30/05/22 order geplaatst, staat nu op status in behandeling.had reeds gelezen dat de wachttijden lang zijn dus maak me niet teveel illusies 🙂 ik heb een zwarte besteld met trekhaak, particulier huren.
15/06/22: UPDATE: ik heb met een bijzonder vriendelijke dame getelefoneerd zonet omdat ik toch wilde weten of ik alles goed had in orde gebracht tijdens bestellen. Ze vertelde dat op dit moment er alles goed uitziet, ze zijn aan het wachten op het chassisnummer (voor verzekering ed) en dan moet de auto nog rijklaar gemaakt worden. de mevrouw kon daar geen datum op plakken. ze vroeg me wel volgende nog heel even terug te bellen om zeker te zijn dat de order nog steeds ok is, want, zo vertelde ze, af en toe komt het wel eens voor dat er een foutje in het systeem sluipt en dat je dan helaas terug opnieuw een bestelling moet plaatsen.
22/06/22: UPDATE: nogmaals gebeld met lynk, had dezelfde dame aan de lijn. Order zag er nog steeds goed uit (en dus niet verdwenen) , de wachttijden liepen voor België ondertussen op tot, hou je vast, 6-7 maanden. Het kan sneller gaan als de rest van de wereld mee zou werken maar door lockdowns etc loopt er dus vertraging op... Ik twijfel dus wel of ik de bestelling hou
UPDATE
[
Voor 13% gewijzigd door
Soaringinthesky op 27-07-2022 15:44
. Reden: Antwoord L&C ]