Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45
PieterK123 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 09:27:
Hier ook mijn order gecancelled (19 juni 2023, ZZTH). Redenen: slechte communicatie, eigen risico omhoog naar EUR 1K, verwachte prijsstijging van abo naar EUR 650 en volgens mij nu ook duurdere extra kilometers (?). Jammer, maar dan probeer ik liever voor een EV te gaan/sparen.
Ik heb een paar dagen na jou besteld maar houd m'n bestelling nog wel even aan. Als ik in de tussentijd iets anders heb gevonden (koop/lease) en mijn eigen auto heb verkocht wordt 't wel annuleren direct.

Krijg net wel een mailtje dat ik m'n rijbewijs moet updaten anders wordt m'n bestelling geannuleerd...
Betekent dat iets? Dat de bestelling dan in een andere fase zit ofzo?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AquitasVeritas
  • Registratie: Oktober 2019
  • Niet online
Heb zojuist een mail gehad dat ik mijn rijbewijs moest verifieren voordat ze door konden gaan met mijn bestelling.

Betekent dit dat we er eindelijk zijn? Zie onderstaand bericht:

Hallo ..... ,

Om je bestelling succesvol af te ronden, hebben we je rijbewijsgegevens nodig.

Als we deze benodigde informatie niet binnen een maand ontvangen, moeten we je bestelling helaas annuleren.

Klik op de onderstaande link om de verificatie te voltooien en het proces soepel te laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 09:45
AquitasVeritas schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:15:
Heb zojuist een mail gehad dat ik mijn rijbewijs moest verifieren voordat ze door konden gaan met mijn bestelling.

Betekent dit dat we er eindelijk zijn? Zie onderstaand bericht:

Hallo ..... ,

Om je bestelling succesvol af te ronden, hebben we je rijbewijsgegevens nodig.

Als we deze benodigde informatie niet binnen een maand ontvangen, moeten we je bestelling helaas annuleren.

Klik op de onderstaande link om de verificatie te voltooien en het proces soepel te laten verlopen.
Ben dus niet de enige gelukkig. Ik heb die ene vertragingsmail alleen nooit ontvangen terwijl er 2 weken geleden aan de telefoon wel tegen mij werd gezegd dat iedereen het zal ontvangen in batches..

Trouwens, als je de vereiste documenten upload, krijg je dan een bevestiging? Ik namelijk niet en Ik kan nogmaal de documenten uploaden als ik op de link klik

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquitasVeritas
  • Niet online
Musta schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:19:
[...]

Ben dus niet de enige gelukkig. Ik heb die ene vertragingsmail alleen nooit ontvangen terwijl er 2 weken geleden aan de telefoon wel tegen mij werd gezegd dat iedereen het zal ontvangen in batches..

Trouwens, als je de vereiste documenten upload, krijg je dan een bevestiging? Ik namelijk niet en Ik kan nogmaal de documenten uploaden als ik op de link klik
Dus dit mailtje betekent niets? ;(

Ook ik krijg geen bevestiging en kan het ook nogmaals uitvoeren. Ik zal ze gelijk even bellen en vraag het wel eventjes.

Had vorige week gebeld en ze gaven aan dat mijn chassisnummer "bijna" bekend was dan zouden ze meer kunnen vertellen. Ik snap alleen niet hoe ze weten dat iets "bijna" bekend is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 30-07 14:55
AquitasVeritas schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:23:
[...]

Dus dit mailtje betekent niets? ;(

Ook ik krijg geen bevestiging en kan het ook nogmaals uitvoeren. Ik zal ze gelijk even bellen en vraag het wel eventjes.

Had vorige week gebeld en ze gaven aan dat mijn chassisnummer "bijna" bekend was dan zouden ze meer kunnen vertellen. Ik snap alleen niet hoe ze weten dat iets "bijna" bekend is...
Ik kreeg de mail ook al.....en vrees dat het weinig betekend (maar hoop van wel :-))!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 16:39
hjsanders1 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:41:
[...]

Ik kreeg de mail ook al.....en vrees dat het weinig betekend (maar hoop van wel :-))!
Vrees ook dat het niets zegt. Heb hem ook gehad.

Mss een trucje om zo meer ‘annuleerders’ te krijgen.

Bastard

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AquitasVeritas
  • Niet online
Heb ze net aan de lijn gehad.. Inderdaad betekent niks..

Ze gaven aan dat de schatting van mijn auto tussen april en juni zou zijn..van tweeduizend... VIJFENTWINTIG..

ik zei PARDON? hij.. Ja dat staat hier.. tussen april en juni 2025.. geen typo niet versproken. gewoon 2025..

Ik ga em per direct cancellen. Ben er klaar mee.

edit. had besteld op 18 september 2023

[ Voor 7% gewijzigd door AquitasVeritas op 20-12-2023 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertjee
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11-04-2024
Net contact gehad met Lynk&Co. Het mailtje betekent niets m.b.t. levertijd. Wel meegekregen dat ze net begonnen zijn met het leveren van auto’s besteld in Mei dit jaar.

Ik heb zelf besteld op 03-06 dus de verwachting van de medewerker was halverwege eerste kwartaal 2024.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k.mens
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-09-2024
Zodra ze om een kopie van je rijbewijs vragen, is de levering dan dichtbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquitasVeritas
  • Niet online
k.mens schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:38:
nee.. heb gebeld en bevestigd gehad dat dit niks betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
krijg nu mail met vraag om rijbewijs op te geven.. waar zitten we dan in het proces ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
k.mens schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:38:
oh jij ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
AquitasVeritas schreef op woensdag 20 december 2023 @ 13:11:
Heb ze net aan de lijn gehad.. Inderdaad betekent niks..

Ze gaven aan dat de schatting van mijn auto tussen april en juni zou zijn..van tweeduizend... VIJFENTWINTIG..

ik zei PARDON? hij.. Ja dat staat hier.. tussen april en juni 2025.. geen typo niet versproken. gewoon 2025..

Ik ga em per direct cancellen. Ben er klaar mee.

edit. had besteld op 18 september 2023
8)7 8)7 .....ze zijn wel aardig de weg kwijt daar! Maar niet gek natuurlijk want ze moeten ook auto's voor de (tweedehands) verkoop weggeven natuurlijk >:) .....inmiddels staat de teller op gaspedaal op bijna 600 stuks te koop :? En nog 100+ op de veiling van BCA.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
hjsanders1 schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:05:
[...]

8)7 8)7 .....ze zijn wel aardig de weg kwijt daar! Maar niet gek natuurlijk want ze moeten ook auto's voor de (tweedehands) verkoop weggeven natuurlijk >:) .....inmiddels staat de teller op gaspedaal op bijna 600 stuks te koop :? En nog 100+ op de veiling van BCA.....
die zijn afgeschreven en versleten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
boyette schreef op woensdag 20 december 2023 @ 14:11:
[...]

die zijn afgeschreven en versleten
Uiteraard.....gaat best snel bij zo'n Lynk....mooi concept...draagt bij aan minder voertuigen op de weg en meer mobiliteit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen1404
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 15-04-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m13ayFwCsqLDmo1-O6EzL9LgmIo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHDEx6PgJgNM4GuNkiuy8PK1.jpg?f=fotoalbum_large

Deze al bekend? Nog niet eerder gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen1404
  • Laatst online: 15-04-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wbvZGnc8vxwUihuynl_s8GfLyuU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mu2PGyMas6snlM9Q4k0DBHYR.jpg?f=fotoalbum_large

Zo ziet het eruit als je op de link klikt. Het is een heel simpel systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Andere forum topic van L&C (waar jouw vraag dus eigenlijk thuishoort) staat er al "vol" mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrvatinl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-09 23:48
Ik heb hem vorige week gecanceld en via Alphabet nu het proces gestart.
Voordelen:
- Eigen risico is laag (300,-)
- Inclusief winterbanden
- meerprijs km 6ct.
- Gegarandeerde levering binnen 2 weken na ondertekenen contract
- Gegarandeerd nieuwste model (en ongebruikt natuurlijk)
- Trekhaken laten ze er zelf onder zetten

Nadelen
- 36 maanden vast hieraan.

Betreft leaseprijs van 614,- excl. btw per maand (20k kilometers pj, operational lease zakelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeB
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 29-01-2024
hrvatinl schreef op woensdag 20 december 2023 @ 23:28:
Ik heb hem vorige week gecanceld en via Alphabet nu het proces gestart.
Voordelen:
- Eigen risico is laag (300,-)
- Inclusief winterbanden
- meerprijs km 6ct.
- Gegarandeerde levering binnen 2 weken na ondertekenen contract
- Gegarandeerd nieuwste model (en ongebruikt natuurlijk)
- Trekhaken laten ze er zelf onder zetten

Nadelen
- 36 maanden vast hieraan.

Betreft leaseprijs van 614,- excl. btw per maand (20k kilometers pj, operational lease zakelijk)
Mag ik vragen welk model je bij hen hebt besteld? Klinkt interessant!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hrvatinl
BeetjeB schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 11:39:
[...]

Mag ik vragen welk model je bij hen hebt besteld? Klinkt interessant!
De 01 in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Volgens mij is het (private)leasen in geen enkel geval interessant? Zeker niet met het hoge eigen risico, de variabele abonnmentskosten?

Ik zie dat de restwaarde van deze auto's ook nog eens dramatisch is.
Vriend van mij heeft er één uit 2021 gekocht met 48.000km op de teller voor maar €21.400 op Nederlands kenteken.

Dan ga je toch het gezeik niet lopen met een private lease constructie?
Mocht je dit spaargeld niet hebben liggen (dan vraag ik me af of leasen dan wel verstandig is) dan kun je zelfs met een nu redelijke dure persoonlijke lening van 6,9% wel volledig eigendom over deze auto krijgen en uiteindelijk goedkoper uit zijn.

Mag hopen dat de ergste afschrijving nu wel klaar is?

Hier in Duitsland nog één te koop voor €20.750. Bouwjaar 21 en met slechts 63.000km. 8)
Komt nog maar 320 euro BPM bij haha.

Daar gaan jullie €650 per maand voor betalen, plus €200 euro instapgeld, met kilometer beperking, 1000 euro eigen risico en vervolgens nul equity opbouwen? 8)7

[ Voor 62% gewijzigd door DutchManticore op 26-12-2023 01:01 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
DutchManticore schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 00:49:
Volgens mij is het (private)leasen in geen enkel geval interessant? Zeker niet met het hoge eigen risico, de variabele abonnmentskosten?

Vriend van mij heeft er één uit 2021 gekocht met 48.000km op de teller voor maar €21.400 op Nederlands kenteken.

Mocht je dit spaargeld niet hebben liggen (dan vraag ik me af of leasen dan wel verstandig is) dan kun je zelfs met een nu redelijke dure persoonlijke lening van 6,9% wel volledig eigendom over deze auto krijgen en uiteindelijk goedkoper uit zijn.

Hier in Duitsland nog één te koop voor €20.750. Bouwjaar 21 en met slechts 63.000km. 8)

Daar gaan jullie €650 per maand voor betalen, plus €200 euro instapgeld, met kilometer beperking, 1000 euro eigen risico en vervolgens nul equity opbouwen? 8)7
je hebt het hier over financial lease ?

je hebt ook operational lease

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
DutchManticore schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 00:49:

Per saldo denk ik ook dat aanschaf interessant kan zijn. De auto waar je echter naar verwijst is een HEV en geen PHEV en dat verminderd de waarde ervan (aanzienlijk). Een 01 huren is vooral interessant als je niet het gehele jaar een auto nodig hebt, maar gezien de idiote en onvoorspelbare levertijden (ooit gaven ze aan….met een paar dagen heb je een 01 op de stoep) is dat helaas geen optie meer…… Ik denk dat de waarde van de 01’s het komende jaar nog flink gaat dalen. Al was het alleen maar omdat er honderden te koop staan……nog eventjes wachten dus ;)

• Potus62
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 20-03-2024
Guchii schreef op woensdag 13 december 2023 @ 10:23:
Eind mei ZZTH besteld en deze ochtend werd ik gebeld voor een ophaalafspraak. Kan hem 2 januari ophalen.
Mag ik vragen wanneer jij in mei heb besteld
Ik namelijk op 30 mei 2023 een ZZTH, echter nog geen bericht ontvangen van een levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-07 11:02
ligt het aan mij, of heeft iemand het bestellingen document helemaal verwijderd? ik weet niet wie het document aangemaakt heeft, maar kan diegene misschien een oude versie terugzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guchii
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 25-06-2024
Potus62 schreef op donderdag 28 december 2023 @ 10:07:
[...]

Mag ik vragen wanneer jij in mei heb besteld
Ik namelijk op 30 mei 2023 een ZZTH, echter nog geen bericht ontvangen van een levertijd.
Ik heb hem op 25 mei besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertjee
Guchii schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 19:12:
[...]

Ik heb hem op 25 mei besteld!
En is dat ook een ZZTH? Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben, ik ben van 3 juni. Ook een ZZTH.

Beste wensen iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -paulus-
  • Laatst online: 16-01-2024
Inmiddels bijna een jaar verder en nog niks gehoord. Wel de bekende mails gekregen waar je niks aan hebt. Ga eerdaags mijn order annuleren. De service als klant voor private lease is om te janken.

Ben wel van plan er 1 te kopen.

Auto is verder erg interessant en voldoet aan alles wat ik nodig heb voor het trekken van een caravan.

Succes hoop dat jij sneller bericht krijgt.
knockmulanane schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:17:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nog wachten op een auto met trekhaak, en zeker die besteld hebben begin dit jaar of misschien zelfs wel vorig jaar. @A_Biertje, @Thiesstelt en @paulus jullie staan voor zover ik kan zien in de lijst als langst wachtende, hebben jullie al iets vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
-paulus- schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:29:
Inmiddels bijna een jaar verder en nog niks gehoord. Wel de bekende mails gekregen waar je niks aan hebt. Ga eerdaags mijn order annuleren. De service als klant voor private lease is om te janken.

Ben wel van plan er 1 te kopen.

Auto is verder erg interessant en voldoet aan alles wat ik nodig heb voor het trekken van een caravan.

Succes hoop dat jij sneller bericht krijgt.

[...]
was dit een leenabonnement aanvraag of echt private lease ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guchii
Jaspertjee schreef op maandag 1 januari 2024 @ 15:58:
[...]

En is dat ook een ZZTH? Dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben, ik ben van 3 juni. Ook een ZZTH.

Beste wensen iedereen!
Beste wensen!

En yup, een ZZTH. De afspraak is trouwens verzet van 2 naar 5 januari door een fout van Lynk en Co (ze hadden mij ingepland op een dag/tijdstip dat de hub gesloten is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potus62
Na aanleiding van Guchii een mail gestuurd met de vraag of ik nu ook op korte termijn een belletje krijg omdat ik mijn ZZTH 5 dgn later (25 mei) besteld heb. Antwoord was dat ze mijn vraag snapte, maar mijn aanvraag stond nog steeds op pending for VIN. Maar het zou zomaar kunnen dat ik gebeld word binnenkort, want ze zijn nu bezig met de bestelling van rond die periode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thiesstelt
  • Laatst online: 04-01-2024
Excuses voor de late reactie. Wij hebben inmiddels een BZTH. 8)7

Lang verhaal kort;
Begin juli '23 kregen we een mailtje van L&C dat het nog lang zou gaan duren met de BMTH en dat we 2 opties hadden; afwachten of annuleren en met voorrang een BZTH bestellen. Dus de bestelling BMTH geannuleerd en direct een BZTH besteld, deze is netjes met voorrang behandeld en sinds 27 juli '23 rijden wij in de BZTH. Na bestellen van de BZTH direct op andere naam een BMTH besteld om weer in de race mee te doen. Daarmee loopt het nog net zo als bij ieder ander... dramatisch.

ps. Inmiddels ook de spreadsheet bijgewerkt voor wat betreft mijn bestelling(en).

Edit: Desondanks dat de L&C geen trekhaak heeft momenteel is het wel een erg fijne auto. Direct in augustus '23 fijn mee op vakantie geweest in Frankrijk. Ging prima!
knockmulanane schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 12:17:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nog wachten op een auto met trekhaak, en zeker die besteld hebben begin dit jaar of misschien zelfs wel vorig jaar. @A_Biertje, @Thiesstelt en @paulus jullie staan voor zover ik kan zien in de lijst als langst wachtende, hebben jullie al iets vernomen?

[ Voor 7% gewijzigd door Thiesstelt op 04-01-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinPeek
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-05-2024
Tweakers, ik heb op 2 juli 2023 een bestelling geplaatst voor een zwarte Lynk & Co (abonnement). Destijds werd er gecommuniceerd dat het 6-7 maanden zou duren.

Vorige week telefonisch contact opgenomen. Ik zou ieder moment gebeld kunnen worden voor een afspraak want de auto zou tussen 7 en 20 januari in Diemen staan.

Vandaag nog een keer gebeld of ze al een concrete datum hadden en ik kreeg toen heel leuk de melding dat mijn Lynk & Co waarschijnlijk tussen januari en maart 2025 geleverd kan worden.

Gevraagd of hij dit goed zag en hij gaf aan dat dit klopt. Hij vroeg of ik de e-mail niet had gekregen over hun enorme vertraging..

Voor mij, na veel verhalen over de slechte service, absoluut geen Lynk & Co.

ps er werd mij verteld dat de e-mail over het rijbewijs is om te kijken of mensen nog echt serieus de Lynk en Co willen, ze controleren ook je leeftijd en hoe lang je je rijbewijs hebt. Ben je nog geen 21, heb je nog geen drie jaar je rijbewijs dan ga je uit de wachtrij.

[ Voor 15% gewijzigd door RobinPeek op 04-01-2024 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
En Gucchi, heb je je ZZTH inderdaad gekregen zoals afgesproken?? Heb je een nieuwe gekregen of is het een ouder model?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guchii
Potus62 schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:06:
En Gucchi, heb je je ZZTH inderdaad gekregen zoals afgesproken?? Heb je een nieuwe gekregen of is het een ouder model?
Ik heb een nieuwe gekregen met 3 km op de teller. De tank en batterij waren bij afhalen trouwens maar voor ongeveer de helft gevuld, wel jammer. Ik had wel ergens gelezen dat ze geen volle tank/batterij konden garanderen, maar alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
Guchii schreef op zondag 7 januari 2024 @ 09:23:
[...]

Ik heb een nieuwe gekregen met 3 km op de teller. De tank en batterij waren bij afhalen trouwens maar voor ongeveer de helft gevuld, wel jammer. Ik had wel ergens gelezen dat ze geen volle tank/batterij konden garanderen, maar alsnog.
batterij dat zou soms wat omslachtig kunnen worden maar een tank 99% vol
kom op zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterbl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 08:04
Ik kreeg vandaag voor de tweede keer de rijbewijs-mail. Proberen ze inderdaad zoveel mogelijk afvallers te creëren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
Peterbl schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 10:58:
Ik kreeg vandaag voor de tweede keer de rijbewijs-mail. Proberen ze inderdaad zoveel mogelijk afvallers te creëren?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/euBtYcxee4AYiNcXsAa2vJs6Jpk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VSWO399t5tTGxt1YxDADPMOY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Potus62
Nou in ieder geval fijn voor je dat je 'm al hebt Guchii en een nieuwe nog wel 😊. Ik heb nog steeds geen belletje gehad, zal mij benieuwen hoe lang het nog gaat duren. In ieder geval veel rijplezier met je 01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duvel_33
Ik heb de mail ook nogmaals gehad. Kun je ergens zien of die validatie vorige keer goed is gegaan?

Bastard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Duvel_33 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 15:00:
[...]

Ik heb de mail ook nogmaals gehad. Kun je ergens zien of die validatie vorige keer goed is gegaan?
In een eerdere mail gaven ze aan dat je hier inderdaad geen bevestiging van krijgt 7(8)7
Dus enige mogelijkheid is mailen/bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdeborst02
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb ook zo’n mail gehad. Wederom de check gedaan. Toch maar even gebeld en was eerder al binnen gekomen. Ik kon de mail als niet verzonden beschouwen. Ook maar gelijk even geinformeerd wat de status van mijn bestelling was die 1 mei 2023 ZMTH is besteld. Hij zei dat er weer mondjesmaat auto’s binnenkomen en ik hoog in de wachtrij stond. Dus ben benieuwd….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
Ik heb 'm vandaag ook gehad, die mail, maar dan in Spanje.

Dacht dat er beweging in m'n bestelling kwam - zou tussen 18/01 en 01/02 geleverd worden. Maar blijkt dat ze dus iedereen die mail hebben gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 13-06-2024
pdeborst02 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 21:48:
Ik heb ook zo’n mail gehad. Wederom de check gedaan. Toch maar even gebeld en was eerder al binnen gekomen. Ik kon de mail als niet verzonden beschouwen. Ook maar gelijk even geinformeerd wat de status van mijn bestelling was die 1 mei 2023 ZMTH is besteld. Hij zei dat er weer mondjesmaat auto’s binnenkomen en ik hoog in de wachtrij stond. Dus ben benieuwd….
Bijzonder, ik heb in april besteld met trekhaak en tegen mij zeggen ze dat er nog steeds niets binnenkomt met trekhaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Duvel_33
knockmulanane schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 11:53:
[...]

Bijzonder, ik heb in april besteld met trekhaak en tegen mij zeggen ze dat er nog steeds niets binnenkomt met trekhaak.
Same hier (besteld op 15 mei). Om eerlijk te zijn ga ik er langzaam vanuit dat het er nooit meer van gaat komen. Er zijn ook nog mensen die in januari '23 besteld hebben en nog geen auto voor de deur hebben staan.

Ik overweeg om een Lynk te gaan kopen. Afgelopen week eens gaan kijken. Valt me op dat er veel tussen staan met amper 8.000 km op de teller. Vraag me af waarom die niet gewoon nog een keer in de abonnementspoule worden ingebracht.

Overigens gaf de verkoper daar aan dat Lynk bewust stagneert om hun eigen succes wat te beteugelen. Hij gaf ook aan dat het onzin was dat ze niet konden leveren, want de productie en leveringen gaan gewoon door. Ook een trekhaak was geen probleem, deze konden zij er direct onder zetten.

:/

Bastard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
Duvel_33 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:38:
[...]

Same hier (besteld op 15 mei). Om eerlijk te zijn ga ik er langzaam vanuit dat het er nooit meer van gaat komen. Er zijn ook nog mensen die in januari '23 besteld hebben en nog geen auto voor de deur hebben staan.

Ik overweeg om een Lynk te gaan kopen. Afgelopen week eens gaan kijken. Valt me op dat er veel tussen staan met amper 8.000 km op de teller. Vraag me af waarom die niet gewoon nog een keer in de abonnementspoule worden ingebracht.

Overigens gaf de verkoper daar aan dat Lynk bewust stagneert om hun eigen succes wat te beteugelen. Hij gaf ook aan dat het onzin was dat ze niet konden leveren, want de productie en leveringen gaan gewoon door. Ook een trekhaak was geen probleem, deze konden zij er direct onder zetten.

:/
misschien juist om die reden omdat er anders teveel autos op de occasion markt komen en dan droppen hun eigen prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
boyette schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:58:
[...]

misschien juist om die reden omdat er anders teveel autos op de occasion markt komen en dan dropt de waarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrutzZz
  • Laatst online: 13-04 13:30
Vandaag nieuws gehad.
Verwachte leveringsdatum 05-02-2024 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twokker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 09:50
Wat was je besteldatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrutzZz
Eigenlijk 8 december. Maar ze deden geen bestelling in december uitvoeren. Dus hij is pas in januari besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
CrutzZz schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:02:
[...]

Eigenlijk 8 december. Maar ze deden geen bestelling in december uitvoeren. Dus hij is pas in januari besteld.
vorig jaar bedoel je neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrutzZz
boyette schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 23:03:
[...]

vorig jaar bedoel je neem ik aan
8 december 2023. Dus nu pas eerste week januari 2024 hebben ze de bestelling doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
CrutzZz schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 07:52:
[...]

8 december 2023. Dus nu pas eerste week januari 2024 hebben ze de bestelling doorgevoerd.
Dan is het lease of koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrutzZz
Zakelijke lease

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
  • Laatst online: 16-01-2024
Vandaag Mijn lease account opgezegd. Na jaar wachten nog niks gehoord. Vanochtend wel een Lynk gekocht tweedehands 2022 model. Erg blij mee en weinig km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sannemeijboom
  • Laatst online: 18-01-2024
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door Notna op 14-01-2024 12:38 . Reden: Spam; niet het juiste forum hiervoor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
Vandaag maar weer eens gebeld met L&C over de stand van zaken. Aangezien Guchii zijn ZZTH op 5 januari 2024 gekregen heeft. Ik heb mijn bestelling (ook een ZZTH) 5 dgn na Guchii gedaan (30 mei 2023). Echter wederom konden ze niks vertellen wat de eventuele leverdatum word. Zou snel gebeld kunnen worden, maar zou ook zomaar nog een maand of zelfs langer kunnen duren. Ze had totaal geen inzicht hoe de stand van zaken is omdat de vraag groot is. Het enige positieve nieuws wat ze kon zeggen, is dat ze nu met de bestellingen van mei 2023 bezig zijn. Ze vond het overigens vreemd dat Guchii een gloednieuwe 01 heeft gekregen, want volgens haar medeweten worden er momenteel alleen gebruikte wagens geleverd. Moedeloos wordt je er van 😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guchii
Potus62 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 17:26:
Vandaag maar weer eens gebeld met L&C over de stand van zaken. Aangezien Guchii zijn ZZTH op 5 januari 2024 gekregen heeft. Ik heb mijn bestelling (ook een ZZTH) 5 dgn na Guchii gedaan (30 mei 2023). Echter wederom konden ze niks vertellen wat de eventuele leverdatum word. Zou snel gebeld kunnen worden, maar zou ook zomaar nog een maand of zelfs langer kunnen duren. Ze had totaal geen inzicht hoe de stand van zaken is omdat de vraag groot is. Het enige positieve nieuws wat ze kon zeggen, is dat ze nu met de bestellingen van mei 2023 bezig zijn. Ze vond het overigens vreemd dat Guchii een gloednieuwe 01 heeft gekregen, want volgens haar medeweten worden er momenteel alleen gebruikte wagens geleverd. Moedeloos wordt je er van 😩
Op basis van jouw besteldatum, wat 5 dagen na die van mij is, zou je verwachten dat jouw ophaaldatum vlak na die van mij zou zijn. Geen idee hoe ze daar te werk gaan, maar het lijkt wel kriskras door elkaar te gaan. Aan de hand van het kenteken, is de inschrijving van mijn 01 in Nederland op 11 december 2023 geweest. Datum eerste tenaamstelling in Nederland is op de datum van ophalen: 5 januari 2023. Dus het is wel degelijk een nieuwe auto en er stonden in de hub nog meer nieuwere auto’s (dat kon ik zien aan de hand van de kentekens). Wel weer apart dat de dame zegt dat het vreemd is dat ik een nieuwe 01 heb gekregen 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackhol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08 16:48
Gisteren een belletje van Lynk&Co gemist, in de voicemail stond dat ze de levering wilde gaan inplannen. BZTH (12 juni besteld).

Na de melding van vertraging in december ben ik gaan rondkijken naar een andere auto.
uiteindelijk zijn de onvoorspelbaarheid in communicatie, de vertraging/push naar private lease en de verhalen uit de service&support bij dealers bij mij de reden geweest om nu toch nee ze zeggen.

Jammer, want het concept en idee achter de auto en aantrekkelijke prijs was iets wat me naar ze toetrok. nu lijken ze daar steeds meer afstand van te nemen.

Wie weet ooit eens als een leuk 2e handsje.

Hopelijk maak ik iemand anders blij met mijn vrijgekomen plekje.

Edit: Moet trouwens zeggen dat het opzeggen van een abbo (tot nu toe) nog nooit zo soepel & meegaand is gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door jackhol op 17-01-2024 15:51 . Reden: Lynk versie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
Gisteren een belletje van Lynk&Co gemist, in de voicemail stond dat ze de levering wilde gaan inplannen. (12 juni besteld).

Na de melding van vertraging in december ben ik gaan rondkijken naar een andere auto.
uiteindelijk zijn de onvoorspelbaarheid in communicatie, de vertraging/push naar private lease en de verhalen uit de service&support bij dealers bij mij de reden geweest om nu toch nee ze zeggen.

Jammer, want het concept en idee achter de auto en aantrekkelijke prijs was iets wat me naar ze toetrok. nu lijken ze daar steeds meer afstand van te nemen.

Wie weet ooit eens als een leuk 2e handsje.

Hopelijk maak ik iemand anders blij met mijn vrijgekomen plekje.

Edit: Moet trouwens zeggen dat het opzeggen van een abbo (tot nu toe) nog nooit zo soepel & meegaand is gegaan.

Mag ik vragen welke 01 jij besteld had? Ik heb een ZZTH besteld op abonnement. Toch vreemd weer, dat wanneer jij later als ik een bestelling geplaatst hebt, eerder gebeld word voor een inplanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
Toch maar weer even gebeld met L&C. Nu krijg ik als antwoord dat ze tot vrijdag bezig zijn met de wachtlijst. Ze gaan die lijst namelijk opschonen. Volgens die man zouden ze tot as vrijdag wachten om de mensen de kans te geven om hun rijbewijs te registreren bij hun. Blijkt volgens hem dat er toch nog een groot aantal mensen zijn die niet aan de voorwaarden voldoen zoals bv nog geen 21 jaar zijn of geen 3 jaar hun rbw hebben. Na vrijdag gaan ze de wachtlijst bijwerken met het schrappen van die mensen. Geeft ook aan dat mensen die NIET gereageerd hebben, òòk geschrapt worden vd lijst. Toch maar even laten checken of mijn registratie goed doorgekomen was, want had daar helemaal geen bevestiging van gekregen. Blijkt dus gelukkig van wel. Pas daarna zou voor mij meer bekend worden wanneer ik aan de beurt zou zijn. Ze zouden volgens hem daar nog wel 2 weken mee druk zijn. Echt een hele vreemde manier van werken hebben ze daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:49
Potus62 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 15:12:
Toch maar weer even gebeld met L&C. Nu krijg ik als antwoord dat ze tot vrijdag bezig zijn met de wachtlijst. Ze gaan die lijst namelijk opschonen. Volgens die man zouden ze tot as vrijdag wachten om de mensen de kans te geven om hun rijbewijs te registreren bij hun. Blijkt volgens hem dat er toch nog een groot aantal mensen zijn die niet aan de voorwaarden voldoen zoals bv nog geen 21 jaar zijn of geen 3 jaar hun rbw hebben. Na vrijdag gaan ze de wachtlijst bijwerken met het schrappen van die mensen. Geeft ook aan dat mensen die NIET gereageerd hebben, òòk geschrapt worden vd lijst. Toch maar even laten checken of mijn registratie goed doorgekomen was, want had daar helemaal geen bevestiging van gekregen. Blijkt dus gelukkig van wel. Pas daarna zou voor mij meer bekend worden wanneer ik aan de beurt zou zijn. Ze zouden volgens hem daar nog wel 2 weken mee druk zijn. Echt een hele vreemde manier van werken hebben ze daar.
Het opschonen van de lijst kan er deels ook mee te maken hebben dat ze nu bezig zijn met het aanpassen van bepaalde werkwijze/beleid (gezien het veranderen van de CEO). Misschien dat er in de komende weken/maanden "goede" veranderingen gaan plaatsvinden. Toen ik mijn Lynk kwam ophalen in Diemen 8 februari 2023 was ik verbaasd dat iemand aankwam met een rijbewijs dat hij net een jaar had en daardoor de Lynk niet mocht meenemen (dacht dat iedereen hier wel van op de hoogte zou zijn). Het opschonen van de lijst lijkt me dus ook wel goed om te doen. Wel zuur voor de mensen die de mail niet hebben gezien of eventueel zijn vergeten te reageren.

Wel bijzonder dat de levertijden in Duitsland/Spanje/Frankrijk nog steeds enkele weken tot maanden is tenopzichte van NL.

Update: ze zijn wel bezig met dingen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7aqMhXA25EsKcv0eJrIUB9tmZTQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BR31w9qXP3m349o4gnPgjVye.png?f=fotoalbum_large

Full electric model aanstaande?? :9 :+

[ Voor 9% gewijzigd door mprkooij op 17-01-2024 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSM2112
  • Laatst online: 08-06-2024
Zojuist mijn bestelling opgezegd.

Inmiddels een andere auto aangeschaft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barend K
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-09-2024
Full electric model aanstaande…?
Dat zal ongetwijfeld vooraf worden gegaan met een hoop publiciteit en dat zien we nu nog niet.
2024 duurt ook nog wel even.
Feit is wel dat in Diemen erg weinig auto’s op voorraad staan.
Een soort van actiemodel voorafgaande aan de introductie van de full electric 01 lijkt me niet ondenkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Barend K op 20-01-2024 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Barend K schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 19:45:
Full electric model aanstaande…?
Dat zal ongetwijfeld vooraf worden gegaan met een hoop publiciteit en dat zien we nu nog niet.
2024 duurt ook nog wel even.
Feit is wel dat in Diemen erg weinig auto’s op voorraad staan.
Een soort van actiemodel voorafgaande aan de introductie van de full electric 01 lijkt me niet ondenkbaar.
Full electric model was natuurlijk een grapje (gezien de emoji's erachter ;))
Ik zat meer te denken aan een betere "levertijd". Lynk heeft nu ook een nieuwe CEO. Misschien gaan er dingen veranderen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
mprkooij schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 21:37:
[...]

Full electric model was natuurlijk een grapje (gezien de emoji's erachter ;))
Ik zat meer te denken aan een betere "levertijd". Lynk heeft nu ook een nieuwe CEO. Misschien gaan er dingen veranderen...
De 02 komt toch naar Europa dus dat zal ongetwijfeld dit jaar worden..en die is full electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
boyette schreef op zondag 21 januari 2024 @ 00:03:
[...]

De 02 komt toch naar Europa dus dat zal ongetwijfeld dit jaar worden..en die is full electric
De 02 komt niet naar Europa. L&C komt met een specifiek model voor de Europese markt. Wel volledig elektrisch inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylboy043
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-04 16:14
Mijn BZTH besteld op 07-06-2023 komt eraan! De status op de website is veranderd naar: ‘De auto komt eraan.’ Dus ik verwacht binnenkort een telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Sylboy043 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 08:54:
Mijn BZTH besteld op 07-06-2023 komt eraan! De status op de website is veranderd naar: ‘De auto komt eraan.’ Dus ik verwacht binnenkort een telefoontje :)
Ben benieuwd, keep us posted! Zelf op 10-6 BZTH besteld dussssss, hoop dus ook binnenkort een bericht te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylboy043
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-04 16:14
hjsanders1 schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 13:07:
[...]

Ben benieuwd, keep us posted! Zelf op 10-6 BZTH besteld dussssss, hoop dus ook binnenkort een bericht te krijgen!
Ik mag hem 07-02 ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrutzZz
Waar ga je hem ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamashab
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-04-2024
Potus62 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 17:26:
Ik lees de topic nog af en toe, en ben zo verbaast door de wachttijden. Ik had op 9mei 2023 besteld en heb 27juli 2023 de auto opgehaald. Kan me niet voorstellen dat bestellingen van diezelfde maand nog steeds geen auto hebben🤯☹️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
@Tamashab Als jij het snapt, snap ik het ook.
Vandaag bericht gekregen van L&C.

Zie bericht hieronder wat ik kreeg:

We begrijpen dat je er ondertussen
wel een beetje moedeloos van
wordt. Helaas kunnen we nog geen
verandering zien je order. We hopen
uiteraard dat dit wel snel veranderd
omdat je al een flinke tijd aan het
wachten bent en het wordt wel eens
tijd dat je lekker in de 01 kan gaan
rijden.
We snappen dat het ook verwarrend
is om sommige mensen in een 01 te
zien rijden die na jou hebben
besteld. Het is momenteel zo dat
sommige orders bij toeval eerder
een 01 krijgen door de postcode die
ze hebben. Aangezien de maand tot
maandabonnementen in roulatie
werken kan het zijn dat iemand van
dezelfde postcode regio zijn
abonnement opzegt en dan kan het
gebeuren dat die order uiteindelijk
bij diegene terechtkomt.
Het is logistiek allemaal wat
ingewikkelder, maar we hopen dat
het niet lang meer voor je zal duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamashab
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-04-2024
Potus62 schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 11:47:
@Tamashab Als jij het snapt, snap ik het ook.
Vandaag bericht gekregen van L&C.

Zie bericht hieronder wat ik kreeg:

We begrijpen dat je er ondertussen
wel een beetje moedeloos van
wordt. Helaas kunnen we nog geen
verandering zien je order. We hopen
uiteraard dat dit wel snel veranderd
omdat je al een flinke tijd aan het
wachten bent en het wordt wel eens
tijd dat je lekker in de 01 kan gaan
rijden.
We snappen dat het ook verwarrend
is om sommige mensen in een 01 te
zien rijden die na jou hebben
besteld. Het is momenteel zo dat
sommige orders bij toeval eerder
een 01 krijgen door de postcode die
ze hebben. Aangezien de maand tot
maandabonnementen in roulatie
werken kan het zijn dat iemand van
dezelfde postcode regio zijn
abonnement opzegt en dan kan het
gebeuren dat die order uiteindelijk
bij diegene terechtkomt.
Het is logistiek allemaal wat
ingewikkelder, maar we hopen dat
het niet lang meer voor je zal duren
Pff wat een onzin bericht. Hopelijk heb je er in Januari nog 1. Ik zal iig voor je duimen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guchii
Tamashab schreef op donderdag 25 januari 2024 @ 04:36:
[...]

Ik lees de topic nog af en toe, en ben zo verbaast door de wachttijden. Ik had op 9mei 2023 besteld en heb 27juli 2023 de auto opgehaald. Kan me niet voorstellen dat bestellingen van diezelfde maand nog steeds geen auto hebben🤯☹️
2,5 maand later ophalen is wel vlot! Toen wij langs de flagship club in Amsterdam gingen (denk begin mei) zeiden ze dat de zwarte variant een levertijd van 5-6 maanden had. Blauw was toen 4-5 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrvatinl
Vandaag Lynk opgehaald in Diemen. (zakelijke bestelling via externe partner)
Levertijd ongeveer 10 dagen na bestelling bij LC.

Loods redelijk vol met lynkies. Die gene die ons hielp gaf aan dat er gewoonweg voorkeur gaat naar lease/verkoop.

Voorderest genieten van de auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvp
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 29-12-2024
Besteld op 14-07-2023, BZTK. Vandaag maar eens nagevraagd bij de klantenservice, zij zeggen nu levering begin of midden februari. Ik ben benieuwd, bij Lynk weet je het nooit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blauw zth abbo - besteld 23 juli 2023. Ik had 8 maanden als voorkeur opgegeven en verwachtte de auto dus in maart dit jaar. Maar gezien de chaotische indruk die ik hier krijg, vermoed ik dat wij misschien pas in augustus aan de beurt zijn. Ik las ook op de Lynk website dat de levertijd voor abbos is opgelopen tot 12-13 maanden. Enfin, voor ons geen probleem, wij rijden voorlopig door in onze Duster 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
Sinds gisteren is mijn status veranderd van "in behandeling" naar "de auto komt eraan"

Hoelang is het nu ongeveer wachten op een telefoontje van L&C voor een ophaaldatum? Heeft iemand een idee daarover? Is dit ook weer weken wachten 🤔

Zag overigens wel dat het een 2023 model is die ik toegewezen heb gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Potus62 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:18:
Sinds gisteren is mijn status veranderd van "in behandeling" naar "de auto komt eraan"

Hoelang is het nu ongeveer wachten op een telefoontje van L&C voor een ophaaldatum? Heeft iemand een idee daarover? Is dit ook weer weken wachten 🤔

Volgens mij wordt je dan binnen een paar dagen gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
Oké...laten we het hopen 🙏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaspertjee
En wanneer heb je besteld?

En welke auto? BZTH/ZZTH?
Potus62 schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:18:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Jaspertjee schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 11:40:
En wanneer heb je besteld?

En welke auto? BZTH/ZZTH?

[...]
30 mei 2023, ZZTH. (Vond ik terug in dit topic).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Potus62
@mprkooij inderdaad 😊 Nu maar hopen dat ik binnen nu en een paar dagen gebeld ga worden zoals Oizo1981 denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinPeek
De afgelopen dagen meerdere keren contact opgenomen met Lynk & Co. Via de chat en net weer telefonisch. Het bericht is iedere keer een beetje anders. Net telefonisch te horen gekregen dat ik hoogstwaarschijnlijk volgende week een telefoontje krijg om te laten weten dat m'n auto er is. Gaat om een maandabonnement, aangevraagd op 2 juli, zwart zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinPeek
Pff.. het blijft wel een soap hoor bij Lynk & Co. Gisteren dus telefonisch contact gehad en toen zag het er allemaal positief uit. Vandaag contact via de chat en deze medewerkster heeft geen idee of ik volgende week of over enkele maanden gebeld ga worden. Het is afhankelijk van wanneer bestaande klanten hun Lynk & Co opzeggen geeft ze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apaling
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 14-11-2024
Gisteren ook gebeld en kunnen of willen niets zeggen wanneer er een auto voor mij is.
10 juni besteld blauw zonder trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:34
Blijf het apart vinden dat aan de ene kant honderden auto's worden verkocht met lage km-standen en dat men aan de andere kant klanten maanden op nieuwe auto's laat wachten. De hele constructie geeft je geen recht op een nieuwe auto namelijk en zou juist zo moeten werken. Lijkt wel alsof er een vaste fabrieksoutput deze kant op komt die dan verdeeld wordt over de wachtlijst.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Señor Sjon schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 10:02:
Blijf het apart vinden dat aan de ene kant honderden auto's worden verkocht met lage km-standen en dat men aan de andere kant klanten maanden op nieuwe auto's laat wachten. De hele constructie geeft je geen recht op een nieuwe auto namelijk en zou juist zo moeten werken. Lijkt wel alsof er een vaste fabrieksoutput deze kant op komt die dan verdeeld wordt over de wachtlijst.
Ze geven onomwonden aan dat verkoop & lease de voorkeur hebben. Aangezien ze daar (ook) hele scherpe prijzen rekenen is de keuze blijkbaar snel gemaakt. Er werd hier aangegeven dat ze (nog) helemaal geen goede logistiek hebben om geretourneerde 01's opnieuw in M2M omloop te brengen. Verkopen is blijkbaar eenvoudiger.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guchii
Ik heb mijn 01 (ZZTH) inmiddels bijna een maand na ruim 7 maanden gewacht te hebben, maar ik vind het echt frappant dat er allerlei verschillende verhalen naar wachtende klanten wordt gecommuniceerd (zo was ik er ook één van). Ik zou deze medewerkers wel eens face-to-face aan een leugendetector willen hangen en vragen waarom ze allerlei verschillende dingen uitkramen en wat nou de échte verwachte leverperiode is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
Gisteren gebeld door L&C nadat ik een "boze" mail had gestuurd. Weet niet of het aan uw mail ligt, zei de medewerker, maar wss heeft dat ertoe geleid dat ik u blij kan maken dat er een auto aan uw profiel gekoppeld is. Word nu binnen ong. 10 dgn gebeld voor een afspraak om de auto op te halen. Model 2023 overigens. 30 mei 2023 besteld (ZZTH abonnement)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjsanders1
Guchii schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 12:50:
Ik heb mijn 01 (ZZTH) inmiddels bijna een maand na ruim 7 maanden gewacht te hebben, maar ik vind het echt frappant dat er allerlei verschillende verhalen naar wachtende klanten wordt gecommuniceerd (zo was ik er ook één van). Ik zou deze medewerkers wel eens face-to-face aan een leugendetector willen hangen en vragen waarom ze allerlei verschillende dingen uitkramen en wat nou de échte verwachte leverperiode is..
Dat is al sinds dag 1 het geval (alleen was toen de wachttijd veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer) en een "ziekte" waar (veel) meer bedrijven mee te maken hebben. Klantenservices zijn vaak behoorlijk slecht (getraind?), er is een grote doorloop en ik heb ook de indruk dat bij "jeugdigden" er minder belang wordt gehecht aan de juistheid van de info maar meer aan snelheid (waar vaak ook op gestuurd wordt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Potus62
Telefoontje gekregen van L&C. 21 februari mijn 01 ophalen. Is een nieuwe 😃... kenteken al bekend. Eindelijk na 9 maanden wachten is het zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrvatinl
Ik heb begrepen van een grote leasemaatschappij dat er voldoende nieuwe auto's beschikbaar zijn die nog op kenteken gezet moeten worden, maar dat de voorkeur gaat naar lange contracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
hrvatinl schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 20:21:
Ik heb begrepen van een grote leasemaatschappij dat er voldoende nieuwe auto's beschikbaar zijn die nog op kenteken gezet moeten worden, maar dat de voorkeur gaat naar lange contracten.
Ik denk dat L&C na de opstartfase en bijbehorende investeringen in de verhuurvloot even behoefte heeft om geld op te halen bij leasemaatschappijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjsanders1
Potus62 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 18:11:
Telefoontje gekregen van L&C. 21 februari mijn 01 ophalen. Is een nieuwe 😃... kenteken al bekend. Eindelijk na 9 maanden wachten is het zover.
en je hebt de aanvraag gedaan op.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potus62
@hjsanders1 op 30 mei 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinPeek
Ik snap ook wel dat ze de voorkeur geven aan de auto's verkopen of leasen voor een langere contractduur, dat lijkt me logisch. Maar vooral de communicatie is een hekelpunt. Dan nog kun je wel concreter communiceren wanneer er een auto aan komt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofi
  • Laatst online: 05-03-2024
Ook ik 31 mei 2023 besteld.
Totaal onduidelijk
Dan is het het kan elk moment komen
Dan is het we zijn bezig met de bestellingen van mei
En dan weer het is niet bekend
Want we kampen met grote vertraging
Wij kunnen niks zien behalve pending.

En ik had expres blauw zth besteld omdat dat sneller ging dan zwart dacht ik zo te lezen onder de mensen, maar dat lijkt nu niets meer uit te maken.
Pagina: 1 ... 26 ... 28 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)