Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:57
El-Loco schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:04:
Ik heb dit toestel al een tijdje op het oog als mogelijke vervanger voor mijn good old S10. Maar ik vraag mij af of de reguliere 7 het wel helemaal is. Ik heb hem uiteraard niet in de handen gehad, maar vraag mij af of ik het verschil in dpi en resolutie ga zien op het scherm, en of ik de derde camera achterop niet ga missen. De Pro is geen optie, die wordt te groot.

Mis ik wat, of is mijn S10 eigenlijk nog steeds concurrerend?
Hier dezelfde situatie. Zojuist bij belsimpel in Utrecht de Pixel 7 en de 7 pro kunnen vasthouden. Verschil in schermresolutie kon ik niet/moeilijk vaststellen. Qua derde camera t.o.v. de S10 valt het vermoedelijk ook best mee. De hoofdcamera op de pixel 7 is een stuk beter (grotere sensor) dan de S10 dus met 'digitale' 2x zoom zit je nog steeds op een prima kwaliteit. Als ik het goed begrepen doet de 7 pro het zoombereik tot 2,5x ook alleen met de hoofdcamera.

Wil je verder inzoomen dan is de extra 5x zoom camera op de pro natuurlijk wel een voordeel.

De pro 7 vind ik persoonlijk te groot dus ik ha voor de non-pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
Dit is natuurlijk geen echte review. Dit is een hands on tijdens het evenement wat gisteren plaats vond.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:54
TheFes schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:44:
[...]

Dit is natuurlijk geen echte review. Dit is een hands on tijdens het evenement wat gisteren plaats vond.
Het is in ieder geval wat.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
Xfile schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:45:
[...]

Het is in ieder geval wat.
Dan is de preview van Tweakers zelf uitgebreider:
review: Google Pixel 7 en 7 Pro Preview - De Pixels komen éindelijk naar Nede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb nu >3 jaar de Huawei Mate 20 Pro.
Prima toestel.
En zoals ook anderen opmerken; ik heb deze nog niet vervangen omdat eigenlijk de hardware specs vrijwel nooit in de buurt komen (van betaalbare telefoons dan).
Echter zijn er inmiddels geen updates meer, dus vond ik het toch tijd voor een nieuwe. De Pixel 7 besteld (Pro vind ik te groot), dus ik hoop maar dat het meevalt. En dat er niet binnenkort ineens betere deals aankomen.. :-)
ik hoop vooral wel op een goede degelijke accuduur.
En grootste pluspunt t.o.v. de Pixel 6 vind ik de gezichtsherkenning. Ik weet dat deze niet optimaal is, maar voor ontgrendelen van mijn telefoon vind ik dit op de Huawei erg prettig werken. Ik miste dat echt op de Pixel 6, en dat was reden voor mij om die nooit te bestellen. Dus dan maar deze. Enige nadeel is nog het langzame laden, want de Huawei heeft wel snelladen, en dat was wel erg fijn...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Dat is een preview, verhaaltje gemaakt tijdens de presentatie, net zo iets als WoutF op Tweakers vanochtend publiceerde.
Nog geen woord over of de geclaimde accutijden e.d. in de praktijk gehaald worden etc. eventjes mee mogen spelen is heel wat anders dan getest.
Dat het AD een heel eigen creatieve draai geeft aan het woord "getest" is geheel in lijn met de "journalistieke kwaliteit" van dat krantje, ordinaire clickbait.
Tweakers noemt het gelukkig gewoon preview.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rustig aan, leuk toch dat je wat foto's en eerste ervaringen kunt lezen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 13:01
Florine schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:49:
Ik heb nu >3 jaar de Huawei Mate 20 Pro.
Prima toestel.
En zoals ook anderen opmerken; ik heb deze nog niet vervangen omdat eigenlijk de hardware specs vrijwel nooit in de buurt komen (van betaalbare telefoons dan).
Echter zijn er inmiddels geen updates meer, dus vond ik het toch tijd voor een nieuwe. De Pixel 7 besteld (Pro vind ik te groot), dus ik hoop maar dat het meevalt. En dat er niet binnenkort ineens betere deals aankomen.. :-)
ik hoop vooral wel op een goede degelijke accuduur.
En grootste pluspunt t.o.v. de Pixel 6 vind ik de gezichtsherkenning. Ik weet dat deze niet optimaal is, maar voor ontgrendelen van mijn telefoon vind ik dit op de Huawei erg prettig werken. Ik miste dat echt op de Pixel 6, en dat was reden voor mij om die nooit te bestellen. Dus dan maar deze. Enige nadeel is nog het langzame laden, want de Huawei heeft wel snelladen, en dat was wel erg fijn...
Ik zit in precies dezelfde situatie. Heb nog geen degelijke vervanger kunnen vinden. Ik wacht nog even de reviews af mbt de prestaties en accuduur. Ik hoop ook dat het modem een heel stuk beter is dan die van de 6 (Pro). Het bereik van de Huawei is namelijk uitstekend, dus daar ben ik wel aan gewend. Net als het snelladen inderdaad. Van 40W naar 23W is toch wel een behoorlijke stap terug. En dat terwijl m'n Huawei toch al weer bijna 4 jaar oud is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Deze telefoon (Pixel 7 256 GB - zwart) i.c.m. een overstap naar Vodafone wekt toch wel mijn interesse hoor! Kom van Tele 2, onbeperkt 4G internet en bellen voor 25 euro p.m. en heb nu een OnePlus 7T.

2 jaar onbeperkt internet + bellen (heb al Ziggo TV/Internet thuis) voor 25 euro per maand met een toestelprijs van 479 euro en daar nog een 75 euro cashback overheen? :9

Niet gek toch zo'n telefoon voor 404 euro bijbetalen? :*) (Bel Simpel).

Even een nachtje over slapen...

[ Voor 11% gewijzigd door b00ster op 07-10-2022 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
PalingDrone schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:55:
[...]

Dat is een preview, verhaaltje gemaakt tijdens de presentatie, net zo iets als WoutF op Tweakers vanochtend publiceerde.
Nog geen woord over of de geclaimde accutijden e.d. in de praktijk gehaald worden etc. eventjes mee mogen spelen is heel wat anders dan getest.
Dat het AD een heel eigen creatieve draai geeft aan het woord "getest" is geheel in lijn met de "journalistieke kwaliteit" van dat krantje, ordinaire clickbait.
Mee eens hoor, maar ik vind het wel jammer dat de ervaring met de face unlock niet denderend is. Ik heb momenteel de oude iPhone 11 van m’n vrouw in gebruik en face unlock werkt daar echt heerlijk. Ik zou m’n bestelling bijna annuleren. Toch fijn spul van Apple. Maar helaas is het Apple en er zijn teveel dingen waar ik me dan aan ga ergeren (en de Galaxy Watch 5 werkt er niet mee).

Hopelijk valt het mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 20:50
Net de gewone 7 256gb besteld als opvolger van mijn trouwe OnePlus 5T. Wilde eerst de Op11 afwachten, maar hoor steeds minder lovende dingen daarover, dus hopelijk weer lang plezier van een Pixel, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
PcFer schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:40:
Als ik het goed begrepen doet de 7 pro het zoombereik tot 2,5x ook alleen met de hoofdcamera.

Wil je verder inzoomen dan is de extra 5x zoom camera op de pro natuurlijk wel een voordeel.
Hmm, dus we mogen concluderen dat de foto's van de Pro tot en met 2.5x echt zo goed als hetzelfde zijn?

Wanneer kunnen we een camera (lees: foto) vergelijking verwachten? Ik woon momenteel in een niet-release land dus moet sowieso nog even wat langer wachten :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 17:06:
[...]

Hmm, dus we mogen concluderen dat de foto's van de Pro tot en met 2.5x echt zo goed als hetzelfde zijn?

Wanneer kunnen we een camera (lees: foto) vergelijking verwachten? Ik woon momenteel in een niet-release land dus moet sowieso nog even wat langer wachten :)
Tot 2.5, dus niet tot en met 2.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
HubD1 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:23:
Net de gewone 7 256gb besteld als opvolger van mijn trouwe OnePlus 5T. Wilde eerst de Op11 afwachten, maar hoor steeds minder lovende dingen daarover, dus hopelijk weer lang plezier van een Pixel, ben benieuwd.
Gewoon uit interesse: waarom de 256GB? Waar gebruik je al die opslag voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 20:50
Veel foto's, op zich kom je met 128 ook al ver natuurlijk, maar dan heb ik over een tijdje spijt dat ik niet de 256 heb gepakt. Vond verwisselbare sd altijd wel fijn eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
HubD1 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:33:
Veel foto's, op zich kom je met 128 ook al ver natuurlijk, maar dan heb ik over een tijdje spijt dat ik niet de 256 heb gepakt. Vond verwisselbare sd altijd wel fijn eigenlijk.
Ik vind de opslag van Google Foto’s prima genoeg, al ben ik er sinds stadia niet meer gerust op…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07
barrymossel schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:07:
[...]

Ik vind de opslag van Google Foto’s prima genoeg, al ben ik er sinds stadia niet meer gerust op…
Was het nu zo dat je foto's ook zonder compressie kon opslaan in Google Foto's?
Ik ga denk ik over op Synology Photo's, zodat ik voldoende heb aan 128GB. Stuur veel van mijn foto's door en wil niet heel erg onhandig moeten terugzoeken telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Binnetie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:58:
[...]

Ik ga denk ik over op Synology Photo's, zodat ik voldoende heb aan 128GB. Stuur veel van mijn foto's door en wil niet heel erg onhandig moeten terugzoeken telkens.
Kan wel, maar niet gratis.

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
HubD1 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:33:
Idem hier. Met 128 red ik het nu wel maar wat extra ruimte is altijd fijn. Al is de meerprijs wel fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 06:58
nightcrow schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:20:
[...]

Herkenbaar deze vraag! Het hangt er puur vanaf wat jij belangrijk vindt. Mijn vrouw heeft ook een S10 en dat is een heerlijk toestel, ze maakt er prima foto's & filmpjes mee, hij is nog steeds best rap, klein qua formaat en met een subliem scherm. En er zit nog een 3,5 mm jack en een SD-slot in. Alleen de accuduur is niet top. Ik heb jarenlang een Pixel 3A gehad en ik was iedere keer als ik die schermen naast elkaar zag toch jaloers. Ik heb de 3A verkocht aan rebuy omdat hij geen VoLTE- en VoWiFi-ondersteuning had via KPN (en dat abo loopt nog even door). Helaas is voor zowel de S10 als de 3A de support gestopt en krijg je dus geen software- en beveiligingsupdates meer. Al denk ik dat wanneer je geen gekke dingen doet met je telefoon (rare apps, websites, etc) je er dan toch echt nog wel even mee kan doen.

Ik ga voor de P7 voor de camera's (die van de 3A was na 3 jaar gebruik nog steeds top), de clean Android en de lange support. En het nog enigszins handbare formaat. En omdat de P7 officieel uit is gebracht in Nederland neem ik de gok dat KPN VoLTE en VoWiFi wel gaat ondersteunen. Heb ook een tijdje een S22 gehad maar ik kon na de 3A niet meer wennen aan de shitload aan bloatware van Samsung. Al kun je dat natuurlijk deels uitschakelen/verwijderen.

Bottom line: als ik jou was zou ik nog even lekker van je S10 genieten en de reviews van de P7's rustig afwachten ;)
Inmiddels is de accu van de S10 na 3.5 jaar wel minder, en moet ik hem rond 16u vaak echt weer even vanaf ~30% bijladen. Wellicht dat een nieuwe accu in laten bouwen dan nog wel een idee is. En misschien eens verdiepen in het verwijderen van de bloatware die er écht niet af kan

Verder doe ik geen gekke dingen met het apparaat, dus de wegvallende ondersteuning geloof ik wel. Keuzes, keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of dit vraag is voor dit topic, maar hoe zit het met de pixel warranty ? ik bedoel dan kwa scherm dead pixel warranty, of komen dode pixels vrijwel nooit meer voor tegenwoordig ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Binnetie schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:58:
[...]

Met de Pixel 5 wel, nu geen idee, ik hoop van wel.

Zelf sla ik zo nu en dan foto’s van Google op ergens op een hdd. Via Google takeout. Sowieso als opslag is een telefoon nutteloos. Valt ie in de zee of wordt ie gejat ben je alles ook kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Wanneer kunnen we reviews verwachten? Ik heb momenteel een Samsung Note 20 Ultra die het prima doet. Toch begint het na twee jaar weer te kriebelen, maar ik moet er wel op vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
cassiekai schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 22:41:
Wanneer kunnen we reviews verwachten? Ik heb momenteel een Samsung Note 20 Ultra die het prima doet. Toch begint het na twee jaar weer te kriebelen, maar ik moet er wel op vooruit gaan.
Vanaf donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Oké, had gehoopt dat er al wat zou komen voordat hij op de markt komt. Moeten dan maar geduld hebben. Ben vooral nieuwsgierig naar de camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
cassiekai schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 23:17:
[...]

Oké, had gehoopt dat er al wat zou komen voordat hij op de markt komt. Moeten dan maar geduld hebben. Ben vooral nieuwsgierig naar de camera's.
Als je dit topic naleest zie je dat de mensen die nu al een Pixel 7 in handen hebben ook een embargo hebben…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraaiven
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 09:02
Ben niet bekend met Pixel: als je van Samsung overschakelt naar Pixel, hoe is stock Android? Zijn er zaken die je mist, kan je homescreen makkelijk aanpassen bij Pixel? Heb je veel customisation mogelijkheden?
Ideaal zou zijn om even een Pixel te testen of misschien een uitgebreide video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
kraaiven schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 00:09:
Ben niet bekend met Pixel: als je van Samsung overschakelt naar Pixel, hoe is stock Android? Zijn er zaken die je mist, kan je homescreen makkelijk aanpassen bij Pixel? Heb je veel customisation mogelijkheden?
Beste is om even te proberen in een Belsimpel winkel. Je kunt ook Nova Launcher (of andere launcher) installeren. Dan kun je heel veel aanpassen. Dat is een soort software laag over de stock Android heen, zoals bepaalde merken ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Grootste deel is hetzelfde. Bepaalde functies heeft Samsung niet, sommige heeft Google niet. Voor mij ligt de voorkeur bij stock, maar sommige dingen van Samsung zijn wel handig, al kan ik ze nu niet opnoemen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-09 18:48
Ik heb eigenlijk altijd Nova gebruikt. Ook op andere merken telefoons. Maar zal de originele Pixel launcher weer eens een kans geven als die straks binnenkomt.
Binnetie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 07:54:
[...]

Beste is om even te proberen in een Belsimpel winkel. Je kunt ook Nova Launcher (of andere launcher) installeren. Dan kun je heel veel aanpassen. Dat is een soort software laag over de stock Android heen, zoals bepaalde merken ook doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Het is niet echt 'stock' Android, het is Google Android dus de nadruk ligt ook meer op Google diensten. Mocht dat uiteindelijk niet bevallen dan kan je de launcher vervangen, en anders zelfs de hele image. Pixels zijn niet zo ingewikkeld als veel andere toestellen om te flashen.

Edit: is er trouwens nog iemand die gaat meehelpen om de GrapheneOS alpha te testen?

[ Voor 6% gewijzigd door nst6ldr op 08-10-2022 09:14 ]

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
De vraag is, hoe reageert deze met een (glass) screen protector. De fingerprintreader van mijn Pixel 6 is er flink op achteruit gegaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heb nog nooit een screenprotector gebruikt en gelukkig ook niet nodig gehad. Het glas is sterk genoeg als je hem per ongeluk laat vallen. Je zult hem wel moeten smijten wil je het kapot krijgen.
En sleutels zitten altijd in mijn andere broekzak.

Dus gewoon geen screenprotector gebruiken als die voor problemen zorgt? ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Sydney08 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:35:
Heb nog nooit een screenprotector gebruikt en gelukkig ook niet nodig gehad. Het glas is sterk genoeg als je hem per ongeluk laat vallen. Je zult hem wel moeten smijten wil je het kapot krijgen.

Als je telefoon ongelukkig valt kan een screen protector toch echt helpen… Voorbeelden genoeg. Daarnaast kan je telefoon een betere verkoopwaarde hebben doordat je geen krasjes op je scherm krijgt. Want ook ik heb de telefoon in een broekzak zonder andere spullen, maar had wel een krasje op mijn Pixel 5. Scheelde toch een 50 euro bij Rebuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Sydney08 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:35:

Daar komt bij dat het gewoon een gebruiksvoorwerp is. Hij gaat thuis niet in een vitrine, niemand gaat 'm mooi vinden want iedereen heeft er een of iets wat er op lijkt. Ik zou me er ook niet druk genoeg om maken om er een hoesje op te doen, tenzij je dat ook gelijk als portemonnee gebruikt natuurlijk, dan is het wel handig.

Krasjes horen erbij. Het glas breken is een ander verhaal, maar hoe mensen dat doen is me een raadsel. Heb dat in geen ~9 smartphones voor elkaar gekregen.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Hier een hele, hele positieve review over de pixel 7 pro

YouTube: Google Pixel 7 - Average User's First Impressions (7 Pro/Watch)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:24
Preview / hands-on ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r5copa
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-08-2024
Heb ik het nou goed dat de 7 Pro geen optische stabilisatie heeft op de main camera ??

( Zie het wel bij de wide staan )

Acties:
  • +2 Henk 'm!
TS is bijgewerkt qua specs, prijzen, links... Valt er iets op, laat het even weten svp!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09 15:54
thecompany schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:13:
[...]

De vraag is, hoe reageert deze met een (glass) screen protector. De fingerprintreader van mijn Pixel 6 is er flink op achteruit gegaan.
Dat is iets waar ik ook benieuwd naar ben en wil testen met de Pixel 7 pro voor mijn review. Ik heb met de 6a geen goede ervaringen icm een screenprotector. Zonder werkt deze prima overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mlazurro
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 18:49
Ik heb wel interesse in de 7 (pro) - al kijk ik eerst even de boom uit om te zien of er geen problemen zijn zoals bij de 6 Maar ik vroeg mij af of je op Pixel toestellen ook de "gehackte" GCAM apps kan draaien? Ik draai deze al 2 jaar op mijn Xiaomi, met een significante verbetering in beeldkwaliteit (vooral bij weinig licht) en ik heb deze zodanig getweaked (er zijn letterlijk honderden parameters die je kan instellen), dat ik het ergens wel ook jammer zou vinden mocht ik verplicht zijn om de OEM Google camera te gebruiken en dat die custom app niet meer te installeren is. Of een foutmelding geeft.

Heeft iemand hier ervaring mee? Nu gebruik ik LMC8.4 (Hasli).
Ideaal zou zijn dat ik op een Pixel 7 (pro) ze beide naast elkaar kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:54
PalingDrone schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:55:
[...]

Dus het is een oppervlakkige review.
Maakt verder niet uit. Waarom er druk over maken.
Ik maak me meer druk over de stijgende energiekosten.

Als het goed is, kan ik de Pixel 7 donderdag bij Belsimpel in Utrecht afhalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Xfile op 08-10-2022 15:36 ]

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:51
Pfff, wat een overdrijven kan die kerel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
Mlazurro schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:53:
Ik heb wel interesse in de 7 (pro) - al kijk ik eerst even de boom uit om te zien of er geen problemen zijn zoals bij de 6 Maar ik vroeg mij af of je op Pixel toestellen ook de "gehackte" GCAM apps kan draaien? Ik draai deze al 2 jaar op mijn Xiaomi, met een significante verbetering in beeldkwaliteit (vooral bij weinig licht) en ik heb deze zodanig getweaked (er zijn letterlijk honderden parameters die je kan instellen), dat ik het ergens wel ook jammer zou vinden mocht ik verplicht zijn om de OEM Google camera te gebruiken en dat die custom app niet meer te installeren is. Of een foutmelding geeft.

Heeft iemand hier ervaring mee? Nu gebruik ik LMC8.4 (Hasli).
Ideaal zou zijn dat ik op een Pixel 7 (pro) ze beide naast elkaar kan gebruiken.
GCam is toch juist bedacht om de originele Google Cam (=GCam) te benaderen? Dus waarom zou je GCAM willen draaien op een Google toestel waar juist de verschillende GCam's voor andere toestellen op gebaseerd zijn/worden?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mlazurro
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-09 18:49
13art schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:39:
[...]

GCam is toch juist bedacht om de originele Google Cam (=GCam) te benaderen? Dus waarom zou je GCAM willen draaien op een Google toestel waar juist de verschillende GCam's voor andere toestellen op gebaseerd zijn/worden?
Initieel wel. Maar we zijn nu al paar jaar verder sinds de eerste Pixel. Zoals ik zei in mijn post, de makers hebben GCAM helemaal open gegooid. Je kan config files laden. Je kan de look en color sciences helemaal veranderen. Zo heb ik bijvoorbeeld de ruisonderdrukking quasi helemaal uitgezet (aparte intstellingen voor luma & chroma noise), waardoor ik 10x meer detail en texture heb in foto's. Ik weet niet wat ik nog moet opnoemen. De starlight mode is ook helemaal in te stellen. Je kan kiezen hoeveel foto's er gecombineerd worden in HDR+ enzoverder. Je kan verschillende auto-witbalans profielen laden. Van 80% van de instellingen weet ik ook niet wat ze doen en heb ik niet nodig. Maar ze zijn er wel en de overige 20% zijn wél nuttig.

Bij de standaard GCAM app lijkt het mij dat er veel minder in te stellen is, met uitzondering van enkele basic (kleur, contrast, witbalans). Geen idee, ik baseer mij op de GCAM apps die ik vroeger op mijn smartphone had. De instellingen in custom GCAM zijn eindeloos.Daarom is er ook nog een enorm meerwaarde.

Zie het als de "developers settings" versie van een standaard GCAM :)
Voor snapshots zou ik dan de standaard GCAM starten, maar voor wat specifiekere foto's, kan ik de custom GCAM openen en de juiste instellingen kiezen. Als het mogelijk is, vandaar mijn vraag.

[ Voor 6% gewijzigd door Mlazurro op 08-10-2022 16:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Beetje jammer dat je zo duidelijk ziet dat hij van camera switched. Beeldkwaliteit lijkt prachtig.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Deze zoom in foto's van 1x tot 30x met Super res zoom zien er nice uit, maar wacht nog even op de reviews voor meer resultaten.

https://www.gsmarena.com/...om_samples-news-56091.php

Cooling lijkt volgens arstechnica ook beter te zijn:
https://arstechnica.com/g...ut-than-last-years-model/

Pixel 7/7Pro Camera deep dive with Pixel camera hardware leader Alexander Schiffhauer
https://www.cnet.com/tech...-you-rethink-that-iphone/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 10:15
Enige wat nog interessant lijkt is de battery life in het echte leven of uitgebreide test. Wordt veel gezegd maar ben daar benieuwd naar. Voor de rest zijn de telefoons gewoon heel goed. Schone software, goede cameras. Gewoon laden, niet snel maar ook niet langzaam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
jaydenjarno schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 19:53:
Enige wat nog interessant lijkt is de battery life in het echte leven of uitgebreide test. Wordt veel gezegd maar ben daar benieuwd naar. Voor de rest zijn de telefoons gewoon heel goed. Schone software, goede cameras. Gewoon laden, niet snel maar ook niet langzaam
Volgens hun eigen tests 31 uur met normaal gebruik dacht ik. Als het 18 uur met zwaar gebruik is ben ik blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
barrymossel schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:00:
[...]

Volgens hun eigen tests 31 uur met normaal gebruik dacht ik. Als het 18 uur met zwaar gebruik is ben ik blij.
Hoe verhoudt zich dat tot een iPhone 13/14 of de laatste Samsungs?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-06 23:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik moet zeggen dat het er heel erg goed uit ziet! De cinematic blur wat voor toepassingen zijn daar voor? Het unblur is echt goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 12-09 16:28
Jedi_Pimp schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:39:
[...]

Hoe verhoudt zich dat tot een iPhone 13/14 of de laatste Samsungs?
Daar kom ik volgende week wel achter denk ik, ik heb een zwarte Pixel 7 Pro 256GB voor "erbij" genomen bij mijn verlenging.

long story short, half jaar terug na 9 jaar Android een overstap terug gemaakt naar iOS, en hoewel ik blij ben met die beslissing, er zijn er paar dingen die ik mis op iOS dat alleen Android kan, maar nu ik ook tevreden ben met iOS hou ik mijn 13 Pro dus ook

In ieder geval mijn 13 Pro houdt het 2 dagen vol met 6 a 7 uur screen on time, ik laad mijn toestel rond 30% a 40% op tot 100%.

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de Pixel 7 Pro dit haalt (prove me wrong Google, please :) ), maar als deze rond de gebruikstijd van mijn vorige toestel zit ben ik absoluut tevreden (mijn vorige toestel was een LG en haalde rond 6 a 7 uur screen on time als ik deze tot onder 10% leeg trok qua batterij)

We zullen het zien, maar sowieso wel blij dat ik bepaalde dingen straks weer wat makkelijker kan doen on the go.

iPhone is een werkpaard voor mij, maar de "fun" stukje van Android ben ik wel gaan missen, dat ik straks beide ga gebruiken is mijn eigen luxe probleem en schuld O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-06 23:04
Binnetie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:54:
[...]
De cinematic blur wat voor toepassingen zijn daar voor?
Zeg maar een "focusstand" voor video's. Achtergrond blurt, focus op het object.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
basvd schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:03:
[...]

Zeg maar een "focusstand" voor video's. Achtergrond blurt, focus op het object.
Nu ik het een paar keer bekeek zie ik het inderdaad ook. Als ze bewegen blijf je het object scherp zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:51
Binnetie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:54:
[...]

Ik moet zeggen dat het er heel erg goed uit ziet! De cinematic blur wat voor toepassingen zijn daar voor? Het unblur is echt goed!
Cinematic blur vind ik nog niet overtuigend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
basvd schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 20:47:
Foto voorbeelden [...] Zoom en unblur resultaten zien er veelbelovend uit!
Zijn allemaal plaatjes van Google zelf, daar zitten uiteraard de beste kiekjes ooit tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje7
Per ongeluk een case van de Pro besteld. Merkte het meteen toen ik het vastpakte. Ben blij (komend van de GP3) dat ik voor de GP7 ben gegaan qua grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 20:28
Is het camera gedeelte van de Pro nu bij alle drie de kleuren chroom/zilver of heeft elke telefoon nu een iets andere kleur?

Wit lijkt chroom/zilver.
Groen lijkt een beetje brons.
Zwart heeft een wat donkerder chroom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
DoubleDutch schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:41:
Is het camera gedeelte van de Pro nu bij alle drie de kleuren chroom/zilver of heeft elke telefoon nu een iets andere kleur?

Wit lijkt chroom/zilver.
Groen lijkt een beetje brons.
Zwart heeft een wat donkerder chroom.
Zijn inderdaad verschillend van kleur

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
TheFes schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 21:43:
[...]

Zijn inderdaad verschillend van kleur
Als je op YouTube kijkt dan lijken ze allemaal gewoon chroom, vandaar mijn vraag.

Zouden ze de telefoons bij belsimpel in Zwolle hebben liggen om even te kijken en voelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zijn anders zoals TheFes zegt.
Mat bij de 7, glimmend bij de 7 Pro.

Google Pixel 7 vs 7 Pro

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 08-10-2022 22:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Binnetie
DoubleDutch schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:02:
[...]

Als je op YouTube kijkt dan lijken ze allemaal gewoon chroom, vandaar mijn vraag.

Zouden ze de telefoons bij belsimpel in Zwolle hebben liggen om even te kijken en voelen?
Ja liggen er! Net als bij een vrouw kies je ook je telefoon uit door even te kijken en te voelen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03:33
Binnetie schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 22:23:
[...]

Ja liggen er! Net als bij een vrouw kies je ook je telefoon uit door even te kijken en te voelen!
Als je er maar niks indrukt bij de Belsimpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:23
Jedi_Pimp schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 03:33:
[...]

Videokwaliteit ziet er goed uit, zoom shakiness wat minder.
Zoom op zo'n sensor is niet zo gek dat dat gaat trillen. Dat krijg je echt niet strak. Tot 10x vind ik het er nog best prima uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:28
Camiel schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 09:35:
[...]

Zoom op zo'n sensor is niet zo gek dat dat gaat trillen. Dat krijg je echt niet strak. Tot 10x vind ik het er nog best prima uit zien.
De S22 Ultra doet het anders erg goed tot 30x zoom dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten met onder andere camera kwaliteit tussen S21/S22 Ultra en pixel 7 (pro). Ik heb zelf nu nog Samsung S21 Ultra en best tevreden met de camera en dan vooral zoom capaciteit en dergelijke. Tijdens vakanties toch wel aantal scenario's gehad waarbij de camera zoom kwaliteit best goed te pas kwam.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pietje7
Google lanceert een nieuwe podcast, genaamd Made by Google. De podcast wordt geleid door de Nederlandse PR-man van het bedrijf, Rachid Finge. De eerste aflevering staat in het teken van smartphonecamera’s, wat uiteraard vooral draait om de zoomfunctie van de net aangekondigde Pixel 7-telefoons.

YT: YouTube: Made by Google Podcast Episode 01: Zooming in on Smartphone Cameras

Spotify: https://open.spotify.com/...GBkQ&utm_source=copy-link

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Ik wil een Google Pixel 7 pro met Pixel Watch LTE-versie bestellen :)

Voor de LTE versie functionaliteit heb je een eSim nodig, en dan zou dat een gekloonde digitale versie moeten zijn van je originele sim van je Mobiele Provider.

ter info: Ik heb nog niet eerder een LTE smartwatch of uberhaupt een smartwatch gebruikt.

Weet iemand of de Mobiele provider in dit verhaal _specifiek_ de pixel watch dient te ondersteunen? Apple watch is ook al even uit in Nederland, en daar zou dit net zo moeten werken.
Of is alleen de 'sim-kloon dienst' een vereiste bij keuze voor de mobiele provider? Weet iemand hoe dit werkt voor specifiek de google pixel watch?
En bij welke providers kan je dan in NL hiervoor terecht ?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:47

Ves

A gadget addicted Bounty

Zou denken T-Mobile omdat ze de samenwerking met Google hebben.
En omdat ze het ook hebben gedaan met de Apple Watch.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Gezichtsherkenning is nu al de meest gemiste functie op mn Pixel 6 Pro :+ Dat werkt gewoon smooth, fijn en tot dusver ook prima in de schemer. En de macrofunctie vind ik zelf erg fijn, maar dat komt omdat ik zelf veel fotografeer met mn telefoon. Jammer is wel dat je 'm niet handmatig kan activeren... Wel erg shiny shiny allemaal qua behuizing en camerabalk trouwens, dat vond ik bij de 6 Pro iets mooier, maar okee.

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 09-10-2022 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
CLB schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:42:
Gezichtsherkenning is nu al de meest gemiste functie op mn Pixel 6 Pro :+ Dat werkt gewoon smooth, fijn en tot dusver ook prima in de schemer. En de macrofunctie vind ik zelf erg fijn, maar dat komt omdat ik zelf veel fotografeer met mn telefoon. Jammer is wel dat je 'm niet handmatig kan activeren... Wel erg shiny shiny allemaal qua behuizing en camerabalk trouwens, dat vond ik bij de 6 Pro iets mooier, maar okee.
Ik gebruik sinds ik vorige week m’n pixel 5 naar rebuy heb gestuurd een iPhone 11 en ik vind de face unlock briljant. Is het daarmee te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdruwe
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik ben als Belg van plan om de Pixel 7 te kopen via Belsimpel maar vraag me af wat het ontbreken van de volgende 2 items gaat hebben om mijn dagdagelijkse ervaringen (provider = Proximus):
  • Geen 5G ondersteuning
  • Geen VoLte ondersteuning
Ik gebruik momenteel en OnePlus 6 en daarvoor is volgens de Proximus ook geen VoLte support voor (https://www.proximus.be/s...-activeren/device/oneplus)

Toevallig nog belgen die ervaringen kunnen delen van soortgelijke problemen op andere Pixel toestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja: met goed licht is het net zo snel en fijn.
Nee: met slecht licht is de iPhone beter, die werkt met infrarood, Pixel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:55
CLB schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:34:
[...]

Ja: met goed licht is het net zo snel en fijn.
Nee: met slecht licht is de iPhone beter, die werkt met infrarood, Pixel niet.
En qua veiligheid? Is het net zo veilig als Face ID?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volkan1984 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:53:
En qua veiligheid? Is het net zo veilig als Face ID?
Ook niet nee, er wordt namelijk geen 3D-scan van je gezicht gemaakt. Leuk dus om te ontgrendelen, maar betalen of inloggen in apps laat Google niet eens toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Pietje7 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:03:
Google lanceert een nieuwe podcast, genaamd Made by Google. De podcast wordt geleid door de Nederlandse PR-man van het bedrijf, Rachid Finge. De eerste aflevering staat in het teken van smartphonecamera’s, wat uiteraard vooral draait om de zoomfunctie van de net aangekondigde Pixel 7-telefoons.

YT: YouTube: Made by Google Podcast Episode 01: Zooming in on Smartphone Cameras

Spotify: https://open.spotify.com/...GBkQ&utm_source=copy-link
Typisch Google, hun podcast is niet te vinden in hun eigen Podcasts app :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Vandaag bij belsimpel even de 7 en de 7Pro mogen aanschouwen, beide zijn erg mooie telefoons.
Bij de pro zijn de camera balkjes gewoon allemaal van glanzend chroom, de 7 heeft deze in matte kleur wat een stuk mooier is.
Was samen met mijn vriendin aan het kijken voor haar verjaardag en we waren het er beide over eens dat het scherm gewoon te donker was, op zijn helderst even een 4K HDR filmpje op gezet en hadden allebei zoiets als hmmmmm ziet er niet uit. 🤔
Weet zeker als je buiten had gestaan met zonlicht dat je weinig van het filmpje had mee gekregen.
Verder erg fijn toestel in gebruik, camera voelde en zag er goed uit.
Filmen konden wij niet uit proberen want dat was door Google uitgeschakeld.
Alles liep vloeiend.
Vriendin heeft een S10E en deze heeft het scherm gewoon een stukje mooier, we liepen ook de winkel uit met dat word hem niet voor dat geld. 🤐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imbalanced
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-07 14:56
Ves schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:02:
Zou denken T-Mobile omdat ze de samenwerking met Google hebben.
En omdat ze het ook hebben gedaan met de Apple Watch.
Ok, dat zou dan op zich een veilige/beste keuze lijken zonder over meer info te beschikken.

Wel ben ik nog steeds nieuwsgierig naar de technische werking. Is de pixel watch LTE iets wat apparaat-specifiek door de Provider ondersteund dient te worden, vanwege bijv het fabriek-certificaat van google die ook bij de mobiele provider aangekocht of geinstalleerd dient te zijn, of is een algemenere e-sim aanbod al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:39
DoubleDutch schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:28:
Vandaag bij belsimpel even de 7 en de 7Pro mogen aanschouwen, beide zijn erg mooie telefoons.
Bij de pro zijn de camera balkjes gewoon allemaal van glanzend chroom, de 7 heeft deze in matte kleur wat een stuk mooier is.
Was samen met mijn vriendin aan het kijken voor haar verjaardag en we waren het er beide over eens dat het scherm gewoon te donker was, op zijn helderst even een 4K HDR filmpje op gezet en hadden allebei zoiets als hmmmmm ziet er niet uit. 🤔
Weet zeker als je buiten had gestaan met zonlicht dat je weinig van het filmpje had mee gekregen.
Alles liep vloeiend.
Vriendin heeft een S10E en deze heeft het scherm gewoon een stukje mooier, we liepen ook de winkel uit met dat word hem niet voor dat geld. 🤐
Raar, de helderheid van de 7 Pro zou ongeveer twee keer zo hoog moeten zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saltajose
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-08 21:20
Homeland schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:09:
[...]

https://podcasts.google.c...BvZGlnZWUuaW8vZmVlZC9tcDM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:39
Op mijn huidige OnePlus 6T gebruik ik nog steeds de 3 navigatie buttons onder in beeld. Kun je op de Pixel de 3 buttons indelen zoals je wilt, bijvoorbeeld met back rechts ipv links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:07
zunrob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:47:
[...]

Raar, de helderheid van de 7 Pro zou ongeveer twee keer zo hoog moeten zijn...
Inderdaad, de helderheid van de S10e is 800 nits volgens de fabrieksopgave (in reviews zo te zien tussen de 600 en 900; zal afhankelijk zijn hoe ze meten) en de 7 zit op 1400 nits en de 7 Pro op 1500 nits volgens de specs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
Alles liep vloeiend.
Wat een vreemd verhaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:28
Alles liep vloeiend.
Kan zijn dat die 1500nits alleen in auto stand gehaald wordt en handmatig slechts tot 500 bijvoorbeeld. Of dat de helderheid in 'demo mode' geblokkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:28
Alles liep vloeiend.
@CLB wat is jouw ervaring hiermee?

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
.... we waren het er beide over eens dat het scherm gewoon te donker was, op zijn helderst even een 4K HDR filmpje op gezet en hadden allebei zoiets als hmmmmm ziet er niet uit. 🤔
....
En had je het scherm handmatig op de meest heldere stand gezet? Handmatig gaan de meeste, zo niet alle, telefoons een stuk minder fel gaan dan wanneer dit automatisch geregeld/ingesteld wordt.

Even wat van de pixel 6 opgezocht (van de 7 is deze test er nog niet):
manually attainable 477nits and the ambient light mandated 846nits are very good results.
S10e
We ran the usual screen tests and saw some impressive digits. The maximum brightness in manual mode is just 389 cd/m2 but can go up to 803 nits in Max Auto mode.

[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 10-10-2022 07:38 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
Vond het ook erg vreemd, want de Pro zou kwa helderheid boven de S10E moeten zitten met 1500 nits, had in de instellingen gekeken en deze stond op zijn hoogst, auto zag ik ook niet.
Zou het kunnen dat het een demo model was, want het video opnemen stond op de pro ook uit. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Homeland schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 22:09:
[...]

Ik kan hem nu gewoon vinden in de Podcast app hoor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vooralsnog niks geks op aan te merken.
25% hogere helderheid ten opzichte van 6-serie... dat moet ik echter nog wel verder bekijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Wat een paniek allemaal omdat iemand roept dat hij/zij vindt dat de screen brightness niet goed is, maar niet verteld of het een 7 of 7 Pro is..... en wat hij precies heeft gedaan om het te verhelpen, wel trekt hij de conclusie dat ALS hij buiten had gestaan het helemaal niet goed was gegaan...

Dus voor alle mensen die misschien een slapeloze nacht hebben gehad.... even wat boerenlogica :+

Niemand zover van de hand-ons reviews of users die al een 7 of 7Pro gebruiken/gebruikt hebben, heeft het over dat de screen brightness onvoldoende is...... althans niet bij de info die ik heb gezien.

Dus bij deze.... een feelgood item over de brightness van de 7pro en zijn ervaringen door iemand die weer een filmpje heeft gemaakt over nieuws van de pixel 7 series.... :P

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Jammer dat de meeste beschikbare beelden tot nu toe van de Pro afkomstig zijn. Ben des te meer benieuwd naar foto's en video's van de 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Laatst online: 03:33
GetaGrip schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:22:
Wat een paniek allemaal omdat iemand roept dat hij/zij vindt dat de screen brightness niet goed is, maar niet verteld of het een 7 of 7 Pro is..... en wat hij precies heeft gedaan om het te verhelpen, wel trekt hij de conclusie dat ALS hij buiten had gestaan het helemaal niet goed was gegaan...

Dus voor alle mensen die misschien een slapeloze nacht hebben gehad.... even wat boerenlogica :+

Niemand zover van de hand-ons reviews of users die al een 7 of 7Pro gebruiken/gebruikt hebben, heeft het over dat de screen brightness onvoldoende is...... althans niet bij de info die ik heb gezien.

Dus bij deze.... een feelgood item over de brightness van de 7pro en zijn ervaringen door iemand die weer een filmpje heeft gemaakt over nieuws van de pixel 7 series.... :P

[YouTube: Pixel 7 Pro Display Brightness, Battery Life and Overheating: This is GREAT!]
Inderdaad en lijkt me ook sterk. De brightness van mijn Pixel 6 Pro vind ik al erg goed dus slechter kan het niet worden lijkt me?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zunrob schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 23:21:
Op mijn huidige OnePlus 6T gebruik ik nog steeds de 3 navigatie buttons onder in beeld. Kun je op de Pixel de 3 buttons indelen zoals je wilt, bijvoorbeeld met back rechts ipv links?
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Iemand een antwoord?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
qwasd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:28:
De brightness van mijn Pixel 6 Pro vind ik al erg goed dus slechter kan het niet worden lijkt me?
Alles kan, maar dat is het niet ;)
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:10:
Daar ben ik ook benieuwd naar. Iemand een antwoord?
Kan niet standaard bij Pixels nee, gewoon lekker gestures gebruiken, gelijk volledig scherm om te genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 10:10:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Iemand een antwoord?
Ja, op mijn Pixel 5 kan je dit in ieder geval nog wel instellen
Pagina: 1 ... 4 ... 69 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen