Imbalanced schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:32:
Ik wil een Google Pixel 7 pro met Pixel Watch LTE-versie bestellen
Voor de LTE versie functionaliteit heb je een eSim nodig, en dan zou dat een gekloonde digitale versie moeten zijn van je originele sim van je Mobiele Provider.
ter info: Ik heb nog niet eerder een LTE smartwatch of uberhaupt een smartwatch gebruikt.
Weet iemand of de Mobiele provider in dit verhaal _specifiek_ de pixel watch dient te ondersteunen? Apple watch is ook al even uit in Nederland, en daar zou dit net zo moeten werken.
Of is alleen de 'sim-kloon dienst' een vereiste bij keuze voor de mobiele provider? Weet iemand hoe dit werkt voor specifiek de google pixel watch?
En bij welke providers kan je dan in NL hiervoor terecht ?
Dank!
Even ter opvolging.
De techniek heet dus Multisim, (achterliggende techniek: GSMA consumer model), en zorgt ervoor dat je met hetzelfde abbonement kunt gebruiken, data en voice, op 2 verschillende losse apparaten zoals een telefoon en smartwatch. Je kunt je telefoon dus thuis laten bij hardlopen of boodschappen doen, en toch bellen/gebelt worden en berichten (whatsapp) ontvangen. Je neemt een abbo af en daarna download je een esim voor je smartwatch, dit gebeurt via een app op je mobiel.
In gesprek met t-mobile chat krijg ik te horen dat de pixel watch en multisim bij t-mobile goeie kans maakt dat het zou werken. (t-mobile ondersteund al apple watch en samsung watches)
De t-mobile support stelt voor dat ik overstap naar hun multisim aanbod en voor 2 weken testen alvorens eventueel abbonement weer opzeggen als het niet werkt (bijv)
Ik twijfel toch even, mocht t-mobile dus 'gewoon' werken, dan wellicht andere multisim providers ook in NL.
Weet iemand welke providers nog meer Multisim ondersteunen naast t-mobile? en is die 2 weken bedenktijd niet enorm kloten in de administratieve rompslomp mijn kant..
[
Voor 17% gewijzigd door
Imbalanced op 10-10-2022 14:40
]