Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:14
oldostofjas schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:55:
[...]

Ik denk dat ik net een dealer getroffen heb die ze opgeladen terugstuurt naar L&C. Helaas is dat niet te achterhalen, behalve dat ik de twee dealers die ik ken kan vragen of mijn kenteken daar is geweest, maar dat gaat me ook wat ver.
Dat kan inderdaad ook! En haha, dat laatste begrijp ik ;), ook nergens voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas92
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 15:03
DutchyR schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:08:
Uit de Google spreadsheet maak ik op dat op 26-10-22 de bevestiging is verstuurd aan de mensen die een blauwe zonder trekhaak hadden besteld in de periode 3 tm 9 september. Als ik die lijn doortrek dan ontvangen morgen de mensen @Andreas92 @Bull1988 de bevestiging die 10 tm 17 september hebben besteld. Dat zou betekenen dat @AH071 @Fox2-57 en ik mogelijk volgende week (10-11-22) de bevestiging krijgen (24-9-22 besteld). Dat zou lekker (snel) zijn.
Bijna goed, ik heb vanochtend de mail ontvangen dat de bestelling is ontvangen. Toch nog steeds lekker snel. Begint ook echt al te kriebelen.
Wat zegt je glazen bol over de datum dat ik hem kan komen ophalen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchyR
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 29-10-2024
Andreas92 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:14:
[...]

Bijna goed, ik heb vanochtend de mail ontvangen dat de bestelling is ontvangen. Toch nog steeds lekker snel. Begint ook echt al te kriebelen.
Goed te horen dat mijn analyse hout snijdt >:)

"Bestelling ontvangen" komt zo vreemd over, jouw bestelling hadden ze al lang ontvangen. Wat ze volgens mij bedoelen is dat zij jouw bestelde auto hebben ontvangen.

Kort na de mail word je meen ik gebeld en dan is het nog minimaal 2 wkn geduld hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FBO
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 16-12-2022

FBO

[...]

Heel snel gaat dat voor jou, je hebt een maand later dan ik besteld en als ik zo kijk dan krijg ik de zwarte zonder trekhaak pas over een maand. Dus twee maanden sneller dan ik.
Het lijkt dan ook dat ze de bestellingen niet echt goed kunnen managen op volgorde, zullen wel allerlei schakels tussenzitten. Beter had ik niet in dit forum kunnen gaan zitten, dan had ik niks anders geweten dan dat het 5 maanden duurt ;) .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

We hebben je bestelling ontvangen, normaal binnen 7 dagen (een week) gebeld voor een afhaaldafpsraak. In mijn geval, en de medewerker verontschuldigde zich dat 't niet eerder kon, is afhalen bijna 2 weken later (13 dagen)

Na het mailtje krijg je nog een bevestigings email met datum/tijd en wat je mee moet nemen. Daarna krijg je een: Welkom aan boord! mail met Verken je 01, linkjes naar de autogids en wat tuts.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
FBO schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:49:
[...]

Ten eerste beterschap!
Dus zeker vier maanden uitstel voor jouw Lynk&Co. Lijkt me dat een nieuwe in bestelling zetten ongeveer hetzelfde effect heeft. Lijkt op dit moment zo'n 3 maanden te duren, dus annuleren en opnieuw bestellen lijkt een mogelijkheid. Maar geen idee hoe snel de auto's over 3 maanden geleverd worden.
Ben benieuwd hoe je dit kan oplossen met Lynk&Co, laat vooral ff weten hier hoe jullie verder hebben besloten.
Net gebeld, ik kon de auto 6 weken uitstellen. Maar aangezien ik begin december waarss nog niet in staat ben om al te rijden heb ik het maar volledig geannuleerd. Levertijd in België is normaal 5 maanden zeiden ze aan telefoon (schrokken een beetje dat ik hem op minder dan een maand kon hebben), dus ik moet dan al bijna terug gaan bestellen als ik de auto wil eind april wanneer ik terug ben van reis. Wel jammer dat er niet op datum kan worden besteld.

[ Voor 3% gewijzigd door crazyheinz op 03-11-2022 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angelabdc
  • Laatst online: 04-01-2023
Het lijkt erop dat er weer beweging komt in de zwart zonder trekhaak.
Ik heb vandaag de bevestiging mail gehad en mijn bestelling is gewijzigd naar gereserveerd 🙌. Nu wachten op het telefoontje voor de afspraak, ik kan niet wachten.

Zie ook bij de RDW dat er de afgelopen dagen weer wat Zwarte zonder trekhaak zijn geregistreerd, dus hopelijk mag ik ook een nieuwe ophalen binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luc91
  • Laatst online: 17-02 12:13
gimme4bucks schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:10:
[...]

Gefeliciteerd! Ook zo nieuw als het maar zijn kan?
Vandaag verzekeringsbewijs gekregen en dus kenteken bekend. Sinds 26-10-2022 op kenteken, dus nieuw 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gimme4bucks
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06-2024
Luc91 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:46:
[...]

Vandaag verzekeringsbewijs gekregen en dus kenteken bekend. Sinds 26-10-2022 op kenteken, dus nieuw 😊
Nice, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBO

FBO

Angelabdc schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:25:
Het lijkt erop dat er weer beweging komt in de zwart zonder trekhaak.
Ik heb vandaag de bevestiging mail gehad en mijn bestelling is gewijzigd naar gereserveerd 🙌. Nu wachten op het telefoontje voor de afspraak, ik kan niet wachten.

Zie ook bij de RDW dat er de afgelopen dagen weer wat Zwarte zonder trekhaak zijn geregistreerd, dus hopelijk mag ik ook een nieuwe ophalen binnenkort.
Top! Eindelijk een zwarte zonder trekhaak update. Fijn dat je aan de beurt bent hopelijk wordt je snel gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelabdc
FBO schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:56:
[...]

Top! Eindelijk een zwarte zonder trekhaak update. Fijn dat je aan de beurt bent hopelijk wordt je snel gebeld.
FBO schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:56:
[...]

Ja ik ben al een tijdje een meelezer hier en vond het fijn de updates voorbij te zien komen, dus dacht laat ik even een update geven voor iedereen die net al ik nu al een paar weken geen zwarte zonder trekhaak voorbij zag komen.

Ik ga mijn telefoon denk ik aan mijn oor plakken om dat telefoontje niet te missen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
Angelabdc schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:35:
Ja ik ben al een tijdje een meelezer hier en vond het fijn de updates voorbij te zien komen, dus dacht laat ik even een update geven voor iedereen die net al ik nu al een paar weken geen zwarte zonder trekhaak voorbij zag komen.

Ik ga mijn telefoon denk ik aan mijn oor plakken om dat telefoontje niet te missen :X
Wanneer had je ‘m besteld?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Angelabdc
DutchyR schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:36:
[...]

Wanneer had je ‘m besteld?
31 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 20:37
Wow! Zwart zonder trekhaak schiet opeens vooruit! Nou, wie weet ben ik dan toch nog voor de jaarwisseling aan de beurt.

Ik bedacht me net, misschien kunnen we er wat afkortingen ingooien:

Zwart zonder trekhaak huur: ZZTH
Blauw met trekhaak koop: BMTK
Enzovoort...

Scheelt toch een hoop typwerk 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucG0211
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-08-2024
Hi iedereen,
Ik heb gister mijn Lynk & Co ZZTH besteld en kreeg gelijk een mailtje ‘er staat een 01 klaar met jouw naam erop’. Kan iemand mij uitleggen of dit een standaard mail is die je krijgt als je je bestelling plaatst of dat ze er al 1 in voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas92
LucG0211 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:18:
Hi iedereen,
Ik heb gister mijn Lynk & Co ZZTH besteld en kreeg gelijk een mailtje ‘er staat een 01 klaar met jouw naam erop’. Kan iemand mij uitleggen of dit een standaard mail is die je krijgt als je je bestelling plaatst of dat ze er al 1 in voorraad hebben?
Standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LucG0211 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:18:
Hi iedereen,
Ik heb eergisteren besteld en werd gisteren al gebeld voor een ophaalafspraak. Kon vanaf 14 november. Heb uiteindelijk een afspraak voor de 18e gemaakt. Kan dus goed zijn dat er gewoon 1 klaarstaat😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gimme4bucks
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06-2024
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:38:
[...]

Ik heb eergisteren besteld en werd gisteren al gebeld voor een ophaalafspraak. Kon vanaf 14 november. Heb uiteindelijk een afspraak voor de 18e gemaakt. Kan dus goed zijn dat er gewoon 1 klaarstaat😎
Zo dan, dat gaat wel erg snel dan! Neemt de vraag af of hebben ze de productie nu op orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 14:08
[...]

Huur of koop? Want lijkt me sterk dat je nu al een zwarte zonder trekhaak huur krijgt gezien er een behoorlijk aantal mensen voor jou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
KeesPimelmees schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:42:
[...]

Huur of koop? Want lijkt me sterk dat je nu al een zwarte zonder trekhaak huur krijgt gezien er een behoorlijk aantal mensen voor jou zijn ;)
Dat leek mij ook sterk, en toch is het zo. De man aan de telefoon zei al dat er veel mensen een beetje verbaasd reageerden.
Edit: en idd, zwart, huur, geen trekhaak

[ Voor 5% gewijzigd door Gumball op 04-11-2022 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:47:
[...]

Dat leek mij ook sterk, en toch is het zo. De man aan de telefoon zei al dat er veel mensen een beetje verbaasd reageerden.
Huh? Moet ik dan nu zelf gaan bellen aangezien dit wel een hele vreemde gang van zaken is, ik wacht inmiddels al ruim twee maanden.

Zeker weten dat je niet per ongeluk gekocht hebt? 😏

[ Voor 6% gewijzigd door Folkert1985 op 04-11-2022 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaeriah
  • Laatst online: 24-04 15:07
.

[ Voor 99% gewijzigd door Vaeriah op 19-01-2024 18:20 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorod
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-11-2023
Vandaag mail ontvangen "We hebben je order ontvangen" en de status is gewijzigd naar gereserveerd.

1 augustus besteld, zwart zonder trekhaak en sheet bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironman78
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-09 23:43
@Gumball

Weet je wel al welk model je krijgt? 2021 of 2022...
Kan misschien ook zo zijn dat er in jouw regio een aantal Lynk's zijn vrijgekomen/teruggebracht.

Het is idd wel heel apart dat je nu al aan de beurt bent. Terwijl er nog een rits aan mensen zitten te wachten die eerder besteld hebben.

Overigens super blij voor je hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 14:08
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:47:
[...]

Bijzondere gang van zaken dan, haha! Ben ik benieuwd waarom jij 2 dagen wacht en ik 2 maanden... Maar goed, ik hoop dat het allemaal goed gaat voor je en je niet ineens alsnog maanden wacht! Klein beetje jaloers ben ik wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
ironman78 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:04:
@Gumball

Weet je wel al welk model je krijgt? 2021 of 2022...
Kan misschien ook zo zijn dat er in jouw regio een aantal Lynk's zijn vrijgekomen/teruggebracht.

Het is idd wel heel apart dat je nu al aan de beurt bent. Terwijl er nog een rits aan mensen zitten te wachten die eerder besteld hebben.

Overigens super blij voor je hoor!
Even via het JSON bestand het VIN nummer erbij gezocht, voor zover ik weet dient er een M voor 2021 in te staan en een N voor 2022. In mijn geval is er alleen een N zichtbaar in het VIN nummer.
********4NE0*****.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironman78
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-09 23:43
Ah! Oke... Nou wel nice dat je een '22 model krijgt.
Kunnen we in ieder uitsluiten dat ze oudere modellen weggeven.

Er valt ook echt geen peil op te trekken hoe de men te werk gaat bij Lynk & Co.
De ene keer lijkt het of dat ze per datum een lijst afwerken, en andere keren wordt er dus gewoon een auto toegewezen aan iemand die volgens "onze" lijst nog lang niet aan de beurt zou moeten zijn.

Ik heb de mijne (Zwart model zonder trekhaak) op 9 september besteld. Hoop dat ik hem dit jaar nog mag ontvangen.

In ieder geval alvast heel veel rijplezier gewenst. De 18e staat zo voor de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
ironman78 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:43:
Nou daar zou ik niet vanuit gaan. Boswei heeft .. euh.. vorige maand volgens mij 28 oktober zijn 'nieuwe' opgehaald, die had 12K5 km op de teller... dus ik denk dat de conclusie die je nu trekt een beetje kort door de bocht is...

De kans is er natuurlijk altijd dat je geen splinternieuwe krijgt, want tja als die van ons toch niet blijkt te bevallen (of ik zie onze 'droom EV') dan is 'ie ook zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
ironman78 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:43:

Er valt ook echt geen peil op te trekken hoe de men te werk gaat bij Lynk & Co.
De ene keer lijkt het of dat ze per datum een lijst afwerken, en andere keren wordt er dus gewoon een auto toegewezen aan iemand die volgens "onze" lijst nog lang niet aan de beurt zou moeten zijn.

Ik heb de mijne (Zwart model zonder trekhaak) op 9 september besteld. Hoop dat ik hem dit jaar nog mag ontvangen.

In ieder geval alvast heel veel rijplezier gewenst. De 18e staat zo voor de deur :)
Sorry, voelt wel een beetje oneerlijk zo.
Misschien kan je die mensen een bellen of gewoon een nieuwe bestelling doen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M0202
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16-11-2022
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:12:
[...]

Een nieuwe bestelling zou ik echt afraden aangezien ze volgens mijn ervaringen en berekeningen vanuit de sheet doorgaans voor 90-95% gewoon op volgorde van besteldatum werken.

Wanneer je het kenteken weet kan je wel achterhalen wanneer die op kenteken is gezet en daaruit afleiden of het een splinternieuwe is. Maandag als ik hem kan ophalen zal ik proberen te peilen hoe de medewerkers dit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaks2022
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 28-04-2024
[...]

Is dit koop of M2M ? Bij koop gaat het sowieso al weken heel snel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Kaaks2022 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:50:
[...]

Is dit koop of M2M ? Bij koop gaat het sowieso al weken heel snel .
Ik weet niet wat M2M betekend and at this point i’m to afraid to ask. Het gaat in ieder geval om de gewone abonnementsauto van 550 ekkies per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:
[...]

Ik weet niet wat M2M betekend and at this point i’m to afraid to ask. Het gaat in ieder geval om de gewone abonnementsauto van 550 ekkies per maand
Volgens mij Member 2 Member, kortom een auto die je uit kunt lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
Ik zie dat mijn status ook naar gereserveerd is gegaan. Om 12:02 uur de mail ontvangen vandaag. Op 24-9 blauw met trekhaak besteld. Zie nu ook dat het VIN de letter N bevat. Kan ik daaruit concluderen dat het om een nieuwe gaat? Of alleen dat het een model 2022 is.

Weekje eerder en sneller dan verwacht dus …..

[ Voor 36% gewijzigd door DutchyR op 04-11-2022 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybox_
DutchyR schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:12:
Ik zie dat mijn status ook naar gereserveerd is gegaan. Om 12:02 uur de mail ontvangen vandaag. Op 24-9 blauw met trekhaak besteld. Zie nu ook dat het VIN de letter N bevat. Kan ik daaruit concluderen dat het om een nieuwe gaat? Of alleen dat het een model 2022 is.

Weekje eerder en sneller dan verwacht dus …..
Alleen dat het een 2022 model is! Zodra je belletje krijgt kan je vragen welk kenteken is toegewezen. Of wachten tot de verzekeringspapieren binnenkomen, daar staat het kenteken ook op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchyR
DutchyR schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:08:
Uit de Google spreadsheet maak ik op dat op 26-10-22 de bevestiging is verstuurd aan de mensen die een blauwe zonder trekhaak hadden besteld in de periode 3 tm 9 september. Als ik die lijn doortrek dan ontvangen morgen de mensen @Andreas92 @Bull1988 de bevestiging die 10 tm 17 september hebben besteld. Dat zou betekenen dat @AH071 @Fox2-57 en ik mogelijk volgende week (10-11-22) de bevestiging krijgen (24-9-22 besteld). Dat zou lekker (snel) zijn.
@Bull1988 , @AH071 wn @Fox2-57 ook mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:47:
[...]

Folkert1985 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 15:52:
[...]

Volgens mij Member 2 Member, kortom een auto die je uit kunt lenen.
Month-to-month: maandelijks opzegbaar.

[ Voor 24% gewijzigd door Oizo1981 op 04-11-2022 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Folkert1985
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:12:
[...]

Nee joh, superleuk toch dat het zo snel gaat! Ik ben wel even benieuwd of we er achter kunnen komen wat er aan de hand is. Of er een reden voor is dus ik heb twee vragen:

Welke regio in NL woon je? (Wie weet staan er daar weinig en wil Lynk de verdeling in NL goed hebben

Laat je de auto thuisbezorgen of haal je hem af? De reden dat ik dat vraag is dat er misschien een Lynk in de buurt staat die geannuleerd is door een andere gebruiker en nu dus niets staat te doen.

Snap ook heel goed als je hier geen antwoord op wil geven hoor 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
Oizo1981 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 18:17:
[...]

[...]

Month-to-month: maandelijks opzegbaar.
Ah! Tuurlijk! Weer wat geleerd 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Folkert1985 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 18:19:
[...]

Nee joh, superleuk toch dat het zo snel gaat! Ik ben wel even benieuwd of we er achter kunnen komen wat er aan de hand is. Of er een reden voor is dus ik heb twee vragen:

Welke regio in NL woon je? (Wie weet staan er daar weinig en wil Lynk de verdeling in NL goed hebben

Laat je de auto thuisbezorgen of haal je hem af? De reden dat ik dat vraag is dat er misschien een Lynk in de buurt staat die geannuleerd is door een andere gebruiker en nu dus niets staat te doen.

Snap ook heel goed als je hier geen antwoord op wil geven hoor 😉
Ik woon in Harderwijk, Noord-oost Gelderland. Ik zie er trouwens zat rijden hier. Ik haal de auto zelf op, in Diemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
Gumball schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 20:02:
[...]

Ik woon in Harderwijk, Noord-oost Gelderland. Ik zie er trouwens zat rijden hier. Ik haal de auto zelf op, in Diemen.
Nou, helder, dan is het dus gewoon totale willekeur daar 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heck
  • Laatst online: 13-11-2022
Joehoe!
Post van de verzekering, kenteken erbij. Het is een nieuwe! Zwart zonder trekhaak. Aanstaande donderdag op te halen in Diemen. 10 juli besteld. Tralala..zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik zie er op AutoScout24 ook heel veel te koop staan, ook bij Volvo dealers. Heb de mijne al sinds vorige week dinsdag. Mij. Volvo V60 T5 2020 ook deze week verkocht, dus helemaal blij. Ben benieuwd wanneer de Lynk 03 naar Nederland komt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
Als ik op automobilist.com het VIN invoer dan zie ik beschikbaar vanaf 2022-11, hieruit trek ik de conclusie dat het hopelijk een nieuwe is.
Ik heb voor 7,50 het rapport opgevraagd, daar staat het kenteken nog niet in. Zie wel dat de auto 5-11-22 in Apeldoorn bij de Volvo dealer staat. Daar was ik afgelopen week even kijken, misschien heb ik er dus al in gezeten haha. Daar kom ik elke dag langs en dan kan ik m ophalen in Diemen. Jammer dat het (nog) niet in Apeldoorn kan.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchyR op 06-11-2022 10:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull1988
  • Laatst online: 06-09-2024
Yes ik heb bericht gehad op 3 november.
Dus hoop dat ik snel een belletje krijg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYLr8hUyG-yhpBUGMCOyGhq4rdA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K8HamGnf7TBdtw7F2nuZH2Oi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
Dan lijkt het erop dat degene die een blauwe zonder trekhaak heeft besteld na 24-9-22 nu ook binnenkort een mail ontvangt dat de order is ontvangen (status van ‘in behandeling’ naar ‘gereserveerd’. Dat zou betekenen dat de levertijd korter lijkt te worden, minder dan 3mnd voor wie na medio sept heeft besteld.

[ Voor 21% gewijzigd door DutchyR op 06-11-2022 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenFT
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11-02 13:53
Afgelopen vrijdag onze auto opgehaald in Diemen. Splinternieuw met 11 km op de teller. Tank was vol (netjes!), accu was leeg.

Afhandeling daar ging voorspoedig. Ik was eerder op de locatie omdat de reis met het openbaar vervoer voorspoedig ging, maar er was voldoende personeel om meteen aan de slag te gaan. Er wordt de tijd genomen voor de instructie, maar het ging over de basis zaken (verbinding maken via Bluetooth, starten, schakelen, gebruik van de UI, laden). Dus na10 minuten kon ik de weg op.

Het rijden vind ik heerlijk. In de hybride stand is het fijn 'cruisen', de auto reageert goed en de bediening is wmb inituitief. De zithouding is goed en perfect in te stellen. Nog geen lange afstanden afgelegd, dus ik kan daar nog niets over zeggen.

Paar zaken vielen me de eerste dagen op, in willekeurige volgorde:
- Geen noodhamer geleverd, of ik kan 'm niet vinden
- Veel opbergruimte 'onder' de achterbak rondom de accu
- Veel (been)ruimte achterin
- Auto was de volgende dag zichtbaar id app
- Opladen aan een paal ad openbare weg ging veel langzamer dan ik had verwacht. Moet ik bij vermelden dat ik voor het eerst elektrisch rijdt en dit de allereerste keer laden betrof, dus wellicht begrijp ik eea nog niet volledig. Aan een 11kW lader duurde het 3 uur om een kleine 9kW te laden. Met de 2022 versie moet dit toch met 7,4kW per uur kunnen?

(edit: Inmiddels in het andere Lynk&Co topic de toelichting gevonden mbt de laadsnelheid bij een 11kW en 22kW laadpaal. Zie hier: edsub in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1")

[ Voor 17% gewijzigd door DenFT op 07-11-2022 15:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JS2022
  • Laatst online: 31-03-2024
Vandaag de mail ontvangen "We hebben je bestelling ontvangen".

Bij ordergegevens is de status nu gereserveerd en het VIN nummer geeft aan dat het een 2022 model is (N).

Het gaat bij mij om ZZTH en ik heb op 13 augustus besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0202
DenFT schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:57:
Afgelopen vrijdag onze auto opgehaald in Diemen. Splinternieuw met 11 km op de teller. Tank was vol (netjes!), accu was leeg.

Afhandeling daar ging voorspoedig. Ik was eerder op de locatie omdat de reis met het openbaar vervoer voorspoedig ging, maar er was voldoende personeel om meteen aan de slag te gaan. Er wordt de tijd genomen voor de instructie, maar het ging over de basis zaken (verbinding maken via Bluetooth, starten, schakelen, gebruik van de UI, laden). Dus na10 minuten kon ik de weg op.

Het rijden vind ik heerlijk. In de hybride stand is het fijn 'cruisen', de auto reageert goed en de bediening is wmb inituitief. De zithouding is goed en perfect in te stellen. Nog geen lange afstanden afgelegd, dus ik kan daar nog niets over zeggen.

Paar zaken vielen me de eerste dagen op, in willekeurige volgorde:
- Geen noodhamer geleverd, of ik kan 'm niet vinden
- Veel opbergruimte 'onder' de achterbak rondom de accu
- Veel (been)ruimte achterin
- Auto was de volgende dag zichtbaar id app
- Opladen aan een paal ad openbare weg ging veel langzamer dan ik had verwacht. Moet ik bij vermelden dat ik voor het eerst elektrisch rijdt en dit de allereerste keer laden betrof, dus wellicht begrijp ik eea nog niet volledig. Aan een 11kW lader duurde het 3 uur om een kleine 9kW te laden. Met de 2022 versie moet dit toch met 7,2kW per uur kunnen?
Mooie samenvatting en voorbereiding voor het ophalen straks. Iemand anders wellicht ook vandaag in Diemen aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
JS2022 schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:14:
Vandaag de mail ontvangen "We hebben je bestelling ontvangen".

Bij ordergegevens is de status nu gereserveerd en het VIN nummer geeft aan dat het een 2022 model is (N).

Het gaat bij mij om ZZTH en ik heb op 13 augustus besteld.
Kijk dit zijn fijne berichten! Dan hoop dat ik dat ik ergens volgende week het mailtje krijg! Is de auto toch nog voor Sinterklaas binnen 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FBO

FBO

Zojuist bericht ontvangen (precies 12:00 uur), we hebben je order ontvangen.
ZZTH, 11 augustus besteld, 7 november bevestiging order, nu wachten op telefoontje.
Status op website van "In behandeling" naar "Gereserveerd".
VIN bevat een N dus verwacht ook een 2022 model.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Andreas92
Afspraak 18 november ophalen. Sjonge. Zo enorm vlot.
Bestelling was 16 september. 2 maand doorlooptijd (9 weken)

[ Voor 36% gewijzigd door Andreas92 op 07-11-2022 15:05 . Reden: Besteldatum erbij ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchyR
Andreas92 schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:29:
Ik hoop dat ik 'm de 25e mag ophalen ......... wacht op telefoontje :-) O-)

Levertijd Blauw zonder trekhaak lijkt minder dan 2 mnd te worden, bij zwart duurt het 1-2 maand langer. Maar ook daar zullen ze wel inlopen. Steeds meer ingewerkt personeel en het aantal nieuw L&C's neemt maandelijks toe, dus ook de leveringen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
FBO schreef op maandag 7 november 2022 @ 12:39:
Zojuist bericht ontvangen (precies 12:00 uur), we hebben je order ontvangen.
ZZTK, 11 augustus besteld, 7 november bevestiging order, nu wachten op telefoontje.
Status op website van "In behandeling" naar "Gereserveerd".
VIN bevat een N dus verwacht ook een 2022 model.
ZZTH toch? In de sheet staat iig dat je hem huurt 😉. Ik snap de verwarring maar de laatste letter staat voor Huur of Koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner-80
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 05-01-2023
Ik ben vanmiddag gebeld dat ik een blauwe zonder trekhaak mag ophalen. Ik was blij dat ik zo snel aan de beurt was want heb 3 oktober bestelling geplaatst. Nu zie ik dat het om een 2021 model gaat…heb liever een 2022 model. Enig idee of het mogelijk is de auto af te wijzen? Ik wacht liever dan dat ik een oud model krijg.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner-80 op 07-11-2022 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Gunner-80 schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:58:
Ik ben vanmiddag gebeld dat ik een blauwe zonder trekhaak mag ophalen. Ik was blij dat ik zo snel aan de beurt was want heb 3 oktober bestelling geplaatst. Nu zie ik dat het om een 2021 model gaat…heb liever een 2022 model. Enig idee of het mogelijk is de auto af te wijzen? Ik wacht liever dan dat ik een oud model krijg.
Voorwaarden even lezen..? Puntje 6.1 lijkt mij….

Dan nog, je weet natuurlijk niet wat voor model je ‘een volgende keer’ toegewezen krijgt, dat kan wel weer een 2021 model zijn… en dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luc91
  • Laatst online: 17-02 12:13
Vandaag opgehaald, uitleg was erg basis (voor de meeste met een moderne auto allemaal logisch), maar wel leuk dat ze even de tijd nemen. Er werd bijverteld dat met de vele aantallen het niet lukte ze allemaal op te laden. Een paar hingen wel aan de lader.

Ritje van Diemen naar Zuid-Limburg achter de rug en de auto bevalt heel goed. Rijdt heerlijk en zit ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mb_Mb
03-08 besteld ZZTH
04-11 eerste mailtje ontvangen

Kan niet wachten op de volgende actie.
Bestelling is nu ook gewijzigd naar gereserveerd.

Enige idee hoe lang het hierna duurde bij jullie voor je een ophaal afspraak kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBO

FBO

Folkert1985 schreef op maandag 7 november 2022 @ 16:16:
[...]

ZZTH toch? In de sheet staat iig dat je hem huurt 😉. Ik snap de verwarring maar de laatste letter staat voor Huur of Koop.
Zwart zonder trekhaak huur inderdaad. ZZTH. Iets te enthousiast getypt. Bij koop is er bijna geen wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
Mb_Mb schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 04:02:
03-08 besteld ZZTH
04-11 eerste mailtje ontvangen

Kan niet wachten op de volgende actie.
Bestelling is nu ook gewijzigd naar gereserveerd.

Enige idee hoe lang het hierna duurde bij jullie voor je een ophaal afspraak kregen?
In jou geval binnen een week na 4-11-22 een telefoontje om de afspraak te maken na minimaal circa 10 werkdagen, gerekend vanaf het telefoontje

[ Voor 3% gewijzigd door DutchyR op 08-11-2022 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M0202
Gisteren dan eindelijk de auto opgehaald en ik kan niet anders zeggen dan 'wat een fijne en complete auto!'.
Ik was binnen 10 minuten al op de weg na een korte, maar zeer vriendelijke uitleg inzake het koppelen van de telefoon en de basisfeatures. Zoals eerder geschreven staat de loods en binnen helemaal vol met Lynks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mb_Mb
Hi DutchyR

Woow, een betere verwachting kon je niet omschrijven. Ik ben zojuist gebeld dat er een wagen (model22, ZZTH) voor me klaarstaat, en ik deze volgende week kan ophalen!

Thnks allemaal voor alle info van afgelopen weken. Geduld is het enige wat ik kan meegeven, bij L&C houden zij zich in mijn geval zeker wel aan hun beloftes en zijn sneller dan beloofd..

Ik zal later nog laten weten hoe het allemaal is gegaan.
DutchyR schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:56:
[...]

In jou geval binnen een week na 4-11-22 een telefoontje om de afspraak te maken na minimaal circa 10 werkdagen, gerekend vanaf het telefoontje
DutchyR schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:56:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
Mb_Mb schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 12:02:
Hi DutchyR

Woow, een betere verwachting kon je niet omschrijven. Ik ben zojuist gebeld dat er een wagen (model22, ZZTH) voor me klaarstaat, en ik deze volgende week kan ophalen!

Thnks allemaal voor alle info van afgelopen weken. Geduld is het enige wat ik kan meegeven, bij L&C houden zij zich in mijn geval zeker wel aan hun beloftes en zijn sneller dan beloofd..

Ik zal later nog laten weten hoe het allemaal is gegaan.
[...]

[...]
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox2-57
  • Laatst online: 10-12-2023
Ik heb geen mail gehad; mijn bestelling staat nog op "in behandeling".
Overigens wel een blauwe besteld mét trekhaak ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
@Mb_Mb is je status ook gewijzigd van 'gereserveerd' naar 'de auto is onderweg'?
Volgende week ophalen is erg snel na het telefoontje..... super!

Ik heb 24-09 (BZTH) besteld en ontving ook 4-11 de mail en de status ging naar 'gereserveerd'.

@Fox2-57 trekhaakje vraagt iets meer geduld blijkt uit de statistieken van de bestellingen ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skybox_
Skybox_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:25:
[...]

Kleine update: nog geen reactie ontvangen. Heb ook voor de zekerheid gemaild naar last.mile@. Mocht ik vandaag op beide geen reactie krijgen dan stuur ik een e-mail naar hello@lynkco.nl en anders morgen maar even bellen.

Laatste optie: volgende week even naar Diemen rijden (voor mij niet zo ver weg). Want als ik daar naar binnenstap kunnen zij de tenaamstelling zo doorvoeren, ga ik vanuit. Gezien ze het normaal tijdens het ophalen wel gelijk invoeren :z

Heb namelijk geen idee wat het effect er van is om rond te rijden in een auto die 0 tenaamstellingen heeft :X
Nieuwe update!

- donderdag 3 november gebeld: doorgegeven dat kenteken niet is tenaamgesteld, zou teruggebeld worden (niet gebeurd).
- donderdagavond: e-mail gestuurd naar hello@
- dinsdag 8 november: in de ochtend maar naar Diemen toe gereden :'( kwam er om 11.05u aan en had rond 10u nog op RDW gekeken. Daar aangekomen checkte ik nog keer RDW en toen was die om 10.26u tenaamgesteld _/-\o_ 8)7

Oftewel: ze hebben mijn mail blijkbaar intern wel gewoon opgepakt maar zero terugkoppeling :+. Medewerkers in de hub hebben nog even dubbel gecontroleerd en gebeld of het nu idd allemaal goed was geregistreerd en kreeg een excuses dat m'n auto een week lang niet op naam heeft gestaan.

Dus prima opgelost, medewerkers in de hub zijn verder echt super vriendelijk en sturen je iig niet weg als je er niet komt voor een afspraak.

Hierbij is mijn bestelling afgesloten en zal ik naar 't andere forum verhuizen ;w

Voor de mensen die nog wachten:
Het stond er wel ram vol met nieuwe auto's! Dus voor iedereen die nog aan het wachten is tot ophalen, succes O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Zo even een loze opmerking tussen door maar er is een google sheetje je waar heel veel info in terug te vinden is over besteldata, bel- en afhaal datums.... misschien makkelijk om daar ook eens te kijken en te updaten voor mensen die dat nog niet gedaan hebben.

Ook over de 'hoe veel tijd' zit er tussen verschillende 'stappen' is al heel vaak wat gezegd.. misschien kan iemand dat in de Let Op! zetten.. het lijkt nu wel redelijk duidelijk dat er na de bevestiging mail een patroon zit, scheelt weer vragen en zoeken..!?

https://docs.google.com/s...RDZdU/edit#gid=1118122896

[ Voor 9% gewijzigd door dizzytal op 08-11-2022 16:42 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull1988
  • Laatst online: 06-09-2024
Andreas92 schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:29:
Wanneer werd jij gebeld, na hoeveel dagen of heb je zelf naar hun gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
Als ik een inschatting moet maken van de huidige levertijden bij huur:
- blauw zonder trekhaak levertijd 2-3mnd
- zwart zonder trekhaak levertijd 3-4mnd, maar wordt denk ik ook spoedig 2-3mnd
- blauw/zwart met trekhaak 3-4mnd, blijft voorlopig zo denk ik.

Status
- na bestelling status 'in behandeling',dan ~1,5-2,5mnd, wachten op mail
- na mail "we hebben je order ontvangen", status naar 'gereserveerd', wachten op telefoontje (binnen 1 week)
- na telefoontje, status naar 'order ontvangen', auto ophalen/geleverd minimaal ~1,5-2wkn later
Groene kaart etc ontvang je na telefoontje en voor het ophalen/leveren vd auto

Bij koop alles binnen 1 maand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FBO

FBO

Net telefoontje gehad van Lynk&Co voor leverafspraak. Ik ga niet ophalen in Diemen namelijk.
Er zijn verder geen versnellingsmogelijkheden, het leveren wordt ingepland in een systeem waarin ook Volvo dealers zijn aangesloten. Moest wel ff wachten totdat de medewerker alle vinkjes in het systeem had gezet.
Maar de afspraak staat!

Zwart zonder trekhaak huur (ZZTH)
11 augustus besteld
7 november bevestiging per e-mail en op website
8 november gebeld voor afleverafspraak
22 november wordt die geleverd
Sheet is bijgewerkt, in totaal 103 dagen (14 weken of 3,5 maand) tussen bestellen en leveren. Best snel (maar liever nog sneller gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andreas92
Bull1988 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 16:36:
[...]

Wanneer werd jij gebeld, na hoeveel dagen of heb je zelf naar hun gebeld?
10 minuten voor mijn post. :) 4 dagen na de mail dat de order is ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
  • Registratie: Augustus 2014
Gisteren hebben wij een proefrit gemaakt en dat beviel zeer goed! We hebben besloten voor een blauwe Lynk&Co te gaan zonder trekhaak. Abonnement per maand.

Nu heb ik een lease-auto die ik 30 mei moet inleveren. Ik zie dat de levertijd van de L&C 5-6 maanden is.
Kan ik bij bestellen ook aangeven dat ik 'm op z'n vroegst ergens in mei wil hebben (een maandje overlap vind ik niet erg maar 2-3 maanden overlap wil ik niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenFT
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11-02 13:53
caroden schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:02:
Gisteren hebben wij een proefrit gemaakt en dat beviel zeer goed! We hebben besloten voor een blauwe Lynk&Co te gaan zonder trekhaak. Abonnement per maand.

Nu heb ik een lease-auto die ik 30 mei moet inleveren. Ik zie dat de levertijd van de L&C 5-6 maanden is.
Kan ik bij bestellen ook aangeven dat ik 'm op z'n vroegst ergens in mei wil hebben (een maandje overlap vind ik niet erg maar 2-3 maanden overlap wil ik niet)?
Nee volgens mij niet, tenzij er recent iets is gewijzigd in dit proces. Dus je zal zelf een inschatting moeten maken van de actuele levertijd op basis van de beschikbare data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
OK, dank je wel!

Ik vind het wel vreemd dat je geen startdatum kunt kiezen. Ik maak me daar wel druk over want ik lees hier ook dat een L&C soms heel snel geleverd wordt. Ik wil niet maanden met een auto teveel zitten, haha.

Ik heb L&C gemaild en gebeld en ik hoor 2 verschillende verhalen. Per mail zeggen ze dat het niet mogelijk is om een datum te kiezen. Aan de telefoon zeggen ze dat op moment dat je gebeld wordt over de levering je kunt bespreken dat je de auto nog niet wilt hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door caroden op 09-11-2022 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybox_
caroden schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:42:
OK, dank je wel!

Ik vind het wel vreemd dat je geen startdatum kunt kiezen. Ik maak me daar wel druk over want ik lees hier ook dat een L&C soms heel snel geleverd wordt. Ik wil niet maanden met een auto teveel zitten, haha.

Ik heb L&C gemaild en gebeld en ik hoor 2 verschillende verhalen. Per mail zeggen ze dat het niet mogelijk is om een datum te kiezen. Aan de telefoon zeggen ze dat op moment dat je gebeld wordt over de levering je kunt bespreken dat je de auto nog niet wilt hebben.
Dat laatste is wel correct, maar daarin ben je geloof ik alsnog gelimiteerd met hoelang je dat dan wilt uitstellen. Begrijp dat het jammer is dat je geen startdatum kunt aangeven. Maar in dit geval, als ze 40 auto's per dag uitleveren, hebben ze natuurlijk ook niet oneindig de ruimte om auto's te gaan stallen voor paar weken/maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
caroden schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:42:
OK, dank je wel!

Misschien dat @crazyheinz nog wat kan toevoegen, die heeft ook met uitstel/afstel te maken (gehad).

Volgens mij is het ook maar beperkt, ik meen ergens gehoord te hebben een paar weken, geen maanden. Ook wel logisch want er is animo genoeg, dus waarom zouden ze die auto's zo lang laten staan voor jouw terwijl iemand anders er direct gebruik van kan maken. Vanuit L&C snap ik het wel.

Persoonlijk zou ik nog maar even wachten, want die 5-6 maanden lijkt al niet meer te kloppen, maar tja.. geen garantie voor de toekomst natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caroden
Ik snap helemaal dat ze een auto geen maanden kunnen stil zetten. Want is ook omzetverlies. Maar ze hebben wel een planning mag ik aannemen. En dan kunnen ze mij toch later een auto toewijzen als ik aangeef pas in mei een auto te willen hebben? Maar bij L&C is planning niet de sterkste kant, lijkt het ;)

Een beetje off-topic maar eerlijk gezegd vind ik de klantenservice tot nu toe niet geweldig. De informatievoorziening op het gebied van levering is gewoon niet voldoende. Ook de proefrit liep niet helemaal lekker. We zouden bij een hotel in Nootdorp de proefrit starten en daar was op het afgesproken tijdstip niemand te vinden. Klantenservice gebeld. Een beetje laconiek werd er gezegd dat ze heus wel zouden komen en dat we anders even een kop koffie moesten gaan drinken. Ik begrijp dat er vanwege verkeer een vertraging kan ontstaan maar informeer je potentiele klant dan even. We hadden er wel speciaal vrij voor genomen, namelijk. Uiteindelijk bleek dat de proefrit een uur later gepland stond, terwijl ik toch echt een SMS heb gekregen met het tijdstip dat ik daar stond. Gelukkig maakte de proefrit weer veel goed.

[ Voor 3% gewijzigd door caroden op 09-11-2022 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
na het telefoontje moet je 'm binnen 6 wkn ophalen of laten leveren en je kunt geen 'vanaf datum' opgeven bij je bestelling op dit moment, misschien dat ze dat nog toevoegen in de toekomst als alle aanloopproblemen en kinderziektes grotendeels zijn opgelost en men de dienstverlening naar een hoger niveau kan/wil tillen.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchyR op 09-11-2022 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hier zwart zonder trekhaak op 16-09-2022 besteld (M2M). Ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Zo, verzekeringskaart binnen. Nog een paar dagen wachten en dan eens kijken in Diemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
dizzytal schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:03:
Zo, verzekeringskaart binnen. Nog een paar dagen wachten en dan eens kijken in Diemen :-)
Hier ook net binnen :) R-XXX-RS, hageltje nieuw dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
_Richie_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:02:
Hier zwart zonder trekhaak op 16-09-2022 besteld (M2M). Ben benieuwd wanneer ik gebeld wordt.
Bevestiging al gehad? Lekker zeg. Vraag me toch af waarom ze eind augustus dan overgeslagen hebben. Ik word toch een beetje kriegel van het beleid bij Lynk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Folkert1985 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:22:
[...]

Bevestiging al gehad? Lekker zeg. Vraag me toch af waarom ze eind augustus dan overgeslagen hebben. Ik word toch een beetje kriegel van het beleid bij Lynk.
Wat voor bevestiging bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01 16:22
dizzytal schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:42:
[...]

Misschien dat @crazyheinz nog wat kan toevoegen, die heeft ook met uitstel/afstel te maken (gehad).

Volgens mij is het ook maar beperkt, ik meen ergens gehoord te hebben een paar weken, geen maanden. Ook wel logisch want er is animo genoeg, dus waarom zouden ze die auto's zo lang laten staan voor jouw terwijl iemand anders er direct gebruik van kan maken. Vanuit L&C snap ik het wel.

Persoonlijk zou ik nog maar even wachten, want die 5-6 maanden lijkt al niet meer te kloppen, maar tja.. geen garantie voor de toekomst natuurlijk...
Als je aan de telefoon een zo laat mogelijke datum kiest kan je al iets overbruggen, en daarna kan je nog eens 6 weken na uw bevestigde datum uitstellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
_Richie_ schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:46:
[...]

Wat voor bevestiging bedoel je?
Je krijgt eerste een bevestiging per mail dat er daadwerkelijk een auto voor je klaar staat. De; We hebben je order ontvangen. Daarna wordt je pas gebeld (normaal ergens binnen een week) Als je die mail nog niet hebt, wacht je eerst op de mail, na de mail wacht je op het telefoontje ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkert1985
dizzytal schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:57:
[...]

Je krijgt eerste een bevestiging per mail dat er daadwerkelijk een auto voor je klaar staat. De; We hebben je order ontvangen. Daarna wordt je pas gebeld (normaal ergens binnen een week) Als je die mail nog niet hebt, wacht je eerst op de mail, na de mail wacht je op het telefoontje ;-)
Ja precies, ik interpreteerde de post als in dat hij de bevestiging al had gehad en nu wachtende was op het telefoontje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blorod
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-11-2023
Zojuist ben ik gebeld en afspraak gemaakt om af te halen in Diemen:

ZZTH M2M

1-8 Besteld
4-11 Mail
9-11 Gebeld
23-11 Ophalen in Diemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chup5528
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:35
Ik ga er ook aan beginnen, zojuist de 01 besteld! Zwart, met trekhaak, thuis afleveren. Kreeg meteen de orderbevestiging binnen per mail.

Bestellen ging wel nogal ruk: tig keer geprobeerd, enige beschikbare betaalmethode was creditcard. Vaak de melding 'Er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw', maar ook soms een melding over te weinig saldo. Vaag.. Vanavond kreeg ik na de foutmelding opeens de optie om via incasso te betalen. Dat meteen ingevuld en bestelling geplaatst, dat lukte gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchyR
Ik hoop morgen op telefoontje en 25 nov al vrij gehouden :-)
4-11 mail ontvangen en 24-9 besteld, blauw zonder trekhaak.

Het lijkt erop dat ze 1 of 2 keer per week mailen en dagelijks bellen.

Ontvang je groene kaart na telefoontje?

[ Voor 32% gewijzigd door DutchyR op 09-11-2022 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
DutchyR schreef op woensdag 9 november 2022 @ 19:38:

Ontvang je groene kaart na telefoontje?
Ja, ik kreeg hem gisteren, vorige week dinsdag gebeld, maandag a.s. ophalen. Dus tussen bellen en afhalen zal 'ie meestal wel komen...

Vandaag kreeg ik trouwens nog een mail met voor de officiële overdracht, daar hoef je niets mee te doen. Die teken je pas als je daar bent. Maar om toch het proces even helemaal 'compleet' te hebben ;-)

[ Voor 26% gewijzigd door dizzytal op 10-11-2022 09:46 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchyR
Vanochtend status van 'gereserveerd' naar 'order bevestigd', laat maar komen dat telefoontje :-)

edit; ben zojuist gebeld :)

24-09-22 besteld (status 'in behandeling')
04-11-22 mail (status 'gereserveerd')
10-11-22 telefoontje (status 'order bevestigd')
22-11-22 ophalen (kon vanaf 21e maar dat kwam mij niet uit)

Binnen 2 mnd, huur blauw zonder trekhaak

[ Voor 58% gewijzigd door DutchyR op 10-11-2022 12:57 ]

• MartinG
  • Laatst online: 01-12-2022
Vanochtend even zelf gebeld voor de ZZTH Er is een VIN-nummer beschikbaar en order staat op: Gereserveerd. Spannennnnddd! Ik kan het even niet meer terughalen. Iemand enig idee wanneer ik ongeveer het telefoontje kan verwachten? Ik heb helaas niets zichtbaar in de APP want het gaat om een zakelijke auto. Vin nummer is met een N- dus 2022 model

• DutchyR
MartinG schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:30:
Vanochtend even zelf gebeld voor de ZZTH Er is een VIN-nummer beschikbaar en order staat op: Gereserveerd. Spannennnnddd! Ik kan het even niet meer terughalen. Iemand enig idee wanneer ik ongeveer het telefoontje kan verwachten? Ik heb helaas niets zichtbaar in de APP want het gaat om een zakelijke auto. Vin nummer is met een N- dus 2022 model
Doorgaans word je binnen een week gebeld nadat je de mail hebt ontvangen en de status van "In behandeling" op "Gereserveerd" is gezet. Op de dag dat je gebeld wordt gaat de status naar "Order bevestigd" en krijg je een mail met de bevestiging vd ophaal-/leverafspraak.

[ Voor 4% gewijzigd door DutchyR op 11-11-2022 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 20:28
Vandaag besteld, zwarte variant zonder trekhaak. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Folkert1985
DutchyR schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:59:
Vanochtend status van 'gereserveerd' naar 'order bevestigd', laat maar komen dat telefoontje :-)

edit; ben zojuist gebeld :)

24-09-22 besteld (status 'in behandeling')
04-11-22 mail (status 'gereserveerd')
10-11-22 telefoontje (status 'order bevestigd')
22-11-22 ophalen (kon vanaf 21e maar dat kwam mij niet uit)

Binnen 2 mnd, huur blauw zonder trekhaak
Spannend! Ik ben in 'onze' lijst de eerstvolgende ZZTH, 27 augustus besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik wat hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Folkert1985
MartinG schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:30:
Oeps, ik bedoelde deze post natuurlijk 😉

• Elsheepo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-07 20:55
Vandaag mijn verzekerings klaart binnengekregen voor de te leveren Lynk, 2 december.

Kenteken : R-651-RS

https://www.voertuig-zoek...co/lynk-co-01/-/R-651-RS/

Dit betekent toch dat het een verse is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 09:55
Yavi06 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:18:
Vandaag besteld, zwarte variant zonder trekhaak. Ik ben benieuwd!
Ik hou je in de gaten! 😂 Ik heb gisteren een zwarte zonder trekhaak besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchyR
Elsheepo schreef op donderdag 10 november 2022 @ 17:57:
Vandaag mijn verzekerings klaart binnengekregen voor de te leveren Lynk, 2 december.

Kenteken : R-651-RS

https://www.voertuig-zoek...co/lynk-co-01/-/R-651-RS/

Dit betekent toch dat het een verse is?
Ja nieuw, kenteken RDW is bij R-xxx-RS daarna volgt R-001-RT, R-002-RT, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoniWan
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 06-01-2023
BWMT huur
Besteld 17-9-2022
Status: in behandeling

Nog geen mail ontvangen, vraag over de status gesteld via mail op 4 nov, wel bevestiging maar nog geen reactie.

Ik ga maar eens telefonisch proberen contact te leggen….
Pagina: 1 ... 10 ... 28 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)