Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-06 11:25
Welkom in het eerste deel van het grote Lynk & Co 01 BESTELLINGEN topic!

Dit topic is bedoeld om te discussiëren en ervaringen te delen over het bestelproces van de Lynk & Co 01.

Ervaringen met Lynk & Co zelf, de klantenservice of de app, mag allemaal in het grote Lynk & Co 01 topic

Veel leesplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepernoot
Ik zal maar aftrappen ook.

M2M

18 maart: Aangemeld en profiel aangemaakt. Mail gehad dat klantnummer is geregistreerd.

30 maart: Servicedesk gemaild met vraag wanneer ik mijn bestel link kan verwachten. De verwachting was toen dat ik mijn link in week 23 kan verwachten.

Nu maar afwachten of ik hem ook daadwerkelijk krijg volgende week....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan19
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-02-2024
Eerste week van maart mijzelf aangemeld, ik heb toen bericht gekregen dat ik de bestellink in week 23 kon verwachten. Afgelopen maandag even gemaild naar de stand van zaken, de verwachting is nu dat ik de bestellink pas week 31 krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 12:04
Mijn tijdlijn tot nu toe:
  • 16 Januari - Aangemeld
  • 14 Februari - Gebeld met de vraag wanneer ik kon bestellen. Was toen eerste week Mei
  • 2 Mei - Gebeld of ze al een datum wisten. Allemaal lastig maar misschien volgende week
  • 13 Mei - Weer gebeld, kreeg toen direct een link om te bestellen
  • 27 Mei - Contract gekregen om te ondertekenen, gelijk getekend en teruggestuurd
  • 30 Mei - Gebeld, onduidelijk wanneer die nou geleverd zou worden. Antwoord is nu binnen 4-8 weken

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19:24
3 maart besteld, zwart, met trekhaak, kopen.
11 mei de orderbevestiging en factuur ontvangen (en betaald)
17 mei leverafspraak gemaakt, kenteken en chassisnummer ontvangen
2 juni ophalen in Diemen

[ Voor 10% gewijzigd door MvdV op 31-05-2022 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 15:13
Tijdlijn aan deze zijde:

- 16 mei link gekregen en besteld
- Geen enkele bevestiging (mail) gekregen
- In portal staat mijn order op 'in behandeling'
- 23 mei zelf mail gestuurd met de vraag of mijn order correct ontvangen is
- ...

(Zwart, zonder trekhaak, maandelijkse huur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mme89
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 08-08-2022
Hallo, zojuist een mail gekregen dat de maandprijs omhoog gegooid gaat worden naar 550 euro per maand?

Nog iemand die deze mail heeft gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timdows
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:03
Mme89 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:52:
Hallo, zojuist een mail gekregen dat de maandprijs omhoog gegooid gaat worden naar 550 euro per maand?

Nog iemand die deze mail heeft gekregen ?
Zie het andere Lynk & Co topic
Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perfecteric
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-04-2024
21 mei een aanbetaling toezegging gedaan voor de auto
Heb gister, 30 mei de factuur gehad voor de auto.
Ik ga voor de koopauto.
Iemand enig idee hoe lang het dan duurt voor je de auto kan ophalen?
42 duizend ff overmaken is best wel ff schrikken, maar heb het wel gedaan 😰😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
Na 5 dagen ongeveer belden ze voor een leveringsafspraak. 2 weken daarna levering ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfecteric
MvdV schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:59:
Na 5 dagen ongeveer belden ze voor een leveringsafspraak. 2 weken daarna levering ongeveer.
Ok, top. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-06 11:47
Hier 29 april een aanvraag gedaan.

Verschillende keren lynk & co gebeld vandaag nog. Gaven aan dat ik op plek 2490 zat op de wachtlijst en een bestellink kon ik pas in eind oktober ontvangen. Gaat hier om een m2m. En kleur blauw zonder iets erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
Iemand anders nog updates en misschien kunnen we updates blijven geven. Heeft iemand toevallig nog ergens een artikel gelezen over de nieuwe tenaamstellingen op Nederlands kenteken ? Voor een kleine indicatie. Mevrouw van de klantenservice zei dat het zomaar kan zijn dat er tussen de 300 en 500 stuks onderweg kunnen zijn naar Nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Na alle spookverhalen hier en op FB over levertijden ben ik toch ook maar gaan bellen om niet tot oktober zonder auto te zitten...

- 28 februari aangemeld voor zwart zonder trekhaak
- 17 maart mail gekregen dat ik tussen 21 en 29 mei de mail met bestellink kan verwachten
- een wat oudere (zo noemde hij zichzelf, was relaxed gesprek) Nederlandstalige man stond me netjes te woord en ging op zoek naar de gegevens
- tussen 6 en 12 juni zou ik de mail met bestelling moeten krijgen
- levering van de auto zou dan ongeveer 6 wkn duren, vermoedelijk laatste week juli

Ik ben dus gerustgesteld; vreesde namelijk een veel langere levertijd. Afwachten maar...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan19
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-02-2024
curtazimo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 11:51:
Na alle spookverhalen hier en op FB over levertijden ben ik toch ook maar gaan bellen om niet tot oktober zonder auto te zitten...

- 17 maart mail gekregen dat ik tussen 21 en 29 mei de mail met bestellink kan verwachten
- een wat oudere (zo noemde hij zichzelf, was relaxed gesprek) Nederlandstalige man stond me netjes te woord en ging op zoek naar de gegevens
- levering van de auto zou dan ongeveer 6 wkn duren, vermoedelijk laatste week juli

Ik ben dus gerustgesteld; vreesde namelijk een veel langere levertijd. Afwachten maar...
Toch bijzonder, ik heb mijzelf een week later aangemeld en ik kreeg deze week een mail dat ik pas in de week van 1 augustus de bestellink krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertjan12
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-02 10:36
ik wil zojuist m`n 01 bestellen (huur) maar moet direct al 700 euro (incl leveringskosten) aftikken op m`n credit card, klopt het dat je direct al de eerste maand huur vooruitbetaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
Stephan19 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:13:
[...]

Toch bijzonder, ik heb mijzelf een week later aangemeld en ik kreeg deze week een mail dat ik pas in de week van 1 augustus de bestellink krijg...
Het is een grote tombola joh... Er zijn mensen die zich half/eind maart hebben aangemeld; mogen binnen nu en 2 wkn de auto halen of rijden er inmiddels in. Maar dan zijn het wel blauwe vlgs mij, die zijn sneller beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imanver
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-06 12:11
Hallo,

12 Februari aangemeld.

Met mail af en toe gevraagd voor een heads-up

8 maart werd er vertelt dat ik om en nabij week 21 een bestellink zou krijgen.

6 mei zou het omstreeks week 23 worden...

En nu 1 juni zou het week 27 worden....en dit kan allemaal nog veranderen !

het gaat hier om de bestellink dan he, daarna nog tussen 2 a 6 weken wachten op afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:00
Uhmm, hier een onverwachte wending:
24-5 (vorige week) aangemeld
2-6 (vandaag) bestellink ontvangen
Wel nog 10-14 weken levertijd, gaat om een zwarte met trekhaak

Had mezelf op de wachtlijst gezet omdat de verwachting was dat het 5-6 maanden zou duren en er tegen die tijd meer bekend zou zijn over de kilometerpakketten.

Ik noem het maar een luxeprobleem, excuses voor iedereen die nog niet uit de tombola is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 11:05
JesseV schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:25:
Uhmm, hier een onverwachte wending:
24-5 (vorige week) aangemeld
2-6 (vandaag) bestellink ontvangen
Wel nog 10-14 weken levertijd, gaat om een zwarte met trekhaak

Had mezelf op de wachtlijst gezet omdat de verwachting was dat het 5-6 maanden zou duren en er tegen die tijd meer bekend zou zijn over de kilometerpakketten.

Ik noem het maar een luxeprobleem, excuses voor iedereen die nog niet uit de tombola is gekomen.
Hi,
is dit huur of koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseV
Mikemkm schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:42:
[...]
Hi,
is dit huur of koop?
Huur, bedacht me wel dat ik al ± een half jaar een Lynk & Co account heb. Maar pas vorige week aangemeld voor een membership.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelorono
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-05 10:55
Deel 1 van de wachtrij overleefd!

- 1 februari aangemeld voor blauw
- 8 februari aangepast naar zwart
- ?? maart weer aangepast naar blauw
- 2 juni bestellink ontvangen (waarbij ik vervolgens kon kiezen uit zowel blauw als zwart :-))

Nu nog 10-14 weken wachten op de auto zelf volgens de mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imanver
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-06 12:11
Imanver schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 10:30:
Hallo,

12 Februari aangemeld.

Met mail af en toe gevraagd voor een heads-up

8 maart werd er vertelt dat ik om en nabij week 21 een bestellink zou krijgen.

6 mei zou het omstreeks week 23 worden...

En nu 1 juni zou het week 27 worden....en dit kan allemaal nog veranderen !

het gaat hier om de bestellink dan he, daarna nog tussen 2 a 6 weken wachten op afleveren.
Alsof ze zitten te lezen van Lynk & co, krijg ik vandaag ineens bestel mail 🤯.

Blauw met trekhaak, levertijd 10 tot 14 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseV
Ik heb zo'n gevoel dat er een heleboel mensen vandaag een mail krijgen met een bestellink.
Dus er is ofwel een flinke batch aangekomen, ofwel ze hebben even opgespaard totdat ze de aankondiging van de prijsverhoging de deur uit hadden.
Of allebei natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
curtazimo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 11:51:

En zojuist mail met bestellink ontvangen. Ik mis alleen de optie om winterbanden te kiezen. Jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 12-11-2023

WCU

robertjan12 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:18:
ik wil zojuist m`n 01 bestellen (huur) maar moet direct al 700 euro (incl leveringskosten) aftikken op m`n credit card, klopt het dat je direct al de eerste maand huur vooruitbetaal?
Maand huur wordt op eindfactuur verrekend of bij laattijdige afzegging als schadevergoeding door L&C aangerekend. Finale behandeling saldo leveringskosten heb ik geen beeld van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:47
JesseV schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:22:
Ik heb zo'n gevoel dat er een heleboel mensen vandaag een mail krijgen met een bestellink.
Dus er is ofwel een flinke batch aangekomen, ofwel ze hebben even opgespaard totdat ze de aankondiging van de prijsverhoging de deur uit hadden.
Heb 6 maart ingeschreven en ook vandaag de bestel link ontvangen, besloten om niet te bestellen ik zie de prijs binnen 1 jaar nog wel een keer €50 omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-02 14:18

monogato

De Natte Krant

JesseV schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:22:
Ik heb inderdaad gisteren ook de bestellink gehad (en meteen besteld).
Echter heb ik geen voorafgaande notificatie gehad van de prijsverhoging.
Nu was ik hier zelf al wel van op de hoogte maar vind het geen best verwachtingsmanagement.

P2 LRSM Pilot, Plus, 20", Thunder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseV
schumi1986 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:59:
[...]
Heb 6 maart ingeschreven en ook vandaag de bestel link ontvangen, besloten om niet te bestellen ik zie de prijs binnen 1 jaar nog wel een keer €50 omhoog gaan.
Wij zitten met dezelfde twijfel, vandaar vanochtend gebeld of we langer op de wachtlijst kan blijven en richting eind van het jaar een besluit kunnen nemen. En dat is in principe mogelijk, heb natuurlijk geen garanties gekregen dat ik op elk moment dat ik wil een auto krijg - maar hoef niet helemaal opnieuw op de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-06 09:06
Mijn tijdlijn:

- 31 januari aangemeld
- 7 Mei bestellink gekregen
- 13 Mei besteld (M2M)
- Geen emailbevestiging, wel order online te zien
- Staat sinds 13 mei op "In behandeling"
- 3 juni: bestelling spontaan verdwenen uit de website 8)7 Heb gebeld en ze geven aan dat "iets fout is gegaan in het systeem" en ik teruggebeld ga worden. Ben benieuwd....

[ Voor 7% gewijzigd door hondsdol op 03-06-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
hondsdol schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 11:36:
Mijn tijdlijn:

- 31 januari aangemeld
- 13 Mei besteld (M2M)
- 3 juni: bestelling spontaan verdwenen uit de website 8)7 Heb gebeld en ze geven aan dat "iets fout is gegaan in het systeem" en ik teruggebeld ga worden. Ben benieuwd....
Toelichting gekregen: er blijkt een “IT-fout” gemaakt te zijn waardoor ongeveer 200 klanten hun order niet meer in de app hebben staan.

In de backoffice is de order wel aanwezig maar krijgen ze een “transaction failed” melding die gerelateerd lijkt te zijn aan het feit dat ze wachten op een VIN nummer.

De meneer aan de telefoon excuseerde zich voor het probleem naar kan wel bevestigen dat dit probleem handmatig wordt opgelost. Hij gaf aan dat er een “lijst” van deze klanten is gemaakt die de komende paar dagen wordt behandeld. Er is geen actie van mijn kant nodig. Op het moment dat het probleem is verholpen zou er een e-mail bevestiging van moeten komen.

Hij gaf aan dat de verwachting is dat dit waarschijnlijk een paar dagen en uiterlijk een week gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soaringinthesky
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-08-2022
30/05/22 order geplaatst, staat nu op status in behandeling.had reeds gelezen dat de wachttijden lang zijn dus maak me niet teveel illusies 🙂 ik heb een zwarte besteld met trekhaak, particulier huren.

15/06/22: UPDATE: ik heb met een bijzonder vriendelijke dame getelefoneerd zonet omdat ik toch wilde weten of ik alles goed had in orde gebracht tijdens bestellen. Ze vertelde dat op dit moment er alles goed uitziet, ze zijn aan het wachten op het chassisnummer (voor verzekering ed) en dan moet de auto nog rijklaar gemaakt worden. de mevrouw kon daar geen datum op plakken. ze vroeg me wel volgende nog heel even terug te bellen om zeker te zijn dat de order nog steeds ok is, want, zo vertelde ze, af en toe komt het wel eens voor dat er een foutje in het systeem sluipt en dat je dan helaas terug opnieuw een bestelling moet plaatsen.

Heeft iemand zo'n gesprekje ook al gehad? wil dit iets zeggen of blijf ik gewoon rustig afwachten en de levertijd van 4-5 maanden in het achterhoofd houden ;)

[ Voor 114% gewijzigd door Soaringinthesky op 15-06-2022 11:31 . Reden: update na telefoongesprek ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Storager
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-05-2024
Mocht je bij het bestellen tegen de foutmelding PAW-013 aanlopen, controleer dan nogmaals je adres gegevens. Zorg ervoor dat je adres door de applicatie/webpagina wordt herkend. Eventueel de spatie tussen de cijfers en de letters van je postcode verwijderen.

Na bovenstaande aanpak lukte het mij om succesvol een bestelling te plaatsen.

[ Voor 16% gewijzigd door Storager op 04-06-2022 22:58 . Reden: Betere bewoording ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
Iemand nog een update ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jv01
  • Laatst online: 06-12-2022
9 mei account aangemaakt
18 mei testrit
24 mei aangemeld voor een zwarte met trekhaak
M2m particulier België
Status is in behandeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepernoot
Pepernoot schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:06:
Ik zal maar aftrappen ook.

M2M

18 maart: Aangemeld en profiel aangemaakt. Mail gehad dat klantnummer is geregistreerd.

30 maart: Servicedesk gemaild met vraag wanneer ik mijn bestel link kan verwachten. De verwachting was toen dat ik mijn link in week 23 kan verwachten.

Nu maar afwachten of ik hem ook daadwerkelijk krijg volgende week....
Update:
Vandaag mijn bestel link ontvangen, dus inderdaad in week 23.

Wel staat in de mail dat ze ernaar streven te leveren binnen 4 - 5 maanden vanaf de datum van je bestelling. :O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storager
Twee dagen geleden een bestelling geplaatst, blauw zonder trekhaak. Vanochtend even gebeld en navraag gedaan over de verwachte levertijd. Ik had binnen vijf minuten een Engelstalige medewerker aan de telefoon die aangaf een levertijd tussen 4 en 8 weken. Ik verstond in eerste instantie four-two-eight weeks 🤪.

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 13:16
Vandaag bestellink ontvangen, gelijk besteld, 26 maart aangemeld. Ik belde gisteren nog en hij gaf aan dat ik de bestellink in de week van 20 juni zou ontvangen.

Nou dat is mooi 2 weken eerder ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-06 21:32
18-03-2022 profiel aangemaakt en ontbrekende informatie toegevoegd. Daar werd gesproken over 14-16 weken tot aan levering

07-06-2022 bestellink in de mail gekregen. Hier wordt gesproken over maximaal 4-5 maanden tot aan levering.

Is het nu zo dat de levering wel redelijk snel gaat. Althans ik hoor niemand over 4-5 maanden na de bestelling. Of is dit inmiddels anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
Ashwan7 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 22:49:
Hier 29 april een aanvraag gedaan.

Verschillende keren lynk & co gebeld vandaag nog. Gaven aan dat ik op plek 2490 zat op de wachtlijst en een bestellink kon ik pas in eind oktober ontvangen. Gaat hier om een m2m. En kleur blauw zonder iets erbij
Een update vandaag maar weer eens gebeld ze gaven aan dat ik volgende week één bestellink zou krijgen. Dus hopen dat bestellen snel gaat en ook het leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dezz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 05:11

Dezz

Dezz's Insomnia

Mijn tijdlijn:

- 25 maart aangemeld
- 7 juni de bestellink gekregen
- 7 juni auto besteld (blauw, zonder trekhaak)

Nu maar wachten hoe lang de levering op zich laat wachten :)

Beam Me Up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfecteric
Krijg net het belletje uit Stockholm!
Mag de auto 20 Juni ophalen in Diemen. 👍😁
Nog iemand toevallig die kant op?
Moet tussen 0930/1030 daar zijn.
Moet helaas nu met de trein, iemand ervaring om daar heen te gaan met ov?
Kom vanuit Hoorn NH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvdV
perfecteric schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 12:51:
Krijg net het belletje uit Stockholm!
Mag de auto 20 Juni ophalen in Diemen. 👍😁
Nog iemand toevallig die kant op?
Moet tussen 0930/1030 daar zijn.
Moet helaas nu met de trein, iemand ervaring om daar heen te gaan met ov?
Kom vanuit Hoorn NH.
Station Diemen Zuid, en dan 15 min wandelen. Prima te doen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfecteric
MvdV schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 15:38:
[...]

Station Diemen Zuid, en dan 15 min wandelen. Prima te doen 👍
Top! Dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCU
  • Laatst online: 12-11-2023

WCU

tom_aagten schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 18:06:
18-03-2022 profiel aangemaakt en ontbrekende informatie toegevoegd. Daar werd gesproken over 14-16 weken tot aan levering

07-06-2022 bestellink in de mail gekregen. Hier wordt gesproken over maximaal 4-5 maanden tot aan levering.

Is het nu zo dat de levering wel redelijk snel gaat. Althans ik hoor niemand over 4-5 maanden na de bestelling. Of is dit inmiddels anders.
België of NL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06 02:42

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zojuist werd me aan de telefoon (op laatste twee mailtjes wordt niet gereageerd) verteld dat de levertijd nu zo tussen de 6 en 8 weken zit. Meer duidelijkheid kon nu nog niet worden verschaft.

Mijn tijdlijn:

- 23 feb aangemeld
- 2 juni bestellink gekregen
- 2 juni auto besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:20
Mijn tijdlijn:

- 31 maart aangemeld
- 9 juni bestellink
- 9 juni besteld

Blauwe versie met trekhaak. Aan de telefoon net bevestigd dat alles in orde is, dat ze nog geen chassis nummer zag, maar dat dat kwam omdat het een nieuwe auto zou zijn. Verwachte uitlevering 2-6 weken zei mevrouw.

Ik hoop het, want eind juli wil ik er mee op vakantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
hondsdol schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 11:36:
Mijn tijdlijn:

- 31 januari aangemeld
- 13 Mei besteld (M2M)
Hoe zie jij je order online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-06 14:35
@Martijn en @Koekiemonsterr allebei koop denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondsdol
defixje schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:55:
[...]

Hoe zie jij je order online?
Als je ingelogd bent onder “betaalgeschiedenis”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
hondsdol schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:57:
[...]

Als je ingelogd bent onder “betaalgeschiedenis”.
Vreemd. Bij mij staat er niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:54
Begin deze maand gemaild met de vraag wanneer ik een bestellynk zou ontvangen: in de week van 12 september. En wat rolt er vandaag ineens mijn mailbox in? Juist. De bestellynk! Nu nog 5-6 maanden wachten volgens de bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perfecteric
Maandag ga ik de koop auto halen, maar wanneer zullen ze de auto gegevens en meldcode doorgeven ivm verzekering?
Of krijg je je papieren en kenteken card daar ter plekke bij het afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
Ik heb vandaag ook de bestellink gehad waarvan verwacht werd dat deze pas in september zou zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• defixje
defixje schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:24:
Mijn tijdlijn tot nu toe:
  • 16 Januari - Aangemeld
  • 14 Februari - Gebeld met de vraag wanneer ik kon bestellen. Was toen eerste week Mei
  • 2 Mei - Gebeld of ze al een datum wisten. Allemaal lastig maar misschien volgende week
  • 27 Mei - Contract gekregen om te ondertekenen, gelijk getekend en teruggestuurd
  • 30 Mei - Gebeld, onduidelijk wanneer die nou geleverd zou worden. Antwoord is nu binnen 4-8 weken
Update: 27 Juni mag ik hem ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-06 13:16
defixje schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:19:
[...]

Update: 27 Juni mag ik hem ophalen
Dat is wel stukken korter dan de 5-6 maanden wat ze doorgeven na het bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
Khallouki schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:07:
[...]

Dat is wel stukken korter dan de 5-6 maanden wat ze doorgeven na het bestellen.
Misschien omdat ik er al vroeger bij was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-06 02:31
Mijn tijdlijn tot nu toe (M2M NL):

21 April - Aangemeld
25 April - Mail gekregen met verzoek om mijn profiel verder in te vullen
18 Mei - Gebeld. Bestel link zou ik in de week 27 ontvangen en levering binnen 4-8 weken
13 Juni - Link gekregen om te bestellen (3 weken eerder dan in eerste instantie werd aangegeven)
13 Juni - Bestelling geplaatst: Blauw zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelorono
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-05 10:55
jelorono schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 14:51:
Deel 1 van de wachtrij overleefd!

- 1 februari aangemeld voor blauw
- 8 februari aangepast naar zwart
- ?? maart weer aangepast naar blauw
- 2 juni bestellink ontvangen (waarbij ik vervolgens kon kiezen uit zowel blauw als zwart :-))

Nu nog 10-14 weken wachten op de auto zelf volgens de mail.
Gisteren contact gehad met Lynk & Co omdat de reservering op mijn creditcard was verdwenen. Ik begreep van hen dat ze de betaling nu niet meer vasthouden tot levering omdat de levertijd is opgelopen naar 4 tot 5 maanden. Ze gaven aan als reden dat de fabriek in China weken lang heeft stilgelegen en dat dit leidt tot langere wachttijden.

Ik moet eerlijk bekennen dat het mij wel vies tegen valt als ik de auto daadwerkelijk pas in oktober of november kan ophalen. Zeker omdat ik mij 1 februari heb ingeschreven waar nog gesproken werd over een 4-6 weken wachttijd voor een blauwe auto en nadien een 6-8 weken levertijd. Het lijkt erop dat dit alles bij elkaar dus in totaal 30 tot 34 weken in beslag gaat nemen. :-(

Toch blijf ik hoop houden dat ik 1 dezer dagen wordt gebeld.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
jelorono schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 07:59:
[...]

Gisteren contact gehad met Lynk & Co omdat de reservering op mijn creditcard was verdwenen. Ik begreep van hen dat ze de betaling nu niet meer vasthouden tot levering omdat de levertijd is opgelopen naar 4 tot 5 maanden. Ze gaven aan als reden dat de fabriek in China weken lang heeft stilgelegen en dat dit leidt tot langere wachttijden.

Ik moet eerlijk bekennen dat het mij wel vies tegen valt als ik de auto daadwerkelijk pas in oktober of november kan ophalen. Zeker omdat ik mij 1 februari heb ingeschreven waar nog gesproken werd over een 4-6 weken wachttijd voor een blauwe auto en nadien een 6-8 weken levertijd. Het lijkt erop dat dit alles bij elkaar dus in totaal 30 tot 34 weken in beslag gaat nemen. :-(

Toch blijf ik hoop houden dat ik 1 dezer dagen wordt gebeld.. :X
Ik ben ook benieuwd. Ik heb vorige week de link voor bestelling gekregen en de blauwe met trekhaak besteld. In die mail stond ook 4-5 maanden maar telefonisch werd met toch echt verzekerd dat het 2-6 weken zou zijn.

Maar met deze berichten op GoT ben ik niet meer zo zeker…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reda074
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-01-2024
13 juni bestellink mogen ontvangen maar helaas te horen gekregen dat er 5 tot 6 maanden levertijd is. Tot die tijd maar even volhouden met mijn hyundai i20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
Mij is verteld 6-8 weken 13 juni bestellink gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-06 16:45
Ik heb dus ook een bestel link gekregen maar na invulling van adres gegevens kan ik niet maar de volgende pagina. Alles is correct ingevuld maar de "doorgaan" knop blijft grijs

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashwan7
Tomtidom71 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 21:21:
Ik heb dus ook een bestel link gekregen maar na invulling van adres gegevens kan ik niet maar de volgende pagina. Alles is correct ingevuld maar de "doorgaan" knop blijft grijs

Iemand?
Probeer eens alle gegevens opnieuw in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Ashwan7 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 07:50:
Mij is verteld 6-8 weken 13 juni bestellink gehad
Kun je echt vergeten. Ik heb 9 juni bestellink gehad en toen werd me 2-6 weken verteld. Net ff gebeld met ze vanwege alle verhalen hier op GoT, en het is nu al weer ongeveer 4-6 maanden...

Man aan de lijn zei dat het voornamelijk met logistiek te maken had, staan honderden auto's klaar in China maar de haven is het probleem... Schijnen te werken met een orderbestand van 4000+ auto's wachtende...

Sterkte aan ons allen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkenietweet
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-08-2023
robertjan12 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 16:18:
Dat doen ze inderdaad. Het leuke is dat ze het alleen reserveren op je creditkaart maar niet innen.
Ik heb de auto nu bijna 2 maanden en nog niets betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn
ikkenietweet schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:37:
[...]

Dat doen ze inderdaad. Het leuke is dat ze het alleen reserveren op je creditkaart maar niet innen.
Ik heb de auto nu bijna 2 maanden en nog niets betaald.
Maar hoezo 700 euro? Meer dan 590 zou toch niet moeten kunnen? Auto + trekhaak... Dat heb ik namelijk als reservering op mijn CC staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikkenietweet
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-08-2023
Martijn schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:50:
[...]

Maar hoezo 700 euro? Meer dan 590 zou toch niet moeten kunnen? Auto + trekhaak... Dat heb ik namelijk als reservering op mijn CC staan...
550 huur en 150 Euro voor het thuis laten brengen van de auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soaringinthesky
  • Laatst online: 25-08-2022
30/05/22 order geplaatst, staat nu op status in behandeling.had reeds gelezen dat de wachttijden lang zijn dus maak me niet teveel illusies 🙂 ik heb een zwarte besteld met trekhaak, particulier huren.

15/06/22: UPDATE: ik heb met een bijzonder vriendelijke dame getelefoneerd zonet omdat ik toch wilde weten of ik alles goed had in orde gebracht tijdens bestellen. Ze vertelde dat op dit moment er alles goed uitziet, ze zijn aan het wachten op het chassisnummer (voor verzekering ed) en dan moet de auto nog rijklaar gemaakt worden. de mevrouw kon daar geen datum op plakken. ze vroeg me wel volgende nog heel even terug te bellen om zeker te zijn dat de order nog steeds ok is, want, zo vertelde ze, af en toe komt het wel eens voor dat er een foutje in het systeem sluipt en dat je dan helaas terug opnieuw een bestelling moet plaatsen.

22/06/22: UPDATE: nogmaals gebeld met lynk, had dezelfde dame aan de lijn. Order zag er nog steeds goed uit (en dus niet verdwenen) , de wachttijden liepen voor België ondertussen op tot, hou je vast, 6-7 maanden. Het kan sneller gaan als de rest van de wereld mee zou werken maar door lockdowns etc loopt er dus vertraging op... Ik twijfel dus wel of ik de bestelling hou

UPDATE Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhVAPojnX2MLDc7_O1LQpKKZaU4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vRMdHAW5z9IMQBC7rhnrYIfV.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Soaringinthesky op 27-07-2022 15:44 . Reden: Antwoord L&C ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-06 16:45
Ashwan7 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:31:
[...]

Probeer eens alle gegevens opnieuw in te vullen
Bleek dat mijn creditcard gegevens niet in mijn profiel stonden. Tnx though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Even korte update over levertijd, begin juni besteld.

Telefonisch werd me zojuist verteld dat het in mijn geval nog wachten is op (het geautomatiseerde proces van) identificatie en kenteken aanvragen. Dat is kennelijk een kwestie van enkele weken, uiterlijk een week of vijf. Volgens de vriendelijke medewerker zat ik nog net aan de goede kant van de streep, in de zin dat ik op 2 juni de bestellink kreeg en meteen die dag heb besteld. Was dat op/na 5 juni geweest, dan zit je waarschijnlijk aan die wachttijd van meerdere maanden, vermoedelijk die 4 tot 5 maanden waar je hier ook meerdere mensen over hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curtazimo
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 09:26:
Even korte update over levertijd, begin juni besteld.

Telefonisch werd me zojuist verteld dat het in mijn geval nog wachten is op (het geautomatiseerde proces van) identificatie en kenteken aanvragen. Dat is kennelijk een kwestie van enkele weken, uiterlijk een week of vijf. Volgens de vriendelijke medewerker zat ik nog net aan de goede kant van de streep, in de zin dat ik op 2 juni de bestellink kreeg en meteen die dag heb besteld. Was dat op/na 5 juni geweest, dan zit je waarschijnlijk aan die wachttijd van meerdere maanden, vermoedelijk die 4 tot 5 maanden waar je hier ook meerdere mensen over hoort.
Klinkt goed. Heb ook 2 juni de bestellink gekregen. Moest rekening houden met levering eind juli, begin augustus vlgs de medewerker die ik n dag eerder had gesproken. We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

Ik heb hem ook 2 juni gekregen en meteen besteld; mij werd gisteren verteld dat ik nog steeds uit moet gaan van 4 tot 5 maanden.

Goede consistente communicatie zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

monogato schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 11:44:
Ik heb hem ook 2 juni gekregen en meteen besteld; mij werd gisteren verteld dat ik nog steeds uit moet gaan van 4 tot 5 maanden.

Goede consistente communicatie zo!
Haha ja bedrijven en consistente communicatie, dat is vrijwel altijd een brug te ver.

Ik houd ook rekening met dat slechtere scenario van meerdere maanden, maar goed, pakweg 3 a 5 weken is mij vandaag verteld. Ik geef wel weer een update als ik meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storager
Op 4 juni een bestelling geplaatst, vanochtend gebeld en binnen 1 seconde een medewerker aan de telefoon. Deze gaf aan dat ik, mbt de levertijd, rekening moet houden met 10-14 weken na bestelling, dus tussen half augustus en half september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-06 12:30
Heb de neiging ook te bellen. Ontving op 13-06 mijn bestellink, en ontving een week eerder dit bericht.
Wij hebben het voor je na gekeken en zien dat jij niet in de 4 tot 6 maanden wachttijd valt. Goed he !

Jij gaat deze maand reeds je bestel link krijgen dus beter nieuws kunnen wij je niet brengen.

Nadat je de bestel link het geconfirmeerd dan zal de levertijd tussen de 2 a 8 weken liggen voordat de auto bij je voor de deur zal staan. Deze ruime tijd geven wij aan omdat wij enorm veell auto's aan het af leveren zijn.
Als ik jullie berichten nu zo zie vraag ik mij af hoeveel waarde eraan te ontlenen valt. Desalniettemin heb ik wel van, je kan Lynk annuleren en voor een andere optie gaan kijken. Echter is er helaas niet echt iets wat in de buurt komt dus kun je toch beter gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

DR.V schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 12:57:
Heb de neiging ook te bellen. Ontving op 13-06 mijn bestellink, en ontving een week eerder dit bericht.

[...]

Als ik jullie berichten nu zo zie vraag ik mij af hoeveel waarde eraan te ontlenen valt. Desalniettemin heb ik wel van, je kan Lynk annuleren en voor een andere optie gaan kijken. Echter is er helaas niet echt iets wat in de buurt komt dus kun je toch beter gewoon afwachten.
Het ligt er een beetje aan wat belangrijk voor je is, ik kan je in ieder geval vertellen dat alle merken op dit moment kampen met leverings problemen. Het enige vervelende bij Lynk & Co op dit moment is, dat ze niet duidelijk zijn. Als je kijkt naar Volvo, geven ze ook gemiddeld 9 maanden aan als levertijd.
Vrienden van ons zitten nu zelfs al 1,5 jaar te wachten op hun nieuwe Seat Terraco.

Als je veel kilometers maakt (>25k per jaar) wordt normale lease ook wel interessant maar ja, dan zit je wel vast aan een leasecontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:10
26-6 Aangemeld
27-6 Link gekregen om te bestellen

Ik moet mijn huidige leaseauto inleveren op 31-12, dus idealiter ontvang ik de Lynk op 01-01. Ben nu juist bang dat het te snel gaat :P

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Mijn tijdlijn ziet er als volgt uit :

- 27-05-2022 lidmaatschap aangemaakt
- 15-06-2022 bestellink ontvangen
- 17-06-2022 O1 besteld

Na de bevestigingsmail, heb ik over de mail contact gehad en is door Lynk & Co aangegeven dat de levertijd tussen de 16 à 24 weken bedraagt.

Morgen, 28 juni, heb ik een proefrit. Deze had ik al gepland voordat ik kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

Ik zal mijn tijdlijn ook nog even delen;

- ergens in maart / april account aangemaakt
- 10 Mei 2022 de bestelling geplaatst
- 2 Juni 2022 bestellink ontvangen en meteen officieel besteld

Toentertijd werd mij verteld dat het 2 tot 6 weken kon duren, inmiddels heb ik contact gehad en geven ze aan dat ze toch wel een levertijd van +- 5 maanden verwachten vanaf het moment van bestellen. Ik hoop het niet maar goed, als het zo is dan is het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs2001
  • Laatst online: 03-12-2024
Zou het voor de plaats van aflevering nog uitmaken of je een nieuwe of al een gebruikte 01 krijgt? Kan me voorstellen dat bij levering bij de club in Amsterdam een nieuwe wordt geleverd en bij het thuis laten bezorgen een 01 met al wat km's op de teller. Voor het zelfde maandbedrag vind ik nieuwe uiteraard leuker dan eentje met ervaring. Concrete vraag.. wie heeft wat geleverd gekregen vanuit de club in Adam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs2001
  • Laatst online: 03-12-2024
Is het mogelijk om wat te schuiven in de datum van aflevering? Wil voorkomen dat er 2 auto's voor de deur komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazoeie
  • Laatst online: 14-06 14:42
Mijn tijdslijn:
- 24 juni account aangemaakt
- 28 juni bestel link ontvangen en bestelling geplaatst

Verwachte levertijd 6-7 maanden vanaf bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-06 20:30
  • 23 juni account aangemaakt (ik zag toen al dat de leveringstijd 6-7 maanden was)
  • 27 juni bestellynk (nice :-)) ontvangen
  • 27 juni besteld (huur, blauw met trekhaak), levertijd nog steeds 6-7 maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-06 13:50
oldostofjas schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:57:
  • 23 juni account aangemaakt (ik zag toen al dat de leveringstijd 6-7 maanden was)
  • 27 juni bestellynk (nice :-)) ontvangen
  • 27 juni besteld (huur, blauw met trekhaak), levertijd nog steeds 6-7 maanden
hier bijna het zelfde :)
20 juni account aangemaakt (ik zag toen al dat de leveringstijd 6-7 maanden was)
27 juni bestellynk (nice :-)) ontvangen
27 juni besteld (huur, blauw met trekhaak), levertijd nog steeds 6-7 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netLenz
  • Laatst online: 21-06-2024
Mijn tijdslijn die starte in het tijdperk dat je nog maanden mocht wachten op een bestellynk

- 11 februari aangemeld
- 02 juni bestellynk

In de bestelmail stond "Zorg ervoor dat je dit binnen drie dagen doet en we streven ernaar te leveren binnen 10 - 14 weken vanaf de datum van je bestelling"

Ben erg benieuwd hoe lang het (nog) gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
Ik heb de 01 inmiddels op mogen halen. Rijd er nu een weekje mee en hij bevalt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-06 20:30
defixje schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:52:
Ik heb de 01 inmiddels op mogen halen. Rijd er nu een weekje mee en hij bevalt prima!
Dit is ook fijn om te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-03 08:11
defixje schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:52:
Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcopolo 71
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 04-05-2024
Mijn tijdlijn:

13 april proefrit gemaakt,
direct aangemeld voor maand member
eind juni gebeld en gevraagd waar blijft de bestel link
antwoord Engels talige man: Alles staat goed in het systeem alleen er moet nog een krediet check worden gedaan, je moet hem weer bestellen, maakt je geen zorgen je blijft member vanaf april.
Helaas dit werkte niet, dus maar een e-mail verzonden, op 28 juni antwoordt ontvangen, dat het vanaf 28 juni wel kan.
Zo gezegd zo gedaan resevering gedaan op 29 juni, direct mail ontvangen dat er een auto staat met mijn naam erop en dat ik binnen enkele weken een mail ontvang met daadwerkelijke levering.
5 juli zie ik dat de resevering van mijn credit kaart af is.
meer mensen met deze ervaring? heb hierover een nieuwe mail gestuurd naar Lynk en Co.
Afwachten maar !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Als ik dit lees heb ik best veel geluk gehad met mijn bestelling.

18-dec proefrit
22-dec gebeld naar lynkco, direct bestellink ontvangen en besteld
24-dec gebeld door lynkco voor het maken van een ophaalafspraak vanaf 27-dec
07-jan opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
de2xnis schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:00:
[...]

Wanneer heb je hem besteld?
Dit was mijn tijdlijn:
  • 16 Januari - Aangemeld
  • 28 Juni - Auto opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:53
Toch mooi dat ik eerder besteld heb en nog niet gebeld ben. Morgen maar ff bellen :)

Edit; gebeld:
Vandaag te horen gekregen dat bestellingen in Mei pas over 6 maanden geleverd worden.

[ Voor 38% gewijzigd door donald_dick op 06-07-2022 16:01 ]

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monogato

monogato

De Natte Krant

donald_dick schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 19:41:
Toch mooi dat ik eerder besteld heb en nog niet gebeld ben. Morgen maar ff bellen :)

Edit; gebeld:
Vandaag te horen gekregen dat bestellingen in Mei pas over 6 maanden geleverd worden.
Dat is november? Dat is een serieuze tijd; ik heb mijn bestelling in Juni (2 juni) gedaan... wordt dus een Lynk met kerst denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storager
Voor wat het waard is. Vanochtend met iemand van L&C gesproken. Ik heb mijn bestelling op 4 juni gedaan. Nog altijd is hiervoor een levertijd van 10-14 weken. Ik heb voorzichtig met potlood levering begin september in mijn agenda geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evanal
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 13-03 08:53
Even een wat langere procedure.
Op 15-08-2021 me aangemeld bij L&C;
op 24-11-2021 een uitnodiging gehad om te bestellen, deze vervolgens afgeslagen;
op 9-5-2022 alsnog besteld met de link die ik nog had;
op 27-6-2022 de levering bevestigd;
op 7-7-2022 de auto opgehaald.

Bij oplevering zeer uitgebreid uitleg gehad over de auto. Helaas geen kentekenbewijs ontvangen, dus die moet ik nog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:53
Storager schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 10:54:
Voor wat het waard is. Vanochtend met iemand van L&C gesproken. Ik heb mijn bestelling op 4 juni gedaan. Nog altijd is hiervoor een levertijd van 10-14 weken. Ik heb voorzichtig met potlood levering begin september in mijn agenda geschreven.
Ik heb ze voor de grap eens gewezen op dit topic. Want van 6-8, naar 10-14, naar 24-30 maanden wachttijd is wel een sprongetje.

En waar ik niet tegen kan, is dat ze gewoon niet op volgorde van orders werken.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is dit wat jullie bedoelen na de bestel link? Of krijg je ondanks dat je dit mailtje hebt nog een link die je moet gebruiken?

Want ik kreeg dit binnen 10 minuten van aanmelding

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZ5PQ5CcZ5jTmI167v30wkmYunk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ivn2SUz5mKbJ5TrpH5swftiW.jpg?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:49

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Evanal schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:07:
op 9-5-2022 alsnog besteld met de link die ik nog had;
op 27-6-2022 de levering bevestigd;
op 7-7-2022 de auto opgehaald.
Daar heb je mazzel mee gehad dan denk ik als k de rest zo lees. Hoop dat het bij mij ook zo snel gaat :p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 2 ... 28 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)