loewie1984 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:06:
Helaas besloten te annuleren vandaag. Had een zwarte met trekhaak in bestelling staan. Ik 'moet' per 1-1-24 een nieuwe auto hebben, dan kan ik niet gaan zitten wachten tot god weet niet hoe lang.
Levertijd was wel januari, maar veel meer info dan dit kon er helaas niet gegeven worden. Jammer dat het niets tussen ons is geworden Lynk & Co.
edit: heb mezelf doorgestreept op de lijst.
Het spijt me te horen over je annulering , en ik begrijp je frustratie volledig.
Ik zie dat je je bestelling eind juni hebt geplaatst, terwijl ik de mijne al eind mei had besteld. Destijds werd aangegeven dat er een wachttijd was van 4 tot 5 maanden voor de blauwe variant, en 5 tot 6 maanden voor de zwarte zonder trekhaak.
Als ik eerlijk ben, zelfs met de vertragingen lijkt het erop dat de levering redelijk in lijn ligt met de verwachte levertijd. In jouw geval zou de verwachte levertijd dan ergens eind december of begin januari moeten zijn, en met een trekhaak kan het wellicht iets langer duren.
Het is begrijpelijk dat niemand echt weet wanneer hun bestelling precies wordt geleverd. Uit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat bellen en mailen weinig opheldering biedt, omdat iedereen een ander antwoord lijkt te geven.
Zo herinner ik me dat ik ongeveer een maand geleden een e-mail kreeg waarin stond dat alles binnen 2 weken rond zou zijn. Pas afgelopen vrijdag kreeg ik daadwerkelijk een toegewezen auto, en nu wacht ik nog steeds op een ophaaldatum.
Kort samengevat, het beste is om je account in de gaten te houden. Zolang je geen chassisnummer hebt ontvangen en de status in je account nog steeds "In behandeling" is, is er waarschijnlijk nog niets concreets gebeurd.