Even te aanvulling ik heb er voor gekozen om de auto op te halen in Diemen, dus lijkt mij dat de lokale Volvo dealer in de buurt van Diemen het dan erg druk heeft?DutchyR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:38:
[...]
Gaat het hier om een lokale regionale (Volvo) dealer waar jou auto toevallig klaar gemaakt moet worden of om monteurs op de hoofdvestiging? Anders kan het tekort aan monteurs impact hebben op alle leveringen en doorlooptijd.
Qua overzicht tussen de verschillende afdelingen toe is het inderdaad ehhh niet aanwezigFBO schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:12:
Ook ik heb gebeld om een richting te krijgen van mijn bestelling. Ze kon totaal niet aangeven wanneer de auto kan komen, kan nog maanden duren. Had de auto al maanden geleden besteld maar er was iets niet goed gegaan tijdens de bestelling waardoor ik pas 2 a 3 maanden later op 11 augustus een definitieve bestelling kon plaatsen.
Het is uiterst jammer dat er niet een richting gegeven kan worden over de levertijd behalve dat er over maanden gesproken wordt. Dit maakt het plannen wel erg lastig. Als je, net als ik, een lease hebt die komt te vervallen moet je wel ongeveer weten wanneer die vervangen kan worden. Dat bepaalt hoe je de tussenliggende periode oplost.
Ze hebben simpelweg geen grip op leveringen en beschikbaarheden van personele inzet. Lijkt met lastig om te werken op de helpdesk om mensen met terechte vragen steeds terug het bos in te moeten sturen.
Wat voor een opzegtermijn heb je daarvoor? Want als je een gebeld wordt heb je minimaal ~1.5 week voordat je hem pas kan ophalen en in dit geval kan je zelfs aangeven dat je hem bijvoorbeeld pas de maand erna wilt ophalen, zo flexibel zijn ze dan wel weer.
Grappig dat jij je groene kaart al hebt! Ik heb ook 10-10 en 17de afspraak gemaakt, maar bij mij nog geen zicht op postQwerty123 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:28:
Na een paar daagjes weg te zijn geweest vond ik gisteren avond bij thuiskomst de groene kaart in de bus. Nog steeds geen belletje terwijl de bevestigingsmail al op 10-10 werd ontvangen en sinds vrijdag al de status “de auto komt eraan”…
Ze zijn erg zuinig met het uitgeven van de zwarte 01 zonder trekhaak bij het uitgiftepunt lijkt het. Nog steeds afwachten
Ik denk dat het verdeeld is over meerdere dealers. Maar niet elke Volvo dealer werkt aan Lynks. In Amersfoort doet de Volvo dealer 't wel, dus daar rijden regelmatig trucks vandaan naar Diemen.arjan571 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:02:
[...]
Even te aanvulling ik heb er voor gekozen om de auto op te halen in Diemen, dus lijkt mij dat de lokale Volvo dealer in de buurt van Diemen het dan erg druk heeft?
Maar het zal zeker aan bezettingen van de dealers zijn. Ook rekening ermee houden dat er momenteel weer veel zieke zijn

Helder, dan zijn het appels & peren vergelijken idd. De Lynk kun je beter vergelijken met een Tiguan qua formaat / rijgedrag / trekgewicht.Androo schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 09:14:
[...]
Het gaat om een 1.0 style idd.
Ik kom af van een ibiza 1.0.
Ik had de lynk besteld omdat ik een nieuwe moest ( mijn ibiza loopt af ) , en iets groter wil rijden.
Uiteraard is de lynk meer uitgebreid, maar ik had hem alleen besteld ivm electrisch rijden. En dat vervalt in mijn case. de opties zijn leuk meegenomen, maar mijn eisen zijn: Apple carplay + adaptive cruise control. dat heeft de T-roc ook.
Ik had een Tiguan R-Line 1.5 TSI met de kop eraf op de shortlist staan, maar heb met het oog op de toekomst ook gekozen voor een nieuwe 01 van wegen het elektrische gedeelte.
Yess net een belletje gehad van een vriendelijke Lynk & Co medewerker, ik kan de auto 31 oktober ophalen in Diemen!thijsie1988 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:59:
Yes eindelijk! Vandaag is mijn orderstatus gewijzigd naar 'gereserveerd' en kan ik mijn VIN zien (2022 model). Net ook een mail ontvangen, ben benieuwd wanneer ik gebeld word.
Sheet heb ik net aangepast, had 28 juni een zwarte besteld zonder trekhaak (m2m).
Sheet, voor degene die hem niet meer kan terugvinden: https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=7A89D0669953DE68!10570&ithint=file%2cxlsx&authkey=!AJA4jVoY7IrRjv8
Net ook de sheet ingevuld, 7 okt besteld. waiting!
Datastudios is weer bijgewerkt met RDW data: https://datastudio.google...8-9ecfefef0643/page/iaxIC
Weinig auto registratie's deze week (ten op zichtte van vorige week). Dus het is weer iets rustiger geworden.
Al moet ik zeggen .. mijn kenteken (afgelopen maandag ontvangen) staat niet in deze lijst. Op de site van RDW staat registratiedatum op 17-10 maar tijdstip van te naam stelling is nog leeg.
Dus de lijst mist wel auto's die nog niet 100% zijn doorgevoerd bij RDW. Kunnen er dus uiteindelijk wel meer zijn dan wat nu zichtbaar is!
Geen idee waarom mijn kenteken nog een leeg tijdstip heeft terwijl kentekens die later zijn aangevraagd (hogere nummer reeks) wel al tijdstip zichtbaar hebben 🙃. Je zou je haast zorgen gaan maken of je order goed gaat
Weinig auto registratie's deze week (ten op zichtte van vorige week). Dus het is weer iets rustiger geworden.
Al moet ik zeggen .. mijn kenteken (afgelopen maandag ontvangen) staat niet in deze lijst. Op de site van RDW staat registratiedatum op 17-10 maar tijdstip van te naam stelling is nog leeg.
Dus de lijst mist wel auto's die nog niet 100% zijn doorgevoerd bij RDW. Kunnen er dus uiteindelijk wel meer zijn dan wat nu zichtbaar is!
Geen idee waarom mijn kenteken nog een leeg tijdstip heeft terwijl kentekens die later zijn aangevraagd (hogere nummer reeks) wel al tijdstip zichtbaar hebben 🙃. Je zou je haast zorgen gaan maken of je order goed gaat

[ Voor 9% gewijzigd door Skybox_ op 20-10-2022 13:04 ]
Dat blijft inderdaad vaag. Die van mij staat er ook niet op. Je zou er bijna weer een Excelsheet voor makenSkybox_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:03:
Datastudios is weer bijgewerkt met RDW data: https://datastudio.google...8-9ecfefef0643/page/iaxIC
Geen idee waarom mijn kenteken nog een leeg tijdstip heeft terwijl kentekens die later zijn aangevraagd (hogere nummer reeks) wel al tijdstip zichtbaar hebben 🙃. Je zou je haast zorgen gaan maken of je order goed gaat![]()
![]()
![]()
Je zou denken dat ze hem zo laat mogelijk tenaamstellen, misschien om motorrijtuigenbelasting te besparen?
[ Voor 4% gewijzigd door oldostofjas op 20-10-2022 13:17 ]
Hahah 😂, fijn dat het niet alleen bij mij nog niet volledig is doorgevoerd bij RDW! Dat scheelt ten minste weer een beetje onduidelijk.oldostofjas schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:15:
[...]
Dat blijft inderdaad vaag. Die van mij staat er ook niet op. Je zou er bijna weer een Excelsheet voor maken
Je zou denken dat ze hem zo laat mogelijk tenaamstellen, misschien om motorrijtuigenbelasting te besparen?
Klinkt logisch als reden wat jij zegt. Maar waarom staan andere kentekens er dan wel op? Zouden die dan worden afgeleverd aan mensen thuis, aan leasemaatschappijen, oa? Lekker dat gissen altijd
Haha, inderdaad. Zodra wij onze auto hebben maken we ons hier totaal niet meer druk om.Skybox_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:20:
[...]
Klinkt logisch als reden wat jij zegt. Maar waarom staan andere kentekens er dan wel op? Zouden die dan worden afgeleverd aan mensen thuis, aan leasemaatschappijen, oa? Lekker dat gissen altijd(gaat de tijd gelukkig wel snel van
)
Morgen moet ik mijn auto inleveren, had gehoopt een bericht te krijgen van Lynk&Co voor die tijd. Dan zou de keuze kunnen zijn om tijdelijk een auto te lenen, even zonder auto door te gaan, maar als het langer duurt via Snappcar iets huren of nog langer shortlease of 2e-handsje kopen en later verkopen. Kortom afhankelijk van het termijn bepaald het een beetje mijn overige opties.Skybox_ schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:03:
[...]
Qua overzicht tussen de verschillende afdelingen toe is het inderdaad ehhh niet aanwezig. Maar gezien de sheet en persoonlijke ervaring én reacties hier in de topic kan ik je wel verzekeren dat het echt niet nog maanden gaat duren. Maar inderdaad, maakt de situatie niet makkelijker met je huidige lease.
Wat voor een opzegtermijn heb je daarvoor? Want als je een gebeld wordt heb je minimaal ~1.5 week voordat je hem pas kan ophalen en in dit geval kan je zelfs aangeven dat je hem bijvoorbeeld pas de maand erna wilt ophalen, zo flexibel zijn ze dan wel weer.
Ik had nog gevraagd, tegen beter weten in, of er dan toevallig niet een blauwe is maar het antwoord was dat ik de bestaande bestelling kon annuleren en dan een nieuwe kon opvoeren voor de blauwe. Lijkt me ook niet de oplossing. Kortom ik denk toch maar tijdelijk een 2e-hands autootje te kopen en rustig af te wachten.
Ik heb eind juli een blauwe zonder trekhaak besteld. 5 oktober bevestiging en van de week kreeg ik de verzekeraarshulpkaart op de mat. Als ik bij de RDW kijk staat de auto al sinds 12 oktober op naam en is dus verzekerd, helaas nog niet gebeld voor een ophaal afspraak. Mogelijk door de herfstvakantie denk ik dan. Ik belde vanmorgen met L&C maar de man aan de telefoon gaf aan dat ik rekening moest houden met een levertijd van 5-6 maanden vanaf bestelling. Iemand enig idee of dit een "normaal" verloop is?
Normaal verloop dat de klantenservice 5-6 maanden aangeeft: ja, die weten niet beter.aabs schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:12:
Ik heb eind juli een blauwe zonder trekhaak besteld. 5 oktober bevestiging en van de week kreeg ik de verzekeraarshulpkaart op de mat. Als ik bij de RDW kijk staat de auto al sinds 12 oktober op naam en is dus verzekerd, helaas nog niet gebeld voor een ophaal afspraak. Mogelijk door de herfstvakantie denk ik dan. Ik belde vanmorgen met L&C maar de man aan de telefoon gaf aan dat ik rekening moest houden met een levertijd van 5-6 maanden vanaf bestelling. Iemand enig idee of dit een "normaal" verloop is?
Dat je nu zo lang moet wachten, geen idee. Wellicht dat de auto klaargemaakt is bij een dealer welk nog geen tijd heeft gehad om de auto naar Lynk toe te brengen? Maar dat is gissen.
Wat geeft de sheet aan voor auto’s rond 5 oktober bevestiging? En wellicht helpt een e-mailtje naar hello@ om wat concreter informatie te krijgen.
Net gebeld: levering staat gepland voor 4-november. Sheet bijgewerkt!kelliekel schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 09:08:
Ter info: vorige week (10 okt) werd de status van mijn bestelling aangepast naar "gereserveerd", een of twee dagen later naar "order bevestigd" en vanochtend naar "de auto komt er aan". Ik wacht nog op een belletje.
Blauwe zonder trekhaak
Besteld 04-08-2022
2e Mail 10-10-2022
Vandaag gebeld en 01-11-2022 ophalen in Diemen!
Yes !
Besteld 04-08-2022
2e Mail 10-10-2022
Yes !
Lekker ook binnen 3mnd, teken ik voor …kerstcadeau voor de kerstboom 🎄arjan571 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 16:41:
Blauwe zonder trekhaak
Besteld 04-08-2022
2e Mail 10-10-2022
Yes !
[quote]dizzytal schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:26:dizzytal schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:26:
[...]
Ow Nice.. Jij was een een beetje mijn benchmark, aangezien je voor mij was in 't excel lijstje..
(blauw, zonder trekhaak dan)
[...]
Voorlopig is het hier nog bij gebleven , De app is ook nog niet aangepast . Heb je ook al een mail ontvangen ?
Vind het wel interessant hoe de status verloopt. Heb inmiddels een nieuwe update:
10-10: gereserveerd
17-10: order bevestigd + telefoontje en afspraak gemaakt
20-10: de auto komt eraan
Zou dit betekenen dat de auto vanuit de Volvo dealer onderweg is naar Diemen? Als dat zo is, dan is het best hip hoe zij die statussen zo toepassen! 😄
10-10: gereserveerd
17-10: order bevestigd + telefoontje en afspraak gemaakt
20-10: de auto komt eraan
Zou dit betekenen dat de auto vanuit de Volvo dealer onderweg is naar Diemen? Als dat zo is, dan is het best hip hoe zij die statussen zo toepassen! 😄
NeeehKaaks2022 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:19:
[...]
[quote]dizzytal schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:26:
[...]
Voorlopig is het hier nog bij gebleven , De app is ook nog niet aangepast . Heb je ook al een mail ontvangen ?
Nouja, IRL zit er natuurlijk nog wel een paar weken tussen jouw bestelling en de mijne.
Helaas zullen en nog steeds mensen niet op de hoogte zijn van ons excelletje, dus die en wellicht omruilingen voor bestaande moeten er ook nog 'tussendoor'.
Gelukkig blijft de aanvoer wel doorlopen, sinds 14-10 toch weer 49 blauwen volgens opendata.rdw.nl
De 17de niet zo veel de 19de weer aardig meer... keep 'em coming....
Hoe sneller hoe beter wat mij betreft, maar moet nu wel haast maken met een laadpunt. Ik wil iets wat straks in de zomer ook kan schakelen op opwekking van mn zonnepanelen, dat alvast voorsorteren op het afschaffen van salderen. Maar neig ook wel een beetje naar zelfbouw... keuzes...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
De data vertekend wel een beetje. Zo is mijn kenteken de 17de geregistreerd maar tenaamstelling tijdstip is nog niet doorgevoerd en mist dus op de lijst. Theoretisch zijn het er dus meer dan wat in de grafieken staat atmdizzytal schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:29:
[...]
Neeeh![]()
Nouja, IRL zit er natuurlijk nog wel een paar weken tussen jouw bestelling en de mijne.
Helaas zullen en nog steeds mensen niet op de hoogte zijn van ons excelletje, dus die en wellicht omruilingen voor bestaande moeten er ook nog 'tussendoor'.
Gelukkig blijft de aanvoer wel doorlopen, sinds 14-10 toch weer 49 blauwen volgens opendata.rdw.nl
Hoe sneller hoe beter wat mij betreft, maar moet nu wel haast maken met een laadpunt. Ik wil iets wat straks in de zomer ook kan schakelen op opwekking van mn zonnepanelen, dat alvast voorsorteren op het afschaffen van salderen. Maar neig ook wel een beetje naar zelfbouw... keuzes...
Ik heb vanochtend mijn bestelling geannuleerd en sluit weer aan achter in de wachtrij. Had op december/januari levering gerekend en het ging sneller dan verwacht. Geen behoefte aan twee auto's. Dus er komt weer een zwarte zonder trekhaak 2022 model vrij vandaag. Zal de lijst bijwerken.
Ik las inderdaad al dat jij 'de jouwe' nog niet terug kon vinden. Lijkt er ook op dat die Google Datastudio niet dezelfde als via opendata.rdw.nl, die heeft al meer (nieuwere) data (en dus kentekens) die gaat 'al' tot en met de 19de...Skybox_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:30:
[...]
De data vertekend wel een beetje. Zo is mijn kenteken de 17de geregistreerd maar tenaamstelling tijdstip is nog niet doorgevoerd en mist dus op de lijst. Theoretisch zijn het er dus meer dan wat in de grafieken staat atm
Check hier eens:
https://opendata.rdw.nl/V...K-CO-01-v2/4ug4-6ts9/data
Ook hier staat die niet tussen. Vind het zelf ook 'gek' puur omdat een kenteken voor en na de cijferreeks van de mijne er wel op staan. Maar wellicht inderdaad wat @oldostofjas al wel aangaf, dat de tenaamstelling pas echt gebeurd als ophalen/aflever moment in zicht is.dizzytal schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:41:
[...]
Ik las inderdaad al dat jij 'de jouwe' nog niet terug kon vinden. Lijkt er ook op dat die Google Datastudio niet dezelfde als via opendata.rdw.nl, die heeft al meer (nieuwere) data (en dus kentekens) die gaat 'al' tot en met de 19de...
Check hier eens:
https://opendata.rdw.nl/V...K-CO-01-v2/4ug4-6ts9/data
En 't klinkt logisch: gezien dat gisteravond mijn status van "order bevestigd" naar "auto komt eraan" is gegaan lijkt het mij inderdaad alsof de tenaamstelling pas door wordt gevoerd als die in Diemen staat. Dus ga er vanuit dat het een deze dagen wel zichtbaar wordt bij RDW.
Als ik 't een beetje logisch bekijk/bedenk qua dat "auto komt eraan" betekend dat die onderweg is van de dealer naar Diemen ;-) kan me niet anders voorstellen waarom die statusoptie bestaat
Kweenie hoor, bij mij staat er ook nog steeds "Auto komt eraan" en ik haal hem maandag op. Ik denk dat dat er blijft staat totdat ik hem opgehaald heb. Heb net ook de "hand over documenten" ontvangen in de e-mail.Skybox_ schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:56:
[...]
Ook hier staat die niet tussen. Vind het zelf ook 'gek' puur omdat een kenteken voor en na de cijferreeks van de mijne er wel op staan. Maar wellicht inderdaad wat @oldostofjas al wel aangaf, dat de tenaamstelling pas echt gebeurd als ophalen/aflever moment in zicht is.
En 't klinkt logisch: gezien dat gisteravond mijn status van "order bevestigd" naar "auto komt eraan" is gegaan lijkt het mij inderdaad alsof de tenaamstelling pas door wordt gevoerd als die in Diemen staat. Dus ga er vanuit dat het een deze dagen wel zichtbaar wordt bij RDW.
Als ik 't een beetje logisch bekijk/bedenk qua dat "auto komt eraan" betekend dat die onderweg is van de dealer naar Diemen ;-) kan me niet anders voorstellen waarom die statusoptie bestaat
En ook mijn kenteken is nog steeds niet tenaamgesteld volgens de RDW.
Hmmmm dan is het wellicht gewoon een trage lijn bij de RDW of ze fixen onze tenaamstelling pas als die wordt opgehaaldoldostofjas schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:07:
[...]
Kweenie hoor, bij mij staat er ook nog steeds "Auto komt eraan" en ik haal hem maandag op. Ik denk dat dat er blijft staat totdat ik hem opgehaald heb. Heb net ook de "hand over documenten" ontvangen in de e-mail.
En ook mijn kenteken is nog steeds niet tenaamgesteld volgens de RDW.

Vandaag de befaamde mail ontvangen met 'We hebben je order ontvangen!'. Uiteraard meteen het VIN nummer gecontroleerd via de website en op de 10e positie een N = 2022 model.
Nu afwachten wanneer ik gebeld ga worden. Ik heb de sheet ook meteen even aangepast.
Nu afwachten wanneer ik gebeld ga worden. Ik heb de sheet ook meteen even aangepast.
Zojuist gebeld , Ik mag hem 31-10 ophalen . Krijg alleen het VN nummer nog niet te zien op de sitedizzytal schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:29:
[...]
Neeeh![]()
Ik heb vandaag ook die mail ontvangenM0202 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:30:
Vandaag de befaamde mail ontvangen met 'We hebben je order ontvangen!'. Uiteraard meteen het VIN nummer gecontroleerd via de website en op de 10e positie een N = 2022 model.
2022 model
Nice.. nog deze maand zelfs! Dat is lekker vlot gegaan... :-)Kaaks2022 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:53:
[...]
Zojuist gebeld , Ik mag hem 31-10 ophalen . Krijg alleen het VN nummer nog niet te zien op de site
Lijkt het maar zo, of hebben de zwarte zonder trekhaak gemiddeld een langere wachttijd dan de blauwe (met of zonder)? Ik ben niet zo'n held in Excel, anders had ik het even naast elkaar gezet
Nomen nescio
Klopt, ik ga het niet helemaal na kijken, maar blauw zonder trekhaak is het model wat het snelste geleverd wordt. Hoe het dan zit tussen de rest weet ik niet, volgens mij ligt dat allemaal redelijk dicht bij elkaar. (ik heb niet de behoefte om dat uit te zoeken ;-) )Bra-Jo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:27:
Lijkt het maar zo, of hebben de zwarte zonder trekhaak gemiddeld een langere wachttijd dan de blauwe (met of zonder)? Ik ben niet zo'n held in Excel, anders had ik het even naast elkaar gezet
Als je het Excel filtert op zwart zonder trekhaak dan zie je dat mensen die eind juni/begin juli nu net de bevestiging krijgen en daarna gebeld gaan worden. Ik heb 11 aug besteld en verwacht dus nog iets meer dan een maand te moeten wachten. Maar soms lijkt het alsof er iets versneld wordt, dus de hoop blijft. Maar ga uit van gem. 120 dagen wachten (3 mnd). Nog steeds beter dan de 5 a 6 maanden die ze in het begin roepen (goede verwachtingsmanagement).Bra-Jo schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:27:
Blauw zonder trekhaak gemiddeld 100dgn, wordt hopelijk 80dgn komende 1,5mnd 😇
Zodat ik ‘m voor de Kerst kan ophalen 😀
Zodat ik ‘m voor de Kerst kan ophalen 😀
[ Voor 23% gewijzigd door DutchyR op 21-10-2022 22:14 ]
5 Augustus besteld. 31 oktober ophalen in Diemen. Ik vind het netjes. Blauw zonder trekhaak geen idee qua vin nummer. Waar zie je dat? Maar goed, geleverd binnen twee en halve maand! Ik ben blij als motorrijder voor de winter op 4 banden!
Vandaag ook al de “ groene” kaart binnengekregen.DutchyR schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 17:33:
[...]
Lekker ook binnen 3mnd, teken ik voor …kerstcadeau voor de kerstboom 🎄
Vandaag weer eens even de website gecheckt, verder nog geen mail of iets ontvangen, maar inmiddels staat er wel een vin-nummer geregistreerd! Kan nu dan toch niet lang meer duren?? Zou wel bijzonder snel zijn.
1-sept besteld
Zwart, met trekhaak.
1-sept besteld
Zwart, met trekhaak.
Dat is positief en zeker verassend snel! Welke status zie je staan bij je bestelling als je naar de pagina "betaalgeschiedenis" gaat?reintj schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:22:
Vandaag weer eens even de website gecheckt, verder nog geen mail of iets ontvangen, maar inmiddels staat er wel een vin-nummer geregistreerd! Kan nu dan toch niet lang meer duren?? Zou wel bijzonder snel zijn.
1-sept besteld
Zwart, met trekhaak.
Verder betekent een VIN nummer inderdaad dat het goed op weg is, kan het niet met zekerheid zeggen dat hopelijk ontvang je aankomende week een mailtje en belletje!
In mijn betaalgeschiedenis is nog nix te zien, "geen betalingsbewijs beschikbaar", ook membership details sta ik als "member zonder auto". Dus officieel nog helemaal niets doorgevoerd, enige wat ik veranderd zie is dat er inmiddels een VIN nummer bekend is.... benieuwd of ik dan idd deze week al een telefoontje ga krijgen. Zou bizar snel zijn...Skybox_ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:28:
[...]
Dat is positief en zeker verassend snel! Welke status zie je staan bij je bestelling als je naar de pagina "betaalgeschiedenis" gaat?
Verder betekent een VIN nummer inderdaad dat het goed op weg is, kan het niet met zekerheid zeggen dat hopelijk ontvang je aankomende week een mailtje en belletje!
PS: Ik kom niet meer in het excel-sheet?
Bij betaalgeschiedenis zie je wel jouw order terug? Daar staat namelijk meestal een status bij, begint bij "in behandeling" en daarna naar "gereserveerd", ..reintj schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:44:
[...]
In mijn betaalgeschiedenis is nog nix te zien, "geen betalingsbewijs beschikbaar", ook membership details sta ik als "member zonder auto". Dus officieel nog helemaal niets doorgevoerd, enige wat ik veranderd zie is dat er inmiddels een VIN nummer bekend is.... benieuwd of ik dan idd deze week al een telefoontje ga krijgen. Zou bizar snel zijn...
PS: Ik kom niet meer in het excel-sheet?
Oude excel sheet is magisch verdwenen maar inmiddels is er al weer een nieuwe: https://onedrive.live.com...&authkey=!AJA4jVoY7IrRjv8
Skybox_ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:49:
[...]
Bij betaalgeschiedenis zie je wel jouw order terug? Daar staat namelijk meestal een status bij, begint bij "in behandeling" en daarna naar "gereserveerd", ..
Oude excel sheet is magisch verdwenen maar inmiddels is er al weer een nieuwe: https://onedrive.live.com...&authkey=!AJA4jVoY7IrRjv8
/f/image/vQu59IKjNeBCFlxwChF8fW6Q.png?f=fotoalbum_large)
Dit is wat ik heb staan, best vreemd dat ik dan al wel een VIN nummer kan vinden, toch?
Thx voor de excel link! Zie nu wel dat ik de eerst volgende in de excel-sheet ben die aan de beurt zou zijn voor een zwarte met trekhaak
[ Voor 5% gewijzigd door reintj op 23-10-2022 15:02 ]
Hmmh, geen flauw idee waarom er bij jou geen status zichtbaar is. Ik zie namelijk dit:reintj schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:00:
[...]
[Afbeelding]
Dit is wat ik heb staan, best vreemd dat ik dan al wel een VIN nummer kan vinden, toch?
Thx voor de excel link! Zie nu wel dat ik de eerst volgende in de excel-sheet ben die aan de beurt zou zijn voor een zwarte met trekhaak
/f/image/J91Yr8aj9vb5KvelynejK6ak.png?f=fotoalbum_large)
Maar verder maakt het ook niet uit, zie inderdaad dat je als eerste op lijst staat met trekhaak
Ah, ok sorry. Waar jij hebt staan "De auto komt eraan", heb ik "gereserveerd" staan....Skybox_ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:11:
[...]
Hmmh, geen flauw idee waarom er bij jou geen status zichtbaar is. Ik zie namelijk dit:
[Afbeelding]
Maar verder maakt het ook niet uit, zie inderdaad dat je als eerste op lijst staat met trekhaakMaar zo vreemd is het vinden van VIN niet, geeft gewoon aan dat ze bezig zijn met je bestelling
Ik snap er inmiddels niets van qua leveringen...
20 juni besteld, sinds september gereseveerd, maar nog steeds geen bericht. VIN-nr is een M, dus 2021, dus geen nieuwe auto.
Ik heb ze gemaild en gebeld en alleen maar te horen gekregen dat ik "geduld" moest hebben. Misschien dat ze auto's nodig hadden als sponsor van het Amsterdam Dance Event, maar het duurt nu wel heel lang.
Iemand nog suggesties?
20 juni besteld, sinds september gereseveerd, maar nog steeds geen bericht. VIN-nr is een M, dus 2021, dus geen nieuwe auto.
Ik heb ze gemaild en gebeld en alleen maar te horen gekregen dat ik "geduld" moest hebben. Misschien dat ze auto's nodig hadden als sponsor van het Amsterdam Dance Event, maar het duurt nu wel heel lang.
Iemand nog suggesties?
Hoe ziet het statusdiagram eruit?
- in behandeling (zie ik nog 24-9-22 besteld, blauw zonder trekhaak, eind november ophalen zou top zijn)
- gereserveerd
- de auto komt eraan
Nog andere statussen? Bij iedere statusovergang een mail?
- in behandeling (zie ik nog 24-9-22 besteld, blauw zonder trekhaak, eind november ophalen zou top zijn)
- gereserveerd
- de auto komt eraan
Jij staat voor mij op de lijst (blauw zonder trekhaak), benieuwd wanneer jij je VIN ziet, bij mij is ie nog NULLdizzytal schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 16:40:
[...]
Klopt, ik ga het niet helemaal na kijken, maar blauw zonder trekhaak is het model wat het snelste geleverd wordt. Hoe het dan zit tussen de rest weet ik niet, volgens mij ligt dat allemaal redelijk dicht bij elkaar. (ik heb niet de behoefte om dat uit te zoeken ;-) )
Geen sorry nodig, maar top, dan heb je dus wel een status update staan! Dan is de volgende stap een belletje inderdaad, duurde bij mij 1 week.reintj schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:15:
[...]
Ah, ok sorry. Waar jij hebt staan "De auto komt eraan", heb ik "gereserveerd" staan....
Dat is inderdaad wel onnodig lang.. heb je al gemaild naar hello@lynkco.com? Wellicht dat een service team het verder kan onderzoeken. Gewoon aangeven dat je al een tijdje wacht terwijl je orders na jou ziet passeren.AntonHomma schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:17:
Iemand nog suggesties?
Edit: lees net dat je heb gemaild, zou het toch gewoon proberen en beetje door te vragen of het gecheckt kan worden met de 'fleet team'
[ Voor 8% gewijzigd door Skybox_ op 23-10-2022 15:32 ]
Zo ver ik heb begrepen is "de auto komt eraan" de laatste status qua tot aan de dag dat je hem gaat ophalen. Als die opgehaald is zal je wel weer een nieuwe status krijgen. Verder krijg je wel paar dagen van te voren nog een e-mail voor de handover (documenten tekenen). Maar dit doe je pas op locatie!DutchyR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:17:
Hoe ziet het statusdiagram eruit?
- gereserveerd
- de auto komt eraan
Dat is wel gek, als je inlogt en naar "mijn pagina's" gaat zie je eigenlijk een groene banner staan. En anders via element inspecteren trucje, maar daar zie je waarschijnlijk NULLDutchyR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:26:
[...]
Jij staat voor mij op de lijst (blauw zonder trekhaak), benieuwd wanneer jij je VIN ziet, bij mij is ie nog NULL
/f/image/BkMYadCk4riFXVDUWgrsOUXA.png?f=fotoalbum_large)
Toch maar eens een account aangemaakt. 17 september abonnement op een zwarte met trekhaak afgesloten. Vrijdag al de mail ‘we hebben je order ontvangen’. Via de paginabron het vin-nummer achterhaald en zou een 2022 model moeten zijn.
Zou dus betekenen dat ik op korte termijn gebeld ga worden toch? Vind het vrij rap gaan dan.
Zou dus betekenen dat ik op korte termijn gebeld ga worden toch? Vind het vrij rap gaan dan.
Als ik een status update heb dat zet in hem hier neer. Ik kijk eigenlijk ook zonder status update nog wel eens, zo van misschien is de status on-line iets verder dan 't mailtje (je mag hopen he ;-) )DutchyR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:26:
[...]
Jij staat voor mij op de lijst (blauw zonder trekhaak), benieuwd wanneer jij je VIN ziet, bij mij is ie nog NULL
Sheet lijkt weer verdwenen te zijn, @oldostofjas kan het zijn dat er een verloopdatum of zo op zit? Mocht je anders een back-up hebben: anders niet beter om via Google sheet te doen?
Wauw, dat is wel heel rap zeg, zit er bijna aan te denken mn zwarte zonder trekhaak op te zeggen en eentje met te nemen😉Luc91 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:25:
Toch maar eens een account aangemaakt. 17 september abonnement op een zwarte met trekhaak afgesloten. Vrijdag al de mail ‘we hebben je order ontvangen’. Via de paginabron het vin-nummer achterhaald en zou een 2022 model moeten zijn.
Iemand enig idee waarom de zwarte zonder trekhaak zoveel achterliggen qua besteltermijn?
Ik denk dat het aantal bestellingen in juli en augustus minder was dan mei en juni en de leveringen groter zijn de laatste tijd….. maw dat besteltijd een par weken korter is geworden.
Ik zal morgen weer kijkenSkybox_ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:38:
Sheet lijkt weer verdwenen te zijn, @oldostofjas kan het zijn dat er een verloopdatum of zo op zit? Mocht je anders een back-up hebben: anders niet beter om via Google sheet te doen?
Toch apart dat nu de levertijd volgens de website stuk langer is 'Sluit vandaag nog een abonnement af en krijg binnen 5-6 maanden je auto.'. SlikDutchyR schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:48:
Ik denk dat het aantal bestellingen in juli en augustus minder was dan mei en juni en de leveringen groter zijn de laatste tijd….. maw dat besteltijd een par weken korter is geworden.
Mijn vermoeden is dat ze een grote slag om de arm willen blijven houden. Als de werkelijke levertijd korter blijft dan schieten ze zichzelf niet in de voet, daarnaast wordt dan ook de helpdesk minder belast met vragen als de levertijd dichterbij komt.erikbruinsma schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:19:
[...]
Toch apart dat nu de levertijd volgens de website stuk langer is 'Sluit vandaag nog een abonnement af en krijg binnen 5-6 maanden je auto.'. Slik
Op zich allemaal prima behalve dat de degene die het abonnement afneemt gewoon duidelijkheid nodig heeft wanneer ze de auto ontvangen, later is een probleem maar ook eerder leveren kan een probleem zijn. In mijn geval moeten we iets regelen en daarbij is een duidelijke levertermijn wel belangrijk in de keuze van wat je moet regelen.
Verwachtingsmanagement. D'r staat niets wat niet waar is. Nu kan het natuurlijk sneller positief uitvallen en is de nieuwe gebruiker waarschijnlijk nog enthousiaster omdat het zo snel gaat ipv de 5-6 mnd (nu kijk ik naar mezelf).erikbruinsma schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:19:
[...]
Toch apart dat nu de levertijd volgens de website stuk langer is 'Sluit vandaag nog een abonnement af en krijg binnen 5-6 maanden je auto.'. Slik
De tekst heeft een datasource, maar ik vraag me af of dit aan de achterkant nog gekoppeld is aan een backend order systeem... lijkt me meer voor de localisatie van de pagina'(s)
Verwachtingsmanagement is altijd goed inderdaad. En wat @FBO aangeeft: eerder kan ook een probleem zijn, geloof ik zijn ze hier wel heel coulant mee en zetten ze de auto zonder problemen langer ‘on hold’ voordat je hemt wilt komen ophalen.dizzytal schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:38:
[...]
Verwachtingsmanagement. D'r staat niets wat niet waar is. Nu kan het natuurlijk sneller positief uitvallen en is de nieuwe gebruiker waarschijnlijk nog enthousiaster omdat het zo snel gaat ipv de 5-6 mnd (nu kijk ik naar mezelf).
De tekst heeft een datasource, maar ik vraag me af of dit aan de achterkant nog gekoppeld is aan een backend order systeem... lijkt me meer voor de localisatie van de pagina'(s)
Verder zou je kunnen denken, we vermelden een levertijd van: tot 6 maanden. Dan kan het morgen al zijn maar ook pas over 6 maanden, krijg je wellicht iets meer e-mails op de klantenservice maar kan je alsnog wijzen naar de “6 maanden”. Want heb het idee dat mensen sowieso wel e-mail als ze om zich heen orders zien bewegen die rond hun eigen besteldatum liggen of zelfs dat mensen denken: niet geschoten is altijd mis. Dus dat soort klantenservice tickets krijg je altijd en makkelijk te fixen met een kant en klare reply
Dit is inderdaad waar. Qua verwachtingsmanagement inzake de levertijd komen ze hun afspraken gewoon netjes na en als ik naar mezelf kijk had ik hem pas in december op zijn vroegst verwacht. Eerder is mooi meegenomen in sommige gevallen en indien het eerder onverhoopt toch niet uitkomt kreeg ik de reactie per e-mail dat je altijd 6 weken hebt om de auto op te komen halen vanaf het moment dat je gebeld wordt.Skybox_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Verwachtingsmanagement is altijd goed inderdaad. En wat @FBO aangeeft: eerder kan ook een probleem zijn, geloof ik zijn ze hier wel heel coulant mee en zetten ze de auto zonder problemen langer ‘on hold’ voordat je hemt wilt komen ophalen.
Verder zou je kunnen denken, we vermelden een levertijd van: tot 6 maanden. Dan kan het morgen al zijn maar ook pas over 6 maanden, krijg je wellicht iets meer e-mails op de klantenservice maar kan je alsnog wijzen naar de “6 maanden”. Want heb het idee dat mensen sowieso wel e-mail als ze om zich heen orders zien bewegen die rond hun eigen besteldatum liggen of zelfs dat mensen denken: niet geschoten is altijd mis. Dus dat soort klantenservice tickets krijg je altijd en makkelijk te fixen met een kant en klare reply
Het bestand was inderdaad weer weg, heel raar. Goede tip om het maar eens op Google te proberen. Dit is de link naar Google Spreadsheet: https://docs.google.com/s...bsERDZdU/edit?usp=sharingSkybox_ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:38:
Ik hoop nog steeds dat iemand de link onderaan deze pagina kan vervangen.
Exciting, heel veel plezier met ophalen! @oldostofjas en jij natuurlijk ookJansen1404 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:14:
We zijn met het openbaar vervoer onderweg om onze Lynk & Co op te halen in Diemen.
Heel avontuur 😉
We zijn erg benieuwd naar de auto.
Maak maar wat foto’s van de loods in Diemen
Ook opgehaald, was een leuke ervaring!Skybox_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:19:
[...]
Exciting, heel veel plezier met ophalen! @oldostofjas en jij natuurlijk ook. En geniet beide vooral van de terugreis naar huis 🤩.
Maak maar wat foto’s van de loods in Diemen
Ik werd geholpen door iemand die begreep dat sommige mensen zich er zelf al in verdiepen en dat ze dan niet zoveel hoeven uit te leggen
:strip_exif()/f/image/xPLPLMG6DBm2vAKElPDOv6KG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/24H8d4JkwLcu54Z3dlQ6sGWR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PyZF7KspEZXa1Zul0SsX4wAp.jpg?f=fotoalbum_large)
Wij hebben jullie gezien!oldostofjas schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 17:25:
[...]
Ook opgehaald, was een leuke ervaring!
Ik werd geholpen door iemand die begreep dat sommige mensen zich er zelf al in verdiepen en dat ze dan niet zoveel hoeven uit te leggen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Leuk!
Wat een gave bak zeg!
Rijd heerlijk. Het infotainment systeem is sneller dan verwacht.
Eigenlijk werkt alles gewoon...
We zijn direct doorgereden naar een groot woon warenhuis waar je gehaktballetjes kunt eten om (gratis )te laden. 1e keer. Ging ook super soepel.
Enig minpuntje:
Er zitten veel lijmresten op de auto die lijken op krasjes. En er zaten een paar daadwerkelijke krasjes op. Deze zijn gewoon netjes op het formulier gezet.
:strip_exif()/f/image/w2tA3gKYdUkFfsUd2R1qLynE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mcqQBkNhHkuKRpZJ5yt0CFiL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQOkKbAwjQYQ2saJPc8ahRG9.jpg?f=fotoalbum_large)
We zijn direct doorgereden naar een groot woon warenhuis waar je gehaktballetjes kunt eten om (gratis )te laden. 1e keer. Ging ook super soepel.
Enig minpuntje:
Er zitten veel lijmresten op de auto die lijken op krasjes. En er zaten een paar daadwerkelijke krasjes op. Deze zijn gewoon netjes op het formulier gezet.
:strip_exif()/f/image/w2tA3gKYdUkFfsUd2R1qLynE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mcqQBkNhHkuKRpZJ5yt0CFiL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQOkKbAwjQYQ2saJPc8ahRG9.jpg?f=fotoalbum_large)
![]() | ![]() | ![]() |
:strip_exif()/f/image/95gvxtYrP7rHDgZKkeKBWoox.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 6% gewijzigd door Jansen1404 op 24-10-2022 19:14 . Reden: Foto van het laden toegevoegd ]
Het ziet ‘zwart’ van de auto’s 😅
Zag dat er 21-10-22 wel veel blauw was geregistreerd bij de RDW.
Thx, tzt zal ik extra letten op de lijmresten en krassen, jammer dat ze dit niet zelf verwijderen.
Zag dat er 21-10-22 wel veel blauw was geregistreerd bij de RDW.
Thx, tzt zal ik extra letten op de lijmresten en krassen, jammer dat ze dit niet zelf verwijderen.
Nice! Mooi beeldmateriaal. Zou mooi en effectiever zijn als ze van tevoren vragen of je de korte of de uitgebreide uitleg nodig hebt om zo per dag qua planning eventueel meer te kunnen uitleveren. Zoals ik het op de foto’s zie staan er genoeg zwarte zonder trekhaak te wachten om opgehaald te worden……
Thanks voor de fantastische foto’s @oldostofjas @Jansen1404 hopelijk hebben jullie een heerlijke rit naar huis gehad! En goed om te weten van de lijm en krasjes, daar kan ik donderdag dan goed rekening mee houden.
@Jansen1404 heb je daar het e.e.a. al geprobeerd (ook de lijmresten) weg te poetsen of was aangeven van de krasjes voldoende?
@Jansen1404 heb je daar het e.e.a. al geprobeerd (ook de lijmresten) weg te poetsen of was aangeven van de krasjes voldoende?
Krijg het nog steeds niet te zien ..... Zie het wel dan maandag .Had het natuurlijk ook gewoon kunnen vragen in het telefoongesprek .Kaaks2022 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:53:
[...]
Zojuist gebeld , Ik mag hem 31-10 ophalen . Krijg alleen het VN nummer nog niet te zien op de site

De auto was erg stoffig aan de buitenkant. Heel raar want hij was er pas vanaf afgelopen vrijdag geleverd. Wij hadden de indruk dat ie al een tijdje aan het verstoffen was. Dit klopte dus niet.Skybox_ schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:28:
Thanks voor de fantastische foto’s @oldostofjas @Jansen1404 hopelijk hebben jullie een heerlijke rit naar huis gehad! En goed om te weten van de lijm en krasjes, daar kan ik donderdag dan goed rekening mee houden.

De medewerkers hebben goed met ons mee gekeken. Daar waar het weg te wrijven was, was het dus lijm... En daar waar dat niet lukt is het dus een kras.
We moesten voorzichtig zijn met het weg vegen omdat het stof dan weer krassen kan veroorzaken.

Ik heb het dus maar over gelaten aan het personeel.

5km op de teller. Zelfs de motorruimte ruikt dat typisch nieuw van binnen.
We hebben hem thuis aan de granny lader gelegd. De accu was helemaal leeg. Volgens het display duurt het volledige vol laden 8u en 15m.
Kleine update.
Zojuist gebeld dat mijn auto nog niet klaar is, dus afspraak is verplaatst:
- van donderdag 27 oktober
- naar dinsdag 1 november
Gelukkig niet een enorm grote delay, maar toch altijd jammer als je ietsjes langer moet wachten terwijl het zo dichtbij was 😄!
@oldostofjas de Google sheet kan niet bewerkt worden zonder toestemming, weet niet of dat ingesteld kan worden dat die vrij te editen is?
Gelukkig niet een enorm grote delay, maar toch altijd jammer als je ietsjes langer moet wachten terwijl het zo dichtbij was 😄!
@oldostofjas de Google sheet kan niet bewerkt worden zonder toestemming, weet niet of dat ingesteld kan worden dat die vrij te editen is?
[ Voor 20% gewijzigd door Skybox_ op 25-10-2022 09:42 ]
Verder wel netjes dat ze hebben geholpen met schoonmaken! Hopelijk zijn de krassen niet storend en anders dat ze het wellicht over een tijdje nog willen wegpoetsenJansen1404 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:30:
[...]
De auto was erg stoffig aan de buitenkant. Heel raar want hij was er pas vanaf afgelopen vrijdag geleverd. Wij hadden de indruk dat ie al een tijdje aan het verstoffen was. Dit klopte dus niet.![]()
De medewerkers hebben goed met ons mee gekeken. Daar waar het weg te wrijven was, was het dus lijm... En daar waar dat niet lukt is het dus een kras.![]()
We moesten voorzichtig zijn met het weg vegen omdat het stof dan weer krassen kan veroorzaken.![]()
Ik heb het dus maar over gelaten aan het personeel.![]()
5km op de teller. Zelfs de motorruimte ruikt dat typisch nieuw van binnen.
We hebben hem thuis aan de granny lader gelegd. De accu was helemaal leeg. Volgens het display duurt het volledige vol laden 8u en 15m.
Veel rijplezier iig!
Balen, dinsdag misschien gelijk even vragen of de levertijd korter is geworden?Skybox_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:37:
Kleine update.
Dat meen je niet! Dat is balen als je je er zo op verheugt!Skybox_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:37:
Kleine update.
Als het goed is kan iedereen de sheet nu bewerken.
Haha ik denk dat het antwoord 5-6 maanden zal blijvenDutchyR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:50:
[...]
Balen, dinsdag misschien gelijk even vragen of de levertijd korter is geworden?
Inderdaad balen! Maar gelukkig is het maar 5 dagen extra en niet weken/maanden.oldostofjas schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:12:
[...]
Dat meen je niet! Dat is balen als je je er zo op verheugt!
Als het goed is kan iedereen de sheet nu bewerken.
Nou, inderdaad je bekijkt 't het positief, maar ik zou wel zoiets hebben van... 'iets meer dan vervelend' ...Skybox_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:13:
[...]
Haha ik denk dat het antwoord 5-6 maanden zal blijven. Denk dat personeel daar verder ook niet op de hoogte is van de leveringen. Alleen uitleveringen.
Valt me wel op dat het qua bevestigingen wat rustiger is/lijkt, althans hier... gezien 't feit dat er toch wel doorloop is ben ik benieuwd hoeveel omruilingen van bestaande rijders er inmiddels tussen zitten..
Ik zit nog steeds vol spanning mijn mailbox te refreshen...
Jansen1404 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 14:14:
We zijn met het openbaar vervoer onderweg om onze Lynk & Co op te halen in Diemen.
Heel avontuur 😉
We zijn erg benieuwd naar de auto.
Ik ga op 01-11 ook een hele reis maken met het OV naar Diemen, 2 uur reistijd...
Achteraf spijt dat ik m niet heb laten leveren...
[Afbeelding] [Afbeelding]
Vandaag gebeld, 4 november ophalen in Diemen. Super snel gegaan.Skybox_ schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:27:
[...]
Geen sorry nodig, maar top, dan heb je dus wel een status update staan! Dan is de volgende stap een belletje inderdaad, duurde bij mij 1 week.
😱! Dat is inderdaad lekker snel zeg 😎reintj schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:24:
[...]
Vandaag gebeld, 4 november ophalen in Diemen. Super snel gegaan.
Ja absoluut super snel, beetje perplex ben ik er wel van. Had februari verwacht en januari gehoopt. Dit is leuk kadootje...Skybox_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:34:
[...]
Voordeel van ophalen: je mag dat hele mooie stuk naar huis rijden in je nieuwe bolide! Hoe laat ga je hem ophalen? (Mag ook via DM). Ik kan 1 nov ook die van mij ophalen.
Ik ga 4 november... niet 1 november, je bent toch echt eerder
D'r is ook geen pijl op te trekken, want die van jouw is zwart met trekhaak als ik het goed zie...reintj schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:53:
[...]
Ja absoluut super snel, beetje perplex ben ik er wel van. Had februari verwacht en januari gehoopt. Dit is leuk kadootje...
We zien de foto's wel verschijnen ;-) hebben we toch iets om naar uit te kijken...
Oh die reply was op @arjan571 👀.reintj schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:53:
[...]
Ja absoluut super snel, beetje perplex ben ik er wel van. Had februari verwacht en januari gehoopt. Dit is leuk kadootje...
Maar zeker een leuk cadeau! Denk dat iedereen momenteel wel verrassend is door hoe snel het gaat.
Hmm helaas, de auto is niet op tijd klaar. Afhalen wordt nu 8 november, heb de sheet bijgewerkt.thijsie1988 schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 12:23:
[...]
Yess net een belletje gehad van een vriendelijke Lynk & Co medewerker, ik kan de auto 31 oktober ophalen in Diemen!
Balen, vooral omdat jij hem al in juni had besteld…… je zou denken tijd genoeg gehad om ‘m klaar te maken :-)thijsie1988 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:39:
[...]
Hmm helaas, de auto is niet op tijd klaar. Afhalen wordt nu 8 november, heb de sheet bijgewerkt.
Balen! Dat is nog best een flinke uitstel.. ik werd vanochtend namelijk gebeld, verplaatst van donderdag naar dinsdag 1 nov.thijsie1988 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:39:
[...]
Hmm helaas, de auto is niet op tijd klaar. Afhalen wordt nu 8 november, heb de sheet bijgewerkt.
Lijkt er op dat er meer auto's zijn dan er monteurs rondlopen bij Volvo om ze rijklaar te maken...
Haha dat sowieso. Maar niet zo heel gek momenteel met groeiende covid/griep seizoen. Verder netjes dat ze wel tijdig lopen rond te bellen nu! En mocht er bijv wel iets niet werken of schade zijn aan de auto, fijn dat ze het nu verhelpen ipv op locatie achter te komen of met pech te staan.dizzytal schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:42:
Lijkt er op dat er meer auto's zijn dan er monteurs rondlopen bij Volvo om ze rijklaar te maken...
Ja ligt ook aan mijn eigen beschikbaarheid hoor, hij staat op 2 november eigenlijk al klaarSkybox_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:37:
[...]
Balen! Dat is nog best een flinke uitstel.. ik werd vanochtend namelijk gebeld, verplaatst van donderdag naar dinsdag 1 nov.
Ah vandaar! Hebben ze jou medegedeeld waarom die nog niet klaar was? Of verder ook niet naar gevraagdthijsie1988 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:24:
[...]
Ja ligt ook aan mijn eigen beschikbaarheid hoor, hij staat op 2 november eigenlijk al klaar
Mag ik hier even op terug komen...Jansen1404 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:07:
Wat een gave bak zeg!

In het andere topic zal ik er op in gaan...
Ik probeer de bestellijst met voortgang te bekijken op Onedrive, maar de link verwijst naar een file die niet lijkt te bestaan. Kan ik dit bestand op een andere manier bekijken?
De onedrive link doet het inderdaad niet meer, je moet nu het Google Sheet hebben:Robertobananas schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:35:
Ik probeer de bestellijst met voortgang te bekijken op Onedrive, maar de link verwijst naar een file die niet lijkt te bestaan. Kan ik dit bestand op een andere manier bekijken?
https://docs.google.com/s...RDZdU/edit#gid=1118122896
Het is ook moeilijk te snappen. Ik heb ongeveer dezelfde situatie.AntonHomma schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:17:
Iemand nog suggesties?
2 juni besteld, 11 augustus die orderontvangste-mail met die boodschap dat ik binnenkort meer hoor en tot die tijd kan 'genieten van de voorpret'. Dat 'genieten' duurt nu al 2,5 maand.... Helaas ook 2021-model.
Heb maar weer eens gebeld. Vriendelijke medewerker zei uit zichzelf al dat dit allemaal nogal random gaat. Ze hebben nog wel intern wat bekeken en ik werd gemaild over de uitkomsten, maar daarin werd niet veel meer gezegd van 'geduld hebben' en '5-6 maanden', terwijl ik meerdere keren heel andere en snellere tijdsindicaties heb te horen gekregen.
Helaas gaat het nogal willekeurig. De een besteld begin augustus en kan nog deze maand ophalen en de ander heeft in juni al besteld en weet nog niks.
Je zou zeggen: maak aan hand van zwart/blauw en wel/geen trekhaak vier verschillende lijsten en wijs steeds als er nieuwe auto's binnenrollen die toe aan degene van de juiste lijst die het langste wacht. En werk zo gewoon die lijsten af. Kan toch niet zo moeilijk zijn. Maar ja, ze werken met die toegewezen VIN-nummers en dat daarbij dit soort rare afwijkingen plaatsvinden, interesseert ze niet.
Enige suggestie is blijf af en toe bellen. Mails reageren ze zelden op. En bellen heeft eigenlijk ook weinig zin is mijn ervaring.
Event afgelopen, dat zijn dan in ieder geval drie zwarte zonder trekhaak.AntonHomma schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:17:
Iemand nog suggesties?
Stickers eraf en uitleveren zou ik zeggen.
/f/image/w53JXOaPPbjYZLulB52jAMVM.webp?f=fotoalbum_large)
Deze versie kon je 'winnen' voor 3 maanden toch?FBO schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:38:
[...]
Event afgelopen, dat zijn dan in ieder geval drie zwarte zonder trekhaak.
Stickers eraf en uitleveren zou ik zeggen.
[Afbeelding]
Drie maanden rondrijden met Amsterdam op de zijkant, dan zou ik er minstens 500 euro per maand voor moeten ontvangen.Skybox_ schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:46:
[...]
Deze versie kon je 'winnen' voor 3 maanden toch?
Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)