Toon posts:

Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste
Acties:

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 13:41
monogato schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:31:

Ik ook 2 juni besteld, zwart zonder trekhaak.
Verwacht dat het bij jou dan ook wel niet zolang meer zal duren.
Boef! Jij krijgt dus de mijne... >:) Ik sluit wel weer achteraan... haha! Spannend!

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• monogato
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-02 11:48
curtazimo schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:43:
[...]

Boef! Jij krijgt dus de mijne... >:) Ik sluit wel weer achteraan... haha! Spannend!
Je krijgt wat je verdiend hè haha

• recca
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:48
[...]

1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin

Hier staat het VIN nummer, mocht deze natuurlijk gekoppelt zijn.
Bedankt voor de duidelijke uitleg! Helaas nog geen VIN, maar heb ook nog geen bevestiging gehad.

• Slottiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:42
Skybox_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:45:
Heerlijk om te zien dat er veel orders van 2 juni nu verwerkt worden! Lijkt er ook op dat 2 juni een van de grootste batch is tot nu toe?

Denk dat iedereen die op de lijst stond een bestellink heeft ontvangen en ze toen zijn overgestapt naar het nieuwe systeem (dat je gelijk kan bestellen en gewoon in de rij staat). Jammer dat we niet kunnen zien hoeveel er op de lijst staan haha, benieuwd of eind juni+juli orders vlot door gaan lopen.

Ook beetje gezien de heatwave in China, onduidelijk of Geely er echt veel last van heeft.
Ik heb besteld op 7 juni, zwart met trekhaak, en later in een telefoongesprek werd mij gezegd dat ik nummer 2700+ op de lijst was. Dwz op de gehele lijst, dus het kan wel zo zijn dat ik nummer 20 ben voor zwart met trekhaak, en dat als deze beschikbaar komt ik dus eerder een auto ontvang dan iemand op nummer 1253 die enkel een blauwe wilt. :)

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-03 09:13
Slottiee schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:10:
[...]

Ik heb besteld op 7 juni, zwart met trekhaak, en later in een telefoongesprek werd mij gezegd dat ik nummer 2700+ op de lijst was. Dwz op de gehele lijst, dus het kan wel zo zijn dat ik nummer 20 ben voor zwart met trekhaak, en dat als deze beschikbaar komt ik dus eerder een auto ontvang dan iemand op nummer 1253 die enkel een blauwe wilt. :)
2700+ is flink wat 🫣. Maar trekhaak, ja dan heb je geluk haha.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 00:33
Skybox_ schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 18:48:
[...]

2700+ is flink wat 🫣. Maar trekhaak, ja dan heb je geluk haha.
Wat maakt het aspect trekhaak nou uit? Het is niet zo dat ze met trekhaak uit China komen, die worden er hier onder gezet, dus ik zie niet in waarom er wachtlijsten zouden zijn specifiek voor met en zonder trekhaak.

Enige twee lijsten die er zijn heeft te maken met de kleur, zwart of blauw, waarvan ze nog altijd zeggen dat een blauwe eerder beschikbaar is… Of dat echt waar is weet ik niet…

Ik ben trouwens aan het wachten op een blauwe met trekhaak, besteld op 9 juni. Toen met de ‘belofte’ van 2-3 WEKEN, wat ondertussen al veranderd naar 2-3 maanden, toen 3-4 en nu wellicht 5 maanden. Langzamerhand vrij onacceptabel maar een alternatief is er niet echt…

• Skybox_
Martijn schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:38:
[...]

Wat maakt het aspect trekhaak nou uit? Het is niet zo dat ze met trekhaak uit China komen, die worden er hier onder gezet, dus ik zie niet in waarom er wachtlijsten zouden zijn specifiek voor met en zonder trekhaak.

Enige twee lijsten die er zijn heeft te maken met de kleur, zwart of blauw, waarvan ze nog altijd zeggen dat een blauwe eerder beschikbaar is… Of dat echt waar is weet ik niet…

Ik ben trouwens aan het wachten op een blauwe met trekhaak, besteld op 9 juni. Toen met de ‘belofte’ van 2-3 WEKEN, wat ondertussen al veranderd naar 2-3 maanden, toen 3-4 en nu wellicht 5 maanden. Langzamerhand vrij onacceptabel maar een alternatief is er niet echt…
Inmiddels is blauw in cijfers zwart aan het inhalen, dus ik denk dat het inmiddels andersom is ;)

Idk of het onacceptabel kan noemen dezer tijden, slim van ze is anders. Maar Geely heeft te maken gehad met een niet draaiende fabriek door een lockdown in juni (?) en nu wellicht ook de heatwave waardoor fabrieken geforceerd zijn gesloten.

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-03 18:44
MvdV schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 14:52:
[...]

Nice, ga je geen spijt van krijgen. Na 3 maanden ben ik ook nog steeds zeer tevreden over de 01. Prachtige auto 🫡
Nieuwe fase... begin deze week de factuur betaald en zojuist de melding ontvangen dat de auto besteld is.
Nu in afwachting van de mail waarin ik de tijd en het moment kan kiezen dat ik de auto op kan halen!!! :)

• monogato
Bij deze de volledige update:

- In februari geregistreerd bij L&C
- 10 Mei aangemeld voor M2M
- 2 Juni bestellink ontvangen en meteen besteld; Zwart zonder trekhaak
- 22 Augustus mail gehad dat mijn order ontvangen is en status is veranderd van "In behandeling" naar "Gereserveerd"
- 24 Augustus mail ontvangen voor afspraak om auto af te halen
- 5 September om 10:30 de auto ophalen!

Op de website / in de app staat nu ook het VIN gekoppelt.

• Martijn
monogato schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:49:

- 22 Augustus mail gehad dat mijn order ontvangen is en status is veranderd van "In behandeling" naar "Gereserveerd"

Blijft toch een vreemde gang van zaken, ik heb me 31 maart aangemeld voor M2M maar pas op 9 juni de link gehad... Lekker systeem daar bij L&C... 8)7 ;)

• monogato
Martijn schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 12:37:
[...]

Blijft toch een vreemde gang van zaken, ik heb me 31 maart aangemeld voor M2M maar pas op 9 juni de link gehad... Lekker systeem daar bij L&C... 8)7 ;)
Wat heb je besteld? Als in; kleur en met / zonder trekhaak?

• Martijn
monogato schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 13:25:
[...]

Wat heb je besteld? Als in; kleur en met / zonder trekhaak?
Blauw met trekhaak.

• monogato
Daar kan het dan heel goed aan liggen.
Als we naar de data kijken zien we dat er vele zwarte / blauwe ZONDER trekhaak op kenteken zijn gezet in augustus.

8 stuks Blauw met trekhaak van de 226 in totaal, dat is maar 3,5%!
Dus als er meer mensen een auto met trekhaak willen en die eerder dan jou besteld hebben, dan kan het zomaar zijn dat je inderdaad later je auto krijgt dan iemand die later heeft besteld maar zonder bijv. een trekhaak.

• Martijn
monogato schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:31:
[...]

Daar kan het dan heel goed aan liggen.
Als we naar de data kijken zien we dat er vele zwarte / blauwe ZONDER trekhaak op kenteken zijn gezet in augustus.

8 stuks Blauw met trekhaak van de 226 in totaal, dat is maar 3,5%!
Dus als er meer mensen een auto met trekhaak willen en die eerder dan jou besteld hebben, dan kan het zomaar zijn dat je inderdaad later je auto krijgt dan iemand die later heeft besteld maar zonder bijv. een trekhaak.
Nee, dit klopt niet, aangezien de trekhaken er in NL onder gemonteerd worden, die komen niet af fabriek is mij verteld.

• bombo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 19:44
Net contact opgenomen met Lynk&Co met de vraag wat de verwachte levertijd is voor mij (medio april aangevraagd en 13 juni bestelling geplaatst; m2m blauw zonder trekhaak).
Antwoord was dat ik een levertijd kon verwachten van nog 3-4 maanden.

• Skybox_
bombo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:48:
Net contact opgenomen met Lynk&Co met de vraag wat de verwachte levertijd is voor mij (medio april aangevraagd en 13 juni bestelling geplaatst; m2m blauw zonder trekhaak).
Good to know, denk door de vele bestellingen rond 2 juni dat ze flink wat weg te werken hebben nu. En dat het daarna misschien wel stuk vlotter kan gaan.

De open data van RDW is ook al 2 dagen niet bijgewerkt, maar geloof ik heeft Lynk laatste 2 dagen veel auto's te naam gesteld. Benieuwd wanneer de graphs weer werken _/-\o_

• Slottiee
Martijn schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 20:38:
[...]

Die trekhaak maakt wel uit in het geval er een auto ingeleverd wordt met trekhaak, die komt dan weer beschikbaar en zal aan iemand toegekend worden die dus ook die kleur met trekhaak zoekt.
Aangezien er maar relatief weinig mensen op de wachtlijst staan voor een auto met trekhaak, zou daar eventueel de 'mazzel' in kunnen zitten voor de mensen die wachten.

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 13:41
monogato schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:49:

Ik mag 'm ook de 5e ophalen, eind vd middag. Tenminste, daar is een tijdslot over zie ik, maar ik zie nergens n knop om te bevestigen? Heb jij dat wel of gewoon de mail beantwoord?

Update: Inmiddels bevestiging van datum, tijd en ophaalplek. Ik zie in het VIN-nummer een M, dus helaas een 2021-model...

[Voor 7% gewijzigd door curtazimo op 24-08-2022 15:44. Reden: Inmiddels bevestiging gekregen]

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• monogato
curtazimo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 15:25:
[...]

Ik mag 'm ook de 5e ophalen, eind vd middag. Tenminste, daar is een tijdslot over zie ik, maar ik zie nergens n knop om te bevestigen? Heb jij dat wel of gewoon de mail beantwoord?

Update: Inmiddels bevestiging van datum, tijd en ophaalplek. Ik zie in het VIN-nummer een M, dus helaas een 2021-model...
Jammer van het 2021-model maar wel mooi dat je hem ook de 5e kunt ophalen!
Wie weet passeren we elkaar nog de 5e ;)

• Storager
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2022
Mogelijk mijn laatste update bij “bestellingen”. Vrijdag 26 augustus de auto opgehaald en na ruim 150 km de eerste ervaring. Wat een superauto. Ben overgestapt van een BMW 320i, maar de 01 doet niet onder qua beleving. Veel kracht en voelt zeer stabiel. Die mega grote velgen zijn wel een plaatje. Van de dagrijverlichting zie je binnen helemaal niets. Het motorgeluid is bijzonder goed geïsoleerd, beter dan in mijn BMW. De zit is zeer hoog en je kijkt letterlijk neer op micro’s, up’s en ander klein grut. De muziek installatie is prima, maar ik ben verder geen kenner van wat er nog meer op de markt is op dat gebied. Apple CarPlay werkt perfect. Opstarten van het display is misschien wat langzamer dan ik gewend ben, maar voor mij geen enkel probleem. Ik denk geheel werkende in maximaal 15 seconden, CarPlay mogelijk na nog eens 15 seconden daarna. Laadkabel voor thuis is lekker lang, dus voor mij geen noodzaak om te hakken en breken voor een laadpaal. Ik heb 3 maanden moeten wachten, maar het is het waard. Wat een kar!

• bob_wagner
Storager schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:17:
Mogelijk mijn laatste update bij “bestellingen”. Vrijdag 26 augustus de auto opgehaald en na ruim 150 km de eerste ervaring. Wat een superauto. Ben overgestapt van een BMW 320i, maar de 01 doet niet onder qua beleving. Veel kracht en voelt zeer stabiel. Die mega grote velgen zijn wel een plaatje. Van de dagrijverlichting zie je binnen helemaal niets. Het motorgeluid is bijzonder goed geïsoleerd, beter dan in mijn BMW. De zit is zeer hoog en je kijkt letterlijk neer op micro’s, up’s en ander klein grut. De muziek installatie is prima, maar ik ben verder geen kenner van wat er nog meer op de markt is op dat gebied. Apple CarPlay werkt perfect. Opstarten van het display is misschien wat langzamer dan ik gewend ben, maar voor mij geen enkel probleem. Ik denk geheel werkende in maximaal 15 seconden, CarPlay mogelijk na nog eens 15 seconden daarna. Laadkabel voor thuis is lekker lang, dus voor mij geen noodzaak om te hakken en breken voor een laadpaal. Ik heb 3 maanden moeten wachten, maar het is het waard. Wat een kar!
Allereerst gefeliciteerd met de auto! Heb je de auto gekocht of gehuurd?

• Storager
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2022
bob_wagner schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 19:59:
[...]

Allereerst gefeliciteerd met de auto! Heb je de auto gekocht of gehuurd?
Ik heb hem als huurauto.

• bombo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-01 19:44
bombo schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:48:
Er kan dus niet op (telefonisch) informatie m.b.t. levertijden vanuit Lynk&Co gesteund worden..
2 dagen na mijn telefonisch contact met Lynk, op vrijdagavond, kreeg ik een mail met 'We hebben je bestelling ontvangen!' en staat de order nu als gereserveerd.

Orderverloop tot nu toe:

21 April - Aangemeld
18 Mei - Gebeld. Bestel link zou ik in week 27 ontvangen en levering binnen 4-8 weken
13 Juni - Link gekregen om te bestellen (3 weken eerder dan in eerste instantie werd aangegeven)
13 Juni - Bestelling geplaatst: Blauw zonder trekhaak.
3 Aug. - Mail ontvangen met “We zijn je niet vergeten!”
24 Aug. - Gebeld. Verwachte levertijd is nog 3-4 maanden.
26 Aug. - Status in app veranderd van “in behandeling” naar “gereserveerd”

M2M, blauw zonder trekhaak

• tlwn
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 28-03 16:58
Bij mij is het bijzonder snel gegaan (huur).

9 juli - Account gemaakt
29 juli - Bestelling geplaatst blauw zonder trekhaak
15 aug - Bevestigingsmail bestelling
25 aug - Telefoontje van L&C ik kan de auto 1 sept ophalen

Heel fijn voor mij, maar heb niet het idee dat orders heel chronologisch afgewerkt worden.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:23
tlwn schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:26:

9 juli - Account gemaakt

Heel fijn voor mij, maar heb niet het idee dat orders heel chronologisch afgewerkt worden.
Wow, dat is wel heel rap. Word jaloers bij lezen van dit soort berichten. Ik heb de bestelling pas begin juni kunnen maken na aanmelding ergens in maart of april. En nu nogsteeds wacht ik op een auto. Zwart met trekhaak. Zal nog wel paar maanden duren, net nu mijn huidige auto gebreken begint te krijgen en ik er geen cent meer aan wil uitgeven ivm de komst van de L&C. 😢😢

• Martijn
tlwn schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:26:

9 juli - Account gemaakt

Heel fijn voor jou idd, maar dit maakt me wel pissig... Redelijke willekeur lijkt wel zo... En zelf maar wachten zonder enige vorm van informatie... Maarja, je hebt geen keus...

• Skybox_
Martijn schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:24:
[...]

Heel fijn voor jou idd, maar dit maakt me wel pissig... Redelijke willekeur lijkt wel zo... En zelf maar wachten zonder enige vorm van informatie... Maarja, je hebt geen keus...
Vind het ook dubbel, had dit gevonden in de andere topic, wel is waar van 2021. Maar benieuwd of ze idd via deze manier te werk gaan? Want dan kan het wel e.e.a. verklaren. Fibrenl in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"

• tlwn
Skybox_ schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:52:
[...]

Vind het ook dubbel, had dit gevonden in de andere topic, wel is waar van 2021. Maar benieuwd of ze idd via deze manier te werk gaan? Want dan kan het wel e.e.a. verklaren. Fibrenl in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"
Ik woon in de randstad op een plek waar zo’n wagen goede reclame zou maken hier op straat, dus dat zou het e.e.a. verklaren ja.

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:40
Ik reed toevallig langs het L&C afleverpunt in Diemen vandaag, en kan bevestigen dat het van binnen tot buiten helemaal ramvol stond met nieuwe auto's. Lijkt erop dat er dus inderdaad een flinke batch is binnengekomen!

• Dezz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-03 10:15

Dezz

Dezz's Insomnia

Straks staat er eentje minder, want ik ga die van mij nu ophalen 😎

Beam Me Up!

• Slottiee
Skybox_ schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:52:
[...]

Een maand of twee geleden werd mij telefonisch uitgelegd dat het systeem van uitlevering werkt obv regio (postcodes). Onderdeel van het concept van Lynk & Co is natuurlijk het deelplatform en daarbij zullen ze marketingtechnisch graag zien dat er door heel Nederland een dichtheid is aan Lynk & Co's.
Zo legde hij uit dat het dus kan dat iemand die lager op de wachtlijst staat maar in een regio woont waar er weinig L&C's rondrijden en L&C meerwaarde in ziet daar een auto uit te leveren, deze klant dus eerder een auto krijgt dan iemand die veel hoger op de wachtlijst staat maar in een regio woont waar er al veel L&C's rondrijden.

Maarja.. een paar weken later sprak ik een mevrouw bij L&C die hoger in de boom zat en dit verhaal totaal ontkrachtte, dus wat er nu waarheid is?? :)

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:03
[b]

Ik heb praktisch dezelfde tijdslijnen voor een zwarte.

Mijn afhaal moment stond vast op a.s Vrijdag 15.30, zojuist gebeld door L&C dat ze deze moeten afzeggen vanwege vertraging van de levering....

Aardig a-relaxt want ik had mijn huidige lease auto al gepland in te leveren, gelukkig kon ik dit nog uitstellen.

• Skybox_
eBait schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:55:
Ik reed toevallig langs het L&C afleverpunt in Diemen vandaag, en kan bevestigen dat het van binnen tot buiten helemaal ramvol stond met nieuwe auto's. Lijkt erop dat er dus inderdaad een flinke batch is binnengekomen!
Kan dit inderdaad be-amen! Had vandaag mijn proefrit, om 14u. En aardige dame zei tevens dat er 30 per dag uit gaan en praktisch ook weer binnenkomen. Ook reed er een trailer met nieuwe Lynks voor ons en achter de loods staat ook nog een lading nieuwe auto’s.

• Skybox_
Slottiee schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 13:49:
[...]

Een maand of twee geleden werd mij telefonisch uitgelegd dat het systeem van uitlevering werkt obv regio (postcodes). Onderdeel van het concept van Lynk & Co is natuurlijk het deelplatform en daarbij zullen ze marketingtechnisch graag zien dat er door heel Nederland een dichtheid is aan Lynk & Co's.
Zo legde hij uit dat het dus kan dat iemand die lager op de wachtlijst staat maar in een regio woont waar er weinig L&C's rondrijden en L&C meerwaarde in ziet daar een auto uit te leveren, deze klant dus eerder een auto krijgt dan iemand die veel hoger op de wachtlijst staat maar in een regio woont waar er al veel L&C's rondrijden.

Maarja.. een paar weken later sprak ik een mevrouw bij L&C die hoger in de boom zat en dit verhaal totaal ontkrachtte, dus wat er nu waarheid is?? :)
Klinkt logisch qua dichtheid, maar betwijfel het ook als ik beetje rond klik in fb community groep qua locaties van de mensen die momenteel de auto krijgen. Dat ligt dan ook weer zo uit elkaar en ook gewoon normale steden. Het blijft iig gis werk 😂

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:18
28 april bestellink ontvangen.
7 juni besteld, M2M.
30 augustus mail ontvangen dat er auto gereserveerd is.

Een zwarte zonder trekhaak.

Ga er vanuit dat ik binnenkort gebeld word voor een ophaal afspraak.

Volgens het vin nummer een 2022 model

[Voor 8% gewijzigd door stokmeister op 30-08-2022 22:45]

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 10:23
26 maart aangemeld
7 juni bestellink ontvangen, 10 min daarna besteld met cc M2M
31 augustus mail ontvangen met orderbevestiging
VIN is mijn account zichtbaar (2022 model)

Zwart zonder trekhaak

Nog geen belletje ontvangen voor ophalen =)

• Ashwan7
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09-2022
[quote]stokmeister schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 21:51:
28 april bestellink ontvangen.
7 juni besteld, M2M.
30 augustus mail ontvangen dat er auto gereserveerd is.

Een zwarte zonder trekhaak.

Ga er vanuit dat ik binnenkort gebeld word voor een ophaal afspraak.

Volgens het vin nummer een 2022 model
[/wat stond precies in de mail van de reservering]

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:18
[/wat stond precies in de mail van de reservering]
[/quote]

Dat mijn bestelling ontvangen was, samen met een bestelling overzicht en order.

Vanmorgen ook gebeld voor een ophaal afspraak. 23 september haal ik hem op in Diemen. Kon ook eerder, maar dat is niet nodig.

• Martijn
Mooi te zien dat orders van 7 juni nu gedaan worden, hopelijk is 9 juni dichtbij ;).

• Provence
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:43
Mijn tijdlijn

- 21 maart geregistreerd en aangemeld voor m2m, blauw met trekhaak
- 7 juni bestellink ontvangen en bestelling geplaatst
- 26 augustus reservering ontvangen
- 29 augustus gebeld geworden om auto te komen halen, 21 september afgesproken, kon eerder maar is niet
nodig

Gelijk kenteken gevraagd en gekregen, auto is van augustus ‘22, (29 augustus op kenteken gezet)

Vraag: Volgens medewerker zou deze auto de upgrade mbt snelladen hebben, wie heeft onlangs een lynk&co opgehaald en kan dit bevestigen?

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:40
Provence schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:46:
Mijn tijdlijn

- 29 augustus gebeld geworden om auto te komen halen, 21 september afgesproken, kon eerder maar is niet
nodig

Gelijk kenteken gevraagd en gekregen, auto is van augustus ‘22, (29 augustus op kenteken gezet)

Vraag: Volgens medewerker zou deze auto de upgrade mbt snelladen hebben, wie heeft onlangs een lynk&co opgehaald en kan dit bevestigen?
Nice! ik heb Blauw + trekhaak besteld op 27 juni... hopelijk ben ik snel aan de beurt :)
Volgens alle berichten is het Augustus '22 model wel met sneller laden idd.

• Khallouki
Mijn tijdlijn

nodig

Heb je gebeld voor het kenteken?

• Tom-82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-02 14:54
Tom-82 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 13:56:
Bovenstaande berichten zien er positief uit.
Hopelijk komt de vaart er nu in.

Zelf heb ik nog niks gehoord.
Ik heb de auto besteld (zwart zonder trekhaak) op 17-06 en wel de mail gehad met “we zijn je niet vergeten”

Ook in de app staat bij de betaling nog “in behandeling”.

Dus voorlopig nog in de wachtkamer…
Vandaag telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke medewerker.

Wilde informeren naar de mogelijkheden om te wisselen naar mét trekhaak. Dit is niet mogelijk en zorgt ervoor dat je achteraan op de wachtlijst komt. Gemiddelde wachttijd 5 tot 6 maanden.
Houd het voorlopig dus bij zonder trekhaak.

Mijn bestelling van 17 juni staat nu voor levering oktober/november.

• tlwn
Ik zou mijn wagen morgen ophalen maar ik werd net gebeld door L&C dat de voorruit stuk is en ik mag wachten tot deze gerepareerd is. Pfffff....

• Skybox_
tlwn schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 20:13:
Ik zou mijn wagen morgen ophalen maar ik werd net gebeld door L&C dat de voorruit stuk is en ik mag wachten tot deze gerepareerd is. Pfffff....
Balen! Maar beter dan daar aankomen en het zien.. hopelijk krijg je hem snel!

• Skybox_
Tom-82 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:50:
[...]

Vandaag telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke medewerker.

Wilde informeren naar de mogelijkheden om te wisselen naar mét trekhaak. Dit is niet mogelijk en zorgt ervoor dat je achteraan op de wachtlijst komt. Gemiddelde wachttijd 5 tot 6 maanden.
Houd het voorlopig dus bij zonder trekhaak.

Mijn bestelling van 17 juni staat nu voor levering oktober/november.
Ervaring hier via forum is dat 5-6 maanden wel breed is genomen. Mensen van eerste 2 weken juni zijn nu aan de beurt, dus het stemt positief.

Niet mogelijk om 2 bestellingen tegelijkertijd te plaatsen? Zodat je de eerste inlevert wanneer de nieuwe bijna aankomt.

• Provence
  • Laatst online: 23:43
Khallouki schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 18:24:
[...]

Heb je gebeld voor het kenteken?
Ja inderdaad, door mijn vin nummer te geven kon de medewerkster mijn kenteken achterhalen, wel in overleg met een collega

• monogato
Mijn tijdlijn

nodig

Ik mag de mijne aanstaande maandag ophalen; 24 Augustus op kenteken gezet dus ik ga het zien. Hoop zelf ook wel dat deze de upgrade met snelladen heeft.

Ik laat het weten!

• bob_wagner
eBait schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:55:
Toevallig ook een zwarte met een trekhaak? ;)

• ivan01
  • Laatst online: 15-02 21:06
Veel bestellingen van 2 juni en nu ook al 7 juni in behandeling.
Heeft iemand die op 9 juni besteld heeft al bericht gekregen?

• Bulligan
ivan01 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:13:
Veel bestellingen van 2 juni en nu ook al 7 juni in behandeling.
Heeft iemand die op 9 juni besteld heeft al bericht gekregen?
Compleet random volgens mij. 7-6 besteld en nog niets gehoord. Verwacht het eerlijk gezegd ook nog niet. Laatste info die ik kreeg van L&C was 4-6 maanden vanaf bestelling.
Sommige personen hebben gewoon vreselijk geluk denk ik.

• FluxBux
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:39
Ik heb vandaag even gebeld met de klantenservice om te vragen naar een leveringsupdate. Bij het bestellen (18 juni) heb ik een mail gekregen waarin staat dat ik 4-5 maanden zou moeten wachten. Dit zou betekenen dat ik op z’n vroegst pas op 18 oktober aan de beurt ben. De meneer aan de klantenservice bevestigde dit inderdaad. Volgens hem worden de bestellingen van begin juni nu verwerkt voor mensen die vanaf januari/februari staan ingeschreven. Ik ben lid vanaf begin maart en moet dus nog even flink wat langer wachten dan ik had gehoopt :(

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:28
Was vandaag bij Nieuwenhuijse in Apeldoorn voor onderhoud aan de Volvo. Staat daar helemaal vol met L&C's. Ze schijnen vanuit Diemen over de dealers verspreid te worden om rijklaar te worden gemaakt. Daarna gaan ze weer terug naar Diemen voor aflevering. Er werd net weer een vrachtwagen volgeladen.

• Khallouki
Bulligan schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:20:
[...]

Compleet random volgens mij. 7-6 besteld en nog niets gehoord. Verwacht het eerlijk gezegd ook nog niet. Laatste info die ik kreeg van L&C was 4-6 maanden vanaf bestelling.
Sommige personen hebben gewoon vreselijk geluk denk ik.
Dat is echt een standaard antwoord die ze geven. Ik belde ook en kreeg hetzelfde antwoord (levering oktober - november). Volgende dag kreeg ik de bevestiging en werd ik gebeld voor een ophaal afspraak. Besteld op 7 juni.

• Nexxd
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 14-10-2022
13 juni besteld (blauw, zonder trekhaak)
Gisteren de reserveringsmail en zojuist gebeld
14 september ontvang ik de auto 🥳

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 22-03 08:06
Nexxd schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:20:
Gaat hard dus.... heb 17 juni besteld. Blauw met trekhaak... ben benieuwd

• Martijn
Tomtidom71 schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:27:
[...]

Gaat hard dus.... heb 17 juni besteld. Blauw met trekhaak... ben benieuwd
9 juni, blauw met trekhaak, nog niks gehoord. Totale willekeur bij L&C...
Krijg net deze mail, maar snap nou niet echt wat het betekend...

Bestelling ontvangen was al op 9 juni, deze mail verteld me niet dat de auto er nu is voor me... Jullie ook deze mail gehad? :?

Edit 2:
Ik zie online in mijn account nu wel iets staan, van 'in behandeling' naar 'gereserveerd'... Ben heel benieuwd, lijkt toch iets te gaan gebeuren. Nog nergens een 'VIN' nummer te vinden...

[Voor 54% gewijzigd door Martijn op 02-09-2022 17:23]

• Marcopolo 71
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 29-11-2022
Gaat inderdaad hard,
ik heb 29 juni besteld heb er zin in >:) >:) >:)

• Skybox_
Martijn schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 16:51:
[...]

9 juni, blauw met trekhaak, nog niks gehoord. Totale willekeur bij L&C...
Krijg net deze mail, maar snap nou niet echt wat het betekend...

[Afbeelding]

Bestelling ontvangen was al op 9 juni, deze mail verteld me niet dat de auto er nu is voor me... Jullie ook deze mail gehad? :?

Edit 2:
Ik zie online in mijn account nu wel iets staan, van 'in behandeling' naar 'gereserveerd'... Ben heel benieuwd, lijkt toch iets te gaan gebeuren. Nog nergens een 'VIN' nummer te vinden...
Gefeliciteerd! Ze hebben de emails na halverwege juni aangepast, als je nu bestelling plaats krijg je "er wordt een 01 voor je klaargemaakt" en die email die jij nu hebt ontvangen is dan idd een seintje dat het bijna zo ver is.

VIN nummer zou je via deze manier kunnen proberen: monogato in "Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic"

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 24-03 12:55
Nexxd schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 12:20:
Nice! Ik heb 13 juni een zwarte besteld. Hopenlijk krijg ik ook snel een belletje!

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:38
oldostofjas schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:01:
Was vandaag bij Nieuwenhuijse in Apeldoorn voor onderhoud aan de Volvo. Staat daar helemaal vol met L&C's. Ze schijnen vanuit Diemen over de dealers verspreid te worden om rijklaar te worden gemaakt. Daarna gaan ze weer terug naar Diemen voor aflevering. Er werd net weer een vrachtwagen volgeladen.
Wat een heen-en-weer-gesleep van auto's zeg. Laat ze dan lekker door de Volvo-dealers uitleveren als ze daar toch al -rijklaar- staan. Ook beter voor het milieu :)

• Martijn
Skybox_ schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:15:
[...]

Gefeliciteerd! Ze hebben de emails na halverwege juni aangepast, als je nu bestelling plaats krijg je "er wordt een 01 voor je klaargemaakt" en die email die jij nu hebt ontvangen is dan idd een seintje dat het bijna zo ver is.

VIN nummer zou je via deze manier kunnen proberen: monogato in "Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic"
Yes, zojuist gebeld. Komende week voor mijn werk naar de US, dus bij terugkomst op Schiphol meteen gecombineerd, Ubertje naar Diemen en dan met de Lynk naar huis :) .

9 juni besteld, blauwe met trekhaak, 22 september ophalen.

Dat VIN nummer vinden lukt me trouwens niet, krijg het ook met JSON niet voor mekaar, maar kom daar ook niet helemaal in uit ;). Lijkt nu online een VIN te staan in een box die nog 'UNDEFINED' heet. Op de 10e positie een N, dus 2022 model. Was te verwachten door de trekhaak....

[Voor 16% gewijzigd door Martijn op 05-09-2022 11:48]

• monogato
monogato schreef op donderdag 1 september 2022 @ 08:34:
[...]

Ik mag de mijne aanstaande maandag ophalen; 24 Augustus op kenteken gezet dus ik ga het zien. Hoop zelf ook wel dat deze de upgrade met snelladen heeft.

Ik laat het weten!
De mijne vanmorgen mogen ophalen en super tevreden mee!

Helaas heeft hij niet de snel-laad functie. Dit ook even nagevraagd en er zijn nog relatief weinig auto’s binnen gekomen die dat hebben. Je kunt het zien aan je laadkabel, als deze zwart met geel (?) is dan heeft jouw 01 een snel-laad functie

• Bulligan
Holy feck!!!! Zojuist de wel befaamde mail ontvangen dat mijn order is ontvangen. Hopelijk volgt het telefoontje nu ook snel en wellicht afspraak nog voor mijn vakantie aankomende maandag.

• de2xnis
  • Laatst online: 24-03 12:55
Bulligan schreef op maandag 5 september 2022 @ 17:03:
Holy feck!!!! Zojuist de wel befaamde mail ontvangen dat mijn order is ontvangen. Hopelijk volgt het telefoontje nu ook snel en wellicht afspraak nog voor mijn vakantie aankomende maandag.
Wanneer heb je besteld??

• Bulligan
7 juni kreeg ik eindelijk de bestellink. Na aangemeld te zijn sinds 29 maart. Zwart + trekhaak.

[Voor 23% gewijzigd door Bulligan op 05-09-2022 17:52]

• Bulligan
Sorry, ging iets fout met posten hier.

Als ik het goed begrijp van de eerdere posts hier, 10e positie een N in vin is nieuw model.

[Voor 197% gewijzigd door Bulligan op 05-09-2022 17:50]

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:18
Zelfde hier... :)
  • sinds maart ingeschreven
  • 7 Juni bestel link
  • Vandaag vin nummer met N
  • Zwart zonder trekhaak
nu nog even afwachten op het telefoontje...

[Voor 15% gewijzigd door Mikemkm op 06-09-2022 13:39]

• Kaaks2022
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 21-03 11:42
Skybox_ schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 19:15:
[...]

Ik heb op 25-08 besteld en ga er vanuit dat ik ergens Januari/Februari 2023 aan de beurt ben . Ik heb een mail ontvangen bij het bestellen met "We hebben je bestelling ontvangen ". Krijg ik nu ook nog een mail ergens in de toekomst met een bestellink ?

[Voor 12% gewijzigd door Kaaks2022 op 06-09-2022 11:06]

• Skybox_
Kaaks2022 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:00:
[...]

Ik heb op 25-08 besteld en ga er vanuit dat ik ergens Januari/Februari 2023 aan de beurt ben . Ik heb een mail ontvangen bij het bestellen met "We hebben je bestelling ontvangen ". Krijg ik nu ook nog een mail ergens in de toekomst met een bestellink ?
[Afbeelding]
Oh interessant dit! Ik heb 07-08 besteld en kreeg: "Er wordt een 01 klaar gemaakt voor jou!".

Deze e-mail (zie afbeelding) is/was indicatie dat je vrij snel gebeld zou worden om een afspraak te maken. Via account (website) of via JSON details kan je dan ook je VIN nummer achterhalen.

Maar aangezien je pas recent hebt besteld, ga ik er dus vanuit dat de copy is aangepast. En jouw e-mail template ziet er ook nog anders uit.

En voor nu ziet alles er best positief uit, bestellingen lijken vlot verwerkt te worden. Op basis van dat vermoed ik zelf eerder oktober/november. Maar ja, je weet het idd verder nooit! Beetje positief hopen is gewoon leuk ;)

• Skybox_
Mikemkm schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:57:
Zelfde hier... :)
  • sinds maart ingeschreven
  • 7 Maart link
  • Vandaag vin nummer met N
  • Zwart zonder trekhaak
nu nog even afwachten op het telefoontje...
7 maart of juni 👀? En feli met je VIN! Dan zal je asap gebeld gaan worden voor je afspraak.

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:18
Skybox_ schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:54:
[...]

7 maart of juni 👀? En feli met je VIN! Dan zal je asap gebeld gaan worden voor je afspraak.
Maart
Juni dus :)

[Voor 3% gewijzigd door Mikemkm op 06-09-2022 13:41]

• epdm2be
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09-2022
Besteld 27/09/2021, geleverd 02/11/2021, België, Blauw model zonder trekhaak.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:35

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin

Hier staat het VIN nummer, mocht deze natuurlijk gekoppelt zijn.
Dit geprobeerd (8 juli besteld) helaas nog VIN: Null :(
Kan niet wachten

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Skybox_
Ricmaniac schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:14:
[...]

Dit geprobeerd (8 juli besteld) helaas nog VIN: Null :(
Kan niet wachten
Is pas zichtbaar eenmaal je bestelling niet meer “in behandeling” staat. 8 juli is trouwens ook nog niet aan de beurt! Zitten nu bij 8-16 juni

• Bassie1977
  • Laatst online: 20-03 16:36
9 juni besteld en vandaag een e-mail met “we hebben je bestelling ontvangen” en tot die tijd kun relaxen en genieten van de voorpret. Geen idee of het nu snel zal gaan!? Iemand nog tips voor de lader?

Update: vandaag gebeld voor levering op 20-09 thuis. Er komen twee laadkabels mee. 😁😁

[Voor 18% gewijzigd door Bassie1977 op 12-09-2022 10:54]

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:14
8 juni besteld en vandaag ook mailtje gekregen en vin nummer in account.

Zwart, geen trekhaak, M2M, NL.

• Slottiee
Auto wordt maandag 19 september thuis afgeleverd, 2022 model.

Besteld op 7 juni.

Zwart, met trekhaak, M2M.

• ivan01
Vandaag mail ontvangen met Order is Ontvangen.

12 April lid geworden
9 Juni bestellink ontvangen en direct besteld
7 September, auto staat op gereserveerd.

Zwart zonder trekhaak.
Ik zie mijn VIN, maar ik zie ook PRODTYPE02.
Zou dit het type met snellere lader zijn?

• Bulligan
Iemand enig idee hoeveel tijd er ongeveer zit tussen de mail en het telefoontje voor de afspraak? Mijn huidige auto vertoont steeds meer kuren (alsof ie aanvoelt dat ie eerdaags overbodig is😂) en zit te springen om hem weg te doen en in de L&C te stappen.

Laat maar. Zojuist gebeld voor afspraak. 19 september ophalen 🎉🥳🎉

[Voor 14% gewijzigd door Bulligan op 08-09-2022 08:44]

• Khallouki
ivan01 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:06:
Vandaag mail ontvangen met Order is Ontvangen.

12 April lid geworden
9 Juni bestellink ontvangen en direct besteld
7 September, auto staat op gereserveerd.

Zwart zonder trekhaak.
Waar zie je die prodtype02?

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21:32
ivan01 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:06:
Dat denk ik niet. Ik zie in de VIN een M dus model 2021 maar daar staat ook PRODTYPE02 bij.

• ivan01
Hier:

• ivan01
Oizo1981 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:13:
[...]

Dat denk ik niet. Ik zie in de VIN een M dus model 2021 maar daar staat ook PRODTYPE02 bij.
Je hebt gelijk. Dan heeft dat daar niets mee te maken.

• bob_wagner
Bulligan schreef op donderdag 8 september 2022 @ 08:28:
Iemand enig idee hoeveel tijd er ongeveer zit tussen de mail en het telefoontje voor de afspraak? Mijn huidige auto vertoont steeds meer kuren (alsof ie aanvoelt dat ie eerdaags overbodig is😂) en zit te springen om hem weg te doen en in de L&C te stappen.

Laat maar. Zojuist gebeld voor afspraak. 19 september ophalen 🎉🥳🎉
Wanneer had je de mail ontvangen?

• bob_wagner
Her en der lees ik dat ze kunnen zien dat de orderstatus veranderd is. Weten jullie waar ik dit vinden kan? In mijn L&C account zie ik niets over een orderstatus.

• Bulligan
bob_wagner schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:37:
[...]

Wanneer had je de mail ontvangen?
Afgelopen maandag

• bob_wagner
Waar kan ik de orderstatus van mijn bestelling terugvinden?

• Furky
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13-01 11:00

06.09.2022 Zwart zonder trekhaak M2M besteld €550 is al gereserveerd op creditcard.Levering binnen 4-5maanden en meteen deze mail gekregen.

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:38
bob_wagner schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:38:
Waar kan ik de orderstatus van mijn bestelling terugvinden?
Op de site.

• bob_wagner
Dat vermoeden had ik al ;) en waarschijnlijk ook onder je eigen account wanneer je daar inlogt.

En ik vermoed onder “ Membership details” alleen daar zie ik namelijk nog helemaal niets staan.
Moet ik dan ergens anders kijken?

• Skybox_
bob_wagner schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:30:
[...]

Dat vermoeden had ik al ;) en waarschijnlijk ook onder je eigen account wanneer je daar inlogt.

En ik vermoed onder “ Membership details” alleen daar zie ik namelijk nog helemaal niets staan.
Moet ik dan ergens anders kijken?
Je hebt nog geen Membership, dus daar valt idd niks te zoeken. Bij betaalgeschiedenis al gekeken ;)?

• bob_wagner
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:31:
[...]

Je hebt nog geen Membership, dus daar valt idd niks te zoeken. Bij betaalgeschiedenis al gekeken ;)?
Staat ook niets. Wij hebben de auto gekocht en al betaald, maar ook daar zie ik niets over terug,

• Skybox_
bob_wagner schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:02:
[...]

Staat ook niets. Wij hebben de auto gekocht en al betaald, maar ook daar zie ik niets over terug,
Oei, ik heb wel eens gelezen dat in mei/juni paar bestellingen waren mislukt. Dan zou ik voor de zekerheid even bellen/mailen!

• bob_wagner
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:03:
[...]

Oei, ik heb wel eens gelezen dat in mei/juni paar bestellingen waren mislukt. Dan zou ik voor de zekerheid even bellen/mailen!
Mail zojuist naar de accountmanager B2B verstuurd om de status te achterhalen. Hopelijk levert dit meer info op…

• Skybox_
bob_wagner schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:11:
[...]

Mail zojuist naar de accountmanager B2B verstuurd om de status te achterhalen. Hopelijk levert dit meer info op…
Ik duim met je mee! Wellicht dat door B2B de omgevingen andere informatie verschaffen, dat zou ik dan weer niet weten.

• bob_wagner
Skybox_ schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:12:
[...]

Ik duim met je mee! Wellicht dat door B2B de omgevingen andere informatie verschaffen, dat zou ik dan weer niet weten.
Ik krijg gelijk een mail terug dat het bookingteam mij gaat bellen om een afleverafspraak in te plannen!!! :)

• Skybox_
bob_wagner schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:14:
[...]

Ik krijg gelijk een mail terug dat het bookingteam mij gaat bellen om een afleverafspraak in te plannen!!! :)
Jeetje, lucky man!

• scre_wdriver
  • Laatst online: 09-09-2022
bob_wagner schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 10:14:
[...]

DIt is mij nu ook al 2 keer verteld alleen aan de telefoon. Aangezien ze niet vertellen wanneer, waarschijnlijk een goeie manier om van je af te komen.

• tlwn
Lynk & Co bellen nooit terug, ook al hebben ze daar meermaals harde beloftes over gedaan. Ik zou mijn auto een week geleden ophalen maar die bleek bij inspectie een kapotte voorruit te hebben. Al meerdere malen gebeld maar niemand kan mij vertellen wat voor acties er zijn uitgezet of wanneer ik de auto kan verwachten. Ze worden ook met de dag onvriendelijker aan de telefoon, super frustrerend dit en belooft weinig goeds.
Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee