Toon posts:

Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste
Acties:

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 04-04 14:03
tlwn schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:03:
Lynk & Co bellen nooit terug, ook al hebben ze daar meermaals harde beloftes over gedaan. Ik zou mijn auto een week geleden ophalen maar die bleek bij inspectie een kapotte voorruit te hebben. Al meerdere malen gebeld maar niemand kan mij vertellen wat voor acties er zijn uitgezet of wanneer ik de auto kan verwachten. Ze worden ook met de dag onvriendelijker aan de telefoon, super frustrerend dit en belooft weinig goeds.
Gelukkig is de gene waar ik contact mee heb hoofd B2B Sales Nederland die tot op heden alles voor mij geregeld heeft en tot op heden wel zijn afspraken is nagekomen. Hij verwacht dat ik aanstaande maandag gebeld wordt en natuurlijk ga ik hem daar aan houden ;)

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22:32
bob_wagner schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:28:
[...]

Gelukkig is de gene waar ik contact mee heb hoofd B2B Sales Nederland die tot op heden alles voor mij geregeld heeft en tot op heden wel zijn afspraken is nagekomen. Hij verwacht dat ik aanstaande maandag gebeld wordt en natuurlijk ga ik hem daar aan houden ;)
Een back office voor wat betreft koop auto’s is ook prima. Dat was bij ons perfect geregeld zodra ze contact met je opnemen.

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04:52
curtazimo schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 15:27:
[...]

En zojuist mail met bestellink ontvangen. Ik mis alleen de optie om winterbanden te kiezen. Jullie ook?
Moet je apart voor bellen bij de start van het seizoen.

• Sofi
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-05 22:50
8 augustus account aangemaakt aan de bestelling geplaatst via de website
Creditcard etc goedgekeurd
Bedrag is gereserveerde

Ik belde ze
En ze zeiden mij dat ik met kerst terug gebeld word met wanneer ik de auto kan verwachten.

Maar blijkt dat jullie dus een bestellink ontvangen via de mail? Klopt dat?

Hoe werkt het eigenlijk verder na dat je betaalt hebt vanaf je Creditcard?

Betreft hier een huur auto
Zonder trekhaak
Zwart

[Voor 6% gewijzigd door Sofi op 12-09-2022 09:02]

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-05 10:57
Sofi schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:00:
8 augustus account aangemaakt aan de bestelling geplaatst via de website
Creditcard etc goedgekeurd
Bedrag is gereserveerde

Ik belde ze
En ze zeiden mij dat ik met kerst terug gebeld word met wanneer ik de auto kan verwachten.

Maar blijkt dat jullie dus een bestellink ontvangen via de mail? Klopt dat?

Hoe werkt het eigenlijk verder na dat je betaalt hebt vanaf je Creditcard?

Betreft hier een huur auto
Zonder trekhaak
Zwart
Bestellink is het oude systeem, dit is ong in juni aangepast. Je hebt nu inderdaad een bestelling geplaatst en staat gelijk in de wachtrij. Ik heb 7 augustus een blauwe zonder trekhaak besteld.

Momenteel zijn ze bij 8-16 juni met het uitgeven van de auto's. Dus het kan ineens ook sneller gaan (dan kerst), maar denk dat ze liefst zo breed mogelijke levertijd meegeven om de verwachtingen te temmen.

Je Credit Card betaling (van 8 augustus) is eigenlijk verder een reservering, die gaan ze pas echt afschrijven eenmaal je de auto hebt.

• Sofi
  • Laatst online: 18-05 22:50
Skybox_ schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:07:
[...]

Bestellink is het oude systeem, dit is ong in juni aangepast. Je hebt nu inderdaad een bestelling geplaatst en staat gelijk in de wachtrij. Ik heb 7 augustus een blauwe zonder trekhaak besteld.

Momenteel zijn ze bij 8-16 juni met het uitgeven van de auto's. Dus het kan ineens ook sneller gaan (dan kerst), maar denk dat ze liefst zo breed mogelijke levertijd meegeven om de verwachtingen te temmen.

Je Credit Card betaling (van 8 augustus) is eigenlijk verder een reservering, die gaan ze pas echt afschrijven eenmaal je de auto hebt.
Bedankt voor het snelle reageren en je uitleg.
Ik begrijp het.

Wat bedoel je met
"Momenteel zijn ze bij 8-16 juni met het uitgeven van de auto's"

En mijn laatste vraag
Hoe werken de betalingen inderdaad
Ze reserveren het bedrag van 550 euro.
En krijg je daarna de factuur die je nog moet voldoen? Vervolgens storten ze het bedrag terug op de cc?

• Skybox_
Sofi schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:27:
[...]

Ik begrijp het.

Wat bedoel je met

En mijn laatste vraag
En krijg je daarna de factuur die je nog moet voldoen? Vervolgens storten ze het bedrag terug op de cc?
Wat ik daarmee bedoel: via deze topic of binnen Facebook groepen zie je mensen reageren met dat zij hun auto mogen gaan ophalen en die hebben hun bestelling rond 8-16 juni geplaatst. Daaraan kan je dus een beetje zien bij welke periode ze momenteel zijn.

Hoe dat gaat weet ik niet, heb zelf de auto nog niet. Maar je eerste betaling, die je hebt gedaan tijdens het bestellen, is een reservering. Betalingen mogen maar x aantal dagen gereserveerd staan op een CC. En Lynk&Co voert de betaling pas echt door als je de auto hebt, dus die reservering verdwijnt gewoon weer.

Eenmaal je de auto hebt zullen ze maandelijks het bedrag van je CC afhalen, denk dus niet dat je echt een factuur zal krijgen, maar eerder een e-mail dat ze een betaling hebben uitgevoerd. Maar dat kan een ander lid je misschien wel vertellen.

• Bassie1977
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20-03 16:36
Bassie1977 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:34:
9 juni besteld en vandaag een e-mail met “we hebben je bestelling ontvangen” en tot die tijd kun relaxen en genieten van de voorpret. Geen idee of het nu snel zal gaan!? Iemand nog tips voor de lader?

~Update: vandaag gebeld voor levering op 20-09 thuis. Er komen twee laadkabels mee. 😁😁

• ivan01
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15-02 21:06
Verleden week woensdag een mail ontvangen m.b.t. de bestelling (9 juni besteld) en sinds afgelopen woensdag 7 september ook de VIN zichtbaar in account.
Heb echter nog geen email of telefoontje gekregen om een afhaalafspraak in te plannen. Volgens mij zitten daar maar max een paar dagen tussen.

Herkenbaar?

• Bassie1977
  • Laatst online: 20-03 16:36
ivan01 schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:04:
Verleden week woensdag een mail ontvangen m.b.t. de bestelling (9 juni besteld) en sinds afgelopen woensdag 7 september ook de VIN zichtbaar in account.
Heb echter nog geen email of telefoontje gekregen om een afhaalafspraak in te plannen. Volgens mij zitten daar maar max een paar dagen tussen.

Herkenbaar?
Ook 9 juni besteld en vandaag gebeld voor levering op 20-09👍 Kan goed dat ze vandaag of morgen gaan bellen.

• monogato
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 07-04 19:31
ivan01 schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:04:

Herkenbaar?
Bellen kan maar enkel een e-mail is ook mogelijk, zo ging het in ieder geval bij mij.
Ik kreeg een e-mail met een datum voorstel en bijhorende tijdslots, hierop kon ik dan weer reageren om een tijdslot te bevestigen.

Persoonlijk vond ik dit veel fijner dan gebeld worden (en lijkt me voor hun ook eenvoudiger).

• monogato
Sofi schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:27:
[...]

Ik begrijp het.

Wat bedoel je met

En mijn laatste vraag
De reservering is niets anders dan een soort "Krediet check", ze willen daarmee weten of je het bedrag wel kunt betalen (althans zo is dit mij verteld). Daarnaast is het tevens vanuit jou toestemming dat ze het bedrag periodiek mogen afschrijven wanneer je de auto hebt ontvangen.

Na +- 2 weken (of 20 dagen) verdwijnt de reservering van je CC maar wanneer je de auto hebt opgehaald duurt het ongeveer 24 uur voordat het bedrag echt wordt afgeschreven. Houd er dus rekening mee dat er voldoende ruimte is op je CC.
Het moment dat je eerste betaling is afgeschreven en is voldaan, is ook het moment waarop periodiek het bedrag wordt geincasseerd. :)

• ivan01
@monogato

Mail met tijdslot lijkt mij idd ook prettiger. Er is zojuist wel iets veranderd. In mijn account is status order nu aangepast van "gereserveerd" naar "order bevestigd" en een paar minuten daarna het VIN zichtbaar onder Accountoverzicht in mijn account.

[Voor 6% gewijzigd door ivan01 op 12-09-2022 13:40]

• monogato
ivan01 schreef op maandag 12 september 2022 @ 13:35:
@monogato

Mail met tijdslot lijkt mij idd ook prettiger. Er is zojuist wel iets veranderd. In mijn account is status order nu aangepast van "gereserveerd" naar "order bevestigd" en een paar minuten daarna het VIN zichtbaar onder Accountoverzicht in mijn account.
Dan ga je binnen een week een mailtje / belletje krijgen voor de ophaal afspraak vermoed ik!

• Oizo1981
Skybox_ schreef op maandag 12 september 2022 @ 09:32:
[...]

Wat ik daarmee bedoel: via deze topic of binnen Facebook groepen zie je mensen reageren met dat zij hun auto mogen gaan ophalen en die hebben hun bestelling rond 8-16 juni geplaatst. Daaraan kan je dus een beetje zien bij welke periode ze momenteel zijn.

Hoe dat gaat weet ik niet, heb zelf de auto nog niet. Maar je eerste betaling, die je hebt gedaan tijdens het bestellen, is een reservering. Betalingen mogen maar x aantal dagen gereserveerd staan op een CC. En Lynk&Co voert de betaling pas echt door als je de auto hebt, dus die reservering verdwijnt gewoon weer.

Eenmaal je de auto hebt zullen ze maandelijks het bedrag van je CC afhalen, denk dus niet dat je echt een factuur zal krijgen, maar eerder een e-mail dat ze een betaling hebben uitgevoerd. Maar dat kan een ander lid je misschien wel vertellen.
Je krijgt achteraf een factuur in je account.

[Voor 14% gewijzigd door Oizo1981 op 12-09-2022 18:40]

• eck78
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-05 13:14
Heb mijn auto op 9 juni besteld met een eerdere optie om hem in december te ontvangen. Werd vorige week gebeld om hem op te komen halen en uitstellen tot december was niet mogelijk. Maximaal 6 weken konden ze hem vasthouden. Omdat mijn leaseauto pas eind december weggaat is dat geen optie voor mij. Heb de order geannuleerd maar kon geen nieuwe order plaatsen met SEPA / automatische incasso terwijl dat wel met de vorige bestelling lukte. Inmiddels een creditcard aangevraagd maar krijg hem niet gekoppeld aan mijn account. De servicedesk zei eerst 24 uur te wachten, daarna weer een keer tot na het weekend en nu nog eens 2 dagen wachten. Ze zouden nu ineens problemen meet het betaalsysteem hebben. Schiet niet echt op zo. Heb wel de autopapieren ontvangen van de geannuleerde order...

• Skybox_
eck78 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:08:
Heb mijn auto op 9 juni besteld met een eerdere optie om hem in december te ontvangen. Werd vorige week gebeld om hem op te komen halen en uitstellen tot december was niet mogelijk. Maximaal 6 weken konden ze hem vasthouden. Omdat mijn leaseauto pas eind december weggaat is dat geen optie voor mij. Heb de order geannuleerd maar kon geen nieuwe order plaatsen met SEPA / automatische incasso terwijl dat wel met de vorige bestelling lukte. Inmiddels een creditcard aangevraagd maar krijg hem niet gekoppeld aan mijn account. De servicedesk zei eerst 24 uur te wachten, daarna weer een keer tot na het weekend en nu nog eens 2 dagen wachten. Ze zouden nu ineens problemen meet het betaalsysteem hebben. Schiet niet echt op zo. Heb wel de autopapieren ontvangen van de geannuleerde order...
Je zou voor de zekerheid eens kunnen controleren of onderaan het land wel op "Nederland" staat, soms staat die verassend genoeg op "België" en dan werken bepaalde checks niet

• boswei
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:55
Oizo1981 schreef op maandag 12 september 2022 @ 18:38:
[...]

Je krijgt achteraf een factuur in je account.[Afbeelding]
Is bij jou de verhoging naar 550 nog niet doorgevoerd? Ik vermoed dat de 540 euro bestaat uit 500 euro + 40 voor de trekhaak.

• Oizo1981
boswei schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:29:
[...]

Is bij jou de verhoging naar 550 nog niet doorgevoerd? Ik vermoed dat de 540 euro bestaat uit 500 euro + 40 voor de trekhaak.
Klopt. Voor mensen die al langer lid zijn gaat de prijsverhoging in per september.

• eck78
  • Laatst online: 22-05 13:14
Skybox_ schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:10:
[...]

Je zou voor de zekerheid eens kunnen controleren of onderaan het land wel op "Nederland" staat, soms staat die verassend genoeg op "België" en dan werken bepaalde checks niet
Die optie krijg ik alleen in de app maar dat helpt ook niet helaas. Koppelen in de app geeft sowieso een foutmelding.

• Way2Death
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 08:26
30-04 aangemeld
13-06 bestellink ontvangen, gelijk besteld
29-08 order ontvangen bevestiging
31-08 gebeld voor leverafspraak
13-09 opgehaald in Diemen

M2M blauw zonder trekhaak, 2022 model.

• vincent.w93
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-05 11:33
26-04 aangemeld
13-06 bestel link ontvangen en besteld
31-08 order ontvangen mail, VIN op site te zien (2022 model, M2M blauw zonder trekhaak)
21-09 kentekenbewijs in de brievenbus
22-09 gebeld voor een ophaal afspraak
06-10 auto ophalen in Diemen

[Voor 81% gewijzigd door vincent.w93 op 22-09-2022 17:25]

Anoniem: 981489

Misschien heb ik wat gemist, maar je betaalde toch altijd €300 bij het plaatsen van een bestelling voor de 01?

24-05 aangemeld
16-06 bestellink
14-09 daadwerkelijk besteld

Nu eens zien hoelang dit gaat duren, aan de telefoon vertelde ze me dat ze mikken op 6 maanden maar dat alles wat eerder afgerond is mooi meegenomen is.

Zal wel het standaard PR praatje zijn als ik de ervaringen hier lees.

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 981489 op 14-09-2022 09:40]

• Oizo1981
Anoniem: 981489 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 09:40:
Misschien heb ik wat gemist, maar je betaalde toch altijd €300 bij het plaatsen van een bestelling voor de 01?
Nee? Bij M2M betaal je voor de eerste keer rondom ophaal/afleverdatum. Daarvoor is alleen sprake van een reservering op creditcard ter hoogte van maandbedrag. Bij koop moet je wel een aanbetaling doen van volgens mij €500.

Oizo1981 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:32:
[...]

Nee? Bij M2M betaal je voor de eerste keer rondom ophaal/afleverdatum. Daarvoor is alleen sprake van een reservering op creditcard ter hoogte van maandbedrag. Bij koop moet je wel een aanbetaling doen van volgens mij €500.
Ah oke dan is het waarschijnlijk niet goed op mijn overzicht gezet en is het nog een reservering. Word de reservering automatisch vrijgegeven of blijft deze staan gedurende de hele wachttijd voor je auto?

(Er is dus ook geen borg voor een Link & Co auto, las namelijk dat dat er wel was online)

• Oizo1981
Anoniem: 981489 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 10:38:
[...]

Ah oke dan is het waarschijnlijk niet goed op mijn overzicht gezet en is het nog een reservering. Word de reservering automatisch vrijgegeven of blijft deze staan gedurende de hele wachttijd voor je auto?

(Er is dus ook geen borg voor een Link & Co auto, las namelijk dat dat er wel was online)
Nee, geen borg. De meeste CC hebben een maximale termijn voor een reservering en dan vervalt hij dus na bijvoorbeeld een maand. Bij mijn bestelling via ING CC (medio vorig jaar) bleef de reservering ongeveer 3 maanden staan tot enkele dagen voor de ophaaldatum. Toen verviel de reservering en op de ophaaldatum werd de eerste daadwerkelijk afgeschreven.

• Voyager
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-10-2022
Mensen die 16-6 bestelling hebben geplaatst zijn al mail ontvangen op te kunnen komen ophalen. Ik heb 27-6 besteld. Na gesprek met lync krijg ik info dat ik eind december kan auto verwachten...... Gaan ze 2 maanden collectief op vakantie of.....?

• Oizo1981
Voyager schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:25:
Mensen die 16-6 bestelling hebben geplaatst zijn al mail ontvangen op te kunnen komen ophalen. Ik heb 27-6 besteld. Na gesprek met lync krijg ik info dat ik eind december kan auto verwachten...... Gaan ze 2 maanden collectief op vakantie of.....?
Lijkt me erg lang maar van de andere kant zijn ze afhankelijk van leveringen per schip uit China…

• dennisvvugt
  • Laatst online: 03-01 13:46
Oizo1981 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 12:23:
[...]

Lijkt me erg lang maar van de andere kant zijn ze afhankelijk van leveringen per schip uit China…
Ja dat denk ik ook, ik heb op 28-6 een bestelling geplaatst en toen was de levertijd 6/7 maanden (stond op de website zelf) dus december / januari 2023 is waar ik vanuit ga.

• Skybox_
Het lijkt mij ook beetje verwachtingsmanagement & dat klantenservice verder ook echt niet actuele tijden heeft betreft of schepen onderweg zijn of niet. Dus gewoon basic info die je krijgt. Maar zeker rekening houden met de 5-6 maanden (sinds augustus) en hoe eerder, hoe leuker!

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-05 21:47
Ik heb 13 juni besteld maar nog niets gehoord...

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wij hebben er ook een besteld, maar ik heb al wel min of meer begrepen dat er niet per definitie uitgeleverd wordt op basis van first come, first serve... ik wacht wel af, gewoon even regelmatig hier kijken hoe 't gaat/staat... want inderdaad ik denk dat de klantenservice niet direct inzicht heeft in de productiecapaciteit en het allocatieproces.

Ik luisterde 'toevallig' gisteren een interview met de directeur benelux, die aangaf dat op dit moment Nederland het land is waar de L&C 01 het meest populair is, gevolgd door Italië dus als er ook zo gealloceerd wordt :-)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Tom-82
  • Laatst online: 10-02 14:54
Ik ben erg benieuwd of ze al zo ver zijn.
Mijn besteldatum is 17-6.
Zwarte, zonder trekhaak.

Verwachting levering volgens Lynk&Co is nog steeds 5 tot 6 maanden vanaf besteldatum.
In mijn geval dus november/december.

Vooralsnog geen mail of telefoontje gehad.

[Voor 3% gewijzigd door Tom-82 op 14-09-2022 14:01]

• onespeedjimmy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 22:59
Tom-82 schreef op woensdag 14 september 2022 @ 13:55:
[...]

Ik ben erg benieuwd of ze al zo ver zijn.
Mijn besteldatum is 17-6.
Zwarte, zonder trekhaak.

Verwachting levering volgens Lynk&Co is nog steeds 5 tot 6 maanden vanaf besteldatum.
In mijn geval dus november/december.

Vooralsnog geen mail of telefoontje gehad.
Zelfde hier; 13-06 besteld, zwart zonder trekhaak, lijkt net alsof er eerst blauw is binnengekomen en volgende maand pas zwart... 8)7

• Sandro!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:35
onespeedjimmy schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:05:
[...]

Zelfde hier; 13-06 besteld, zwart zonder trekhaak, lijkt net alsof er eerst blauw is binnengekomen en volgende maand pas zwart... 8)7
Hier ook 13-6, zwart zonder trekhaak, nog geen bevestigingsmail gehad. Maar ik heb ondertussen alles al gelezen: op basis van inschrijving, niet op basis van inschrijving, op basis van postcode, zakelijke M2M gaat voor op particulier, koop gaat voor op M2M, zakelijke lease (eigenlijk dus koop door de LM) gaat voor op M2M, er zijn batches, er zijn geen batches. Strategie lijkt te zijn om iedere keer iets nieuws te verzinnen zodat er zoveel verhalen in omloop zijn dat niemand meer weet wat de waarheid is. Maar goed, ik blijf wel wachten; heb geen haast :)

• oldostofjas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-05 09:54
Als iemand op basis van alle berichten in dit topic even een Excel-sheetje vult, dan zien we misschien logica :-)

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 11:12
Zoals ik het nu zie voorbijkomen lijkt het me nog steeds op aanmelddatum
en lijkt blauw iets verder te zijn dan zwart qua datums.

Heb hier geen exacte lijst voor bijgehouden ;)

• Skybox_
Mikemkm schreef op woensdag 14 september 2022 @ 16:05:
Zoals ik het nu zie voorbijkomen lijkt het me nog steeds op aanmelddatum
en lijkt blauw iets verder te zijn dan zwart qua datums.

Heb hier geen exacte lijst voor bijgehouden ;)
Same! En uiteraard heeft de trekhaak keuze ook reden tot een kleine 'delay' in uitgifte. Tevens zal het er denk ik ook mee te maken hebben met waar de auto staat in NL, naar welke Volvo dealer die gaat voor de controle (?) en vanuit daar weer naar Diemen/Amsterdam om uitgegeven te worden. De een zal dan iets sneller zijn dan de ander.

• M0202
  • Laatst online: 16-11-2022
Sandro! schreef op woensdag 14 september 2022 @ 15:56:
[...]

Hier ook 13-6, zwart zonder trekhaak, nog geen bevestigingsmail gehad. Maar ik heb ondertussen alles al gelezen: op basis van inschrijving, niet op basis van inschrijving, op basis van postcode, zakelijke M2M gaat voor op particulier, koop gaat voor op M2M, zakelijke lease (eigenlijk dus koop door de LM) gaat voor op M2M, er zijn batches, er zijn geen batches. Strategie lijkt te zijn om iedere keer iets nieuws te verzinnen zodat er zoveel verhalen in omloop zijn dat niemand meer weet wat de waarheid is. Maar goed, ik blijf wel wachten; heb geen haast :)
Haha, ik volg de ontwikkelingen hier een beetje dagelijks en aanmelddatum in combinatie met besteldatum lijkt het meest naar voren te komen (en terecht). Zelf heb ik 1/7 aangemeld en besteld. OP 7/8 via mail contact gehad met een standaard reactie met 5/6 maanden vanaf orderdatum. Ik hoop dat het in dit tempo doorgaat want we zitten nu volgens de berichten ongeveer bij de orders t/m 15 juni.

• gerben015
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-01 17:14
16-06 besteld
12-11 mail ontvangen
14-11 gebeld en afhaal afspraak gemaakt voor 28 okt ( geen haast ivm einddatum huidig lease contract )

Zwart met trekhaak

• Jansen1404
  • Laatst online: 03-05 22:03
Hoi allemaal,
Ook ik ben al een tijdje aan het mee lezen op det forum.
Ik ben maar eens na gaan kijken hoe het bij ons is gegaan.
11-06 aangemeld
11-06 auto proef gereden via het deelplatform omdat dit een stuk goedkoper is dan vanaf hier (Doetinchem) naar Amsterdam rijden.
Na een aantal telefoontjes met de klantenservice
20-06 bestellink ontvangen, gelijk besteld
21-06 mail gekregen met
"Order ontvangen

Er wordt een 01 klaar gemaakt voor jou!

Jouw auto is onderweg! We zijn druk bezig, maar het kan iets langer duren voordat de auto daadwerkelijk voor je deur staat. Je ontvangt komende weken nog een mail om de exacte leverdatum te bevestigen. "

M2M zwarte zonder trekhaak.

• oldostofjas
Nou, ik heb die Excelsheet maar eens gemaakt. Ik heb nu van 70 tweakers de bestelgegevens. Het lijkt erop dat bestellingen van 16 juni nu aan de beurt zijn om een bevestiging en een ophaalafpraak te krijgen. Het gaat niet helemaal op volgorde van besteldatum, maar wel ongeveer. Ook kleur en wel/geen trekhaak lijkt niet heel veel uit te maken. Als ik dit lijstje aanhoud zijn er nog 15 wachtenden voor mij :-).

• Skybox_
oldostofjas schreef op donderdag 15 september 2022 @ 10:59:
Nou, ik heb die Excelsheet maar eens gemaakt. Ik heb nu van 70 tweakers de bestelgegevens. Het lijkt erop dat bestellingen van 16 juni nu aan de beurt zijn om een bevestiging en een ophaalafpraak te krijgen. Het gaat niet helemaal op volgorde van besteldatum, maar wel ongeveer. Ook kleur en wel/geen trekhaak lijkt niet heel veel uit te maken. Als ik dit lijstje aanhoud zijn er nog 15 wachtenden voor mij :-).
Die-hard! Is 't een lijstje die je online kan sharen? Wellicht dat Tweakers dan hun eigen details in kunnen voeren en/of bijwerken met huidige statussen.

• oldostofjas
Skybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:00:
[...]

Die-hard! Is 't een lijstje die je online kan sharen? Wellicht dat Tweakers dan hun eigen details in kunnen voeren en/of bijwerken met huidige statussen.
Laten we dat maar eens proberen, hij staat op OneDrive:

https://1drv.ms/x/s!AmjeU5lm0Il60kaKHUyn60b2Nez4?e=p8mpIf

Even een uitleg:
  • bestellink is niet echt interessant meer maar kan je eventueel invullen
  • besteld is de daadwerkelijke besteldatum
  • bevestiging is de mail die mensen de laatste tijd krijgen, de status van je bestelling staat dan niet meer op in behandeling maar op gereserveerd
  • afpraak is de datum dat je bent gebeld om een afspraak te maken
  • ophalen is de ophaaldatum
Ook gewoon je updates hier op het forum blijven plaatsen hoor, ik blijf hem zelf ook bijwerken.

• dennisvvugt
  • Laatst online: 03-01 13:46
oldostofjas schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:05:
[...]

Excel staat op bewerken: 28-6 besteld, zwart, geen trekhaak, status in behandeling

Even een uitleg:
  • bevestiging is de mail die mensen de laatste tijd krijgen, de status van je bestelling staat dan niet meer op in behandeling maar op gereserveerd
Ook gewoon je updates hier op het forum blijven plaatsen hoor, ik blijf hem zelf ook bijwerken.

• oldostofjas
dennisvvugt schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:25:
Excel staat op bewerken: 28-6 besteld, zwart, geen trekhaak, status in behandeling
Er zat inderdaad ook iemand anders in te werken. Ik heb jou toegevoegd.

• Skybox_
oldostofjas schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:39:
[...]

Oh oops, dat was ik denk ik! Als ik wijziging heb toegepast, moet ik dan iets speciaals doen om het document weer vrij te geven?

• oldostofjas
Skybox_ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:47:
[...]

Oh oops, dat was ik denk ik! Als ik wijziging heb toegepast, moet ik dan iets speciaals doen om het document weer vrij te geven?
Geen idee, ik denk gewoon afsluiten :-). Het kan ook "CNS" geweest zijn, die heeft een regel toegevoegd.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 21:15
Die van mij is huur. En kreeg de bestellink dezelfde dag als ik besteld heb, 7-6. Kan zelf niet aanpassen momenteel.

Ps, respect voor al het uitzoekwerk👍🏼

[Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 15-09-2022 12:37]

• Sandro!
[...]

Even een uitleg:
Nice! Ik heb mijn gegevens aangevuld. Ben benieuwd of we patronen kunnen (gaan) herkennen.

• onespeedjimmy
oldostofjas schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:39:
[...]

Kolom "Land" toegevoegd gezien sommige mensen NL of BE erbij hadden gezet :) voor de rest ook aangevuld... _/-\o_

• ivan01
[...]

Even een uitleg:
Goed idee zeg! Heb hem bijgewerkt ,stond op regel 33.
Misschien een idee dat de regels die volledig ingevuld zijn gemarkeerd worden?

• ivan01
Update:

12 April lid geworden
9 Juni bestellink ontvangen en direct besteld
7 September, auto staat in plaats van op "in behandeling" nu op gereserveerd. Dezelfde dag nog op "order ontvangen"
12 september gebeld door Lynk & Co om een ophaalafspraak in te plannen
28 september haal ik hem op in Diemen

Zwart, zonder trekhaak

• FilmmakerDaisy
  • Laatst online: 12-12-2022
26 mei 2022 aangemeld voor de 01
29 mei mailtje extra informatie nodig
16 juni mail je kan de 01 bestellen
19 juni Er wordt een 01 klaar gemaakt voor jou!
3 augustus mail we zijn je niet vergeten.
25 augustus mail gestuurd naar Lynk & Co met de vraag hoe het er mee staat.

3 september onderstaande reactie mail ontvangen.

Goedemiddag Daisy!

Thanks for reaching out, Unfortunately we don't have any update yet, your order  is still pending for a VIN number.
It was placed on the 19th of June, by the time you create your order the estimated delivery time is from  5-6 months, the time started counting the exact moment that you placed your order and the estimated delivery based on the batch you order assigned to your order is the accurate time.

We politely ask for a little more patience, as the availability of the cars is quite limited at the moment. When we get a vehicle with the VIN assigned to it, we'll call you to schedule a delivery date and you will receive a confirmation email of it 😊
We are at your disposal for further information 🙌
Have a wonderful weekend 🍀

Nu maar afwachten en hopen dat de er snel een VIN wordt toegewezen aangezien ik de 01 zo snel mogelijk wil gaan gebruiken voor het creëren van content voor mijn social media kanalen. (Nederlandse 01 Zwart zonder trekhaak)

[Voor 1% gewijzigd door FilmmakerDaisy op 15-09-2022 21:15. Reden: Foute datum]

• de2xnis
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-05 21:47
Wat top! Dank voor de moeite. Net de mail ontvangen (na bestellink 13 juni). Heb hem bijgewewerkt.

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 12:41
Sinds gisteren een VIN nummer. Zo te zien een 2022 model. Besteld op 20 juni

Edit: Blauw zonder trekhaak

[Voor 16% gewijzigd door CNS op 16-09-2022 11:31]

• Tomtidom71
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 26-05 10:46
hmm... 17 juni besteld, nog niks te zien qua VIN.
blauw + trekhaak

De wegen van Lynk zijn ondoorgrondlijk

• Ashwan7
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-09-2022
- 30 april aangemeld
- 13 juli bestellink gehad
- 16 mail ontvangen met je bestelling is ontvangen.

Vin nummer is een 22 model

Zwart zonder trekhaak

Nu lynk bellen voor het kenteken

• Reda074
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-05 01:00
22 April aangemeld

13 juni bestellink ontvangen

16 September mail ontvangen van de order.

27 September wordt die aan de deur geleverd.

Ik krijg het model met de 360 camera dus dat is top!

• oldostofjas
Reda074 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:28:
22 April aangemeld

Goed nieuws! Welke kleur heb je besteld? (voor de administratie ;) )

• Reda074
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-05 01:00
oldostofjas schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:33:
[...]

Goed nieuws! Welke kleur heb je besteld? (voor de administratie ;) )
Ik had de kleur zwart zonder trekhaak. Heb jij enig idee of ik een 2022 model heb? Ik geloof ze natuurlijk wel aan de telefoon maar wou het toch zeker weten. Dit is mijn VIN nummer L6TCX2E73NE015081

• Tiro1985
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 23-05 07:41
Reda074 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:39:
[...]

Ik had de kleur zwart zonder trekhaak. Heb jij enig idee of ik een 2022 model heb? Ik geloof ze natuurlijk wel aan de telefoon maar wou het toch zeker weten. Dit is mijn VIN nummer L6TCX2E73NE015081
L6TCX2E73N :) E015081

N= 2022

• Tiro1985
Iemand een idee of er nog iets is op te maken uit de ordernummers?
Zijn deze oplopend zodat we kunnen zien hoeveel 01's er in bestelling staan?

• Jansen1404
Tiro1985 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:51:
Iemand een idee of er nog iets is op te maken uit de ordernummers?
Zijn deze oplopend zodat we kunnen zien hoeveel 01's er in bestelling staan?
Dit is die van ons.
*snip* dit lijkt me geen goed idee.

[Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 16-09-2022 15:36]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 17:00

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Ik weet nou niet of het heel handig is om ordernummers te posten.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• onespeedjimmy
Señor Sjon schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 15:17:
Nope, beetje phishing her en der... ;w

• Tom-82
  • Laatst online: 10-02 14:54
Reda074 schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 14:28:
22 April aangemeld

Lijkt dat de zwarte kleur nu aan een inhaalslag bezig is. Hopelijk krijg ik snel een orderbevestiging van mijn bestelling op 17 juni.

• ivan01
Nee, maar ook geen volledige VIN delen op het forum.

• Jansen1404
Dank voor het aanpassen!

Ik heb er persoonlijk geen probleem mee.
Daarom had ik die van mij online gezet.
Maar goed! O-)

• Droopey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 22:15

Droopey

Hoe kan ik je helpen?

Voor de administratie...
15 juli besteld (koop, via lease maatschappij)
22 augustus geleverd

Zwart met trekhaak
Inmiddels 5.000 kilometer op de teller overigens

Hier had uw reclame kunnen staan.

• Sandro!
Blij dat ik ook eindelijk dit bericht mag posten :)

Besteldatum: 13 juni (zwart, M2M, geen trekhaak)
Gebeld: 19 september
Ophalen: 28 september

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-05 13:31
Hoi,

Aangezien ik waarschijnlijk vanaf 1 januari geen leaseauto meer heb, heb ik alvast een bestelling gedaan (maandelijks Membership)

04 september: Besteld
18 september: Mailtje gehad "heb je al zin je 01?"

Dat laatste mailtje maakt mij een beetje ongerust. Er staat "We zijn bezig met je order!". Daarnaast ook "We wilden je even laten weten dat je Lynk & Co 01-bestelling bijna klaar is!"

Aangezien ik de auto nog niet voor 1 januari wil, ben ik benieuwd wat dat mailtje betekent. Is dit standaard, of kan ik hem echt binnenkort verwachten? En kan ik hem dan nog annuleren, of kan ik dat beter nu doen?

Sorry als dit al gevraagd is, ik kon het niet vinden.

• Bulligan
Vandaag de auto opgehaald in Diemen. Splinternieuw, slechts 5km stond op de teller. Verder wel netjes dat je hem volgeladen en volgetankt meekrijgt.
De reis naar huis heerlijk genoten van al het nieuws en de komende dagen maar even verder verdiepen in alle technische dingetjes.

• Skybox_
Bulligan schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:35:
Vandaag de auto opgehaald in Diemen. Splinternieuw, slechts 5km stond op de teller. Verder wel netjes dat je hem volgeladen en volgetankt meekrijgt.
De reis naar huis heerlijk genoten van al het nieuws en de komende dagen maar even verder verdiepen in alle technische dingetjes.
Geniet van je nieuwe auto 😎

• jveldijk
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-05 21:32
Ik zie in de json bij mij
code:
1
ORDERSTATUSTOC23
terwijl ik in de post van @ivan01 ORDERSTATUSTOC21 zie. Zou dit betekenen dat de ETA dus oktober 21 en oktober 23 kunnen zijn? Ben wel benieuwd naar de json van de rest eigenlijk om te zien of we iets interessants kunnen ontdekken ;-)

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-05 11:12
Bulligan schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:35:
Veel plezier ermee!

De mijne had wel een volle tank, maar een lege accu
Dus dit is niet standaard. (ze gaven aan dat ze niet voldoende capaciteit hebben om ze (allemaal?)) op te laden

• Skybox_
jveldijk schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:55:
code:
1
ORDERSTATUSTOC23
terwijl ik in de post van @ivan01 ORDERSTATUSTOC21 zie. Zou dit betekenen dat de ETA dus oktober 21 en oktober 23 kunnen zijn? Ben wel benieuwd naar de json van de rest eigenlijk om te zien of we iets interessants kunnen ontdekken ;-)
Die hebben betrekken tot je order informatie.

ORDERSTATUSTOC23 = in behandeling
ORDERSTATUSTOC21 = gereserveerd

• ivan01
jveldijk schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:55:
code:
1
ORDERSTATUSTOC23
Denk het niet. Ik werd 12 september gebeld voor een afhaalafspraak en kon die vrijdag erop al terecht, maar
voor mij is de 28e handiger dus dan ben ik in Diemen.

• onespeedjimmy
Skybox_ schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:00:
[...]

Die hebben betrekken tot je order informatie.

ORDERSTATUSTOC23 = in behandeling
ORDERSTATUSTOC21 = gereserveerd
Ze werken met sitecore, daar maar ff een build van downloaden en uit elkaar trekken :P

• AH071
  • Laatst online: 07-04 14:56
Goedenavond,

Na een tijdje inlezen / YouTube filmpjes / testrit in Amsterdam en rekenen, vanavond de bestelling geplaatst voor een blauwe 01 + trekhaak.

Ik ben benieuwd naar hoe het bestelproces vandaag de dag verloopt. Men zegt 5-6 maanden.

Vervolgens ben ik erg benieuwd hoe de 01 zich gaat verhouden tot onze caravan met een tmm van 1750kg.

Wordt vervolgd!

• Tiro1985
claudior schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:45:
Hoi,

Aangezien ik waarschijnlijk vanaf 1 januari geen leaseauto meer heb, heb ik alvast een bestelling gedaan (maandelijks Membership)

04 september: Besteld
18 september: Mailtje gehad "heb je al zin je 01?"

Dat laatste mailtje maakt mij een beetje ongerust. Er staat "We zijn bezig met je order!". Daarnaast ook "We wilden je even laten weten dat je Lynk & Co 01-bestelling bijna klaar is!"

Aangezien ik de auto nog niet voor 1 januari wil, ben ik benieuwd wat dat mailtje betekent. Is dit standaard, of kan ik hem echt binnenkort verwachten? En kan ik hem dan nog annuleren, of kan ik dat beter nu doen?

Sorry als dit al gevraagd is, ik kon het niet vinden.
Dat mailtje is inderdaad erg verwarrend maar wees gerust ;) . Het gaat normaal gezien de ervaringen hier op het forum nog wel een tijdje duren voordat je auto daadwerkelijk geleverd gaat worden. De bestellingen van ~half Juni worden nu uitgeleverd.

• Tiro1985
AH071 schreef op maandag 19 september 2022 @ 23:32:
Goedenavond,

Na een tijdje inlezen / YouTube filmpjes / testrit in Amsterdam en rekenen, vanavond de bestelling geplaatst voor een blauwe 01 + trekhaak.

Ik ben benieuwd naar hoe het bestelproces vandaag de dag verloopt. Men zegt 5-6 maanden.

Vervolgens ben ik erg benieuwd hoe de 01 zich gaat verhouden tot onze caravan met een tmm van 1750kg.

Wordt vervolgd!
Gefeliciteerd alvast ;)
Er staan al wat ervaringen met Caravans op het andere forum zie; Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1

• Furky
  • Laatst online: 13-01 11:00
Furky schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 09:22:
[Afbeelding]

06.09.2022 Zwart zonder trekhaak M2M besteld €550 is al gereserveerd op creditcard.Levering binnen 4-5maanden en meteen deze mail gekregen.
Update:

Vandaag deze mail ontvangen.

• bombo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-04 05:38
Laatste update vanuit mijn kant gezien ik de auto opgehaald heb.
(gegevens tevens te vinden in OneDrive file)

Orderverloop:

21 April - Aangemeld
13 Juni - Link gekregen om te bestellen (3 weken eerder dan in eerste instantie werd aangegeven)
13 Juni - Bestelling geplaatst: Blauw zonder trekhaak.
03 Aug. - Mail ontvangen met “We zijn je niet vergeten!”
24 Aug. - Lynk gebeld. Verwachte levertijd is nog 3-4 maanden. Maar 2 dagen later:
26 Aug. - Status in app veranderd van “in behandeling” naar “gereserveerd”
06 Sep. - Opgebeld door Lynk voor het maken van een afspraak
19 Sep. - Auto opgehaald in Diemen

M2M, blauw zonder trekhaak (model 2021)

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-04 09:58
Ik heb besteld op 26 juni, tot op heden 1x contact gehad. Kreeg te horen dat ik ‘m waarschijnlijk in november pas krijg. Iemand anders die rond 26 juni heeft besteld?

• boswei
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20:55
Tremio schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 23:39:
Ik heb besteld op 26 juni, tot op heden 1x contact gehad. Kreeg te horen dat ik ‘m waarschijnlijk in november pas krijg. Iemand anders die rond 26 juni heeft besteld?
21 juni besteld maar ook nog niks gehoord. Toen werd aangegeven november /
december. Dus alles daarvoor is voor mij prima.

• Skybox_
Ze zijn nu rond 16 juni, dus nog even geduld 😌

Het valt me op in dat tabel (waarvoor dank) dat er ook een paar gebruikers zijn die met een maand hun auto konden ophalen.

Kregen die dan een 'gebruikte' auto of hebben die gewoon veel geluk gehad? :D

• oldostofjas
Ik heb het idee dat het dan om koop gaat en in het geval van @tlwn weet ik het niet. Misschien heeft hij inderdaad een gebruikte ontvangen?

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22:32
Anoniem: 981489 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:14:
Het valt me op in dat tabel (waarvoor dank) dat er ook een paar gebruikers zijn die met een maand hun auto konden ophalen.

Koop auto's (zij het prive of via een lease maatschappij) worden idd snel nieuw geleverd.

• Nilles70
  • Laatst online: 22:45
8 juli besteld. Volgens de klantenservice van Lync & Co een verwachte levertijd van 6 tot 7 maanden.
Blauw m2m zonder trekhaak.

• bob_wagner
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 04-04 14:03
Anoniem: 981489 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:14:

Hoe maak je dit dan uit de lijst op?

bob_wagner schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:05:
[...]

Hoe maak je dit dan uit de lijst op?
Rij 8 Defixje en Rij 77 tlwn.

Nou kon ik bij die eerste niet zien of het koop of huur was maar bij de tweede stond huur.

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-05 15:10
Ik heb toch besloten de auto niet te nemen, vanwege de hoge kosten voor 2 ritjes in de week van zo'n 100 km per rit.

Het leuke is dat ik wel al een kentekenbewijs en verzekeringskaart heb mogen ontvangen...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-05 09:22
Vandaag mijn 01 opgehaald, tot nu toe heel tevreden. Helaas was hij niet opgeladen dus kon niet elektrisch terug naar Eindhoven, maar ook in power mode rijdt ie top!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-05 09:22
Pepernoot schreef op donderdag 22 september 2022 @ 17:02:
Ik heb toch besloten de auto niet te nemen, vanwege de hoge kosten voor 2 ritjes in de week van zo'n 100 km per rit.

Het leuke is dat ik wel al een kentekenbewijs en verzekeringskaart heb mogen ontvangen...
Sturen ze die al op voordat je een afspraak hebt gemaakt dan? Als je al een afspraak hebt, kun je er volgens mij niet zo maar zonder kosten eraf… Kost je dan een maand huur dacht ik.

Mocht je nog geen afspraak hebben, dan neem ik aan dat het niks gaat kosten.

• Pepernoot
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-05 15:10
Martijn schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:33:
[...]

Sturen ze die al op voordat je een afspraak hebt gemaakt dan? Als je al een afspraak hebt, kun je er volgens mij niet zo maar zonder kosten eraf… Kost je dan een maand huur dacht ik.

Mocht je nog geen afspraak hebben, dan neem ik aan dat het niks gaat kosten.
Klopt, ik heb geen afspraak gemaakt. Ze konden mij ook 3x niet bereiken en ik heb niet teruggebeld.
Niet teruggebeld omdat ik ook een mail kreeg met als je niet reageert, annuleren wij de order.

Maar wel frappant dat ze dat allemaal al opsturen.

• Bulligan
Pepernoot schreef op donderdag 22 september 2022 @ 18:55:
[...]

Klopt, ik heb geen afspraak gemaakt. Ze konden mij ook 3x niet bereiken en ik heb niet teruggebeld.
Niet teruggebeld omdat ik ook een mail kreeg met als je niet reageert, annuleren wij de order.

Maar wel frappant dat ze dat allemaal al opsturen.
Je kan er verder ook niet veel mee. Tis een uitdraai van verzekeringsbewijs en kenteken deel 1. Staat allemaal op naam van lync&co.

Maar idd beetje frappant dat ze dat al opsturen voor er een afspraak staat

[Voor 7% gewijzigd door Bulligan op 22-09-2022 19:10]

• tlwn
  • Laatst online: 19-05 21:21
oldostofjas schreef op woensdag 21 september 2022 @ 09:21:
Ik heb het idee dat het dan om koop gaat en in het geval van @tlwn weet ik het niet. Misschien heeft hij inderdaad een gebruikte ontvangen?
Huur. Auto nooit ontvangen. Ik zit inmiddels al 3 weken te wachten omdat de auto een kapotte voorruit zou hebben. Nieuwe ruit ligt al 2,5 week klaar ligt maar is nog altijd niet geplaatst.

• oldostofjas
tlwn schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:35:
[...]

Huur. Auto nooit ontvangen. Ik zit inmiddels al 3 weken te wachten omdat de auto een kapotte voorruit zou hebben. Nieuwe ruit ligt al 2,5 week klaar ligt maar is nog altijd niet geplaatst.
Irritant zeg! Zo kom je uiteindelijk toch nog op een "normale" levertijd.
Pagina: 1 ... 4 ... 20 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee