Kogel door de kerk, de aanvraag gedaan voor mijn BZTH. Ik ben benieuwd wanneer ik een reactie krijg :]
Na een proefrit gemaakt te hebben heb ik op 10-02-23 een M2M BMTH besteld. Heb em pas nodig vanaf september dit jaar, maar de (Volvo)dealer die de auto bracht voor de proefrit adviseerde me om toch alvast maar te bestellen i.v.m. de lange(re) levertijden voor de trekhaak.
Tot nu toe 2 e-mails ontvangen:
10/02: bevestiging van de bestelling
24/02: 'er wordt aan je bestelling gewerkt'
Afwachten maar. I.i.g. nog geen mogelijkheid of vraag gehad over de datum van levering.
Afwachten maar. I.i.g. nog geen mogelijkheid of vraag gehad over de datum van levering.
Bij mij is de order van gereserveerd naar order bevestigd gegaan deze morgen. Zal het dan toch binnenkort....🤩Mbezuijen schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 13:59:
[...]
Als je hemt ophaalt zul je hem sneller mogen rijdenMij werd vandaag verteld dat het leveren waarschijnlijk nog een maand duurt. Helaas..
Bijzondere samenloop van omstandigheden afgelopen donderdag..
Eind december 2 auto’s besteld. 1x BZTH en 1xBMTH
De BZTH was veel sneller leverbaar dan verwacht, die heb ik maximaal uitgesteld en afgelopen donderdag opgehaald. Heerlijke wagen. Toen ik van Diemen naar huis reed werd ik gebeld door Lynk. Ik dacht dat ik iets vergeten was oid. Maar bleek het telefoontje voor de aflevering van de BMTH te zijn….
Mooi gedoe overigens, toen ik er twee reserveerde was de uitleg dat ik ze gewoon kon omruilen. Niks is minder waar. 21 maart moet ik nu een nieuwe in Diemen ophalen, 22 maart moet ik dan de hele dag thuis blijven omdat ze m’n BZTH komen halen.
Wat ik me achteraf bedacht, ipv twee dagen met gekloot met werk te zitten, had ik de nieuwe ophalen wellicht op zaterdag kunnen plannen. Voordat ik weer een half uur in de wacht hang, weet iemand of ze überhaupt op zaterdag uitleveren?
Eind december 2 auto’s besteld. 1x BZTH en 1xBMTH
De BZTH was veel sneller leverbaar dan verwacht, die heb ik maximaal uitgesteld en afgelopen donderdag opgehaald. Heerlijke wagen. Toen ik van Diemen naar huis reed werd ik gebeld door Lynk. Ik dacht dat ik iets vergeten was oid. Maar bleek het telefoontje voor de aflevering van de BMTH te zijn….
Mooi gedoe overigens, toen ik er twee reserveerde was de uitleg dat ik ze gewoon kon omruilen. Niks is minder waar. 21 maart moet ik nu een nieuwe in Diemen ophalen, 22 maart moet ik dan de hele dag thuis blijven omdat ze m’n BZTH komen halen.
Wat ik me achteraf bedacht, ipv twee dagen met gekloot met werk te zitten, had ik de nieuwe ophalen wellicht op zaterdag kunnen plannen. Voordat ik weer een half uur in de wacht hang, weet iemand of ze überhaupt op zaterdag uitleveren?
Sorry mijn inziens is dit niet de schuld van Lynk maar je eigen ongeduldigheid. Had je er geen 2 tegelijk moeten bestellen toch
Anyway, mij werd ook verteld dat leveren net zo snel zou gaan als ophalen. Niets is minder waar...
Zover mij bekend leveren ze niet op zaterdag..

Anyway, mij werd ook verteld dat leveren net zo snel zou gaan als ophalen. Niets is minder waar...
Zover mij bekend leveren ze niet op zaterdag..
Nou, twee auto’s bestellen was juist op aanraden van Lynk. Klaag er ook niet (al teveel
) over, maar de situatie is gewoon wat omslachtig. Enfin, over een maand een auto met trekhaak. Ik blij. Als de wachttijden bij het CBR wat korter zouden zijn, had ik er ook snel weer met de caravan op uit gekund (caravan 1700kilo, 01 is te zwaar, treingewicht over de 3500 dus E achter B nodig, maand geleden proberen te plannen, eerste examenmogelijkheid 10 juli…)

Ik heb ook vorige maand E achter B aangevraagd maar ben uitgeweken naar andere kant van het land.joostgr schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:31:
Nou, twee auto’s bestellen was juist op aanraden van Lynk. Klaag er ook niet (al teveel) over, maar de situatie is gewoon wat omslachtig. Enfin, over een maand een auto met trekhaak. Ik blij. Als de wachttijden bij het CBR wat korter zouden zijn, had ik er ook snel weer met de caravan op uit gekund (caravan 1700kilo, 01 is te zwaar, treingewicht over de 3500 dus E achter B nodig, maand geleden proberen te plannen, eerste examenmogelijkheid 10 juli…)
Hierdoor kan ik al in april (is tenslotte toch maar 1 dag) afrijden. Toen ik alles plande waren er nog mega veel mogelijkheden en het scheelde financieel ook nog eens bizar veel tov het westen.
Is het overwegen nog waard als je dit jaar met Lynk en caravan nog op pad wil
- 7 feb besteld (BZTH)
- 27 feb bevestigd, VIN bekend (2023)
- nog ff geduld dus... 😉
- nog ff geduld dus... 😉
[Voor 4% gewijzigd door Ebatenburg op 27-02-2023 18:01]
Welke letter heb je dan voor 2023?
Ebatenburg schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:59:
- 7 feb besteld (BZTH)
- nog ff geduld dus... 😉
Voor de mensen die het misschien weten i.v.m. het contract wat je kunt kiezen (particulier/zakelijk)
-------------------
Een VOF 'eenmanszaak dus eigenlijk' kun je de auto particulier huren, zakelijk betalen en dan de btw aftrekken? Om dat je er ook zakelijk mee rijd?
-------------------
Dus:
€ 550,00 incl.btw (particulier) zakelijk aftrekken is eigenlijk € 454,54 excl.btw (€ 95,45 btw aftrekbaar)
€ 550,00 excl.btw (zakelijk) (betaal je elke maand € 665,50 incl.btw (€ 115,50 btw aftrekbaar)
Wie weet hier een antwoord op?
-------------------
Een VOF 'eenmanszaak dus eigenlijk' kun je de auto particulier huren, zakelijk betalen en dan de btw aftrekken? Om dat je er ook zakelijk mee rijd?
-------------------
Dus:
€ 550,00 incl.btw (particulier) zakelijk aftrekken is eigenlijk € 454,54 excl.btw (€ 95,45 btw aftrekbaar)
€ 550,00 excl.btw (zakelijk) (betaal je elke maand € 665,50 incl.btw (€ 115,50 btw aftrekbaar)
Wie weet hier een antwoord op?
De letter N. Ik heb het vin-nummer op internet opgezocht en een rapport opgevraagd... bouwjaar/registratie 2023
N is modeljaar 2022Ebatenburg schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 11:47:
[...]
De letter N. Ik heb het vin-nummer op internet opgezocht en een rapport opgevraagd... bouwjaar/registratie 2023
- 27 jan besteld (ZZTH)
- 13 feb orderbevestiging ontvangen
- 14 feb ophaalafspraak gemaakt
- 28 feb ophalen
Nieuwe auto, modeljaar 2022. Gaat momenteel best vlot ondanks de 2-3 maanden levertermijn zoals vermeld op de website!
- 13 feb orderbevestiging ontvangen
- 14 feb ophaalafspraak gemaakt
- 28 feb ophalen
Nieuwe auto, modeljaar 2022. Gaat momenteel best vlot ondanks de 2-3 maanden levertermijn zoals vermeld op de website!
Dat is vreemd, nog geen afspraak voor levering maar wel al de groene kaart vandaag binnen gekregen.
Toch maar eens de Volvo dealer bellen of hij misschien daar staat

K to the KillaZ
Zojuist gebeld. 20 maart een afspraak
Edit: Werd gelijk terug gebeld en gemaild dat het de 21ste moest zijn
Edit: Werd gelijk terug gebeld en gemaild dat het de 21ste moest zijn

[Voor 53% gewijzigd door Mbezuijen op 01-03-2023 12:56]
Oude inlog werkte niet meer, niet gek amper gebruikt ook, en het hersteladres is al lang gedeactiveerd ook.
Voor de statistieken, vandaag 1 maart heb ik een zwarte zonder trekhaak besteld, af te halen in Amsterdam.
Voor de statistieken, vandaag 1 maart heb ik een zwarte zonder trekhaak besteld, af te halen in Amsterdam.
Grappig, bij mij werd de combinatie ook te zwaar dankzij de Lynk. Volgende week BE examen!Van Dijk schreef op zondag 26 februari 2023 @ 15:37:
[...]
Ik heb ook vorige maand E achter B aangevraagd maar ben uitgeweken naar andere kant van het land.
Hierdoor kan ik al in april (is tenslotte toch maar 1 dag) afrijden. Toen ik alles plande waren er nog mega veel mogelijkheden en het scheelde financieel ook nog eens bizar veel tov het westen.
Is het overwegen nog waard als je dit jaar met Lynk en caravan nog op pad wil
Staat dus gewoon bij de Volvo dealer in Alkmaar (5 min. van mij vandaan). Echter mag hij hem niet vrijgeven zonder een "datum" van L&C. Door bureaucratisch geneuzel mag Volvo deze niet zelf aanvragen, dat moet L&C doen.KillaZ schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:12:
Dat is vreemd, nog geen afspraak voor levering maar wel al de groene kaart vandaag binnen gekregen.
Met andere woorden, ik mag hem ophalen als er iemand bij L&C op de knop drukt. Uiteraard kan de dame van L&C support dat niet doen

K to the KillaZ
Ik ben net gebeld, volgende week “mijn” BZTH ophalen
Als het doorgaat dan in 25 dagen van bestelling tot in gebruik gegaan. Ik heb het kenteken gevraagd en de auto is gisteren op naam gezet met 0/0 eigenaren, dat wordt ook een eerste keer voor mij
@joostgr ik heb gisteren de voorwaarden doorgelezen bij de bevestigingsmail en daar stond dit in:
bron: Algemene voorwaarden per 1 Januari 2023 inclusief spelfouten
Kun je daar misschien iets mee als dit op hun aanraden zo is gegaan? Of staan ze niet beide op jouw naam?

@joostgr ik heb gisteren de voorwaarden doorgelezen bij de bevestigingsmail en daar stond dit in:
bron: Algemene voorwaarden per 1 Januari 2023 inclusief spelfouten
Kun je daar misschien iets mee als dit op hun aanraden zo is gegaan? Of staan ze niet beide op jouw naam?
[Voor 23% gewijzigd door Wackoz op 07-03-2023 18:26]
één is geen, twee is één
Ik heb een vraag. Begin dit jaar een bestelling geplaatst voor een lynk en co. Verliep soepel. Vervolgens kreeg ik een bevestiging van levering op 28 februari j.l.
Dit alles was tevens telefonisch vast gelegd met tijdstip.
Vervolgens krijg ik 3 dagen van te voren een bericht dat de auto door ernstig technische problemen niet geleverd kon worden. Men adviseerden mij telefonisch het order te annuleren en een nieuwe te plaatsen. Ik zou op een prio lijst geplaatst worden en ik zou zsm iets horen. Iedere dag bel ik erachteraan, maar ik krijg iedere dag een ander bericht. Vandaag heb ik te horen gekregen na telefonisch aandringen dat er een chassis nummer (VIN) bekend zou zijn, zegt dit dat er voortgang is? Kan iemand mij vertellen hoelang het dan nog kan duren?
Ik vind het nog steeds een vreemde gang van zaken dat je een order moet annuleren vanwege technische problemen, voor mij voelt dat eerder als niet kunnen leveren vanwege teveelorders??
Ik hoor het graag,
Dit alles was tevens telefonisch vast gelegd met tijdstip.
Vervolgens krijg ik 3 dagen van te voren een bericht dat de auto door ernstig technische problemen niet geleverd kon worden. Men adviseerden mij telefonisch het order te annuleren en een nieuwe te plaatsen. Ik zou op een prio lijst geplaatst worden en ik zou zsm iets horen. Iedere dag bel ik erachteraan, maar ik krijg iedere dag een ander bericht. Vandaag heb ik te horen gekregen na telefonisch aandringen dat er een chassis nummer (VIN) bekend zou zijn, zegt dit dat er voortgang is? Kan iemand mij vertellen hoelang het dan nog kan duren?
Ik vind het nog steeds een vreemde gang van zaken dat je een order moet annuleren vanwege technische problemen, voor mij voelt dat eerder als niet kunnen leveren vanwege teveelorders??
Ik hoor het graag,
Heb deze mail ook net ontvangen. Gaat bij mij ook om een blauwe met trekhaak. Besteld op 30/12/'22Van Dijk schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:15:
[Afbeelding]
Voor degenen die als ook recent een #BMTH besteld hebben is dit van belang.
Wij hebben onze bestelling gedaan op 04/01/'23
Wordt dus nog even wachten.
Om klanten tevreden te houden zou ik ze ter overbrugging een gebruikte L&C aanbieden als alternatief tot geleverd kan worden ipv. klanten 2 orders te laten plaatsen (of je vindt het als bedrijf wel mooi voor de statistieken om je orders op deze manier te kunnen verdubbelen natuurlijk).Wolfske schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:23:
[...]
Heb deze mail ook net ontvangen. Gaat bij mij ook om een blauwe met trekhaak. Besteld op 30/12/'22
Wordt dus nog even wachten.
Ja hier ook.
ZMTH besteld 1-1-23
Had gehoopt in mei met naar Italië te kunnen, maar we gaan nog maar een keertje met de Tucson.
Jammer, maar ach, er zijn ergere dingen in het leven.
ZMTH besteld 1-1-23
Had gehoopt in mei met naar Italië te kunnen, maar we gaan nog maar een keertje met de Tucson.
Jammer, maar ach, er zijn ergere dingen in het leven.
Er staat toch duidelijk dat ze dan je lopende bestelling annuleren.ucsdcom schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:41:
[...]
Om klanten tevreden te houden zou ik ze ter overbrugging een gebruikte L&C aanbieden als alternatief tot geleverd kan worden ipv. klanten 2 orders te laten plaatsen (of je vindt het als bedrijf wel mooi voor de statistieken om je orders op deze manier te kunnen verdubbelen natuurlijk).
Ja ze zijn heel duidelijk en klant onvriendelijk als bedrijf als ik dit allemaal zo lees. Alles draait om L&C en niet om de klant lijkt het.Sqoda schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:47:
[...]
Er staat toch duidelijk dat ze dan je lopende bestelling annuleren.
Maar blijkbaar heeft het een toelichting nodig wat ik bedoel met 2 bestellingen. Komtie: Wat nu gebeurt met klanten die NU willen rijden en een trekhaak willen voor de vakantie is dat ze nu een auto zonder trekhaak bestellen en daarna opnieuw er een MET trekhaak bestellen. Omdat dat de enige manier is om NU te rijden en niet tot juni te wachten. Dan zijn het 2 bestellingen. Mijn punt is dat ze in plaats daarvan net zo goed een tijdelijk alternatief hadden kunnen voorstellen aan de getroffen klanten. Nu is wachten, of annuleren en 2 nieuwe bestellingen plaatsen het enige wat kan.
[Voor 12% gewijzigd door ucsdcom op 08-03-2023 11:54]
Ja ik begreep je wel Dat is het gevolg, niet hun doel, zoals jij stelde.
De klantvriendelijkheid en de administratieve puinhoop, hoeven we het niet over te hebben. Daar zijn we het allemaal wel over eens, als ik alles zo lees.
De klantvriendelijkheid en de administratieve puinhoop, hoeven we het niet over te hebben. Daar zijn we het allemaal wel over eens, als ik alles zo lees.
In de praktijk ga je dat toch bijna nooit doenRh0DL schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 14:03:
Offerte zakelijk maandag akkoord gegeven, nadeel hierbij is dat ik hem niet kan verhuren

Wat een slechte customer service.
De een nog slechter dan de ander aan de telefoon, je wordt amper vooruit geholpen en ze zeggen allemaal wat anders.
Blijft onverklaarbaar waarom je voor de eerste bestelde auto, die geleverd zou worden op 28 februari met telefonische bevestiging, vervolgens een telefoontje krijgt om het te annuleren vanwege technische problemen aan de auto. Dit kan toch niet? Technische problemen zijn toch op te lossen.
Vervolgens plaats je een nieuw order en wordt er door geen enkele medewerker duidelijk antwoord gegeven wanneer je de auto kan verwachten.
Vaag bedrijf.
De een nog slechter dan de ander aan de telefoon, je wordt amper vooruit geholpen en ze zeggen allemaal wat anders.
Blijft onverklaarbaar waarom je voor de eerste bestelde auto, die geleverd zou worden op 28 februari met telefonische bevestiging, vervolgens een telefoontje krijgt om het te annuleren vanwege technische problemen aan de auto. Dit kan toch niet? Technische problemen zijn toch op te lossen.
Vervolgens plaats je een nieuw order en wordt er door geen enkele medewerker duidelijk antwoord gegeven wanneer je de auto kan verwachten.
Vaag bedrijf.
Nou als ik iemand (vrienden/dichte familie) even gauw erin wil laten rijden o.i.d. dat mag dan niet. Ook heb ik de optie niet om hem dan uit te lenen wat wel rot is.Mbezuijen schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 17:24:
[...]
In de praktijk ga je dat toch bijna nooit doen
Particulier is dit wel mogelijk, dan verhuur je hem bewijze van even
Zakelijk is dit 'nog' niet mogelijk zeggen ze.
Situatie nu is:
Zakelijk mag iedereen hier op de zaak erin rijden, hij staat op mijn naam geregistreerd dus mijn vrouw mag er ook in rijden.
MAAR! als er iemand even gauw mee weg moet (vriend/vriendin/kennis) mag dit niet.
[b}Situatie zou ideaal zijn als:[/b]
Je bovenstaande hebt maar wel even de 'verhuur functie' kan aanzetten om iemand erin te laten rijden en dan eventueel als 'verhuur' weg te zetten.
Inmiddels is de levertijd van blauw ook 2-3 maanden zie ik.
Update,
21-02 order geplaatst ZZTH.
10-03 order bevestigd mail ontvangen.
Nu afwachten tot dat er echt een beschikbaar is.
Henri84, suc6 of sterkte , net hoe het gaat;). Bij mij dramatisch slecht verloop tot dusver
Hoop dat jij ook snel goed nieuws krijgt. Is inderdaad best apart.MartijnwimLex schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:01:
Henri84, suc6 of sterkte , net hoe het gaat;). Bij mij dramatisch slecht verloop tot dusver
Je zou zeggen, repareren dat ding. Of een andere toewijzen.
Maar nieuwe order?
Mijn contributie als mede-tweakert 
Heb nog tot juni m'n volkswagen, dus afgaand op deze data begin mei m'n L&C order plaatsen

Heb nog tot juni m'n volkswagen, dus afgaand op deze data begin mei m'n L&C order plaatsen

- 7 feb besteld (BZTH)
- 27 feb bevestigd, VIN bekend
- 1 maart ben ik gebeld: afhalen op 17 maart!
Hele grote blij, mooi vlot allemaal
- 27 feb bevestigd, VIN bekend
- 1 maart ben ik gebeld: afhalen op 17 maart!
Hele grote blij, mooi vlot allemaal
Gisteren een BZTH besteld! Direct een mailtje ontvangen dat er een auto voor me klaarstaat en dat de bestelling is ontvangen. Volgens de mail is de volgende stap de bevestiging van de leverdatum. We halen hem op in Diemen. Ik hoop op een vlotte afhandeling!
Ik heb ‘betaald’ met een sepa machtiging. Ik zie nu in de app dat de betaling ‘in behandeling’ is.
Als ik verder kijk bij betaalmethoden dat staat er bij de sepa direct credit omschrijving dat deze verlopen is. Iemand hier ervaring mee? Zou jammer zijn als dit niet op de juiste manier wordt doorgezet en er vertraging ontstaat…
Ik heb ‘betaald’ met een sepa machtiging. Ik zie nu in de app dat de betaling ‘in behandeling’ is.
Als ik verder kijk bij betaalmethoden dat staat er bij de sepa direct credit omschrijving dat deze verlopen is. Iemand hier ervaring mee? Zou jammer zijn als dit niet op de juiste manier wordt doorgezet en er vertraging ontstaat…
[Voor 40% gewijzigd door Nikky_vv op 13-03-2023 13:30]
Hierbij mijn bestelling tot nu toe voor een M2M ZZTH:
18 februari 2023 besteld
6 maart 2023 order bevestigd
VIN bekend 2022 model
Tot op heden nog geen telefonisch contact gehad.
De auto rijd heerlijk en ben helemaal verkocht!
Ik kan niet wachten om hem dan eindelijk op te mogen halen.
18 februari 2023 besteld
VIN bekend 2022 model
Ik had hetzelfde en heb ze toen gebeld of de betaling die "in behandeling" stond de boel niet zou vertragen. Dat was niet het geval, na de eerste weken radio stilte ging het snel en vandaag ga ik mijn BZTH ophalenNikky_vv schreef op maandag 13 maart 2023 @ 13:25:
Gisteren een BZTH besteld! Direct een mailtje ontvangen dat er een auto voor me klaarstaat en dat de bestelling is ontvangen. Volgens de mail is de volgende stap de bevestiging van de leverdatum. We halen hem op in Diemen. Ik hoop op een vlotte afhandeling!

één is geen, twee is één
O wauw! Dat stemt positief. Met zo’n snelle afhandeling zouden we onze geplande vakantie begin mei al met de nieuwe auto kunnen doen. Daar zouden de vooral de kinderen heel blij van wordenWackoz schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:15:
[...]
Ik had hetzelfde en heb ze toen gebeld of de betaling die "in behandeling" stond de boel niet zou vertragen. Dat was niet het geval, na de eerste weken radio stilte ging het snel en vandaag ga ik mijn BZTH ophalenBesteld op 12 februari

HiWinnie jaguar schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 05:00:
Hierbij mijn bestelling tot nu toe voor een M2M ZZTH:
18 februari 2023 besteld
VIN bekend 2022 model
ik ben nieuw hier en heb zelf ook een Lynk & co besteld , maar ik vroeg me af wat je bedoelt met VIN?
VIN = chassisnummer. Dit komt vlak voor levering in jouw account te staan en daaraan kun je zien of je het 2021-model (10e teken een M) of 2022-model (10e teken een N) krijgt,jehtoch schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:15:
[...]
Hi
ik ben nieuw hier en heb zelf ook een Lynk & co besteld , maar ik vroeg me af wat je bedoelt met VIN?
thanks!Oizo1981 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:18:
[...]
VIN = chassisnummer. Dit komt vlak voor levering in jouw account te staan en daaraan kun je zien of je het 2021-model (10e teken een M) of 2022-model (10e teken een N) krijgt,
Ik kreeg bij bestelling de melding dat de levertijd 2-3 maanden was. Hadden jullie ook die indicatie? Of kreeg je al meteen de indicatie dat ze zo snel zouden kunnen leveren?
[Voor 8% gewijzigd door Nikky_vv op 15-03-2023 11:09]
Ze bedoelen de geschatte levertijd kan langer of korter zijn.maar zoals ik het zie bij de meeste veel korter bij bestellingen zonder trekhaak, bij mijn zus was dit exact 5 weken BZTHNikky_vv schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 11:06:
Ik kreeg bij bestelling de melding dat de levertijd 2-3 maanden was. Hadden jullie ook die indicatie? Of kreeg je al meteen de indicatie dat ze zo snel zouden kunnen leveren?
Vandaag de Volvo dealer nog eens een berichtje gedaan, levering op locatie stond op 21-3 maar hij is klaar en kan hem morgen ophalen bij ze 

Veel plezier!Mbezuijen schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:33:
Vandaag de Volvo dealer nog eens een berichtje gedaan, levering op locatie stond op 21-3 maar hij is klaar en kan hem morgen ophalen bij ze
21 februari - ordor geplaatstjehtoch schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:42:
21 februari - ordor geplaatst
13 maart - VIN bekend (2022 model)
ik wacht tot het bekend is wanneer ik het mag ophalen
13 maart - VIN bekend (2022 model
15 maart - gebeld door Lynk & co!
27 maart - mag ik het ophalen!
Auto opgehaald, super service van de volvo. Auto staat ook al in de app dus alles verloopt tot nu toe erg soepel!
Hallo allemaal, 24 Februari jl. een M2M BZTH besteld. Er heeft tot vandaag altijd een reservering van EUR 550 op m’n creditcard gestaan. Deze is nu weg. Is dit normaal? Of is er iets fout gegaan en moet ik ze even bellen? Order staat er wel nog in als ik inlog. Dank voor de hulp!
nice! lekker genieten nu.Mbezuijen schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:14:
Auto opgehaald, super service van de volvo. Auto staat ook al in de app dus alles verloopt tot nu toe erg soepel!
hopelijk snel mijn zwarte ophalen.
is normaal, pas bij het leveren/ophalen word de eerste betaling gedaan. de reservering is als controle.etc. standaard procedureThijsAms schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:00:
Hallo allemaal, 24 Februari jl. een M2M BZTH besteld. Er heeft tot vandaag altijd een reservering van EUR 550 op m’n creditcard gestaan. Deze is nu weg. Is dit normaal? Of is er iets fout gegaan en moet ik ze even bellen? Order staat er wel nog in als ik inlog. Dank voor de hulp!
heef iemand in de exel list zitten rommelen? mijn aanvullingen zijn namelijk weg gehaald behorende bij mijn order ( zie wel dat iemand ook de data weer netjes op volgorde heeft gezet. )
zie in iedergeval vanaf vanavond op de site de status auto komt eraan. en er staan een nummer bij abbonement met op de 10e plek een N kan alleen de VIN info nog nergens terug vinden. denk een nieuwe auto dus?
zie in iedergeval vanaf vanavond op de site de status auto komt eraan. en er staan een nummer bij abbonement met op de 10e plek een N kan alleen de VIN info nog nergens terug vinden. denk een nieuwe auto dus?
[Voor 36% gewijzigd door Henri84 op 16-03-2023 23:44]
Dat is snel gegaan ik wacht nog steeds op een belletje heb jij zwart of blauw ?jehtoch schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:45:
[...]
21 februari - ordor geplaatst
13 maart - VIN bekend (2022 model
15 maart - gebeld door Lynk & co!
27 maart - mag ik het ophalen!
vandaag gebeld, en ik mag mijn ZZTH 05-04 ophalen te Diemen.Henri84 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:54:
Update,
Zo dat was snel
12 feb besteld en 16 maart opgehaald
BZTH
12 feb besteld en 16 maart opgehaald

BZTH
Goedenavond allemaal.
Na vele uren lezen over de Lynk & Co net maar een account aangemaakt.
Afgelopen weekend zelf 1 "geleend" en meteen verkocht.
15-03 order geplaatst voor ZZTH.
Ik ben benieuwd hoe lang ik moet wachten...
Na vele uren lezen over de Lynk & Co net maar een account aangemaakt.
15-03 order geplaatst voor ZZTH.
Ik ben benieuwd hoe lang ik moet wachten...
Inderdaad alweer zijn mijn aanvullingen ook weg gehaald.CD130nl schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:55:
Wie haalt er steeds regels weg uit de bestellijst?
Zo blijft de lijst niet echt betrouwbaar…
Goedemorgen,
Na het lezen op het forum hier en het zien van de auto bij mijn zwager toch ook om en net een BZTH besteld met aflevering.
Hopelijk verloopt onze levering net zo voorspoedig als de gemiddelde levertijd.
Fijn weekend allemaal!
Na het lezen op het forum hier en het zien van de auto bij mijn zwager toch ook om en net een BZTH besteld met aflevering.
Hopelijk verloopt onze levering net zo voorspoedig als de gemiddelde levertijd.
Fijn weekend allemaal!
Ik heb 3 feb een zwarte besteld. 17-2 bevestiging. Gisteren kwam een brief van allianz binnen met een kentekennummer. Verder nog niks gehoord over ophalen of chasissnummer. Wat zijn nu de volgende stappen?
yes, je kunt je eigen order aanvullen, en dan de status bijwerken als je nieuws krijgt.Robin862 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 20:53:
Is het de bedoeling dat iedereen zelf de lijst aanvult?
klinkt als dat ze je snel zullen bellen voor een afspraak . ik ben afgelopen week gebeld, dan zullen de papieren ook wel snel binnen komen denk.chielsen schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 21:49:
Ik heb 3 feb een zwarte besteld. 17-2 bevestiging. Gisteren kwam een brief van allianz binnen met een kentekennummer. Verder nog niks gehoord over ophalen of chasissnummer. Wat zijn nu de volgende stappen?
Top. Interessant om een beetje in de gaten te houden hoe snel alles gaat...Henri84 schreef op zondag 19 maart 2023 @ 10:13:
[...]
yes, je kunt je eigen order aanvullen, en dan de status bijwerken als je nieuws krijgt.
Dat mag toch niet? Wat vond de "eigenaar" daarvan?Robin862 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:43:

Update 08/03/23: Bericht dat de levering vertraagd is: "Helaas moeten we je mededelen dat de verwachte levering van je auto tot juni wordt uitgesteld vanwege beperkte voorraad van trekhaken."Alfabokkie schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:15:
Na een proefrit gemaakt te hebben heb ik op 10-02-23 een M2M BMTH besteld. Heb em pas nodig vanaf september dit jaar, maar de (Volvo)dealer die de auto bracht voor de proefrit adviseerde me om toch alvast maar te bestellen i.v.m. de lange(re) levertijden voor de trekhaak.
Met verder de opmerking erbij dat je evt. een nieuwe bestelling kan plaatsten als je een auto zonder trekhaak zou willen hebben. Nu heb ik de auto pas nodig vanaf september '23, dus order gewoon laten staan zoals die is gedaan.
Ik ben wel benieuwd waar je dat op baseert? Inside info?edk999 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:01:
Het lijkt erop dat ZZTH op dit moment sneller geleverd kan worden dan BZTH.
Op excel met levertijden.Nikky_vv schreef op maandag 20 maart 2023 @ 16:06:
[...]
Ik ben wel benieuwd waar je dat op baseert? Inside info?
Hoi allemaal,
Vanmiddag de auto besteld! BZTH. Volgens de klantenservice zijn alle checks gelukt dus nu wachten tot bericht😬
Vanmiddag de auto besteld! BZTH. Volgens de klantenservice zijn alle checks gelukt dus nu wachten tot bericht😬
[Voor 65% gewijzigd door firejelle op 20-03-2023 17:27]
Misschien een domme vraag maar hoe ziet een bevestiging van de bestelling eruit ?
Ik heb nog geluk gehad denk ik. Eind december BMTH besteld (en BZTH). Die zonder trekhaak heb ik nu een maand gereden en wordt woensdag opgehaald, morgen haal ik de Lynk met trekhaak op in Diemen. Zal wel een gebruikte zijn. Ach, zolang hij maar netjes is en niet meurt vind ik het helemaal prima. M’n huidige heb in van 4 naar 1250km gestuurd 

Hoe zijn de ervaringen met gebruikte auto’s? @joostgr Ben benieuwd!!
Ook ik inmiddels een Lynk & Co 01 besteld. Ben heel erg benieuwd naar de levertijd, net zoals iedereen ;-)
Vandaag BMTH opgehaald, inderdaad gebruikt. 3300km gelopen. Op van die stomme stickers op de ruit na (parkeerstickers oid, vallen uit elkaar bij weghalen, bloed irritant) ziet de auto er als nieuw uit. Prima ervaring dus. Morgen wordt de BZTH hier opgehaald, die is ook weer spik en span.CD130nl schreef op maandag 20 maart 2023 @ 21:42:
Hoe zijn de ervaringen met gebruikte auto’s? @joostgr Ben benieuwd!!
Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)