Sinds net een VIN nummer zichtbaar in het account en status gereserveerd naar order bevestigd bij de betaling.Luc91 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:25:
Toch maar eens een account aangemaakt. 17 september abonnement op een zwarte met trekhaak afgesloten. Vrijdag al de mail ‘we hebben je order ontvangen’. Via de paginabron het vin-nummer achterhaald en zou een 2022 model moeten zijn.
Zou dus betekenen dat ik op korte termijn gebeld ga worden toch? Vind het vrij rap gaan dan.
Ik heb weekje later besteld, zou geweldig zijn als ik volgende week ook hetzelfde zie 😁Luc91 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:47:
[...]
Sinds net een VIN nummer zichtbaar in het account en status gereserveerd naar order bevestigd bij de betaling.
Ik heb een blauwe besteld... Dus dat schiet niet op.FBO schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:38:
[...]
Event afgelopen, dat zijn dan in ieder geval drie zwarte zonder trekhaak.
Stickers eraf en uitleveren zou ik zeggen.
[Afbeelding]
Vandaag gebeld, status zoals gezegd. Het gaat nogal random en je moet geduld hebben.
Helaas, pindakaas.
Net gebeld, 2 november ophalen, 5 juli besteld, blauw met trekhaak
Jaja… de mail is binnen. Nu wachten op t telefoontje.
VIN staat in m'n account, N dus het nieuwe model.
VIN staat in m'n account, N dus het nieuwe model.
[ Voor 31% gewijzigd door dizzytal op 26-10-2022 17:38 ]
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Net gebeld geworden. Afspraak staat voor 7 november. Bij mij dus heel snel gegaan. Nog geen 2 maanden wachten.
Zijn er inmiddels ook alweer mensen gebeld die zwart zonder trekhaak hebben besteld? Het blijft daaromtrent angstvallig stil 😅
Inderdaad! Die gaan het meest langzaam van alle soorten lijkt het. Ik hoop steeds op een grote inhaalslag maar de lijst wordt nog niet verder aangevuld helaas waardoor er al meer als een week niets meer lijkt te gebeuren.Folkert1985 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:32:
Zijn er inmiddels ook alweer mensen gebeld die zwart zonder trekhaak hebben besteld? Het blijft daaromtrent angstvallig stil 😅
Ik heb in ieder geval nog niets gehoord.
Sinds vrijdag 21/10 (mail) helaas nog geen belletje gehad. Volgens de lijst zou je binnen een week gebeld moeten worden, dus ze hebben nog 2 dagen hahaha. Wel is mijn status vandaag in de app gewijzigd van gereserveerd naar order bevestigd en is een vin nummer zichtbaar.Folkert1985 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:32:
Vandaag gebeld door Lynk & Co - 2 november ga ik de auto ophalen - 19 augustus besteld - blauw zonder trekhaak M2M.
Vandaag ook de groene kaart ontvangen. Spread sheet is bijgewerkt.
Vandaag ook de groene kaart ontvangen. Spread sheet is bijgewerkt.
Vandaag een bericht ontvangen dat ze met mijn order bezig zijn... kan het aftellen beginnen?
Geloof ik net je FB bericht beantwoord, maar ja. Als je hier zoekt op “VIN nummer achterhalen” kom je een manier tegen om te kijken of die al aanwezig is.Dannykuiper schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 06:59:
Vandaag een bericht ontvangen dat ze met mijn order bezig zijn... kan het aftellen beginnen?
Al zie ik nu: e-mail body is wel wat anders dan voorheen. Maar dat kan natuurlijk altijd wijzigen. Hoop voor je dat er beweging is!
[ Voor 15% gewijzigd door Skybox_ op 27-10-2022 09:01 ]
Ik heb 2 mailtjes ontvangen, met als onderwerp:Dannykuiper schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 06:59:
- Er staat een 01 klaar met jouw naam erop! (24-9-22 ontvangen direct na de bestelling)
- R, heb je al zin in je 01? (8-10-22 ontvangen)
Volgt daarna de mail ‘We zijn met je order bezig’ en verschijnt het VIN nummer?
Het lijkt erop dat ze hun mailing beetje aan het updaten zijn..DutchyR schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:08:
[...]
Ik heb 2 mailtjes ontvangen, met als onderwerp:
- Er staat een 01 klaar met jouw naam erop! (24-9-22 ontvangen direct na de bestelling)
- R, heb je al zin in je 01? (8-10-22 ontvangen)
Volgt daarna de mail ‘We zijn met je order bezig’ en verschijnt het VIN nummer?
- Er staat een 01 klaar met jouw naam erop!
- We hebben je order ontvangen! = VIN nummer en week later belletje
Dus die "heb je al zin" is nieuw erbij gekomen lijkt wel. En die "We zijn bezig met je order", geen idee wat die dan inhoudt. Lijkt wel beetje op een nieuwe "we hebben je order ontvangen"
We wachten het weer rustig af.
binnen 14 dagen zou ook wel erg snel zijn natuurlijk voor huur
binnen 14 dagen zou ook wel erg snel zijn natuurlijk voor huur
Zojuist het belletje gehad, 10 november ophalen (zwart zonder trekhaak)!!
Begon me al een beetje zorgen te maken gezien het zo stil was rondom de zwarte 01’s zonder trekhaak (en iedereen na de “mail” al binnen 2/3 dagen een telefoontje kreeg). Denk idd dat vanwege de herfstvakantie en evt ziekte het allemaal wat vertraging heeft opgelopen.
Hou vol zwart zonder trekhaak (en natuurlijk de rest ook), het belletje zal hopelijk snel volgen!
Begon me al een beetje zorgen te maken gezien het zo stil was rondom de zwarte 01’s zonder trekhaak (en iedereen na de “mail” al binnen 2/3 dagen een telefoontje kreeg). Denk idd dat vanwege de herfstvakantie en evt ziekte het allemaal wat vertraging heeft opgelopen.
Hou vol zwart zonder trekhaak (en natuurlijk de rest ook), het belletje zal hopelijk snel volgen!
Net gebeld, 10 november ophalen! Blijkbaar dus niet binnen een week na bevestigingsmailtje het belletje, het kan dus langer duren. Overigens was 8 november de eerste mogelijke optie maar dat werkte voor mij dan weer niet.
[ Voor 77% gewijzigd door aabs op 27-10-2022 13:54 ]
Zojuist gebeld door Lynk. Bovenstaande aanname klopt dus nog steeds. 7/11 ophalen in Diemen!M0202 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 22:24:
[...]
Sinds vrijdag 21/10 (mail) helaas nog geen belletje gehad. Volgens de lijst zou je binnen een week gebeld moeten worden, dus ze hebben nog 2 dagen hahaha. Wel is mijn status vandaag in de app gewijzigd van gereserveerd naar order bevestigd en is een vin nummer zichtbaar.
Ik deed het dus gewoon fout , Collega geholpen en het is een 2022 modelKaaks2022 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:56:
[...]
Krijg het nog steeds niet te zien ..... Zie het wel dan maandag .Had het natuurlijk ook gewoon kunnen vragen in het telefoongesprek .
Slimme sales techniek, toch? Bij andere merken wacht je paar maanden, Lynk helpt je snel op wegarjan571 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:51:
Vanwar het verschil in levertijden tussen kopen en huren?
Huren 5-6maanden volgens de site en kopen 2-4 weken...
Mag de mijne overigens 01-11 gaan halen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Huur en koop zal daarnaast zeker een groot percentuele verschil hebben in vraag. Dus die paar koop auto's per maand krijgen makkelijk voorrang op huurders zonder dat de huurders er teveel effect van hebben.
En nog paar nachtjes slapen! Ik mag hem dinsdag ook ophalen
Een logistiek probleem volgens Lynk & Co zelf, waardoor de auto niet op tijd in Diemen is. Hoop dat deze afspraak wel blijft staan, maar lijkt mij welSkybox_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:29:
[...]
Ah vandaar! Hebben ze jou medegedeeld waarom die nog niet klaar was? Of verder ook niet naar gevraagd?
Hallo allemaal ik heb de mijne 20 juni besteld
Zwart zonder trekhaak B2B
5 aug contract getekend.
14 sep mailtje we zijn bijna klaar met je bestelling
26 okt. Mailtje we zijn jou niet vergeten we zijn (nog) bezig met je bestelling
Bellen naar Lynk om info blijkbaar heeft geen nut omdat een B2B is kunnen ze niks zien
En mailen naar de sales Manager hij reageert ook niet .
Wel ballen maar ja we wachten wel .
Zwart zonder trekhaak B2B
5 aug contract getekend.
14 sep mailtje we zijn bijna klaar met je bestelling
26 okt. Mailtje we zijn jou niet vergeten we zijn (nog) bezig met je bestelling
Bellen naar Lynk om info blijkbaar heeft geen nut omdat een B2B is kunnen ze niks zien
En mailen naar de sales Manager hij reageert ook niet .
Wel ballen maar ja we wachten wel .
Veel zwart zo te zien wat er bij is gekomen afgelopen week
https://datastudio.google...8-9ecfefef0643/page/iaxIC
Ik heb ‘m vandaag opgehaald. Een erg mooie auto, rijdt heerlijk en de auto heeft veel knopjes en mogelijkheden en dat vind ik wel leuk als IT-er. Wel minder dat het geen nieuwe is (12.500 km) en dat er wat gebruikersplekjes in het interieur zitten. Daarnaast was ie niet gewassen van buiten en gereinigd van binnen. De auto was niet vies maar dat had wel beter gekund. De medewerker gaf aan dat het deze week erg druk was geweest met ophalen. Maar ja, een tweede handse is natuurlijk conform het model, dus het is prima en de auto rijdt heerlijk!
Dat is balen ….. je hoopt toch op een nieuwe …. er komen weinig nieuwe bestellingen meer bij in de spreadsheet….. of ze weten dit forum niet te vinden of steeds minder mensen hebben interesse. Misschien ook meer mensen die het niet meer kunnen betalen en daarom stoppen, waardoor de kans groter wordt dat je een gebruikte krijgt ipv een nieuwe.boswei schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:58:
Ik heb ‘m vandaag opgehaald. Een erg mooie auto, rijdt heerlijk en de auto heeft veel knopjes en mogelijkheden en dat vind ik wel leuk als IT-er. Wel minder dat het geen nieuwe is (12.500 km) en dat er wat gebruikersplekjes in het interieur zitten. Daarnaast was ie niet gewassen van buiten en gereinigd van binnen. De auto was niet vies maar dat had wel beter gekund. De medewerker gaf aan dat het deze week erg druk was geweest met ophalen. Maar ja, een tweede handse is natuurlijk conform het model, dus het kan is prima en de auto rijdt heerlijk!
Ik denk inderdaad dat je nu met de wat hogere elektra prijzen wel mensen af ziet haken bij een PHEV, en het gemak van dit concept is natuurlijk dat je er zo vanaf kan (dat is ook de reden dat wij er een nemen)
De km's zou mij niet heel veel uitmaken, maar wel jammer dat ze niet net ff wat meer moeite doen/gedaan hebben met 't poetsen/polijsten om je toch die 'nieuwe' auto beleving te geven..
De km's zou mij niet heel veel uitmaken, maar wel jammer dat ze niet net ff wat meer moeite doen/gedaan hebben met 't poetsen/polijsten om je toch die 'nieuwe' auto beleving te geven..
De auto's die nog verzekerd zijn moeten nog worden toegewezen aan een klant?DutchyR schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:32:
Veel zwart zo te zien wat er bij is gekomen afgelopen week
Nee, dat is gewoon informatie die achterloopt. Als je op een kenteken klikt zie je bij RDW al staan dat die een eigenaar heeft. Dus staat dan al op naam van de huurder (of koper).Dannykuiper schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 09:18:
[...]
De auto's die nog verzekerd zijn moeten nog worden toegewezen aan een klant?
Mijn auto staat nog niet in deze lijst, kenteken bestaat al wel maar nog niet tenaamgesteld. Komt omdat ik hem heb aangevraagd met paspoort. Zodra je de auto huurt met rijbewijs via de website regelen ze de tenaamstelling direct. Met paspoort pas bij het ophalen.
1 Augustus besteld, 26 oktober geleverd zwart met trekhaak.
Inmiddels zo tevreden dat er vandaag 29-10-22 nog 1 is besteld zwart zonder trekhaak voor vrouwlief
Inmiddels zo tevreden dat er vandaag 29-10-22 nog 1 is besteld zwart zonder trekhaak voor vrouwlief
Ik heb nu ook een mailtje gekregen:
Erik, heb je al zin in je 01?
We zijn bezig met je order!
Hallo Erik,
We wilden je even laten weten dat je Lynk & Co 01-bestelling bijna klaar is! Het is nooit te vroeg om je 01 te leren kennen, klik dan op de knop hieronder, download de Lynk & Co app en ga aan de slag.
Besteld op 16/10, ik hoop stiekem ergens in de december maar dat zal misschien wat te vroeg zijn ☺️
Hallo Erik,
We wilden je even laten weten dat je Lynk & Co 01-bestelling bijna klaar is! Het is nooit te vroeg om je 01 te leren kennen, klik dan op de knop hieronder, download de Lynk & Co app en ga aan de slag.
Besteld op 16/10, ik hoop stiekem ergens in de december maar dat zal misschien wat te vroeg zijn ☺️
Die mail heb ik afgelopen week ook gehad.erikbruinsma schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 11:36:
Ik heb nu ook een mailtje gekregen:
Hallo Erik,
17-10 besteld . Zwart met trekhaak huur
Dat is de periodieke nieuwsbrief en de tekst is afhankelijk van je bestelstsus vermoed ik.
Ik kreeg dezelfde mail en 24-9-22 blauw zonder trekhaak besteld. Ik schat in dat ze nu bezig zijn met de bestellingen van eind augustus begin september. Nog even geduld.
Ik kreeg dezelfde mail en 24-9-22 blauw zonder trekhaak besteld. Ik schat in dat ze nu bezig zijn met de bestellingen van eind augustus begin september. Nog even geduld.
Ik heb het idee dat het nog erg door elkaar loopt. Volgens mij zijn er nog vrij veel mensen aan het wachten die in juli hebben besteld. Ik zelf heb 13 augustus besteld. Ik verwacht ergens in december de verlossende mails en telefoontjes te ontvangen.DutchyR schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:21:
Dat is de periodieke nieuwsbrief en de tekst is afhankelijk van je bestelstsus vermoed ik.
[ Voor 3% gewijzigd door JS2022 op 30-10-2022 20:43 ]
Is er al een goed beeld beschikbaar over hoeveel de opbrengst zou kunnen zijn met het verhuren/delen van de auto? Ik woon in een grote stad in de Randstad.
Er wordt weinig geadverteerd dus de gemiddelde Nederlander weer niet dat lenen tegen betaling mogelijk is. De app is nog een beta-versie. Ik ga ‘m binnenkort proberen, om er eentje een uurtje te lenen. Zie het als voorbereiding/-pret :-)FlipFlink schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:24:
Is er al een goed beeld beschikbaar over hoeveel de opbrengst zou kunnen zijn met het verhuren/delen van de auto? Ik woon in een grote stad in de Randstad.
Ik zou zeggen kijk/vraag eens in het Grote Lynk & Co topic, ik denk dat je daar meer kans maakt op antwoord.FlipFlink schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:24:
Vorige week vroeg in uit Zwolle, tuurlijk wat kleiner dan R'dam, hetzelfde, daar worden er een stuk een 4-5 aangeboden, verhuur is eigenlijk nihil.
Iemand die inderdaad eentje een dag meen ik verhuurd heeft en iemand die een aanvraag kreeg voor een uurtje (veredelde proefrit, dus die heeft dat ritje afgewezen)
Die van ons gaat in ieder geval niet in de verhuur, 't is afwachten wie je er in krijgt en 't kan dan wel geen eigendom zijn maar voor een paar tientjes in de maand wil ik geen gedoe en gezeur (schoonmaken, eventuele schade, ga zo maar door)
18/10 besteld, 10/11 kan ik hem ophalen maar ik heb enkele dagen geleden een ongeval gehad waardoor ik in de gips zit met een been. Vrees dat ik hem mag annuleren/moet uitstellen. Benieuwd hoe flexibel ze hiermee gaan zijn.
Poeh dat is balen, beterschap!crazyheinz schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:25:
18/10 besteld, 10/11 kan ik hem ophalen maar ik heb enkele dagen geleden een ongeval gehad waardoor ik in de gips zit met een been. Vrees dat ik hem mag annuleren/moet uitstellen. Benieuwd hoe flexibel ze hiermee gaan zijn.
Dit past natuurlijk helemaal niet in het standaard plaatje, in dit geval overmacht, niet iets als.. ik heb mn huidige lease auto nog tot xx-xx-xx ofzo... Ben benieuwd of je 'deze' kan laten staan en later ophalen, of gewoon 'midden in de rij' schuiven.. Enig idee hoelang je immobiel bent?
Ik vrees dat ik toch wel een week of 6 out ga zijn. En enkele weken erna vertrek ik voor 3 maanden naar het buitenland. Ga eens vragen of ik een wagen kan reserveren voor een specifieke datum wanneer ik terug ben, ik ga dan namelijk geen eigen auto meer hebben.dizzytal schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:37:
[...]
Poeh dat is balen, beterschap!
Dit past natuurlijk helemaal niet in het standaard plaatje, in dit geval overmacht, niet iets als.. ik heb mn huidige lease auto nog tot xx-xx-xx ofzo... Ben benieuwd of je 'deze' kan laten staan en later ophalen, of gewoon 'midden in de rij' schuiven.. Enig idee hoelang je immobiel bent?
Ten eerste beterschap!crazyheinz schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:53:
[...]
Ik vrees dat ik toch wel een week of 6 out ga zijn. En enkele weken erna vertrek ik voor 3 maanden naar het buitenland. Ga eens vragen of ik een wagen kan reserveren voor een specifieke datum wanneer ik terug ben, ik ga dan namelijk geen eigen auto meer hebben.
Dus zeker vier maanden uitstel voor jouw Lynk&Co. Lijkt me dat een nieuwe in bestelling zetten ongeveer hetzelfde effect heeft. Lijkt op dit moment zo'n 3 maanden te duren, dus annuleren en opnieuw bestellen lijkt een mogelijkheid. Maar geen idee hoe snel de auto's over 3 maanden geleverd worden.
Ben benieuwd hoe je dit kan oplossen met Lynk&Co, laat vooral ff weten hier hoe jullie verder hebben besloten.
Balen, beterschap!crazyheinz schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:25:
Ik neem aan koop en geen huur? Anders is de besteltijd wel erg kort.
Nou, het moment is daar!
Vandaag gebeld voor de levering, ik ga de Lynk 01 op 10 november ophalen in Diemen. Dit was de eerste mogelijkheid die ze hadden.
Voor de details; 20 juni besteld, 25 september bevestigd, 31 oktober gebeld, 10 november levering.
Gaat om een blauwe zonder trekhaak en volgens het VIN-nummer is het, helaas, een 2021-model.
Ik wilde het document bijwerken, maar ik mag op de een of andere manier niet erbij.
Maar goed, het wachten is voorbij.
Vandaag gebeld voor de levering, ik ga de Lynk 01 op 10 november ophalen in Diemen. Dit was de eerste mogelijkheid die ze hadden.
Voor de details; 20 juni besteld, 25 september bevestigd, 31 oktober gebeld, 10 november levering.
Gaat om een blauwe zonder trekhaak en volgens het VIN-nummer is het, helaas, een 2021-model.
Ik wilde het document bijwerken, maar ik mag op de een of andere manier niet erbij.
Wat fijn! Hopelijk ga je er flink van genieten. Ongeacht het 2021 model. De sheet is vervangen naar Google: https://docs.google.com/s...bsERDZdU/edit?usp=sharingAntonHomma schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:46:
Nou, het moment is daar!
Inderdaad, hopen dat 't niet wordt uitgesteld.AntonHomma schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:46:
Nou, het moment is daar!
Zit wel een tijd tussen de bevestiging en het bellen bij jou zeg... 25 sept - 31 okt... ik zit eigenlijk te hopen dat ze morgen of woensdag bellen voor een afhaalafspraak (iets met huidige auto verkocht, en ja... dat was eem bewuste keus)
Joehoe!
10-7 besteld, zwart zonder trekhaak, huur
27-10 gebeld door Lynk & Co, afspraak gemaakt
10-11 kunnen we ophalen.
Afgelopen weekend op FB wat groepen gaan volgen en sinds vandaag ook hier op Tweakers.
Veel info om door te lezen, wat mag ik absoluut niet vergeten te doen/vragen als we in Diemen zijn?
10-11 kunnen we ophalen.
Afgelopen weekend op FB wat groepen gaan volgen en sinds vandaag ook hier op Tweakers.
Veel info om door te lezen, wat mag ik absoluut niet vergeten te doen/vragen als we in Diemen zijn?
In ieder geval checken op lijm/kras sporen op stijlen buitenkant. Of ze halen het samen met je weg of je zorgt dat het vast genoteerd wordt dat het zo geleverd is.Heck schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:50:
Joehoe!
10-11 kunnen we ophalen.
huur! Ik was ook verrast dat het zo snel ging, ik rekende eigenlijk op 4 maanden ofzo.DutchyR schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 16:44:
[...]
Balen, beterschap!
Ik neem aan koop en geen huur? Anders is de besteltijd wel erg kort.
Zal ik doen. Ik klikte even op de algemene voorwaarden in de bevestigingsmail maar krijg een 404FBO schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:49:
[...]
Ten eerste beterschap!
Dus zeker vier maanden uitstel voor jouw Lynk&Co. Lijkt me dat een nieuwe in bestelling zetten ongeveer hetzelfde effect heeft. Lijkt op dit moment zo'n 3 maanden te duren, dus annuleren en opnieuw bestellen lijkt een mogelijkheid. Maar geen idee hoe snel de auto's over 3 maanden geleverd worden.
Ben benieuwd hoe je dit kan oplossen met Lynk&Co, laat vooral ff weten hier hoe jullie verder hebben besloten.
Heb hier mijn gegevens ook in geplaatst maar werden blijkbaar al gewist.Skybox_ schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:57:
[...]
Wat fijn! Hopelijk ga je er flink van genieten. Ongeacht het 2021 model. De sheet is vervangen naar Google: https://docs.google.com/s...bsERDZdU/edit?usp=sharing
@DutchyR Komt omdat België hele andere levertijden heeft!crazyheinz schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:09:
[...]
huur! Ik was ook verrast dat het zo snel ging, ik rekende eigenlijk op 4 maanden ofzo.
Vandaag de auto opgehaald en wat een bak is het :-) .Kaaks2022 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:02:
[...]
Ik deed het dus gewoon fout , Collega geholpen en het is een 2022 model
Ik heb de auto in Diemen opgehaald en als je ziet wat daar rondom het pand staat .
In een praatje even gevraagd hoe het er nu voor staat en er gaan er alleen op Diemen al 42 per dag uit .
Dit aantal staat voor enkele weken elke dag vast .
Het was nog erger zelfs, bevestiging was 12 september zie ik nu. En dan dus bellen op 31 oktober. Ik vermoed dat het te maken had dat mijn auto al een bestaande auto was, dus waarschijnlijk eerst onderhoud/schoonmaak of zoiets moest ondergaan.dizzytal schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:40:
[...]
Inderdaad, hopen dat 't niet wordt uitgesteld.
Zit wel een tijd tussen de bevestiging en het bellen bij jou zeg... 25 sept - 31 okt... ik zit eigenlijk te hopen dat ze morgen of woensdag bellen voor een afhaalafspraak (iets met huidige auto verkocht, en ja... dat was eem bewuste keus)
Euh, nog wel even foto’s hier dumpen he en dan zullen we maar zeggen tot in t andere topic 😉Skybox_ schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 22:09:
Wel excited, morgenochtend m’n Lynk ophalen 🥳. Ga jullie missen in deze topic!
Net even bij de lokale Volvo dealer geweest hier in het oosten van NL. Ze krijgen/leveren 2x 20 stuks L&C per week om rijklaar te maken, dit wordt vanaf volgende week opgeschaald naar 2x 30 p/w waarvoor ze een extra parkeerplaats moeten huren. Geen garantie dat daarmee de levertijd korter wordt, dat hangt mede af van het aantal bestellingen.
De verkoper noemde de O1 'het Golfje van de Randstad' haha
De verkoper noemde de O1 'het Golfje van de Randstad' haha
Zojuist gebeld, afhalen 14 november eerst mogelijke datum.. nou direct dan maar.
Bij mij werd de auto dezelfde avond nog zichtbaar in de apparjan571 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:00:
Vanochtend mijn auto opgehaald, achter de loods stonder er nog heel veel!
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat de app op je telefoon volledig operationeel is?
Wel een uur geleden mijn account in de auto gekoppeld.
Gisteren hadden ze het tegen mij over 2 dagen ,arjan571 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:00:
Vanochtend mijn auto opgehaald, achter de loods stonder er nog heel veel!
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat de app op je telefoon volledig operationeel is?
Wel een uur geleden mijn account in de auto gekoppeld.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Uit de Google spreadsheet maak ik op dat op 26-10-22 de bevestiging is verstuurd aan de mensen die een blauwe zonder trekhaak hadden besteld in de periode 3 tm 9 september. Als ik die lijn doortrek dan ontvangen morgen de mensen @Andreas92 @Bull1988 de bevestiging die 10 tm 17 september hebben besteld. Dat zou betekenen dat @AH071 @Fox2-57 en ik mogelijk volgende week (10-11-22) de bevestiging krijgen (24-9-22 besteld). Dat zou lekker (snel) zijn.
Achter de loods stond het helemaal volDutchyR schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:08:
Uit de Google spreadsheet maak ik op dat op 26-10-22 de bevestiging is verstuurd aan de mensen die een blauwe zonder trekhaak hadden besteld in de periode 3 tm 9 september. Als ik die lijn doortrek dan ontvangen morgen de mensen @Andreas92 @Bull1988 de bevestiging die 10 tm 17 september hebben besteld. Dat zou betekenen dat @AH071 @Fox2-57 en ik mogelijk volgende week (10-11-22) de bevestiging krijgen (24-9-22 besteld). Dat zou lekker (snel) zijn.
:strip_exif()/f/image/EyPww55zbItcyhif3D5nwcZO.jpg?f=fotoalbum_large)
Zojuist is de auto in de APP te zienKaaks2022 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:03:
[...]
Gisteren hadden ze het tegen mij over 2 dagen ,
Mijn auto ook, alleen staat ie volgens de app in een heel andere plaats, ongeveer 35 km verderop terwijl ie echt voor de deur staat 😆😆😆
Vandaag gebeld door Lynk dat de levering van morgen niet kan doorgaan.
Ze hebben het heel druk, dus de auto is nog niet klaar. De levering staat nu gepland voor 8 november. Ik hoop dat het hierbij blijft.
Ze hebben het heel druk, dus de auto is nog niet klaar. De levering staat nu gepland voor 8 november. Ik hoop dat het hierbij blijft.
Balen! Dan plan je daar tijd voor vrij en ben je blij dat je eindelijk kunt gaan rijden.matic71 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:12:
Vandaag gebeld door Lynk dat de levering van morgen niet kan doorgaan.![]()
Toch vreemd dat ze niet goed kunnen bijschalen, volgens mij is de uitlevering van auto's niet zo heel ingewikkeld proces en zou je daar extra tijdelijke personeel voor kunnen inschakelen. Uiteindelijk is Lynk&Co ook gebaat bij een snellere uitlevering.
Ik begrijp dat ze ook in Maastricht een uitgiftepunt aan het organiseren zijn, dat zal dan wel een opschaling zijn voor het uitleveren.
Ik heb zelf gekozen voor levering thuis maar ook dat heeft afhankelijkheden met lokale Volvo dealers verwacht ik zo.
Zo te zien heeft @arjan571 de fotodump van gisteren al gedaan 😄!dizzytal schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:19:
[...]
Euh, nog wel even foto’s hier dumpen he en dan zullen we maar zeggen tot in t andere topic 😉
Mijn ophaalafspraak verliep wel super vlot, personeel had door dat ik de Car Guide al praktisch uit mijn hoofd kende dus ik kon vrij snel mijn gang gaan. Uiteraard waren ze zeer vriendelijk en spontaan, er heerst echt een goede energie daar!
Was er om 10.30u maar de loods was al half leeg, wel stond inderdaad voor en achter nog een rits aan auto's. Die van mij stond binnen (wel onder de saharazand). Dus allemaal genoteerd in hand-over document en ook onder de koplamp 1 kleine streep met lijmresten. Gecontroleerd, stuk weggehaald en allemaal notitie van gemaakt.
Bij mij stond er al 20km op de teller. Maar officieel had ik hem vorige week ook kunnen ophalen maar was die nog 'niet klaar'. Wellicht dat de dealer iets had ontdekt en heeft gefixt waardoor ze er een langer rondje mee hebben gereden. Verder zat de tank vol (accu was wel leeg, logisch ook).
En de hele dag genoten van de auto
Wel zie ik dat mijn tenaamstelling bij RDW nog niet is doorgevoerd terwijl dit met een paar uur toch echt zichtbaar moet zijn. Ze hadden mijn rijbewijs wel meegenomen voor het pakken van de sleutels maar waren ook mega snel weer terug. Dus geen idee of er een kopie is gemaakt en de doorvoering pas later plaatsvindt. Voor de zekerheid vanochtend maar de backoffice (bo@lynkco.nl) een e-mail gestuurd. Dus ik ben benieuwd, zal nog wel een update geven als de mail is opgepakt.
Volgende week een ritje van 200km gepland staan dus kijk er nu al naar uit
Is dit koop ? Alleen bij koop komt hij op je eigen naam te staan . bij M2M staat het op Lynk & Co lease .Skybox_ schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:05:
[...]
Zo te zien heeft @arjan571 de fotodump van gisteren al gedaan 😄!
Mijn ophaalafspraak verliep wel super vlot, personeel had door dat ik de Car Guide al praktisch uit mijn hoofd kende dus ik kon vrij snel mijn gang gaan. Uiteraard waren ze zeer vriendelijk en spontaan, er heerst echt een goede energie daar!
Was er om 10.30u maar de loods was al half leeg, wel stond inderdaad voor en achter nog een rits aan auto's. Die van mij stond binnen (wel onder de saharazand). Dus allemaal genoteerd in hand-over document en ook onder de koplamp 1 kleine streep met lijmresten. Gecontroleerd, stuk weggehaald en allemaal notitie van gemaakt.
Bij mij stond er al 20km op de teller. Maar officieel had ik hem vorige week ook kunnen ophalen maar was die nog 'niet klaar'. Wellicht dat de dealer iets had ontdekt en heeft gefixt waardoor ze er een langer rondje mee hebben gereden. Verder zat de tank vol (accu was wel leeg, logisch ook).
En de hele dag genoten van de autohadden ook in de avond een verjaardag dus de hele familie heeft hem gelijk beoordeeld
![]()
Wel zie ik dat mijn tenaamstelling bij RDW nog niet is doorgevoerd terwijl dit met een paar uur toch echt zichtbaar moet zijn. Ze hadden mijn rijbewijs wel meegenomen voor het pakken van de sleutels maar waren ook mega snel weer terug. Dus geen idee of er een kopie is gemaakt en de doorvoering pas later plaatsvindt. Voor de zekerheid vanochtend maar de backoffice (bo@lynkco.nl) een e-mail gestuurd. Dus ik ben benieuwd, zal nog wel een update geven als de mail is opgepakt.
Volgende week een ritje van 200km gepland staan dus kijk er nu al naar uit
Dat klopt, maar dan moet ie nog steeds tenaamgesteld worden. Dat deden ze bij mij als eerste toen ik hem op kwam halen (huur).Kaaks2022 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:07:
[...]
Is dit koop ? Alleen bij koop komt hij op je eigen naam te staan . bij M2M staat het op Lynk & Co lease .
Nee huur. Maar de tenaamstelling details op RDW zijn leeg, dus hij staat ook niet op Lynk's naam. Op niemand zijn naam staat dieKaaks2022 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:07:
[...]
Is dit koop ? Alleen bij koop komt hij op je eigen naam te staan . bij M2M staat het op Lynk & Co lease .

[ Voor 5% gewijzigd door Skybox_ op 02-11-2022 12:15 ]
Ik zou ook een volle accu verwachten bij ophalen, naast de volle tank
Antwoord: ál die auto’s opladen kon het netwerk niet aan.DutchyR schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:28:
Ik zou ook een volle accu verwachten bij ophalen, naast de volle tank
Mijn gedachte: oké, logisch. Maar je zit op een industrieterrein waar vast wel iets te regelen valt 😇
Bij mij zat tank én accu volSkybox_ schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:38:
[...]
Antwoord: ál die auto’s opladen kon het netwerk niet aan.
Mijn gedachte: oké, logisch. Maar je zit op een industrieterrein waar vast wel iets te regelen valt 😇
Oke , ik heb geen idee waar je dat kan zien . Ik heb trouwens ook nog geen kentekenpas . Alleen een groene(witte) kaart van de verzekering ontvangen .Skybox_ schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:15:
[...]
Nee huur. Maar de tenaamstelling details op RDW zijn leeg, dus hij staat ook niet op Lynk's naam. Op niemand zijn naam staat die
Ik wacht deze week nog even af en dan ga ik maar eens bellen .
Daarop (wijzend naar verzekering brief) staat je kenteken, toch? Dan kan je die gewoon invoeren bij RDW en dus de tenaamstelling volgen. Zodra je met paspoort een bestelling plaatst, regelen ze het officieel pas op locatie (bij mij niet gebeurd) en via rijbewijs aanvragen dan wordt het gelijk geregeld zodra je belletje krijgt om een afspraak in te plannen.Kaaks2022 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:25:
[...]
Oke , ik heb geen idee waar je dat kan zien . Ik heb trouwens ook nog geen kentekenpas . Alleen een groene(witte) kaart van de verzekering ontvangen .
Ik wacht deze week nog even af en dan ga ik maar eens bellen .
Ik heb alles netjes op 1 datum staan ,Skybox_ schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:26:
[...]
Daarop (wijzend naar verzekering brief) staat je kenteken, toch? Dan kan je die gewoon invoeren bij RDW en dus de tenaamstelling volgen. Zodra je met paspoort een bestelling plaatst, regelen ze het officieel pas op locatie (bij mij niet gebeurd) en via rijbewijs aanvragen dan wordt het gelijk geregeld zodra je belletje krijgt om een afspraak in te plannen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8LNYk2xQkpeMHJSD9agPBrAb.jpg?f=user_large)
Word wel eens tijd voor een lading zwarte autos lijkt me.....
Het is idd angstvallig stil rondom de zwarte uitvoeringen. Waar zou dat 'm nou in zitten?
De blauwe uitvoerengen gaan als een malle!
Heb op 9 september een zwarte besteld. Mag wel wat meer tempo erin van mij... LOL
De blauwe uitvoerengen gaan als een malle!
Heb op 9 september een zwarte besteld. Mag wel wat meer tempo erin van mij... LOL
Vraagje; ik heb mogelijk over een paar maand een auto nodig. Maar misschien ook niet. Kan ik mezelf aanmelden voor een nieuwe L&C, maar als blijkt dat ik die auto toch niet nodig heb, dat mijn reservering dan gecanceld wordt? Of alleen na bijvoorbeeld 1 maand?
Zo ver ik weet kan je het cancelen zonder boete, maar... reken er maar niet op dat je het binnen een maand of twee (of 3) krijgt....Gumball schreef op woensdag 2 november 2022 @ 17:58:
Vraagje; ik heb mogelijk over een paar maand een auto nodig. Maar misschien ook niet. Kan ik mezelf aanmelden voor een nieuwe L&C, maar als blijkt dat ik die auto toch niet nodig heb, dat mijn reservering dan gecanceld wordt? Of alleen na bijvoorbeeld 1 maand?
Oh? Ik had die van mij na 2.8 maand 👀 en zo zijn er vele leden geweest laatste weken die al zo vlot hun auto kregen!Paul Atreides schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:00:
[...]
Zo ver ik weet kan je het cancelen zonder boete, maar... reken er maar niet op dat je het binnen een maand of twee (of 3) krijgt....
Maar ja, annuleren kan zonder boete.
Op 14 juli een zwart model zonder trekhaak besteld, 28 oktober een mail ontvangen met ‘we hebben je bestelling ontvangen’ en vandaag ben ik gebeld om afspraak in te plannen om de auto op te halen.
Op 16/11 mag ik ‘m ophalen 🎉.
Op 16/11 mag ik ‘m ophalen 🎉.
Ik heb mijn Lynk en co gisteren opgehaald. Leuke auto. Maar de overdracht is slecht. Auto is gewoon vies, terwijl er maar 5 km op staat. Accu is gewoon leeg. Jammer.
Wat is er vies en wat is er slecht aan aan de overdracht?Tremio schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:35:
Ik heb mijn Lynk en co gisteren opgehaald. Leuke auto. Maar de overdracht is slecht. Auto is gewoon vies, terwijl er maar 5 km op staat. Accu is gewoon leeg. Jammer.
Ik heb mijn Lynk & Co 01 (zwart met trekhaak) op 19-09-2022 besteld (B2B M2M) en mag hem 07-11-2022 ophalen, als ik de boel zo lees ben ik een behoorlijke mazzelpik. De auto is gloed nieuw, volgens de RDW is deze pas op 26-10-2022 aangemeld en zou er dus nog niet in gereden moeten zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door gimme4bucks op 02-11-2022 21:31 ]
Snel! Ik merk wel op dat zwart met trekhaak voorrang kreeg en sneller geleverd wordt misschien door de meerprijs per maand. Ik mag hem (vooralsnog) ook 7/11 halen dus wellicht zie ik je daar. Vandaag de groene kaart ontvangen en het kenteken. Zou een gloednieuwe moeten zijn 26/10 op kenteken gezet volgens RDW.gimme4bucks schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:10:
Ik heb mijn Lynk & Co 01 (zwart met trekhaak) op 19-09-2022 besteld (B2B M2M) en mag hem 07-11-2022 ophalen, als ik de boel zo lees ben ik een behoorlijke mazzelpik. De auto is gloed nieuw, volgens de RDW is deze pas op 26-10-2022 aangemeld en zou er dus nog niet in gereden moeten zijn.
Ja dat denk ik ook, dat ze die op het moment voorrang hebben gegeven. Wie weet, ik mag hem om 13:30 ophalen, kan zelf niet wachten in ieder geval!M0202 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:59:
[...]
Snel! Ik merk wel op dat zwart met trekhaak voorrang kreeg en sneller geleverd wordt misschien door de meerprijs per maand. Ik mag hem (vooralsnog) ook 7/11 halen dus wellicht zie ik je daar. Vandaag de groene kaart ontvangen en het kenteken. Zou een gloednieuwe moeten zijn 26/10 op kenteken gezet volgens RDW.
Ik mag hem dan ook halen. Om 15:30u. Zwart met trekhaak. Heb deze 17-09 besteld.gimme4bucks schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:10:
Gefeliciteerd! Ook zo nieuw als het maar zijn kan?Luc91 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 23:31:
[...]
Ik mag hem dan ook halen. Om 15:30u. Zwart met trekhaak. Heb deze 17-09 besteld.
Haha, maak je je mooi ' makkelijk' vanaf ;-)Skybox_ schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:05:
[...]
Zo te zien heeft @arjan571 de fotodump van gisteren al gedaan 😄!
Wel jammer dat de ene wel een volle accu heeft en de andere niet. Ik hoop dat ik over een 1.5 week 'geluk' heb en de accu wel vol is. Ik vind het toch wel een dingetje zo van, afleveren met volle tank, dus dan toch ook met volle accu... beetje half bakken. De dealer kan het ding natuurlijk ook gewoon laden, dat hoeft daar niet allemaal te gebeuren. Qua kosten moet dat echt wel uitkunnen.
Als je dan je PHEV ophaalt en je eerste ritje is bezine only.. tja... duimen maar dus.
Hehedizzytal schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:34:
[...]
Haha, maak je je mooi ' makkelijk' vanaf ;-)
Wel jammer dat de ene wel een volle accu heeft en de andere niet. Ik hoop dat ik over een 1.5 week 'geluk' heb en de accu wel vol is. Ik vind het toch wel een dingetje zo van, afleveren met volle tank, dus dan toch ook met volle accu... beetje half bakken. De dealer kan het ding natuurlijk ook gewoon laden, dat hoeft daar niet allemaal te gebeuren. Qua kosten moet dat echt wel uitkunnen.
Als je dan je PHEV ophaalt en je eerste ritje is bezine only.. tja... duimen maar dus.
Ja qua eerste ritje is het natuurlijk direct een mooie ervaring om elektrisch weg te kunnen rijden. Het is zeker gemakzucht. Want alles is mogelijk om te regelen als je het wilt, zelfs met load balancing. Ook dat de auto door saharazand helemaal stoffig was, begrijp dat elke keer naar een wasstraat heen en weer rijden niet te doen is. Maar ze kunnen bijvoorbeeld auto's die buitenstaan (en er nog wel even staan) in ieder geval bedekken met een hoes. Dan voorkom je toch de meeste viezigheid
Zo ver ik weet kunnen ze er maar 1 of 2 opladen in de hub. Dus @oldostofjas had zeker geluk.
[ Voor 4% gewijzigd door Skybox_ op 03-11-2022 09:22 ]
Kleine update: nog geen reactie ontvangen. Heb ook voor de zekerheid gemaild naar last.mile@. Mocht ik vandaag op beide geen reactie krijgen dan stuur ik een e-mail naar hello@lynkco.nl en anders morgen maar even bellen.Skybox_ schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:05:
[...]
Laatste optie: volgende week even naar Diemen rijden (voor mij niet zo ver weg). Want als ik daar naar binnenstap kunnen zij de tenaamstelling zo doorvoeren, ga ik vanuit. Gezien ze het normaal tijdens het ophalen wel gelijk invoeren

Heb namelijk geen idee wat het effect er van is om rond te rijden in een auto die 0 tenaamstellingen heeft

Misschien handig om een checklist te hebben voor degene die 'm nog moeten ophalen
- controleren op schade (krassen, lijmresten)
- controleren tenaamstelling
- klagen bij lege accu en vieze auto
- foto's maken en vragen of het klopt dat de gemiddelde levertijd korter wordt :-)
ps: naar mate er meer L&C's rijden worden er meer ingeleverd en is de kans helaas groter dat je een gebruikte krijgt, hopelijk voor mij een nieuwe haha
- foto's maken en vragen of het klopt dat de gemiddelde levertijd korter wordt :-)
ps: naar mate er meer L&C's rijden worden er meer ingeleverd en is de kans helaas groter dat je een gebruikte krijgt, hopelijk voor mij een nieuwe haha
Toevoeging:DutchyR schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:39:
Misschien handig om een checklist te hebben voor degene die 'm nog moeten ophalen
- in hand over document gewoon noteren als die vies is (buiten, binnen). Zodat als je krassen ontdekt thuis na het schoonmaken het hierop kan gooien. Tevens ook lijmresten en krassen noteren natuurlijk, ook als het weg te poetsen valt.
Ik zat de statistieken nog even te bekijken
- 112 juni
- 163 juli
- 515 aug
- 768 sept
- 852 okt
Hoop het ook voor je, maar wat zijn die nummers? Uitgeleverde auto's, bestelde auto's of wat anders? laat maar, eerst even goed met je doppen kijken voor je vragen stelt *reminder @gimme4bucks *DutchyR schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:45:
Ik zat de statistieken nog even te bekijken
https://datastudio.google...8-9ecfefef0643/page/iaxICDan zou je verwachten dat het aantal auto's wat wekelijks wordt uitgeleverd ook mee stijgt en het afhankelijk is van het aantal bestellingen of de levertijd korter wordt. Hopelijk krijg ik 'm met Sinterklaas of kan ik 'm onder kerstboom zetten (24-9-22 besteld, blauw zonder trekhaak)
- 112 juni
- 163 juli
- 515 aug
- 768 sept
- 852 okt
Wat ik vooral vreemd vond was de communicatie, dat leverde een rollercoaster aan emoties op. Ik had mij ingesteld op 4-5 maanden levertijd, kreeg ik twee weken geleden een mailtje met dat de bestelling was ontvangen en dat de volgende stap een afspraak maken was. Ik helemaal blij en direct bellen, maar dat was dan blijkbaar alleen een confirmatie dat ze het contract ontvangen hadden zeiden ze. Ik diep teleurgesteld want dat was ondertussen al weer meer dan 4 weken geleden dat ik die had ingestuurd en zag het al helemaal niet meer gebeuren dat ik de auto in jan/feb ging krijgen. Een week later kreeg ik een telefoontje dat mijn auto klaar was en of ik een afspraak wilde maken om hem op te halen. Nu ben ik natuurlijk helemaal in mijn nopjes dat ik zo in een mooie bak kan rijden en zoveel sneller dan eerst gedacht, maar toch blijf ik het een vreemd verhaal vinden dat ze hun IT systeem niet in orde hebben. Begin me wel af te vragen hoe dat dan zometeen met de support gaat.
Ik denk dat ze er ihkv transparantie en dienstverlening goed aan doen om hun bestelprocedure (stappen en statusovergangen) online te zetten, dat geeft voor iedereen duidelijkheid en voorkomt veel telefoontjes. Wij moeten in dit forum lezen wat de procedure is, welke soort mailtjes er worden gestuurd, wat de gemiddelde tijd is tussen een mail en telefoontje, etc. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt mij.
Iets in de trant van:
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst is dit de procedure, u ontvangt:
- per mail een bevestiging van uw bestelling (status: in behandeling)
- per mail een kennisgeving als wij uw auto hebben ontvangen (status: gereserveerd)
- per telefoon de vraag wanneer u de auto wenst op te halen (minimaal 2 wkn na vorige mail)
- per post de papieren voordat u de auto komt ophalen
De levertijd ligt tussen de 3-5 maanden.
Iets in de trant van:
- per mail een kennisgeving als wij uw auto hebben ontvangen (status: gereserveerd)
- per telefoon de vraag wanneer u de auto wenst op te halen (minimaal 2 wkn na vorige mail)
Ik denk dat ik net een dealer getroffen heb die ze opgeladen terugstuurt naar L&C. Helaas is dat niet te achterhalen, behalve dat ik de twee dealers die ik ken kan vragen of mijn kenteken daar is geweest, maar dat gaat me ook wat ver.Skybox_ schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:22:
[...]
Zo ver ik weet kunnen ze er maar 1 of 2 opladen in de hub. Dus @oldostofjas had zeker geluk.
Ik heb geen idee hoe het gaat bij andere dealers/merken. Maar ik vind het best uitzonderlijk dat ze in ieder geval via e-mails een soort status verloop naar je toe sturen.DutchyR schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:31:
Ik denk dat ze er ihkv transparantie en dienstverlening goed aan doen om hun bestelprocedure (stappen en statusovergangen) online te zetten, dat geeft voor iedereen duidelijkheid en voorkomt veel telefoontjes. Wij moeten in dit forum lezen wat de procedure is, welke soort mailtjes er worden gestuurd, wat de gemiddelde tijd is tussen een mail en telefoontje, etc. Zo moeilijk kan het niet zijn lijkt mij.
Iets in de trant van:
Denk dat een groot gros aanvragers het verder niet uitmaakt welke emails ze krijgen, die wachten gerust tot het belletje voor ophaalafspraak te regelen. Wij daarin tegen, die juist een forum volgen, vinden dit soort dingen dan weer leuk en delen dat graag met elkaar.
Ze hadden het ook kunnen laten bij:
- bedankt voor je bestelling
- belletje: ja je auto is er, we kunnen een afspraak maken
Denk dat juist die stappenplan presenteren ze het zichzelf moeilijker gaan maken. Vragen zoals: “Waarom heb ik deze email nog niet gekregen maar buurman X wel”. Etc etc.
Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)