7 Januari besteld, 2-2 de bevestiging. In mijn account staat hij op gereserveerd en ook vind ik een VIN nummer terug. Geen idee dus.mprkooij schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:55:
[...]
De mail die je hebt gehad, is dat toevallig niet de mail die je standaard na 14 dagen krijgt? Wanneer heb je besteld?
Hij is bevestigd, heb een VIN. Nienke van de chat zei dat er nog geen kenteken bekend is..NastyNick schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:17:
[...]
Als je een VIN nummer hebt dan is je order bevestigd. Alleen is het vreemde wel dat als je contact opneemt via de online chat (tenminste in mijn geval) ze ook meteen een kenteken nummer voor je hebben.
Ah Nienke heeft mij toevallig toen ook geholpen in de chat. Ik kreeg toen wel direct een kenteken. 1 dag nadat ik gebeld was om de auto op te halen was er een kenteken bekend.Mbezuijen schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 14:59:
[...]
Hij is bevestigd, heb een VIN. Nienke van de chat zei dat er nog geen kenteken bekend is..
Helaas ben ik vandaag gebeld door L&C dat de levering van mijn BZTH van as. Dinsdag niet door kan gaan ivm logistieke problemen. Het wordt nu 16 februari. Balen!
Kan nooit lang duren aangezien jij ook een zzth hebmprkooij schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:55:
[...]
Ah Nienke heeft mij toevallig toen ook geholpen in de chat. Ik kreeg toen wel direct een kenteken. 1 dag nadat ik gebeld was om de auto op te halen was er een kenteken bekend.

Zeker balen zeg!! Dat leveren loopt nog niet zo gesmeerd...PollekeWolleke schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:57:
Helaas ben ik vandaag gebeld door L&C dat de levering van mijn BZTH van as. Dinsdag niet door kan gaan ivm logistieke problemen. Het wordt nu 16 februari. Balen!
Wel al een kenteken gekregen / kunnen opvragen? Ik ben er ook erg bang voor dat mijn levering wordt uitgesteld. Kijk heel erg uit naar 8 februari voor nu, maar meerdere mensen in mijn vriendenkring/kennissen die hebben te maken met 1-2 weken uitstel.PollekeWolleke schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 17:57:
Ja, het kenteken weet ik omdat ik afgelopen woensdag de Allianz papieren kreeg. Daar stond het op.mprkooij schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 21:17:
[...]
Wel al een kenteken gekregen / kunnen opvragen? Ik ben er ook erg bang voor dat mijn levering wordt uitgesteld. Kijk heel erg uit naar 8 februari voor nu, maar meerdere mensen in mijn vriendenkring/kennissen die hebben te maken met 1-2 weken uitstel.
Het uitstel is balen, want we willen allemaal graag onze auto in ontvangst nemen, maar ik leg me er gewoon bij neer dat het wat later wordt. Ik ben in ieder geval erg blij dat het een model 2022 is.
Ik vroeg me sowieso al af hoe zij zoveel auto’s per dag kunnen uitleveren. Dat moet echt een hele logistieke operatie zijn! Ik snap dat daar soms hickups bij komen kijken. Gaandeweg zal het proces zich wel meer verfijnen verwacht ik.
Van de week had ik een cursus in de buurt van Diemen, even langs gereden om te kijken waar het was. Er stonden er genoeg, binnen in de loods alles met kenteken, buiten achter de loods met en zonder kenteken.
Even gesproken met een vriendelijke medewerkster, zij vroeg of ik een auto kwam ophalen.
Ik zei nee helaas 29 januari besteld, zij kon mij vertellen dat een zwarte die ik besteld heb ongeveer twee maanden duurt.
Ze leveren er nu 40 per dag uit en ze gaan opschalen naar 60.
Even gesproken met een vriendelijke medewerkster, zij vroeg of ik een auto kwam ophalen.
Ik zei nee helaas 29 januari besteld, zij kon mij vertellen dat een zwarte die ik besteld heb ongeveer twee maanden duurt.
Ze leveren er nu 40 per dag uit en ze gaan opschalen naar 60.
Heb afgelopen vrijdag via Alphabet (de leasemaatschappij waar mijn bedreig zaken mee doet) een Blauwe Lynk & Co 01 met trekhaak besteld. Mijn huidige contract eindigt in Oktober maar mijn huidige contract is al 2x verlengd en hoop dat die eerder beëindigd mag worden.
Volgens Alphabet gaan die Lynks als warme broodjes over de toonbank.
Volgens Alphabet gaan die Lynks als warme broodjes over de toonbank.
Veel plezier gewenst vandaag voor de mensen die hem vandaag de 6e mogen ophalen in diemen!
Nog twee daagjes voor mij!

- 24 januari 2023 een BZTH M2M besteld
- 6 februari 2023 bevestigd en gebeld voor een afspraak
- 20 februari 2023 ophalen in Diemen
Een nieuw model, want met een N in het VIN nummer
. Gaat best rap.
Een nieuw model, want met een N in het VIN nummer

[Voor 37% gewijzigd door Agorias op 06-02-2023 15:52]
Dan heb je mazzel. Ik heb 21-1 BZTH besteld maar nog niks gehoord. Ook ophalen in Diemen. Lekker joh. Ik zie inmiddels wel dat status van in behandeling is gewijzigd naar order bevestigd! Contact opgenomen via de chat en gesproken met Katja. Ik kan elk moment een telefoontje verwachten voor het maken van een ophaalafspraak. VIN nummer ook bekend met een N. Kenteken nog niet bekend dus waarschijnlijk een nieuwe auto.Agorias schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:09:
- 24 januari 2023 een BZTH M2M besteld
Een nieuw model, want met een N in het VIN nummer. Gaat best rap.
[Voor 27% gewijzigd door galacticor9 op 06-02-2023 18:19]
Ik zie nu maar 1 ding …. Thuis bezorgen dan gaat het four en ze hebben gezegd dit maakt niet uit maar het maakt wel degelijk uit … je betaald meer en het duurt langer en dit is een probleem als je een private lease auto wil vervangen … dan zit je zonder auto ..als ik naar de lijst kijk … hoe moeilijk is het om 5 of 6 auto’s af te leveren sinds eind december
Ook nog steeds wachtende op een belletje voor levering.Eastern1973 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 19:59:
Ik zie nu maar 1 ding …. Thuis bezorgen dan gaat het four en ze hebben gezegd dit maakt niet uit maar het maakt wel degelijk uit … je betaald meer en het duurt langer en dit is een probleem als je een private lease auto wil vervangen … dan zit je zonder auto ..als ik naar de lijst kijk … hoe moeilijk is het om 5 of 6 auto’s af te leveren sinds eind december

Ga ze volgende week bellen of ik hem niet gewoon kan ophalen anders...
Dan moet je echt heel duidelijk zijn dat je dat wilt anders krijg je alleen maar loze antwoorden als dat je case geupdate is, je ieder moment gebeld kan worden en dat het niets uit zal maken qua levertijd. Ik heb hier toen ook voor gebeld. Discussies starten dat thuis leveren echt langer duurt had weinig zin bij mij, deden net of hun neus bloedde. Die van mij wordt overigens inmiddels overmorgen geleverd, ~4 weken na bevestiging
Ik zit nu op een maand, opzich kan ik nog wel een maand wachten.. Maar je wilt hem natuurlijk zo snel mogelijk haha
21-1 BZTH besteld
7-2 gebeld voor ophaal afspraak
22-2 ophalen in Diemen
Maandje dus redelijk snel! Kenteken begint met S dus nieuw model!
7-2 gebeld voor ophaal afspraak
22-2 ophalen in Diemen
Maandje dus redelijk snel! Kenteken begint met S dus nieuw model!
Naar aanleiding van bovenstaand bericht ben ik gaan kijken op de site of er al iets veranderd was in mijn status (BZTH M2M)
22-01 besteld en ik zie inderdaad een order bevestiging en een chassisnummer!
Bij ons is het ook een splinternieuwe.
Waarschijnlijk zullen we dan morgen gebeld worden voor een ophaaldatum. We zijn benieuwd!

Waarschijnlijk zullen we dan morgen gebeld worden voor een ophaaldatum. We zijn benieuwd!
Als ik jullie reacties zo lees ben ik bang dat er bij mijn bestelling iets niet goed is gegaan, ook al zeggen de medewerkers van de klantenservice van niet...
12/12 een BZTH besteld om thuis af te leveren.3/01 de bevestiging per e-mail ontvangen, verder niets meer gehoord...
12/12 een BZTH besteld om thuis af te leveren.3/01 de bevestiging per e-mail ontvangen, verder niets meer gehoord...
Wat is het 10e teken in jouw chassisnummer? Een N zou 2022-model zijn maar in jouw screenshot staat MY2023? Dan zou het een P moeten zijn.stephenotto schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:55:
Naar aanleiding van bovenstaand bericht ben ik gaan kijken op de site of er al iets veranderd was in mijn status (BZTH M2M)
[Afbeelding]
Het gaat hier om de "N."Oizo1981 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:10:
[...]
Wat is het 10e teken in jouw chassisnummer? Een N zou 2022-model zijn maar in jouw screenshot staat MY2023? Dan zou het een P moeten zijn.
Bij een check op vindecoder komt samen met andere info ook het stukje van de screenshot naar voren.
Wellicht 2023 op kenteken gezet?
Volgens is de code voor 2023 een P:
Code Jaar Code Year
L = 2020 Y = 2030
M = 2021 1 = 2031
N = 2022 2 = 2032
P = 2023 3 = 2033
R = 2024 4 = 2034
S = 2025 5 = 2035
T = 2026 6 = 2036
V = 2027 7 = 2037
W = 2028 8 = 2038
X = 2029 9 = 2039
Code Jaar Code Year
L = 2020 Y = 2030
M = 2021 1 = 2031
N = 2022 2 = 2032
P = 2023 3 = 2033
R = 2024 4 = 2034
S = 2025 5 = 2035
T = 2026 6 = 2036
V = 2027 7 = 2037
W = 2028 8 = 2038
X = 2029 9 = 2039
Klantenservice gaf aan mij in ieder geval toe dat leveren langer in beslag neemt dan ophalen, eerlijk dus.r0bert schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:40:
Dan moet je echt heel duidelijk zijn dat je dat wilt anders krijg je alleen maar loze antwoorden als dat je case geupdate is, je ieder moment gebeld kan worden en dat het niets uit zal maken qua levertijd. Ik heb hier toen ook voor gebeld. Discussies starten dat thuis leveren echt langer duurt had weinig zin bij mij, deden net of hun neus bloedde. Die van mij wordt overigens inmiddels overmorgen geleverd, ~4 weken na bevestiging
Ze heeft me wel verteld welke dealer hem komt leveren. Misschien die maar eens stalken?
Staat er in je account ook al gereserveerd onder het kopje betaalgeschiedenis?peter1986 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:44:
Als ik jullie reacties zo lees ben ik bang dat er bij mijn bestelling iets niet goed is gegaan, ook al zeggen de medewerkers van de klantenservice van niet...
Yep, ook het VIN nummer is al sinds half januari beschikbaar..
Hi allemaal,
Graag deel ik mijn ervaring met jullie!
Dit gaat om de huur versie van de zwarte 01 zonder trekhaak.
Kenteken: R-xxx-xx. Model sept 2022.
21-12-2022 offerte verstuurd
04-01-2023 contract ontvangen en ondertekend
30-01-2023 mail ontvangen “bezig met je order”
01-02-2023 contact gehad met klantenservice en zij gaven aan nog te wachten op het chassisnummer
07-02-2023 gebeld voor afspraak levering
01-03-2023 ophalen in Diemen!
Graag deel ik mijn ervaring met jullie!
Dit gaat om de huur versie van de zwarte 01 zonder trekhaak.
Kenteken: R-xxx-xx. Model sept 2022.
21-12-2022 offerte verstuurd
04-01-2023 contract ontvangen en ondertekend
30-01-2023 mail ontvangen “bezig met je order”
01-02-2023 contact gehad met klantenservice en zij gaven aan nog te wachten op het chassisnummer
07-02-2023 gebeld voor afspraak levering
01-03-2023 ophalen in Diemen!
[Voor 4% gewijzigd door Nrsbn op 09-02-2023 01:28]
Mijn tijdlijn:
27-01: Besteld M2M BZTH
08-02: Status gewijzigd naar gereserveerd inclusief VIN (N)
Nu afwachten op het belletje. Voor mij is het net te snel gegaan.
Auto pas op 01 april nodig. Twee opties lijkt. Levering uitstellen of deze laten schieten en opnieuw bestellen.
27-01: Besteld M2M BZTH
08-02: Status gewijzigd naar gereserveerd inclusief VIN (N)
Nu afwachten op het belletje. Voor mij is het net te snel gegaan.
Auto pas op 01 april nodig. Twee opties lijkt. Levering uitstellen of deze laten schieten en opnieuw bestellen.
Peugeot e-2008 GT PACK I VW e-Golf (36kWh)
Afgelopen zondag in Amsterdam geweest en een MTM-ZZTH besteld.
20-01: M2M ZZTH besteld
09-02: Status gewijzigd naar gereserveerd
VIN is een N, dus modeljaar 2022! Nu op naar een afspraak oor levering. Ik heb ook de auto rond 1 april nodig, dus ben benieuwd of dat mogelijk gaat zijn.
09-02: Status gewijzigd naar gereserveerd
VIN is een N, dus modeljaar 2022! Nu op naar een afspraak oor levering. Ik heb ook de auto rond 1 april nodig, dus ben benieuwd of dat mogelijk gaat zijn.
Vandaag gebeld!stephenotto schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:55:
[Afbeelding]
1 maart ophalen in Diemen. Dit was de eerst beschikbare optie.
Mijn auto is vandaag thuis in Meppel afgeleverd. 13 km op de teller. Tankie vol, gas erop, helemaal top!r0bert schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:27:
Zojuist "eindelijk" mijn afspraak voor levering. Eindelijk omdat het sinds bevestigen 3 weken heeft geduurd. Van bestellen tot levering, valt het nog reuze mee overigens.
24-12 besteld
12-01 bevestigd
02-02 gebeld
09-02 aflevering
BZTH M2M
Lekker zeg! Ben echt benieuwd wanneer ze bellen. Veel plezier met de Lynkr0bert schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:22:
[...]
Mijn auto is vandaag thuis in Meppel afgeleverd. 13 km op de teller. Tankie vol, gas erop, helemaal top!

Staat er bij jouw betaalstatus dan ook nu gereserveerd dan?Mjelnir schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:40:
[...]
Zal denk ik per batch zijn ik heb ook een BMTH 19-01 besteld en vannacht de bevestiging mail, Hoewel ik nog geen VIN heb
Of was het de mail van "er wordt aan je bestelling gewerkt"?
Wij hebben namelijk op 4 januari onze bestelling (BMTH) gedaan en hebben behalve de mail die als 14 dagen na bestelling volgt "er wordt aan je bestelling gewerkt" niks meer gehoord.
Het was inderdaad de default mailVan Dijk schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:17:
[...]
Staat er bij jouw betaalstatus dan ook nu gereserveerd dan?
Of was het de mail van "er wordt aan je bestelling gewerkt"?
Wij hebben namelijk op 4 januari onze bestelling (BMTH) gedaan en hebben behalve de mail die als 14 dagen na bestelling volgt "er wordt aan je bestelling gewerkt" niks meer gehoord.

[Voor 11% gewijzigd door Mjelnir op 10-02-2023 12:51]
Ik zal ook even mijn voortgang delen.
30 november 2022 besteld
16 januari 2023 bevestigd
20 januari 2023 verzekeringspapieren ontvangen thuis.
Tot op heden nog niks
30 november 2022 besteld
Tot op heden nog niks
Ook BMTH besteld?Ronald12 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:11:
Ik zal ook even mijn voortgang delen.
30 november 2022 besteld
Tot op heden nog niks
Kunnen jullie hem op twee personen aanvragen? Of kan maar op een persoon?
Mijn vriendin heeft een CC op haar naam, maar verdient zelf te weinig om geaccepteerd te worden voor een LC. Ik verdien wel ruim voldoende maar heb geen CC.
Of kan je ook bankpas doen?
Mijn vriendin heeft een CC op haar naam, maar verdient zelf te weinig om geaccepteerd te worden voor een LC. Ik verdien wel ruim voldoende maar heb geen CC.
Kan maar op een persoon maar er is geen inkomenstoets? Waarom vraag je zelf geen creditcard aan?firejelle schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:50:
Kunnen jullie hem op twee personen aanvragen? Of kan maar op een persoon?
Mijn vriendin heeft een CC op haar naam, maar verdiend zelf te weinig om geaccepteerd te worden voor een LC. Ik verdien wel ruim voldoende maar heb geen CC.
Verdiendfirejelle schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 09:50:
Mijn vriendin heeft een CC op haar naam, maar verdiend zelf te weinig om geaccepteerd te worden voor een LC.

Wat bedoel je met "geaccepteerd worden"?
Was nog vroeg haha, aangepast!Reinier schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:29:
[...]
Verdiend
Wat bedoel je met "geaccepteerd worden"?
Ja op inkomen. Maar lees dat dat er dus niet is. Alleen een kredietcheck door een bedrijf lees ik?!
Kredietcheck? Waar lees je dat dan?
Je creditcard wordt door de uitgever daarvan gecheckt/gevalideerd. Maar dat lijkt me vrij logisch.
Edit: ik zit fout
Je creditcard wordt door de uitgever daarvan gecheckt/gevalideerd. Maar dat lijkt me vrij logisch.
Ja, OK, je kunt de reservering van €550 zien als kredietcheck. Maar daarmee controleren ze alleen of je op jouw creditcard zo'n bedrag als bestedingsruimte hebt.Alle betaalpas- en creditcardhouders worden onderworpen aan een validatie- en autorisatiecontrole door de uitgever ervan. Mocht de uitgever van de desbetreffende betaalpas of creditcard weigeren de betaling aan ons te autoriseren, dan ontvang jij een bericht dat de betaling niet verricht kon worden
Edit: ik zit fout

[Voor 16% gewijzigd door Reinier op 11-02-2023 13:47]
Er wordt wel degelijk een kredietcheck gedaan door een extern bedrijf. Die kijken niet naar inkomensgegevens maar naar bepaalde bronnen zoals telefoonabonnement en uitgestelde betalingen (Klarna, Afterpay e.d.) en je betaalgedrag daarbij om risico in te schatten.Reinier schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:12:
Kredietcheck? Waar lees je dat dan?
[...]
Ja, OK, je kunt de reservering van €550 zien als kredietcheck. Maar daarmee controleren ze alleen of je op jouw creditcard zo'n bedrag als bestedingsruimte hebt.
In het begin waren daar nog al wat problemen mee omdat mensen geweigerd werden om onduidelijke redenen. Maar op enig moment zijn ze geswitched naar een andere partner. Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1
[Voor 10% gewijzigd door Oizo1981 op 11-02-2023 11:26]
OK, tnx.
Ik kon het in de voorwaarden nergens vinden. Bij de bestelling viel het me ook niet op.
Ik kon het in de voorwaarden nergens vinden. Bij de bestelling viel het me ook niet op.
Dank voor de uitleg! Vroeger was het bij experian geloof ik, welk bedrijf doet dat nu?Oizo1981 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:25:
[...]
Er wordt wel degelijk een kredietcheck gedaan door een extern bedrijf. Die kijken niet naar inkomensgegevens maar naar bepaalde bronnen zoals telefoonabonnement en uitgestelde betalingen (Klarna, Afterpay e.d.) en je betaalgedrag daarbij om risico in te schatten.
In het begin waren daar nog al wat problemen mee omdat mensen geweigerd werden om onduidelijke redenen. Maar op enig moment zijn ze geswitched naar een andere partner. Het grote Lynk & Co 01 topic - Deel 1 [Afbeelding]
Hmm in het privacybeleid staat nog steeds Experian. Misschien zijn ze dan niet geswitched maar is de screening verbeterd. Ik lees er in ieder geval geen klachten meer over.firejelle schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 11:40:
[...]
Dank voor de uitleg! Vroeger was het bij experian geloof ik, welk bedrijf doet dat nu?
Ik had oorspronkelijk een zwarte met trekhaak besteld, maar die kwam 3 maanden te vroeg. Order geannuleerd, later maar opnieuw bestellen. Is nu de levertijd flink opgelopen als je trekhaak wil 
Anyhow, intussen maar blauw zonder trekhaak besteld, heb 'm rond eind maart nodig. Ik twijfelde nog even tussen een L&C of gewoon een financial lease regelen en een leuke occasion kopen, maar ik heb afgelopen vrijdag even een proefrit in de L&C gemaakt en ik ben verkocht! Ontzettend leuke auto, ik was echt positief verrast. Ik kom nu uit een A3 met de 1.5 TFSI, wat een hele fijne auto is, maar die lever ik gerust in voor de L&C.
Hier bij de Volvo dealer in Apeldoorn staat de hele parkeerplaats zo ongeveer vol met die dingen trouwens. Ben benieuwd of de mijne daar straks ook vandaan komt dan. Bonus: ik kon meteen de zwarte en blauwe even naast elkaar zien, en dan vind ik toch die blauwe mooier. Is wel echt een mooie donkere kleur blauw
Right, 31-01 besteld, M2M, BZTH
. Zin an!

Anyhow, intussen maar blauw zonder trekhaak besteld, heb 'm rond eind maart nodig. Ik twijfelde nog even tussen een L&C of gewoon een financial lease regelen en een leuke occasion kopen, maar ik heb afgelopen vrijdag even een proefrit in de L&C gemaakt en ik ben verkocht! Ontzettend leuke auto, ik was echt positief verrast. Ik kom nu uit een A3 met de 1.5 TFSI, wat een hele fijne auto is, maar die lever ik gerust in voor de L&C.
Hier bij de Volvo dealer in Apeldoorn staat de hele parkeerplaats zo ongeveer vol met die dingen trouwens. Ben benieuwd of de mijne daar straks ook vandaan komt dan. Bonus: ik kon meteen de zwarte en blauwe even naast elkaar zien, en dan vind ik toch die blauwe mooier. Is wel echt een mooie donkere kleur blauw

Right, 31-01 besteld, M2M, BZTH

Begin deze week een L&C mogen ophalen! Helemaal geweldig maar ik heb nog steeds geen “uitleen” opties in mijn app. Gebeld met de helpdesk en die zeiden dat het nog even kan duren. Hebben jullie hier ook op moeten wachten? Zoja hoelang dan ongeveer?
Gaat mij niet zo zeer om het uitlenen maar meer om voorverwarmen etc. Dat kan nu dus ook helaas nog niet.
Gaat mij niet zo zeer om het uitlenen maar meer om voorverwarmen etc. Dat kan nu dus ook helaas nog niet.
Hier hetzelfde. Heb hem begin afgelopen week opgehaald en de functies zijn bij mij ook nog niet geactiveerd. Inderdaad niet zozeer voor het uitlenen van de wagen, maar meer om te checken of hij wel daadwerkelijk op slot is en om hem van te voren op te laten warmen. Daarnaast heb ik gebeld voor de automat die mist in mijn auto, maar helaas ben ik er nog niet doorheen gekomen bij de technische dienst... nog even afwachten. Morgen maar weer bellen.Scrummies schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:50:
Begin deze week een L&C mogen ophalen! Helemaal geweldig maar ik heb nog steeds geen “uitleen” opties in mijn app. Gebeld met de helpdesk en die zeiden dat het nog even kan duren. Hebben jullie hier ook op moeten wachten? Zoja hoelang dan ongeveer?
[Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 12-02-2023 21:06]
Ook even vanuit mij een update:
25-01: ZZTH M2M besteld
13-02: Bestelling bevestigd en betreft een 2022 model
Nu hopelijk in de komende dagen een belletje.
Update:
Intussen Dana van de klantenservice gesproken. Zij kon mij het kenteken ook al vertellen en meldde mij dat ik ieder moment gebeld kan worden!
Update:
Intussen Dana van de klantenservice gesproken. Zij kon mij het kenteken ook al vertellen en meldde mij dat ik ieder moment gebeld kan worden!
[Voor 32% gewijzigd door wes786 op 14-02-2023 10:05]
Gisterenavond de knoop doorgehakt en een blauwe 01 zonder trekhaak M2M besteld
In eerste instantie met het idee deze een paar maand te houden en op die manier "te proeven".
Omdat het voor mij een tweede auto is overweeg ik sterk om hem ook te gaan verhuren. Als ik zo berichten her en der lees ga ik me daar wel eerst goed in moeten verdiepen ivm aansprakelijkheden.
In mijn regio (betuwe) en in mijn woonplaats staan er geen te huur maar wat ik zo tegenkom aan tarieven doen mijn wenkbrouwen fronsen. Enkele modellen een eind verderop te huur gezien die 10 euro of soms wel 20 euri per 2 uur rekenen.
Als je dan een paar klanten per maand hebt voor een halve/hele dag zou hij zichzelf theoretisch snel terugverdienen. Echter eerst zien dan geloven!
Ik ga er vanuit een bestaand exemplaar te krijgen maar wie weet heb ik mazzel en ben ik de 1e.

In eerste instantie met het idee deze een paar maand te houden en op die manier "te proeven".
Omdat het voor mij een tweede auto is overweeg ik sterk om hem ook te gaan verhuren. Als ik zo berichten her en der lees ga ik me daar wel eerst goed in moeten verdiepen ivm aansprakelijkheden.
In mijn regio (betuwe) en in mijn woonplaats staan er geen te huur maar wat ik zo tegenkom aan tarieven doen mijn wenkbrouwen fronsen. Enkele modellen een eind verderop te huur gezien die 10 euro of soms wel 20 euri per 2 uur rekenen.
Als je dan een paar klanten per maand hebt voor een halve/hele dag zou hij zichzelf theoretisch snel terugverdienen. Echter eerst zien dan geloven!
Ik ga er vanuit een bestaand exemplaar te krijgen maar wie weet heb ik mazzel en ben ik de 1e.
[Voor 31% gewijzigd door Wackoz op 13-02-2023 13:52]
één is geen, twee is één
7-1 besteldwes786 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:36:
2-2 Bevestigd en VIN nummer is ook 2022
Nog niks gehoord haha. Heb wel voor levering gekozen...
Weet wel welke dealer hem zou moeten leveren. Die ga ik morgen eens bellen

[Voor 3% gewijzigd door Mbezuijen op 13-02-2023 15:55]
Dat is wel balen zeg.Mbezuijen schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:53:
[...]
7-1 besteld
Wij zaten tijdens het bestellen in het dilemma of we hem op zouden halen of laten leveren. Na alle verhalen dat leveren langer duurt zijn we toch wel blij dat we voor het ophalen gekozen hebben.

Als je aangeeft dat je alles wel weet omdat je je hebt voorbereid dan ontvang je de sleutels en rijd je binnen 10min weg.Mp145 schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 16:38:
Weet iemand hoe de aflevering in zijn werk gaat is het melden sleutels krijgen en rijden?
27-1 Bestelling geplaatst
13-2 Bevestigd (VIN ook 2022)
14-2 Gebeld door L&C
6-3 Afspraak om de auto op te halen
ZZTH M2M
Laat de pret maar beginnen!
13-2 Bevestigd (VIN ook 2022)
14-2 Gebeld door L&C
6-3 Afspraak om de auto op te halen
ZZTH M2M

Laat de pret maar beginnen!
[Voor 29% gewijzigd door floatingfresh op 14-02-2023 14:15]
Meestal een werkdag of 3 zeiden ze, maar theoretisch tot 3 weken.Scrummies schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:50:
Same here, bevestiging al eind jan. gehad maar nog geen belletje voor de levering.Mbezuijen schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:53:
[...]
7-1 besteld
K to the KillaZ
Ik heb 8/1 mijn 01 besteld, bevestiging ontvangen dat hij gereserveerd is. Waar kan ik mijn VIN nummer vinden?
Wanneer je inlogt op de Lynk & Co website zie je als het goed is bij je account overzicht aan de rechterkant: UNDEFINED met daaronder je VIN nummer. Zie je dit niet dan kun je even controleren onder je betaalgeschiedenis of de status van "In behandeling" al is gewijzigd naar "De auto komt eraan". Is dit niet het geval dan is er nog geen auto voor je gereserveerd maar zal dit elk moment gaan gebeuren.Ingie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 12:39:
Ik heb 8/1 mijn 01 besteld, bevestiging ontvangen dat hij gereserveerd is. Waar kan ik mijn VIN nummer vinden?
Ook de ophaalafspraak is inmiddels gepland. Het wordt aftellen naar 3 maart! Alles gaat erg vlot bij ons. Waar destijds bij het bestellen nog 2-3 maanden tot levering stond, kunnen we met 5 weken in ‘onze’ Lynk rijden.wes786 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:36:
Update:
Zo goed nieuws zeg! Waarschijnlijk geld dat wel voor levering op locatiewes786 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:54:
[...]
Ook de ophaalafspraak is inmiddels gepland. Het wordt aftellen naar 3 maart! Alles gaat erg vlot bij ons. Waar destijds bij het bestellen nog 2-3 maanden tot levering stond, kunnen we met 5 weken in ‘onze’ Lynk rijden.

Ja, klopt inderdaad! Blijkt maar weer dat levering op locatie toch sneller is. Gek, want in eerdere chats die ik op het forum heb gelezen zou het geen verschil moeten maken..Mbezuijen schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:57:
[...]
Zo goed nieuws zeg! Waarschijnlijk geld dat wel voor levering op locatie

Ook als je VIN nog niet “gewoon” zichtbaar is in je account kun je die als iets eerder achterhalen via deze methode:floatingfresh schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:06:
[...]
Wanneer je inlogt op de Lynk & Co website zie je als het goed is bij je account overzicht aan de rechterkant: UNDEFINED met daaronder je VIN nummer. Zie je dit niet dan kun je even controleren onder je betaalgeschiedenis of de status van "In behandeling" al is gewijzigd naar "De auto komt eraan". Is dit niet het geval dan is er nog geen auto voor je gereserveerd maar zal dit elk moment gaan gebeuren.
monogato schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:31:
[...]
1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het scherm rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgtt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin
Hier staat het VIN nummer, mocht deze natuurlijk gekoppelt zijn.
Vandaag een telefoontje gehad en 1 maart leveren ze hem af .. nog net binnen de 2 maanden
Ik ben in Leeuwarden bij de Volvo dealer wezen kijken want ik loop altijd al een rondje daarlangs tijdens de middagpauze van mn werk. De auto gaat komende vrijdag bij mij thuis afgeleverd worden maar staat klaarblijkelijk al vanaf maandag buiten met de stickers er nog op langs de weg zonder kentekenplaat. Er staan volgens mij in totaal vier nieuwe Lync & cos 01. Ik zei als grapje al tegen mn collega's dat de auto die vooraan langs de weg staat voor mij bedoeld was. Na het serienummer dat op het raam geplakt is te hebben gechecked bleek het ook echt zo te zijn. Wel leuk de voorpret als je weet dat de auto eenmaal voor je gereserveerd is.
[Voor 7% gewijzigd door NastyNick op 14-02-2023 21:09]
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Vandaag in Diemen geweest om hem op te halen. 3 KM op de teller. Stond met 10 min weer buiten. Auto rijd als een zonnetje!
Zal dit ook de reden zijn waarom ik in de auto niet kan inloggen?mprkooij schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:09:
Voor de mensen die zich afvragen waarom na 1-2 weken de auto nog niet te zien is in de app:
[Afbeelding]
Thanks, wou ook al contact op gaan nemen inderdaad. Werd ook verschillende keren uitgelogd met de melding dat ik maar op 2 apparaat tegelijk ingelogd mag zijn, mogelijk gerelateerd. Wel vaak issues met de app zeg. Hopelijk is dit snel opgelostmprkooij schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:09:
Voor de mensen die zich afvragen waarom na 1-2 weken de auto nog niet te zien is in de app:
[Afbeelding]
Weet niet wie er in de lijst heeft zitten veranderen maar van de laatste maand zijn ineens alle BMTH uit de bestellijst verdwenen!
Waaronder die van ons?
Waaronder die van ons?
Er stond een filter aan op bevestigde datum. Die van mij was ook verdwenen. Heb het filter nu uitgezetVan Dijk schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:35:
Weet niet wie er in de lijst heeft zitten veranderen maar van de laatste maand zijn ineens alle BMTH uit de bestellijst verdwenen!
Waaronder die van ons?
Ik begrijp hieruit dat u ook nog steeds in afwachting bent van een mooie BMTH?Wolfske schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:53:
[...]
Er stond een filter aan op bevestigde datum. Die van mij was ook verdwenen. Heb het filter nu uitgezet
Ja dat klopt inderdaad. Ben helaas nog steeds aan het wachten.Van Dijk schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:00:
[...]
Ik begrijp hieruit dat u ook nog steeds in afwachting bent van een mooie BMTH?
Dan heb ik blijkbaar als één van de weinigen geluk? Ben afgelopen maandag gebeld voor mijn BMTH, volgende week dinsdag ophalen 

Mijn status is nu veranderd in gereserveerd, waar kan ik het vin nummer vinden❓
Even een paar berichten terug lezen…Sjonnie 65 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:47:
Mijn status is nu veranderd in gereserveerd, waar kan ik het vin nummer vinden❓
Vin nummer net gekregen nu wachten bij de telefoon 😂
Ik heb 7 dagen na jou besteld (21 december), maar helaas nog niks gehoord. Ik zie dat die van jou 2 feb bevestigd is, ik had de hoop dat dit bij mij rond 9 feb zou gebeuren. Helaas..Freek-Hendrik schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:30:
Dan heb ik blijkbaar als één van de weinigen geluk? Ben afgelopen maandag gebeld voor mijn BMTH, volgende week dinsdag ophalen
Ik ben zojuist gebeld voor de levering! 
M2M - BZTH
31-01 besteld
15-02 bevestigd
17-03 leveren (kon eerder, maar heb mn huidige auto nog tot eind maart)

M2M - BZTH
31-01 besteld
15-02 bevestigd
17-03 leveren (kon eerder, maar heb mn huidige auto nog tot eind maart)
Net gebeld 06-03 ophalen zzth .
Helemaal top👍
Helemaal top👍
Vandaag de BZTH opgehaald. Wat een auto! Helaas zijn de verzekeringspapieren en kenteken card niet aan mij meegegeven (ook niet om gevraagd - vergeten). Hebben anderen hier ervaring mee?
Ik kreeg de groene kaart al een week voordat ik de auto kon ophalen thuisgestuurd. Het kentekenbewijs kreeg ik een dag na ophalen per post vanuit het RDW toegestuurd.Agorias schreef op maandag 20 februari 2023 @ 19:46:
Vandaag de BZTH opgehaald. Wat een auto! Helaas zijn de verzekeringspapieren en kenteken card niet aan mij meegegeven (ook niet om gevraagd - vergeten). Hebben anderen hier ervaring mee?
Heel benieuwd, vandaag dan ook een bestelling geplaatst.
ZZTH duimen dat de wachttijd mee valt. en het een nieuwe wordt

Als je hemt ophaalt zul je hem sneller mogen rijdenHenri84 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:45:
Heel benieuwd, vandaag dan ook een bestelling geplaatst.

Ik heb daarom bewust ophalen gekozen inderdaad.
Ook al gaf de dame in de chat aan dat dat maar hoog uit een paar dagen scheelde
Ook al gaf de dame in de chat aan dat dat maar hoog uit een paar dagen scheelde
Vandaag status naar gereserveerd N in het vinnummer.purci schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:08:
Online besteld op 03-02-23 MTM-BZTH.
Ben beniewd naar de voortgang.
Ook vandaag gebeld, 8 maart ophalen.
Kon 1 dag eerder eigenlijk.
Vandaag ZZTH opgehaald. 6 januari besteld! Vriendelijke medewerkers welke het e.e.a uitleggen tijdens het ophalen. Auto rijdt heerlijk!
Mijn tijdlijn van het (zeer snelle) bestelproces:
- 4 feb besteld
- 20 feb orderbevestiging ontvangen
- 21 feb gebeld voor de ophaalafspraak
- 9 maart ophalen
Het gaat om een ZZTH. Hopen dat het voor iedereen nu wat sneller gaat
- 4 feb besteld
- 9 maart ophalen

Gebeld voor de ophaalafspraak? Ik heb het 2 keer geprobeerd, 2 keer kreeg ik de (on)vriendelijke dame aan de lijn die zei dat ze niet aan de ophaal- of leverafspraken werkt.lynk en Kaas schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:36:
- 4 feb besteld
- 9 maart ophalen

K to the KillaZ
Ik had een gemiste oproep over het maken van een afspraak. Ik heb ze vervolgens teruggebeld en kon gelijk worden doorgeschakeld naar de juiste afdeling om alsnog een ophaalmoment in te plannen.KillaZ schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:57:
[...]
Gebeld voor de ophaalafspraak? Ik heb het 2 keer geprobeerd, 2 keer kreeg ik de (on)vriendelijke dame aan de lijn die zei dat ze niet aan de ophaal- of leverafspraken werkt.
Wacht al een maand langer, klote leveringen schieten niet op....lynk en Kaas schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:36:
- 4 feb besteld
- 9 maart ophalen
Is het normaal dat totdat je gebeld wordt de betaling op je account op “in behandeling/pending” blijft staan?
Ik weet dat de eerste betaling bij ophalen/afleveren is maar vroeg me af of ik moet nagaan of de machtiging goed is door gekomen. Zou het vervelend vinden als zoiets knulligs voor weken vertraging zorgt
Ik weet dat de eerste betaling bij ophalen/afleveren is maar vroeg me af of ik moet nagaan of de machtiging goed is door gekomen. Zou het vervelend vinden als zoiets knulligs voor weken vertraging zorgt
één is geen, twee is één
"Filmpies"Mjelnir schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:35:
Vandaag deze mail ontvangen maar dit zegt volgens mij nog niks ?
[Afbeelding]

Heb 16-02 een BZTH besteld, benieuwd naar de levertijd daarvan!
Moet m'n eigen auto 31-3 inleveren, dus even een huurauto nemen... of kijken of er een huur-01 beschikbaar is
Moet m'n eigen auto 31-3 inleveren, dus even een huurauto nemen... of kijken of er een huur-01 beschikbaar is

Eer aan je korf (haha)
Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)