Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeymikedb
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-09-2023
Ik vind dat mailtje heel mooi, heb ‘m zelf ook gehad. Maar nergens staat een termijn hoe lang die prijs zo blijft…. Weer een waardeloos stukje marketing in de hoop mensen te behouden. Ze doen geen garantie voor let’s say een jaar (of korter ) minimaal nog deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clayton
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 22-05 21:42
DSM2112 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:35:
Ik krijg zojuist ook een mailtje waarin staat dat men vanaf nu ook kan Leasen bij Lynk & Co.

Met lease contracten van tussen de 24 en 60 maanden en aantal kilometers van tussen de 10.000 enb 40.000 KM per jaar.

Interessante ontwikkeling.
Verklaart de langere wachttijd voor M2M: “ Ontvang je gloednieuwe, volledig uitgeruste 01 binnen 4-6 weken.”

Ook een boeiende zin: “ Wat is er anders aan een Lynk & Co lease?
We bieden een langetermijnoplossing die perfect aansluit op jouw wensen én een prijs die altijd hetzelfde blijft”

[ Voor 16% gewijzigd door Clayton op 24-07-2023 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeymikedb
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-09-2023
Ik heb inmiddels mijn order geannuleerd en mezelf uit de sheet gehaald. Reden is de mogelijke verhoging. Wellicht wat pre-matuur, maar vind voor mij persoonlijk de 650 (mogelijke) euro's te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K7k
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 19-07-2024

K7k

Ik heb een status update waarop staat ‘de auto komt eraan’ betekent dit dat de auto al in Nederland is en getransporteerd word naar de hub met alle benodigde papierwerk? Ik heb ook al een vin-nummer dat gekoppeld is aan mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09 22:54
K7k schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 14:46:
Ik heb een status update waarop staat ‘de auto komt eraan’ betekent dit dat de auto al in Nederland is en getransporteerd word naar de hub met alle benodigde papierwerk? Ik heb ook al een vin-nummer dat gekoppeld is aan mijn account.
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K7k
  • Laatst online: 19-07-2024

K7k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
K7k schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 14:46:
Zodra VIN-nummer gekoppeld is wordt je binnen een paar dagen gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twokker
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 09:50
Ik zou zweren dat ik zojuist op de website zag staan dat je kon kiezen tussen ‘hybride en volledig elektrisch’. Ik kan het nu niet meer vinden.
Theorie: ze gooien de prijzen omhoog in de opmaat naar de elektrische 01.
Om te voorkomen dat iedereen daags na de aankondiging zijn hybride abbo opzegt om een volledig elektrische 01 te nemen voor hetzelfde geld, geldt de hogere prijs alleen voor nieuwe abbonementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin862
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-07 23:07
[quote]twokker schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 22:12:
Ik zou zweren dat ik zojuist op de website zag staan dat je kon kiezen tussen ‘hybride en volledig elektrisch’. Ik kan het nu niet meer vinden.
Om te voorkomen dat iedereen daags na de aankondiging zijn hybride abbo opzegt om een volledig elektrische 01 te nemen voor hetzelfde geld, geldt de hogere prijs alleen voor nieuwe

Ik zat aan precies hetzelfde te denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Robin862 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 23:15:
[quote]twokker schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 22:12:
Om te voorkomen dat iedereen daags na de aankondiging zijn hybride abbo opzegt om een volledig elektrische 01 te nemen voor hetzelfde geld, geldt de hogere prijs alleen voor nieuwe

Ik zat aan precies hetzelfde te denken....
Zou kunnen gelet op dit al wat oudere artikel (al staat daarin dat de prijs € 500 blijft :X ):
https://www.autovisie.nl/...-ook-volledig-elektrisch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quincyjongeleen
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-09 12:03
Misschien hebben de langere levertijden dan wel te maken met het afschalen van de plug-in modellen, en verwachten ze meer klanten voor volledig elektrisch 01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04
Ik zag dit in het Jeep Avenger topic en het blijkt ook bijgehouden te worden voor Lynk en Co, interessant om te volgen: https://allecijfers.nl/auto/lynk-and-co-01/

in 2022 5900 auto's op kenteken gezet, nu in 2023 5300 al, en er worden er gemiddeld zo'n 600 per maand op kenteken gezet. Gaat lekker.

Verder 54% zwart 45% blauw, maar dat werd ergens anders ook al bijgehouden.

In feb en maart dit jaar zijn er 1000 en 1100 in 1 klap bijgekomen en sinds september vorig jaar tenminste iedere maand 600 auto's. Dat zijn me nog eens getallen.

Hoop dat ze iedereen snel kunnen helpen die een L&C in de bestelling heeft staan.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clayton
loewie1984 schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 21:20:
Ik zag dit in het Jeep Avenger topic en het blijkt ook bijgehouden te worden voor Lynk en Co, interessant om te volgen: https://allecijfers.nl/auto/lynk-and-co-01/

in 2022 5900 auto's op kenteken gezet, nu in 2023 5300 al, en er worden er gemiddeld zo'n 600 per maand op kenteken gezet. Gaat lekker.

Verder 54% zwart 45% blauw, maar dat werd ergens anders ook al bijgehouden.

In feb en maart dit jaar zijn er 1000 en 1100 in 1 klap bijgekomen en sinds september vorig jaar tenminste iedere maand 600 auto's. Dat zijn me nog eens getallen.

Hoop dat ze iedereen snel kunnen helpen die een L&C in de bestelling heeft staan.
Iemand heeft een dashboard gemaakt met hoeveel lynks er per dag op kenteken worden gezet. Leuk om te volgen: https://lookerstudio.goog...8-9ecfefef0643/page/iaxIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerNator
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:32
(ook een post geplaatst in de andere Lynk & Co post, maar wilde graag mijn Lynk & Co ophaal ervaring hier ook delen).

Vanmiddag mijn Lynk & Co opgehaald in Diemen (9 mei BZTH besteld)! Het was een gebruikt model (nov 2022) met ongeveer 5500km op de teller. De auto was schoongemaakt en zag er netjes uit. Echter bij het opnemen van de schade kwamen er toch drie schades naar voren: twee beschadigde voorbanden en zichtbare lakschade op de bumper (en lichte beschadigingen op de velgen). Dit is genoteerd en ze hebben aangegeven de banden te gaan vervangen en de schade op de bumper willen herstellen bij een Volvo garage en dat ze contact met me op gaan nemen. De auto rijdt wel echt heerlijk maar ik baal wel een beetje van dit begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielsvanv
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 10-08 13:03
RogerNator schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 20:31:
(ook een post geplaatst in de andere Lynk & Co post, maar wilde graag mijn Lynk & Co ophaal ervaring hier ook delen).

Vanmiddag mijn Lynk & Co opgehaald in Diemen (9 mei BZTH besteld)! Het was een gebruikt model (nov 2022) met ongeveer 5500km op de teller. De auto was schoongemaakt en zag er netjes uit. Echter bij het opnemen van de schade kwamen er toch drie schades naar voren: twee beschadigde voorbanden en zichtbare lakschade op de bumper (en lichte beschadigingen op de velgen). Dit is genoteerd en ze hebben aangegeven de banden te gaan vervangen en de schade op de bumper willen herstellen bij een Volvo garage en dat ze contact met me op gaan nemen. De auto rijdt wel echt heerlijk maar ik baal wel een beetje van dit begin.
Gefeliciteerd man! Het is een huurauto, dus ja daar kunnen schades op zitten. Ze hebben het toch netjes opgelost?
Overigens wel heel apart dat jij je bzth al hebt gekregen en ik überhaupt nog geen bericht heb gehad…? (Bzth 5 mei besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerNator
Nielsvanv schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 10:16:
[...]

Gefeliciteerd man! Het is een huurauto, dus ja daar kunnen schades op zitten. Ze hebben het toch netjes opgelost?
Overigens wel heel apart dat jij je bzth al hebt gekregen en ik überhaupt nog geen bericht heb gehad…? (Bzth 5 mei besteld).
Thanks! Met het blik en velgschade heb ik ook weinig moeite, het is inderdaad een huurauto dus dan weet je dat er ook schades op kunnen zitten. De schade op de band lijkt me echter best gevaarlijk (te gevaarlijk om eigenlijk mee te rijden). Het was wel fijn geweest als het was opgelost voordat ze de auto opnieuw verhuurde. Het lijkt alsof de vorige eigenaar een stoeprand heeft geraakt en de schade heeft proberen te verbergen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YqA9-uPeAIQNap-LmAZelObY6ZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pBHAd00d1prMu2Oxe5rDoxRl.jpg?f=fotoalbum_large
Ik hoop vooral dat de afspraken mbt de reparatie nagekomen worden, aangezien daar wisselende ervaringen mee zijn hier. We gaan het zien!

Wat vreemd dat jij nog niet aan de beurt bent. Ik zie dat je een thuis bezorging hebt, wellicht duurt het daarom langer. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ynnck
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 12-12-2023
Die band ziet er inderdaad niet best uit, slecht controle bij inname zou je wel kunnen stellen.

Ik lees al een tijdje mee en zal mijn tijdlijn ook even delen:

8 juli 23 besteld (ZZTH)
18 juli gemaild of het goed is gegaan
19 juli reactie (geven aan wachttijd 5-6 maanden)
19 juli ook de mail ' Er staat een 01 klaar met jouw naam erop!' JEEH, maar helaas, dat is puur de bevestiging
28 juli proefrit gemaakt, wat een geweldige auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofi
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 05-03-2024
31 mei besteld.. vandaag via de chat begrepen dat ik rekening moet houden met de wachttijd van de website.
dat er voor nu nog een vin nummer en kenteken gekoppeld moet worden aan mijn auto..
weet iemand of dat snel kan gaan? ik verwacht m dan in september...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertjee
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11-04-2024
Sofi schreef op maandag 31 juli 2023 @ 12:44:
31 mei besteld.. vandaag via de chat begrepen dat ik rekening moet houden met de wachttijd van de website.
dat er voor nu nog een vin nummer en kenteken gekoppeld moet worden aan mijn auto..
weet iemand of dat snel kan gaan? ik verwacht m dan in september...
Nouja… als je 31 mei besteld hebt en de 5-6 maanden aan moet nemen van de website ben je dus volgens L&C in November aan de beurt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
  • Laatst online: 06-07-2024
Nog steeds niks gehoord..
08-05 besteld. Met eerdere berichten dat we in juli iets zouden horen..
op moment van bestellen stonden er 16 weken levertijd. Word krap dan moet er binnen nu en 2 weken toch iets bevestigd worden gezien levering ook vaak 2 weken duurt.. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Rickkert_93 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 16:50:
Nog steeds niks gehoord..
08-05 besteld. Met eerdere berichten dat we in juli iets zouden horen..
op moment van bestellen stonden er 16 weken levertijd. Word krap dan moet er binnen nu en 2 weken toch iets bevestigd worden gezien levering ook vaak 2 weken duurt.. ben benieuwd
Ik zie inderdaad in de Excel dat de 'mei'-bestellingen al naar de +80 dagen gaan tussen bestellen en bevestiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerNator
RogerNator schreef op zaterdag 29 juli 2023 @ 18:42:
[...]

Thanks! Met het blik en velgschade heb ik ook weinig moeite, het is inderdaad een huurauto dus dan weet je dat er ook schades op kunnen zitten. De schade op de band lijkt me echter best gevaarlijk (te gevaarlijk om eigenlijk mee te rijden). Het was wel fijn geweest als het was opgelost voordat ze de auto opnieuw verhuurde. Het lijkt alsof de vorige eigenaar een stoeprand heeft geraakt en de schade heeft proberen te verbergen:[Afbeelding]
Ik hoop vooral dat de afspraken mbt de reparatie nagekomen worden, aangezien daar wisselende ervaringen mee zijn hier. We gaan het zien!

Wat vreemd dat jij nog niet aan de beurt bent. Ik zie dat je een thuis bezorging hebt, wellicht duurt het daarom langer. Ik hoop dat je snel aan de beurt bent!!
Een (positieve!) update: maandagochtend direct gebeld met Lynk & Co en het verhaal uitgelegd. Na een kleine 30 min wachten doorverbonden met de technische dienst. Hij ging zo snel mogelijk contact opnemen met een Volvo dealer in de buurt en zou mij terugbellen. Ik ben netjes in de middag teruggebeld met het bericht dat ik hem direct kon brengen naar een Volvo dealer in de buurt! Vanochtend langs gereden en er zijn twee nieuwe voorbanden op gezet. Was binnen een uurtje gepiept. Erg blij met de afhandeling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MQU
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 03-08-2023

MQU

Beste,

Indien de "bestellijst" link wordt geactiveerd zie je alle bestellingen tot 22/07/23. Is er ergens een meer recente lijst aanwezig?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
MQU schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 06:31:
Beste,

Indien de "bestellijst" link wordt geactiveerd zie je alle bestellingen tot 22/07/23. Is er ergens een meer recente lijst aanwezig?

Thnx
Misschien zijn er geen recentere bestellingen? Je moet de lijst zelf vullen hè.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijs2001
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-12-2024
Oizo1981 schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 08:31:
[...]

Misschien zijn er geen recentere bestellingen? Je moet de lijst zelf vullen hè.
Dat is vast geen toeval.. laatste besteldag voordat de prijsverhoging is ingegaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrvatinl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CI1chvCyD_B5r1Tfxg3muy1J9cI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DWBnuOimxjsfsBZ48snghc52.png?f=user_large

200 euro inschrijfkosten en 20ct/km nu meerprijs.... ben ik blij dat ik hem 22 juli besteld heb voor het oude tarief..

[ Voor 4% gewijzigd door hrvatinl op 04-08-2023 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamashab
  • Laatst online: 16-04-2024
hrvatinl schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 00:46:
[Afbeelding]

200 euro inschrijfkosten en 20ct/km nu meerprijs.... ben ik blij dat ik hem 22 juli besteld heb voor het oude tarief..
Het is nu 20ct/km. Wat was de prijs eerst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
Tamashab schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:49:
[...]

0.15 of 0.16 geloof ik per km

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
Tamashab schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 09:49:
[...]

Tot 1 januari 2023 €0,15 en daarna €0,16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RebeccaD
  • Laatst online: 19-11-2023
Iemand van de mei bestellingen al een update? Lijkt inderdaad een enorme vertraging in te zitten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickkert_93
RebeccaD schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:07:
Iemand van de mei bestellingen al een update? Lijkt inderdaad een enorme vertraging in te zitten..
8 mei bestel en nog niks gehoord!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geertjb61
Idem, 12 mei besteld en ook nog niets gehoord.
Rickkert_93 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 12:18:
[...]

8 mei bestel en nog niks gehoord!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tamashab
  • Laatst online: 16-04-2024
RebeccaD schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:07:
Ik heb op 8mei besteld en heb op 27juli m’n auto opgehaald in Diemen. Ik ben op eergister terug geweest omdat mijn auto schade had bij ophalen en dit zouden ze nog even nakijken. Donderdag 27e stond de loods vol met auto’s bij het oppikken,minimaal 100stuks. woensdag 02-08 stonden er maar 2 en was de loods verder compleet leeg. Inderdaad vanaf nu de lange wachttijden misschien? Leveringsproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ynnck
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 12-12-2023
Stonden ze niet op die afgefikt boot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RebeccaD
Laten we dan maar hopen dat ze hierop staan: https://mediatv.nl/carcar...den-auto-s-naar-rotterdam 😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob2023
  • Laatst online: 05-08-2023
Besteld op 20-4-2023
ZZTH
Gebeld op 13-07-2023
Afleveren op 04-08-2023

Ik zitten wachten gisteren tot er wordt aangebeld niemand belt aan ben ik effe gaan bellen zeggen ze je auto is nog niet klaar om afgeleverd te worden maar er is wel een chauffeur gekoppeld die hem komt afleveren ze gaan ongeorganiseerd te werk zie ik en nu moet ik wachten voor een nieuwe afspraak het kan max 2 weken duren zeggen ze nu kijken of ze zich aan die tijd gaan houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrvatinl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:23
Bob2023 schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 10:48:
Besteld op 20-4-2023
ZZTH
Gebeld op 13-07-2023
Afleveren op 04-08-2023

Ik zitten wachten gisteren tot er wordt aangebeld niemand belt aan ben ik effe gaan bellen zeggen ze je auto is nog niet klaar om afgeleverd te worden maar er is wel een chauffeur gekoppeld die hem komt afleveren ze gaan ongeorganiseerd te werk zie ik en nu moet ik wachten voor een nieuwe afspraak het kan max 2 weken duren zeggen ze nu kijken of ze zich aan die tijd gaan houden
Heerlijk snel! :) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RebeccaD
@blafke vandaag ga je de auto ophalen in Diemen. Zou je ons kunnen laten weten of de loods nog steeds zo leeg staat? 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 22:01
Ik heb ook nog steeds niets gehoord, 7 mei besteld. Beetje in de Open Data van RDW zitten speuren, valt ook op dat het aantal Lynk & Co's o.b.v.eerste datum toelating flink afneemt: februari/maart zat dat aantal nog > 1000, in juli slechts 446, waarvan maar 101 blauw :( Sinds mei is het aantal BZTH ook fors lager dan het aantal ZZTH. Hopen op snel een bevestiging, ik moet mijn huidige auto uiterlijk 28 september inleveren, komt toch wel steeds dichterbij.

[ Voor 6% gewijzigd door MadBear op 07-08-2023 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSM2112
  • Laatst online: 08-06-2024
MadBear schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:45:
Ik heb ook nog steeds niets gehoord, 7 mei besteld. Beetje in de Open Data van RDW zitten speuren, valt ook op dat het aantal Lynk & Co's o.b.v.eerste datum toelating flink afneemt: februari/maart zat dat aantal nog > 1000, in juli slechts 446, waarvan maar 101 blauw :( Sinds mei is het aantal BZTH ook fors lager dan het aantal ZZTH. Hopen op snel een bevestiging, ik moet mijn huidige auto uiterlijk 28 september inleveren, komt toch wel steeds dichterbij.
Bij de Lynk & Co club vertelde ze me dat er vaak aan het einde van iedere maand en schiplading binnen komt. Misschien eind Juli niet vanwege zomervakanties wereldwijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosEnergy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-08-2023
Net telefoon gekregen van Lynk&Co om een afspraak in te boeken. Zou de 18de al geleverd worden, lijkt mij heel snel dus we zullen zien of het daadwerkelijk zo is.

Besteld op 26 mei via werkgever (B2B, gekocht), zwart met trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
ChaosEnergy schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:05:
Net telefoon gekregen van Lynk&Co om een afspraak in te boeken. Zou de 18de al geleverd worden, lijkt mij heel snel dus we zullen zien of het daadwerkelijk zo is.

Besteld op 26 mei via werkgever (B2B, gekocht), zwart met trekhaak.
Koop krijgt voorrang op huur

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RebeccaD
Eindelijk vandaag me order bevestigd en gewijzigd naar gereserveerd. 🎊 Er is een trucje om achter het VIN nummer te komen. Kan iemand me vertellen hoe? 😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
Hier ook bestelling veranderd naar gereserveerd! Benieuwd wanneer we iets horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
VIN Nr karakter positie 10 = P = Model 2023 ?

[ Voor 10% gewijzigd door geertjb61 op 14-08-2023 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
nieuwe bestellingen op dit moment niet mogelijK?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbjHMQAP5v1EGCKzsAD7DUZZ6LE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s8xoXVCgbPYliHn8AlEUQcKc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:46

madpilot0

I ain't mad

16-05 besteld, ik zie nu een VIN nummer (N = 2022 geloof ik?). Hopelijk laat het niet te lang meer op zich wachten nu, mijn huidige auto gaat donderdag de deur uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
Hier is de bestelling ook eindelijk bevestigd en VIN-nummer (2023-model), 7 mei besteld, dus dat werd wel tijd.
Hopelijk gaat de levering een beetje vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
MadBear schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:51:
Hier is de bestelling ook eindelijk bevestigd en VIN-nummer (2023-model), 7 mei besteld, dus dat werd wel tijd.
10-de karakter = P = 2023 model ?
Is mij nog niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RebeccaD
Op de 10e staat een P bij mij. Zal wel laten weten of het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
geertjb61 schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:16:
[...]

10-de karakter = P = 2023 model ?
Is mij nog niet duidelijk.
M = 2021
N = 2022
P = 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamalelh
  • Laatst online: 27-11-2023
Zo te zien ben ik niet de enige die misleid wordt door Lynk en Co. Bewust voor hun gekozen omdat ze in Belgie binnen 4 tot 6 weken zouden leveren (besteld op 10 juni zwart zonder trekhaak). Zonder communicatie gewijzigd naar 2 tot 3 maanden en krijg vandaag te horen 3 tot 4 maanden! Pfff en laten we het maar niet hebben over de houding van een aantal bij de klantenservice.

[ Voor 6% gewijzigd door kamalelh op 16-08-2023 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
kamalelh schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:38:
Zo te zien ben ik niet de enige die misleid wordt door Lynk en Co. Bewust voor hun gekozen omdat ze in Belgie binnen 4 tot 6 weken zouden leveren (besteld op 10 juni zwart zonder trekhaak). Zonder communicatie gewijzigd naar 2 tot 3 maanden en krijg vandaag te horen 3 tot 4 maanden! Pfff en laten we het maar niet hebben over de houding van een aantal bij de klantenservice.
het zal sneller gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
MadBear schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:51:
Al wat gehoord van levering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
Nog geen belletje gehad, verwacht dat er uiterlijk begin volgende week wel contact wordt opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
MadBear schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:54:
[...]

Nog geen belletje gehad, verwacht dat er uiterlijk begin volgende week wel contact wordt opgenomen.
Oké!
Ik heb wel een vin nummer gekregen maar nog geen mail of belletje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firejelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-04 17:54
Net langs diemen gereden voor mijn werk. Toen ik er langs reed stonden er ongeveer 10 auto's voor de deur. In de loods was geen enkele auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barend K
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-09-2024
firejelle schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:40:
Net langs diemen gereden voor mijn werk. Toen ik er langs reed stonden er ongeveer 10 auto's voor de deur. In de loods was geen enkele auto.
Ik reed er woensdag 16/08 langs.
Op het terrein naast de loods stonden veel Lynck01.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadBear
Vanochtend gebeld door Lynk & Co, volgende week dinsdag (29/8) wordt de Lynk hier thuis afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik heb net een belletje gehad. Donderdag 31/8 mag ik langskomen :) Bij het reserveren stond September, toch net er voor aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quincyjongeleen
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-09 12:03
madpilot0 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:37:
Ik heb net een belletje gehad. Donderdag 31/8 mag ik langskomen :) Bij het reserveren stond September, toch net er voor aan :+
Wanneer had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
Hier 8-5 besteld en wachten op het belletje voor levering. Wel vin nummer en alles al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

16-05 dus kleine 3.5 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
Ben benieuwd, wat krijgen de mensen die nu gebeld worden voor levering geleverd?
Een nieuwe auto (modeljaar '23) of jong gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen heren in deze topic, ik zie dat Lynk&Co 08 uit is, weten jullie misschien of deze auto nog naar NL komt? Bedankt.

YouTube: Lynk & Co 08 EM-P 2023 in-depth Walkaround

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
Zojuist gebeld door Lynk. Levering auto op 11 september. Besteld 12 mei.
Betreft een 2023 model, maar niet helemaal spiksplinternieuw als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadBear
geertjb61 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:33:
Ben benieuwd, wat krijgen de mensen die nu gebeld worden voor levering geleverd?
Een nieuwe auto (modeljaar '23) of jong gebruikt ?
Mijne is hartstikke nieuw. Heb gister de 'groene' kaart gehad en vandaag het kentekenbewijs. Ben benieuwd of er ook stuurverwarming op zit (zou vanaf juli '23 moeten zijn volgens de website).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
31 aug thuis geleverd eindelijk!
Nieuw 23 model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RebeccaD
Vandaag groene kaart binnen. Gloednieuwe Lynk. 16/05 besteld bzth. 29/08 ophalen in Diemen. Kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Goed om te lezen mensen; voor medio mei bestellingen dus om en nabij 3,5 maand; laten we hopen dat dit zo blijft/het nog sneller gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:54
Update over de BMTH trekhaak saga. Besteld op 19 januari en zou na 2x uitstellen eindelijk begin oktober moeten komen benieuwd of ze dit wel gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:38
Grappig om te zien dat de bestellingen in een rap tempo zijn gedaald na de prijsverhoging op 24 juli.
Hoop dat Lynk & Co het een en ander nu op orde krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barend K
mprkooij schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:31:
Grappig om te zien dat de bestellingen in een rap tempo zijn gedaald na de prijsverhoging op 24 juli.
Hoop dat Lynk & Co het een en ander nu op orde krijgt.
Vraag me af wat de achterliggende reden van het alles is.
Anders, wat voor een aap komt er straks uit de mouw?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:38
Barend K schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:15:
[...]

Lynk & Co failliet, huidige abonnementhouders mogen de auto houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firejelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-04 17:54
Barend K schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:15:
[...]

optie kan zijn; heel snel veel auto's op de weg voor de occasions en naamsbekendheid en zichtbaarheid op de weg.. en daarna realistisch zijn met verkopen. Maar eerst veel laten zien bijvoorbeeld.

Ben ook heel erg benieuwd hoelang de prijs 550 is nog voor de huidige gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
mprkooij schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 18:59:
[...]

Lynk & Co failliet, huidige abonnementhouders mogen de auto houden :+
zijn ze failliet?
ik ga kijken of ik mijn order nog kan annuleren..
iedereen geld kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielsen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:05
firejelle schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:30:
[...]

optie kan zijn; heel snel veel auto's op de weg voor de occasions en naamsbekendheid en zichtbaarheid op de weg.. en daarna realistisch zijn met verkopen. Maar eerst veel laten zien bijvoorbeeld.

Ben ook heel erg benieuwd hoelang de prijs 550 is nog voor de huidige gebruikers.
Ik denk dat dat afhangt van hoeveel bestellingen ze nog krijgen. Ze willen niet opeens met die autos in hun maag blijven zitten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
firejelle schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:30:
[...]

dat leenstelsel functioneert ook nog niet
door meer autos op de weg te hebben en een groter netwerk kan je dat wel creeeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barend K
chielsen schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:43:
[...]

Ik denk dat dat afhangt van hoeveel bestellingen ze nog krijgen. Ze willen niet opeens met die autos in hun maag blijven zitten natuurlijk.
Ik speculeer op oude voorraad auto’s ruimen en daarna update.
Medio vorig jaar werd er in diverse serieuze autobladen gemeld dat er een update zou komen, iets gewijzigde voorzijde en nieuwe bips. Dat zogen die redacties niet uit hun duim, dat zal ze zijn gemeld door Lynk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
Barend K schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 21:52:
[...]

Ik speculeer op oude voorraad auto’s ruimen en daarna update.
Medio vorig jaar werd er in diverse serieuze autobladen gemeld dat er een update zou komen, iets gewijzigde voorzijde en nieuwe bips. Dat zogen die redacties niet uit hun duim, dat zal ze zijn gemeld door Lynk.
Die update was voor het Chinese model. Dat verschilde sowieso al van het model dat voor Europa wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSM2112
  • Laatst online: 08-06-2024
Er worden wel heel erg weinig bestellingen bevestigd de laatste tijd.....
Met dit tempo duurt het nog wel een aantal maanden tot mijn bestelling van eind juni is bevestigd.... :(

Komt er zo weinig Nederland binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barend K
De autobladen meldden medio 2022 allemaal dat de update (kleine wijziging voorzijde, nieuwe bips) in Europa zou komen.
Het zou ook wel vreemd zijn als Nederlandse autobladen een update melden die alleen voor China van toepassing is.
Maar het feit dat de update nog steeds niet in Europa/Nederland is……

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickkert_93
Donderdag zou mijn lynk thuis bezorgd worden. Kentekenbewijs ook al thuis, eigen auto 2 dagen van te voren dus vanmorgen verkocht!

Vanmiddag een telefoontje en erna een mail dat de levering niet door kan gaan en automatisch ingepland word op 11 september.. lekker dan?
Na 35 min in de wacht te staan iemand van lynk eraan gekregen die mij uiteindelijk kon vertellen dat hij bij volvo stond en hun nog mijn auto rijklaar gemaakt hebben.
Gelukkig lag deze volvo. Garage 3 straten verder dus eens naar binnen gelopen en uitgelegd, as vrijdag kan ik hem alsnog ophalen en geen leveringskosten omdat ik 100 euro moest betalen voor hem bij de deur te leveren die 3 straten loop ik ook wel zelf dan.

Volvo adviseerde mij in de toekomst mocht er wat zijn met de auto gewoon bij hun langs te komen ! Goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dek1977
  • Laatst online: 26-09-2023
19 mei besteld, 13 september mag ik een zzth ophalen. Het is een model 2022. Helaas geen 2023.

• sv3nc
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-09 10:34
Ik heb ook 19 mei besteld en zie dat de status is veranderd naar "Auto komt eraan"...

Waar kan ik het model nr achterhalen? Ik ben nog niet gebeld en/of mail ontvangen over deze status wijziging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dek1977
  • Laatst online: 26-09-2023
sv3nc schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 08:35:
Ik heb ook 19 mei besteld en zie dat de status is veranderd naar "Auto komt eraan"...

Waar kan ik het model nr achterhalen? Ik ben nog niet gebeld en/of mail ontvangen over deze status wijziging.
Als status = ‘ order is bevestigd’ is de VIN code te raadplegen op de website, dat werkt als volgt

1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin

• sv3nc
Ok dank! En daar vind ik dit;

vin: "L6TCX2E76NE031338",…}

Wat zegt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukvkop
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-07 11:02
sv3nc schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:16:
Ok dank! En daar vind ik dit;

vin: "L6TCX2E76NE031338",…}

Wat zegt dit?
Het 10de teken is het modeljaar.

L = 2021
N = 2022
P = 2023

Dit is dus een 2022 model

• sv3nc
Ok dank! Dus dan heb ik 'pech' dat het geen 2023 model is....

[ Voor 3% gewijzigd door sv3nc op 31-08-2023 10:45 ]

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Nu de Lynk op de oprit staan. 2022 model met ±4500km op de teller. Maar eens gaan spelen met de settings :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 13-06-2024
Goeiedag,

Op 20-04-2023 een blauwe Lynk besteld met trekhaak. Als ik de lijst bekijk die ik dat er nog leveringen openstaan van 18-01-2023, is de lijst correct en zijn dit ook de verwachtingen? We hebben wel een mail ontvangen dat ze in oktober denken te kunnen leveren. Maar nu de huidige auto het heeft begeven afgelopen week hopen we eigenlijk wel dat het meevalt. Ik ben benieuwd naar de ervaringen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
  • Laatst online: 16-01-2024
Hier besteld op 19 feb 2023. Eerst was het mei toen juni en nu oktober. Voorlopig nog niks dus vooral afwachten.
Blauw met trekhaak besteld

knockmulanane schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:29:

Goeiedag,

Op 20-04-2023 een blauwe Lynk besteld met trekhaak. Als ik de lijst bekijk die ik dat er nog leveringen openstaan van 18-01-2023, is de lijst correct en zijn dit ook de verwachtingen? We hebben wel een mail ontvangen dat ze in oktober denken te kunnen leveren. Maar nu de huidige auto het heeft begeven afgelopen week hopen we eigenlijk wel dat het meevalt. Ik ben benieuwd naar de ervaringen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knockmulanane
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 13-06-2024
Dan wacht je al effe, jammer dat het zo lang duurt. Als je een auto koopt zetten ze er direct een trekhaak onder als je daar om vraagt bij de Volvo dealer, dus er is wel voorraad. Voor nu maar even geduldig afwachten wat er de komende maanden gaat gebeuren.
-paulus- schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:14:
Hier besteld op 19 feb 2023. Eerst was het mei toen juni en nu oktober. Voorlopig nog niks dus vooral afwachten.
Blauw met trekhaak besteld

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clayton
Tijdlijn ZZTH:
Besteld: 20 mei
Bevestiging: 4 sept
Afspraak: 5 sept
Ophalen: 15 sept

Levertijd toen ik bestelde stond op 4-5 maanden dus het valt me mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuisjeSt
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-08 12:17
knockmulanane schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:29:
Goeiedag,

[quote]knockmulanane schreef op maandag 4 september 2023 @ 15:29:

Ik heb vd week gechat met klantenservice over auto met trekhaak, op 21 mei besteld. Daar vertelden ze dat het nov/dec wordt. Ik noemde de email van begin juli waar zij oktober in noemen. Dit was een algemene email en voornamelijk van toepassing voor de bestellingen van januari en februari… dat zou dus balen zijn. We wachten maar af. Dus even bellen en misschien vertellen ze je iets meer? Wel vervelend dat je auto het net te vroeg begeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 19:26
Is het ook interessant om zakelijk lease in het document te zetten (als Koop/Zakelijk, gok ik; aangezien de leasemaatschappij de auto simpelweg koopt)?

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Nu online
Reddol schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 20:04:
Is het ook interessant om zakelijk lease in het document te zetten (als Koop/Zakelijk, gok ik; aangezien de leasemaatschappij de auto simpelweg koopt)?
jazeker
is ook interessante info in hoeverre de levertijden daar afwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddol
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 19:26
boyette schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 07:41:
[...]

jazeker
is ook interessante info in hoeverre de levertijden daar afwijken
Toegevoegd! Vooralsnog is de planning dat ik hem in de week van 9 oktober op kan halen. Ik ben benieuwd, de website van Lynk & Co sprak over 2 tot 4 weken, maar het is 4,5 week geworden.

Als je het niet kan, laat het dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
Zojuist de Lynk opgehaald in Diemen. Het staat ramvol met auto's die opgehaald gaan worden. Het was ook druk met ophalers vanmiddag. Eerste rit met de Lynk zit erop. Is goed bevallen. Komend vanaf een Outlander PHEV is de Lynk qua weggedrag en motorisch toch weer een stap vooruit.
Pagina: 1 ... 23 ... 28 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)