Toon posts:

Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:53
jehtoch schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:21:
HI Lynk & co crew!

hoe kan ik controlren hoeveel km's ik tot nu toe heb gereden?

(heb mijn Lynk &co af en toe uitgeleend via de app dus vandaar mijn vraag
Lijkt me meer iets voor het algemeen L&C topic?
Maar antwoord: je kunt alleen het totaal aantal km’s zien dat met de auto is gereden. Niet je eigen km’s (zonder verhuur).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keffa18
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:31
gotjoen857 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:50:
Toch maar de order geannulleerd. Het is onduidelijk hoe lang te wachten en ik heb eigenlijk vrij snel vervoer nodig. Nu biedt Skoda ook een abonnements vorm waardoor ik volgende week al over een auto kan beschikken voor een lager maandbedrag.
Het abonnement van Skoda heb ik ook overwogen, echter zit je voor het zelfde geld in een Lynk & Co veel luxer dus als je het mij vraagt een veel betere deal, het vereist alleen inderdaad wel wat planning met wanneer je de auto wilt hebben / nodig hebt.

Wij hebben nu een maand de auto moeten delen (bij mn vorige baan had ik een auto vd zaak welke ik moest inleveren) en dat is eigenlijk prima gegaan, nu nog 1 week delen voordat de Lynk komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keffa18
benme schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:44:
BZTHZW 6 april besteld, 22 mei bevestigd en afspraak, 6 juni ophalen.
Nu nog even teruglezen hoe die VIN check werkt.
BZTH, help me even met waar ZW dan precies voor zou moeten staan?

Wanneer je op de webpagina inlogt en naar de membership pagina gaat dan staat daar een nummer dat begint met een "L", dit is het VIN nummer van de auto, als je het kenteken wilt weten dan moet je even chatten of bellen met Lynk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 19:37
Keffa18 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:28:
[...]

BZTH, help me even met waar ZW dan precies voor zou moeten staan?

Wanneer je op de webpagina inlogt en naar de membership pagina gaat dan staat daar een nummer dat begint met een "L", dit is het VIN nummer van de auto, als je het kenteken wilt weten dan moet je even chatten of bellen met Lynk.
Dank!
Zonder Winterbanden ;) (spijt)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keffa18
benme schreef op maandag 22 mei 2023 @ 21:37:
[...]

Dank!
Zonder Winterbanden ;) (spijt)
Heb je de optie voor winterbanden dan al tijdens het bestellen? Daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gekeken, ik was in de veronderstelling dat je die later (op ieder gewenst moment) nog kon aanvragen, als dat niet zo is dan baal ik ook wel dat ik de optie niet gezien heb :O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meule
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 24-05 21:49
benme schreef op maandag 22 mei 2023 @ 15:44:
BZTHZW 6 april besteld, 22 mei bevestigd en afspraak, 6 juni ophalen.
Nu nog even teruglezen hoe die VIN check werkt.
Als je even chat met Lynk & Co, geven die je je VIN gewoon door

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oizo1981
Keffa18 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 23:59:
[...]

Heb je de optie voor winterbanden dan al tijdens het bestellen? Daar heb ik dan waarschijnlijk overheen gekeken, ik was in de veronderstelling dat je die later (op ieder gewenst moment) nog kon aanvragen, als dat niet zo is dan baal ik ook wel dat ik de optie niet gezien heb :O
Winterbanden kun je voor zover ik weet niet direct meebestellen bij M2M. Is altijd achteraf.

[Voor 28% gewijzigd door Oizo1981 op 23-05-2023 08:40]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keffa18
Oizo1981 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 08:33:
[...]

Winterbanden kun je voor zover ik weet niet direct meebestellen bij M2M. Is altijd achteraf.

[Afbeelding]
Ja dat dacht ik dus ook al, komt dan wel al het zover is.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• gerardheer
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-05 20:54
Ter info; Team blauw, besteld 12 april, bevestigd 16 mei, gebeld 24 mei en 7 juni auto halen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m.diepenbroek
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 07:38
Een eerste ervaring vanuit team zwart, een klein half uurtje gereden na levering vanmiddag. Een gloednieuwe met 30km op de teller en delen nog met de beschermfolie erop. Wat een genot om in te rijden, wel erg groot. Maar met alle veiligheidssystemen aan boord is het geen probleem. Alle anderen: succes/sterkte met wachten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hanu
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:54
m.diepenbroek schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:37:
Een eerste ervaring vanuit team zwart, een klein half uurtje gereden na levering vanmiddag. Een gloednieuwe met 30km op de teller en delen nog met de beschermfolie erop. Wat een genot om in te rijden, wel erg groot. Maar met alle veiligheidssystemen aan boord is het geen probleem. Alle anderen: succes/sterkte met wachten
Wanneer had je besteld?

• m.diepenbroek
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 07:38
hanu schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:24:
[...]

Wanneer had je besteld?
28 maart

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 16:20
5 april ZZTH besteld, 22 mei order bevestigd. Vandaag, 24 mei, gebeld voor het maken van een afspraak. Ophalen in Diemen op 9 juni.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Locodave010
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-05 21:28
8 april ZZTH besteld, toen kwam de eerste mail binnen met we hebben je bestelling ontvangen, vandaag een e-mail ontvangen met binnenkort meer informatie over de auto. Gelijk kijken in ons account en daar staat in u auto komt eraan. Vin nummer ook al bekend en hij komt uit 2023.

Nu wachten op een belletje voor levering.

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58
Volgende week komen ze hm brengen. Ik ontving vandaag het kentekenbewijs per post. Hij is 12 mei op kenteken gezet :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Locodave010
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-05 21:28
8 april ZZTH besteld, toen kwam de eerste mail binnen met we hebben je bestelling ontvangen, vandaag een e-mail ontvangen met binnenkort meer informatie over de auto. Gelijk kijken in ons account en daar staat in u auto komt eraan. Vin nummer ook al bekend en hij komt uit 2023.

Nu wachten op een belletje voor levering.

1 dag later gebeld en 07-06-2023 de auto ophalen.

• geertjb61
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:59
Gaat toch redelijk snel de levering. Zijn dat abonnement auto's of koop?
12 mei heb ik de bestelling via abonnement voor een ZZTH gedaan. Toen werd aangegeven levering vanaf week 20/21

• Planetx
  • Laatst online: 12:08
geertjb61 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:15:
Gaat toch redelijk snel de levering. Zijn dat abonnement auto's of koop?
12 mei heb ik de bestelling via abonnement voor een ZZTH gedaan. Toen werd aangegeven levering vanaf week 20/21
er staat toch geen week nummer dat zijn aantal weken week 20 is 15 mei

• ringen00
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14:21
ZZTH

9 april besteld
Vandaag bevestigingsmail

VIN model 2023

• Planetx
ringen00 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:50:
ZZTH

9 april besteld
Vandaag bevestigingsmail

VIN model 2023
je staat niet in de excel lijst jammer

• Mikeymikedb
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14:33
ZO! Mezelf even in de XLS sheet gezet. Een ZZTH besteld op 18-05-23. Als ik die sheet zo bekijk is de gemiddelde levertijd zo rond de 60 dagen. Af en toe een uitschieter maar vaak rond de 60 dagen. Niet slecht! Hoop dat ik 'm snel mag hebben!

• ringen00
Planetx schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:05:
[...]

Misschien iets beter kijken?

of:

"He, wist je dat er een bestellijst is waarop je, als je dit wilt, je bestelstatus kunt bijhouden? Dit geeft andere enthousiaste bestellers inzicht in wanneer zij hun Lynk&Co kunnen verwachten"

O-)

• Planetx
ringen00 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:16:
[...]

Misschien iets beter kijken?

of:

"He, wist je dat er een bestellijst is waarop je, als je dit wilt, je bestelstatus kunt bijhouden? Dit geeft andere enthousiaste bestellers inzicht in wanneer zij hun Lynk&Co kunnen verwachten"

O-)
dat kan ook :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• benme
Planetx schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:05:
[...]

Je bedoeld de Google spreadsheet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Planetx
benme schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 00:43:
[...]

Je bedoeld de Google spreadsheet?
ja natuurlijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benme
Omdat je het over een excel lijst had dacht ik dat er nog een lijst was. Dank voor de duidelijkheid!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• lbuysers
Foto's van de aanpassingen voor MY2023 (met dank aan het Twitter-account van Lynk & Co Global)
https://twitter.com/LynkC.../1662100085532942337?s=20

Kan niet wachten om mijn 2023 model op te halen 9 juni oOo

[Voor 30% gewijzigd door lbuysers op 26-05-2023 20:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ben sinds kort ook aan het kijken naar een Lynk 01, ik begrijp dat er nu een 2023 versie is met zwarte hemelbekleding? Als ik er nu 1 bestel met maandelijks abbo krijg ik dan zeker weten die versie? Het wordt me op de website niet heel erg duidelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C076
  • Laatst online: 18:13
Jackson6 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 10:35:
Ben sinds kort ook aan het kijken naar een Lynk 01, ik begrijp dat er nu een 2023 versie is met zwarte hemelbekleding? Als ik er nu 1 bestel met maandelijks abbo krijg ik dan zeker weten die versie? Het wordt me op de website niet heel erg duidelijk.
Ik heb 4 mei een ZZTH besteld. Ik hoop ook op de uitvoering met zwarte hemel.
Als ik t goed heb, weet je nooit zeker of je een nieuwe auto krijgt of een jong gebruikte.
Correct me if im wrong.

Hoe dan ook, uiteindelijk zit je in een (redelijke) nieuwe compleet uitgeruste auto.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oizo1981
Nee. Kan ook een gebruikte 2022-model of zelfs 2021-model (maar díe kans is klein).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robin862
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 17:48
Ik heb mijn Lynk 9 mei opgehaald in Diemen. 2022 model maar wel nieuw met 7 km op de teller...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lbuysers
Die garantie heb je helaas nooit. Het gros van de auto’s is wel nieuw die op dit moment geleverd worden, maar je kan ook zo maar een gebruikt model krijgen.

Zelf heb ik op 5 april een ZZTH besteld en ik krijg op 9 juni een 2023 model.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:11
Het is nu bijna Juni, Ik ben wel benieuwd of alle trekhaak bestellingen volgende maand een auto gaan krijgen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RebeccaD
  • Laatst online: 02:38
Goedemorgen leden, even een vraag wat betreft de “bevestiging”. Is dat deze mail wat er bedoeld word? Of word er heel wat anders bedoeld?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Planetx
RebeccaD schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:01:
Goedemorgen leden, even een vraag wat betreft de “bevestiging”. Is dat deze mail wat er bedoeld word? Of word er heel wat anders bedoeld?
[Afbeelding]
ja je bent wel snel bevestigd dan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RebeccaD
ja je bent wel snel bevestigd dan
Daarom dacht ik dat dit het niet is. Als ik in de sheet kijk, zijn er bestelling voor mij nog niet bevestigd. Of niet een ieder houd het bij. Maar ik ben er in ieder geval wel blij mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robin862
RebeccaD schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:15:
[...]

Daarom dacht ik dat dit het niet is. Als ik in de sheet kijk, zijn er bestelling voor mij nog niet bevestigd. Of niet een ieder houd het bij. Maar ik ben er in ieder geval wel blij mee.
code:
1

Dit is een standaard mail volgens mij.
Die krijgt iedereen na 2 weken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Planetx
Robin862 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:16:
[...]

code:
1

die heb ik dan niet gekregen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RebeccaD
Hoe ziet de order bevestiging er dan uit? Hoe is dat bij jou gegaan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robin862
RebeccaD schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:21:
[...]

Eigenlijk niets.

4 weken na die mail werd ik gebeld om een afspraak te maken om op te halen.

Enige wat je kan doen is app in de gaten houden. Als VIN-nummer in de app staat wordt je binnen paar dagen gebeld...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ozkan_
  • Laatst online: 30-05 16:22
Hallo Allemaal,

Ik heb mijn LC op 11 april besteld en vandaag zag ik op mijn app dat mijn VIN bekend is. gebeld met LC en ik heb ook mijn kenteken gekregen.

Ik had dit al in excel aangepast maar iemand heeft per ongeluk ook bij mij een afhaal datum gezet. Dat is helaas nog niet bekend.

Dus wachten is op een telefoontje voor het ophalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ringen00
RebeccaD schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:21:
[...]

In de app kun je onder “mijn pagina’s “ op “betalingen” klikken. Bij je abonnement staat in behandeling of Bevestigd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lbuysers
Gisteren het Internationaal Verzekeringsbewijs ontvangen per post. Volgende week vrijdag auto ophalen in Diemen.

• Robin862
lbuysers schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:04:
Gisteren het Internationaal Verzekeringsbewijs ontvangen per post. Volgende week vrijdag auto ophalen in Diemen.
Die heb ik nooit ontvangen... Is dat zo'n groen pasje?

• LucG0211
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:45
Robin862 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:45:
[...]

Nee, is een a4'tje

• lbuysers
Robin862 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 09:45:
[...]

Voorheen was dit de zogenoemde “groene kaart”. Tegenwoordig gewoon een wit A4-tje.

• Robin862
lbuysers schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 15:25:
[...]

Voorheen was dit de zogenoemde “groene kaart”. Tegenwoordig gewoon een wit A4-tje.
Ok, ik heb maar even een mail naar Lynk gestuurd. Ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen...

Net al een mailtje terug gehad.
Ze hebben het kentekenbewijs aangevraagd en binnen 3 weken word het bezorgd op het huisadres.

[Voor 17% gewijzigd door Robin862 op 31-05-2023 16:58]

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee