Toon posts:

Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste
Acties:

• monogato
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-02 11:48
Ik stond vanmorgen onderweg naar werk in de file...

Vanwege een trailer met gloednieuwe Lynk & Co's die pech had :p
Allemaal zwarte zonder trekhaak; fingers crossed dat de mijne daar bij zit!

• Ashwan7
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09-2022
[quote]monogato schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:54:

[/zulke berichten geven me de goede hoop.☺️]

• Ashwan7
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09-2022
[quote]monogato schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:54:

Weetje ook hoeveel het er waren 😂

• monogato
Stuk of 5 / 6?
En gelukkig heb ik er maar eentje nodig 😂

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Storager
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2022
Vanochtend een proefrit gemaakt. De aardige dame aldaar gaf aan dat er een schip met 01-en onderweg is. Na uitladen worden ze verdeeld over Volvo dealers in NL om rijklaar te maken. Daarna zijn ze voor verkoop, lease en verhuur.

• Haodeyoude
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:15
Wellicht een n00b vraag maar jullie hebben het allemaal over de bestel "link"...echter heb ik zojuist een account aangemaakt en gelijk een abbo (blauw,+trekhaak) auto "order" kunnen plaatsen. 590 afgerekend via cc en heb nu een mail met een ordernummer erin...dus waar zou ik dan nog een bestel link voor moeten krijgen? Sta ik nu op de wachtlijst voor de bestel link of al voor de levering?

• k.nablo
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-07-2022
25 juni order geplaatst voor het afnemen van de maandelijkse membership, tot op heden geen email ontvangen. Toch maar de klantenservice (in Zweden) opgebeld en zij gaven een levertijd van 6 maanden aan! Enthousiast over de auto, telerugesteld over de levertijd :(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:38
Haodeyoude schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:17:
Wellicht een n00b vraag maar jullie hebben het allemaal over de bestel "link"...echter heb ik zojuist een account aangemaakt en gelijk een abbo (blauw,+trekhaak) auto "order" kunnen plaatsen. 590 afgerekend via cc en heb nu een mail met een ordernummer erin...dus waar zou ik dan nog een bestel link voor moeten krijgen? Sta ik nu op de wachtlijst voor de bestel link of al voor de levering?
Vroegâh registreerde je je en gaf je aan dat je M2M wilde, daarna moest je lang wachten op een bestellynk en had je ‘m vervolgens binnen een paar weken. Daarna was er een tijdje dat je de bestellynk een stuk sneller kreeg en daarna lang moest wachten (ter illustratie: ik heb me eind april aangemeld, kreeg 13 juni de link en heb nu naar verwachting nog een wachttijd van 4-5 maanden voor de boeg). Recent is het proces weer aangepast en kun je direct zelf bestellen, maar heb je ook die langere wachttijd.

Ik denk dat het vooral psychologisch is. In het begin was het ontvangen van de bestellynk een hypemomentje (“hij komt er bijna aan!”), maar door de link eerder te versturen bind je mensen beter (“ik heb de auto besteld, nu nog 6 maanden wachten”) en gaan ze niet zo snel op zoek naar alternatieven. Nu kun je gelijk zelf bestellen, geef je dus direct commitment en kun je je gaan verheugen. Dat, en Lynk kan nu beter inschatten wat de afname ongeveer wordt.

• Marcopolo 71
  • Laatst online: 29-11-2022
Vandaag maar weer een gebeld met zweden,

Blijkbaar is mijn eerste aanmelding als maand member niet goed doorgekomen, mijn pre order en betaling op 29 juni wel, wachttijd 5 tot 6 maanden gaf de medewerkster aan. Wachten dus maar alternatieven hebben ook langen wachttijden!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 10:23
Heb je het nummer van zweden?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik kan echt niet wachten op de auto. lang geleden dat ik echt uit keek naar iets nieuws haha bij mijn vorige auto had ik dat niet.

Helaas heb ik nog niet eens de eerste levertijd mail gekregen dus mag nog heel lang gaan wachten als k het zo lees.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tom-82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-02 14:54
Tom-82 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 19:41:
Mijn tijdlijn ziet er als volgt uit :

- 27-05-2022 lidmaatschap aangemaakt
- 15-06-2022 bestellink ontvangen
- 17-06-2022 O1 besteld

Na de bevestigingsmail, heb ik over de mail contact gehad en is door Lynk & Co aangegeven dat de levertijd tussen de 16 à 24 weken bedraagt.

Morgen, 28 juni, heb ik een proefrit. Deze had ik al gepland voordat ik kon bestellen.
Na alle berichten hier, inmiddels ook even de telefoon gepakt om te informeren.
Kreeg een engelstalige jongeman aan de lijn. Aan de hand van mijn telefoonnummer had hij mijn dossier er al bij gepakt.
Hij informeerde me dat de huidige wachttijd tot levering van de o1 tussen de 4 en 6 maanden lag. Gaf wel aan dat het eerder richting de 6 maanden loopt.
Medio december dus.

Geduld hebben.....

• Tijs2001
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 08-03 10:54
De bestelling is zojuist de deur uit..

- aangemeld in januari uit interesse en nieuwsgierigheid
- juni proefrit gemaakt
- 18/7 bestelling gedaan voor huur, zwart met trekhaak
- De 01 pas nodig eind januari moet lukken met levertermijn van 6/7 maanden

Het wachten is begonnen

update 19/7 van de bestelling géén bevestiging ontvangen, voor de zekerheid toch maar even nagebeld. Binnen 5 min iemand aan de lijn, bestelling is "pendig" prima! Wel opvallend er werd gemeld een levertijd van van 3 a 4 maanden mmmm daar was ik niet vanuit gegaan. Eerst maar eens zien en dan kijken wat er aan te doen.

[Voor 36% gewijzigd door Tijs2001 op 19-07-2022 10:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kevout
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-03 11:44
Ter lering en vermaak mijn tijdlijn:

Okt 2020 ingeschreven
Mei 2021 order kunnen plaatsen
Aug 2021 auto geleverd

De wachttijden beginnen weer te lijken op het prille begin als ik 't zo lees.

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48
Mijn tijdlijn:
13 juni lid geworden;
20 juni bestel link ontvangen;
21 juni zwart zonder trekhaak besteld met september als indicatie dat ik hem wilde ontvangen.
Nu wachten op levertijd.

• monogato
recca schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:49:
Mijn tijdlijn:
13 juni lid geworden;
20 juni bestel link ontvangen;
21 juni zwart zonder trekhaak besteld met september als indicatie dat ik hem wilde ontvangen.
Nu wachten op levertijd.
Wat bedoel je precies met "..indicatie dat ik hem wilde ontvangen"?
Heb je zelf een mail er achteraan gestuurd of kon je dat in je bestelling opgeven?

• Tijs2001
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 08-03 10:54
Tijs2001 schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:19:
De bestelling is zojuist de deur uit..

- aangemeld in januari uit interesse en nieuwsgierigheid
- juni proefrit gemaakt
- 18/7 bestelling gedaan voor huur, zwart met trekhaak
- De 01 pas nodig eind januari moet lukken met levertermijn van 6/7 maanden

Het wachten is begonnen

update 19/7 van de bestelling géén bevestiging ontvangen, voor de zekerheid toch maar even nagebeld. Binnen 5 min iemand aan de lijn, bestelling is "pendig" prima! Wel opvallend er werd gemeld een levertijd van van 3 a 4 maanden mmmm daar was ik niet vanuit gegaan. Eerst maar eens zien en dan kijken wat er aan te doen.

• recca
monogato schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 09:58:
[...]

Wat bedoel je precies met "..indicatie dat ik hem wilde ontvangen"?
Heb je zelf een mail er achteraan gestuurd of kon je dat in je bestelling opgeven?
Ik had een dropdown met maanden waar ik kon aangeven wanneer ik de Lynk wilde ontvangen. Ik heb dit gedaan bij het aanmaken van mijn account en volgens mij ook nog eens tijdens de bestelprocedure. Dat laatste weet ik niet meer 100% zeker.

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 13:41
recca schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:34:
[...]

Ik had een dropdown met maanden waar ik kon aangeven wanneer ik de Lynk wilde ontvangen. Ik heb dit gedaan bij het aanmaken van mijn account en volgens mij ook nog eens tijdens de bestelprocedure. Dat laatste weet ik niet meer 100% zeker.
Komt bekend voor; kan me herinneren dat ik dat ook heb kunnen aangeven bij de aanmelding. 3 maanden later heb ik de auto nog steeds niet, dus kennelijk maakt t niet uit 8)7

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• Gras024
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-02 13:19
Mijn bestelling betreft een zwarte Lynk zonder trekhaak, koop (door de leasemaatschappij).
Na ruim 12 maanden wachten op een bestelde VW Golf en de mededeling van VW dat ik daar zo nog 6 bij op mocht tellen uiteindelijk die bestelling geannuleerd. Wegens gezinsuitbreiding uiteindelijk gekozen voor de Lynk.

28 juni Bestelling geplaatst bij LeasePlan
14 juli Bestelbevestiging ontvangen met verwachte leverweek 32
20 juli Gebeld door Lynk & Co dat de auto binnen is, afspraak gemaakt voor 29 juli om deze op te halen
29 juli Afspraak om de auto op te halen

Positief verast door de levertijd! Alhoewel dit wel bijzonder is, wetende dat andere zo lang moeten wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19:55
Koop auto’s gaan gewoon voor heb ik het idee. Mijn koop auto was ook binnen enkele weken geregeld. De snelst leverbare splinternieuwe auto volgensmij 😅

[Voor 27% gewijzigd door MvdV op 20-07-2022 20:56]

• curtazimo
curtazimo schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 11:51:
Na alle spookverhalen hier en op FB over levertijden ben ik toch ook maar gaan bellen om niet tot oktober zonder auto te zitten...

- 28 februari aangemeld voor zwart zonder trekhaak
- 17 maart mail gekregen dat ik tussen 21 en 29 mei de mail met bestellink kan verwachten
- een wat oudere (zo noemde hij zichzelf, was relaxed gesprek) Nederlandstalige man stond me netjes te woord en ging op zoek naar de gegevens
- tussen 6 en 12 juni zou ik de mail met bestelling moeten krijgen
- levering van de auto zou dan ongeveer 6 wkn duren, vermoedelijk laatste week juli

Ik ben dus gerustgesteld; vreesde namelijk een veel langere levertijd. Afwachten maar...
Update

Laatste week juli kan ik op mijn buik schuiven... Zojuist gebeld en gesproken met een Belgisch klinkende dame. Uitgelegd dat me is verteld dat ik de laatste week van juli de auto zou krijgen, na de bestellink van 2 juni. Dame zei dat er inmiddels een en ander is veranderd; levertijden zijn 10-14 wkn en ik zou nu in pas in week 7 zitten, dus nog 7 te gaan... Levertijden wisselen wekelijks zei ze ook nog.

Had ik een auto gekocht, dan ging het allemaal sneller, 4 weken ongeveer, want daar zijn kennelijk aparte voorraden voor.

Dan maar weer de wachtkamer in... |:(

• monogato
curtazimo schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 15:13:
[...]

Update

Laatste week juli kan ik op mijn buik schuiven... Zojuist gebeld en gesproken met een Belgisch klinkende dame. Uitgelegd dat me is verteld dat ik de laatste week van juli de auto zou krijgen, na de bestellink van 2 juni. Dame zei dat er inmiddels een en ander is veranderd; levertijden zijn 10-14 wkn en ik zou nu in pas in week 7 zitten, dus nog 7 te gaan... Levertijden wisselen wekelijks zei ze ook nog.

Had ik een auto gekocht, dan ging het allemaal sneller, 4 weken ongeveer, want daar zijn kennelijk aparte voorraden voor.

Dan maar weer de wachtkamer in... |:(
Dan zitten we blijkbaar in dezelfde wachtkamer.
Voor mij zou eind augustus / half september eigenlijk perfect uitkomen maar ja... dat lijkt vooralsnog ook nog gewoon koffie dik kijken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Moto Racer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:29
Ik heb een Lynk & Co 01 bestelt (koop). En gisteren betaalt. Kan hem vrijdag 5 augustus al halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaaks2022
  • Laatst online: 21-03 11:42
Martijn schreef op dinsdag 21 juni 2022 @ 09:50:
[...]

Maar hoezo 700 euro? Meer dan 590 zou toch niet moeten kunnen? Auto + trekhaak... Dat heb ik namelijk als reservering op mijn CC staan...
Deze reservering blijft staan tot aflevering ?

• monogato
Kaaks2022 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 15:15:
[...]

Deze reservering blijft staan tot aflevering ?
De reservering op je CC is in principe meer een krediet-check.
Ze mogen niet langer dan 2 weken (of 20 dagen) een reservering vasthouden, anders gooit je creditcard maatschappij die reservering er sowieso uit.

• onespeedjimmy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-03 11:34
monogato schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 07:51:
[...]

De reservering op je CC is in principe meer een krediet-check.
Ze mogen niet langer dan 2 weken (of 20 dagen) een reservering vasthouden, anders gooit je creditcard maatschappij die reservering er sowieso uit.
:D :D :D :D :D :D bij bunq is dat niet zo, 550 is al meteen eraf gehaald geeneens gereserveerd... |:( 8)7

• pimmettjuh
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-03 23:04
Vanaf 9 augustus t/m 11 september heb ik een blauwe 01 zonder trekhaak in de aanbieding (af te halen in Nijmegen).
Ik ontvang volgende week namelijk een nieuwe Polestar van m'n werk.
Bij interesse laat het vooral even weten.

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-03 12:55
- Half april aangemeld;
- 13 juni bestellink pas ontvangen, aangegeven levertijd 5-6 maanden;
- Vorige week gebeld of ze iets konden zien. Stond nog steeds 5-6 maanden maar ze gaven wel aan dat ze in augustus een flinke inhaal kunnen maken dus dat het misschien wel korter kon duren;
- Net een mail ontvangen dat ze mij niet vergeten zijn en dat ze druk bezig zijn met mijn order... :9

• monogato
Die mail heb ik net ook ontvangen inderdaad; nu maar hopen dat ze ons echt niet vergeten zijn en we er deze maand eentje mogen ophalen.

• Tom-82
Tom-82 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:36:
[...]

Na alle berichten hier, inmiddels ook even de telefoon gepakt om te informeren.
Kreeg een engelstalige jongeman aan de lijn. Aan de hand van mijn telefoonnummer had hij mijn dossier er al bij gepakt.
Hij informeerde me dat de huidige wachttijd tot levering van de o1 tussen de 4 en 6 maanden lag. Gaf wel aan dat het eerder richting de 6 maanden loopt.
Medio december dus.

Geduld hebben.....
[quote]Tom-82 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 18:36:
[...]

Ook ik heb vandaag de mail gehad met “We zijn je niet vergeten!”.
Ik heb niet het idee dat dit enige indicatie is dat de o1 binnenkort geleverd gaat worden. Vorige week nog mail contact gehad waarin, in het Engels, uitgelegd werd dat de levering tussen de 5 en 6 maanden zal zijn.
Klopt dus nog steeds met de eerdere berichten. Medio december/januari ga ik maar vanuit.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren toevallig rond 17:00 gebeld omdat ik ook nog niks had gehoord (sinds eerste week van Juli besteld)
Kon verder geen informatie geven behalve dat de levertijd voor Nederland zo'n 4-5 maanden was.

Wacht dus geduldig af. Al kan ik niet wachten op de auto :D

Ik heb die mail waar jullie het over hebben trouwens niet gehad dus zit vast bij een andere batch :P

[Voor 18% gewijzigd door Ricmaniac op 04-08-2022 10:42]

• monogato
Ricmaniac schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 10:40:
Gisteren toevallig rond 17:00 gebeld omdat ik ook nog niks had gehoord (sinds eerste week van Juli besteld)
Kon verder geen informatie geven behalve dat de levertijd voor Nederland zo'n 4-5 maanden was.

Wacht dus geduldig af. Al kan ik niet wachten op de auto :D

Ik heb die mail waar jullie het over hebben trouwens niet gehad dus zit vast bij een andere batch :P
Laten even weten wanneer je wel die mail krijgt? Dan valt er heeeeel misschien iets van af te leiden 😅

• bombo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 19:44
Hier idem. In april aangemeld, 13 juni bestelling geplaatst en 3 augustus een mail gehad met “We zijn je niet vergeten!”.

• recca
Hier ook 23 juni besteld en de mail gehad "We zijn je niet vergeten!". Ben benieuwd naar hoe lang het nog duurt.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:23
7 juni besteld, niets meer gehoord. Ooit een keer een mail gestuurd met verwachte levering. Standaard antwoord van 5-6 maanden. Ga er ook niet steeds achteraan bellen ofzo, heeft toch geen zin. Ook geen mail ontvangen zoals velen hierboven wel.

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-03 09:13
Vandaag besteld, website gaf 4-5 maanden aan, blauwe kleur zonder trekhaak. Wat voor mij prima is, idee was pas rond mei 2023 huidige auto te vervangen. Maar voor het geval met delays of een mogelijke lopende storm op de memberships toch maar alvast de knoop doorgehakt.

Eind deze maand ook een proefrit staan, ben erg excited!

[Voor 58% gewijzigd door Skybox_ op 12-08-2022 15:07]

• monogato
Bulligan schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 10:34:
7 juni besteld, niets meer gehoord. Ooit een keer een mail gestuurd met verwachte levering. Standaard antwoord van 5-6 maanden. Ga er ook niet steeds achteraan bellen ofzo, heeft toch geen zin. Ook geen mail ontvangen zoals velen hierboven wel.
Ook niet de mail ontvangen met "We zijn je niet vergeten!"?

• Bulligan
monogato schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 08:46:
[...]

Ook niet de mail ontvangen met "We zijn je niet vergeten!"?
Nop, helemaal niets. Heb destijds een bevestiging gehad van de bestelling, een antwoord op mijn vraag over verwachte levertijd en meer niet.

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:18
Ik heb ook begin juni besteld. Had de "we zijn je niet vergeten“ mail niet gekregen. Heb ze even een mailtje gestuurd en kreeg na 3 dagen netjes antwoord dat er een vin nummer aan mijn bestelling was gekoppeld en dat de bestelling goed in het systeem staat. De levertijd staat nog steeds op 4-5 maanden vanaf het moment van bestellen.

• recca
De mail "we zijn je niet vergeten!" zegt verder ook helemaal niks tot nu toe. Zolang er nog niemand een auto eerder heeft gekregen is het speculeren in de leegte of mensen met of zonder mail eerder/later de auto krijgen.

Zal voor iedereen nog steeds 5/6 maanden zijn vanaf bestel moment, maar ook dat is speculeren.

• tscargo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-03 14:38
@Evanal,
Evanal schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 15:07:
Even een wat langere procedure.
Op 15-08-2021 me aangemeld bij L&C;
op 24-11-2021 een uitnodiging gehad om te bestellen, deze vervolgens afgeslagen;
op 9-5-2022 alsnog besteld met de link die ik nog had;
op 27-6-2022 de levering bevestigd;
op 7-7-2022 de auto opgehaald.

Bij oplevering zeer uitgebreid uitleg gehad over de auto. Helaas geen kentekenbewijs ontvangen, dus die moet ik nog krijgen.
Is dit een M2M auto of een koop auto?
Ik was ook al lang aangemeld bij L&C en uiteindelijk 30 mei j.l. besteld.
Vandaag maar eens gebeld, maar ze geven telefonisch alleen de huidige levertijd door, waar je dan zelf het aantal 'gewachte' maanden vanaf kunt trekken.

Huidige wachttijd is 5-6 maanden, voor mij dus dan nog minimaal 2,5 maanden wachten.
Heb ze nu maar eens een mail gestuurd.
Aan mijn order is namelijk nog geen VIN gekoppeld, en dat komt door "problemen" met eerdere batches van bestellingen ... heb ik weer...

Iemand anders die kort voor mij of na mij heeft besteld en al wel iets gehoord heeft of al rijdt (in een M2M auto uiteraard)

• Skybox_
tscargo schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 16:58:
@Evanal,

[...]

Is dit een M2M auto of een koop auto?
Ik was ook al lang aangemeld bij L&C en uiteindelijk 30 mei j.l. besteld.
Vandaag maar eens gebeld, maar ze geven telefonisch alleen de huidige levertijd door, waar je dan zelf het aantal 'gewachte' maanden vanaf kunt trekken.

Huidige wachttijd is 5-6 maanden, voor mij dus dan nog minimaal 2,5 maanden wachten.
Heb ze nu maar eens een mail gestuurd.
Aan mijn order is namelijk nog geen VIN gekoppeld, en dat komt door "problemen" met eerdere batches van bestellingen ... heb ik weer...

Iemand anders die kort voor mij of na mij heeft besteld en al wel iets gehoord heeft of al rijdt (in een M2M auto uiteraard)
Succes nog even met wachten! Vanaf wanneer zou er normaliter een VIN nummer gekoppeld moeten worden aan je order dan?

• speediestb
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-03 09:45
- 7 augustus aangemeld
- 7 augustus bestelling gedaan, maandelijkse membership, blauw, met trekhaak, levering bij afhaalpunt

• Cazz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-03 16:04
Cazz schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:08:
Tijdlijn aan deze zijde:

- 16 mei link gekregen en besteld
- Geen enkele bevestiging (mail) gekregen
- In portal staat mijn order op 'in behandeling'
- 23 mei zelf mail gestuurd met de vraag of mijn order correct ontvangen is
- ...

(Zwart, zonder trekhaak, maandelijkse huur)
Update:
- ..... periode met verschillende vage mails ....
- 11 augustus telefoontje met melding dat auto (bijna) gereed is
- 22 augustus - ophaaldatum

• monogato
Cazz schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 12:21:
[...]

Update:
- ..... periode met verschillende vage mails ....
- 11 augustus telefoontje met melding dat auto (bijna) gereed is
- 22 augustus - ophaaldatum

Dat zijn hoopvolle berichten! Veel plezier alvast met de auto.

• Kaaks2022
Goedemiddag ,

Moet ik nog rekening houden met het aanleveren van documenten als ik een aanvraag vor een M2M indien ?
Heb alles graag vooraf in orde :-)

• Skybox_
Kaaks2022 schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 16:29:
Goedemiddag ,

Moet ik nog rekening houden met het aanleveren van documenten als ik een aanvraag vor een M2M indien ?
Heb alles graag vooraf in orde :-)
Ik heb via de website enkel paspoort of rijbewijs door te geven (gekozen voor paspoort). Verder niks anders qua documenten. Afronden was d.m.v. een (aan)betaling, gedaan via CC.

• Kaaks2022
Skybox_ schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 17:17:
[...]

Ik heb via de website enkel paspoort of rijbewijs door te geven (gekozen voor paspoort). Verder niks anders qua documenten. Afronden was d.m.v. een (aan)betaling, gedaan via CC.
Dank je wel .

• Bulligan
Na alle verhalen hier toch ook maar eens een bericht gestuurd naar L&Co, om te vragen hoe het er voor stond en hoe het nou zit met die “we zijn je niet vergeten” mail. Die ik overigens dus niet had ontvangen ondanks dat mijn bestelling al ruim 2 maanden geleden was.

Dit was hun antwoord.

De Email die de mensen om je heen hebben ontvangen is een Standaard Email die wel standaard is maar niet aan iedereen verstuurd is - en het klopt - die is ook niet aan jou gestuurd!

Maar je bestelling loopt en alles verloopt volgens plan - dwz dat je normaal gesproken 4-5 maanden na je bestelling in je 01 kan stappen.

Dus ik sta weer met een gerust hart in de wachtmodus.

• PatrickvdV.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-03 21:09
Hoi allemaal,

Vandaag (eindelijk! 😀) een belletje gekregen van een vriendelijke medewerker voor het maken van een ophaalafspraak. De 23e mogen wij de auto op gaan halen in Diemen!

Onze tijdlijn:
27 februari - ingeschreven voor een M2M auto.
2 juni - bestellink ontvangen en direct besteld.
11 augustus - mail ontvangen dat de bestelling was bevestigd (voor de 2e keer) en in de app stond een VIN nummer gekoppeld.
12 augustus - belletje voor ophaalafspraak.
23 augustus - ophalen Lynk, volgens het VIN nummer het 2022 model.

Overigens geen 'we zijn je niet vergeten mail' ontvangen, voor zover dat uitmaakt.

[Voor 7% gewijzigd door PatrickvdV. op 12-08-2022 12:08]

• monogato
PatrickvdV. schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 10:51:
Hoi allemaal,

Vandaag (eindelijk! 😀) een belletje gekregen van een vriendelijke medewerker voor het maken van een ophaalafspraak. De 23e mogen wij de auto op gaan halen in Diemen!

Onze tijdlijn:
11 augustus - mail ontvangen dat de bestelling was bevestigd (voor de 2e keer) en in de app stond een VIN nummer gekoppeld.

Overigens geen 'we zijn je niet vergeten mail' ontvangen, voor zover dat uitmaakt.
Klinkt alsof ze een inhaalslag aan het maken zijn, top!
Heb zelf ook op 2 juni de link gehad en meteen besteld.
Waar in de app kun je het VIN nummer zien trouwens? (Wanneer dit gekoppeld is natuurlijk)

• dez1983
  • Laatst online: 22:00
....
Bedoel je dan bouwjaar 2022 of verwacht je het nieuwe facelift model te ontvangen? Ben wel benieuwd hierna, heb zelf 13 juni besteld.

• tscargo
Ik blijf dit zo raar vinden. Ik heb drie dagen eerder besteld, en nog steeds niets....
Heb ze een mail gestuurd van de week, ook nog geen reactie gehad....
En had al in maart een bestellink gehad, dus dat is het ook niet.
Hoi allemaal,

Onze tijdlijn:

• PatrickvdV.
monogato schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:16:
[...]

Klinkt alsof ze een inhaalslag aan het maken zijn, top!
Heb zelf ook op 2 juni de link gehad en meteen besteld.
Waar in de app kun je het VIN nummer zien trouwens? (Wanneer dit gekoppeld is natuurlijk)
Komt onder membership details te staan in een groen/blauwe balk.

• PatrickvdV.
tscargo schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 17:38:
Ik blijf dit zo raar vinden. Ik heb drie dagen eerder besteld, en nog steeds niets....
Heb ze een mail gestuurd van de week, ook nog geen reactie gehad....
En had al in maart een bestellink gehad, dus dat is het ook niet.

[...]
In het verleden ook meegemaakt dat mensen die later hadden besteld de auto eerder konden ophalen, blijf het raar vinden. Welke kleur heb je gekozen? We zijn voor de blauwe gegaan zonder trekhaak. Deze is het snelst leverbaar dus wellicht zit daar het verschil in?

• tscargo
PatrickvdV. schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:25:
[...]

In het verleden ook meegemaakt dat mensen die later hadden besteld de auto eerder konden ophalen, blijf het raar vinden. Welke kleur heb je gekozen? We zijn voor de blauwe gegaan zonder trekhaak. Deze is het snelst leverbaar dus wellicht zit daar het verschil in?
Dat zal het dan zijn, ik heb een zwarte besteld. Ik heb net Lynk&Co opgehangen, die verwacht de levering de komende maand. Zag iemand anders die op 13 mei besteld had (een zwarte) die hem één dag voor jou mocht ophalen, dus hopelijk ben ik snel aan de beurt. Bedankt voor je toelichting! Wellicht handig om dat in updates erbij te zetten in het vervolg.

• PatrickvdV.
dez1983 schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 13:15:
[...]

Bedoel je dan bouwjaar 2022 of verwacht je het nieuwe facelift model te ontvangen? Ben wel benieuwd hierna, heb zelf 13 juni besteld.
In het VIN nummer staat een N in plaats van een M. Eerder in dit forum gelezen dat dit dan het 2022 model is met onder andere 360 camera en minder rijgeluid.

• PatrickvdV.
tscargo schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 18:28:
[...]

Dat zal het dan zijn, ik heb een zwarte besteld. Ik heb net Lynk&Co opgehangen, die verwacht de levering de komende maand. Zag iemand anders die op 13 mei besteld had (een zwarte) die hem één dag voor jou mocht ophalen, dus hopelijk ben ik snel aan de beurt. Bedankt voor je toelichting! Wellicht handig om dat in updates erbij te zetten in het vervolg.
Ja dat is zeker een goeie, om onduidelijkheden te voorkomen:-)

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-03 18:44
Mijn tijdlijn:

18-07 account gemaakt en auto besteld (koop, zakelijk)
02-08 per mail bevestiging ontvangen, het aankoopcontract zal voor mij worden opgesteld.
02-08 contract digitaal ontvangen ter ondertekening.
03-08 per mail bevestiging contract getekend.
08-08 mail naar B2B accountmanager L&C gestuurd wanneer wij een betaalverzoek mogen verwachten.
08-08 reactie ontvangen. Afd. finance dient de factuur op te stellen en aan mij doen toekomen. Na betaling wordt auto besteld.
12-08 mail naar B2B accountmanager L&C gestuurd met de vraag hoe lang het de afd. finance in beslag neemt om de factuur op te stellen.

16-08 .... in afwachting van de factuur... ;(

Nb. bestelling is kleur zwart + trekhaak

[Voor 3% gewijzigd door bob_wagner op 16-08-2022 21:11]

• Storager
Mijn tijdlijn:

4 juni bestelling geplaatst via bestellink die ik eind mei had ontvangen. Verwachte levertijd 10-14 weken.

13 augustus status in app veranderd van “in behandeling” naar “gereserveerd”.

16 augustus gebeld door L&C voor ophaalafspraak te maken.

26 augustus ophalen in Diemen.

Blauw zonder trekhaak, volgens VIN modeljaar 2022.

• Skybox_
Storager schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 20:43:
Mijn tijdlijn:

4 juni bestelling geplaatst via bestellink die ik eind mei had ontvangen. Verwachte levertijd 10-14 weken.

13 augustus status in app veranderd van “in behandeling” naar “gereserveerd”.

16 augustus gebeld door L&C voor ophaalafspraak te maken.

26 augustus ophalen in Diemen.

Blauw zonder trekhaak, volgens VIN modeljaar 2022.
Lekker! Dan komt je gok begin september toch uit ;-), dan kan je je potlood notitie vervangen door eentje met pen 🥳.

Wel fijn om te zien dat de verwachte levertijden op zich redelijk goed kloppen.

• Storager
Skybox_ schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 21:04:
[...]

Lekker! Dan komt je gok begin september toch uit ;-), dan kan je je potlood notitie vervangen door eentje met pen 🥳.

Wel fijn om te zien dat de verwachte levertijden op zich redelijk goed kloppen.
Eens!

• tscargo
Iemand een idee wat de mail met onderwerp “We hebben je order ontvangen” betekent?

30 mei
Besteld, zwart m2m, geen trekhaak

• Skybox_
tscargo schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 20:34:
Iemand een idee wat de mail met onderwerp “We hebben je order ontvangen” betekent?

30 mei
Besteld, zwart m2m, geen trekhaak
Als ik het vergelijk met paar posts hierboven zou het betekenen dat je er bijna bent 😉. Dus dat hoop ik dan maar ook voor je!

• Dezz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-03 10:15

Dezz

Dezz's Insomnia

Update van mijn tijdlijn:

Mijn tijdlijn:

- 25 maart aangemeld
- 7 juni de bestellink gekregen
- 7 juni auto besteld (blauw, zonder trekhaak)
- 18 augustus gebeld om een afspraak te maken om de auto op te halen.
- 30 augustus auto ophalen!

Beam Me Up!

• tscargo
Skybox_ schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 22:18:
[...]

Als ik het vergelijk met paar posts hierboven zou het betekenen dat je er bijna bent 😉. Dus dat hoop ik dan maar ook voor je!
Je hebt helemaal gelijk, ben net gebeld kan hem ook de 30e ophalen.
Ga helaas zondag twee weken op vakantie, was fijn geweest om hem al voor de vakantie gehad te hebben.
Nu met een hele kleine auto naar Schiphol toe ....
Afspraak gemaakt om hem op 5 september op te halen.

Mijn tijdlijn:

24 december 2021 : geregistreerd

5 april 2022 : bestellink ontvangen (maar niet gebruikt)

30 mei 2022: Auto besteld

17 augustus 2022: E-mail dat order ontvangen is

18 augustus 2022: gebeld om ophaal afspraak te maken (vanaf 30 augustus, afpraakgemaakt voor 5 september ivm vakantie

M2M - Zwart - Geen trekhaak

[Voor 32% gewijzigd door tscargo op 18-08-2022 11:55]

• Skybox_
tscargo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 11:42:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, ben net gebeld kan hem ook de 30e ophalen.
Ga helaas zondag twee weken op vakantie, was fijn geweest om hem al voor de vakantie gehad te hebben.
Nu met een hele kleine auto naar Schiphol toe ....
Afspraak gemaakt om hem op 5 september op te halen.

Mijn tijdlijn:

24 december 2021 : geregistreerd

5 april 2022 : bestellink ontvangen (maar niet gebruikt)

30 mei 2022: Auto besteld

17 augustus 2022: E-mail dat order ontvangen is

18 augustus 2022: gebeld om ophaal afspraak te maken (vanaf 30 augustus, afpraakgemaakt voor 5 september ivm vakantie

M2M - Zwart - Geen trekhaak
Jammer dat die net te laat is voor je ritje naar Schiphol, maar dan heb je met terugkomst wel een bak van een beest! Fijn dat het zo snel is gegaan bij jou. Met mijn recente bestelling (7 aug) ben ik alleen maar jaloers op jullie :9~

• monogato
Goed om te lezen dat er een beetje tempo in komt!

Hoop wel dat ik deze of volgende week ook gebeld word :p

• Tom-82
Bovenstaande berichten zien er positief uit.
Hopelijk komt de vaart er nu in.

Zelf heb ik nog niks gehoord.
Ik heb de auto besteld (zwart zonder trekhaak) op 17-06 en wel de mail gehad met “we zijn je niet vergeten”

Ook in de app staat bij de betaling nog “in behandeling”.

Dus voorlopig nog in de wachtkamer…

• recca
Tom-82 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:56:
Bovenstaande berichten zien er positief uit.
Hopelijk komt de vaart er nu in.

Zelf heb ik nog niks gehoord.
Ik heb de auto besteld (zwart zonder trekhaak) op 17-06 en wel de mail gehad met “we zijn je niet vergeten”

Ook in de app staat bij de betaling nog “in behandeling”.

Dus voorlopig nog in de wachtkamer…
Ben benieuwd wanneer jij meer hoort. Ik heb dezelfde status en ook zwart zonder trekhaak besteld, maar dan 1 week later.

• Tom-82
recca schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:34:
[...]

Ben benieuwd wanneer jij meer hoort. Ik heb dezelfde status en ook zwart zonder trekhaak besteld, maar dan 1 week later.
[quote]recca schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:34:
[...]

Hallo Recca,

Ik hou je op de hoogte!

• monogato
recca schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:34:
[...]

Ik heb zelf de bestelling geplaatst (via de bestel link) op 2 juni, zwart zonder trekhaak ook.

• Skybox_
Het gaat best vlot atm. Laatste 3 dagen gewoon 93 tenaamgesteld! https://datastudio.google...8-9ecfefef0643/page/iaxIC

• JS2022
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 25-01 16:15
Hi allen, ik heb op 13/8 mij aangemeld bij L&C en de zwarte 01 zonder trekhaak besteld. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen waarin staat dat er wordt gewerkt aan het koppelen van een auto.

Mijn vraag is of jullie ervaring hebben met telefonisch contact opnemen met Lynk & Co om dit proces te versnellen. Zo ja, lijkt dit te helpen of is het een kwestie van geduld en moet ik gewoon rustig afwachten?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

• Skybox_
JS2022 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:09:
Hi allen, ik heb op 13/8 mij aangemeld bij L&C en de zwarte 01 zonder trekhaak besteld. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen waarin staat dat er wordt gewerkt aan het koppelen van een auto.

Mijn vraag is of jullie ervaring hebben met telefonisch contact opnemen met Lynk & Co om dit proces te versnellen. Zo ja, lijkt dit te helpen of is het een kwestie van geduld en moet ik gewoon rustig afwachten?

Deze mail houdt eigenlijk simpelweg in dat je achterin de rij staat. Zodra je een e-mail krijgt met “order bevestigd” krijg je meestal de dag erna een belletje voor het maken van een afspraak.

Dus de geldende wachttijd die je tijdens bestellen zag gaat eigenlijk gewoon in na plaatsen van bestelling. Momenteel zijn ze ongeveer bij 2-9 juni met het verwerken van de bestellingen. Maar geen idee hoeveel bestelling er zijn gedaan in juni en juli 😅. Ik heb 7 augustus mijn bestelling geplaatst dus wij moeten nog wel even 😱

• Bulligan
JS2022 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:09:

Bellen heeft echt geen zin. Ze worden dagelijks overspoeld met mails en telefoontjes van mensen die haastig hun auto willen hebben.

Het ligt er compleet aan hoe wat en waar je de auto besteld hebt en laat afleveren. Ik merk dat er momenteel veel blauwe zonder trekhaak afgeleverd worden, voor mensen die later besteld hebben dan ik zelf. Zelf heb ik een zwarte met trekhaak besteld.

• dez1983
  • Laatst online: 22:00
Grappig om te zien, binnenkort zie je ze overal rijden. En "go" team zwart 8)

• bob_wagner
bob_wagner schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 19:20:
Mijn tijdlijn:

18-07 account gemaakt en auto besteld (koop, zakelijk)
02-08 per mail bevestiging ontvangen, het aankoopcontract zal voor mij worden opgesteld.
02-08 contract digitaal ontvangen ter ondertekening.
03-08 per mail bevestiging contract getekend.
08-08 mail naar B2B accountmanager L&C gestuurd wanneer wij een betaalverzoek mogen verwachten.
08-08 reactie ontvangen. Afd. finance dient de factuur op te stellen en aan mij doen toekomen. Na betaling wordt auto besteld.
12-08 mail naar B2B accountmanager L&C gestuurd met de vraag hoe lang het de afd. finance in beslag neemt om de factuur op te stellen.

16-08 .... in afwachting van de factuur... ;(

Nb. bestelling is kleur zwart + trekhaak
Update:
19-08, factuur is binnen. Kortom, overmaken die rekening en hopen dat de L&C 01 binnenkort op mijn stoep staat!!

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19:55
bob_wagner schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 20:03:
[...]

Update:
19-08, factuur is binnen. Kortom, overmaken die rekening en hopen dat de L&C 01 binnenkort op mijn stoep staat!!
Nice, ga je geen spijt van krijgen. Na 3 maanden ben ik ook nog steeds zeer tevreden over de 01. Prachtige auto 🫡

• monogato
Hoop nieuwe L&C's op kenteken gezet zie ik!
Fingers crossed dat ik een belletje ga krijgen de komende weken :9

• CoRiPa
  • Laatst online: 21-10-2022
Goedemorgen even een overzicht van mijn tijdlijn:

-24 februari 2022 aangemeld
-2 juni de bestellink ontvangen en gelijk besteld, blauw zonder trekhaak
-Levertijd 10 - 14 weken
-11 augustus mail gekregen dat mijn bestelling is ontvangen
-17 augustus werd ik gebeld dat ik de auto 24 augustus kan ophalen in Diemen
-19 augustus via de post verzekeringspapieren ontvangen.
-Als alles goed gaat kan ik dus woensdag de Lynk ophalen.

Aan de hand van het kenteken op de verzekeringspapieren kon ik bij de RDW zien dat deze auto 12 augustus op kenteken is gezet dus een hele nieuwe :-)

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:40
CoRiPa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:01:

-Levertijd 10 - 14 weken

Aan de hand van het kenteken op de verzekeringspapieren kon ik bij de RDW zien dat deze auto 12 augustus op kenteken is gezet dus een hele nieuwe :-)
Is dit m2m of koop?
Ik heb rond dezelfde tijd besteld , Blauw MET Trekhaak... (m2m)

• CoRiPa
Androo schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:33:
[...]

Is dit m2m of koop?
Ik heb rond dezelfde tijd besteld , Blauw MET Trekhaak... (m2m)
Een M2M

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CoRiPa schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 11:01:

-Levertijd 10 - 14 weken

dat is ineens rap! ik heb hem eind juni besteld. ben benieuwd

• bob_wagner
Wat voor trekhaak aansluiting wordt er trouwens bij de L&C 01 geleverd? Weet iemand dat?

• monogato
Mijn tijdlijn update:

- Ergens in februari geregistreerd bij L&C
- 10 Mei aangemeld voor M2M
- 2 Juni bestellink ontvangen en binnen 5 minuten besteld; Zwart zonder trekhaak
- 22 Augustus mail gehad dat mijn order ontvangen is en status is veranderd van "In behandeling" naar "Gereserveerd"

Dus als ik de berichten van andere hier op Tweakers mag geloven, ga ik deze week gebeld worden!

• CoRiPa
monogato schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:03:
Mijn tijdlijn update:

- Ergens in februari geregistreerd bij L&C
- 10 Mei aangemeld voor M2M
- 2 Juni bestellink ontvangen en binnen 5 minuten besteld; Zwart zonder trekhaak
- 22 Augustus mail gehad dat mijn order ontvangen is en status is veranderd van "In behandeling" naar "Gereserveerd"

Dus als ik de berichten van andere hier op Tweakers mag geloven, ga ik deze week gebeld worden!
Als er een VIN / Chassisnummer is gekoppeld aan je account dan gaat dit inderdaad snel gebeuren

• Skybox_
Heerlijk om te zien dat er veel orders van 2 juni nu verwerkt worden! Lijkt er ook op dat 2 juni een van de grootste batch is tot nu toe?

Denk dat iedereen die op de lijst stond een bestellink heeft ontvangen en ze toen zijn overgestapt naar het nieuwe systeem (dat je gelijk kan bestellen en gewoon in de rij staat). Jammer dat we niet kunnen zien hoeveel er op de lijst staan haha, benieuwd of eind juni+juli orders vlot door gaan lopen.

Ook beetje gezien de heatwave in China, onduidelijk of Geely er echt veel last van heeft.

• CoRiPa
Skybox_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:45:
Heerlijk om te zien dat er veel orders van 2 juni nu verwerkt worden! Lijkt er ook op dat 2 juni een van de grootste batch is tot nu toe?

Denk dat iedereen die op de lijst stond een bestellink heeft ontvangen en ze toen zijn overgestapt naar het nieuwe systeem (dat je gelijk kan bestellen en gewoon in de rij staat). Jammer dat we niet kunnen zien hoeveel er op de lijst staan haha, benieuwd of eind juni+juli orders vlot door gaan lopen.

Ook beetje gezien de heatwave in China, onduidelijk of Geely er echt veel last van heeft.
https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/Lynk-Co/a4sm-gird/data
Als je hier kijkt zie je dat er best veel op kenteken worden gezet de laatste tijd

• Skybox_
CoRiPa schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:51:
[...]

https://opendata.rdw.nl/Voertuigen/Lynk-Co/a4sm-gird/data
Als je hier kijkt zie je dat er best veel op kenteken worden gezet de laatste tijd
Ja had het inderdaad gezien! Iets van 100 nieuwe auto's vorige week, dus voelt wel echt als een grote batch die 2 juni bestellink moment.

Mag jij hem vandaag ophalen ;)? Edit: zie in een andere post van je dat je hem morgen mag ophalen, have fun alvast!

[Voor 8% gewijzigd door Skybox_ op 23-08-2022 09:57]

• CoRiPa
Skybox_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:55:
[...]

Ja had het inderdaad gezien! Iets van 100 nieuwe auto's vorige week, dus voelt wel echt als een grote batch die 2 juni bestellink moment.

Mag jij hem vandaag ophalen ;)?
Morgenochtend meld ik mij in Diemen om de auto op te halen. Hopelijk heb ik geen last van de treinstakingen.

• Skybox_
CoRiPa schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:58:
[...]

Morgenochtend meld ik mij in Diemen om de auto op te halen. Hopelijk heb ik geen last van de treinstakingen.
Exciting, ik duim met je mee en enorm veel plezier van je auto! Het zal hier in de topic steeds stiller gaan worden :'(

• monogato
CoRiPa schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:43:
[...]

Als er een VIN / Chassisnummer is gekoppeld aan je account dan gaat dit inderdaad snel gebeuren
Helaas nog niet, bij mij staat er onder Membership Details nog steeds "Membership zonder auto" ;(

• Skybox_
monogato schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:15:
[...]

Helaas nog niet, bij mij staat er onder Membership Details nog steeds "Membership zonder auto" ;(
Geen idee of de 'API' meer informatie geeft, maar als je op de betaalgeschiedenis pagina zit en de network tab opent moet je filteren op "order/detail", wellicht dat die JSON al meer informatie bevat 🤷🏻‍♂️. Er is een key "vin" namelijk in die file.

• Tom-82
Mooi om te lezen dat er vaart in de leveringen zit.
Aan één ieder die een o1 mag ophalen, veel plezier!

Ikzelf heb nog niks gehoord. Besteldatum is 17-06-2022.

• monogato
Skybox_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:19:
[...]

Geen idee of de 'API' meer informatie geeft, maar als je op de betaalgeschiedenis pagina zit en de network tab opent moet je filteren op "order/detail", wellicht dat die JSON al meer informatie bevat 🤷🏻‍♂️. Er is een key "vin" namelijk in die file.
Goeie tip!
Via de JSON data zie ik inderdaad dat er al een Vin gekoppelt is :)

EDIT:
Zo te zien ook het 2022 model!

[Voor 4% gewijzigd door monogato op 23-08-2022 14:18]

• recca
monogato schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:44:
[...]

Goeie tip!
Via de JSON data zie ik inderdaad dat er al een Vin gekoppelt is :)

EDIT:
Zo te zien ook het 2022 model!
Ik zou het ook graag willen checken bij mij maar ik snap niet helemaal waar ik moet kijken... :|

• curtazimo
Skybox_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 10:19:
[...]

Slim! Helaas nog geen VIN bij mij te vinden. Zwart zonder trekhaak, 2 juni besteld.

• monogato
recca schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:56:
[...]

Ik zou het ook graag willen checken bij mij maar ik snap niet helemaal waar ik moet kijken... :|
1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin

Hier staat het VIN nummer, mocht deze natuurlijk gekoppelt zijn.
curtazimo schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:12:
[...]

Slim! Helaas nog geen VIN bij mij te vinden. Zwart zonder trekhaak, 2 juni besteld.
Ik ook 2 juni besteld, zwart zonder trekhaak.
Verwacht dat het bij jou dan ook wel niet zolang meer zal duren.

[Voor 13% gewijzigd door monogato op 23-08-2022 15:33]

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee