Er is een lading zwart binnengekomen zo te zien 😬 nu blauw nog🤣
Ja ik zit er niet meer tussenRobin862 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 19:43:
Is er iets met de bestellijst gebeurd?
Spannend! Wij hebben 13-3 besteld. Bzth. Ik hoop snel op goed nieuw🎉Koevoets schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 18:55:
18-03: Besteld BZTH
Vandaag mail gehad: We zijn bezig met je order!
Brand new car smell, met maar slechts 3 kilometers erop alleen wel jammer dat ie vies was geworden hij zei dat het door de regen kwam, maar had wel verwacht dat ze em even schoon hadden gespoten. dus niet! Wel een teleurstelling om hem zo met moddervlekken aan 1 zijkant en in de wielkasten op te halen maar goed zelf even afgespoten en ben er zeer tevreden mee heerlijke auto.firejelle schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:54:
[...]
Top! Benieuwd of je een nieuwe krijgt of een '2e hands' 😀
Dat klinkt goed! had je mooi geluk!! veel veilige KM!Winnie jaguar schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:46:
[...]
Brand new car smell, met maar slechts 3 kilometers erop alleen wel jammer dat ie vies was geworden hij zei dat het door de regen kwam, maar had wel verwacht dat ze em even schoon hadden gespoten. dus niet! Wel een teleurstelling om hem zo met moddervlekken aan 1 zijkant en in de wielkasten op te halen maar goed zelf even afgespoten en ben er zeer tevreden mee heerlijke auto.
Hoop het ook voor je, zag toevallig vandaag een paar vrachtwagens rijden met een hoop 01’s erop. Verwacht dat er binnenkort weer uitgeleverd gaan worden👍🏻Nikky_vv schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:54:
[...]
Spannend! Wij hebben 13-3 besteld. Bzth. Ik hoop snel op goed nieuw🎉
24 februari besteld, vandaag gebeld, 20 april ophalen - BZTH. Aan de hand van het kenteken, waarschijnlijk helemaal nieuw. Eerste toelating was 16-03-2023. Toch snel gegaan zo!
Op 16-03 een zwarte Lynk besteld zonder trekhaak. Nog geen orderbevestiging gekregen. Contact opgenomen met de chatmedewerker. Die geeft aan dat het nog minimaal 1 a 2 maanden kan duren.
Ja dat zal waarschijnlijk met levering zijn erbij die tijd. 20-3 besteld blauw ook nog geen bericht hierNab schreef op woensdag 5 april 2023 @ 14:03:
Op 16-03 een zwarte Lynk besteld zonder trekhaak. Nog geen orderbevestiging gekregen. Contact opgenomen met de chatmedewerker. Die geeft aan dat het nog minimaal 1 a 2 maanden kan duren.
Hebben jullie in het geheel nog geen mails ontvangen van Lynk & Co dan?firejelle schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:18:
[...]
Ja dat zal waarschijnlijk met levering zijn erbij die tijd. 20-3 besteld blauw ook nog geen bericht hier
Koevoets schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:53:
[...]
Nee
Hebben jullie in het geheel nog geen mails ontvangen van Lynk & Co dan?
Wij hebben alleen direct na het bestellen (Bzth 13-3) de mail gehad “er staat een 01 klaar met jouw naam erop”.
Verder geen berichten of statusverandering op ‘mijn pagina’.
Spannend!
Wel vreemd dat de bevestigingen niet altijd de volgorde van bestellingen volgen (voor dezelfde karakteristieken). Benieuwd wat dat de reden voor is. Weet iemand dat?
Die hebben we ook direct gehad inderdaad 18-3 met ordernr. erin. Ongeveer 14 dagen later de mail “Heb je al zin in je 01?”. Verder geen status verandering op ‘mijn pagina’. Echter hebben we voor bezorging gekozen en dan duurt het leveren over het algemeen wat langer, lees ik hier.Nikky_vv schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:12:
[...]
Wij hebben alleen direct na het bestellen (Bzth 13-3) de mail gehad “er staat een 01 klaar met jouw naam erop”.
Verder geen berichten of statusverandering op ‘mijn pagina’.
Spannend!
Ik heb onze huidige lease inmiddels maar een maandje verlengd hiervoor.
Wellicht verschil tussen een nieuwe ontvangen en een reeds gebruikte?Maxdnl schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:29:
Wel vreemd dat de bevestigingen niet altijd de volgorde van bestellingen volgen (voor dezelfde karakteristieken). Benieuwd wat dat de reden voor is. Weet iemand dat?
Zolang we maar een model ontvangen met een 360 camera vind ik het best. Dat lijkt me wel erg handig.
Die “heb je al zin in je 01” mail hebben wij niet gehad. Dat lijkt wel af te wijken van het standaard mailing-ritme. Morgen eens checken of de bestelling wel goed in het systeem staat. Ik heb op zich geen haast, maar kijk er wel naar uitKoevoets schreef op woensdag 5 april 2023 @ 19:32:
[...]
Die hebben we ook direct gehad inderdaad 18-3 met ordernr. erin. Ongeveer 14 dagen later de mail “Heb je al zin in je 01?”. Verder geen status verandering op ‘mijn pagina’. Echter hebben we voor bezorging gekozen en dan duurt het leveren over het algemeen wat langer, lees ik hier.
Ik heb onze huidige lease inmiddels maar een maandje verlengd hiervoor.

Alleen de eerste mail na bestellen. Daarna ze wel telefonisch gesproken en die vrouw gaf aan dat alles goed staat en we gewoon geduld moeten hebben tot er een 01 is.Koevoets schreef op woensdag 5 april 2023 @ 18:53:
[...]
Hebben jullie in het geheel nog geen mails ontvangen van Lynk & Co dan?
22 februari besteld, nog geen e-mail gehad of reactie.
Daarom 1 keer chat geopend rond 15 maart, die zagen dat de order in gang gezet was maar nog niets wisten.
Gister gebeld met Lynk & Co, gaven aan dat ze er nog mee bezig zijn en geen e-mails meer uitsturen (je hoort niets van ons tot we je kenteken hebben).
Gevraagd hoelang het ongeveer kan duren, gaf gister na feedback van collega (zakelijk) aan 3-4 maanden momenteel. Het is schaars met leveringen gaven ze aan wegens huidige markt omstandigheden.
Dus 22 februari order akkoord gegeven, verwachting nu is juni/juli pas uitleveren (BZTH)
Daarom 1 keer chat geopend rond 15 maart, die zagen dat de order in gang gezet was maar nog niets wisten.
Gister gebeld met Lynk & Co, gaven aan dat ze er nog mee bezig zijn en geen e-mails meer uitsturen (je hoort niets van ons tot we je kenteken hebben).
Gevraagd hoelang het ongeveer kan duren, gaf gister na feedback van collega (zakelijk) aan 3-4 maanden momenteel. Het is schaars met leveringen gaven ze aan wegens huidige markt omstandigheden.
Dus 22 februari order akkoord gegeven, verwachting nu is juni/juli pas uitleveren (BZTH)
[Voor 7% gewijzigd door Rh0DL op 06-04-2023 10:08]
Je hebt het nu dus over ZAKELIJKE lease? Dat duurt altijd al veel langer.Rh0DL schreef op donderdag 6 april 2023 @ 10:07:
22 februari besteld, nog geen e-mail gehad of reactie.
Ik heb zojuist ook even gebeld. Voor gewone bestellingen is de levertijd op dit moment tussen 1 en 3 maanden. Dat is vanaf het moment dat je de bestelling plaatst. Het langste duurt het om een auto aan je bestelling te koppelen.
Als dat gebeurd is krijg je een mail en word je gebeld voor een afspraak. Je kunt dan circa 2 weken later je auto ophalen.
[Voor 49% gewijzigd door edk999 op 06-04-2023 12:36]
gister de ZZTH opgehaald, heerlijke auto had wel al 2500 km gelopen maar toch helemaal happy met de wagen.Henri84 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 09:44:
[...]
vandaag gebeld, en ik mag mijn ZZTH 05-04 ophalen te Diemen.
ze leveren nog steeds een 40 tal autos per dag uit.
Zojuist particulier BZTH huur besteld en lijst ingevuld. We gaan het beleven.
Intussen een shortlease nodig, B klasse (clio ofzo) Mocht iemand een suggestie hebben...
Intussen een shortlease nodig, B klasse (clio ofzo) Mocht iemand een suggestie hebben...
shortlease vaak wel prijzig. je kan eens kijken bij VWP shortlease.benme schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:38:
I made an order on the 24th of March for BZTH (I assume this means blue without a hook). After a few days, I noticed on the profile klantnummer that was not previously there.
Today, I received the following email. Does this mean there has been some progress in my order, or is it just an automatic message sent after two weeks?
Today, I received the following email. Does this mean there has been some progress in my order, or is it just an automatic message sent after two weeks?
Gisteren mijn BZTH mogen ophalen (bestelde hem eind februari) toch wel fijn dat ik een nieuw model heb gekregen (2022) die al niet gebruikt is. Vraag me wel af hoelang het nog duurt voordat Lynk Co hiervan afstapt en genoeg auto's heeft om gebruikte weer in te zetten aan nieuwe klanten.
ALD Occasion Flex
Bij ALD Automotive al gekeken?benme schreef op donderdag 6 april 2023 @ 21:38:
ALD Occasion Flex
I had the same e-mail last week and just called their support desk to ask what ‘bijna klaar’ means in the period of time. It’s just an automated mail they said and you’ll receive a phone call when a car is appointed to you. Then you can do the pickup within 2 weeks.hyperkoule schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 10:05:
I made an order on the 24th of March for BZTH (I assume this means blue without a hook). After a few days, I noticed on the profile klantnummer that was not previously there.
[Afbeelding]
It can stil take up to 2/3 months so the e-mail basicly means nothing. It’s rather confusing, because if i read ‘bijna klaar’ i would think within a few weeks.
Mooi, veel plezier ervanHenri84 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 20:48:
[...]
gister de ZZTH opgehaald, heerlijke auto had wel al 2500 km gelopen maar toch helemaal happy met de wagen.
ze leveren nog steeds een 40 tal autos per dag uit.

Nou, dat zijn een hoop 01’s als ze er 40 per dag uitleveren daar. Hoeveel auto’s staan daar dan wel niet?
Ik snap nog steeds niet hoe het zo kan zijn. Dat mensen later bestellen en eerder een bevestiging krijgen of eerder worden gebeld. Al gaat het om de zelfde kleur auto.
Denk dat het bestelsysteem elke klant een aan 'auto' koppelt en het dan afhangt hoe snel Lynk & Co dat voertuig in NL heeft en alle administratie rond heeft om de auto in te zetten. Vergeet niet dat er ook mensen zijn die gebruikte auto's krijgen nu en niet meer compleet nieuw. Misschien speelt dat ook nog een rol in de wachttijden.Nab schreef op maandag 10 april 2023 @ 14:10:
Ik snap nog steeds niet hoe het zo kan zijn. Dat mensen later bestellen en eerder een bevestiging krijgen of eerder worden gebeld. Al gaat het om de zelfde kleur auto.
Lang gewacht en dan op 2e paasdag een telefoontje gekregen dat we 18 april onze BMTH mogen ophalen. Helaas geen nieuwe, hij is een half jaartje oud maar wij zijn blij dat we niet nog langer hoeven te wachten.
Nice dat is goed nieuws! Wanneer besteld ?Van Dijk schreef op maandag 10 april 2023 @ 17:58:
Lang gewacht en dan op 2e paasdag een telefoontje gekregen dat we 18 april onze BMTH mogen ophalen. Helaas geen nieuwe, hij is een half jaartje oud maar wij zijn blij dat we niet nog langer hoeven te wachten.
Via de website. Daar zie je het chat icoon waarmee je automatisch een chat start als je bent ingelogd.firejelle schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:26:
[...]
Hoe kom je op die chat? ik kan die nergens vinden
Ik heb net ook contact gehad. Vrienden van ons hebben een paar dagen na ons besteld en zij hebben gisteren een ophaalafspraak gemaakt. Voor hen eigenlijk net iets te vroeg. Terwijl wij juist graag snel zouden willen rijden. Medewerker aan de chat was heel aardig. Verontschuldigde zich voor het feit dat het volledig random was.. maar dat is blijkbaar hoe het is. Volledig random. Bizar eigenlijk.
Echt bizar inderdaadNikky_vv schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:22:
[...]
Via de website. Daar zie je het chat icoon waarmee je automatisch een chat start als je bent ingelogd.
Ik heb net ook contact gehad. Vrienden van ons hebben een paar dagen na ons besteld en zij hebben gisteren een ophaalafspraak gemaakt. Voor hen eigenlijk net iets te vroeg. Terwijl wij juist graag snel zouden willen rijden. Medewerker aan de chat was heel aardig. Verontschuldigde zich voor het feit dat het volledig random was.. maar dat is blijkbaar hoe het is. Volledig random. Bizar eigenlijk.
ik heb voor de zwarte gekozen ,ben super blij ermee .Winnie jaguar schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 01:20:
[...]
Dat is snel gegaan ik wacht nog steeds op een belletje heb jij zwart of blauw ?
rijd lekker
Ja overal waar L&C Assistance Pechhulp aanbiedt.jehtoch schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:46:
ik vroeg me af of je met de Lynk & Co 01 naar het buitenland mag gaan ?
zo ja ? welke landen eigenlijk
Vandaag VIN gekregen. 10e positie is een P, dus modeljaar 2023.
[Voor 18% gewijzigd door edk999 op 13-04-2023 11:56]
Wanneer besteld?edk999 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:54:
Dat is goed nieuws.edk999 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:54:
Krijg je daar een melding van dan? Of zag je dat toevallig in je account?
Nieuwe uitrusting vanaf 2023:edk999 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 11:54:
Gistermiddag mijn zwarte Lynk mogen ontvangen. Allemaal wel snel gegaan.
25 maart de bestelling online gedaan en gistermiddag in ontvangst mogen nemen.
Kenteken beginnend met een S en 360 camera, 136km gereden bij ontvangst.
Nu genieten
Nu genieten

[Voor 6% gewijzigd door crab- op 14-04-2023 08:11]
Wat fijn! Wij hadden stiekem de hoop om de meivakantie met de nieuwe Lynk te kunnen doen (we gaan naar Frankrijk), maar dat zal er wel niet meer inzitten. Geduld is een schone zaak…crab- schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 07:35:
Gistermiddag mijn zwarte Lynk mogen ontvangen. Allemaal wel snel gegaan.
Nu genieten
ik ga 2wkn met vakantie en vlieg vanaf Brussel, loop ik een risico als/dat de accu volledig leeg is als ik na 2wkn weer terug kom? Ik hang 'm niet aan een laadpaal namelijk bij lang parkeren. Of is het verstandig te laden tijdens het rijden en 'm met een half volle accu achter te laten? :-)
Enige wat ik voor de zekerheid doe is de dataverbinding uitzetten in het menu.DutchyR schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:31:
ik ga 2wkn met vakantie en vlieg vanaf Brussel, loop ik een risico als/dat de accu volledig leeg is als ik na 2wkn weer terug kom? Ik hang 'm niet aan een laadpaal namelijk bij lang parkeren. Of is het verstandig te laden tijdens het rijden en 'm met een half volle accu achter te laten? :-)
Of niet elektrisch heen rijdenDutchyR schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:31:

Juist niet lange tijd aan een laadpaal laten hangen. Dan blijft de auto communiceren met de laadpaal en gaat de 12V accu leeg. De hoogspanning rijaccu heeft niets te maken met een lege 12V accu.DutchyR schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 10:31:
- 6 maart besteld
- 14 april bevestigd en gebeld
- 28 april thuislevering
ZZTH
Model 2023
- 14 april bevestigd en gebeld
- 28 april thuislevering
ZZTH
Model 2023
Wij 13 maart besteld (bzth). Ook nog niks gehoord. Maar dame van de klantenservice kon zien dat de bestelling goed in het systeem stond, dus kwestie van afwachten.Nab schreef op maandag 17 april 2023 @ 16:08:
16 maar besteld, inmiddels een maandje verder en nog geen orderbevestiging gehad…
2-3 maanden. Dus ze hebben nog evenNab schreef op maandag 17 april 2023 @ 16:08:
16 maar besteld, inmiddels een maandje verder en nog geen orderbevestiging gehad…
17-04-2023 mijn ZZTH besteld. Nu afwachten! Verwachte levertijd tussen 10-7-2023 - 24-7-2023
Gister (18-4-2023) mijn BZTH besteld. Ik ben heel benieuwd of ik er nog mee op vakantie kan in augustus...
Ik hoop er nog mee naar Oostenrijk te kunnen rijden begin juli. Hopen dat het sneller gaat als verwacht-Bowser- schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:39:
Gister (18-4-2023) mijn BZTH besteld. Ik ben heel benieuwd of ik er nog mee op vakantie kan in augustus...
Als ik de lijst zo bekijk hebben we misschien allebei nog gelukSylboy043 schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:44:
[...]
Ik hoop er nog mee naar Oostenrijk te kunnen rijden begin juli. Hopen dat het sneller gaat als verwacht

19 Januari besteld ook een BMTH ik hoop met jullie mee. Op de livechat laten ze buiten het komt ergens in Juni niet veel los helaas-Bowser- schreef op woensdag 19 april 2023 @ 08:59:
[...]
Als ik de lijst zo bekijk hebben we misschien allebei nog geluk

Ik help je hopen, maar trekhaak is slecht leverbaar volgens mijMjelnir schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:14:
[...]
19 Januari besteld ook een BMTH ik hoop met jullie mee. Op de livechat laten ze buiten het komt ergens in Juni niet veel los helaas
Ik zie nu in mijn account een vin-nummer gekoppeld. 10e letter een N (2022 model toch?).
Benieuwd wanneer ik gebeld word.
Dat is in ieder geval een stap verder. Waar zie je je VIN staan online?Nikky_vv schreef op woensdag 19 april 2023 @ 09:45:
Ik zie nu in mijn account een vin-nummer gekoppeld. 10e letter een N (2022 model toch?).
VIN met een N. Kenteken ook bekend inmiddels. 2022 model maar wel gloednieuw. Denk dat ze nu een mix uitleveren.
Wanneer besteld als ik vragen mag?Maxdnl schreef op woensdag 19 april 2023 @ 17:11:
VIN met een N. Kenteken ook bekend inmiddels. 2022 model maar wel gloednieuw. Denk dat ze nu een mix uitleveren.
We zijn net gebeld voor de ophaalafspraak! Het wordt maandag 8 mei (we komen 6 mei terug van vakantie). Iets leuks om naar uit te kijken dus! (Bzth besteld op 13 maart).
Rare vraag misschien....maar door mijn werk kan ik niet altijd de telefoon opnemen en daardoor veel gemiste oproepen. Met wat voor nummer wordt je gebeld? Dan weet ik of ik Lynk & Co gemist heb
Ze belden met een 0800 nummer. Mij iPhone herkende het nummer van Lynk, zonder dat deze in mijn contacten staat.Olav1975 schreef op donderdag 20 april 2023 @ 12:26:
Rare vraag misschien....maar door mijn werk kan ik niet altijd de telefoon opnemen en daardoor veel gemiste oproepen. Met wat voor nummer wordt je gebeld? Dan weet ik of ik Lynk & Co gemist heb
thnx @Nikky_vv
De levertijd op de website is inmiddels 3-4 maanden voor zowel zwart als blauw in NL. Zullen ze de reeds gemaakte orders dan nog wel in de 2-3 maanden leveren?
Don't panic.....firejelle schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 07:48:
De levertijd op de website is inmiddels 3-4 maanden voor zowel zwart als blauw in NL. Zullen ze de reeds gemaakte orders dan nog wel in de 2-3 maanden leveren?
Vorige week contact gehad met de klantenservice, ik begreep dat de levertijd geldt welke op het moment van bestelling aangegeven is.
Bij iemand al iets afgeschreven via SEPA machtiging. 5 weken geleden besteld maar er is niks afgeschreven. Las ergens dat je reserveringskosten moest betalen vooraf
Er wordt een bedrag tijdelijk gereserveerd, maar je betaalt niets totdat je de auto hebt (bij huur).Nab schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:09:
Bij iemand al iets afgeschreven via SEPA machtiging. 5 weken geleden besteld maar er is niks afgeschreven. Las ergens dat je reserveringskosten moest betalen vooraf
Ik geloof dat je bij koop wel direct al een bedrag betaalt.
Dit is bij mij ook niet afgeschreven. Heb het niet vi een creditcard gedaan maar een gewone betaalrekening sepa machtigingkoen.g schreef op zondag 23 april 2023 @ 18:06:
[...]
Er wordt een bedrag tijdelijk gereserveerd, maar je betaalt niets totdat je de auto hebt (bij huur).
Ik geloof dat je bij koop wel direct al een bedrag betaalt.
Als je huurt betaal je pas na ophalenNab schreef op zondag 23 april 2023 @ 16:09:
Wij hebben 13 maart besteld (bzth). Net gebeld dat hij op donderdag 4 mei wordt afgeleverd thuis!
Ben je dan gebeld door de dichtstbijzijnde Volvo garage of toch door Lynk&Co zelf?LisettevL schreef op maandag 24 april 2023 @ 16:40:
Wij hebben 13 maart besteld (bzth). Net gebeld dat hij op donderdag 4 mei wordt afgeleverd thuis!
Ben even benieuwd, door welk nummer word je gebeld voor het maken van de leveringsafspraak?
Heb wel een oproep gemist, maar met melding van mn telefoon: mogelijk spam.
VIN nummer met P op tiende positie.
M2M BZTH
M2M BZTH
[Voor 16% gewijzigd door dobrie op 26-04-2023 00:09]
Ik las in dit topic een 0800 nummerdobrie schreef op woensdag 26 april 2023 @ 00:07:
Ben even benieuwd, door welk nummer word je gebeld voor het maken van de leveringsafspraak?
M2M BZTH
Als ik bij mijn account kijkt, staat er nu “order bevestigd”. Onder het abonnement staat ook op de 10e plaats een “p”, maar ik weet niet of dit hetzelfde is als het VIN nummer.
Zit schot in de levering dus lijkt het👍🏻
Zit schot in de levering dus lijkt het👍🏻
Besteld op 15 maart en de aflevering is op 8 mei.
Ik heb mijn VIN nummer kunnen vinden...een "P'" op positie 10....
Kan iemand vertellen of hij nieuw is dan?
Of hij helemaal nieuw is geen idee. Hij komt wel uit 2023!Olav1975 schreef op woensdag 26 april 2023 @ 18:11:
Ik heb mijn VIN nummer kunnen vinden...een "P'" op positie 10....
thnx! @firejelle
Een blauwe Lync besteld op 8 maart 2023, vanmiddag om 14:00 afgeleverd bij mij thuis, geweldige auto. Splinternieuw met 15km op de teller,
Superblij met deze snelle levering!!
Inderdaad, geniet ervan!pphoogkamer schreef op woensdag 26 april 2023 @ 20:49:
Een blauwe Lync besteld op 8 maart 2023, vanmiddag om 14:00 afgeleverd bij mij thuis, geweldige auto. Splinternieuw met 15km op de teller,
Leveren ze die direct vanaf de trailer aan huis dan? Want 15km is wel erg weinig👍🏻
Net gebeld door +318003735500, beste man belde vanuit Spanje. Aflevering thuis gepland op 10 Mei.
[Voor 36% gewijzigd door dobrie op 27-04-2023 10:20]
Ik heb de optie gekozen om de Lynk uit Diemen te halen ..ik dacht dat dit sneller ging .Maar kunt je dit nog veranderen tijdens gesprek?
Dat is over het algemeen ook sneller ophalen. Wanneer heb je besteld en welke kleur?thelonius35 schreef op donderdag 27 april 2023 @ 11:07:
Ik heb de optie gekozen om de Lynk uit Diemen te halen ..ik dacht dat dit sneller ging .Maar kunt je dit nog veranderen tijdens gesprek?
Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)