Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Even gebeld, formeel weten ze bij de servicedesk nog niks, maar bij navraag aan 2e lijn werd bevestigd dat er een auto is toegewezen, alleen moet dit nog intern worden bevestigd.
Apart dat ik dan de verzekeringspapieren al heb. Kenteken op de papieren begint met een S, dus lijkt een nieuwe te zijn.
Klinkt niet best😅 Ik 7-1 pas. Ga toch die blauwe nog eens goed bekijken denk ik..NastyNick schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:59:
Hopelijk komen de zwarte ook langszamerhand op gang. Ik heb op 22-12 een ZZTH besteld maar nog niet een bevestiging gehad.
Ik ga gewoon nog een order plaatsen. Ze bekijken het maar 🤣
[Voor 9% gewijzigd door r0bert op 25-01-2023 17:37]
Haha de blauwe toch?r0bert schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:34:
Nou idd. Als ik op de dag van mijn orderbevestiging, een nieuwe order had geplaatst met ophalen in Diemen, dan was ik eerder aan de beurt dan mijn orders van 7 en 24 dec voor thuis leveren. Had ik het maar geweten, maar aldus support maakte het geen verschil. Top. Nog maar een paar weken zonder auto.. 😵💫🤣
Ik ga gewoon nog een order plaatsen. Ze bekijken het maar 🤣
www.kabeldirect.nl - Dé webwinkel voor al uw kabels en accessoires
Staat op de website bij je account informatie toch ?evanwenkop schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:44:
Gisteren ben ik gebeld om op 15-02 de 01 op te halen in Diemen. Hoe kom ik achter het VIN nummer?
Zojuist de bevestiging ontvangen. Ik zal dus wel morgen of begin volgende week gebeld worden.yuglwek schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:07:
Vandaag kreeg ik met de post een verzekeringskaart van Allianz, verstuurd namens leasemaatschappij staat er.
Even gebeld, formeel weten ze bij de servicedesk nog niks, maar bij navraag aan 2e lijn werd bevestigd dat er een auto is toegewezen, alleen moet dit nog intern worden bevestigd.
Apart dat ik dan de verzekeringspapieren al heb. Kenteken op de papieren begint met een S, dus lijkt een nieuwe te zijn.
Dat is goed nieuws Nick! Ben benieuwd wanneer je wordt gebeld voor de afspraak!NastyNick schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:20:
Ik heb inmiddels vandaag ook een mailbevestiging gekregen dat ze mijn order van 22-12 hebben ontvangen voor een ZZTH.
Heel goed nieuws! Sneller dan verwacht denk ik. Zelf besteld op 31-12. Dus ik hoop de volgende te zijnNastyNick schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:20:
Ik heb inmiddels vandaag ook een mailbevestiging gekregen dat ze mijn order van 22-12 hebben ontvangen voor een ZZTH.

Eerst even een paar maanden proberen of het echt een goeie auto is voor ons,
en daarna in de zomervakantie lekker met de caravan naar Frankrijk, als alles goed gaat.
Meteen even via de developersoptie het VIN nummer gecontroleerd en het betreft een 2022 model. Nu rustig afwachten op de dingen die komen gaan.

M2M BZTH?mavanderwelle schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:00:
Heb vandaag een M2M BZTH besteld, en tegelijk ook een M2M BMTH.
Eerst even een paar maanden proberen of het echt een goeie auto is voor ons,
en daarna in de zomervakantie lekker met de caravan naar Frankrijk, als alles goed gaat.
Lekker zeg, wat een tempo! Via developersoptie? Kun je dat uitleggen?PollekeWolleke schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:02:
Ik heb op 14 januari een BZT besteld. Vandaag zag ik op de website (en de app) dat de status bij betalingen was veranderd van ‘in behandeling’ naar gereserveerd. Meteen even mijn mail gecheckt en in mijn spamfolder was inderdaad een email van Lynk. Dit was de ‘we hebben jouw bestelling ontvangen’ email.
Meteen even via de developersoptie het VIN nummer gecontroleerd en het betreft een 2022 model. Nu rustig afwachten op de dingen die komen gaan.

M2M: month-to-month, maandelijkse huur
BZTH: Blauwe Zonder TrekHaak
Mbezuijen schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 01:05:
[...]
Lekker zeg, wat een tempo! Via developersoptie? Kun je dat uitleggen?
monogato schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:31:
[...]
1. Je logged in op je account en gaat dan naar Membership Details - Zorg ervoor dat dit doet in Chrome
2. Doe nu ergens op het schermu rechter muisklik en klik op "Inspect", je krijgt nu een 'Developer scherm'.
3. Klik binnen dit scherm op het tabje "Network"
4. Ga nu terug naar het scherm van Membership Details en reload (CTRL + R) de pagina, op dit moment worden de bronnen min of meer gelogd binnen het Network tab in het Developer scherm.
5. Op het Network tabje vul je bij Filter "Order" in, je krijgt nu 4 resultaten.
6. Klik op de onderste (heeft ongeveer de volgende naam: list?_t=1353077) en in het rechter scherm selecteer je het tabje "Preview"
7. Binnen dit tabje zie je dropdown velden met data, vanuit hier navigeer je naar: obj -> 0 -> orderExtraData -> vin
Hier staat het VIN nummer, mocht deze natuurlijk gekoppelt zijn.
VIN-nummer geeft een model 2022 aan.
[Voor 25% gewijzigd door Tuar op 27-01-2023 10:34]
Als je 10e teken een N is, is het 2022-model. M is een 2021-model.Swaytje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:50:
Waar check je met dat VIN-nummer welk model het is?
Ik probeer ook het nummer te checken maar bij mij is die klaarblijkelijk nog niet gekoppeld aan een auto ZZTH dan.Tuar schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:32:
27-12 ZZTH besteld en vandaag status aangepast naar 'gereserveerd' en nu 'order bevestigd'. Exact één maand. 😎
Top, ook 2022 model.Oizo1981 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:12:
[...]
Als je 10e teken een N is, is het 2022-model. M is een 2021-model.
Besteld op 15-1, vandaag status naar gereserveerd. BZTH.
Hopen dat die snel bezorgd kan worden!
Medewerker gaf aan dat er logistieke problemen zijn waardoor de auto niet op tijd in Diemen is. Meer van jullie ook gebeld?
Begint op te schieten🤟🤟 Nog een weekje voor de bevestiging vermoed ik als ik dit zo lees 😀Tuar schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:32:
27-12 ZZTH besteld en vandaag status aangepast naar 'gereserveerd' en nu 'order bevestigd'. Exact één maand. 😎
Weet iemand hoe het zit met km berekening? Dit is 1250 op maandbasis. Wordt er per maand gekeken hoeveel je hebt gereden of wordt dit op jaar basis bekeken (tenzij je de auto binnen een jaar inlevert dan over die periode?)
Alvast bedankt
Is al vaker in dit en het grote L&C topic besproken en staat duidelijk in de voorwaarden:galacticor9 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:07:
Weet iemand hoe het zit met km berekening? Dit is 1250 op maandbasis. Wordt er per maand gekeken hoeveel je hebt gereden of wordt dit op jaar basis bekeken (tenzij je de auto binnen een jaar inlevert dan over die periode?)
26. MAANDELIJKSE VRIJE KILOMETERS
Volgens jouw Maandelijks Membership heb jij maandelijks (wat voor alle duidelijkheid gelijk is aan een Factureringsperiode) 1250 (twaalfhonderdvijftig) vrije kilometers (‘Vrije Kilometers’). Je kunt deze afstand met de M2M Auto rijden zonder extra kosten boven op jouw Maandelijks Membershipsvergoeding.
Jouw Vrije Kilometers gelden voor alle kilometers die door de M2M Auto worden gereden, ongeacht wie erin rijdt, behalve het aantal gereden kilometers terwijl jouw M2M Auto gedeeld wordt op het Lynk & Co Sharing Platform..
Hoewel het aantal Vrije Kilometers maandelijks wordt berekend, brengen wij kosten in rekening in rekening voor de kilometers gereden boven het maandelijks aantal Vrije Kilometers. In plaats daarvan brengen wij het totaal aantal kilometers in rekening aan het eind van de Overeenkomst of wanneer jij extra kilometerkosten maakt met een waarde van vijfhonderd euro (EUR 500) of meer. Kilometers kunnen daardoor worden doorgeschoven tussen maanden tot op een overschot aan kilometerkosten ad EUR 500, waarna het surplus aan kilometer kosten aan jou gefactureerd zal worden op dezelfde wijze als extra kosten zoals omschreven in Sectie 6.1. Na betaling, zal het aantal gereden kilometers opnieuw berekend worden vanaf nul (o).
Dit betekent dat jij de extra kilometers die je gedurende een maand hebt verbruikt in evenwicht kunt brengen door tijdens een andere maand minder kilometers te gebruiken, tot aan de maand waarin jouw extra kilometerkosten hoger zijn dan EUR 500. Aan het einde van de Overeenkomst zullen wij, als je jouw totale kilometervergoeding hebt overschreden, een toeslag in rekening brengen voor extra kilometers.
De kosten voor kilometers boven het Aantal Vrije Kilometers bedragen € 0.16 per kilometer (incl. BTW).
Gevonden! 2022 model it isMbezuijen schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:54:
[...]
Staat op de website bij je account informatie toch ?
www.kabeldirect.nl - Dé webwinkel voor al uw kabels en accessoires
Ik heb vrijdag ook de verzekeringspapieren ontvangen. Helaas nog geen telefoontje.yuglwek schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:58:
[...]
Zojuist de bevestiging ontvangen. Ik zal dus wel morgen of begin volgende week gebeld worden.

Kom maar op met die wagen!

VIN met een N dus 22 model!
Medewerker in de chat zegt dat ik ongeveer 3-4 weken moet wachten voor ik gebeld word voor een afspraak

[Voor 14% gewijzigd door mprkooij op 30-01-2023 09:44]
Netjes man! Ik heb hem 7 januari besteld dus ben ERG benieuwd!!mprkooij schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:21:
[Afbeelding]
Hoe checkte je het VIN nummer?
Heb het even via de chat laten checken aangezien ik geen laptop of pc in de buurt heb waar dat kon. Via developer mode in chrome/Safari e.d. kun je je order uitlezen. Moet je even terugzoeken in dit topic, kun je zo stap voor stap lezen wat je moet doenMbezuijen schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:31:
[...]
Netjes man! Ik heb hem 7 januari besteld dus ben ERG benieuwd!!
Hoe checkte je het VIN nummer?

Medewerker in de chat zei dat ik ongeveer 3-4 weken moet wachten voor ik gebeld word voor een afspraak.Mbezuijen schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:41:
Thanks, wel iets over gelezen ja. Maar fijn dat je je bevestiging heb gehad. Benieuwd hoe snel ze leveren.
Fingers crossed voor begin maart 🤞🤞mprkooij schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:42:
[...]
Medewerker in de chat zei dat ik ongeveer 3-4 weken moet wachten voor ik gebeld word voor een afspraak.
Thuis leveren is een heel ander verhaal 😅
/edit Laat maar gevonden een N nummer.
[Voor 19% gewijzigd door NastyNick op 30-01-2023 12:13]
Vandaag gebeld. 10-2 ophalen in Diemen.Tuar schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:32:
Nice! Bij jou is het echt snel gegaan. Ik wacht sinds 20-01 op het belletje (ook ZZTH). Via de chat gaven ze aan dat het 2 tot 3 weken kan duren na bevestiging.
Dus 14 januari besteld en binnen minder dan een maand wordt de auto afgeleverd.

[Voor 30% gewijzigd door PollekeWolleke op 30-01-2023 14:50]
Apart dat ze een foto mailen met een Chinees model met andere velgen en mistlampen voormprkooij schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:21:
[Afbeelding]
Medewerker in de chat zegt dat ik ongeveer 3-4 weken moet wachten voor ik gebeld word voor een afspraak
Damn! Nice zeg! Ik heb thuis levering gedaan, die zal me wel gaan nekken.... misschien kan dat nog omgezet worden.?mprkooij schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:47:
Zojuist gebeld. Kan de auto ophalen op 8 februari! 31-12 besteld, gisteren bevestiging, vandaag gebeld! ZZTH.
Ik krijg mijn ZMTH komende maandag geleverd. Heeft dan totaal 5 weken geduurd nadat ik op de knop heb geduwd. Betreft wel een Cash-car (=koop, eigen bezit)Van Dijk schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:15:
Wanneer is er überhaupt voor het laatst een auto met trekhaak uitgeleverd. Ik heb het idee dat dat helemaal stil ligt?
Ik heb geen trekhaak.... maar ik wacht al sinds 27-11 op een M2M ZZTHVan Dijk schreef op maandag 30 januari 2023 @ 16:15:
Wanneer is er überhaupt voor het laatst een auto met trekhaak uitgeleverd. Ik heb het idee dat dat helemaal stil ligt?
Ik wacht al ruim een maand langer dan jij... maar ik heb nog niets gehoord. Hoe ziet jouw bestelling er online by Lynk Co uit|? Op UNDEFINED? ofmprkooij schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:47:
Zojuist gebeld. Kan de auto ophalen op 8 februari! 31-12 besteld, gisteren bevestiging, vandaag gebeld! ZZTH.
Jeetje, dat is niet zo netjes.BP5 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:50:
[...]
Ik wacht al ruim een maand langer dan jij... maar ik heb nog niets gehoord. Hoe ziet jouw bestelling er online by Lynk Co uit|? Op UNDEFINED? of
Ziet er als volgt uit:
Daarnaast staat in de betaalgeschiedenis op de website de order op: Order bevestigd
Ligt echt aan thuis leveren m.i.BP5 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:33:
[...]
Ik heb geen trekhaak.... maar ik wacht al sinds 27-11 op een M2M ZZTH
Dus als je je auto snel wilt, gewoon afhalen. Ook al zeggen ze dat het niks uit maakt. Kost mij nu ook al weken extra wachten. En zit ook nog eens echt zonder auto dus moet steeds een andere huren
Hoelang wacht je al? Maatje van me hoefde niet zo heel lang te wachten met thuis levering. Heb hem zelf 7 januari besteld dus ben benieuwd.Eastern1973 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:19:
Komt inderdaad door thuis leveren , als ik had geweten had ik hem afgehaald
Kan thuis levering niet ongezet worden naar ophalen via support?
[Voor 9% gewijzigd door Mbezuijen op 31-01-2023 07:41]
3 januari besteld en 16 januari order bevestigd , weet niet of je de order kan wijzigen ( misschien moet je dan cancelen en opnieuw bestellen )Mbezuijen schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:36:
[...]
Hoelang wacht je al? Maatje van me hoefde niet zo heel lang te wachten met thuis levering. Heb hem zelf 7 januari besteld dus ben benieuwd.
Kan thuis levering niet ongezet worden naar ophalen via support?
Na laatste contact zeiden ze wel dat er een auto gekoppeld is maar kenteken konden ze niet zien , ze dacht dat het waarschijnlijk een nieuwe auto is )
22-12-2022 besteld
26-01-2023 bevestigd
31-01-2023 gebeld voor afspraak
17-02-2023 aflevering
Ik zou hem zelf ophalen in Diemen. Vandaag te horen gekregen dat er géén rekening gehouden wordt met de exacte bestel datum maar met een bestel periode.Eastern1973 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:19:
Komt inderdaad door thuis leveren , als ik had geweten had ik hem afgehaald
De Karma-goden hebben me met het bekritiseren van de azijnpissers op dit forum niet geholpen. Lang leven de Karens.NastyNick schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:17:
Ik ben zojuist gebeld voor een afleverafpraak van mijn M2M ZZTH. Even samenvatten voor de geïnteresseerden:
22-12-2022 besteld
26-01-2023 bevestigd
31-01-2023 gebeld voor afspraak
17-02-2023 aflevering
Geduld = wachten zonder boos te worden.
Fijne dag allen. We maken er maar weer een feest van!

Betreft er een uit de serie S! S-XXX-JF. Ben dus sowieso de eerste eigenaar.
Datum inschrijving voertuig in Nederland 30-01-2023
Registratie datum goedkeuring 30-01-2023
Weet iemand of de kentekenpapieren naar mijn adres worden gestuurd? Of krijg ik die daar met de auto mee?
Weet iemand ook of de kentekenplaat op de auto is voorzien van opgelegde letters?
[Voor 11% gewijzigd door mprkooij op 31-01-2023 12:56]
Kentekenpas wordt thuisgestuurd of ligt in de auto. Heb beide meegemaakt: bij ophalen lag hij toen in de auto. En bij thuisbezorgen kreeg ik kentekenpas per post. Kentekens met opgelegde letters.mprkooij schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:52:
Gaat allemaal erg snel. Kenteken is nu ook al bekend.
Weet iemand of de kentekenpapieren naar mijn adres worden gestuurd? Of krijg ik die daar met de auto mee?
Weet iemand ook of de kentekenplaat op de auto is voorzien van opgelegde letters?
[Voor 6% gewijzigd door Oizo1981 op 31-01-2023 13:41]
BP5 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:47:
[...]
De Karma-goden hebben me met het bekritiseren van de azijnpissers op dit forum niet geholpen. Lang leven de Karens.
Geduld = wachten zonder boos te worden.
Fijne dag allen. We maken er maar weer een feest van!

Echter kan ik het in de app niet vinden, en het telefoonnummer in die voorwaarden is uberhaupt niet in gebruik (0800-0233377).
Weet iemand hoe je op moet zeggen?
Via de standaard contact pagina toch een ander telefoonnummer https://www.lynkco.com/nl-nl/contact-us en daar is wel op te zeggen.
[Voor 11% gewijzigd door Snuitebolletje op 31-01-2023 14:18]
Dat is echt gewoon weer dikke bla. De ene keer werken ze op volgorde, andere keer zou er geen logica in zitten, nu weer per periode 🤣BP5 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:33:
[...]
Ik zou hem zelf ophalen in Diemen. Vandaag te horen gekregen dat er géén rekening gehouden wordt met de exacte bestel datum maar met een bestel periode.
[Voor 84% gewijzigd door r0bert op 31-01-2023 15:11]
Waar kun je dan het kenteken vinden? In de app of op de online pagina? Vin nummer heb ik maar zie niets wat lijkt op een kenteken. Onze ophaal datum is 13 februari. Dus waarschijnlijk komt dat nog.mprkooij schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:52:
Gaat allemaal erg snel. Kenteken is nu ook al bekend.
Het kenteken heb ik gewoon opgevraagd via de live chatMarcel-62 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:19:
[...]
Waar kun je dan het kenteken vinden? In de app of op de online pagina? Vin nummer heb ik maar zie niets wat lijkt op een kenteken. Onze ophaal datum is 13 februari. Dus waarschijnlijk komt dat nog.

Dan hoop ik dat ik morgen een mail krijg, heb 7 januari een ZZTH besteld.Solid11 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:22:
6 januari ZZTH Besteld. Vandaag een mail gekregen dat ze mijn order hebben ontvangen. Een vin nummer met een N erin. 2022 model dus. Hopelijk snel ophalen. Afgelopen zondag is heb ik mijn vorige auto verkocht
Hopen dat je hem snel krijgt dan haha!
Top, geweldig. Inderdaad ff een berichtje via live chat gedaan. Binnen een minuut het kenteken S-XXX-HT 👍mprkooij schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:34:
[...]
Het kenteken heb ik gewoon opgevraagd via de live chat
Nice, welke omgeving ben je woonzaam als ik vragen mag? Kan me voorstellen dat randstad sneller gaat dan achterland.NastyNick schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:10:
Ik werd nog opgebeld door de volvo dealer bij mij in de buurt dat de lync & co wel bezorgd ging worden op 17-02 maar dat lynk & co een dubbele boeking gedaan hadden op de tijd die ik had gekregen. Hij word dus via de volvodealer in je buurt geleverd (wist ik zelf niet).
Ik wist wel dat volvo hem leverd en in onderhoud heeft ja
Misschien een domme vraag, maar heb je hem toegevoegd?Sjonnie 65 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:11:
29/01 auto besteld maar op de bestellijst niet terug te vinden, staat er nu wel een op die 01/02 is besteld door Anne
Heb een mail ontvangen met het ordernummer in behandeling staat er.
De bestellijst hieronder moet je zelf invullen.Sjonnie 65 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:22:
Wat bedoel je met toegevoegd?
Heb een mail ontvangen met het ordernummer in behandeling staat er.
Ik woon in het achterlandMbezuijen schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:20:
[...]
Nice, welke omgeving ben je woonzaam als ik vragen mag? Kan me voorstellen dat randstad sneller gaat dan achterland.
Ik wist wel dat volvo hem leverd en in onderhoud heeft ja

In ieder geval in de buurt van een grote stadNastyNick schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:25:
[...]
Ik woon in het achterlandFriesland en de Volvo dealer zit in Leeuwarden.

Nou. Daar is ie dan 🫡🥳 Zal straks eens kijken of ik het VIN nummer kan vinden.
Status staat in ieder geval op gereserveerd!
[Voor 4% gewijzigd door Mbezuijen op 02-02-2023 08:12]
Dat is dichter bij de Volvo dealer in Meppel, die heeft er een stuk of wat 2e hands staan.
24-12 besteld
12-01 bevestigd
02-02 gebeld
09-02 aflevering
BZTH M2M
BZTH M2M
14 januari besteld.
26 januari bevestigd
30 januari gebeld
7 februari ophalen
Hier ook in de VIN een N gevondenMbezuijen schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 08:08:
[Afbeelding]
Nou. Daar is ie dan 🫡🥳 Zal straks eens kijken of ik het VIN nummer kan vinden.
Status staat in ieder geval op gereserveerd!

Helaas nog geen kenteken bekend haha
[Voor 12% gewijzigd door Mbezuijen op 02-02-2023 15:40]
Inmiddels gebeld voor een afspraak. Hij wordt 17 februari bij mij thuis geleverd.Swaytje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:08:
[...]
Top, ook 2022 model.
Besteld op 15-1, vandaag status naar gereserveerd. BZTH.
Hopen dat die snel bezorgd kan worden!
Zal denk ik per batch zijn ik heb ook een BMTH 19-01 besteld en vannacht de bevestiging mail, Hoewel ik nog geen VIN hebFreek-Hendrik schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:35:
Net 'eindelijk' de bevestiging ontvangen, na bestelling op 14 december (BMTH), ook 2022 model
[Voor 4% gewijzigd door Mjelnir op 02-02-2023 15:42]
Nou ja zeg, dat is oneerlijk...Mjelnir schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:40:
[...]
Zal denk ik per batch zijn ik heb ook een BMTH 19-01 besteld en vannacht de bevestiging mail

[Voor 13% gewijzigd door Freek-Hendrik op 02-02-2023 15:45]
Weet je zeker dat dit de bevestiging is? Je krijgt namelijk na 2 weken automatisch een mail met "We zijn bezig met je order!"Mjelnir schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:40:
[...]
Zal denk ik per batch zijn ik heb ook een BMTH 19-01 besteld en vannacht de bevestiging mail, Hoewel ik nog geen VIN heb
Vandaag gebeld. 21 februari ophalenSolid11 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:22:
6 januari ZZTH Besteld. Vandaag een mail gekregen dat ze mijn order hebben ontvangen. Een vin nummer met een N erin. 2022 model dus. Hopelijk snel ophalen. Afgelopen zondag is heb ik mijn vorige auto verkocht

Ben benieuwd hoelang het thuis leveren gaat duren

Op mijn VIN of klantnummer nog niks te vinden helaas. Ze gaven aan dat dit nog wel een maand kan duren. Jammermprkooij schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 22:34:
[...]
Het kenteken heb ik gewoon opgevraagd via de live chat

De mail die je hebt gehad, is dat toevallig niet de mail die je standaard na 14 dagen krijgt? Wanneer heb je besteld?Mbezuijen schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:04:
[...]
Op mijn VIN of klantnummer nog niks te vinden helaas. Ze gaven aan dat dit nog wel een maand kan duren. Jammer
Als je een VIN nummer hebt dan is je order bevestigd. Alleen is het vreemde wel dat als je contact opneemt via de online chat (tenminste in mijn geval) ze ook meteen een kenteken nummer voor je hebben.mprkooij schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:55:
[...]
De mail die je hebt gehad, is dat toevallig niet de mail die je standaard na 14 dagen krijgt? Wanneer heb je besteld?
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/
(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)