Toon posts:

Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:

• Nab
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 16:24
Net gebeld door Lynk voor een ophaal afpsraak. Ik heb ook een mail ontvangen. Over wat ik moet meenemen etc. Er staat dat er wordt gecontroleerd of ik me rijbewijs 3 jaar heb. Ik heb hem 2.5 jaar. Is dit iets waar ze moeilijk over kunnen doen?

• Koevoets
  • Laatst online: 06:30
Net gebeld voor levering op 12-5 aan huis🥳
M2M BZTH besteld op 18-3.

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 11:53
Nab schreef op donderdag 27 april 2023 @ 13:26:
Net gebeld door Lynk voor een ophaal afpsraak. Ik heb ook een mail ontvangen. Over wat ik moet meenemen etc. Er staat dat er wordt gecontroleerd of ik me rijbewijs 3 jaar heb. Ik heb hem 2.5 jaar. Is dit iets waar ze moeilijk over kunnen doen?
Eerder gelezen dat je hem dan inderdaad niet meekrijgt. Volgens de voorwaarden moet je minimaal 3 jaar je rijbewijs hebben. Raar dat ze daar niet eerder melding van maken.

• thelonius35
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:37
Dat is over het algemeen ook sneller ophalen. Wanneer heb je besteld en welke kleur? BZTH 16 maart bestelling gedaan,zal een dezer dagen wel Telefoontje krijgen ...ik heb al wel een Vin nummer .

• Olav1975
  • Laatst online: 07:14
Olav1975 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 18:11:
Ik heb mijn VIN nummer kunnen vinden...een "P'" op positie 10....
Kan iemand vertellen of hij nieuw is dan?
Ik kan hem 12 mei ophalen! Kenteken ook opgevraagd bij Lynk & Co....ik vermoed dat hij nieuw is.
Op kenteken gezet 13 april

• Koevoets
Olav1975 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 18:47:
[...]

Ik kan hem 12 mei ophalen! Kenteken ook opgevraagd bij Lynk & Co....ik vermoed dat hij nieuw is.
Op kenteken gezet 13 april
Top, dat moet haast wel dan👍🏻

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:51
Ik zie in het google docs bestand dat orders zijn geannuleerd. Ik kan niet op de LC website vinden of dit kan en wat de kosten hiervoor zijn. Ik twijfel om er één te bestellen ivm de 3-4 maanden wachttijd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thelonius35
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:37
Vandaag telefoon gehad dat ik de Lynk 9 mei kan ophalen in Diemen en heb hem 16 maart besteld.BZTH en Vinnummer P dus 2023. _/-\o_

[Voor 15% gewijzigd door thelonius35 op 28-04-2023 15:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oizo1981
Agadir schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 14:04:
Ik zie in het google docs bestand dat orders zijn geannuleerd. Ik kan niet op de LC website vinden of dit kan en wat de kosten hiervoor zijn. Ik twijfel om er één te bestellen ivm de 3-4 maanden wachttijd.
Voor aflevering kun je gratis annuleren.

• Agadir
Oizo1981 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:07:
[...]

Voor aflevering kun je gratis annuleren.
Top, dan ga ik er ook een bestellen!

• ManuR
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 28-05 19:44
Agadir schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 14:04:
Ik dacht in de voorwaarden te hebben gelezen dat je als consument en bij een abonnement gratis kan annuleren. Bij aankoop kan je niet gratis annuleren dacht ik.

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:11
Gisteren de BZTH besteld, M2M. Ik hoop dat de 3-4 maanden een geval is van underpromise, overdeliver.

Proefrit maakte me in ieder geval erg enthousiast.

-

• Marcodg1407
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-05 17:29
Iemand een idee wanneer de lynk met trekhaak geleverd gaan worden?

• CD130nl
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 30-05 22:27
Marcodg1407 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:44:
Hoop dat ze eerdaags een flinke vracht afleveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:11
Marcodg1407 schreef op zondag 30 april 2023 @ 19:44:
Volgens de chat is er nog steeds niks bekend voor mijn bestelling van 19 januari BMTH er is ook nog geen Chassis gekoppeld (vin). Als je een mail hebt gehad eerder in het jaar, Dat de trekhaak levering vertraagd is tot juni doen ze er alles aan om dit te realiseren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• firejelle
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:17
Zojuist zie ik in mijn profiel dat de status van de bestelling is gewijzigd naar "gereserveerd".

20 maart besteld BZTH

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hyperkoule
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 15-05 14:43
I ordered 24th of March BMZH. Today, the status of the order has changed to "De auto komt eraan". In the abonnement I can see L6xxxxxxNxxxx. So I assume this is 2022. I assume that they will call me soon for an appointment.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sqoda
  • Nu online
01-01 besteld (ZMTH).
Vandaag gebeld, 12 mei ga ik hem ophalen.
Jammer genoeg geen hele nieuwe. Heb het kenteken gecheckt, 29-12-22 is hij op kenteken gezet.

Gelukkig toch nog met de Lynk naar Italië, eind van de maand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Agadir
Sqoda schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:24:
01-01 besteld (ZMTH).
Vandaag gebeld, 12 mei ga ik hem ophalen.
Jammer genoeg geen hele nieuwe. Heb het kenteken gecheckt, 29-12-22 is hij op kenteken gezet.

Gelukkig toch nog met de Lynk naar Italië, eind van de maand.
Ik neem aan dat jij hebt aangegeven dat je pas in mei de auto geleverd wilt krijgen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• firejelle
Agadir schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:36:
[...]

Ik neem aan dat jij hebt aangegeven dat je pas in mei de auto geleverd wilt krijgen?
Dat kan je niet aangeven volgens mij. Autos met trekhaak duurt zws veel langer

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sqoda
  • Nu online
Precies. Had in maart ook de mail gekregen dat het minimaal juni zou worden, ivm trekhaak.
Ik zal “geluk” hebben gehad dat iemand hem weer snel ingeleverd heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zwolwacht
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:15
Gister ontving ik de mail "Heb je al zin in je 01?" met de boodschap dat de bestelling bijna klaar is. Was toch nieuwsgierig wat dit nou inhield aangezien ik de 01 deze maand nog niet voor de deur kwijt kan.

Ik kreeg al vlot een reactie terug dat ze bezig zijn met het importeren van de 01 uit Zeebrugge en dat ik binnenkort aan een auto gekoppeld wordt.... 🙏🤞

Hierna heb ik 6 weken de tijd om de auto in ontvangst te nemen.

PS: Heb een zwarte 01 zonder trekhaak besteld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• firejelle
zwolwacht schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:52:
Gister ontving ik de mail "Heb je al zin in je 01?" met de boodschap dat de bestelling bijna klaar is. Was toch nieuwsgierig wat dit nou inhield aangezien ik de 01 deze maand nog niet voor de deur kwijt kan.

Ik kreeg al vlot een reactie terug dat ze bezig zijn met het importeren van de 01 uit Zeebrugge en dat ik binnenkort aan een auto gekoppeld wordt.... 🙏🤞

Hierna heb ik 6 weken de tijd om de auto in ontvangst te nemen.

PS: Heb een zwarte 01 zonder trekhaak besteld.
Die mails zijn automatisch gestuurd. Belangrijkste is wat er in je profiel staat online. Bij je order. Daar kan je e.e.a wel uit opmaken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• firejelle
20-03-2023 besteld BZTH
01-05-2023 Gereserveerd
03-05-2023 order bevestigd en gebeld
17-05-2023 ophalen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wssm
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16:49
Zo te zien zijn de mensen die in maart hebben besteld aan de beurt.

• Nab
  • Laatst online: 16:24
Iemand ervaring met Lynk & Co die nog net niet 3 jaar zijn rijbewijs heeft of had? Ik hoor graag je ervaring

• CD130nl
Nab schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 02:43:
Iemand ervaring met Lynk & Co die nog net niet 3 jaar zijn rijbewijs heeft of had? Ik hoor graag je ervaring
De voorwaarden is hierin heel duidelijk toch? Tijdens het ophalen krijg je de auto niet mee, dus dat zegt ook genoeg.

• Agadir
Wanneer wordt de eerste periode van je credit card afgeschreven? Voor dat je de auto in ontvangst neemt? Ik zie al een reservering staan op mijn credit card.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:55
Agadir schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:54:
Wanneer wordt de eerste periode van je credit card afgeschreven? Voor dat je de auto in ontvangst neemt? Ik zie al een reservering staan op mijn credit card.
Nee, daarna pas. Ik nam m de 1e van de maand in ontvangst en werd wel de 3e of 4e al geincasseerd.
Reservering stond er wel al een tijdje, maar dat is op zich logisch.

• Agadir
KeesPimelmees schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 09:56:
[...]

Nee, daarna pas. Ik nam m de 1e van de maand in ontvangst en werd wel de 3e of 4e al geincasseerd.
Reservering stond er wel al een tijdje, maar dat is op zich logisch.
Duidelijk, top bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tamashab
  • Laatst online: 10:50
Ik krijg steeds deze melding bij aanmelden?
Via de smartphone geprobeerd en via de laptop. Creditcard toegevoegd als betaalmethode, bestedingsruimte is voldoende.
L&C klantenservice gebeld, gaven aan het via een pc te proberen en cookies te verwijderen.
Echter blijft deze melding. Kon aan het adres liggen omdat huisnr 9D is. Medewerker gaf aan alleen 9 in te voeren en de D weg te laten. Echter nog steeds geen succes. Wie kan mij hiermee helpen of heeft dit eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wssm
@Tamashab misschien toch maar gewoon sepa gebruiken dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tamashab
Wssm schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:36:
@Tamashab misschien toch maar gewoon sepa gebruiken dan.
Bij een sepa machtiging word het bedrag dan net als op de cc alleen “gereserveerd” of word het direct van de rekening geincasseerd als eerste betaling bij bestelling?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• firejelle
Tamashab schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 13:42:
[...]

Bij een sepa machtiging word het bedrag dan net als op de cc alleen “gereserveerd” of word het direct van de rekening geincasseerd als eerste betaling bij bestelling?
Als het goed is ook gewoon gereserveerd.

Deze melding komt overigens bij mensen ook wel eens voor als ze geweigerd worden bij de credit check, maar dat hoeft niet de reden te zijn nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wssm
We wachten het af. 25 maart bestelt, dus zou waarschijnlijk a.s week gebeld worden. Ben benieuwd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aschwin
  • Laatst online: 30-05 09:08
Ik heb 21 maart een bzth besteld (m2m). Heb nog steeds niets gehoord. In de app staat de betaling op gereserveerd en volgens de klantenservice staat er wel een Vin nummer aan mij gekoppeld en wordt ik binnenkort gebeld. Zie echter dat met mensen die later besteld hebben al wel voor een afspraak gebeld zijn. Moet ik geduld hebben of klopt er iets niet?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wssm
Aschwin schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 08:31:
Ik heb 21 maart een bzth besteld (m2m). Heb nog steeds niets gehoord. In de app staat de betaling op gereserveerd en volgens de klantenservice staat er wel een Vin nummer aan mij gekoppeld en wordt ik binnenkort gebeld. Zie echter dat met mensen die later besteld hebben al wel voor een afspraak gebeld zijn. Moet ik geduld hebben of klopt er iets niet?
Neejoh niets aan de hand, je zal aankomende week waarschijnlijk gebeld worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Peterbl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-05 12:50
Ik wil rond 1 oktober een BMTH gaan gebruiken, M2M. Ik lees dat de leveringen met trekhaak langer duren dan zonder en dat je 6 weken de tijd hebt om af te nemen. Als ik uitga van 4 maanden tussen bestelling en levering zou ik binnenkort moeten gaan bestellen. Ik wil niet het risico nemen dat hij al veel eerder klaar staat omdat ik dan nog in het buitenland ben. Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hass
  • Laatst online: 05:46
Hi!

Ik heb 21 maart de bestelling gedaan.. vlede week dinsdag stond er gereserveerd bij de betaling.. weet iemand +- na hoelang je je auto kan verwachten ne de gereserveerd bericht ? ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hass
Hi!

Ik heb 21 maart de bestelling gedaan.. vlede week dinsdag stond er gereserveerd bij de betaling.. weet iemand +- na hoelang je je auto kan verwachten na de gereserveerd bericht ? ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• firejelle
Hass schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:11:
Hi!

Ik heb 21 maart de bestelling gedaan.. vlede week dinsdag stond er gereserveerd bij de betaling.. weet iemand +- na hoelang je je auto kan verwachten ne de gereserveerd bericht ? ;)
Bij mij zoals je paar berichten terug kan lezen net als bij andere; tussen telefoontje en ophalen zit ongeveer 14 dagen.

Ik kreeg 2 dagen na gereserveerd een belletje

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hass
Hi.

Zojuist gekeken op me app ... Er staat nu de vin nummer erop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wssm
Hass schreef op maandag 8 mei 2023 @ 12:35:
Hi.

Zojuist gekeken op me app ... Er staat nu de vin nummer erop
Waar is dat te vinden op de app?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wssm
Mijn bestelling (25 maart) staat sinds vandaag op gereserveerd! Lynk & co here we go!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m.diepenbroek
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-05 07:38
Wssm schreef op maandag 8 mei 2023 @ 13:39:
Mijn bestelling (25 maart) staat sinds vandaag op gereserveerd! Lynk & co here we go!
Dan hoop ik deze week ook wat te zien in mn account (28 maart besteld)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tamashab
Inmiddels na dagen een foutmelding te hebben gehad en een klantenservice die er niks aan kon doen eindelijk een bestelling kunnen plaatsen.
Ik had ik eerste instantie voor ZZTH gekozen, maar omdat ik steeds een foutmelding kreeg BZTH aangeklikt en toen ging de bestelling wel meteen door.
Nu helaas wel een blauwe, maar ik ben allang blij dat het eindelijk gelukt is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Robin862
  • Laatst online: 16:58
Net "mijn" Lynk opgehaald. Ging geel soepel allemaal. 2022 model dus ik ging uit van een gebruikte maar kreeg een hele nieuwe met 7 km op de teller!

15 maart bestelling geplaatst ZZTH.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThijsAms
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-05 20:03
20 april een blauwe opgehaald in Diemen; 2022 model met 98 km op de teller - nu bijna 1000 km verder. Wat een heerlijke auto.

Toen ik de auto ging ophalen, gaf men aan dat het kentekenbewijs en verzekeringspapieren werden opgestuurd. Ik heb nog niets ontvangen. Hoe lang duurde dit bij jullie?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oizo1981
ThijsAms schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:57:
20 april een blauwe opgehaald in Diemen; 2022 model met 98 km op de teller - nu bijna 1000 km verder. Wat een heerlijke auto.

Toen ik de auto ging ophalen, gaf men aan dat het kentekenbewijs en verzekeringspapieren werden opgestuurd. Ik heb nog niets ontvangen. Hoe lang duurde dit bij jullie?
De meeste mensen ontvangen deze bij ophalen in Diemen al vooraf, dus ik zou nog maar eens bellen.

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 00:38
Een week geleden een offerte aanvraag gedaan op naam van mijn bedrijf. Nog niks gehoord :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• firejelle

ik mag hem de 17e ophalen. Gisteren ontving ik de papieren in mijn brievenbus

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58
Zojuist gebeld voor de leverafspraak. 1 juni komen ze langs om de BZTH te brengen :)

Ik zie in de drive sheet alleen twee kolommen: afspraak & op-/afhalen.
Die tweede lijkt me 1 juni. Maar wat is afspraak in mijn geval?

• Wssm
Order bevestigd vandaag (10 mei) 2023 model!

• m.diepenbroek
Ook mijn order is vandaag bevestigd (via de API heb ik afgelopen weken me suf gepollt ;)) VIN nummer geeft aan dat het een 2023 model betreft!

• zwolwacht
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:15
m.diepenbroek schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:49:
Ook mijn order is vandaag bevestigd (via de API heb ik afgelopen weken me suf gepollt ;)) VIN nummer geeft aan dat het een 2023 betreft!
API, API? Ik heb gezocht maar kan zo 123 niet vinden hoe of wat behalve een github repo voor Home Assistant HACS... Kan je deze API al benaderen als bestelling nog in behandeling is?

Of is de F12 netwerk tab?

[Voor 3% gewijzigd door zwolwacht op 10-05-2023 22:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m.diepenbroek
zwolwacht schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 21:54:
[...]

API, API? Ik heb gezocht maar kan zo 123 niet vinden hoe of wat behalve een github repo voor Home Assistant HACS... Kan je deze API al benaderen als bestelling nog in behandeling is?
DutchyR schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:26:
Als status = ‘ order is bevestigd’ is de VIN code te raadplegen op de website, dat werkt als volgt

1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin
Jazeker kan dat, technisch gezien is het de API die je aanspreekt, maar het is niets meer dan een veredeld curl request, als aanvulling op wat hierboven geschreven staat heb ik het volgende gedaan.

- In plaats van bij stap 5 te filteren op Order filter je op 'order/detail'
- Rechter muisknop -> copy -> copy as curl
- Paste dit in je favoriete terminal
- Voor extra bonus kun je dit resultaat pipen naar jq
code:
1
| jq '.obj.orderExtraData.vin'
om zo direct je vin te zien (of null indien nog niet bekend)
- Wanneer je token verloopt zou je bovenstaande even moeten herhalen.

• Planetx
  • Laatst online: 12:08
document is door .. leeg gehaald

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m.diepenbroek
Zojuist de mail gehad met aflever bevestiging, 24 mei is de dag!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Planetx
m.diepenbroek schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:38:
Zojuist de mail gehad met aflever bevestiging, 24 mei is de dag!
en wat was de besteldatum

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m.diepenbroek
Planetx schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 14:59:
[...]

en wat was de besteldatum
28 maart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 22:17
Ik wil een Link & Co 01 bestellen, maar welke laadkabel moet ik meebestellen en wat is het verschil tussen die twee kabels? BVD.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Koevoets
Yes, vandaag is de op 18-3 bestelde BZTH thuis afgeleverd.
Het is een nieuwe uit 2023 die 3-5 op kenteken is gezet en afgeleverd met 45km op de teller. Mooie wagen en rijdt erg lekker👍🏻

• firejelle
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:00:
Ik wil een Link & Co 01 bestellen, maar welke laadkabel moet ik meebestellen en wat is het verschil tussen die twee kabels? BVD.

[Afbeelding]
Er is een forum voor algemene vragen over Lynk en co!

Maar antwoord op je vraag: Waarom wil je een kabel bestellen? bij de auto krijg je een kabel mee.

• firejelle
Koevoets schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:17:
Yes, vandaag is de op 18-3 bestelde BZTH thuis afgeleverd.
Het is een nieuwe uit 2023 die 3-5 op kenteken is gezet en afgeleverd met 45km op de teller. Mooie wagen en rijdt erg lekker👍🏻
45 is wel meer dan de gemiddelde nieuwe? benieuwd waar die extra KM van komen? hebben ze ermee gereden van de Volvo naar je huis?

• Koevoets
firejelle schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:16:
[...]

45 is wel meer dan de gemiddelde nieuwe? benieuwd waar die extra KM van komen? hebben ze ermee gereden van de Volvo naar je huis?
Dat klopt inderdaad, werd door een chauffeur afgeleverd en niet op een trailer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meule
  • Laatst online: 24-05 21:49
Zie sinds kort mijn vin nummer, gelukkig 2023 model en betaling staat ook vermeld, iemand enig idee hoe lang ik nu nog moet wachten, en als het telefoontje komt, komt Lynk & Co met een datum of kun je overleggen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Meule
  • Laatst online: 24-05 21:49
Meule schreef op maandag 15 mei 2023 @ 11:10:
Zie sinds kort mijn vin nummer, gelukkig 2023 model en betaling staat ook vermeld, iemand enig idee hoe lang ik nu nog moet wachten, en als het telefoontje komt, komt Lynk & Co met een datum of kun je overleggen?
Antwoord door Lynk & Co al gegeven, volgende week afhalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hass
22 mei zou de auto in diemen opgehaald kunnen worden.. vandaag een belletje gehad dat de order is geannuleerd heel vreemd dit... Net nieuwe order moeten plaatsen en wie weet hoelang ik weer kan en mag wachten 😡

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robin862
Hass schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:46:
22 mei zou de auto in diemen opgehaald kunnen worden.. vandaag een belletje gehad dat de order is geannuleerd heel vreemd dit... Net nieuwe order moeten plaatsen en wie weet hoelang ik weer kan en mag wachten 😡
Gaven ze nog een reden waarom de order geannuleerd is?

• onespeedjimmy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 22:59
Vjenne-ICT schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:00:

[Afbeelding]
Waarom uberhaupt bestellen via leaseplan? Das 200 euro per maand duurder toch?
Eventueel zakelijk kan je ze ook bestellen via lynk & co website... :/

• Hass
Robin862 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 18:28:
[...]

Gaven ze nog een reden waarom de order geannuleerd is?
Ze gaven aan dat de auto schade heeft opgelopen heel vaag verhaal 😑😑😑

• Keffa18
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:31
Vanochtend bevestiging gehad, 10 april besteld (BZTH), nieuwe model (10e positie in het VIN is de P). Auto is vandaag op kenteken gezet (kenteken via de chat opgevraagd bij Lynk & Co). Nu wachten het belletje!

• -Bowser-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:49
Keffa18 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:56:
Vanochtend bevestiging gehad, 10 april besteld (BZTH), nieuwe model (10e positie in het VIN is de P). Auto is vandaag op kenteken gezet (kenteken via de chat opgevraagd bij Lynk & Co). Nu wachten het belletje!
Nice, ik heb een weekje later besteld (18 april), ik hoop dat ik ook snel aan de beurt ben :)

• Keffa18
Keffa18 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 13:56:
Vandaag ook al gebelt, 31 mei wordt hij geleverd :)F

• ThijsAms
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 17-05 20:03

Vorige week heb in de klantenservice gebeld. De dame gaf aan dat het 3 of 4 weken ging duren voordat ik alles binnen zou krijgen. Paar dagen na het telefoontje de groene kaart via email ontvangen en vandaag het kentekenbewijs in de brievenbus. Ging dus heel snel, complimenten!

• Robin862
ThijsAms schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 20:03:
[...]

Vorige week heb in de klantenservice gebeld. De dame gaf aan dat het 3 of 4 weken ging duren voordat ik alles binnen zou krijgen. Paar dagen na het telefoontje de groene kaart via email ontvangen en vandaag het kentekenbewijs in de brievenbus. Ging dus heel snel, complimenten!
Ik heb vorige week dinsdag de auto opgehaald maar eigenlijk niets over kentekenbewijs of groene kaart gehoord. Ik zal morgen even bellen.

• -Bowser-
Keffa18 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:10:
[...]

Vandaag ook al gebelt, 31 mei wordt hij geleverd :)F
Oeh dat stelt me wel hoopvol. Ik wil ‘m eigenlijk hebben voordat ik in augustus op vakantie ga, lijkt erop dat het wel lukt…

• CD130nl
Heeft iemand toevallig nog nieuws rondom het tekort aan trekhaken? Lijkt er op dat de bestellingen van januari-februari nog niet (allemaal) zijn geleverd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wolfske
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:21
CD130nl schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:24:
Heeft iemand toevallig nog nieuws rondom het tekort aan trekhaken? Lijkt er op dat de bestellingen van januari-februari nog niet (allemaal) zijn geleverd.
Ik heb besteld in december en ik wacht nog steeds. Ik heb toevallig afgelopen woensdag gebeld, maar ze konden nog niets zeggen. Ze hoopte deze zo snel mogelijk te kunnen gaan leveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keffa18
-Bowser- schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:17:
[...]

Oeh dat stelt me wel hoopvol. Ik wil ‘m eigenlijk hebben voordat ik in augustus op vakantie ga, lijkt erop dat het wel lukt…
Ik denk inderdaad wel dat dat moet lukken, heb je gekozen voor ophalen of afleveren?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:11
CD130nl schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 22:24:
Uitgesteld tot juni is een tijd terug gecommuniceerd. Ik heb in januari besteld en bel ook om de zoveel tijd helaas kunnen ze idd nog niks zeggen behalve dat het in juni echt doorgaat…

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Bowser-
Keffa18 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 08:18:
[...]

Ik denk inderdaad wel dat dat moet lukken, heb je gekozen voor ophalen of afleveren?
Ik heb gekozen voor afleveren. Zal dus wel iets langer duren, maar dan nog heb ik er wel vertrouwen in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scotchrr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-05 11:40
Het lijkt erop dat “team” blauw🔵 “team” zwart⚫️ aan het inhalen is nu.
De levertijd op de website van Lynk & Co is inmiddels ook opgelopen naar 4-5 maanden voor blauw en 5-6 maanden voor zwart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keffa18
-Bowser- schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 10:54:
[...]

Ik heb gekozen voor afleveren. Zal dus wel iets langer duren, maar dan nog heb ik er wel vertrouwen in.
Ik heb ook gekozen voor afleveren dus dat zal vast goedkomen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Planetx
scotchrr schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 11:08:
Het lijkt erop dat “team” blauw🔵 “team” zwart⚫️ aan het inhalen is nu.
De levertijd op de website van Lynk & Co is inmiddels ook opgelopen naar 4-5 maanden voor blauw en 5-6 maanden voor zwart.
waar lees je dat op de site dan
dit lees ik
Maandelijks abonnement: blauw 2-3 maanden, zwart 3-4 maanden. Let op, momenteel heeft een 01 met trekhaak een langere wachttijd. Reken 3 maanden extra hiervoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scotchrr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-05 11:40
Planetx schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 12:43:
[...]

waar lees je dat op de site dan
dit lees ik
Maandelijks abonnement: blauw 2-3 maanden, zwart 3-4 maanden. Let op, momenteel heeft een 01 met trekhaak een langere wachttijd. Reken 3 maanden extra hiervoor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mavanderwelle
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 29-05 19:55
Mjelnir schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 08:38:
[...]

Uitgesteld tot juni is een tijd terug gecommuniceerd. Ik heb in januari besteld en bel ook om de zoveel tijd helaas kunnen ze idd nog niks zeggen behalve dat het in juni echt doorgaat…
Bedankt, ben benieuwd, wil graag met de caravan eind juli naar Frankrijk. Heb ook in januari besteld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gotjoen857
  • Laatst online: 28-05 17:12
Net contact gehad met de klantenservice vanwege een mislukte huur poging van een auto hier in Sittard.
En omdat ik ze toch aan de lijn had maar even gevraagd wat de levertijd van een blauwe zonder trekhaak is. Omdat ik er afgelopen week eentje besteld had. 5 tot 6 maanden was het antwoord. Er zijn er heel veel besteld blijkbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Keffa18
gotjoen857 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 15:58:
Net contact gehad met de klantenservice vanwege een mislukte huur poging van een auto hier in Sittard.
En omdat ik ze toch aan de lijn had maar even gevraagd wat de levertijd van een blauwe zonder trekhaak is. Omdat ik er afgelopen week eentje besteld had. 5 tot 6 maanden was het antwoord. Er zijn er heel veel besteld blijkbaar.
Dan ben ik toch blij dat ik niet nog langer gewacht heb en heel blij dat hij einde van de maand geleverd wordt :).

Overigens geldt de levertijd op moment van bestellen, dus als de levertijd 2 / 3 maanden was toen je had besteld dan blijft dat 2 / 3 maanden.

Maar goed als je besteld hebt toen de levertijd al langer was dan was het natuurlijk te verwachten dat je een poos moet wachten :| .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gotjoen857
Tja er zit voorlopig kan ik niks anders dan afwachten. Ik sta in ieder geval in de rij.
Wat mij betreft zouden ze ook geswapte en terug gebrachte auto’s mogen inzetten. Om in ieder geval die mobiliteit te bieden die ze beloven.
Ik heb nu de indruk dat iedereen nieuwe auto’s geleverd krijgt. En dat er nog een hele vloot gebruikte auto’s verkocht wordt als tweedehands. Dat zal als het om de business gaat misschien het aantrekkelijkste zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 19:37
gotjoen857 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:26:
Tja er zit voorlopig kan ik niks anders dan afwachten. Ik sta in ieder geval in de rij.
Wat mij betreft zouden ze ook geswapte en terug gebrachte auto’s mogen inzetten. Om in ieder geval die mobiliteit te bieden die ze beloven.
Ik heb nu de indruk dat iedereen nieuwe auto’s geleverd krijgt. En dat er nog een hele vloot gebruikte auto’s verkocht wordt als tweedehands. Dat zal als het om de business gaat misschien het aantrekkelijkste zijn.
Of als donor gebruiken voor onderdelen. Als ik het andere topic lees gaat het niet zo vlot met onderdelen leveranties.

• Keffa18
gotjoen857 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 20:26:
Er worden wel degelijk weer ingenomen auto's opnieuw ingezet, eigenlijk alles zn beetje tussen de 0 en 20000 KM, daarboven wordt het te duur om hem opnieuw in te zetten en worden ze (voor een behoorlijke prijs) tweedehands verkocht. Een auto van 2 jaar oud met 30000 KM op de teller verkoopt natuurlijk een stuk beter dan een auto van 4 of 5 jaar oud met 60000 / 70000 KM op de klok.

Dus de enige reden dat er zoveel auto's nieuw geleverd worden is omdat de vraag zo groot is, er worden hier en daar ook nog wel gebruikte auto's geleverd, echter is het inzetten van een gebruikte auto ook weer erg arbeidsintensief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mikeymikedb
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 14:33
Is het nog steeds hoopvol om te denken dat er verkorte levertijden zijn, zoals bij de mensen die in April besteld hadden er een levertijd van 4-6 weken is? Ik heb van de week besteld, maar toen stond er echt 5-6 maanden …. Stond er bij de April bestellers tijdens bestellen dan ook 4-6 weken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gerrieko
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 30-05 20:18
Ik heb begin april besteld (ZZTH), de order is 6 weken later bevestigd, nu nog wachten op een afspraak. Op het moment van bestellen was de levertijd 2-3maand, dat lijkt wel te kloppen dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Keffa18
Mikeymikedb schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:06:
Is het nog steeds hoopvol om te denken dat er verkorte levertijden zijn, zoals bij de mensen die in April besteld hadden er een levertijd van 4-6 weken is? Ik heb van de week besteld, maar toen stond er echt 5-6 maanden …. Stond er bij de April bestellers tijdens bestellen dan ook 4-6 weken?
Bij mij stond de levertijd op 2 tot 3 maanden, (10 april besteld), levering is gepland voor 31 mei, dus dat is 7,5 weken (bijna 2 maanden dus). Ik zou van het ergste uit gaan (6 maanden) dan kan het achteraf alleen maar meevallen, ze verhogen de verwachte levertijd natuurlijk niet voor niets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gotjoen857
Toch maar de order geannulleerd. Het is onduidelijk hoe lang te wachten en ik heb eigenlijk vrij snel vervoer nodig. Nu biedt Skoda ook een abonnements vorm waardoor ik volgende week al over een auto kan beschikken voor een lager maandbedrag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benme
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-05 19:37
BZTHZW 6 april besteld, 22 mei bevestigd en afspraak, 6 juni ophalen.
Nu nog even teruglezen hoe die VIN check werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jehtoch
  • Laatst online: 25-05 14:18
HI Lynk & co crew!

hoe kan ik controlren hoeveel km's ik tot nu toe heb gereden?

(heb mijn Lynk &co af en toe uitgeleend via de app dus vandaar mijn vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:20
Op 5 april 2023 ZZTH besteld, vandaag 22 mei 2023 order bevestigd. Nu wachten op het maken van een afspraak.

Bij het plaatsen van mijn bestelling werd op 5 april een levertijd gehanteerd voor 3-4 maanden voor ZZTH, en 2-3 maanden voor BZTH.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hass
gotjoen857 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:50:
Toch maar de order geannulleerd. Het is onduidelijk hoe lang te wachten en ik heb eigenlijk vrij snel vervoer nodig. Nu biedt Skoda ook een abonnements vorm waardoor ik volgende week al over een auto kan beschikken voor een lager maandbedrag.
Skoda en lync en co is een heel groot verschil kwa opties.
Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee