Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste
Acties:

• aaanouk
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-10-2024
Zojuist kreeg ik een e-mail dat ik de nieuwe voorwaarden voor 1 okt moet accepteren anders behoud ik het abonnement niet. Als ik op de link klink komt er steeds een foutmelding. Meer mensen hier last van?

Ik heb op 30 juni besteld dus de auto is er sowieso niet voor november. Zou jammer zijn als hierdoor de auto gecanceld wordt.

• luukvkop
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-07 11:02
aaanouk schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:38:
Zojuist kreeg ik een e-mail dat ik de nieuwe voorwaarden voor 1 okt moet accepteren anders behoud ik het abonnement niet. Als ik op de link klink komt er steeds een foutmelding. Meer mensen hier last van?

Ik heb op 30 juni besteld dus de auto is er sowieso niet voor november. Zou jammer zijn als hierdoor de auto gecanceld wordt.
Probeer het een keer op een Windows laptop/pc. Ik kreeg op m’n iPhone en Mac ook alleen maar foutmeldingen, maar op m’n werklaptop niet. Dit heeft denk ik met de cookie instellingen te maken en het feit dat Apple die toch vaak af houd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Petrichor
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-07 09:16
luukvkop schreef op woensdag 13 september 2023 @ 14:41:
[...]

Probeer het een keer op een Windows laptop/pc. Ik kreeg op m’n iPhone en Mac ook alleen maar foutmeldingen, maar op m’n werklaptop niet. Dit heeft denk ik met de cookie instellingen te maken en het feit dat Apple die toch vaak af houd.
Na vanmiddag de (3e) mail ontvangen te hebben waarbij de link wederom de foutmelding gaf, maar eens even de klantenservice gebeld, kreeg een engelse sprekende medewerker aan de telefoon en heb het probleem uitgelegd. Hij zei dat ik via de telefoon toestemming kon geven aan lynk & co om met de voorwaarden akkoord te gaan, dus dat heb ik gedaan, daarna stuurde die een bevestingsmail dat het geregeld is. Even bellen met de klantenservice en het wordt telefonisch afgehandeld dus! Heb trouwens mijn Lynk (abbo, blauw, zonder trekhaak) op 13-06-2023 besteld verder nog niet wat gehoord.

• luukvkop
Petrichor schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:47:
[...]
Heb trouwens mijn Lynk (abbo, blauw, zonder trekhaak) op 13-06-2023 besteld verder nog niet wat gehoord.
Ik op 19-06, ook blauw zonder trekhaak. Ik kan niet wachten, maar denk dat het toch wel november gaat worden.
Huidige auto valt langzaam uit elkaar, dus ik hoop dat het op schiet 🤞

• DSM2112
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 08-06-2024
Levertijd is nu naar 12-13 maanden gegaan voor abonnementen. Ongeacht welke kleur je hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knockmulanane
  • Laatst online: 13-06-2024
Zou vervelend zijn als het idd nov/dec wordt. Zal ze eens gaan bellen van de week en kijken of ze nog wat los kunnen/willen laten mbt de verwachte levertijd.
BuisjeSt schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:30:
[...]

[quote]knockmulanane schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:29:

Ik heb vd week gechat met klantenservice over auto met trekhaak, op 21 mei besteld. Daar vertelden ze dat het nov/dec wordt. Ik noemde de email van begin juli waar zij oktober in noemen. Dit was een algemene email en voornamelijk van toepassing voor de bestellingen van januari en februari… dat zou dus balen zijn. We wachten maar af. Dus even bellen en misschien vertellen ze je iets meer? Wel vervelend dat je auto het net te vroeg begeeft.

• luukvkop
DSM2112 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:15:
Levertijd is nu naar 12-13 maanden gegaan voor abonnementen. Ongeacht welke kleur je hebt.
Klopt. Dit heb ik in het andere Lynk forum gezet:

Gesproken met iemand van Lynk, maar ze willen de vraag naar abonnementen erg afremmen. De focus moet verschuiven naar lease (dit zal zijn omdat de lease maatschappij de auto’s koopt dus er een betere cashflow komt bij Lynk).

Dit is ook de reden geweest voor de prijsverhoging en nu dus voor de langere levertijd.

Ook gaven ze aan dat er nog geen plannen zijn voor een prijsverhoging voor de huidige abonnement houders.

Ik denk dat de abonnementen te hard liepen, ze de auto’s maar (relatief) kort houden en ze daarna verkocht/opnieuw ingezet moeten worden, daar zitten ook altijd kosten aan.

Wel een interessante strategie, maar het concept valt langzaam in elkaar door hun eigen succes.

• knockmulanane
Als ze die (jong) gebruikte auto's dan weer inzetten dan zie ik niet echt een probleem. Door die 200,- inschrijfgeld wat ze hebben ingevoerd kunnen ze ook alweer een deel van de kosten opvangen.
luukvkop schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:30:
[...]

Gesproken met iemand van Lynk, maar ze willen de vraag naar abonnementen erg afremmen. De focus moet verschuiven naar lease (dit zal zijn omdat de lease maatschappij de auto’s koopt dus er een betere cashflow komt bij Lynk).

Dit is ook de reden geweest voor de prijsverhoging en nu dus voor de langere levertijd.

Ook gaven ze aan dat er nog geen plannen zijn voor een prijsverhoging voor de huidige abonnement houders.

Ik denk dat de abonnementen te hard liepen, ze de auto’s maar (relatief) kort houden en ze daarna verkocht/opnieuw ingezet moeten worden, daar zitten ook altijd kosten aan.

Wel een interessante strategie, maar het concept valt langzaam in elkaar door hun eigen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
knockmulanane schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:37:
Als ze die (jong) gebruikte auto's dan weer inzetten dan zie ik niet echt een probleem. Door die 200,- inschrijfgeld wat ze hebben ingevoerd kunnen ze ook alweer een deel van de kosten opvangen.

[...]
Dat is natuurlijk niks in vergelijking met een auto van 45k (oké de leasemaatschappij krijgt vast een bulk korting) verkopen aan een leasemaatschappij en verder niet voor de kosten (wegenbelasting, verzekering, onderhoud en schade) verantwoordelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
Ik kan jog steeds de nieuwe voorwaarden voor oude bestellingen accepteren. Anderen die hetzelfde probleem hebben gehad? Ben bang dat ze straks anders m'n bestelling gaan opzeggen, heb al een paar x heen en weer gemaild over het feit dat 't niet lukt, mr volgens mij snappen ze me niet

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03:46
Mij lukt het (ook) niet om ze te accepteren. Maar ik hou rekening met dat er in januari gewoon een auto gekocht gaat worden en dat het niets wordt met die L&C

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukvkop
Musta schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 04:45:
Ik kan jog steeds de nieuwe voorwaarden voor oude bestellingen accepteren. Anderen die hetzelfde probleem hebben gehad? Ben bang dat ze straks anders m'n bestelling gaan opzeggen, heb al een paar x heen en weer gemaild over het feit dat 't niet lukt, mr volgens mij snappen ze me niet
Je kan ook even met Lynk bellen. Ze kunnen de acceptatie dan verwerken in hun systeem! Je krijgt dan een mailtje met bevestiging van accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
Ik zag dat je bij de opmerking het volgende had gezet ''Trekhaak achteraf, vanwege lange levertijd auto's met trekhaak.''. Is dit een verzoek geweest wat jij hebt neergelegd bij de leasemaatschappij en hoe gingen ze om met dit verzoek? Ik heb zelf al een paar keer aangegeven dat ik ook wel een auto zou willen ontvangen zonder trekhaak en evt ook nog wel een deel van de kosten zou willen betalen om deze achteraf te monteren, ook al is het een abonnement wat is afsluit. Helaas was dat niet mogelijk.
Reddol schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 20:04:
Is het ook interessant om zakelijk lease in het document te zetten (als Koop/Zakelijk, gok ik; aangezien de leasemaatschappij de auto simpelweg koopt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:45
luukvkop schreef op donderdag 14 september 2023 @ 16:30:
[...]

Als je de prijzen van PL vergelijkt met de abonnementsvorm is dat toch helemaal niet interessant? Voor 15.000 km/jaar betaal je met PL €699,- ipv. €650,-. Of zitten er aan de PL vorm voordelen die ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 23:06
Chalk schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:28:
[...]

Als je de prijzen van PL vergelijkt met de abonnementsvorm is dat toch helemaal niet interessant? Voor 15.000 km/jaar betaal je met PL €699,- ipv. €650,-. Of zitten er aan de PL vorm voordelen die ik over het hoofd zie?
Het grootste voordeel is dat de prijs voor langere tijd vast ligt. En met de prijsverhogingen van de huur constructie de laatste jaren kan dat hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
Zojuist gebeld en wederom netjes te woord gestaan, daarover tot op heden echt niets te klagen.

Ik kreeg te horen dat ze kon zien dat er een auto klaarstond in Zeebrugge, ze zijn bezig met de procedure deze te koppelen aan mijn account, als dat is gebeurd koppelen ze het VIN nummer en wordt ik gebeld om een afspraak te maken om de auto op te halen.

Auto ophalen? Ik heb toch aangevraagd deze thuis te af te leveren? Dat klopt, maar door het accepteren van de nieuwe voorwaarden is dat gewijzigd bij iedereen in ophalen. Ik dacht dat het alleen om het onderhoud ging maar dat is dus niet waar. Ik vind het dan ook geen probleem om de auto zelf op te gaan halen.

Ook kreeg ik zojuist op de mail even extra bevestigd dat ik ook telefonisch de nieuwe voorwaarden accepteer zodat dit achteraf geen problemen gaat opleveren als er toch nog iets niet goed gaat in het acceptatie proces van de nieuwe voorwaarden. Erg attent dat ze dit aanbood en ook heeft gedaan.

Voor nu dus nog maar even rustig afwachten.
BuisjeSt schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 14:30:
[...]

[quote]knockmulanane schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:29:

Ik heb vd week gechat met klantenservice over auto met trekhaak, op 21 mei besteld. Daar vertelden ze dat het nov/dec wordt. Ik noemde de email van begin juli waar zij oktober in noemen. Dit was een algemene email en voornamelijk van toepassing voor de bestellingen van januari en februari… dat zou dus balen zijn. We wachten maar af. Dus even bellen en misschien vertellen ze je iets meer? Wel vervelend dat je auto het net te vroeg begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
luukvkop schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:41:
[...]

Je kan ook even met Lynk bellen. Ze kunnen de acceptatie dan verwerken in hun systeem! Je krijgt dan een mailtje met bevestiging van accepteren.
Top thanks, ik ben gelukkig voor begin oktober terug van vakantie. Ff dan bellen met ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheanicks
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 30-07 17:03
U heeft daarnaast een 01 met trekhaak besteld in Juni, nu zijn de trekhaken pas weer vanaf volgende maand beschikbaar, dus we verwachten dat het begin volgend jaar gaat worden wanneer de 01 wordt geleverd.
^ Update over trekhaken. 3 juni besteld, blauw met trekhaak dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Pheanicks op 15-09-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertjee
  • Laatst online: 11-04-2024
Net gebeld met Lynk&Co over mijn bestelling van 3 juni.

Eerst even gevraagd hoe het nou zit met dat mailtje, zolang je tijdens het accepteren een bevestiging op je scherm hebt gekregen is alles in orde, ook als je daar geen mail van hebt ontvangen.

Daarna de vraag: al wat bekend over de levering? De medewerker aan de lijn kon mij vertellen dat mijn levering gepland staat tussen 24 november ‘23 en 8 december ‘23.

Ben benieuwd… 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
luukvkop schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:41:
[...]

Ik had ze vanochtend toen ik mijn bericht plaatste een mailtje gestuurd en kreeg net eentje terug met bevestiging. Komt goed dus hopelijk. (het heeft wel eerst 4 mails gestuurd tot ze 't doorhadden dat het me echt niet lukte om de voorwaarden te accepteren) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qLFVx-t5EHTzAk9VhigFMKydtFI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qDnCp2d5sYc4a0BMTBmVU7V7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 15-09-2023 11:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:26
knockmulanane schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:22:
Ik zag dat je bij de opmerking het volgende had gezet ''Trekhaak achteraf, vanwege lange levertijd auto's met trekhaak.''. Is dit een verzoek geweest wat jij hebt neergelegd bij de leasemaatschappij en hoe gingen ze om met dit verzoek? Ik heb zelf al een paar keer aangegeven dat ik ook wel een auto zou willen ontvangen zonder trekhaak en evt ook nog wel een deel van de kosten zou willen betalen om deze achteraf te monteren, ook al is het een abonnement wat is afsluit. Helaas was dat niet mogelijk.

[...]
Bijzonder, ik heb dit telefonisch en per mail aangegeven. De reactie was dat dit bij Zakelijke lease geen probleem was om het achteraf te doen. Het contract wat ik nu heb gehad is zonder trekhaak, dus als ik de auto heb ga ik eens contact opnemen over wanneer ze er één onder kunnen zetten. Ik probeer hier even een update te plaatsen als ik meer weet.

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:52
Jaspertjee schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:59:
Net gebeld met Lynk&Co over mijn bestelling van 3 juni.

Eerst even gevraagd hoe het nou zit met dat mailtje, zolang je tijdens het accepteren een bevestiging op je scherm hebt gekregen is alles in orde, ook als je daar geen mail van hebt ontvangen.

Daarna de vraag: al wat bekend over de levering? De medewerker aan de lijn kon mij vertellen dat mijn levering gepland staat tussen 24 november ‘23 en 8 december ‘23.

Ben benieuwd… 🙂
Volgens mij doen ze geen uitspraken over levertermijnen. Ik heb 13 juni besteld en ze hebben nog nooit een exacte datum kunnen geven. Het is altijd meer in de richting van 4-6 maanden en “ik denk ergens eind september/mid oktober”.

[ Voor 7% gewijzigd door Bezemveger op 16-09-2023 10:45 ]

• Duvel_33
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-09 15:54
knockmulanane schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 09:53:

Ik kreeg te horen dat ze kon zien dat er een auto klaarstond in Zeebrugge, ze zijn bezig met de procedure deze te koppelen aan mijn account, als dat is gebeurd koppelen ze het VIN nummer en wordt ik gebeld om een afspraak te maken om de auto op te halen.

[...]
Zag in je vorige bericht dat je de 21/5 besteld hebt. Toevallig ook een blauwe?

Ik heb 15/5 besteld BMTH

Ben benieuwd of ik ook bericht ga krijgen..

Bastard

• Jaspertjee
Bezemveger schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 23:43:
[...]

Volgens mij doen ze geen uitspraken over levertermijnen. Ik heb 13 juni besteld en ze hebben nog nooit een exacte datum kunnen geven. Het is altijd meer in de richting van 4-6 maanden en “ik denk ergens eind september/mid oktober”.
Nouja, zoals ik zei. De medewerker van Lynk&Co gaf het aan over de telefoon. Dus ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:44
Ik zie verschillende mensen het hebben over algemene voorwaarden die ze moeten accepteren via de mail, ik heb helemaal niets ontvangen. Hoe zit dit precies? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scotchrr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
mprkooij schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:54:
Ik zie verschillende mensen het hebben over algemene voorwaarden die ze moeten accepteren via de mail, ik heb helemaal niets ontvangen. Hoe zit dit precies? Weet iemand dat?
dennisvp in "Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:08
mprkooij schreef op zondag 17 september 2023 @ 11:54:
heb je nog een openstaande bestelling van een abonnement ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
Ik zit naar 2023 occasion van januari te kijken, maar per wanneer zijn de laatste modelwijzigingen (stuurverwarming, zwarte hemel, hoedenplan ect.) in de productie doorgevoerd? Heeft het model die in januari dit jaar zijn geproduceerd deze upgrade ook al?

Ik kreeg van onze leasemaatschappij een verwachte levertijd van 6-12 maanden voor zakelijk lease. Ik lees hier op het forum dat koop en zakelijke lease voorrang krijgt? Wat is de ervaring van mensen die hem zakelijke via een leasemaatschappij hebben besteld?

[ Voor 33% gewijzigd door Vjenne-ICT op 17-09-2023 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knockmulanane
Ik heb inderdaad een blauwe met trekhaak besteld op 20-04-2023
Duvel_33 schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 11:37:
[...]

Zag in je vorige bericht dat je de 21/5 besteld hebt. Toevallig ook een blauwe?

Ik heb 15/5 besteld BMTH

Ben benieuwd of ik ook bericht ga krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:45
Weet iemand of met de laatste verhoging de abonnementsvorm ook de private lease prijzen zijn gestegen? En zo ja, wat waren deze vóór de verhoging van 550 naar 650 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DSM2112
Vjenne-ICT schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:18:
Ik zit naar 2023 occasion van januari te kijken, maar per wanneer zijn de laatste modelwijzigingen (stuurverwarming, zwarte hemel, hoedenplan ect.) in de productie doorgevoerd? Heeft het model die in januari dit jaar zijn geproduceerd deze upgrade ook al?

Ik kreeg van onze leasemaatschappij een verwachte levertijd van 6-12 maanden voor zakelijk lease. Ik lees hier op het forum dat koop en zakelijke lease voorrang krijgt? Wat is de ervaring van mensen die hem zakelijke via een leasemaatschappij hebben besteld?
Als het goed is, zijn alle vernieuwingen per 1 januari (productie), doorgevoerd. Behalve het verwarmde stuurwiel, deze is er pas vanaf 1 juni bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
Chalk schreef op maandag 18 september 2023 @ 16:34:
Weet iemand of met de laatste verhoging de abonnementsvorm ook de private lease prijzen zijn gestegen? En zo ja, wat waren deze vóór de verhoging van 550 naar 650 euro?
Als ik me niet vergis was er vanuit Lynk toen geen private lease. Alleen maar abonnement of koop. Denk dat dat (onder andere) ook de reden voor de prijsstijging is geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 17:07
Update trekhaak saga: Na bestellen op 19/01/23 is er eindelijk een auto gekoppeld! .

[ Voor 9% gewijzigd door Mjelnir op 19-09-2023 09:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knockmulanane
Nice! Goed nieuws voor je, weet je al welke bouwjaar er is toegewezen? Veel plezier met de auto alvast!
Mjelnir schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 09:24:
Update trekhaak saga: Na bestellen op 19/01/23 is er eindelijk een auto gekoppeld! .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjelnir
@knockmulanane volgens de VIN 2023. Mooie tussenstap tot de ev6 er is

[ Voor 32% gewijzigd door Mjelnir op 19-09-2023 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knockmulanane
Mooie auto, alleen jammer dat ie maar 1600kg mag trekken. Heb je hem al besteld dan de EV6?
Mjelnir schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 14:13:
@knockmulanane volgens de VIN 2023. Mooie tussenstap tot de ev6 er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
  • Laatst online: 16-01-2024
Klinkt goed, dan zal mijn bestelling van 19 feb
Met trekhaak ook hopelijk snel komen.

Top ben benieuwd wanneer je hem mag ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mjelnir
Gisteren gebeld door Lynk en 2 Oktober mag ik langskomen

[ Voor 9% gewijzigd door Mjelnir op 20-09-2023 08:35 ]

• Mjelnir
knockmulanane schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 17:14:
Mooie auto, alleen jammer dat ie maar 1600kg mag trekken. Heb je hem al besteld dan de EV6?

[...]
Yes hij is besteld. Trekgewicht maakt voor mij niet uit. Ik rijd sporadisch een kleine aanhanger naar de stort of voor vakantie. Merendeel van de tijd is het voor de MTB fietsendrager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:49
Ik heb uiteindelijk besloten om zakelijk een Lynk & Co 01 in de kleur zwart (incl. trekhaak) via mijn werkgever te leasen. In eerste instantie gaven ze een verwachte levertijd van 6-12 maanden aan, maar ik had hier het e.e.a gelezen en bij navraag is dit bijgesteld en kwam de leasemaatschappij met een verrassing dat de auto binnen 6-8 weken leverbaar zou zijn. Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de vorderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:53
24 Mei besteld, met levering 3e week Oktober. Vanochtend gebeld dat hij vanaf 2 Oktober klaar staat. Ophalen de 18e. Vin met een N, dus 2022 model.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:44
Zooooo even een positief bericht over Lynk & Co / Volvo Niham en hun service. Vandaag de auto (na 5 maanden) naar de dealer gebracht voor reparatie van twee rechterdeuren en de wielkuip. Ik kreeg als vervanging.... je raad het niet..... Een nieuwe Lynk en Co 01 mee :) Had ik niet verwacht na alle verhalen hier. Mag de Lynk terugbrengen zodra de mijne klaar is of course :D. Het is een 2023 model met T-XXX-XX kenteken. Blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
MasterMaceMichu schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:40:
24 Mei besteld, met levering 3e week Oktober. Vanochtend gebeld dat hij vanaf 2 Oktober klaar staat. Ophalen de 18e. Vin met een N, dus 2022 model.
Had je de 01 ook op 3 oktober kunnen ophalen of is het echt pas vanaf de 18e?

Ik had vanochtend even de klantenservice aan de lijn over mijn bestelling van juni en zij gaven aan geen levertermijn te kunnen geven. Maar volgens mij gaat het nog steeds tussen de 3-4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
Bezemveger schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:16:
[...]

Had je de 01 ook op 3 oktober kunnen ophalen of is het echt pas vanaf de 18e?

Ik had vanochtend even de klantenservice aan de lijn over mijn bestelling van juni en zij gaven aan geen levertermijn te kunnen geven. Maar volgens mij gaat het nog steeds tussen de 3-4 maanden.
Wanneer in juni heb je besteld? ik op de 19e en toen was het toch 5/6 maanden voor een bzth. ik wacht rustig af, maar ik ben toch bang dat het ergens in december gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
luukvkop schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:01:
[...]

Wanneer in juni heb je besteld? ik op de 19e en toen was het toch 5/6 maanden voor een bzth. ik wacht rustig af, maar ik ben toch bang dat het ergens in december gaat worden.
12 juni. Was net nog 4-5 maanden, maar ik ga er inmiddels vanuit dat oktober vrij lastig wordt en november met wat geluk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
24 Mei besteld, ik kon vanaf 2 Oktober daadwerkelijk ophalen. Omdat mijn lease auto er pas eind Oktober uit gaat, de levering naar de 18e gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
MasterMaceMichu schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:28:
24 Mei besteld, ik kon vanaf 2 Oktober daadwerkelijk ophalen. Omdat mijn lease auto er pas eind Oktober uit gaat, de levering naar de 18e gezet.
Nice, welke kleur had je besteld en was dat met of zonder trekhaak? Alvast veel plezier met je Lynk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Blauw zonder trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfabokkie
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13-12-2023
Goed nieuws!!
Hopelijk wordt er binnenkort ook één gekoppeld voor mijn bestelling van 10 feb. (blauw met trekhaak)

• knockmulanane
Ik hoop het voor je! Hebben ze je gebeld of wat is de reden dat je deze hoop hebt?
Alfabokkie schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:37:
[...]

Goed nieuws!!
Hopelijk wordt er binnenkort ook één gekoppeld voor mijn bestelling van 10 feb. (blauw met trekhaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 17:37
Heb vorige week mee gekregen dat mijn Lync die in begin februari via Alphabet lease besteld heb (Blauw met trek haak) met leverdatum 17 oktober vertraagd is naar 28 November.

Terugkoppeling naar Alhphabet was dat bepaalde opties waaronder de trekhaak niet op voorraad is. Ik heb een 06 nr van iemand bij Lync gekregen maar gaat al een week direct naar voicemail. En mijn mailtje naar hun sales afdeling is ook een week niet beantwoord.

Ik vind dit erg slordig, heb juist vroeg besteld zodat eventuele vertragingen opgevangen zouden worden. 9 maanden is blijkbaar niet voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
Laatste update (hoop ik) van de trekhaak saga.

Gisteren de auto opgehaald, Helaas geen 2023 maar een 2022. Auto niet gewassen of schoongemaakt kwam zo achter uit de loods, Gelukkig wel met een trekhaak.

Tijdens het wachten kwam er nog een klant weer terug met de auto die hij net had opgehaald. Op de snelweg ging de hele kerstboom aan lampjes af....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knockmulanane
Dat is wel jammer, volgends het VIN nummer zou het toch een 2023 moeten zijn? Of hebben ze die ondertussen gewijzigd omdat deze vrij kwam.

Dat ie niet is gewassen en schoongemaakt is wel slecht.... Ik zou dat niet zomaar accepteren.
Dit is niet wat je verwacht na 10 maanden wachten. Hopelijk is je EV6 snel binnen.

Desondanks hoop ik dat je nog wat leuke kilometers kan gaan rijden met de Lynk in de tussentijd.
Mjelnir schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:07:
Laatste update (hoop ik) van de trekhaak saga.

Gisteren de auto opgehaald, Helaas geen 2023 maar een 2022. Auto niet gewassen of schoongemaakt kwam zo achter uit de loods, Gelukkig wel met een trekhaak.

Tijdens het wachten kwam er nog een klant weer terug met de auto die hij net had opgehaald. Op de snelweg ging de hele kerstboom aan lampjes af....

[ Voor 0% gewijzigd door knockmulanane op 03-10-2023 11:19 . Reden: Typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
knockmulanane schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:18:
Dat is wel jammer, volgends het VIN nummer zou het toch een 2023 moeten zijn? Of hebben ze die ondertussen gewijzigd omdat deze vrij kwam.

Dat ie niet is gewassen en schoongemaakt is wel slecht.... Ik zou dat niet zomaar accepteren.
Dit is niet wat je verwacht na 10 maanden wachten. Hopelijk is je EV6 snel binnen.

Desondanks hoop ik dat je nog wat leuke kilometers kan gaan rijden met de Lynk in de tussentijd.

[...]
Volgens de site wel. Heb het nog aangegeven maar medewerker kon er verder zelfs niks mee. Ze leveren enkel uit en gingen het als feedback doorgeven...

Leuke kilometers komen vast goed, Concept is helaas dat je geen garantie op een "nieuw" model hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Net Lynk maar eens gemaild. Mijn bestelling dateert van 24-6. Toen de prijsverhoging nog niet was doorgevoerd en levertijden nog 6-7 maanden waren voor een zwarte met trekhaak.

Klantenservice geeft nu aan dat ook deze bestellingen een langere levertijd tegemoet kunnen zien. Dus dat gaat hem niet meer worden voor mij aangezien ik per 1-1 echt een auto moet hebben.

Reactie:

the estimated waiting times for a car shot up to 12-13 months, unfortunately that also applies to customer that ordered before that increase.
While it is possible that the delivery times go down, we would consider it unlikely that we can manage to do it and we can in no way guarantee it.

Kan een tactiek zijn om van mij af te komen om nog meer rust te creëren op het abonnement vlak.

[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 03-10-2023 18:53 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:06

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

loewie1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:52:
Net Lynk maar eens gemaild. Mijn bestelling dateert van 24-6. Toen de prijsverhoging nog niet was doorgevoerd en levertijden nog 6-7 maanden waren voor een zwarte met trekhaak.

Klantenservice geeft nu aan dat ook deze bestellingen een langere levertijd tegemoet kunnen zien. Dus dat gaat hem niet meer worden voor mij aangezien ik per 1-1 echt een auto moet hebben.

Reactie:

the estimated waiting times for a car shot up to 12-13 months, unfortunately that also applies to customer that ordered before that increase.
While it is possible that the delivery times go down, we would consider it unlikely that we can manage to do it and we can in no way guarantee it.

Kan een tactiek zijn om van mij af te komen om nog meer rust te creëren op het abonnement vlak.
Pas dezelfde vraag gesteld via de chat en die gaven wel aan dat de levertijd overeenkomt met de levertijd op het moment van bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
Rtoo schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:50:
[...]

Pas dezelfde vraag gesteld via de chat en die gaven wel aan dat de levertijd overeenkomt met de levertijd op het moment van bestellen.
Ik kreeg dezelfde reactie. De levertijden zijn “gemaakt” om zo min mogelijk abonnementen te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
Met trekhaak ben je voorlopig nog niet aan de beurt vrees ik, wij hebben 23-04 besteld en wat ik nu om mij heen hoor (forum, Facebook groepen) is dat ze alles met trekhaak wat voor mei is besteld in oktober uitleveren. Ik ben nog niet gebeld, en aangezien er tussen koppelen aan account en levering ook nog 2 weken zit denk ik dat ze het bij ons op zn vroegst eind van oktober gaat zijn.

Daarnaast zijn er nog anderen die in februari hebben besteld en actief zijn op het forum en ook nog niet geleverd hebben gekregen.
loewie1984 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:52:

Reactie:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfabokkie
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 13-12-2023
knockmulanane schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:19:
Met trekhaak ben je voorlopig nog niet aan de beurt vrees ik, wij hebben 23-04 besteld en wat ik nu om mij heen hoor (forum, Facebook groepen) is dat ze alles met trekhaak wat voor mei is besteld in oktober uitleveren. Ik ben nog niet gebeld, en aangezien er tussen koppelen aan account en levering ook nog 2 weken zit denk ik dat ze het bij ons op zn vroegst eind van oktober gaat zijn.

Daarnaast zijn er nog anderen die in februari hebben besteld en actief zijn op het forum en ook nog niet geleverd hebben gekregen.

[...]
Klopt!! Ik heb een blauwe met trekhaak besteld op 10/02/23 en nog steeds 'in behandeling' als status. Lees nu dat zelfs bestellingen met trekhaak in januari 2023 nu november als maand van levering hebben gekregen.
hinerakatauri79 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 10:15:
Heb vorige week mee gekregen dat mijn Lync die in begin februari via Alphabet lease besteld heb (Blauw met trek haak) met leverdatum 17 oktober vertraagd is naar 28 November.

Terugkoppeling naar Alhphabet was dat bepaalde opties waaronder de trekhaak niet op voorraad is. Ik heb een 06 nr van iemand bij Lync gekregen maar gaat al een week direct naar voicemail. En mijn mailtje naar hun sales afdeling is ook een week niet beantwoord.

Ik vind dit erg slordig, heb juist vroeg besteld zodat eventuele vertragingen opgevangen zouden worden. 9 maanden is blijkbaar niet voldoende.
Maar tegelijkertijd lees ik ook in de verschillende FB groepen dat auto's die worden gekocht wel snel kunnen worden voorzien van een trekhaak door lokale Volvo dealers, en begrijp dus niet goed waar die 'trekhaak-levertijd'-verhalen op zijn gebaseerd. Dit werd ook verteld door de Volvo-dealer die de auto in februari kwam brengen voor de proefrit. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
Ikzelf, en dat is echt mijn eigen invulling is dat ze het succes van de abonnementen willen afremmen. Maar mij houdt het niet tegen, ik wacht rustig af. We hebben al een tijdelijke 2 hands auto gekocht om het tot de levering uit te zingen met die auto. Wel bel ik elke 2 weken een keer naar ze om te horen wat de stand van zaken is.
Alfabokkie schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:25:
[...]

Klopt!! Ik heb een blauwe met trekhaak besteld op 10/02/23 en nog steeds 'in behandeling' als status. Lees nu dat zelfs bestellingen met trekhaak in januari 2023 nu november als maand van levering hebben gekregen.

[...]

Maar tegelijkertijd lees ik ook in de verschillende FB groepen dat auto's die worden gekocht wel snel kunnen worden voorzien van een trekhaak door lokale Volvo dealers, en begrijp dus niet goed waar die 'trekhaak-levertijd'-verhalen op zijn gebaseerd. Dit werd ook verteld door de Volvo-dealer die de auto in februari kwam brengen voor de proefrit. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:26
Reddol schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:43:
Toegevoegd! Vooralsnog is de planning dat ik hem in de week van 9 oktober op kan halen. Ik ben benieuwd, de website van Lynk & Co sprak over 2 tot 4 weken, maar het is 4,5 week geworden.
Er stond een afspraak voor morgen (06-10). Wordt ik vandaag, laat in de middag, gebeld met de melding dat het toch niet kan. Een verhaal dat er één of ander probleem in hun systeem is, waardoor de dealers de auto niet hebben klaar kunnen maken. Nu mag ik hem 16-10 op komen halen. Dit vind ik toch wel bijzonder slecht, nog geen 24 uur van tevoren annuleren. Ze konden verder helemaal niets voor me betekenen.

Het kenteken weet ik al en de tankpas is ook al binnen (operational lease). Dus ik vind het een vreemd verhaal. De mevrouw aan de telefoon gaf aan dat ze meerdere mensen moest bellen, nog meer mensen hier die dat telefoontje hebben gehad?

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSM2112
Volgens mij is L&C inmiddels gestopt met auto's leveren?

Heeft iemand de afgelopen weken en auto geleverd gekregen zonder trekhaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Dat niet, maar ik was vorige week in Heerlen bij een Volvo dealer daar stonden toch wel zeker 15 a 20 L&C’s. Ze worden gewoon niet opgehaald door L&C. De dealer lacht zich vervolgens de ballen uit de broek omdat ze hier een fee per auto voor ontvangen.

Bizar dat het nog steeds zo slecht loopt.
Ik ga er inmiddels vanuit dat ik wat anders moet regelen per 1-1-24.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezemveger
Ben ook wel benieuwd of mensen die begin juni hebben besteld inmiddels een auto hebben. Zal morgen weer eens bellen of er voortgang is met mijn bestelling van 13 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvkop
Bezemveger schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 22:48:
Ben ook wel benieuwd of mensen die begin juni hebben besteld inmiddels een auto hebben. Zal morgen weer eens bellen of er voortgang is met mijn bestelling van 13 juni
Kreeg vandaag te horen dat de bestellingen nog wel op tijd gaan komen. Alleen noemde de medewerker een wachttijd van 4/5 maanden, maar ik dacht dat er 5/6 maanden stond. Verder klopte al zijn info wel. Hij gaaf aan dat ik voor half november wat ging horen. Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertjee
luukvkop schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:03:
[...]

Kreeg vandaag te horen dat de bestellingen nog wel op tijd gaan komen. Alleen noemde de medewerker een wachttijd van 4/5 maanden, maar ik dacht dat er 5/6 maanden stond. Verder klopte al zijn info wel. Hij gaaf aan dat ik voor half november wat ging horen. Ben benieuwd..
Ik ben van begin juni, 03/06 om precies te zijn. Mij is inderdaad hetzelfde verteld. 4/5 maanden terwijl er toch echt 5/6 stond.

Ze hebben gezegd dat ik eind November wat ga horen. Spannend! 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 14:24
Bezemveger schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 22:48:
Ik heb ook 13 juni besteld in België en vandaag nog eens geïnformeerd naar de levertijd. Ben een beetje verbaasd over hun reactie. Momenteel wordt er in België niet uitgeleverd omdat er een enorme vraag is in Nederland. Wat een ongelooflijk antwoord. Levertijd dus onbekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:08
Tjappe schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 20:04:
[...]

Ik heb ook 13 juni besteld in België en vandaag nog eens geïnformeerd naar de levertijd. Ben een beetje verbaasd over hun reactie. Momenteel wordt er in België niet uitgeleverd omdat er een enorme vraag is in Nederland. Wat een ongelooflijk antwoord. Levertijd dus onbekend
pff wat een antwoord dat kan toch niet
wat heeft nederland met belgie te maken?
belgie heeft zelfs een haven..

je zou toch denken als Belg dan ga ik naar een andere Chinees die wel in België gelooft

https://www.made-in.be/li...-strijkt-neer-in-limburg/

[ Voor 14% gewijzigd door boyette op 13-10-2023 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
Zojuist maar eens gebeld met Lynk en mijn auto (13 juni) wordt hoe dan ook ergens in novemeber geleverd, aldus de klantenservice. Een exacte datum konden ze niet geven, maar ze waren er 100% zeker van dat het in november goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
Ik hoop het voor je, wij hebben 20 april besteld en kreeg 1,5 week geleden te horen dat ze sowieso alles wat voor juni is besteld in oktober gaan leveren. Ik heb in dat gesprek ook te horen gekregen dat ik de 20e zeker even moest bellen als ik dan nog niets had vernomen.

Wat mij wel opviel is dat er sinds vandaag ineens een kopje ''producten en diensten'' in mijn account is toegevoegd.
Bezemveger schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 10:22:
Zojuist maar eens gebeld met Lynk en mijn auto (13 juni) wordt hoe dan ook ergens in novemeber geleverd, aldus de klantenservice. Een exacte datum konden ze niet geven, maar ze waren er 100% zeker van dat het in november goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 02-01-2024
Nou @knockmulanane dan ben ik benieuwd ik heb mijne eind mei besteld.
Aan de telefoon te horen gekregen dat het wat vertraagd zou zijn en de levering eigelijk tussen sep en 13 okt zou zijn. maar door de vertraging iets uit zou lopen. Ik blijf ieder geval bellen en updates vragen. Vooral geduldig zijn denk dat half nederland een lynk & co wilt momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
En de andere helft heeft hem al ;)
Onokue schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:24:
Nou @knockmulanane dan ben ik benieuwd ik heb mijne eind mei besteld.
Aan de telefoon te horen gekregen dat het wat vertraagd zou zijn en de levering eigelijk tussen sep en 13 okt zou zijn. maar door de vertraging iets uit zou lopen. Ik blijf ieder geval bellen en updates vragen. Vooral geduldig zijn denk dat half nederland een lynk & co wilt momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSM2112
In de Excel lijst zie ik dat vandaag iemand die op 6 juni BzT heeft besteld deze vandaag bevestigd heeft gekregen en 3 november kan afhalen.
Dan lijkt er toch weer schot in te komen. :)

Ik heb zelf op 29 juni besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scotchrr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
knockmulanane schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 11:18:

Wat mij wel opviel is dat er sinds vandaag ineens een kopje ''producten en diensten'' in mijn account is toegevoegd.

[...]
Onder het kopje “producten en diensten” hangt bij mij de winterbanden service.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEbfP2y3BNLFj5Fcj9BxXCWFdnE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zLU9LS1R6iXdeGgomFWDOzqN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
@DSM2112 Dat is knap ik heb mijne er net bij toegevoegd besteld op 26-mei (blauw) zonder trekhaak.
vandaag gebeld en dat het niet meer lang zou moeten duren, gezien er wat auto's (zwart zonder trekhaak van begin juni al geleverd waren. En dat ik volgende week voor de zekerheid nog even moet bellen als ik eind van de week niks hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 15:05
Heb vorige week ook een Lynk&Co 01 besteld als abonnement in Spanje. Volgens de website heeft deze daar een levertijd van 5 tot 7 weken. Ik ben benieuwd - mijn ETA was 4-6 weken.

De bevestigingsemail zegt 04-11-2023-18-11-2023.

Is er enige flexibiliteit als ze je contacteren voor een afspraak? Iemand ervaring mee? Ik ben 11-18 november in het buitenland.

[ Voor 3% gewijzigd door b12e op 18-10-2023 12:06 . Reden: mijn levertermijn toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
MasterMaceMichu schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:40:
Nou.....dat is een goed begin van het L&C avontuur. Ik was al onderweg (nog 15 minuten te rijden) en word opgebeld door L&C dat er door 'logistieke problemen' vandaag toch geen aflevering kon plaatsvinden.

Dus nu voor volgende week woensdag een afspraak gemaakt. Toch wel heel bijzonder dat als je twee weken later dan dat je hem oorspronkelijk op kon halen de auto toch nog niet aanwezig is. En dan nog een 2022 model (dus gebruikt ook)....Weet niet hoelang dit avontuur gaat duren.

Maar eens even in de pen geklommen over hoe ze dit denken te gaan compenseren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylboy043
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-04 16:14
Gisteravond een mailtje gestuurd m.b.t. levertijd van mijn BZTH besteld op 07-06-2023.

Dit is de reactie die ik vanochtend kreeg:

We hope you are feeling well,

As for your car, it is not ready yet, as soon as we have news of it we will call you to coordinate the delivery date.

Keep in mind that you placed the order on June 7th, so it is approximately 12 months waiting.

You will be notified on the web page.

If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us.

Kind regards

12 maanden opeens? Op het moment van bestellen was het 4-5 maanden. Iemand anders die ongeveer dezelfde reactie heeft gekregen van Lynk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSM2112
Sylboy043 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:42:
Gisteravond een mailtje gestuurd m.b.t. levertijd van mijn BZTH besteld op 07-06-2023.

Dit is de reactie die ik vanochtend kreeg:

We hope you are feeling well,

As for your car, it is not ready yet, as soon as we have news of it we will call you to coordinate the delivery date.

Keep in mind that you placed the order on June 7th, so it is approximately 12 months waiting.

You will be notified on the web page.

If there is anything else we can do, please do not hesitate to contact us.

Kind regards

12 maanden opeens? Op het moment van bestellen was het 4-5 maanden. Iemand anders die ongeveer dezelfde reactie heeft gekregen van Lynk?
Toevallig heb ik gisteren ook (voor het eerst) contact gehad met L&C. Ik kreeg via de mail terug dat aflevering van mijn auto gepland stond voor eind december.

Blauw zonder trekhaak, besteld op 29 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
Volgens mij geven ze altijd de laatste mogelijke datum aan op moment van bestellen, dus 6 maanden na 29/6 en dat van die 12 maanden is ook een beetje om te compenseren dat ze gewoon flink achterlopen.

Overigens verwacht ik geen nieuwe 01, zoals een beetje het idee is achter lynk en co

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Onokue
Hoi !, afgelopen vrijdag zag ik dat de status is veranderd van "In behandeling" naar "Auto komt eraan".
En er staat nu een nummer L6TCX2E7XPE049831 weet iemand wat dit betekend ?

Groetjes,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukvkop
Onokue schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:34:
Hoi !, afgelopen vrijdag zag ik dat de status is veranderd van "In behandeling" naar "Auto komt eraan".

Groetjes,
Dat je een 2023 auto krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
luukvkop schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 09:21:
[...]

Dat je een 2023 auto krijgt!
Ohhh, Top bedankt !!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Helaas besloten te annuleren vandaag. Had een zwarte met trekhaak in bestelling staan. Ik 'moet' per 1-1-24 een nieuwe auto hebben, dan kan ik niet gaan zitten wachten tot god weet niet hoe lang.

Levertijd was wel januari, maar veel meer info dan dit kon er helaas niet gegeven worden. Jammer dat het niets tussen ons is geworden Lynk & Co.

edit: heb mezelf doorgestreept op de lijst.

[ Voor 6% gewijzigd door loewie1984 op 23-10-2023 10:06 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
loewie1984 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:06:
Helaas besloten te annuleren vandaag. Had een zwarte met trekhaak in bestelling staan. Ik 'moet' per 1-1-24 een nieuwe auto hebben, dan kan ik niet gaan zitten wachten tot god weet niet hoe lang.

Levertijd was wel januari, maar veel meer info dan dit kon er helaas niet gegeven worden. Jammer dat het niets tussen ons is geworden Lynk & Co.

Het spijt me te horen over je annulering , en ik begrijp je frustratie volledig.
Ik zie dat je je bestelling eind juni hebt geplaatst, terwijl ik de mijne al eind mei had besteld. Destijds werd aangegeven dat er een wachttijd was van 4 tot 5 maanden voor de blauwe variant, en 5 tot 6 maanden voor de zwarte zonder trekhaak.

Als ik eerlijk ben, zelfs met de vertragingen lijkt het erop dat de levering redelijk in lijn ligt met de verwachte levertijd. In jouw geval zou de verwachte levertijd dan ergens eind december of begin januari moeten zijn, en met een trekhaak kan het wellicht iets langer duren.

Het is begrijpelijk dat niemand echt weet wanneer hun bestelling precies wordt geleverd. Uit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat bellen en mailen weinig opheldering biedt, omdat iedereen een ander antwoord lijkt te geven.

Zo herinner ik me dat ik ongeveer een maand geleden een e-mail kreeg waarin stond dat alles binnen 2 weken rond zou zijn. Pas afgelopen vrijdag kreeg ik daadwerkelijk een toegewezen auto, en nu wacht ik nog steeds op een ophaaldatum.

Kort samengevat, het beste is om je account in de gaten te houden. Zolang je geen chassisnummer hebt ontvangen en de status in je account nog steeds "In behandeling" is, is er waarschijnlijk nog niets concreets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
Zo juist gebeld door lynk&co ophaal datum 2-11
Blauw zonder trekhaak besteld op 26 mei. (verwachte leveringstijd was toen 4/5 maanden)

L6TCX2E7XPE049831

Hoop hierbij vele te kunnen helpen met de proces en ten alle tijden geduld te hebben. Anders gaat het behoorlijk lang aan voelen.

Bestelling 26-05
Mailen,
Bellen, Bellen, bellen,
chatten,
nog eens mailen nog eens chatten

Dat heeft geen van al geholpen met de wachtijd, enkel alleen meer frustratie opgewekt.
Tot aan het laatste moment dat ik er gewoon niet meer aandacht, en het nu opeens gebeurd.

GEDULD, VEEL GEDULD HEBBEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:45
Kleine oproep, zijn er nog mensen met winterbanden of een sneeuwkettingset rond de week van 9-16 maart die deze wil uitlenen tegen een kleine vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Onokue schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 08:34:

Groetjes,
Waar kan je dat inzien? Ik heb nooit een bevestiging ontvangen, maar aan de tel vorige maand zeiden ze dat het waarschijnlijk november wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
Musta schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:12:
[...]

Waar kan je dat inzien? Ik heb nooit een bevestiging ontvangen, maar aan de tel vorige maand zeiden ze dat het waarschijnlijk november wordt
Ik heb ook nooit echt een duidelijke bevestigingsmail gehad, nam aan dat het de eerste mail was met order ontvangen ofzo.
maar als je ze al telefonisch heb gesproken en ze jouw bestelling zien is je bestelling gewoon binnen.
wat heb jij wanneer besteld als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
Jammer dat je hebt moeten annuleren. Ik zag dat je eind juni had besteld zwart, met trekhaak. Ikzelf heb eind april besteld, blauw met trekhaak en ook nog geen levering.

Ik vrees dan ook dat het nog wel even kan gaan duren want als ik de lijst bekijk zijn er ook nog een aantal die met trekhaak besteld hebben voor mij in januari t/m maart die ook nog niet geleverd zijn.
loewie1984 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:06:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
Klopt hier 19 februari besteld en helaas nog niets gehoord. Wel regelmatig gebeld, maar dan konden ze geen duidelijkheid geven.
knockmulanane schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:16:
Jammer dat je hebt moeten annuleren. Ik zag dat je eind juni had besteld zwart, met trekhaak. Ikzelf heb eind april besteld, blauw met trekhaak en ook nog geen levering.

Ik vrees dan ook dat het nog wel even kan gaan duren want als ik de lijst bekijk zijn er ook nog een aantal die met trekhaak besteld hebben voor mij in januari t/m maart die ook nog niet geleverd zijn.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
-paulus- schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:33:
Klopt hier 19 februari besteld en helaas nog niets gehoord. Wel regelmatig gebeld, maar dan konden ze geen duidelijkheid geven.

[...]
Dat is wel erg lang en zie er meerdere die met trekhaak hebben besteld rond die tijd en nog steeds niks hebben., en dat alles voor een trekhaak, sorry dat ik het vraag maar heb je die echt nodig ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knockmulanane
Uiteraard is er een reden om een auto te nemen met trekhaak. Als dat niet zo was geweest hadden we gereageerd op de mail van juli waarin de mogelijkheid werdt geboden de optie trekhaak te laten vervallen en met voorrang een auto zonder trekhaak te krijgen.
Onokue schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:49:
[...]

Dat is wel erg lang en zie er meerdere die met trekhaak hebben besteld rond die tijd en nog steeds niks hebben., en dat alles voor een trekhaak, sorry dat ik het vraag maar heb je die echt nodig ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BuisjeSt
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 12:17
Wij ook met trekhaak besteld, alleen maar voor de sier hoor haha. Het is een heel fijne caravantrekker deze auto, dus ja trekhaak is noodzakelijk. En van mij mogen ze die er ook over een paar maanden opzetten en me nu al een auto zonder geven, maar helaas dat doen ze niet. Dus gewoon wachten. Wij besteld op 21 mei, en zou in okt geleverd worden, we belden vorige week en ze denkt begin nov… maar het is erg jammer dat ze geen concrete info kunnen geven en iedereen krijgt wat anders te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
Ja heb de auto besteld om een caravan te trekken dus voor vakantie echt nodig. Dus helaas kan ik niet zeggen doe maar zonder.
Onokue schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:49:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onokue
-paulus- schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 14:18:
Ja heb de auto besteld om een caravan te trekken dus voor vakantie echt nodig. Dus helaas kan ik niet zeggen doe maar zonder.

[...]
Dat kan ik begrijpen, er zijn er namelijk ook mensen die de trekhaak bestellen omdat de auto van zichzelf ook afremt en vele lynk en co gebruikers die ik ken hierdoor bumber schaden hebben. een trekhaak zou dit in het nadeel van de achter liggende bestuurder wel helpen.

Daarom is er overigens ook een lange levertijd voor bumbers, kennis van me die moest 2/3 maanden wachten. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezemveger
Zijn er nog tweakers die onlangs een bevestiging of auto hebben gekregen? Volgens mij is alles in mei (trekhaken saga nagelaten) wel geleverd of ingepland.

Ik kreeg vorige week toch te horen dat mijn bestelling begin december zou worden geleverd (eerst 1000% november)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSM2112
Bezemveger schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 12:30:
Zijn er nog tweakers die onlangs een bevestiging of auto hebben gekregen? Volgens mij is alles in mei (trekhaken saga nagelaten) wel geleverd of ingepland.

Ik kreeg vorige week toch te horen dat mijn bestelling begin december zou worden geleverd (eerst 1000% november)
Wanneer heb je besteld?
Je staat niet in de Excel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Onokue schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:28:
[...]

Ik heb ook nooit echt een duidelijke bevestigingsmail gehad, nam aan dat het de eerste mail was met order ontvangen ofzo.
maar als je ze al telefonisch heb gesproken en ze jouw bestelling zien is je bestelling gewoon binnen.
wat heb jij wanneer besteld als ik vragen mag ?
Volgens mij was het tegen eind juni aan, maar weet het ook niet zeker meer. Moet als ik tijd heb ff weer gaan bellen om te vragen of er al wat duidelijkheid is en de sheet invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezemveger
DSM2112 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 13:24:
[...]

Wanneer heb je besteld?
Je staat niet in de Excel.
13 juni - zal me even toevoegen aan het overzicht.
Pagina: 1 ... 24 ... 28 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)