mee helpen helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Richh op 10-10-2022 14:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Richh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:16:
[...]

Daar ga ik in mijn review rekening mee houden, ik heb 'm nu pas net uitgepakt en kan daar dus ook nog niks nuttigs over zeggen ;)

[...]

Ik weet uit de press Q&A (waar ook geen NDA op ligt) dat het Nederlandse taal-alogritme om dit soort features mogelijk te maken, nog niet volledig klaar is. Screen Call werkt nog niet op release, had ik begrepen, maar ik ga het zeker nog proberen. Ik begreep dat het wel gaat komen.

Andere exclusieve features zoals car crash detection zouden wel moeten werken, al ga ik daar geen praktijktest voor doen :+

@Tinnman we hebben idd de Pro-versie, dus daar kunnen we niet mee helpen helaas.
Op de iPhone 14 slaat de car crash detection soms aan in een achtbaan, dus hup, naar Walibi om dat te testen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoonRaven
Ik begrijp dat je dat ook met een rollercoaster kan simuleren :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Imbalanced schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:32:
Ik wil een Google Pixel 7 pro met Pixel Watch LTE-versie bestellen :)

Voor de LTE versie functionaliteit heb je een eSim nodig, en dan zou dat een gekloonde digitale versie moeten zijn van je originele sim van je Mobiele Provider.

ter info: Ik heb nog niet eerder een LTE smartwatch of uberhaupt een smartwatch gebruikt.

Weet iemand of de Mobiele provider in dit verhaal _specifiek_ de pixel watch dient te ondersteunen? Apple watch is ook al even uit in Nederland, en daar zou dit net zo moeten werken.
Of is alleen de 'sim-kloon dienst' een vereiste bij keuze voor de mobiele provider? Weet iemand hoe dit werkt voor specifiek de google pixel watch?
En bij welke providers kan je dan in NL hiervoor terecht ?
Dank!
Even ter opvolging.
De techniek heet dus Multisim, (achterliggende techniek: GSMA consumer model), en zorgt ervoor dat je met hetzelfde abbonement kunt gebruiken, data en voice, op 2 verschillende losse apparaten zoals een telefoon en smartwatch. Je kunt je telefoon dus thuis laten bij hardlopen of boodschappen doen, en toch bellen/gebelt worden en berichten (whatsapp) ontvangen. Je neemt een abbo af en daarna download je een esim voor je smartwatch, dit gebeurt via een app op je mobiel.

In gesprek met t-mobile chat krijg ik te horen dat de pixel watch en multisim bij t-mobile goeie kans maakt dat het zou werken. (t-mobile ondersteund al apple watch en samsung watches)
De t-mobile support stelt voor dat ik overstap naar hun multisim aanbod en voor 2 weken testen alvorens eventueel abbonement weer opzeggen als het niet werkt (bijv)

Ik twijfel toch even, mocht t-mobile dus 'gewoon' werken, dan wellicht andere multisim providers ook in NL. Weet iemand welke providers nog meer Multisim ondersteunen naast t-mobile? en is die 2 weken bedenktijd niet enorm kloten in de administratieve rompslomp mijn kant..

[ Voor 17% gewijzigd door Imbalanced op 10-10-2022 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
Wanneer wordt het review embargo gelift?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
cordonbleu schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:39:
Wanneer wordt het review embargo gelift?
(Na?) donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Laatst online: 04-07 07:35
Is de VPN functie al standaard geactiveerd of komt dat pas later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:33

13art

Moderator Mobile
Newday schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:40:
Als ik het me goed herinner uit de presentatie, later. Maar dat kan je zo terug kijken natuurlijk.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:12
Newday schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 14:40:
Op de site van Pixel staat dat dat pas later komt als (betaalde) dienstverlening en voor Pixel kosteloos :) . Bron

[ Voor 18% gewijzigd door GoEV6 op 10-10-2022 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
[...]

[...]

Wat vind je van de fotokwaliteit? Vergeleken met je vorige telefoon of andere (mid+ tot high end) toestellen?

Kan je vast wel een vaag antwoord op geven dat NDA compliant is :P

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Jedi_Pimp schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:15:
[...]

Wat vind je van de fotokwaliteit? Vergeleken met je vorige telefoon of andere (mid+ tot high end) toestellen?

Kan je vast wel een vaag antwoord op geven dat NDA compliant is :P
Daar kan ik niet iets heel nuttigs over zeggen tov wat al is gezegd in de openbare previews :P los daarvan ben ik ook geen enorme fotograaf. Ik weet gelukkig dat andere Tweakers uit het Testpanel daar vast meer over gaan vertellen ;)

Was op de preview/launch dag vooral onder de indruk over de macrofunctie en ook de zoom onder de omstandigheden daar, het best goed deed, aanzienlijk beter dan mijn Fold2.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 10-10-2022 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Richh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:31:
[...]

Daar kan ik niet iets heel nuttigs over zeggen tov wat al is gezegd in de openbare previews :P los daarvan ben ik ook geen enorme fotograaf. Ik weet gelukkig dat andere Tweakers uit het Testpanel daar vast meer over gaan vertellen ;)

Wil wel zeggen dat de camera snel is en er (voor mij) de foto's uitkomen die ik er van verwacht :)
Was op de preview/launch dag vooral onder de indruk over de macrofunctie en ook de zoom onder de omstandigheden daar, het best goed deed, aanzienlijk beter dan mijn Fold2.
Okee. En toestel is niet te groot? Kan je er fatsoenlijk op typen?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Jedi_Pimp schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:44:
[...]

Okee. En toestel is niet te groot? Kan je er fatsoenlijk op typen?
Ik kom van een foldable... dus ja, typen is een verademing tov het kleine voor-scherm van de Fold2 :P en prettiger dan op het enorm brede/grote scherm.

We mogen er nog niks over zeggen, maar op basis van de previewdag: qua afmetingen is hij zeer vergelijkbaar met een OnePlus 7 Pro, maar dan met iets minder heftig afgeronde schermranden. Maakt dat ik 'm heel prettig in de hand vind liggen en fijn vind typen.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 10-10-2022 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor1701
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:22
De pixel testpanel leden zitten ons wel hier lekker te maken dat zei de pixel 7 al in huis hebben. En de rest moet nog minimaal tot donderdag wachten. Ik ben zeer benieuwd naar de reviews. Hopelijk heb ik mijn pixel 7 pro niet te laat besteld. Bij belsimpel staat de wachtrij al op 2 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-07 15:27
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe goed het 4G en WiFi bereik is. Kan je daar iets over vertellen? Bij de 6(Pro) was dit een pijnpuntje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07
victor1701 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:54:
De pixel testpanel leden zitten ons wel hier lekker te maken dat zei de pixel 7 al in huis hebben. En de rest moet nog minimaal tot donderdag wachten. Ik ben zeer benieuwd naar de reviews. Hopelijk heb ik mijn pixel 7 pro niet te laat besteld. Bij belsimpel staat de wachtrij al op 2 weken..
Ik zit ook in het testpanel en ze zitten mij ook lekker te maken. Hij zou eigenlijk zaterdag al komen, en zit nu 3 dagen in Duitsland voor werk :'(

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
cordonbleu schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:55:
Ik ben heel erg benieuwd naar hoe goed het 4G en WiFi bereik is. Kan je daar iets over vertellen? Bij de 6(Pro) was dit een pijnpuntje.
Wifi lijkt tot dusver prima bereik te hebben voor mij. 4G nog niet exclusief gebruikt.

Overigens had ik met de 6a hier geen negatieve ervaringen mee icm Simpel netwerk (T-Mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
Wat ik zelf overigens wel een leuk iets vind is dat men bij de pixels standaard een thema kleur en achtergrond gebruikt die bij de behuizing van het toestel past.. Zo heeft de mintgroene Pixel 6a standaard een groen thema en deze Hazel versie meer wat bruin/brons als accenten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jedi_Pimp schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:25:
Jammer dat de meeste beschikbare beelden tot nu toe van de Pro afkomstig zijn. Ben des te meer benieuwd naar foto's en video's van de 7.
Anoniem: 1358524 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:10:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Iemand een antwoord?
Deze dude die al meerdere video's heeft gemaakt, heeft in deze video specifieke gefilmd met de normale Pixel 7

vs Pixel 7 Pro

Andere Pixel 7 Pro video die denk al eerder is gepost en inmiddels al 191k views heeft
YouTube: Google Pixel 7 Pro VIDEO SAMPLE - Powerhouse 💪

[ Voor 15% gewijzigd door falcon123 op 10-10-2022 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 18:19
falcon123 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 17:47:
[...]

[...]

Deze dude die al meerdere video's heeft gemaakt, heeft in deze video specifieke gefilmd met de normale Pixel 7
[YouTube: Google Pixel 7 Footage - Shooting for the Moon 🌔]

vs Pixel 7 Pro
[YouTube: Google Pixel 7 Pro Footage - "Zoom, Zoom"]
Andere Pixel 7 Pro video die denk al eerder is gepost en inmiddels al 191k views heeft
YouTube: Google Pixel 7 Pro VIDEO SAMPLE - Powerhouse 💪
Of die 'dude' kan niet filmen of de kwaliteit is niet bijzonder. Is allemaal niet erg smooth. Zit te denken om de Pixel 7 Pro te kopen maar twijfel nog een beetje aan de videokwaliteit want dat is voor mij wel belangrijk. Heb nu een iphone 13 Pro en ik verwacht niet dat de kwaliteit beter is maar hopelijk wel beter dan de S22ultra die overigens ook redelijk goed filmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Garret1410 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 19:14:
[...]

Of die 'dude' kan niet filmen of de kwaliteit is niet bijzonder. Is allemaal niet erg smooth. Zit te denken om de Pixel 7 Pro te kopen maar twijfel nog een beetje aan de videokwaliteit want dat is voor mij wel belangrijk. Heb nu een iphone 13 Pro en ik verwacht niet dat de kwaliteit beter is maar hopelijk wel beter dan de S22ultra die overigens ook redelijk goed filmt.
Zag het ook ja.... een soort van "video image stutter". Op een ander YT filmpje zag ik dat ook.... Als dat van Pixels afkomstig is, dan is dat al geen goed begin.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Laatst online: 23-06 21:22
jdruwe schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:01:
Ik ben als Belg van plan om de Pixel 7 te kopen via Belsimpel maar vraag me af wat het ontbreken van de volgende 2 items gaat hebben om mijn dagdagelijkse ervaringen (provider = Proximus):
  • Geen 5G ondersteuning
  • Geen VoLte ondersteuning
Pixel 6 Pro expres op 4G gezet (Vodafone) om batterij te besparen, er is toch nog geen "echt" 5G, en de snelheid is prima op 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdruwe
  • Laatst online: 24-11-2024
CRXed schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:06:
[...]

Pixel 6 Pro expres op 4G gezet (Vodafone) om batterij te besparen, er is toch nog geen "echt" 5G, en de snelheid is prima op 4G.
Thx! En het ontbreken van VoLte, ga ik dat merken denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:37
jdruwe schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:22:
[...]

Is er geen VoLTE dan? Ik zou verwachten dat alle nieuwe telefoons dit toch wel kunnen bij alle providers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
jdruwe schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:22:
[...]

Nee, we hebben het jaren zonder VoLTE gekund :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Ik had hoge verwachtingen voor de Pixel 7 Pro, maar zie weinig vernieuwends ten op zichtte van vorig jaar. Vorig jaar mijn Pixel 6 al na 2 dagen verkocht, omdat de slome fingerprintscanner niet te harden was. Wacht nog maar een jaartje op de Pixel 8 Pro om mijn iPhone 13 Pro te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdruwe
zunrob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:30:
[...]

Is er geen VoLTE dan? Ik zou verwachten dat alle nieuwe telefoons dit toch wel kunnen bij alle providers...
Die is er maar in België heeft geen enkele provider support voor VoLTE op de pixel lineup omdat de toestellen officieel niet te koop zijn hier. De providers en Google steken er geen tijd in, net zoals de 5G support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
zunrob schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:30:
[...]

VoLTE is er zeker. Ik verwacht dat alle providers het gaan ondersteunen voor de Pixel 7 en Pixel 7 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
jdruwe schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:38:
[...]

Die is er maar in België heeft geen enkele provider support voor VoLTE op de pixel lineup omdat de toestellen officieel niet te koop zijn hier. De providers en Google steken er geen tijd in, net zoals de 5G support.
Dat klopt helaas..... Daar kwam ik dus ook achter met de Pixel 3a en KPN. Geen VoLTE support omdat het toestel "buiten Nederland" is verkocht. Echter doet KPN het af als "Google ondersteund het niet" wat natuurlijk onzin is. Ik vind persoonlijk een telefoon zonder VoLTE niet meer deze tijd. Bellen / gebeld worden via 2G....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdruwe
Soundwork schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:45:
[...]

Dat klopt helaas..... Daar kwam ik dus ook achter met de Pixel 3a en KPN. Geen VoLTE support omdat het toestel "buiten Nederland" is verkocht. Echter doet KPN het af als "Google ondersteund het niet" wat natuurlijk onzin is. Ik vind persoonlijk een telefoon zonder VoLTE niet meer deze tijd. Bellen / gebeld worden via 2G....
Exact hetzelfde voor Proximus, die doen ook alsof dit aan Google ligt. Ik gebruik momenteel de OnePlus 6 waarvoor ook geen VoLTE support is vanuit Proximus dus iets missen zal ik niet doen lijkt me.

[ Voor 10% gewijzigd door jdruwe op 10-10-2022 22:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scandalous
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-07 08:21
Soundwork schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 20:43:
[...]

VoLTE is er zeker. Ik verwacht dat alle providers het gaan ondersteunen voor de Pixel 7 en Pixel 7 Pro.
Enig idee of naast VOLTE ook VOWIFI ondersteund zal worden bij KPN? Ik had gelezen dat de Pixel 6 Pro wel VOLTE had maar geen VOWIFI. Lijkt mij dat KPN dat nu wel moet ondersteunen nu de Pixel officeel in Nederland verkocht worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
VOWIFI is voor mij echt een must in huis (anders amper bereik), dus vanwege die onzekerheid voor mij reden om niet voor KPN te gaan. Ben wel benieuwd of ze het wel gaan ondersteunen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
scandalous schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 01:20:
[...]

Enig idee of naast VOLTE ook VOWIFI ondersteund zal worden bij KPN? Ik had gelezen dat de Pixel 6 Pro wel VOLTE had maar geen VOWIFI. Lijkt mij dat KPN dat nu wel moet ondersteunen nu de Pixel officeel in Nederland verkocht worden toch?
Lijkt mij ook, maar 100% zekerheid hebben we pas zodra KPN klanten een Pixel 7 (Pro) in bezit hebben… ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik zit dan bij Youfone, wat ook via het KPN netwerk loopt en het mogelijk ontbreken van VoLTE en VoWiFi is ook iets dat mij doet wachten tot een mogelijke aankoop van de 7 Pro. Gelukkig loopt de cashback actie tot na de releasedatum dus ik kan de reviews en gebruikerservaringen rustig afwachten.

Ik weet dat de Android versie die op Pixel telefoons draait nagenoeg stock is maar ik heb een vraag die gaat over een bepaalde feature die OnePlus op haar telefoons biedt en ik ben benieuwd of de Pixel telefoons die ook biedt.

De feature heet "Bewegende beelden vloeiend maken" wat ervoor zorgt dat beelden op bijvoorbeeld YouTube vloeiender worden afgespeeld dan normaal het geval is. Persoonlijk vind ik dat erg prettig op mijn OnePlus 9 Pro.

Heeft de Pixel ook zo'n soort feature?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
[...]

Ik heb een 13 Pro en m'n vriendin een 21 Ultra. De videokwaliteit van de Samsung vind ik beter; iPhones hebben de beeldstabilisatie net niet lekker voor elkaar vind ik. Blijft erg persoonlijk.

Ik ben vooral benieuwd naar de prestaties en de accuduur, zeker gezien dit bericht op de fp:

nieuws: Google: Tensor G2 uit Pixel 7-telefoons is 5nm-soc en geen 4nm-soc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CRXed
Bull schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:21:

Nee
Er is een Smooth Display optie, die de verversingssnelheid op 120Hz zet.

[ Voor 19% gewijzigd door CRXed op 11-10-2022 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
CRXed schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:18:
[...]

Nee
Er is een Smooth Display optie, die de verversingssnelheid op 120Hz zet.
Oke, dat is wel jammer dan.

De OnePlus 9 Pro kan ook to 120 Hz verversen maar in YouTube is dat dus gelocked op 60 Hz, met die "Bewegende beelden vloeiend maken" feature wordt dat eigenlijk overruled en voelen filmpjes dus soepeler dan die gelockte 60 Hz.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 09:32
[...]

Heb nu een iphone 13 Pro en ik verwacht niet dat de kwaliteit beter is maar hopelijk wel beter dan de S22ultra die overigens ook redelijk goed filmt.
Is het wel helemaal juist om de Pixel 7 Pro vergelijken met de iPhone 14 Pro's en en S22 Ultra's van deze wereld? Voor die € 899,- die de 7 Pro (256gb) nu effectief kost koop je een 'gewone' S22+ (256gb) of een iPhone 13 mini (256gb)

Dat we deze telefoon toch vergelijken met genoemde topmodellen zegt volgens mij heel veel over de waarde propositie van de Pixel 7 Pro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 01-07 16:47
Johanson16 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:29:
[...]

Is het wel helemaal juist om de Pixel 7 Pro vergelijken met de iPhone 14 Pro's en en S22 Ultra's van deze wereld? Voor die € 899,- die de 7 Pro (256gb) nu effectief kost koop je een 'gewone' S22+ (256gb) of een iPhone 13 mini (256gb)

Dat we deze telefoon toch vergelijken met genoemde topmodellen zegt volgens mij heel veel over de waarde propositie van de Pixel 7 Pro ;)
An sich vind ik de vergelijking redelijk eerlijk, op basis van Euro prijzen.

En als ik rekening hou met dat wij voor een Samsung of een iPhone nu meer betalen dan de amerikanen, maar in de US de Pixel 7 Pro niet zo veel goedkoper is dan die andere 2 merken, dan vind ik de vergelijking al helemaal een non issue.

Het is dat Samsung en vooral Apple de zwakkere euro aan ons doorberekenen, terwijl Google dat niet deed (daar zullen ze vast wel een reden voor hebben)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johanson16
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 09:32
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:36:
[...]

An sich vind ik de vergelijking redelijk eerlijk, op basis van Euro prijzen.

En als ik rekening hou met dat wij voor een Samsung of een iPhone nu meer betalen dan de amerikanen, maar in de US de Pixel 7 Pro niet zo veel goedkoper is dan die andere 2 merken, dan vind ik de vergelijking al helemaal een non issue.

Het is dat Samsung en vooral Apple de zwakkere euro aan ons doorberekenen, terwijl Google dat niet deed (daar zullen ze vast wel een reden voor hebben)
Fair enough, Google doet ons Europeanen best een grote dienst met deze prijzen. Wat dat betreft voor ons eigenlijk een no-brainer om voor een Pixel te gaan t.o.v. de toestellen die wel beduidend duurder zijn geworden.

EDIT: beetje duiding
Vrijdag zelf de 256gb 7 Pro besteld bij een nieuw Vodafone abonnement. Betaal bij dit abonnement totaal ca. € 600,- voor de telefoon. Ik heb net even gekeken wat een iPhone 14 Pro max had gekost bij hetzelfde abonnement. Die telefoon had, schrik niet, ca € 1400,- gekost. Dat verschil is hier echt bizar groot

[ Voor 17% gewijzigd door Johanson16 op 11-10-2022 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Johanson16 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:45:
[...]

Fair enough, Google doet ons Europeanen best een grote dienst met deze prijzen. Wat dat betreft voor ons eigenlijk een no-brainer om voor een Pixel te gaan t.o.v. de toestellen die wel beduidend duurder zijn geworden.
Mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:56
Mizgala28 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 14:36:
[...]Het is dat Samsung en vooral Apple de zwakkere euro aan ons doorberekenen, terwijl Google dat niet deed (daar zullen ze vast wel een reden voor hebben)
Denk (hoop?) dat we zo langzamerhand een punt benaderen dat de bestaande telefoons ruimschoots voldoen.

Objectief doen ze dat natuurlijk al lang, maar zelfs voor de grote groep consumenten die graag het nieuwste van het nieuwste op dit gebied wil komt er toch een moment dat de geringe meerwaarde van een nieuw model niet opweegt tegen de steeds hogere aanschafprijs (een nieuw model moet immers wel beter zijn dan z'n voorganger).

Zeker nu met de huidige inflatie consumenten prijsbewuster worden kan het een heel logische keuze zijn om een topmodel een stuk lager in de markt te zetten dan de concurrent. En laten we eerlijk zijn, wat is nu de enorme meerwaarde van zowel de Pixel 7 als de iPhone 14 ten opzichte van hun voorgangers?

Dat is objectief gezien natuurlijk geen €899 of zelfs €1.019 (iPhone) waard (opbrengst van het huidige toestel even buiten beschouwing latend).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
alexbl69 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:28:
[...]

En laten we eerlijk zijn, wat is nu de enorme meerwaarde van zowel de Pixel 7 als de iPhone 14 ten opzichte van hun voorgangers?
In mijn ogen niks, wie een iPhone 12/13 heeft zal weinig merken en wie een Pixel 6 heeft ook niet (Pixel 5 misschien ook, afhankelijk van de eisen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 18:38
Bull schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:21:
Ik zit dan bij Youfone, wat ook via het KPN netwerk loopt en het mogelijk ontbreken van VoLTE en VoWiFi is ook iets dat mij doet wachten tot een mogelijke aankoop van de 7 Pro. Gelukkig loopt de cashback actie tot na de releasedatum dus ik kan de reviews en gebruikerservaringen rustig afwachten.

Ik weet dat de Android versie die op Pixel telefoons draait nagenoeg stock is maar ik heb een vraag die gaat over een bepaalde feature die OnePlus op haar telefoons biedt en ik ben benieuwd of de Pixel telefoons die ook biedt.

De feature heet "Bewegende beelden vloeiend maken" wat ervoor zorgt dat beelden op bijvoorbeeld YouTube vloeiender worden afgespeeld dan normaal het geval is. Persoonlijk vind ik dat erg prettig op mijn OnePlus 9 Pro.

Zou fijn zijn als de reviewers (door samen af te stemmen) een tabel kunnen opstellen van de verschillende providers (KPN, Vodafone, T-mobile etc) en of ze VoLTE ondersteunen en of ze VoWiFi ondersteunen.

Verder heb ik nu een Pixel 6 die goed overigens bevalt en vraag me af wat een reden zou kunnen zijn om over te stappen naar een Pixel 7? (Er vanuit gaande dat (bijna) alle Pixel 7 features "geport" worden naar de Pixel 6. Of zijn er features die sowieso niet geport gaan of kunnen worden?

Voor mij zou een langere accuduur wel interessant zijn maar ik zie dat de accu juist een kleine 6% kleiner is geworden (Pixel 6; 4.614mAh en de Pixel 7; 4.355mAh). Dat zal waarschijnlijk wel neerkomen op een vergelijkbare accuduur tussen beide modellen. Tenzij bijvoorbeeld de nieuwe modem (Exynos 5300 5G) veel efficiënter om gaat met de 5G verbinding dan de modem van de Pixel 6. Dat lijkt me dus ook interessant om terug te zien in de reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
Welke lader adviseren jullie voor de Pixel 7? Ik heb namelijk geen idee of ik nog ergens op moet letten buiten het 30W laadvermorgen en ik zoek er eentje met een leuke prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:35
JoepD schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:16:
Welke lader adviseren jullie voor de Pixel 7? Ik heb namelijk geen idee of ik nog ergens op moet letten buiten het 30W laadvermorgen en ik zoek er eentje met een leuke prijs/kwaliteit verhouding.
Er is een accessoires topic hè.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepD
Volkan1984 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 17:26:
[...]

Er is een accessoires topic hè.
Foutje van de zaak, sorry. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 18:19
Knul schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 13:37:
[...]

Ik heb een 13 Pro en m'n vriendin een 21 Ultra. De videokwaliteit van de Samsung vind ik beter; iPhones hebben de beeldstabilisatie net niet lekker voor elkaar vind ik. Blijft erg persoonlijk.

Ik ben vooral benieuwd naar de prestaties en de accuduur, zeker gezien dit bericht op de fp:

nieuws: Google: Tensor G2 uit Pixel 7-telefoons is 5nm-soc en geen 4nm-soc
Wat ik zie bij android toestellen zie is een soort jitter of micro stutter wanneer je de camera beweegt bijvoorbeeld van links naar rechts.
Bij S22 Ultra had ik dat ook en tevens vond ik de beeldkwaliteit wat minder maar dat was 8 maanden geleden dus wellicht dat het nu beter is door updates.

Belangrijkste reden dat ik toen de S22 heb weggedaan was dat ik het niet soepel vond lopen. Animaties waren niet soepel en scrollen ging ook niet altijd lekker.
Heb gisteren de Pixel 7 Pro besteld dus hoop dat deze wel soepel loopt en voor de rest bevalt. Ik heb altijd Samsung gehad en OneUI bevalt me goed qua features dus ik ben benieuwd hoe de Google Android schil bevalt.

[ Voor 17% gewijzigd door Garret1410 op 11-10-2022 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel84
  • Laatst online: 00:47
Fijn 6 oktober de pixel 7 besteld bij belsimpel, krijg net een mail dat ze verwachten dat die pas de 29e pas te kunnen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:05
freggel84 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:26:
Fijn 6 oktober de pixel 7 besteld bij belsimpel, krijg net een mail dat ze verwachten dat die pas de 29e pas te kunnen leveren
Lekker dan. De 128 of 256GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel84
Daftz schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:28:
[...]

Lekker dan. De 128 of 256GB versie?
De 128GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
Hoe laat besteld en welke kleur. Overigens kunnen dit soort berichten beter hier:

[Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen

[ Voor 19% gewijzigd door outlandos op 11-10-2022 18:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggel84
outlandos schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 18:30:
[...]

Hoe laat besteld en welke kleur. Overigens kunnen dit soort berichten beter hier:

[Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen
18.51 besteld de zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16:36
Is verschil tussen de Pixel 7 die je krijgt bij Belsimpel en de Pixel 7 die je krijgt in de Nederlandse google store?

Of zijn ze 100 procent identiek?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 23:47
wjvh schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:35:
Is verschil tussen de Pixel 7 die je krijgt bij Belsimpel en de Pixel 7 die je krijgt in de Nederlandse google store?

Zijn gewoon hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
wjvh schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 20:35:

Bij Belsimpel 75 euro cashback. Telefoons zijn uiteraard identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 16:36
En waarom uiteraard?
Ik heb genoeg verhalen gelezen over buitenlandse telefoons waarvan in Nederland Volte oid het niet deed omdat het grijze import betrof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:07
wjvh schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:40:
En waarom uiteraard?
Ik heb genoeg verhalen gelezen over buitenlandse telefoons waarvan in Nederland Volte oid het niet deed omdat het grijze import betrof.
Belsimpel is een officiële partner van Google, dus het betreft geen grijze import. De Google Store verkoopt in Nederland precies hetzelfde toestel als Belsimpel.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
En waarom uiteraard?
Dat heeft vrijwel nooit met het toestel te maken, maar met dat de NL providers de telefoon niet ondersteunen (of vice versa) Maar het is dus geen grijze import van Belsimpel. Of providers buiten T-mobile alles van de telefoon ondersteunen is nog maar de vraag. Kwestie van afwachten. Ligt in ieder geval niet aan de webshop waar je hem koopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundwork
En waarom uiteraard?
Wat @barrymossel zegt, sowieso is van KPN bekend dat ze "grijze" import toestellen niet ondersteunen met VoLTE (en ook VoWiFi). Kreeg dat al te horen met mijn Pixel 3a. En de Pixel 7 (Pro) wordt nu verkocht met een Nederlandse licentie, dus je zou verwachten dat KPN het toestel gaat ondersteunen met VoLTE/VoWiFi.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xlvg
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 10-06 16:59
Waar blijven de reviews van alle tech youtubers? Ik oveweeg mn S21 te vervangen door de P7P maar echte reviews nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
xlvg schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 22:56:
Waar blijven de reviews van alle tech youtubers? Ik oveweeg mn S21 te vervangen door de P7P maar echte reviews nog niet gezien.
Reviews mogen pas na 13 oktober geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zelpex
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-06 20:01
qwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:04:
[...]

Was het niet morgen? rond 6-7pm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zelpex schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:15:
[...]

Was het niet morgen? rond 6-7pm?
Misschien dat het elders op de wereld wel mag, maar het Tweakers testpanel mag pas op 14 oktober los ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Morgen 19.00 NL tijd. In elk geval als het goed is voor internationale media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Richh schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:19:
[...]

Misschien dat het elders op de wereld wel mag, maar het Tweakers testpanel mag pas op 14 oktober los ;)
Een dag nadat Jan met de pet hun toestel thuis hebben? Wat laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Soundwork schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:59:
[...]

Wat @barrymossel zegt, sowieso is van KPN bekend dat ze "grijze" import toestellen niet ondersteunen met VoLTE (en ook VoWiFi). Kreeg dat al te horen met mijn Pixel 3a. En de Pixel 7 (Pro) wordt nu verkocht met een Nederlandse licentie, dus je zou verwachten dat KPN het toestel gaat ondersteunen met VoLTE/VoWiFi.....
About time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
outlandos schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:34:
[...]

Een dag nadat Jan met de pet hun toestel thuis hebben? Wat laat.
Hmm, het zijn gebruiker reviews, dus ik snap dat dit na de internationale media zal zijn. Zolang de "professionele" reviews maar voor de release zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
MoonRaven schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:40:
[...]

Hmm, het zijn gebruiker reviews, dus ik snap dat dit na de internationale media zal zijn. Zolang de "professionele" reviews maar voor de release zijn..
Belsimpel garandeert dat ik mijn Pixel 7 (Pro) op 13 oktober thuis heb en Tweakers mag pas 14 oktober iets zeggen, dat is toch gek :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoonRaven
outlandos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 00:01:
[...]

Belsimpel garandeert dat ik mijn Pixel 7 (Pro) op 13 oktober thuis heb en Tweakers mag pas 14 oktober iets zeggen, dat is toch gek :?
Als ik het zo lees is de embargo voor de pers de 12e om 19:00 en voor het tweakers test panel de 14e.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
outlandos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 00:01:
[...]

Belsimpel garandeert wel meer… :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-06 10:49
qwasd schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 23:04:
[...]

:o Zijn daar regels voor? Eerst een shit-load verkopen voordat iemand echt weet wat ie koopt. Beetje wrang smaakje.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• barrymossel
Sunrise schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:09:
[...]

:o Zijn daar regels voor? Eerst een shit-load verkopen voordat iemand echt weet wat ie koopt. Beetje wrang smaakje.
Dan bestel je hem toch later als je eerst de reviews wilt afwachten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
barrymossel schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:10:
[...]

Dan bestel je hem toch later als je eerst de reviews wilt afwachten? :?
Verbaas mij alleen dat er regels voor zijn en dat reviewers daar naar luisteren.
Niet iedereen heeft daar overigens naar geluisterd. Er was zo'n winkelbediende die een video camera sample deelde, indrukwekkend want ik zag geen judder, wellicht 1 of 2 x een klein hikje.

[ Voor 25% gewijzigd door Sunrise op 12-10-2022 09:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Sunrise schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:13:
[...]

Verbaas mij alleen dat er regels voor zijn en dat reviewers daar naar luisteren.
Dat die regels er zijn vind ik ook jammer, maar dat is waarschijnlijk om twee keer momentum te pakken.
Dat reviewers zich daar aan houden is omdat ze een NDA tekenen neem ik aan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18-02 15:40
En dat er links en rechts toch een amateuristisch filmpje verschijnt van een boefje vind Google stiekem alleen maar leuk.. of wellicht zitten ze daar zelf wel achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
Pietje7 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 09:19:
En dat er links en rechts toch een amateuristisch filmpje verschijnt van een boefje vind Google stiekem alleen maar leuk.. of wellicht zitten ze daar zelf wel achter
Ja vooral die video camera kwaliteit was echt om te smullen, goede leak geweest.
Ik film zelf nooit dus voor mij niet interessant, zeer benieuwd naar overhitting, vingerafdrukscanner en batterij verbruik. (Zoals iedereen)
Pagina: 1 ... 5 ... 69 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen