In je account kun je gewoon zien wanneer je de bestelling hebt geplaatst.Musta schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:00:
[...]
Volgens mij was het tegen eind juni aan, maar weet het ook niet zeker meer. Moet als ik tijd heb ff weer gaan bellen om te vragen of er al wat duidelijkheid is en de sheet invullen
Ha je hebt gelijk, op de site kan ik 't wel zien maar niet in de app. Is van 23-6 blijkbaar, zwarte zonder trekhaakDSM2112 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 15:50:
[...]
In je account kun je gewoon zien wanneer je de bestelling hebt geplaatst.
:strip_exif()/f/image/jIT9SiMQOKmKf3lI7Ar0Nd3U.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik weet dus alleen niet meer of 't creditcard was of automatische incasso
[ Voor 46% gewijzigd door Musta op 30-10-2023 18:35 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Lijkt me een dure optie a €40/mnd om schade te voorkomen.Onokue schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 07:56:
[...]
Dat kan ik begrijpen, er zijn er namelijk ook mensen die de trekhaak bestellen omdat de auto van zichzelf ook afremt en vele lynk en co gebruikers die ik ken hierdoor bumber schaden hebben. een trekhaak zou dit in het nadeel van de achter liggende bestuurder wel helpen.
Daarom is er overigens ook een lange levertijd voor bumbers, kennis van me die moest 2/3 maanden wachten.
Levertijd blauwe bumper inmiddels 7 maanden

Dat is bijna net zo lang als een nieuwe auto 
Oizo1981 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:51:
[...]
Lijkt me een dure optie a €40/mnd om schade te voorkomen.
Haha dat is waar maar nog steeds een goede kopere optie dan al die lease wagens van nu in de prijs klasse van een vol optie SUV betaal je jezelf stuk.Oizo1981 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 20:51:
[...]
Lijkt me een dure optie a €40/mnd om schade te voorkomen.
550,- is voor mij wel de limiet. Mocht de maandelijkse prijs duurder worden voor de huidige gebruikers dan koop ik er gewoon een. Want ik vind 650+ voor een lease wagen neer leggen niet interessant en niet meer van deze tijd.
Zijn er mensen die besteld hebben in begin juni en nog steeds wachten op een orderbevestiging? Ik heb besteld op 15-06-2023 en tot de dag van vandaag nog geen bevestiging gehad. Op de website staat hij nog steeds op “in behandeling”
Ik heb 7 juni besteld en ook nog geen bevestiging gekregen. De wachttijd toen was 4-5 maanden dus zal niet meer lang duren hoop ikNab schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:23:
Zijn er mensen die besteld hebben in begin juni en nog steeds wachten op een orderbevestiging? Ik heb besteld op 15-06-2023 en tot de dag van vandaag nog geen bevestiging gehad. Op de website staat hij nog steeds op “in behandeling”
Ik heb 10 juni besteld. Vorige week nog gebeld met Lynk en ze blijven zeggen dat ik binnenkort, in ieder geval in november, gebeld ga worden om een afspraak te maken.Sylboy043 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:43:
[...]
Ik heb 7 juni besteld en ook nog geen bevestiging gekregen. De wachttijd toen was 4-5 maanden dus zal niet meer lang duren hoop ik
Ik heb 3 juni besteld en ik kreeg vandaag te horen dat ik begin december met geluk aan de beurt ben, ZZTH.Apaling schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:45:
[...]
Ik heb 10 juni besteld. Vorige week nog gebeld met Lynk en ze blijven zeggen dat ik binnenkort, in ieder geval in november, gebeld ga worden om een afspraak te maken.
De laatste keer dat ik belde werd er gezegd dat ze zich houden aan de levertijd van bestellen dus begin juni 5-6 maanden voor bzth en 6-7 maanden voor zzth. Waarbij ze uitgaan van de langste leverdatum.
Volgens mij stond er 4-5 maanden voor bzth en 5-6 maanden voor zzth.Bezemveger schreef op woensdag 1 november 2023 @ 07:58:
De laatste keer dat ik belde werd er gezegd dat ze zich houden aan de levertijd van bestellen dus begin juni 5-6 maanden voor bzth en 6-7 maanden voor zzth. Waarbij ze uitgaan van de langste leverdatum.
In ieder geval heb ik de mijne besteld op 29 juni (bzth), en ik kreeg bericht terug dat levering gepland stond voor eind december. Dus dat zou dan wel weer kloppen met 6 maanden.
[ Voor 5% gewijzigd door DSM2112 op 01-11-2023 09:32 ]
Dit is normaal.Nab schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 14:23:
ik heb 26 mei besteld en heb vorige week pas de status wijziging gehad met "auto komt eraan en vervolgens de zelfde dag nog een belletje gehad voor leveringsafspraak.
je hebt halverwege juni besteld. dus ik gok dat je eind nov begin dec wel bericht krijg!.
Dat geloof ik ook wel.Apaling schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:45:
[...]
Ik heb 10 juni besteld. Vorige week nog gebeld met Lynk en ze blijven zeggen dat ik binnenkort, in ieder geval in november, gebeld ga worden om een afspraak te maken.
Mijn ervaring 26mei besteld vorige week pas bericht met afleveringdatum gehad voor deze week.
je hebt begin juni besteld ik gok ook dat je eind nov begin dec bericht zal krijgen. meestal kan je de auto de week erna ophalen. geduld !. En niet teveel geloven wat de medewerkers zeggen. Want het is elke keer een ander verhaal.
Hoi ik zou er echter niet op rekenen, elke medewerker zegt iets anders.DSM2112 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:31:
[...]
Volgens mij stond er 4-5 maanden voor bzth en 5-6 maanden voor zzth.
In ieder geval heb ik de mijne besteld op 29 juni (bzth), en ik kreeg bericht terug dat levering gepland stond voor eind december. Dus dat zou dan wel weer kloppen met 6 maanden.
Uit mij ervaring gebeurd het pas als je in je account een chassisnr ziet.
De verschillende uitspraken van medewerkers brachten alleen frustraties.
Je hebt 29juni besteld dus ik gok eind dec. en keep in mind ik weet net zoveel als een medeweker, vrijwel niets dus ! ik geef dit enkel door mijn ervaring en aan de hand van leveringen die ik voorbij zie komen.
Levering is pas echt levering als je gebeld word om deze op te halen. alles buiten om dat is enkel een vage belofte die geen van de medewerkers kan na komen.
Ik heb 25 mei besteld, ZZTH en met abonnement. Tot op heden nog geen bevestigingsmail ontvangen, maar wel contact gehad waarbij ze aangeven te wachten op een identificatienummer en de verwachte levertijd was 19 okt - 2 nov.. Welke heb jij besteld?Onokue schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:59:
[...]
Dat geloof ik ook wel.
Mijn ervaring 26mei besteld vorige week pas bericht met afleveringdatum gehad voor deze week.
je hebt begin juni besteld ik gok ook dat je eind nov begin dec bericht zal krijgen. meestal kan je de auto de week erna ophalen. geduld !. En niet teveel geloven wat de medewerkers zeggen. Want het is elke keer een ander verhaal.
Ik heb blauw zth, 26 mei besteld. dus je zal snel aan te beurt zijn. voor zwart was er toen ik bestelde 1/2 maanden langer levertijd.Guchii schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:50:
[...]
Ik heb 25 mei besteld, ZZTH en met abonnement. Tot op heden nog geen bevestigingsmail ontvangen, maar wel contact gehad waarbij ze aangeven te wachten op een identificatienummer en de verwachte levertijd was 19 okt - 2 nov.. Welke heb jij besteld?
Veel plezier met je nieuwe wagen!
Onokue schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:58:
Auto opgehaald vandaag 2023 en 5km op de teller super dit. !
Contact met Lynk & Co, alle bestellingen lijken leveringsproblemen te hebben en worden uitgesteld. Nog niet bekend hoe lang dat gaat duren. Volgende week komt er vanuit Lynk definitief bericht (mail) en ook meer info mbt levertijden.
Wie weet zal het ook te maken hebben met de prijsverhoging om de druk ook zo te verlichten.. elke dag wordt de Kia ev6 weer aantrekkelijker..
Wie weet zal het ook te maken hebben met de prijsverhoging om de druk ook zo te verlichten.. elke dag wordt de Kia ev6 weer aantrekkelijker..
Ze zeggen tegen iedereen wat andersluukvkop schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:15:
Contact met Lynk & Co, alle bestellingen lijken leveringsproblemen te hebben en worden uitgesteld. Nog niet bekend hoe lang dat gaat duren. Volgende week komt er vanuit Lynk definitief bericht (mail) en ook meer info mbt levertijden.
Op de Facebook groep van Lynk geven al meerdere aan dit (per vandaag) te horen. Ben dus ook bang dat er wel een kern van waarheid in zit. Ook kijkende naar de excel lijst. Het is nog nooit zo langzaam gegaan. Wel zijn ze druk met 2021 modellen wisselen (ook met trekhaak).
Als je zoekt op de tenaamstellingen van de 01, zijn het er slechts 200 in september en oktober, terwijl begin dit jaar er 700+ waren. Ik gok op flinke leveringsproblemen en te veel aanmeldingen rond mei en juni.
Hopelijk lukt het om er nog wat van de maken want sinds de prijsverhoging ligt het aantal aanmeldingen hier op tweakers laag.
Hopelijk lukt het om er nog wat van de maken want sinds de prijsverhoging ligt het aantal aanmeldingen hier op tweakers laag.
Ik heb 30 mei besteld zmth, en tegen mij zeiden ze dat ik hem tussen 24 oktober en 7 november kon verwachten. Weer gebeld met ze, en nu zeggen ze dat mocht niet gezegd worden er is nog geen chassisnummer bekend we moeten daar op wachten. Ik vind het wel heel amateuristisch allemaal. Als ik een pizza bestel heb ik nog betere status updates.
Ik heb op 3 juni een zwarte zonder trekhaak besteld. Levertijd was toen 6 maanden.
Dat zou dus uitkomen op 3 december. Huidige leaseauto moet 15 december ingeleverd worden.
Ik wist dat het spannend was maar ik had wel verwacht goed op de hoogte te worden gehouden..
Elke keer spreek ik iemand anders en elke keer krijg ik weer een ander verhaal te horen.
Ik vind het echt geen prettig proces en zeker niet herhaling vatbaar.
Ik heb mezelf toegevoegd aan het overzicht.
Dat zou dus uitkomen op 3 december. Huidige leaseauto moet 15 december ingeleverd worden.
Ik wist dat het spannend was maar ik had wel verwacht goed op de hoogte te worden gehouden..
Elke keer spreek ik iemand anders en elke keer krijg ik weer een ander verhaal te horen.
dat is leasen of lenen?LBLS schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:27:
Ik heb op 3 juni een zwarte zonder trekhaak besteld. Levertijd was toen 6 maanden.
met lease zit het wel goed die komt op tijd
Nee, een abbo (lenen).boyette schreef op maandag 13 november 2023 @ 11:59:
[...]
dat is leasen of lenen?
met lease zit het wel goed die komt op tijd
Heb er slapeloze nachten van haha.
herkenbaar. ik heb net een aanvraag gedaan bij Skoda voor een tijdelijke auto op abonnement. Kan vanmiddag al bij een dealer terecht. Mooie overbrugging tot de Lynk er is. Helaas niet hybride, maar daar kan ik vanwege het lagere maandbedrag wel mee leven. ik heb 19 juni besteld en uiterste levertijd was 19 december. Na contact vandaag verwachten ze niet dat hij dan al binnen is. Dat zal volgens de Lynk rep volgend jaar worden. wanneer kon ze niet aangeven. Op de vraag of hij in mei er al is (want dan heb ik mn vakantie gepland) kon ze ook geen antwoord geven.LBLS schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:12:
[...]
Nee, een abbo (lenen).
Heb er slapeloze nachten van haha.
Dat is een goede tip! Ik ga er gelijk even naar kijken.luukvkop schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:24:
[...]
herkenbaar. ik heb net een aanvraag gedaan bij Skoda voor een tijdelijke auto op abonnement. Kan vanmiddag al bij een dealer terecht. Mooie overbrugging tot de Lynk er is. Helaas niet hybride, maar daar kan ik vanwege het lagere maandbedrag wel mee leven. ik heb 19 juni besteld en uiterste levertijd was 19 december. Na contact vandaag verwachten ze niet dat hij dan al binnen is. Dat zal volgens de Lynk rep volgend jaar worden. wanneer kon ze niet aangeven. Op de vraag of hij in mei er al is (want dan heb ik mn vakantie gepland) kon ze ook geen antwoord geven.
Daarnaast vreemd weer dat ze jou vertellen dat ze 19 december niet gaan halen aangezien ze mij maar blijven vertellen dat ze er ECHT geen zicht op hebben en dat ze echt pas wat kunnen zien als er een chassisnummer aan mijn account wordt gekoppeld..
met lenen ga er maar vanuit dat ze dat niet halenLBLS schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:50:
[...]
Dat is een goede tip! Ik ga er gelijk even naar kijken.
Daarnaast vreemd weer dat ze jou vertellen dat ze 19 december niet gaan halen aangezien ze mij maar blijven vertellen dat ze er ECHT geen zicht op hebben en dat ze echt pas wat kunnen zien als er een chassisnummer aan mijn account wordt gekoppeld..
Net met Lync gebeld over mijn bestelling (BMTH) van maart 2023. Leveringsdatum nog onbekend. Ze hopen “Binnenkort” meer duidelijkheid te kunnen geven over een afleveringsdatum…..
Ik heb mijn bestelling geannuleerd hetgeen overigens direct per mail werd bevestigd.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd hetgeen overigens direct per mail werd bevestigd.
Volvo XC40 P8
Toevallig net gekeken voor dat Skoda abonnement. Is het echt maandelijks opzegbaar? Ben benieuwd hoe snel dat allemaal gaat, want ik was zelf wel geïnteresseerd in een Kamiq tot de lynk zou komenluukvkop schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:24:
[...]
herkenbaar. ik heb net een aanvraag gedaan bij Skoda voor een tijdelijke auto op abonnement. Kan vanmiddag al bij een dealer terecht. Mooie overbrugging tot de Lynk er is. Helaas niet hybride, maar daar kan ik vanwege het lagere maandbedrag wel mee leven. ik heb 19 juni besteld en uiterste levertijd was 19 december. Na contact vandaag verwachten ze niet dat hij dan al binnen is. Dat zal volgens de Lynk rep volgend jaar worden. wanneer kon ze niet aangeven. Op de vraag of hij in mei er al is (want dan heb ik mn vakantie gepland) kon ze ook geen antwoord geven.
Ai ai, zelf heb ik 15 mei besteld, 3 weken geleden eens gebeld. Toen gaf de medewerker aan binnen 2 weken de bestellers met een trekhaak te kunnen informeren. Ik begin me langzaam af te vragen of ze überhaupt wel geleverd gaan worden. Medewerker die ik aan de lijn had gaf aan dat er iets was met het onderstel van de Lynk in combi met een trekhaak.XC40_P8 schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:17:
Net met Lync gebeld over mijn bestelling (BMTH) van maart 2023. Leveringsdatum nog onbekend. Ze hopen “Binnenkort” meer duidelijkheid te kunnen geven over een afleveringsdatum…..
Helaas heb ik wel een trekhaak nodig icm een caravan. Dacht eerst als ik hem maar voor het nieuwe 'caravanseizoen' ga krijgen dan vind ik het prima. Tot die tijd gebruik ik mijn huidige auto nog wel. Zul je net zien dat de auto sinds vorige week in de garage staat en het maar de vraag is of ze die nog tegen acceptabele kosten kunnen repareren.
Toch maar rustig eens gaan oriënteren op alternatieven voor wat betreft auto's met een minimaal trekgewicht van 1800 kg.
Bastard
Als er iets zou zijn met het onderstel van de Lynk icm een trekhaak zou je toch verwachten dat ze alles met trekhaak terugroepen? Er blijven helaas teveel verschillende dingen worden gezegd door de klantenservice.
Op 20-04 besteld (blauw met trekhaak), levering zou augustus zijn. In juli een mail ontvangen dat er helaas vertraging is en er naar schatting in oktober geleverd gaat worden. Eind oktober kreeg ik tijdens het na vragen te horen dat er een auto klaar stond in Zeebrugge, al gauw bleek dit niet te kloppen en kreeg ik te horen dat ze nog wachten op 2 boten met auto's met oa trekhaak. Er komt elke keer een ander verhaal dus ik bel elke 2 weken een keer om te horen of er een update is en vraag al niet eens meer naar een reden. Enige wat ik nu telkens hoor is '' u hoort zo spoedig mogelijk van ons''. Dat is in ieder geval een beter antwoord dan telkens een ander verhaal wat niet blijkt te kloppen.
We wachten dus maar af.
Op 20-04 besteld (blauw met trekhaak), levering zou augustus zijn. In juli een mail ontvangen dat er helaas vertraging is en er naar schatting in oktober geleverd gaat worden. Eind oktober kreeg ik tijdens het na vragen te horen dat er een auto klaar stond in Zeebrugge, al gauw bleek dit niet te kloppen en kreeg ik te horen dat ze nog wachten op 2 boten met auto's met oa trekhaak. Er komt elke keer een ander verhaal dus ik bel elke 2 weken een keer om te horen of er een update is en vraag al niet eens meer naar een reden. Enige wat ik nu telkens hoor is '' u hoort zo spoedig mogelijk van ons''. Dat is in ieder geval een beter antwoord dan telkens een ander verhaal wat niet blijkt te kloppen.
We wachten dus maar af.
Duvel_33 schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:39:
[...]
Ai ai, zelf heb ik 15 mei besteld, 3 weken geleden eens gebeld. Toen gaf de medewerker aan binnen 2 weken de bestellers met een trekhaak te kunnen informeren. Ik begin me langzaam af te vragen of ze überhaupt wel geleverd gaan worden. Medewerker die ik aan de lijn had gaf aan dat er iets was met het onderstel van de Lynk in combi met een trekhaak.
Helaas heb ik wel een trekhaak nodig icm een caravan. Dacht eerst als ik hem maar voor het nieuwe 'caravanseizoen' ga krijgen dan vind ik het prima. Tot die tijd gebruik ik mijn huidige auto nog wel. Zul je net zien dat de auto sinds vorige week in de garage staat en het maar de vraag is of ze die nog tegen acceptabele kosten kunnen repareren.
Toch maar rustig eens gaan oriënteren op alternatieven voor wat betreft auto's met een minimaal trekgewicht van 1800 kg.
Ik heb net een afspraak voor een Kamiq gehad, is zeker maandelijks opzegbaar. Ik krijg, mits goedkeuring, een auto die nu nog in de fabriek staat. Levering binnen 2/3 weken, en dat is dan lang. Ook wat extra opties (groter scherm en parkeer sensoren) verwachte prijs is 510 de maand. Tot de Lynk er is een hele goeie optie. Verkoper gaf ook al aan dat dit veel vaker gebeurd. Ik hoop in ieder geval over 3 weken lekker in een Skoda te rijden tot de kamiq er isBezemveger schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:36:
[...]
Toevallig net gekeken voor dat Skoda abonnement. Is het echt maandelijks opzegbaar? Ben benieuwd hoe snel dat allemaal gaat, want ik was zelf wel geïnteresseerd in een Kamiq tot de lynk zou komen
wat iedereen hierboven aangeeft klopt. Ik had 19 Januari een BMTH besteld en die ook na alle vertragingen pas 9 October gekregen puur door geluk dat iemand er een had ingeleverd volgens mij. De auto zelf was zowel van binnen als van buiten behoorlijk vies en niet nieuw.
De klantenservice in mijn ervaring kan je gewoon niks vertellen, Dat gaat pas leven nadat er een auto is gekoppeld aan je account en dat kunnen zij niet regelen of inzien. Het enige wat hielp is dat ik soms sporadisch werd doorverbonden met de back office die wat meer konden zien.
Zoek maar op Trekhaak Saga in dit topic als je het hele verhaal wil inzien.
De klantenservice in mijn ervaring kan je gewoon niks vertellen, Dat gaat pas leven nadat er een auto is gekoppeld aan je account en dat kunnen zij niet regelen of inzien. Het enige wat hielp is dat ik soms sporadisch werd doorverbonden met de back office die wat meer konden zien.
[ Voor 6% gewijzigd door Mjelnir op 13-11-2023 15:29 ]
Hoeveel km stond er op toen je hem kreeg? En hoe bevalt ie nu je hem een paar weken hebt?
Mjelnir schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:29:
wat iedereen hierboven aangeeft klopt. Ik had 19 Januari een BMTH besteld en die ook na alle vertragingen pas 9 October gekregen puur door geluk dat iemand er een had ingeleverd volgens mij. De auto zelf was zowel van binnen als van buiten behoorlijk vies en niet nieuw.
Lynk & Co wordt weer duurder!
[ Voor 36% gewijzigd door boyette op 13-11-2023 17:57 ]
Ik heb een bzth op 10 juni besteld. Vandaag weer gebeld met Lynk maar kunnen niks zinnigs zeggen wanneer de Lynk geleverd kan worden. Mijn leasecontract loopt af op 24 november. Langs de Skoda dealer geweest en vanaf 24 november rij ik in een Kamiq met maandabonnement . Als ik opzeg voor 24 december loopt het abonnement af op 24 januari. Hoop dan wel dat de Lynk dan beschikbaar is.
[ Voor 19% gewijzigd door Apaling op 13-11-2023 20:42 ]
Ik hopelijk ook! Maar mijn kamiq staat op dit moment nog in de fabriek in Tsjechië. Nu geloof ik Skoda wel als ze mij vertellen dat ik nog in november rij. En mocht er toch wat mis gaan, ze hadden de leen auto al zo goed als klaar staan. Op die manier is wachten op de lynk ook beter te doen. Zeker omdat ik nu een 2 persoons transit rij uit 2005 (sinds maart😅)Apaling schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:39:
Ik heb een bzth op 10 juni besteld. Vandaag weer gebeld met Lynk maar kunnen niks zinnigs zeggen wabneer de Lynk geleverd kan worden. Mijn leasecontract loopt af op 24 november. Langs de Skoda dealer geweest en op 24 november rij ik in een Kamiq met maandabonnement.
De Skoda dealer in Goes had er 2 beschikbaar voor abonnement. Een schakel en een automaat.
[ Voor 4% gewijzigd door Apaling op 13-11-2023 20:46 ]
Wat is een bzth? Een blauwe variant?Apaling schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:39:
Ik heb een bzth op 10 juni besteld. Vandaag weer gebeld met Lynk maar kunnen niks zinnigs zeggen wanneer de Lynk geleverd kan worden. Mijn leasecontract loopt af op 24 november. Langs de Skoda dealer geweest en vanaf 24 november rij ik in een Kamiq met maandabonnement . Als ik opzeg voor 24 december loopt het abonnement af op 24 januari. Hoop dan wel dat de Lynk dan beschikbaar is.
Ik kreeg afgelopen vrijdag te horen dat er een vertraging zit bij de bestellingen van mei en dat dat natuurlijk ook doorwerkt naar de bestellingen van juni. Hij zei ga maar uit van eind december (13 juni besteld). Degene aan de tel zei trouwens dat er deze week een mail verstuurd zou worden over de vertraging, maar ze zeggen volgens mij allemaal wat anders...
Ze zeggen allemaal wat anders.. die van mij kon niet eens met zekerheid zeggen of m’n blauwe zonder trekhaak in mei binnen was..Musta schreef op maandag 13 november 2023 @ 21:02:
[...]
Wat is een bzth? Een blauwe variant?
Ik kreeg afgelopen vrijdag te horen dat er een vertraging zit bij de bestellingen van mei en dat dat natuurlijk ook doorwerkt naar de bestellingen van juni. Hij zei ga maar uit van eind december (13 juni besteld). Degene aan de tel zei trouwens dat er deze week een mail verstuurd zou worden over de vertraging, maar ze zeggen volgens mij allemaal wat anders...
Bzth staat idd voor blauw zonder trekhaak. Je hebt dus ook zmth zwart met trekhaak bijvoorbeeld.
9k gereden toen ik hem kreeg. Tot nu toe bevalt die goed rijd veel elektrisch voor de lokale ritjes en dan op snelweg accu sparen totdat ik weet dat ik verder elektrisch thuis kom dan weer hybride of pure mode.knockmulanane schreef op maandag 13 november 2023 @ 16:12:
Hoeveel km stond er op toen je hem kreeg? En hoe bevalt ie nu je hem een paar weken hebt?
[...]
Hi, mag ik vragen voor welke maandprijs?Apaling schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:39:
En heb je er eventueel extra opties op?
Het ligt aan de opties, en de kamiq is duurder dan een fabia. Maar het gaat ongeveer 500/510 euro kosten. Daarvoor heb ik een ambition met als opties een groter midden scherm en parkeersensoren. Het is zeker geen Lynk, maar voorlopig zeker goed genoeg.LBLS schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 10:19:
[...]
Hi, mag ik vragen voor welke maandprijs?
En heb je er eventueel extra opties op?
Mag ik vragen welke dealer het is? Vanuit muntstad (Utrecht) kreeg ik te horen dat ook de Skoda abbo auto’s pas half februari konden komen, dus ik ben op dit moment met alles tevreden.luukvkop schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:01:
[...]
Het ligt aan de opties, en de kamiq is duurder dan een fabia. Maar het gaat ongeveer 500/510 euro kosten. Daarvoor heb ik een ambition met als opties een groter midden scherm en parkeersensoren. Het is zeker geen Lynk, maar voorlopig zeker goed genoeg.
Ik heb in augustus ook een Skoda Fabia abo genomen om de wachttijd te overbruggen.. Die van mij loopt via Auto Hoogenboom (Rotterdam e.o.), maar wel via de Skoda website geregeld.Bezemveger schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:17:
[...]
Mag ik vragen welke dealer het is? Vanuit muntstad (Utrecht) kreeg ik te horen dat ook de Skoda abbo auto’s pas half februari konden komen, dus ik ben op dit moment met alles tevreden.
Houden we er rekening mee dat dit topic over levertijden en bestellingen van de Lynk & Co 01 gaat; niet waar de lokale Skoda dealer te vinden is?
Ik zal Lynk eens bellen morgen welk alternatief zij aanbevelen om de absurd lange wachttijd te overbruggen dan is het weer on topicNotna schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:46:
[mbr] Houden we er rekening mee dat dit topic over levertijden en bestellingen van de Lynk & Co 01 gaat; niet waar de lokale Skoda dealer te vinden is?[/]
Met zo weinig nieuws vanuit Lynk moeten we iets.. hoop dat je positief nieuws krijgt!boyette schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:13:
[...]
Ik zal Lynk eens bellen morgen welk alternatief zij aanbevelen om de absurd lange wachttijd te overbruggen dan is het weer on topic
Ik heb Lynk & Co recent een bericht via Facebook gestuurd. Op de vraag wat de nieuwe verwachting is wanneer de auto wordt geleverd, ontving ik het volgende:
‘That's a very understandable question. Only until the fleet manager has assigned a 01 to your order, we can specifically predict a time frame in which we will deliver the car to you. Until then it's very hard to say, it could mean that you will have to wait until May next year before we have a car for you, or sooner but that is not something we can promise. We're sorry for your inconvenience.’
ZZTH op 25 mei besteld, eerste verwachte leverdatum was 19 oktober - 2 november..
‘That's a very understandable question. Only until the fleet manager has assigned a 01 to your order, we can specifically predict a time frame in which we will deliver the car to you. Until then it's very hard to say, it could mean that you will have to wait until May next year before we have a car for you, or sooner but that is not something we can promise. We're sorry for your inconvenience.’
ZZTH op 25 mei besteld, eerste verwachte leverdatum was 19 oktober - 2 november..
Ondertussen… de fleet manager…Guchii schreef op woensdag 15 november 2023 @ 18:09:
Ik heb Lynk & Co recent een bericht via Facebook gestuurd. Op de vraag wat de nieuwe verwachting is wanneer de auto wordt geleverd, ontving ik het volgende:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/90srwxmzpgSXiOslhRf0FMYt.jpg?f=user_large)
Bij jullie ook de prijs van de bestelling verlaagd naar 0 euro? En hoorde zelfs dat sommige bestellingen waren geannuleerd..Oizo1981 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 07:18:
[...]
Ondertussen… de fleet manager…
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/lUt9eGHvKQq1gXCpurwJ5CG9.jpg?f=fotoalbum_large)
[quote]luukvkop schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:51:luukvkop schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:51:
[...]
Bij jullie ook de prijs van de bestelling verlaagd naar 0 euro? En hoorde zelfs dat sommige bestellingen waren geannuleerd..[Afbeelding]
[...]
Bij mij ook €0…
Bij wie waren deze bestellingen geannuleerd?luukvkop schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:51:
[...]
Bij jullie ook de prijs van de bestelling verlaagd naar 0 euro? En hoorde zelfs dat sommige bestellingen waren geannuleerd..[Afbeelding]
Mijn order is ook op 0 gezet, wat zou dit betekenen?
Ik neem aan een jaar gratis rijden ter compensatie voor het lange wachten...a.flex schreef op donderdag 16 november 2023 @ 14:50:
[...]
Bij wie waren deze bestellingen geannuleerd?
Mijn order is ook op 0 gezet, wat zou dit betekenen?
Bij mij overigens ook op € 0,-
Bastard
Bij mij ook naar 0,00 maar staat nog wel in behandeling….
[ Voor 68% gewijzigd door pdeborst02 op 16-11-2023 15:52 ]
Hahahahaha, gratis rijden ter compensatie 😂Duvel_33 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 15:44:
[...]
Ik neem aan een jaar gratis rijden ter compensatie voor het lange wachten...
Bij mij overigens ook op € 0,-
Maar bij mij ook op € 0,- overigens.. Ik zal Lynk & Co eens dm’en.
Hier ook op 0,-.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat dit bedrag nooit echt betaald is. Deze betaling is namelijk nooit van je creditcard afgeschreven en dus ook niet voldaan. Ben benieuwd waarom ze dat nu pas aanpassen.
Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat dit bedrag nooit echt betaald is. Deze betaling is namelijk nooit van je creditcard afgeschreven en dus ook niet voldaan. Ben benieuwd waarom ze dat nu pas aanpassen.
luukvkop schreef op donderdag 16 november 2023 @ 13:51:
[...]
Ik ga mijn aanvraag annuleren. Nog steeds geen nieuws en ook nog steeds geen zinnig antwoord.
3 december is de levertijd om, ik ga er niet meer op zitten wachten.
Al zou de auto nog komen, ben ik niet gediend van de manier waarop dit allemaal gaat en ben ik ook het vertrouwen kwijt mocht er ooit stront aan de knikker komen, dan heb ik dus met deze klantenservice te maken? Nee dankje. Heb al een andere auto ook, ik heb al getekend en die mag ik binnen 4 weken ophalen. Zo kan het ook!
Heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal z.s.m. jullie auto ontvangen!
Al zou de auto nog komen, ben ik niet gediend van de manier waarop dit allemaal gaat en ben ik ook het vertrouwen kwijt mocht er ooit stront aan de knikker komen, dan heb ik dus met deze klantenservice te maken? Nee dankje. Heb al een andere auto ook, ik heb al getekend en die mag ik binnen 4 weken ophalen. Zo kan het ook!
Heel veel succes en ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal z.s.m. jullie auto ontvangen!
Ik sluit me aan in de rij. Vandaag de lynk geannuleerd en een auto gekocht. Ik moest ook via de telefoon annuleren en begreep van de medewerkers dat ik niet de enige was. Was nog steeds flinke onduidelijkheid over de leveringen en de prijsverhoging leek haar wel voor de hand liggend voor alle abonnees.LBLS schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 12:45:
Ik ga mijn aanvraag annuleren. Nog steeds geen nieuws en ook nog steeds geen zinnig antwoord.
Na wat rekenwerk en nieuwe vergoeding van werk was een eigen auto toch een betere keus, maar had ook graag in de lynk willen rijden als dat bedrijf fatsoenlijk kon communiceren.. nu 5 dagen wachten op m’n 320i
Ook ik heb gisteren geannuleerd. Blauw met trekhaak op 15 mei besteld en nog steeds geen enkele datum bekend. Ga nu private lease voor een hyundai kona electric. Met subsidie net 600€ en snel leverbaar.
Vandaag ook gekregen inderdaad (gisteren werd me per telefoon nog bevestigd dat de levertermijn ca 6 maanden is (10-6 besteld)). Uiteraard is het me wel bekend dat de chaos/wanorde best groot is bij L&C maar ze maken het inmiddels best bont.....
Net iemand van Lynk gesproken. Hij gaf aan dat dit ook is in de hoop dat mensen hun order annuleren. ik heb 19-06 besteld en heb de auto 21 mei echt nodig ivm vakantie. Hij gaf wel aan dat dit wel moet lukken en ze in februari waarschijnlijk een auto kunnen toewijzen.
Het blijft wel lynk, dus ik ben blij dat ik tijdelijk wat anders heb geregeld.
Het blijft wel lynk, dus ik ben blij dat ik tijdelijk wat anders heb geregeld.
Was dit er een met een trekhaak? Ik heb nog geen mailtje ontvangen namelijk 17-7-2023 besteld BZTHNab schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:19:
Vandaag deze belachelijke mail gekregen. Besteld op 15-06-23. Ongelofelijk ook de typfouten.B[Afbeelding]
Ik heb ook geen mail gehad, besteld op 29-06-23 BZTH
Hier ook nog geen mail, op 23 6 besteld en een zwarte zonder trekhaak. Zzth dus?
10 juni besteld, bzth, en wel een mail gehad
Toevallig net voor de mail binnen kwam een mailtje gestuurd naar de helpdesk met de vraag of ze info hadden over mijn order.
Ze gaf aan dat hij gepland stond voor einde deze maand te leveren, maar dat er wel wat vertragingen waren op de order van juni en juli.
Het mailtje wat blijkbaar meerdere hebben gekregen over de 12 maanden vertraging wordt dus in mijn geval ook weer tegen gesproken.
Ik ben van plan eens met de Bovag te bellen, eens kijken wat ze ervan vinden. Vooral de verwijzing naar: als je er wel eentje snel wil moet je maar de private lease in gaan, is iets wat dwars zit. Het voelt gewoon als mensen naar het andere verdienmodel duwen.
Ze gaf aan dat hij gepland stond voor einde deze maand te leveren, maar dat er wel wat vertragingen waren op de order van juni en juli.
Het mailtje wat blijkbaar meerdere hebben gekregen over de 12 maanden vertraging wordt dus in mijn geval ook weer tegen gesproken.
Ik ben van plan eens met de Bovag te bellen, eens kijken wat ze ervan vinden. Vooral de verwijzing naar: als je er wel eentje snel wil moet je maar de private lease in gaan, is iets wat dwars zit. Het voelt gewoon als mensen naar het andere verdienmodel duwen.
Totdat de mail naar je wordt verstuurd heeft de klantenservice die info niet bij je account (was bij mij ook het geval). Er is volgens mij geen sprake van 12 maar eerder 6 maanden uitstel. Verwijzen naar de lease is idd raar maar de (zeer uitgebreidde, snelle en vriendelijke) uitleg was dat de "M2M poel" waar ze uit putten te klein is om aan de vraag te voldoen. Op mijn vraag waarom er dan maar liefst 500+ te koop staan was het antwoord dat die niet meer voldeden voor de verhuur. De medewerkers van de klantenservice zijn zelf ook "not amused" en hebben L&C gevraagd er snel iets aan te doen (net als de erg hoge service tarieven). Maar een snelle oplossing zal er waarschijnlijk niet komen....jackhol schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:58:
Toevallig net voor de mail binnen kwam een mailtje gestuurd naar de helpdesk met de vraag of ze info hadden over mijn order.
Ik denk dat als je belt ze wel degelijk kunnen zien dat er (ook) bij jou vertraging is (mits je de "vertragingsmail) hebt gehadjackhol schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:39:
Toch interessant dat ze dat dan wel in het antwoord terug zetten.
Maar ze zullen het gaan zien.
[Afbeelding]
Edit: spelvout
Zzth vanaf 28 juni besteld
. Inmiddels ook opgezegd en een EV6 in bestelling
Veel succes nog!!

Veel succes nog!!
Begin mei blauw met trekhaak (b2b) besteld. Afgelopen week nog tel en chat contact gehad, kon nog wel 3 maand duren. Zit ‘m in de trekhaak.
Wij gaan 2 maanden+ naar het buitenland per 31/1/24 en hebben een Lynk & Co. Is er iemand geïnteresseerd om deze voor die periode alvast te rijden, voordat je een eigen krijgt?
Betreft regio Driebergen-Rijssenburg (Utrecht).
Groeten, Sanne
Betreft regio Driebergen-Rijssenburg (Utrecht).
Groeten, Sanne
Heb deze week ook nog even contact gehad in het kader van de bestelde Lynk&Co medio mei (BMTH).
Eerder kreeg ik te horen dat er iets mis was met het onderstel van de auto waardoor de trekhaak niet gemonteerd kon worden. Deze keer kreeg ik te horen dat er iets mis is met de kabelboom behorende bij de trekhaak en dat men dat in China niet opgelost krijgt.
Wat hierboven ook wordt aangegeven, het zou zomaar nog eens 3 maanden kunnen duren. Maar ook 3 weken of misschien wel 6 maanden. Kreeg in elk geval de indruk dat de medewerker van de klantenservice er ook stevig van baalde. Kan ik me wel voorstellen met al die vragen die men krijgt.
De medewerker gaf overigens aan dat je de meeste kans had om een auto geleverd te krijgen was als er 1 terugkwam die nog geschikt was voor de poule. Maar goed, dat is dan ook afwachten.
Vroeg me wel af of er überhaupt 2023 auto's zijn geleverd met een trekhaak? Of is 2022 het laatste model wat geleverd is met trekhaak? Weet iemand dat?
Eerder kreeg ik te horen dat er iets mis was met het onderstel van de auto waardoor de trekhaak niet gemonteerd kon worden. Deze keer kreeg ik te horen dat er iets mis is met de kabelboom behorende bij de trekhaak en dat men dat in China niet opgelost krijgt.
Wat hierboven ook wordt aangegeven, het zou zomaar nog eens 3 maanden kunnen duren. Maar ook 3 weken of misschien wel 6 maanden. Kreeg in elk geval de indruk dat de medewerker van de klantenservice er ook stevig van baalde. Kan ik me wel voorstellen met al die vragen die men krijgt.
De medewerker gaf overigens aan dat je de meeste kans had om een auto geleverd te krijgen was als er 1 terugkwam die nog geschikt was voor de poule. Maar goed, dat is dan ook afwachten.
Vroeg me wel af of er überhaupt 2023 auto's zijn geleverd met een trekhaak? Of is 2022 het laatste model wat geleverd is met trekhaak? Weet iemand dat?
Bastard
Bijzonder verhaal want trekhaak wordt er gewoon hier in NL onder gezet.Duvel_33 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 11:26:
Heb deze week ook nog even contact gehad in het kader van de bestelde Lynk&Co medio mei (BMTH).
Tsja, het kan dan natuurlijk nog steeds zijn dat er een fout in de kabelboom zit op de nieuwere modellen. Vandaar ook dat ik me afvroeg wat het laatste model was wat in NL met trekhaak geleverd is.Oizo1981 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:18:
[...]
Bijzonder verhaal want trekhaak wordt er gewoon hier in NL onder gezet.
Bastard
Begin juni besteld en geen trekhaak....zou nu Q2 2024 worden. Die trekhaak is een beetje een smoesje volgens mij want bij mij is/was het de omvang van de totale poule waar ze uit putten.Hozala schreef op maandag 27 november 2023 @ 22:49:
Begin mei blauw met trekhaak (b2b) besteld. Afgelopen week nog tel en chat contact gehad, kon nog wel 3 maand duren. Zit ‘m in de trekhaak.
[ Voor 10% gewijzigd door hjsanders1 op 29-11-2023 11:17 ]
Na de 2de uitstel naar 20 Januari 2024 wegens geen trekhaken heb ik bij Alphabet lease geklaagd. Na wat druk op Lynk te zetten kan ik nu de auto ophalen op 13 december. Wel zonder trekhaak, die wordt eind Januari op geplaatst als de voorraad aangevuld is. Afspraak is dat als trekhaken nog steeds een issue zijn deze dan via een andere bedrijf opgezet zal worden.
Maandag was de bevestiging en over 2 weken ophalen.
Heeft iemand recentelijk zijn link ontvangen? en waren er zomer of winter banden eronder? Mij is verteld dat zomer banden nog geleverd worden. Heb gelijk een afspraak op 18 december gemaakt om Winter banden onder te zetten.
Heb gewoon de geadviseerde banden gevraagd, deze lijken goed uit de tests te komen.
Continental WinterContact TS 870 P
Heeft iemand recentelijk zijn link ontvangen? en waren er zomer of winter banden eronder? Mij is verteld dat zomer banden nog geleverd worden. Heb gelijk een afspraak op 18 december gemaakt om Winter banden onder te zetten.
Heb gewoon de geadviseerde banden gevraagd, deze lijken goed uit de tests te komen.
Bij M2M en koop wordt hij altijd op zomerbanden geleverd. Dus neem aan bij lease ook tenzij Alphabet daar anders in zit.hinerakatauri79 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:50:
Na de 2de uitstel naar 20 Januari 2024 wegens geen trekhaken heb ik bij Alphabet lease geklaagd. Na wat druk op Lynk te zetten kan ik nu de auto ophalen op 13 december. Wel zonder trekhaak, die wordt eind Januari op geplaatst als de voorraad aangevuld is. Afspraak is dat als trekhaken nog steeds een issue zijn deze dan via een andere bedrijf opgezet zal worden.
Ik weet van voorgaande auto's dat mijn leasebedrijf iets met ze afspreekt om de gepaste banden op dat moment te leveren. Ik geef dan aan bij wie ik de banden wissel wil doen dan worden de originele banden opgehaald en daar opgeslagen voor de volgende wissel.Oizo1981 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 09:10:
[...]
Bij M2M en koop wordt hij altijd op zomerbanden geleverd. Dus neem aan bij lease ook tenzij Alphabet daar anders in zit.
Als ze geen keus geven waarom er dan geen all season banden op zitten.. die zijn veiliger in de winter. Ze gaan toch niet standaard vanuit dat iedereen banden wisselen?
Zojuist mijn bestelling (BMTH) van 4 juli geannuleerd. Ga nu voor private lease van het instap model van de Volvo EX30 met trekhaak. Is voldoende voor mijn aanhanger of fietsenrek en er zit subsidie op. Zit ook een flinke levertijd op maar gegarandeerd nieuw, stabiele spelregels, 5 jaar vast bedrag (afgezien van veranderingen in de motorrijtuigenbelasting) en acceptabel eigenrisico ipv het eigenrisico van €1000 dat Lynk per 6 jan 2024 gaat rekenen. Dank voor alle gedeelde informatie.
Die EUR 1000 heb ik denk ik even gemist - dit was toch EUR 500?CL53 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 21:27:
Zojuist mijn bestelling (BMTH) van 4 juli geannuleerd. Ga nu voor private lease van het instap model van de Volvo EX30 met trekhaak. Is voldoende voor mijn aanhanger of fietsenrek en er zit subsidie op. Zit ook een flinke levertijd op maar gegarandeerd nieuw, stabiele spelregels, 5 jaar vast bedrag (afgezien van veranderingen in de motorrijtuigenbelasting) en acceptabel eigenrisico ipv het eigenrisico van €1000 dat Lynk per 6 jan 2024 gaat rekenen. Dank voor alle gedeelde informatie.
Deze week is een mail verstuurd dat voorwaarden per 6 januari wijzigen (staan al op de website) en dat dit bedrag € 1.000 wordt.PieterK123 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:23:
[...]
Die EUR 1000 heb ik denk ik even gemist - dit was toch EUR 500?
Waarom hebben meerdere mensen deze mail niet ontvangen?
Ik heb daar ook geen mail over ontvangen...... ?Oizo1981 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:27:
[...]
Deze week is een mail verstuurd dat voorwaarden per 6 januari wijzigen (staan al op de website) en dat dit bedrag € 1.000 wordt.
Omdat het wel vaker bij L&C zo gaat.....communicatie is behoorlijk belabbert zoals de meesten van ons al hebben ondervonden.
Voor de mensen die de e-mail m.b.t. wijzigingen in de Algemene Voorwaarden niet hebben gehad:
:strip_exif()/f/image/fvzjRCbqlcC6eFdSxDOF1xYj.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.lynkco.com/nl...1f-409f-a784-7d06353be31f
:strip_exif()/f/image/fvzjRCbqlcC6eFdSxDOF1xYj.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.lynkco.com/nl...1f-409f-a784-7d06353be31f
Ik heb hem op 22-07 besteld en ook zojuist geannuleerd.
Reden:
- Onzekerheid in abonnementsprijs (eventuele toekomstige verhoging)
- De communicatie.
- De nieuwe voorwaarden in 2024 (1000 euro eigen risico o.a.)
Ik ga voor operational lease.
Reden:
- Onzekerheid in abonnementsprijs (eventuele toekomstige verhoging)
- De communicatie.
- De nieuwe voorwaarden in 2024 (1000 euro eigen risico o.a.)
Ik ga voor operational lease.
Heb m begin mei besteld en vandaag geannuleerd, geen uitzicht op moment van levering en verhoging eigen risico.
Veelvuldig contact telefonisch gehad, niemand kon iets zeggen over de omvang van de vertraging behalve dat er tussen mei en nu ongeveer 3000 abonnementsbestellingen zitten die op een 01 wachten.
Veelvuldig contact telefonisch gehad, niemand kon iets zeggen over de omvang van de vertraging behalve dat er tussen mei en nu ongeveer 3000 abonnementsbestellingen zitten die op een 01 wachten.
[ Voor 11% gewijzigd door Hozala op 11-12-2023 21:05 ]
Zojuist pas deze mail ontvangen. Het wordt er allemaal niet aantrekkelijker op...Oizo1981 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:27:
[...]
Deze week is een mail verstuurd dat voorwaarden per 6 januari wijzigen (staan al op de website) en dat dit bedrag € 1.000 wordt.
Eind mei ZZTH besteld en deze ochtend werd ik gebeld voor een ophaalafspraak. Kan hem 2 januari ophalen.
Lynk 01 besteld op 10-02-23 (BMTH M2M)
Wegens de slechte/geen communicatie (de laatste officiële mededeling vanuit Lynk&Co over een nieuwe geschatte levering in oktober is van 13-07-23) besloten de order te cancellen.
Nu gekozen voor private lease van een occasion Lynk 01 zonder trekhaak. Levertijd: 4 weken.
Trekhaak mag ik er zelf onder laten zetten.
Wegens de slechte/geen communicatie (de laatste officiële mededeling vanuit Lynk&Co over een nieuwe geschatte levering in oktober is van 13-07-23) besloten de order te cancellen.
Nu gekozen voor private lease van een occasion Lynk 01 zonder trekhaak. Levertijd: 4 weken.
Bij ons precies hetzelfde, laatste communicatie van juli met nieuwe levertijd in okt. Vervolgens in okt en nov diverse keren gebeld en iedere keer werd er gezegd dat er binnen een paar dagen een email zou komen met een update. Niets ontvangen. Inmiddels besloten order te cancellen, jammer. Maar voorwaarden veranderen en slechte communicatie en niet zeker weten of we in het voorjaar een auto met trekhaak hebben was voor ons de druppel. We hadden 21 mei besteld.Alfabokkie schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:00:
Lynk 01 besteld op 10-02-23 (BMTH M2M)
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er nog wachten op een auto met trekhaak, en zeker die besteld hebben begin dit jaar of misschien zelfs wel vorig jaar. @A_Biertje, @Thiesstelt en @paulus jullie staan voor zover ik kan zien in de lijst als langst wachtende, hebben jullie al iets vernomen?
Hier ook mijn order gecancelled (19 juni 2023, ZZTH). Redenen: slechte communicatie, eigen risico omhoog naar EUR 1K, verwachte prijsstijging van abo naar EUR 650 en volgens mij nu ook duurdere extra kilometers (?). Jammer, maar dan probeer ik liever voor een EV te gaan/sparen.
Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)