Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xfile
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 19:26
barrymossel schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:42:
De 7 en voornamelijk binnenshuis. De Pixel 5 deed het beter. Heb wel dual sim. En uurtje in het zwembad bij het afzwemmen van m'n dochter gezeten. Dus warm...
De Pixel 5 heeft een kleinere scherm en verbruikt daarom minder stroom.

Whereof one cannot speak, one must remain silent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:43

pdavie2311

Live life to the fullest..

3,5 uur en 44%. Vanaf 10.10 met 100% van lader..Pro..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
pdavie2311 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:13:
3,5 uur en 44%. Vanaf 10.10 met 100% van lader..Pro..
Zou er even bij vermelden of dit binnen of buitenshuis is.

Met mijn iPhone haal ik gemiddeld 10 uur sot, maar dat is binnen. Buiten is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Xfile schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:04:
[...]

De Pixel 5 heeft een kleinere scherm en verbruikt daarom minder stroom.
Beetje appels met peren vergelijken want de Pixel 7 heeft een grotere accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Knamix schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:26:
[...]

Zou er even bij vermelden of dit binnen of buitenshuis is.

Met mijn iPhone haal ik gemiddeld 10 uur sot, maar dat is binnen. Buiten is een ander verhaal.
Deels binnen en buiten,haha. Veelal binnen
Maar zoals gezegd hier, geef het een week om te optimaliseren denk ik?

[ Voor 9% gewijzigd door pdavie2311 op 15-10-2022 19:29 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 12:32
Ik heb eerder dit jaar m'n (oneplus) telefoon een complete factory-reset gegeven en tijdens de eerste paar dagen vloog de batterij omlaag, dat ik vaak na werk even moest opladen in plaats van het tot bed te redden. Na verloop van tijd trok dat weer bij en kwam ik weer thuis met 40% zoals ik gewend was.
Je moet niet onderschatten wat voor optimalisaties Android doet die een paar dagen nodig hebben om ingeregeld te raken.

Maargoed, waarschijnlijk zal het alsnog geen enorme hoogvlieger zijn qua batterij met die door Samsung gemaakte chip (hun procedé is wat onzuiniger dan die van TSMC) en het scherm van de Pro zal wel wat meer verbruiken zijn tijdens maximale helderheid.

Voor mij is het niet echt een nadeel maar dat kan voor anderen zwaarder wegen. Ik denk vooral dat we het eerst nog een weekje af moeten wachten voordat we goed kunnen oordelen over de batterij, als de telefoon effe heeft kunnen acclimatiseren ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 18:23

TradeMarkNL

Videoproducer
ikt schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 15:15:
[...]

De Pixel 7 kun je hopelijk straks gewoon recht van Google kopen, geen omwegen nodig.

Ervaring met oudere Pixels (4a 5G): Kopen van webshops en hopen dat ze een beetje meewerken :+ Destijds van Saturn (De) gekocht, dat niet internationaal verkocht/verzond. Gekocht met PayPal, in het adresveld postcode + woonplaats gezet, in het postcodeveld 00000 ingevuld en woonplaats Nederland.

Bij sommigen is die niet doorgegaan, ik had meer geluk en het was succesvol aangekomen :P
Ben wel benieuwd of dit nu nog steeds zou werken voor de pixel 7 in de Duitste Google store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:49
TradeMarkNL schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:48:
[...]

Ben wel benieuwd of dit nu nog steeds zou werken voor de pixel 7 in de Duitste Google store.
Werkt niet zie levertijden topic.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile
Knamix schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:27:
[...]

Beetje appels met peren vergelijken want de Pixel 7 heeft een grotere accu.
Dan is het wat anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Toestel gisteren binnen, vandaag een hele dag mee gespeeld. Ik denk dat ik hem lekker cadeau doe aan mijn mams, die is toe aan nieuw toestel (loopt al jaren met de S9). Ik blijf nog een tijdje doorgaan met mijn 13 Pro Max.

Ik moet zeggen, Android 13 is ge-wel-dig, en mooi!
De Pixel voelt heerlijk vloeiend aan en de camera is geweldig.

Waarom ik hem dan toch niet zelf hou?
Wanneer ik mijn iPhone vast heb, dan voelt het toch echt alsof ik een toestel van pure kwaliteit in handen heb. Dit is bij de Pixel niet het geval. Hij is licht en na 1 (!) dag zie ik al een aantal kleine krasjes aan de aluminium frame. Mijn iPhone is naked en krasloos. De Pixel voelt gewoon goedkoop aan en dat is ontzettend jammer, want de software is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
scandalous schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:20:
[...]

@nightcrow Ik heb ook een topic gestart op het KPN forum om te vragen wanneer deze optie volledig beschikbaar komen. Hopelijk komt er snel reactie.

https://forum.kpn.com/mob...et-volledig-actief-575388
Top. Had er zelf ook al een topic gestart, hoe meer hoe beter zou ik zeggen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 17:55:
Ik heb hetzelfde probleem (gewone pixel 7). Bij Jumbo werkte het wel maar bij zo'n mobiele betaalterminal niet, kreeg ook de ongeldige pas melding icm Rabobank.
Bij mij werkt mobiel betalen soms wel, maar in de meeste gevallen niet. Ik heb het vermoeden dat het alleen werkt bij de nieuwste betaal automaten. Aangezien het twee keer goed ging bij een nieuw soort betaal automaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
maurits187 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:35:
[...]

Bij mij werkt mobiel betalen soms wel, maar in de meeste gevallen niet. Ik heb het vermoeden dat het alleen werkt bij de nieuwste betaal automaten. Aangezien het twee keer goed ging bij een nieuw soort betaal automaat
Met mobiel betalen bedoel je Google Pay neem ik aan. Ik heb ING en dat werkt tot nu toe overal op verschillende apparaten gewoon elke keer. Van kubus tot voorinsteek, openbaar toilet machine, koffie machine etc. (Geen idee hoe ik ze allemaal precies moet omschrijven).

[ Voor 4% gewijzigd door Golf2vr6 op 15-10-2022 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Golf2vr6 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:40:
[...]

Met mobiel betalen bedoel je Google Pay neem ik aan. Ik heb ING en dat werkt tot nu toe overal op verschillende apparaten gewoon elke keer. Van kubus tot voorinsteek, openbaar toilet machine, koffie machine etc. (Geen idee hoe ik ze allemaal precies moet omschrijven).
Mobiel betalen bij ING werkt niet via Google Pay

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
TheFes schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:42:
[...]

Mobiel betalen bij ING werkt niet via Google Pay
Dat bedoel ik juist ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
sanntje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:20:
Toestel gisteren binnen, vandaag een hele dag mee gespeeld. Ik denk dat ik hem lekker cadeau doe aan mijn mams, die is toe aan nieuw toestel (loopt al jaren met de S9). Ik blijf nog een tijdje doorgaan met mijn 13 Pro Max.

Wanneer ik mijn iPhone vast heb, dan voelt het toch echt alsof ik een toestel van pure kwaliteit in handen heb. Dit is bij de Pixel niet het geval. Hij is licht en na 1 (!) dag zie ik al een aantal kleine krasjes aan de aluminium frame. Mijn iPhone is naked en krasloos. De Pixel voelt gewoon goedkoop aan en dat is ontzettend jammer, want de software is geweldig.
Hoe heb je de accu ervaren in vergelijking met je 13 pro max?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
Heb sinds gisteren de 7 in gebruik en hij bevalt erg goed. Kom van de Pixel 3A af en dit voelt echt als een grote broer. Had tussendoor tijdelijk een Samsung en het is heerlijk om weer terug te zijn bij stock Android. Foto's en video's zijn super en alles werkt vloeiend zoals het hoort. Los van een paar kleine puntjes (het niet kunnen wijzigen van de volgorde van de buttons in de nav bar en het ontbreken van NFC- en sync-tile) is dit echt wel een blijvertje.

Voorwaarde voor mij was dat volte zou werken met KPN. Dat werkt prima, nu nog even lobbyen voor vowifi. Bizar dat dat op een 5 jaar oude Galaxy S8 gewoon standaard werkt en op de 7 niet out of the box.

Batterijduur valt me niks tegen, maar ik zet veel dingen uit (syncen doe ik veelal handmatig bv). Deze guide van XDA is ook wel inspirerend maar wees terughoudend met name met die debloat list! Zo werkt NFC volgens mij niet meer als je hem zo overneemt, en er is ook van alles aan te merken op de extreme debloating en het uitschakelen van allerlei dingen, maar er zitten ook wel nuttige tips bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Knamix schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

Daar kan je niets van zeggen na één dag. Het duurt tot wel een week voordat een Pixel alles op orde heeft en je weet wat de accuduur is.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
Golf2vr6 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:40:
[...]

Nee ik bedoel geen Google pay want dat is nog niet beschikbaar bij de ING in Nederland. Maar je kan wel met je telefoon betalen met ING, door het invoeren van een digitale betaalpas. Met de pixel 6 pro heb ik nog nooit problemen. Maar nu met de 7 pro is het geloof ik van de tien keer, acht keer mislukt. Geen idee waar het aan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Knamix schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:48:
[...]

Ik heb de Pixel maar 1 dag goed gebruikt natuurlijk, dus valt weinig over te zeggen. De batterij van mijn 13 Pro Max is in ieder geval ontiegelijk goed. Makkelijk 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Soundwork schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 18:45:
[...]

En 1 van de SIM kaarten heb je nu verbonden met 5G?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
maurits187 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Nee ik bedoel geen Google pay want dat is nog niet beschikbaar bij de ING in Nederland. Maar je kan wel met je telefoon betalen met ING, door het invoeren van een digitale betaalpas. Met de pixel 6 pro heb ik nog nooit problemen. Maar nu met de 7 pro is het geloof ik van de tien keer, acht keer mislukt. Geen idee waar het aan ligt
Ik schrijf blijkbaar onduidelijk. Ik probeer dus aan te gegeven dat ik ING gebruik en nergens last van heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

offtopic, dus weg

[ Voor 97% gewijzigd door PaT op 16-10-2022 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:56
Florine schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 08:21:
Het valt mij op dat scrollen, tov mijn Huawei mate 20 pro ook schokkeriger lijkt/is. Ik denk alleen niet per se door performance,alleen doordat bij scrollen mijn vinger op het scherm blijft, Huawei daar soepeler mee omging, en deze daardoor wat blijft haperen, Herkent iemand dit?
Ik heb het dan dus over langzaam lezend scrollen, zoals een nieuwsbericht of dit forum. Waarbij je vinger tijdens het lezen op het scherm blijft om langzaam mee te scrollen.
Hier heb ik ook last van (non-pro). Zelfs al een factory reset gedaan (was bang voor een virus oid), maar dat verhielp niets. Hij scrollt keurig mee, maar lijkt vrij regelmatig een mini hapering te hebben.

Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 5% gewijzigd door TiesB op 15-10-2022 21:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

TiesB schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:37:
[...]

Hier heb ik ook last van (non-pro). Zelfs al een factory reset gedaan (was bang voor een virus oid), maar dat verhielp niets. Hij scrollt keurig mee, maar lijkt vrij regelmatig een mini hapering te hebben.

Yes, op Reddit staan aardig wat berichten erover. Zelf geen last van.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knamix
offtopic, dus weg

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 16-10-2022 07:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Golf2vr6 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:09:
[...]

Ik schrijf blijkbaar onduidelijk. Ik probeer dus aan te gegeven dat ik ING gebruik en nergens last van heb....
Bij mij is het met ING 50/50, vreemd aangezien ik met de Pixel 5 nergens last van had.

Kleine accu update: vanmorgen om 8 van de lader, 4u50 scherm tijd en nog 30% batterij. Prima voor mij.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
barrymossel schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:29:
[...]

Ik vind juist de vingerafdruk echt perfect. Elke keer spot on. Gezichtsherkenning is maar mwah. Misschien nog een "extra" gezicht registreren.

Accuduur vind ik voorlopig erg matig. Als ik vandaag de dag niet fatsoenlijk door kom dan gaat ie toch terug.
En hoe is het gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

offtopic, dus weg

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 16-10-2022 07:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Accu valt niet tegen hier maar kan ook niet zeggen dat het fantastisch is. Gewoon goed.

Komende week zit ik in Valencia met 28 graden. Heel benieuwd naar de accu en de warmte van het toestel. Want zeker dat laatste was afgelopen zomer om te janken bij de 6 Pro.

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 15-10-2022 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

outlandos schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 22:34:
Accu valt niet tegen hier maar kan ook niet zeggen dat het fantastisch is. Gewoon goed.

Komende week zit ik in Valencia met 28 graden. Heel benieuwd naar de accu en de warmte van het toestel. Want zeker dat laatste was afgelopen zomer om te janken bij de 6 Pro.
Ben heel benieuwd naar je ervaringen, aangezien de zon daar schijnt! Hou ons op de hoogte :) en natuurlijk veel plezier!

-

Hier de Pixel 7 Pro om 8u van de lader. 2,5 SOT en nog 51 procent over. Is het huis niet uit geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Nfear schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 15:10:
Is er een optie om bij het invullen van een pincode automatisch door te gaan i.p.v. extra toets om verder te gaan?
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Knamix schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:58:
[...]

Heb de 13 pro max in het grijs en heb tot op heden (toestel sinds maart in bezit) nergens krasjes.

Wel haal ik het toestel om de week even uit de case om het schoon te maken.

Hoeft maar 1 zandkorrel tussen te zitten en je heb een kras, maar dat is met alle toestellen.
Goede tip voor iedere telefoon in ieder geval.

Ik ken zoveel mensen die een hoesje gebruiken, maar hun telefoon eigenlijk nooit eruit halen (of zelden) en dan verbaasd kijken dat het vol met krassen zit.

Hier ook iedere week mijn telefoon uit het hoesje voor een schoonmaak, hetzelfde geldt voor de case (is makkelijk met TPU).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
TiesB schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:37:
[...]

Moet zeggen dat het mij nu, 2 dagen later, niet meer opvalt. Dat zegt niet dat het er niet meer is, maar wellicht was de Huawei echt soepeler en was het contrast in het begin voor mij groot. Nu ik dit gewend ben na 2 dagen, merk ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen31
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07 06:37

De iphone voelt inderdaad super luxe aan heb hem zelf ook,maar de pixel goedkoop aanvoelend kan ik absoluut niet begrijpen.
Heb hem hier in mij handen en voelt perfect afgewerkt aan,krassen ligt beetje aan jezelf een iphone krijgt ook zeker krassen als je er niet voorzichtig mee bent.
Mij ervaring is dat iphone schermen best snel krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Pietje7 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:33:
Ja ik heb hetzelfde.. krijg het niet geüpdatet (P7)
Toch wel apart dat het niet te updaten is op een Pixel :P. En dat de toestellen (of in ieder geval de ROMs/system images) een dikke drie maanden klaar lagen. Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Propane schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 01:49:
[...]
Toch wel apart dat het niet te updaten is op een Pixel :P. En dat de toestellen (of in ieder geval de ROMs/system images) een dikke drie maanden klaar lagen. Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden.
Geen idee maar ik heb 32.6.15 en die is van 6 oktober, toch heb ik ook een
! ervoor staan. Telefoon geeft ook Juli aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-10-2022 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Vannacht negen procent verloren aan batterijcapaciteit. (tussen 23:15 en 07:45).
Hoe is dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Steeffoon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 07:48:
Vannacht negen procent verloren aan batterijcapaciteit. (tussen 23:15 en 07:45).
Hoe is dat bij jullie?
Hij staat hier snachts op de Pixel Stand 2. Begin ik met een volle telefoon de volgende dag...Volgens mij is dat helaas wel een beetje normaal, mijn iPhone deed dat ook dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ecm.smits
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 21:18
Goedemorgen,

Is het mogelijk om een schema in te stellen voor het always on display. Dus dat hij in de avond automatisch uit gaat. En in de ochtend weer aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
ecm.smits schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:32:
Goedemorgen,

Is het mogelijk om een schema in te stellen voor het always on display. Dus dat hij in de avond automatisch uit gaat. En in de ochtend weer aan.
In de instellingen naar Digital Wellbeing - Bedtime mode.
Hier kan je een aantal instellingen doen, zoals de tijd dat deze aan gaat en welke opties qua scherm/geluid er gebeuren. Die van mij gaat aan van 21-8, verder kan je Do Not Disturb aanzetten, instellen dat Bedtime mode uitgaat bij je alarm en bij 'Screen options at bedtime' kan je kiezen voor 'Keep the screen dark' om je Always-On-Display uit te zetten.

PSN: Redrafted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 23:15:
[...]

Goede tip voor iedere telefoon in ieder geval.

Ik ken zoveel mensen die een hoesje gebruiken, maar hun telefoon eigenlijk nooit eruit halen (of zelden) en dan verbaasd kijken dat het vol met krassen zit.

Hier ook iedere week mijn telefoon uit het hoesje voor een schoonmaak, hetzelfde geldt voor de case (is makkelijk met TPU).
Ik gebruik nooit een hoesje ik wrap ze altijd en laat ze niet vallen.
Lelijk een hoesje en extra gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 13:03
ecm.smits schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:32:
Goedemorgen,

Volgens mij alleen in de bedtijd stand, staat bij mij ook aan vanaf 22.30 tot 07.00

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardtarget
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 16:56
Hoe is dat bij jullie?
Hier vannacht 7% in 4 uur tijd met always display on aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bennyb30
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-03 12:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bij mij heeft het contactloos betalen nog niet gewerkt bij mijn pro icm Rabobank en Google Pay. Er komt wel een vinkje van Google Pay op mijn scherm te staan als ik de telefoon gebruik en daarna ook de melding 'geweigerd'.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:30
Heb de Pixel 7 nu een paar dagen in gebruik, dit is mijn ervaring tot nu toe. Batterij vind ik niet slecht maar ook absoluut niet echt goed (kan nog recht trekken) geen gekke dingen gezien van stutters ofzo. Wel wordt de telefoon snel warm een echte heethoofd dus, benieuwd hoe dit met warm weer gaat zijn. Foto's heb ik nog niet getest komt nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 21:20
Hoe is dat bij jullie?
Ik had de P7P gisteren avond vol geladen naar 100% en afgelopen nacht na ongeveer 9 uur tijd stond hij op 98%. Was wel met Internet, bluetooth en locatie allemaal uit. Scherm stond ook uit.

Ik wilde hem gisteren eenmalig tot 0% laten leeglopen maar dat duurde best wel lang, vooral onder de 10%, uiteindelijk bij 3% maar aan de lader gehangen.
Kan er op duiden dat er wat meer reserve is dan dat hij aangeeft en dat dat nog onderdeel is van het leerproces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Ik heb bij moeten laden jammer genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Hoe is dat bij jullie?
Hier 7% maar ik slaap iets korter dan jij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Newday schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 09:39:
[...]

Ik had de P7P gisteren avond vol geladen naar 100% en afgelopen nacht na ongeveer 9 uur tijd stond hij op 98%. Was wel met Internet, bluetooth en locatie allemaal uit. Scherm stond ook uit.

Ik wilde hem gisteren eenmalig tot 0% laten leeglopen maar dat duurde best wel lang, vooral onder de 10%, uiteindelijk bij 3% maar aan de lader gehangen.
Kan er op duiden dat er wat meer reserve is dan dat hij aangeeft en dat dat nog onderdeel is van het leerproces.
Waarom leeg lopen tot 0% ? Voor de hedendaagse accu is dat helemaal niet goed. Het beste laat je je percentage altijd ergens tussen de 10 en 90%.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 11:27
Deze review laat goed de verbeteringen zien van de nieuwe Tensor chip. Bij constante belasting blijven de prestaties meer op peil, duidelijk verschil ook met de Pixel 6 (Pro).
The Tensor G2 sustains performance better than some Snapdragon 8 Gen 1-powered phones.
https://www.androidauthor...2-benchmark-test-3219452/

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 09:19
outlandos schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 09:57:
[...]

Waarom leeg lopen tot 0% ? Voor de hedendaagse accu is dat helemaal niet goed. Het beste laat je je percentage altijd ergens tussen de 10 en 90%.
Eens in de twee maanden helemaal leeg laten lopen is prima. Dan kan je de batterij-sensor ijken.

En er stond eenmalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Millert schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 09:59:
Deze review laat goed de verbeteringen zien van de nieuwe Tensor chip. Bij constante belasting blijven de prestaties meer op peil, duidelijk verschil ook met de Pixel 6 (Pro).

[...]

https://www.androidauthor...2-benchmark-test-3219452/
Amper, benchmarks zijn piekprestaties die niet echt representatief zijn voor gebruik. Ik mis met name het verbruik en de temperatuur over langere periodes.

Alsof je sportwagens alleen op absolute topsnelheid vergelijkt.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:23
Mijn eerste bevindingen van de 7 Pro:
- Formaat went snel.
- Batterij tot nu toe acceptabel, verwacht dat het nog wel beter wordt.
- Camera nog niet super van onder de indruk t.o.v. de Pixel 6. Maar heb volgens mij een bug in de camera app. Kan alleen zoomen met beide vingers. Heb ook niet de interface van 0,5 - 2 - 5x zoom, heel vaag. Kan dus ook niet zoomen met de slider.

Heb ook probleem met de Play Store die niet wil updaten. Zit op de versie van Juli 2022. Wellicht dat daar ook het probleem met de camera app zit.

Ik vrees dat ik een clean install moet doen. Wellicht dat het met het overzetten van de 6 naar de 7 Pro niet helemaal goed is gegaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Laatst online: 11:27
@nst6ldr Deze review laat toch juist optimalisaties zien niet gericht op piekprestaties?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Volkan1984 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 10:41:
[...]

Eens in de twee maanden helemaal leeg laten lopen is prima. Dan kan je de batterij-sensor ijken.

En er stond eenmalig.
Leeg als in uitvallen? Volgens mij doet dat meer schade dan je ermee opschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Millert schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 10:50:
@nst6ldr Deze review laat toch juist optimalisaties zien niet gericht op piekprestaties?
Het zijn de usual suspects, apps die even zwaar tegen de CPU/GPU aan leunen en op basis van cycles of framerate een score kwantificeren. Dat is voor desktops - met oneindig stroom en (praktisch) oneindig thermische aflating - allemaal prima. Voor telefoons is dat anders, met beperkte stroom en koeling ga je in de praktijk veel meer invloed merken van de kwaliteit van het procédé zelf.

Tensor 2 kan bijvoorbeeld wel sneller zijn dan 1, maar als ze beide 5nm zijn dan kan het heel goed dat de 2 sneller tegen throttling aanloopt of de accu leegtrekt dan 1, waardoor er praktisch geen verbetering is.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Golf2vr6
B-Art schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 10:49:
Mijn eerste bevindingen van de 7 Pro:
- Formaat went snel.
- Batterij tot nu toe acceptabel, verwacht dat het nog wel beter wordt.
- Camera nog niet super van onder de indruk t.o.v. de Pixel 6. Maar heb volgens mij een bug in de camera app. Kan alleen zoomen met beide vingers. Heb ook niet de interface van 0,5 - 2 - 5x zoom, heel vaag. Kan dus ook niet zoomen met de slider.

Heb ook probleem met de Play Store die niet wil updaten. Zit op de versie van Juli 2022. Wellicht dat daar ook het probleem met de camera app zit.

Ik vrees dat ik een clean install moet doen. Wellicht dat het met het overzetten van de 6 naar de 7 Pro niet helemaal goed is gegaan....
Playstore heeft iedereen.

En: Golf2vr6 in "[Google Pixel 7 (Pro)] Ervaringen & discussie"

[ Voor 11% gewijzigd door Golf2vr6 op 16-10-2022 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Golf2vr6 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 07:20:
[...]

Geen idee maar ik heb 32.6.15 en die is van 6 oktober, toch heb ik ook een
! ervoor staan. Telefoon geeft ook Juli aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfile

Leuk cadeautje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 22:37
Sandyman538 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 09:13:
Bij mij heeft het contactloos betalen nog niet gewerkt bij mijn pro icm Rabobank en Google Pay. Er komt wel een vinkje van Google Pay op mijn scherm te staan als ik de telefoon gebruik en daarna ook de melding 'geweigerd'.
Ook hier met ABN AMRO en Google Pay kreeg ik geweigerd bij de bakker. Voor de rest lijkt het een lokaal (Nederlands) probleem te zijn. Op Reddit kan ik alleen dit topic vinden: https://www.reddit.com/r/...rking_pixel_7_nyc_subway/

Later vandaag Morgen neem ik contact op met de bank. Kijken of zij iets in de logs terug kunnen vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Klovan op 16-10-2022 11:37 . Reden: bank vandaag gesloten ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:49
Hoe is dat bij jullie?
11% eraf in 12uur slaap (had nog wat in te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:49
Megupe schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

11% eraf in 12uur slaap (had nog wat in te halen)
P7p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:42

red bull

Keeps me awake !

blueman85 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:58:
[...]

Je kan bij je instellingen , display, helemaal onderop de mogelijkheid aanzetten voor verbetering met screen protectors ;)
Screen protector er af en vingerafdruk scanner werkt prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microburst
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 20:40
Klovan schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 11:33:
[...]

Ook hier met ABN AMRO en Google Pay kreeg ik geweigerd bij de bakker. Voor de rest lijkt het een lokaal (Nederlands) probleem te zijn. Op Reddit kan ik alleen dit topic vinden: https://www.reddit.com/r/...rking_pixel_7_nyc_subway/

Later vandaag Morgen neem ik contact op met de bank. Kijken of zij iets in de logs terug kunnen vinden.
Dus wat nu bekend is:
Rabobank / ING / ABN Geven dus bij sommige winkels de melding: ongeldige pas

Ben benieuwd wat ABN gaat zeggen, en hopelijk is er of komt er een fix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 22:54

Snoes

marcel

red bull schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:08:
[...]

Eerst verbetering aanzetten, daarna pas je vingerafdruk scannen. Scheelt ook veel gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 09:19
outlandos schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 10:58:
[...]

Leeg als in uitvallen? Volgens mij doet dat meer schade dan je ermee opschiet.
Eens in de paar maanden uit laten vallen, is geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:24
Net de helderheid getest van de Pixel 7 Pro tov iPhone 13 Pro. Beiden in zonlicht gehouden en de site van Tweakers open.

In eerste instantie was de Pixel helderder dan de iPhone dus dat was positief. Ben toen stukje van gaan filmen, hooguit 3min en heb daarna een Speedtest gedaan.
Toen naar Tweakers gegaan en viel me op dat de iPhone helderder was dan de Pixel dus dat was vreemd. Pixel voelde niet warm of zo. Instellingen nog even gechecked maar dat was goed.

Misschien een bug of dat de hoge helderheid maar voor eventjes is om wat voor reden dan ook.
Zal vandaag meer testen of ik een oorzaak kan vinden want ik vind het maar vreemd.

Update: blijkt 5min op Max helderheid en schakelt dan terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 16-10-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Microburst schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:12:
[...]

Dus wat nu bekend is:

Ben benieuwd wat ABN gaat zeggen, en hopelijk is er of komt er een fix :)
Bij sommige toestellen. Ik heb met ING werkelijk nergens last van. P7p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Microburst schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:12:
[...]

Dus wat nu bekend is:
Hier geen enkel probleem met Knab en een p7p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 13:03
red bull schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 12:08:
[...]

Als jij je telefoon zonder bescherming gebruikt is dat natuurlijk helemaal jou keuze ;) ook mét screen protector werkt de sensor prima!

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 12:10

itsoutthere

The Truth

maurits187 schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 20:57:
[...]

Hier ook. Tankstation lukt niet (inmiddels meerdere keren geprobeerd op verschillende dagen). Bij een tuincentrum weer wel.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minimum92
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik sluit ook aan bij de ervaringen met Google Pay en Rabobank.

Albert Heijn is geen probleem, maar een biertje afrekenen in de kroeg gisteren lukte niet. Ook melding "Ongeldige pas".

[ Voor 3% gewijzigd door Minimum92 op 16-10-2022 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Minimum92 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:53:

Albert Heijn is geen probleem, maar een biertje afrekenen in de kroeg gisteren lukte niet. Ook melding "Ongeldige pas".
Heb het alleen nog maar bij de supermarkt getest en werkte gelijk. Ligt het aan de terminal dan? Gebruik dit dagelijks en moet wel werken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Zal wellicht een Android 13 dingetje zijn? Misschien moet de app geüpdatet worden nog. Bij mij komt er ook niet echt een popup voor een vingerafdruk (maar kan ik hem wel doen als ik mn vinger op de goede plek houd). P7P met ING app

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
itsoutthere schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 14:07:
Zal wellicht een Android 13 dingetje zijn? Misschien moet de app geüpdatet worden nog. Bij mij komt er ook niet echt een popup voor een vingerafdruk (maar kan ik hem wel doen als ik mn vinger op de goede plek houd). P7P met ING app
Zoiets had ik net ook. Er kwam geen popup. Daarna de app geopend en toen werkte het wel. Op m'n pixel 5 met Android 13 werkte het altijd goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 08:41:
[...]

Ik gebruik nooit een hoesje ik wrap ze altijd en laat ze niet vallen.
Lelijk een hoesje en extra gewicht.
Ik laat mijn telefoon ook niet vallen, maar die dingen zijn mij te duur om zonder bescherming te gebruiken.

En ja hoesjes kunnen lelijk zijn, maar dat is een kapotte telefoon als deze valt ook, dus ik ga liever voor praktisch.

al snap ik wel dat bepaalde mensen graag een telefoon zonder gebruiken, voelt ook luxer aan maar wat mij betreft mogen telefoons weer van plastic zijn, ook de high ends omdat dat toch wat beter tegen klappen kan dan glas of aluminium, plus zo kunnen telefoon weer wat goedkoper worden (in een ideale wereld natuurlijk, al die bedrijven geven hun veel te hoge marges niet graag op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Het is vier uur en ik zit op 25%...

En even positief: mooie foto's maakt ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
barrymossel schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:09:

Schermtijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

Hoelang duurt bij jullie het laden (van circa 10-100%) van de Pixel 7 Pro?
Heb nu de 25W snellader van Samsung, daarmee duurt het 1 uur en 40 minuten.

Zit te denken om de officiële Google-lader aan te schaffen (of eventueel een 30W lader van Anker), maar scheelt dat veel in tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Ik snap de opmerkingen over Google Pay niet helemaal.

De meeste banken in Nederland ondersteunen nog helemaal geen Google Pay, dus hoe kan je daar dan mee proberen te betalen?
ABN Amro is de enige van de 'normale' grote banken die GPay ondersteunt: https://www.finder.com/nl/google-pay-banken.

Verder hebben de banken natuurlijk wel hun eigen mobiel bankieren app, maar dat is geen Google Pay.

Ook zal de terminal waar je betaald dit logo moeten hebben

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cs1kIwnfJx8vJ3_ME8sLrvETywg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FtECympekiZN0IsVre3IvJvb.png?f=user_large

[ Voor 24% gewijzigd door CRXed op 16-10-2022 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel

5 uur haha. Maar dat is in 24 uur en ik ging laat maar bed (en toen werd ie dus geladen). Dus ik gok 3 uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:40
Steeffoon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:23:
Hoelang duurt bij jullie het laden (van circa 10-100%) van de Pixel 7 Pro?
Heb nu de 25W snellader van Samsung, daarmee duurt het 1 uur en 40 minuten.

Zit te denken om de officiële Google-lader aan te schaffen (of eventueel een 30W lader van Anker), maar scheelt dat veel in tijd?
Ik merk wel dat vaak de laatste 10% het langste duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:58

Ik ben erg tevreden en merk weinig verschil met mijn Pixel 6 Pro. Gisteren 9 uur en 18 minuten SOT en nog 57% over. Ik haal de dag makkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:44
Van 90% naar 20% in 21 uur en 12 minuten, 2:30 uur SOT met de Pixel 7 (non pro)

Mijn Pixel 6 (non pro) haalde bij nauwelijks gebruik de 8 uur niet eens meer, dus ik ben meer dan tevreden. :)

[ Voor 55% gewijzigd door new_guy op 16-10-2022 16:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:52
Android/Pixel 7 zegt alleen wat over SOT van de laatste 24 uur.
Is er ergens de SOT sinds laatste lading te zien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 23:46
CRXed schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:23:
Ik snap de opmerkingen over Google Pay niet helemaal.

De meeste banken in Nederland ondersteunen nog helemaal geen Google Pay, dus hoe kan je daar dan mee proberen te betalen?
ABN Amro is de enige van de 'normale' grote banken die GPay ondersteunt: https://www.finder.com/nl/google-pay-banken.

Verder hebben de banken natuurlijk wel hun eigen mobiel bankieren app, maar dat is geen Google Pay.

Ook zal de terminal waar je betaald dit logo moeten hebben

[Afbeelding]
Die website is sowieso niet up to date. Ik heb Rabobank en gebruik al een paar maanden Google Pay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
chevchelios schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:38:
Dashboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurits187
Minimum92 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 13:53:

Waar zal dat nu aan liggen dan? De ING app of de nfc chip in de pixel 7 pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

maurits187 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:41:
[...]

Het werkt voor mij tot nu toe prima. Maar ik zit bij de Knab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Aangezien het bij zowel Google Wallet als de ING app gebeurt, gok ik de NFC chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
[...]

ING app lijkt me niet want bij mij werkt het altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:58
Ik zit bij Bunq en inmiddels al meer dan 10 betalingen gedaan zonder problemen. Ook met de ABN AMRO 1 betaling gedaan en dit ging ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Golf2vr6 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:55:
[...]

ING app lijkt me niet want bij mij werkt het altijd
Mogelijk bepaalde terminals dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

barrymossel schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:54:
[...]

Aangezien het bij zowel Google Wallet als de ING app gebeurt, gok ik de NFC chip.
Dan is dat niet bij iedereen zo. Er zijn meerdere mensen die melden dat ze geen problemen hebben.

Het kan natuurlijk een ING probleem zijn aangezien de kaart die jij in je Wallet hebt een ING kaart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

chevchelios schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:38:
Als je 'm in de ochtend van de lader haalt, dan is het Dashboard in Digitaal Welzijn een goed alternatief. Anders is het inderdaad alleen 24u, en daar kan -ik in ieder geval- niet veel mee.
vinpower schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:29:
[...]

Ik merk wel dat vaak de laatste 10% het langste duurt.
Dat is bij veel toestellen het geval. Maar vroeg me vooral af of er qua laadtijd nog wat te behalen valt, of dat dit een normale snelheid is (die 1u40)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Ortep schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:01:
[...]

Dan is dat niet bij iedereen zo. Er zijn meerdere mensen die melden dat ze geen problemen hebben.

Het kan natuurlijk een ING probleem zijn aangezien de kaart die jij in je Wallet hebt een ING kaart is
ING zit niet in de wallet. Werkt via eigen app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Steeffoon schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:06:

Dat is bij veel toestellen het geval. Maar vroeg me vooral af of er qua laadtijd nog wat te behalen valt, of dat dit een normale snelheid is (die 1u40)
Nauwelijks. Ik heb een 30 watt lader en die doet er ook zoiets over. De eerste en de laatste 15 procent gaan hoe dan ook veel trager en die bepalen dus flink de totale duur. Alleen het stuk daar tussen gaat dan wat sneller. En de P7 laadt niet met 30 wat max maar rond de 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Golf2vr6 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:11:
[...]

ING zit niet in de wallet. Werkt via eigen app
Bij de Knab begin ik ook in de eigen app met aanmelden. Maar de kaart is uiteindelijk gewoon in de wallet zichtbaar. En dat is wat Barrymossel ook zegt. Via de Wallet werkt zijn kaart ook niet. Mocht dat een apart toegevoegde CC zijn dan is die hoogstwaarschijnlijk via de ING aangevraagd.

Nogmaals, er zijn meerdere mensen die geen enkel probleem hebben. Dus de basis zal in orde zijn.

Ik hoef trouwens de app of de Wallet niet te openen. Gewoon de telefoon bij de sensor houden is voldoende

[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 16-10-2022 17:21 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 69 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken ervaringen met de Pixel 7 reeks, andere onderwerpen horen thuis in:
Accessoires: [Google Pixel 7 (Pro)] Accessoires
Levertijden & Prijzen: [Google Pixel 7 (Pro)] Levertijden en Prijzen