Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeymikedb
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-09-2023
Kijk! Dat is precies wat ik mij ook afvraag! Tot op heden volgens de sheet zou je na 60 dagen op z’n minst een bevestiging gehad moeten hebben. Zouden die trekhaak mannen dan echt zo een gigantische backlog hebben dat het hele orderproces voor ZTH verstoord raakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertjee
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 11-04-2024
Mikeymikedb schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 14:01:
Kijk! Dat is precies wat ik mij ook afvraag! Tot op heden volgens de sheet zou je na 60 dagen op z’n minst een bevestiging gehad moeten hebben. Zouden die trekhaak mannen dan echt zo een gigantische backlog hebben dat het hele orderproces voor ZTH verstoord raakt?
Nouja, het lijkt me stug dat je het lever proces voor de ZZTH laat vastlopen door het feit dat er orders in de wacht staan voor een ZMTH terwijl je niet weet wanneer je de trekhaak kan leveren.

Of ik denk dan heel raar. Dus ik hoop stiekem toch wel dat het wat sneller is dan die 6/7 maanden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clayton
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 22-05 21:42
Jaspertjee schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:19:
[...]

Nouja, het lijkt me stug dat je het lever proces voor de ZZTH laat vastlopen door het feit dat er orders in de wacht staan voor een ZMTH terwijl je niet weet wanneer je de trekhaak kan leveren.

Of ik denk dan heel raar. Dus ik hoop stiekem toch wel dat het wat sneller is dan die 6/7 maanden…
Vergeet de vervangingsvraag ook niet. Veel oudere lynks worden geswapped voor nieuwere. Wellicht verwachten ze minder auto’s aankomende maanden of dat ze minder produceren vanwege het nieuwe model die er aankomt volgend jaar.
Nu worden er ongeveer 1000 auto’s per maand op kenteken gezet. Als je 6-7 maanden moet wachten staan er behoorlijk wat mensen voor je in de rij. In mei was dit trouwens 4-5 maanden.

Maar ik hoop ook op basis van de sheet dat het 2-3 maanden zal worden….maar ze zeggen het niet voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:35
Na op 8 februari 2023 heel blij de auto opgehaald te hebben (ZZTH) bij Lynk & Co in Diemen ben ik wat minder tevreden over de afhandeling van de schade die is onstaan aan de auto tijdens verhuur.

Momenteel 2 maanden (minimaal 20 telefoontjes / 10 mailtjes) verder, en pas sinds vandaag is de bestelling van de onderdelen doorgezet:

- Een rechtervoordeur;
- Een achterspatbord;
- Een Wielkuip.

Naast dat het 2 volle maanden later is nadat de schade gemeld is, moet er natuurlijk ook nog gewacht worden op de onderdelen (die zijn in back-order).

Daarom vandaag besloten om een nieuwe 01 (ZZTH) te bestellen en mocht die eerder komen dan dat de schade is gerepareerd, dan lever ik mijn "oude" 01 in. Ik ben ook heel benieuwd of er een daadwerkelijke wachttijd van 7 maanden zit aan het zwarte model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansen1404
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik heb een afspraak om aanstaande woensdag mijn 2e Lynk op te halen.

De dame aan de telefoon vroeg wat ik met de andere Lynk wilde doen.... Hahahaha. Wat dacht je zelf? Rondrijden;-)

Aangezien per maand opzeggen niet helemaal zo werkt... Inmiddels toch de auto maar opgezegd.
Je moet blijkbaar 20 dagen voordat je nieuwe maand in gaat opzeggen.... Dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-01 17:08
Zojuist met klantenservice gebeld. ZZTH en BZTH levertijden respectievelijk 6-7 maanden en 5-6 (dus in lijn met wat er op de website staat geloof ik, al zie ik op de website op verschillende plekken telkens verschillende maanden levertijd)... Dat vind ik wel een forse levertijd maar anderzijds niet ongebruikelijk bij lease geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-08 15:14
Verwijderd verkeerde forum sry

[ Voor 91% gewijzigd door Fibrenl op 14-06-2023 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaspertjee
  • Laatst online: 11-04-2024
PieterK123 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 18:02:
Zojuist met klantenservice gebeld. ZZTH en BZTH levertijden respectievelijk 6-7 maanden en 5-6 (dus in lijn met wat er op de website staat geloof ik, al zie ik op de website op verschillende plekken telkens verschillende maanden levertijd)... Dat vind ik wel een forse levertijd maar anderzijds niet ongebruikelijk bij lease geloof ik...
Toen ik omstreeks 20 mei keek stond de levertijd van een ZZTH op 5/6 maanden. Dus ik ben eigenlijk aan het wachten tot de eerste leverdata van mensen die in mei hebben besteld.

Denk dat er dan een goeie schatting te maken is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tamashab
  • Laatst online: 16-04-2024
Jaspertjee schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 18:19:
[...]

Toen ik omstreeks 20 mei keek stond de levertijd van een ZZTH op 5/6 maanden. Dus ik ben eigenlijk aan het wachten tot de eerste leverdata van mensen die in mei hebben besteld.

Ik heb op 08-05 een BZTH besteld en toen stond de levertijd op 16-17 weken. Gek he dat 12 dagen later er dan 5/6 maanden staat. Ik hoop natuurlijk dat er bij mij 16-17 weken word aangehouden en niet opeens 5/6 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bowser-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 22:28
Jansen1404 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 17:32:
Ik heb een afspraak om aanstaande woensdag mijn 2e Lynk op te halen.

De dame aan de telefoon vroeg wat ik met de andere Lynk wilde doen.... Hahahaha. Wat dacht je zelf? Rondrijden;-)

Aangezien per maand opzeggen niet helemaal zo werkt... Inmiddels toch de auto maar opgezegd.
Je moet blijkbaar 20 dagen voordat je nieuwe maand in gaat opzeggen.... Dus....
Ah je hebt al een afspraak, lekker hoor :) ik wacht nog op een telefoontje, misschien had ik niet moeten kiezen voor thuis bezorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thiesstelt
  • Laatst online: 04-01-2024
Mjelnir schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 08:42:
[...]

Dat kreeg ik eerst ook door wel van een medewerker van de duitse tak. Toen later nog maar eens gebeld en het bericht wat ik had gepost doorgekregen. We gaan het zien.

Hier besteld op 19 januari trouwens ook blauw. Wel verrekte irritant dat er geen duidelijke communicatie over is. Maar dat is helaas een beetje te verwachten van Lynk en Co
Is er bij jou al wel een VIN-nummer gekoppeld? Wij hebben vandaag gekeken, maar we hebben nog geen VIN-nummer.

Telefonisch werd dus aangegeven dat levering verplaatst is naar oktober, maar hebben nog geen officiële mail gehad. Die mail hebben we toen het in maart werd uitgesteld wel ontvangen. We blijven hopen op juni….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 12:54
Thiesstelt schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 20:05:
[...]

Is er bij jou al wel een VIN-nummer gekoppeld? Wij hebben vandaag gekeken, maar we hebben nog geen VIN-nummer.

Telefonisch werd dus aangegeven dat levering verplaatst is naar oktober, maar hebben nog geen officiële mail gehad. Die mail hebben we toen het in maart werd uitgesteld wel ontvangen. We blijven hopen op juni….
Nope nog geen vin. Ze gaven aan dat die pas komt nadat de trekhaak op de auto zit. Ik zou volgende week gewoon nog eens bellen. Het klinkt alsof je iemand aan de lijn had die ervan uitging dat het een nieuwe nu bestelde auto met trekhaak is.

Dan zit je qua levertijd ook in October.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Jaspertjee schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 18:19:
[...]

Dat is inderdaad wel slim - ik houd de sheet en de thread in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Nog iets anders, mogelijk gemist op de website van L&C, maar weten jullie tot welk moment een bestelling nog kosteloos kan worden geannuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:32
C076 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:38:
[...]

Gewoon zelf ff bellen. Dan word je gelijk doorverbonden om een afspraak te maken. Zo had ik t ook gedaan.

Weetje het vin nr ook al?
Ik heb gebeld en ze konden alleen zien dat er een VIN was toegewezen en niet welke. Verder konden ze ook niks vertellen.

Edit: via chat konden ze mij wel een VIN geven en ik zie dat die uit 2023 komt. Ik word gebeld wanneer die geleverd is in Diemen en ze kunnen niet zien wanneer dat is. Ik heb namelijk gekozen voor afhalen.

[ Voor 21% gewijzigd door Rorata op 15-06-2023 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickkert_93
  • Laatst online: 06-07-2024
Op 6-5 een zzth besteld, verder nog niks gehoord.
Een collega heeft hem op 16/4 bestel en al een Afspraak staan om hem te laten bezorgen! Benieuwd Hoelang er dan tussen 2 weken bestellen zit met leveren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RebeccaD
  • Laatst online: 19-11-2023
Op 6-5 een zzth besteld, verder nog niks gehoord.
Een collega heeft hem op 16/4 bestel en al een Afspraak staan om hem te laten bezorgen! Benieuwd Hoelang er dan tussen 2 weken bestellen zit met leveren!
Ik ook! Kan je het laten weten in de groep? Hier namelijk 10 dagen later besteld 16-05. 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
RebeccaD schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:08:
[...]

Ik ook! Kan je het laten weten in de groep? Hier namelijk 10 dagen later besteld 16-05. 😃
Ik zou gewoon aan de klantenservice vragen (via de chat) wat er nu gaat gebeuren na het ondertekenen van het contract (want ik neem aan dat je sindsdien niks meer gehoord hebt?).
Toen ik dat deed werd mij verteld dat er een VIN nummer gekoppeld is aan mijn account. Helaas weet ik dan niet hoe lang het duurt maar dan weet je wel dat er schot in de zaak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
Rorata schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 16:33:
[...]

Ik zou gewoon aan de klantenservice vragen (via de chat) wat er nu gaat gebeuren na het ondertekenen van het contract (want ik neem aan dat je sindsdien niks meer gehoord hebt?).
Toen ik dat deed werd mij verteld dat er een VIN nummer gekoppeld is aan mijn account. Helaas weet ik dan niet hoe lang het duurt maar dan weet je wel dat er schot in de zaak zit.
Ik had nog geen vin nummer. Wel gevraagd of er nu kans is dat ik hem ook binnekort mag ontvangen omdat ik 2 weken na mijn collega had besteld, zijn leverdatum was eind juli en heeft nu al een afspraak dus dik een maand eerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C076
  • Laatst online: 03-07-2023
Rorata schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:49:
[...]

Ik heb gebeld en ze konden alleen zien dat er een VIN was toegewezen en niet welke. Verder konden ze ook niks vertellen.

Edit: via chat konden ze mij wel een VIN geven en ik zie dat die uit 2023 komt. Ik word gebeld wanneer die geleverd is in Diemen en ze kunnen niet zien wanneer dat is. Ik heb namelijk gekozen voor afhalen.
Ahh mooi, ik ook een 2023 model.
Ik belde klantenservice vorige week op omdat ik ineens geen auto kon lenen via de app. Zag in de app ook geen wijzigingen staan. Dus ik bellen, uitgelegd, zij navraag doen, bleek dat er een auto voor me was gereserveerd. Werd gelijk doorverbonden met back office om gelijk een afspraak maken.

Beetje vreemd dat ze jou niet meer kunnen vertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
C076 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:47:
[...]

Ahh mooi, ik ook een 2023 model.
Ik belde klantenservice vorige week op omdat ik ineens geen auto kon lenen via de app. Zag in de app ook geen wijzigingen staan. Dus ik bellen, uitgelegd, zij navraag doen, bleek dat er een auto voor me was gereserveerd. Werd gelijk doorverbonden met back office om gelijk een afspraak maken.

Beetje vreemd dat ze jou niet meer kunnen vertellen...
Misschien hebben zij de auto al binnen die voor jou bestemd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C076
  • Laatst online: 03-07-2023
Rorata schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 18:56:
[...]

Misschien hebben zij de auto al binnen die voor jou bestemd is
Ben er zeker van dat je aankomende week je langverwachte belletje krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
C076 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 19:05:
[...]

Ben er zeker van dat je aankomende week je langverwachte belletje krijgt!
Ik hoop het, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Stomme vraag: waar vinden jullie de chat optie?

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:20
Centurion schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 21:47:
Stomme vraag: waar vinden jullie de chat optie?
Onder aan de website. Alleen beschikbaar tijdens openingstijden 9 tot 18 uur. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3MB24s5reXjlC-bbUaGbNwMI3B8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dbUfzwb5E2i0hEJxfMWwVzGk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
Kreeg net error bij doorsturen uit betaalomgeving naar Lynk & Co website bij het bestellen van ZZTH. Geen goed eerste teken. Ook geen bevestiging in de mail. De EUR 550 is wel afgeschreven. Ik wacht het nog maar even af en anders morgen gelijk bellen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterK123
PieterK123 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 12:42:
Kreeg net error bij doorsturen uit betaalomgeving naar Lynk & Co website bij het bestellen van ZZTH. Geen goed eerste teken. Ook geen bevestiging in de mail. De EUR 550 is wel afgeschreven. Ik wacht het nog maar even af en anders morgen gelijk bellen…
Gelukkig toch bevestiging van bestelling ontvangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bowser-
PieterK123 schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:36:
[...]

Gelukkig toch bevestiging van bestelling ontvangen !
Je betaalt ook niet meteen de 550, dat is pas als je de auto ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf85
  • Laatst online: 14-08-2024
-Bowser- schreef op zondag 18 juni 2023 @ 15:44:
[...]

Je betaalt ook niet meteen de 550, dat is pas als je de auto ontvangt.
Tenzij je een creditcard van Bunq oid gebruikt. Die schrijven reserveringen direct af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchd
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:55
Hier een blauwe zonder trekhaak op 11 juni besteld. Via chat vorige week navraag gedaan en alles zou goed moeten zijn. Hoop natuurlijk dat het sneller gaat dan de 4 - 5 maanden die er nu voor staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Bowser-
mitchd schreef op zondag 18 juni 2023 @ 21:50:
Hier een blauwe zonder trekhaak op 11 juni besteld. Via chat vorige week navraag gedaan en alles zou goed moeten zijn. Hoop natuurlijk dat het sneller gaat dan de 4 - 5 maanden die er nu voor staan.
Ik merk wel dat het drukker is. Ik heb op 5-6-2023 mijn bevestiging ontvangen, ik heb ook de witte 'groene' kaart al binnen, maar ik ben nog steeds niet gebeld voor een leverafspraak. Eerder gebeurde dat binnen een paar dagen na bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwolwacht
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:56
-Bowser- schreef op maandag 19 juni 2023 @ 09:23:
[...]

Ik merk wel dat het drukker is. Ik heb op 5-6-2023 mijn bevestiging ontvangen, ik heb ook de witte 'groene' kaart al binnen, maar ik ben nog steeds niet gebeld voor een leverafspraak. Eerder gebeurde dat binnen een paar dagen na bevestiging.
Lijkt allemaal redelijk willekeurig te verlopen maar zou ook met planning rondom leveren vs ophalen te maken kunnen hebben.

Verloop bij mij (ZZTH):

17-4 besteld
12-6 Order ontvangen mail
14-6 Afspraak gemaakt
26-6 Ophalen in Diemen (pff nog een weekje _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf85
Op 4 mei besteld zzth

levertijdindicatie stond toen op 15-17 weken.

Chat gaf zojuist aan dat het 5 tot 7 maanden gaat duren.

Ik moet rekenen op iets tussen die twee indicaties in.

Ik kan het mij alleen zo slecht voorstellen als ik het document bekijk.

Zou het te maken hebben met telkens 1 gigantisch schip wat onderweg is vanuit China en de maand mei net na de laatste levering zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiesstelt
Voor de mede-trekhaak-afwachters; vanmorgen contact gehad met L&C via de chat en daar wordt de telefonische mededeling van vorige week nogmaals bevestigd. De trekhaken blijven leveringsproblemen geven. Wij hebben dus in februari de BMTH besteld, die zou eerst (met vertraging) in juni geleverd worden en dat wordt nu dus op z’n vroegst oktober…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcodg1407
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-05-2024
Zojuist ook contact met Lynk gehad. En inderdaad er word tegen mij ook gezegd dat er leveringsproblemen blijven. En er een mail gestuurd zou zijn naar de klanten die het betrof. Nu heb ikzelf nog geen mail gehad. Ook kreeg ik te horen dat oktober zou gaan worden. Heb zelf de auto in januari besteld. BMTH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CD130nl
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 14-09 17:40
@Thiesstelt Pffff, serieus? Omgaan met teleurstellingen word ik dankzij L&C steeds beter in 🙁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
  • Laatst online: 16-01-2024
Lees al even mee en dacht toch maar even een account aanmaken.

Hier ook een L&C besteld 19 februari. Blauw met trekhaak.

Eerst een mail gekregen met vertraging van mei naar juni. Helaas door alle berichtgeving is het nu om te janken hoe lang het gaat duren.
Dacht kan er dit jaar wel mee op vakantie.(zomervakantie)

We wachten af en ga eind deze week nog eens L&C contacten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mjelnir
Toch wel vreemd ik heb 19 januari bestelt en vandaag nog ff gebeld en tegen mij wordt gezegd deze of volgende maand #iksnaphetnietmeer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -paulus-
Mjelnir schreef op maandag 19 juni 2023 @ 16:53:
Toch wel vreemd ik heb 19 januari bestelt en vandaag nog ff gebeld en tegen mij wordt gezegd deze of volgende maand #iksnaphetnietmeer
Dat zou mooi zijn laten we hopen dat ze dan snel gaan. Weet ook niet wanneer de laatste met trekhaak is uitgegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mjelnir
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lGIZbA45xHXhA3zLP5JvZ_iCx_Y=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Vg7m7rAQF7578CGnMPPya7m9.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sx6KcZtR66ExlYu_MiuhBDKSQkg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FTEKmK6cEKMM1Jiq4dY9XcK3.png?f=fotoalbum_large

Nou helaas pindakaas ook hier uitstel via de chat weten ze meer…

Ja er zou hun verteld zijn dat alle klanten mail hebben gehad, Niet dus. Ze kon mij wel 250km per maand extra als compensatie aanbieden….

Morgen maar eens een echt persoon bellen en kijken wat die zegt, Dramatisch slecht dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -paulus-
Mjelnir schreef op maandag 19 juni 2023 @ 17:35:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ja er zou hun verteld zijn dat alle klanten mail hebben gehad, Niet dus. Ze kon mij wel 250km per maand extra als compensatie aanbieden….

Morgen maar eens een echt persoon bellen en kijken wat die zegt ik dramatisch slecht dit.
Hele bijzondere casus, blijft vervelend. Ik heb ook die mail dat het vertraagd is tot juni en verder nog niets gehoord. Als ik de wachtlijst zie met auto zonder trekhaak is dat ook niet interessant. Ik heb juist een trekhaak ivm caravan.
Ben benieuwd wat je te horen krijgt morgen. Ik ga eind deze week eens bellen of via de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:07

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Zojuist een BZTH besteld. Van het weekend proef gereden en bijna een occasion gekocht. Eerst maar een tijdje huren om te kijken of het echt bevalt. Mocht het bevallen kan ik dan er alsnog een kopen. Nu wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pauldnl
  • Laatst online: 15-02-2024
Toch wel vreemd dat de levering van trekhaken weer vertraagd is. In de laatste weken van mei zijn tientallen auto’s met trekhaak op kenteken gezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mjelnir
-paulus- schreef op maandag 19 juni 2023 @ 17:47:
[...]

Hele bijzondere casus, blijft vervelend. Ik heb ook die mail dat het vertraagd is tot juni en verder nog niets gehoord. Als ik de wachtlijst zie met auto zonder trekhaak is dat ook niet interessant. Ik heb juist een trekhaak ivm caravan.
Ben benieuwd wat je te horen krijgt morgen. Ik ga eind deze week eens bellen of via de chat.
Pauldnl schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:09:
Toch wel vreemd dat de levering van trekhaken weer vertraagd is. In de laatste weken van mei zijn tientallen auto’s met trekhaak op kenteken gezet.
Nou update over de trekhaken Saga,

Gebeld met de klantenservice. Geholpen door een aardig Nederlands sprekende man die na veel graven in de systemen kon bevestigen dat er inderdaad vertraging is, Maar hij kon niet zeggen hoeveel.

Volgens hem zou dit volgens diegene die dit intern heeft gecommuniceerd naar alle trekhaak bestellers gestuurd moeten zijn maar dit gaat dus blijkbaar niet goed. Hij gaat dit aankaarten intern en ik zou worden teruggebeld over verdere vervolg stappen.

Ik zou aanraden om ook nog eens te bellen en je verhaal uit te leggen en vragen om vervolg stappen en de vertraging niet zomaar voor lief nemen. Er staat nu in ieder geval een notitie in mijn profiel over het hele verhaal. Ik hou jullie op de hoogte. |:(

Voor wat het waard is Alain ook maar een insta DM gestuurd over de gang van zaken 8)7

Ohja die 250km compensatie die is eenmalig voor 1 maand........ :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mjelnir op 20-06-2023 11:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Bowser-
Ik ben vanochtend gebeld voor een leveringsafspraak, 3 juli komen ze de BZTH brengen :D

Bestelling: 18 april
Bevestiging: 5 juni
Gebeld: 20 juni
Levering: 6 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
Mjelnir schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 10:57:
[...]

[...]

Nou update over de trekhaken Saga,

Gebeld met de klantenservice. Geholpen door een aardig Nederlands sprekende man die na veel graven in de systemen kon bevestigen dat er inderdaad vertraging is, Maar hij kon niet zeggen hoeveel.

Volgens hem zou dit volgens diegene die dit intern heeft gecommuniceerd naar alle trekhaak bestellers gestuurd moeten zijn maar dit gaat dus blijkbaar niet goed. Hij gaat dit aankaarten intern en ik zou worden teruggebeld over verdere vervolg stappen.

Ik zou aanraden om ook nog eens te bellen en je verhaal uit te leggen en vragen om vervolg stappen en de vertraging niet zomaar voor lief nemen. Er staat nu in ieder geval een notitie in mijn profiel over het hele verhaal. Ik hou jullie op de hoogte. |:(

Voor wat het waard is Alain ook maar een insta DM gestuurd over de gang van zaken 8)7

Ohja die 250km compensatie die is eenmalig voor 1 maand........ :+
Net gebeld, kreeg een Engels sprekende heer aan de lijn.
Kon mij niet heel veel vertellen dan, dat er geen updates zijn. Wel zei hij vanaf het moment dat je besteld hebt is het ongeveer 5 maanden dus je zal binnenkort gebeld worden. Alle communicatie die je met L&C hebt leggen ze vast.

Dus helaas nog niks opgeschoten en hoop snel wat concretere info te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mjelnir
-paulus- schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 13:04:
[...]

Net gebeld, kreeg een Engels sprekende heer aan de lijn.
Kon mij niet heel veel vertellen dan, dat er geen updates zijn. Wel zei hij vanaf het moment dat je besteld hebt is het ongeveer 5 maanden dus je zal binnenkort gebeld worden. Alle communicatie die je met L&C hebt leggen ze vast.

Dus helaas nog niks opgeschoten en hoop snel wat concretere info te krijgen.
De Engels sprekende medewerkers weten helaas weinig over de NL markt heb ik al gemerkt. Je kan het beste later nog eens bellen voor een NL medewerker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rorata
Ik kreeg net papieren binnen van Alianz verzekering met het kenteken van mijn toekomstige Lynk & Co. Echter heb ik nog geen afspraak staan en konden ze vorige week ook niet zien wanneer die binnenkomt. Is dit gebruikelijk?

Edit: gebeld en ik mag hem volgende week vrijdag ophalen
Besteld: 3 mei
Edit 2: ZZTH M2M Zakelijk

[ Voor 18% gewijzigd door Rorata op 20-06-2023 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
Rorata schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:15:
Ik kreeg net papieren binnen van Alianz verzekering met het kenteken van mijn toekomstige Lynk & Co. Echter heb ik nog geen afspraak staan en konden ze vorige week ook niet zien wanneer die binnenkomt. Is dit gebruikelijk?

Met of zonder trekhaak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rickkert_93
Rorata schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 14:15:

Dat is snel! Hopelijk hoor ik ook wat heb hem 6 mei besteld.. kan niet meer wachten pff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rorata
Zonder trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
Rickkert_93 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:11:
[...]

Dat is snel! Hopelijk hoor ik ook wat heb hem 6 mei besteld.. kan niet meer wachten pff
Spannend!
Heb jij je VIN nummer al? De app zegt dat ik ook geen VIN nummer heb maar heb het in de chat gevraagd en daar zien ze meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
Rorata schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:13:
[...]

Spannend!
Heb jij je VIN nummer al? De app zegt dat ik ook geen VIN nummer heb maar heb het in de chat gevraagd en daar zien ze meer.
Nee ik heb nog geen vin nummer volgens de app. Even gevraagd via de chat maar oook nog niks, levertijd 6 maanden zeiden ze uitzonderingen daar gelaten

[ Voor 14% gewijzigd door Rickkert_93 op 20-06-2023 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikeymikedb
Rickkert_93 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:11:
[...]

Let op… rorata heeft een zakelijke bestelling. Dat werkt helaas anders voor ons particulieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Vandaag de bevestiging ontvangen na een bestelling op 25 april. Wachttijd van 57 dagen tussen bestelling en bevestiging dus...

VIN is ook bekend; 2023 model. Hopelijk ga ik snel gebeld worden voor een afspraak...

Gravity sucks...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob97
  • Laatst online: 02-09-2023
23 april een ZZTH besteld
19 juni bevestiging ontvangen en VIN bekend
21 juni (vandaag dus) gebeld voor een afspraak
5 juli mag ik ‘m komen halen

Allemaal keurig binnen de verwachte levertijd dus (stond op 2-3 maanden toen ik bestelde)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jansen1404
Yes. Net opgehaald.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qyf_uE4y2HYrpMB9oRXmDcyVazE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ApkT36mPHPkxVNZJ0ObIWbFo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xqPkJNg9Z4GPp7wb4SoiwzuolOU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qcsgZaCTpAX1zNH78ZuoB5Zy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jansen1404
Willen jullie de verschillen weten tussen de 2022 en 2023 model?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jansen1404
Jansen1404 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 17:03:
Ik heb zojuist de 2023 mogen ophalen.

Hieronder de fotos van de verschillen die ik tot nu heb ontdekt.
[Afbeelding]

Er zitten rubbertjes extra in het oplaadbakje.

[Afbeelding]

De binnenkant van de deuren zijn met stof bekleed.

[Afbeelding]

Het dashboard heeft extra stiksels

[Afbeelding]

De hemel en alle dingen die daar bij horen zijn donker.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De hoedenplank is oprolbaar.

[Afbeelding]
En ik heb er een andere lader bij gekregen.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Met een wallmount.

Hebben jullie nog andere dingen?

[Afbeelding]

Het uiterlijk is het zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
Edit: vraag verplaatst naar het algemene Lynk & Co topic

[ Voor 38% gewijzigd door Rorata op 22-06-2023 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavanderwelle
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-08 15:45
Mjelnir schreef op maandag 19 juni 2023 @ 17:35:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Morgen maar eens een echt persoon bellen en kijken wat die zegt, Dramatisch slecht dit.
Ik heb vandaag gebeld en mijn subscription BZTH opgezegd. Ik had in januari ook een BMTH besteld, maar de mevrouw zei me dat de levering inderdaad vertraagd is. Dat ik in maart een mail gekregen had met 'je bestelling is vertraagd tot juni', daar wist ze niks van. Echt belachelijk dit. Op 19 juli lever ik mijn Lynk in en op 27 juli ga ik met vakantie. En daar heb ik een trekhaak voor de caravan voor nodig.

EDIT: De mevrouw via de chat zegt nu: het wordt inderdaad oktober... Schiet mij maar lek. De auto is prima, de hele planning is drie keer niks.

[ Voor 5% gewijzigd door mavanderwelle op 22-06-2023 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sher.m
  • Laatst online: 26-06-2023
26 april een ZZTH besteld
21 juni bevestiging ontvangen en VIN bekend (2023 model)
21 juni gebeld voor een afspraak
6 juli mag ik ‘m ophalen

Ruim voor de aangegeven levertijd van 16/17 weken!

[ Voor 3% gewijzigd door Sher.m op 23-06-2023 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
ZZTH 28 april besteld en net een mail gehad met 'We hebben je order ontvangen!', ga er dus van uit dat de bevestiging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf85
Sher.m schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 13:00:
26 april een ZZTH besteld
21 juni bevestiging ontvangen en VIN bekend
21 juni gebeld voor een afspraak
6 juli mag ik ‘m ophalen

Ruim voor de aangegeven levertijd van 16/17 weken!
Ja hoe zou het dan toch in hemelsnaam kunnen dat ik op 4 mei heb besteld en ze tegen mij oktober november zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pauldnl
Via de Chat gehoord dat de Lynk & Co auto’s met trekhaak, die eind mei op kenteken gezet zijn (enige tientallen) bestemd zijn voor diegenen die vorig jaar! een bestelling geplaatst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickkert_93
olaf85 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Ja hoe zou het dan toch in hemelsnaam kunnen dat ik op 4 mei heb besteld en ze tegen mij oktober november zeggen?
Hier precies hetzelfde! Als reactie kreeg ik dat uitzonderingen waren 🤷‍♂️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mjelnir
Weer een update over de trekhaak saga :(

Zoals verwacht niet teruggebeld. Dus toen maar weer zelf gebeld. De klantenservice dame gaf aan dat ze zelf ook niet weten waarom er geen mail is gestuurd naar de vertraagde klanten uit januari.

De managers hebben ook aangegeven dat er geen compensatie mogelijk is. Mij werd aangeraden om een mail te sturen naar hello@lynkco.nl om mijn klacht daar te leggen dus dat maar gedaan. Benieuwd wat we daar van gaan horen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -paulus-
Mjelnir schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:08:

Zoals verwacht niet teruggebeld. Dus toen maar weer zelf gebeld. De klantenservice dame gaf aan dat ze zelf ook niet weten waarom er geen mail is gestuurd naar de vertraagde klanten uit januari.

De managers hebben ook aangegeven dat er geen compensatie mogelijk is. Mij werd aangeraden om een mail te sturen naar hello@lynkco.nl om mijn klacht daar te leggen dus dat maar gedaan. Benieuwd wat we daar van gaan horen....
Thnx zal ook een mail sturen en dan maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clayton
  • Laatst online: 22-05 21:42
olaf85 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:00:
[...]

Heb 20 mei besteld en was ook benieuwd hoe dat zit. Vandaag gevraagd in de chat waarom de wachttijden van 2-3 maanden in april naar 6-7 maanden in juni zijn gegaan. Volgens haar kwam het door de toenemende vraag (dat moet dan wel een enorme toename zijn en lijkt me stug) en dat ze door vakantie minder mensen hebben om bestellingen uit te leveren.

Niet dat de bestel sheet hier representatief is maar sinds januari zijn er elke maand rond de 30 bestellingen en is er geen stijging te zien. Raar verhaal. We zullen zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavanderwelle
-paulus- schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:23:
[...]

Thnx zal ook een mail sturen en dan maar weer afwachten.
Ja, dank, ga ik ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firejelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-04 17:54
Rickkert_93 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:40:
[...]

Hier precies hetzelfde! Als reactie kreeg ik dat uitzonderingen waren 🤷‍♂️
kan zijn dat het 'gebruikte' zijn met wat KM erop (nooit veel).

Dat werkt simpel;

- iemand besteld een Lynk en er word een 'order' gekoppeld. Als er op dat moment van bestellen (week) geen auto voorradig is (ingeleverde) zal hij aan een 'nieuwe' gekoppeld worden waar nog niks van bekend is. en je dus de lange wachttijd hebt.

als iemand een week later een auto besteld en er is er net eentje ingeleverd, kan het zo zijn dat deze klant de 'ingeleverde' ontvangt en dat kan veel eerder. Evenals een geannuleerde Lynk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guitarro
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-06-2024
Clayton schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 20:46:
[...]

Heb 20 mei besteld en was ook benieuwd hoe dat zit. Vandaag gevraagd in de chat waarom de wachttijden van 2-3 maanden in april naar 6-7 maanden in juni zijn gegaan. Volgens haar kwam het door de toenemende vraag (dat moet dan wel een enorme toename zijn en lijkt me stug) en dat ze door vakantie minder mensen hebben om bestellingen uit te leveren.

Niet dat de bestel sheet hier representatief is maar sinds januari zijn er elke maand rond de 30 bestellingen en is er geen stijging te zien. Raar verhaal. We zullen zien!
Ze lijken plannen te hebben om flink uit te breiden in Europa, de lange(re) levertijden helpen daar niet bij lijkt mij. Misschien dat de langere wachttijden te maken hebben met dat ze een voorraad willen opbouwen voor die landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiesstelt
Pauldnl schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 15:32:
Via de Chat gehoord dat de Lynk & Co auto’s met trekhaak, die eind mei op kenteken gezet zijn (enige tientallen) bestemd zijn voor diegenen die vorig jaar! een bestelling geplaatst hebben.
Als ik dan kijk naar de Excel-sheet; hoe zat dat überhaupt met de trekhaken in 2022? Tussen maart '22 en juni '22 zijn er alleen maar auto's afgeleverd met trekhaak lijkt het en hun hadden (zoals bij ons ook beloofd) maximaal 4 maanden levertijd. Vervolgens is er tussen juni '22 en januari '23 geen een trekhaak besteld (of iig geregistreerd in de sheet.) Het lijkt wel of het daar al de mist is ingegaan met de trekhaken.

Het steekt mij dat het lijkt dat ze vanaf toen al niet transparant zijn geweest naar nieuwe klanten. Had dan gezegd van; trekhaak kan, maar dat duurt véél langer (tot wel 1 jaar?!) dan nu werd beloofd. De wel bekende "leverings-excuses" van corona, oorlog, etc. kennen we inmiddels al wel en die zijn allang aan de gang. Daar moet je je planning/verwachtingen op aanpassen lijkt me, nu blijven ze maar nieuwe bestellingen opnemen maar het uitleveren blijkt lastig....

(Ik ga weer even tot tien tellen.... :P )

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kawaztje
  • Laatst online: 26-06-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tRMCivcArjFsM1Dw3_mm_8X56PI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hFsb2IWbhjSdz8AqLv4iI72U.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag thuis geleverd !!! Super blij 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 07:07
Hier ook eindelijk de zwarte variant besteld, zie t wel in mijn account op de site maar geen bevestigingsmail ontvangen. Kan dit kloppen?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukvkop
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07-07 11:02
Musta schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:09:
Hier ook eindelijk de zwarte variant besteld, zie t wel in mijn account op de site maar geen bevestigingsmail ontvangen. Kan dit kloppen?
Ik heb precies hetzelfde. Heb een BZTH besteld begin deze week en niks ontvangen. Ik denk dat je die pas krijgt zodra de auto bekend is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Bowser-
luukvkop schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 17:34:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Heb een BZTH besteld begin deze week en niks ontvangen. Ik denk dat je die pas krijgt zodra de auto bekend is.
Duurt inderdaad even. Check de lijst, daar zie je wanneer mensen de bevestiging ontvangen na bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:07

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Ik heb er maandag een besteld en gelijk een mail ontvangen dat ze mijn bestelling ontvangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 08:57
Clayton schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 20:46:
[...]

De sheet gaat over NL en een beetje B (waar overigens sneller geleverd wordt de laatste keer dat ik gekeken heb). 01 wordt in meer landen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bowser-
Rtoo schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 19:06:
Ik heb er maandag een besteld en gelijk een mail ontvangen dat ze mijn bestelling ontvangen hebben.
Die krijgen mensen wel of niet, maar de bevestiging komt wat later meestal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikeymikedb
Volgens mij is het proces zo:

- bestelling
- mailtje ter bevestiging van je bestelling
- order bevestiging (60+ dagen later, momenteel lijkt dit langer te gaan duren 6-7 mnd)
- telefoontje
- levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchd
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6uJfqhUpzJ-e4sYz7r7OyGk51s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pa8kV5piD91wrAxOdV6hBqa5.jpg?f=fotoalbum_large

Hoelang duurder het bij jullie na dit mailtje voordat de auto kwam?
Lijkt ineens wel snel te gaan zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob97
  • Laatst online: 02-09-2023
mitchd schreef op zondag 25 juni 2023 @ 08:22:
[Afbeelding]

Hoelang duurder het bij jullie na dit mailtje voordat de auto kwam?
Lijkt ineens wel snel te gaan zo.
Deze mail zegt helaas niks, deze krijg je standaard na (volgens mij) 2 weken nadat je besteld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchd
Bob97 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 08:36:
[...]

Deze mail zegt helaas niks, deze krijg je standaard na (volgens mij) 2 weken nadat je besteld hebt.
Dankjewel! Dan maar verder gaan met wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densan8
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-10-2023
Vraagje: als ik het abonnement O1online afsluit worden er dan meteen al kosten geïncasseerd? Want levertijd staat op 5-6 maanden.

[ Voor 16% gewijzigd door densan8 op 25-06-2023 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09 22:54
densan8 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 12:43:
Vraagje: als ik het abonnement O1online afsluit worden er dan meteen al kosten geïncasseerd? Want levertijd staat op 5-6 maanden.
Nee, betaling staat als "reservering" in systeem. Eerste betaling bij aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pauldnl
Helaas is de excel sheet niet meer corect. Iemand heeft alle bestellingen aan het begin van trekhaken voorzien. Dat was in eerdere versie niet het geval…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densan8
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-10-2023
geertjb61 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 14:28:
[...]

Nee, betaling staat als "reservering" in systeem. Eerste betaling bij aflevering.
En ik ga er ervan uit dat het kenteken niet op je eigen naam wordt gezet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oizo1981
densan8 schreef op zondag 25 juni 2023 @ 15:25:
[...]

En ik ga er ervan uit dat het kenteken niet op je eigen naam wordt gezet ?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Vandaag bericht gekregen dat mn order is bevestigd. 28 april besteld, blauw zonder trekhaak. Levertijd stond toen op 3-4 maanden, dus ze zijn ruim daarvoor lijkt het.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Centurion schreef op maandag 26 juni 2023 @ 11:33:
Vandaag bericht gekregen dat mn order is bevestigd. 28 april besteld, blauw zonder trekhaak. Levertijd stond toen op 3-4 maanden, dus ze zijn ruim daarvoor lijkt het.
Ik heb ook op 28 april besteld en bij mij stond er 2-3 maanden bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavanderwelle
Mjelnir schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:08:

Ik heb er ook maar weer een mailtje tegenaan gegooid.
Je raadt het al: die mailing over 'oktober' is er nog steeds niet.
De Lynk 01 is qua auto een prima product.
Maar qua communicatie en planning is Lynk NL een amateuristisch flauwekulbedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
Drama.... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQ2J2MIrgdOJ5xhwqj29zOuy98M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BUhepdcf2i5ZaCaUE9XjWGaS.png?f=fotoalbum_large

Er kan ook niet beloofd worden dat de auto uberhaupt in October komt...

[ Voor 9% gewijzigd door Mjelnir op 27-06-2023 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -paulus-
Mjelnir schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 14:56:
Drama.... [Afbeelding]

Er kan ook niet beloofd worden dat de auto uberhaupt in October komt...
Wat een gezeik zeg. Denk dat ik hetzelfde antwoord ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs2001
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-12-2024
De tekst op de site is er niet duidelijker op geworden.. als ik het zo lees ... wordt een abo met trekhaak binnen (!) 4 maanden geleverd. Een abo zonder trekhaak heeft een levertijd van 4 - 5 maanden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_H0KyeaWQXmMkdTWxA4ktGXYsjw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l74RI3ANsQSmc2KYHzUPzY1A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcous
  • Laatst online: 13-03-2024
Als je nu besteld krijg je de volgende indicatie:
7 maanden wachten 🤯

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FViD39gK_FZNq_djWFMXoWpFPmU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JpVapQqkNdmEZj9nQbmvUeRV.png?f=fotoalbum_large
Tijs2001 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:43:
De tekst op de site is er niet duidelijker op geworden.. als ik het zo lees ... wordt een abo met trekhaak binnen (!) 4 maanden geleverd. Een abo zonder trekhaak heeft een levertijd van 4 - 5 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olaf85
Marcous schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 00:05:
Als je nu besteld krijg je de volgende indicatie:
7 maanden wachten 🤯

[Afbeelding]

[...]
en de prijs is omhoog gegaan zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oizo1981
olaf85 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:47:
[...]

en de prijs is omhoog gegaan zie ik
Nee, is met trekhaak

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Ik heb deze week een 01 in zwart met trekhaak besteld. Ook geen bevestigingsmail gekregen maar dat is normaal zie ik. Levertijd idd 6-7 maanden. Dat komt me niet slecht uit want bedoeling is de auto pas vanaf 1-1-24 te gaan rijden.

Ik zag gisteren een yt filmpje van hugecarguy een NL’er die met een vd personen uit het mgt van Lynk en Co een interview houdt. L&C zat 6 maanden geleden al op 100k subscriptions wereldwijd. Ze hebben dus last van hun eigen succes.

Ik wacht rustig af, en meld me als ik iets hoor.

discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DSM2112
  • Laatst online: 08-06-2024
Enkele uren geleden een L&C auto besteld met abonnement (Blauw zonder trekhaak).

Op mijn account zie ik wel een ordernummer staan en het geld staat ook gereserveerd op m'n creditcard. Echter, heb ik helemaal geen bevestiging ontvangen, staat mijn account nog op 'gratis' en staat m'n abonnement nog op 'in behandeling'.

Maar als ik de verhalen zo lees is dit standaard?
Zou wel fijn zijn als er op z'n minst een bevestiging was afgegeven.

Ik heb mijn gegeven in de Excel geplaatst.
Pagina: 1 ... 21 ... 28 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)