Toon posts:

Het grote Lynk & Co 01 bestellingen topic

Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste
Acties:

• jefkuil
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-02 08:43
JeffreyNL schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 19:57:
[...]

In het schema lijkt het inderdaad dat het met de zwarte variant aardig stagneert

@jefkuil of @Leonn hebben jullie al een bevestiging gehad?
Heb het idee dat de volgende batch volledig zwarte versies betreft en dat we daar bij zitten.

• BP5
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 06-02 14:52
Ik BP5 heb 27-11 een ZZTH besteld (Daarmee zit in nog 'voor' Jef en Leonn), en heb toevallig vandaag gebeld. Ik stond nog op 'pending' hij zei dan moet hij nog vanuit china deze kant op komen..... kan makkelijk nog een maand duren vertelde de beste man.

Geen goed nieuws!!!

• JeffreyNL
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 29-01 18:50
BP5 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:53:
[...]

Ik BP5 heb 27-11 een ZZTH besteld (Daarmee zit in nog 'voor' Jef en Leonn), en heb toevallig vandaag gebeld. Ik stond nog op 'pending' hij zei dan moet hij nog vanuit china deze kant op komen..... kan makkelijk nog een maand duren vertelde de beste man.

Geen goed nieuws!!!
BZTH is besteld :')

[Voor 17% gewijzigd door JeffreyNL op 12-01-2023 11:11]

• Ryanirin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Mijn auto zou afgelopen maandag (09-01) afgeleverd worden, echter kreeg ik ongeveer een 2 uur van te voren een belletje dat de auto nog niet gereed was in de garage en de afspraak niet door kon gaan. De afspraak werd een week verplaatst naar aankomende maandag (16-01), helaas.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03:31
Ik heb zojuist de bevestiging ontvangen voor BZTH besteld op 24-12 en de order staat op 'gereserveerd' in mijn account.
Ik annuleer daarmee mijn order van de ZZTH besteld op 07-12

[Voor 47% gewijzigd door r0bert op 12-01-2023 13:42]

• Joseph75
  • Laatst online: 23:41
Ik heb inmiddels ook de bevestiging binnen en hij staat op gereserveerd in mijn account. (22-12 besteld, BZTH)

Benieuwd of ze vandaag nog bellen.

• Leonn
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 23:09
BP5 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:53:
[...]

Geen goed nieuws!!!
Dan kan het inderdaad nog even duren helaas... Ik heb vanochtend ook contact gehad via de chat. Daar konden ze niets anders noemen dan wat bij het bestellen op de website stond (3 - 4 maanden).

@BP5 Staat bij jou bij de status ook nog steeds op 'In behandeling' of iets anders?

• BP5
Leonn schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:15:
[...]

Dan kan het inderdaad nog even duren helaas... Ik heb vanochtend ook contact gehad via de chat. Daar konden ze niets anders noemen dan wat bij het bestellen op de website stond (3 - 4 maanden).

@BP5 Staat bij jou bij de status ook nog steeds op 'In behandeling' of iets anders?
Dan hebben wij dezelfde dame aan de tel gehad. Ik heb ZOJUIST een bevestiging ontvang.

In de ochtend zeiden ze: "kan kan nog wel 2 maanden duren", en in de middag krijg je de mail :*)

• Leonn
BP5 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:24:
[...]

Dan hebben wij dezelfde dame aan de tel gehad. Ik heb ZOJUIST een bevestiging ontvang.

In de ochtend zeiden ze: "kan kan nog wel 2 maanden duren", en in de middag krijg je de mail :*)
Oh beter! Dat betekent wel dat je weinig kunt met de informatie van de klantenservice.

• BP5
Leonn schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:28:
[...]

Oh beter! Dat betekent wel dat je weinig kunt met de informatie van de klantenservice.
Ze zei, "We werken de lijst netjes af". Aka.... Geduld = wachten zonder boos te worden... ;)

• Solid11
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 21:00
Leonn schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:28:
[...]

Verwachtingen temperen denk ik. Valt het weer allemaal mee als het sneller gaat.

• Jb0
  • Laatst online: 02-02 18:09
Joseph75 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 14:14:
Wat gaat het snel nu. Ik heb 22 december mijn bestelling gedaan (BZTH). Hopelijk krijg ik dan morgen de bevestigingsmail.

Wanneer kan ik de eerste afschrijving eigenlijk verwachten? Ik heb een SEPA machtiging als betaalmethode.
Ik heb hem sinds 30-12 en heb nog steeds geen afschrijving. Gebeld maar kennelijk is er het e.e.a. misgegaan. Zou vanuit hun een mailtje krijgen voor een handmatige overboeking

• Joseph75
  • Laatst online: 23:41
Jb0 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:12:
[...]

Ik heb hem sinds 30-12 en heb nog steeds geen afschrijving. Gebeld maar kennelijk is er het e.e.a. misgegaan. Zou vanuit hun een mailtje krijgen voor een handmatige overboeking
Nou ben benieuwd. Ben net gebeld en de bevestigingsmail gehad. Kan hem 24 januari ophalen. Die dag ook de afschrijving volgens de dame aan de telefoon en de bevestigingsmail. 2022 model dus dat is fijn.

Vind het nog steeds bijzonder hoe snel en makkelijk het gaat. Heb nu een private lease auto en als je het daarmee vergelijkt wat betreft wat voor gegevens je moet aanleveren en hoe lang alles duurt. Hier alleen een SEPA machtiging of creditcard gegevens en je rijbewijs. En een maand na bestelling al geleverd.

• PollekeWolleke
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-02 21:11
@Joseph75

Ik denk erover een L01 te bestellen en vroeg me af hoeveel gegevens je moet aanleveren. Uit jouw woorden begrijp ik dus dat je niet een heel pakket aan info moet aanleveren als bankafschriften, salarisstrookjes etc?
De credit check bij een private lease-auto is best streng, maar bij een Lync dus niet?

• JeffreyNL
PollekeWolleke schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 21:18:
@Joseph75

Ik denk erover een L01 te bestellen en vroeg me af hoeveel gegevens je moet aanleveren. Uit jouw woorden begrijp ik dus dat je niet een heel pakket aan info moet aanleveren als bankafschriften, salarisstrookjes etc?
De credit check bij een private lease-auto is best streng, maar bij een Lync dus niet?
Je adres gegevens, rekeningnummer, e-mail en telefoon nummer en dan ben je dr al

• Roger1979
  • Laatst online: 31-01 14:27
Weet iemand hoe lang het ongeveer nog duurt als je de volgende mail hebt gekregen?
Ik heb een cash-car (koop) ZMTH. Bestelling geplaatst op 30-12, aanbetaling ergens vorige week gepasseerd

• r0bert
Dit is een automatische mail 2 weken na bestelling. Dit zegt niks over de resterende levertijd

[Voor 62% gewijzigd door r0bert op 13-01-2023 01:13]

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22:17
Roger1979 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 00:10:
Weet iemand hoe lang het ongeveer nog duurt als je de volgende mail hebt gekregen?
Ik heb een cash-car (koop) ZMTH. Bestelling geplaatst op 30-12, aanbetaling ergens vorige week gepasseerd

[Afbeelding]
Zorg even dat als je belt met L&C je duidelijk maakt dat het een koop auto is. Dan kom je bij de Back-Office voor koop auto’s terecht. Dat werkt heel anders als M2M en kan zo geregeld zijn. Dus binnen een paar weken een gloednieuwe auto.

Je hebt het ongetwijfeld in de gaten, maar zorg dat de juiste verkoopprijs erop staat. 2 dagen na je aanschaf werd de prijs verhoogd naar 45K

• Tom Paris
  • Laatst online: 20:49
26-12 besteld
11-01 bevestiging per mail
13-01 gebeld voor een afspraak

BZTH, nog geen drie weken tussen bestellen en rijden...

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Roger1979
MvdV schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:26:
[...]

Zorg even dat als je belt met L&C je duidelijk maakt dat het een koop auto is. Dan kom je bij de Back-Office voor koop auto’s terecht. Dat werkt heel anders als M2M en kan zo geregeld zijn. Dus binnen een paar weken een gloednieuwe auto.

Je hebt het ongetwijfeld in de gaten, maar zorg dat de juiste verkoopprijs erop staat. 2 dagen na je aanschaf werd de prijs verhoogd naar 45K
--> ja absoluut, die oude kostprijs heb ik al zwart op wit. Hebben ze heel netjes gecommuniceerd.

• Nyls
  • Laatst online: 21:02
Tom Paris schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 10:33:
26-12 besteld
11-01 bevestiging per mail
13-01 gebeld voor een afspraak

BZTH, nog geen drie weken tussen bestellen en rijden...
Wanneer mag je 'm ophalen? Ik heb 30-12 besteld. Spannend!

Hoe zit het bij iedereen met het maken van een ophaalafspraak? Zit vaak 10 - 20 dagen tussen zie ik. Ligt dat aan jullie schema of is dit standaard het geval?

• MvdV
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 22:17
Roger1979 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:08:
[...]

--> ja absoluut, die oude kostprijs heb ik al zwart op wit. Hebben ze heel netjes gecommuniceerd.
Top, daar deden ze destijds bij mij ook totaal niet moeilijk over nee.

• Tom Paris
  • Laatst online: 20:49
Nyls schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 12:41:
[...]

Wanneer mag je 'm ophalen? Ik heb 30-12 besteld. Spannend!
Kon volgende week al, maar ivm eigen planning pas de week erna afgesproken.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• yuglwek
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02 14:17
Op 28 december een BZTH besteld. Ik kreeg vandaag de orderbevestiging. Heb meteen gebeld om de VIN code op te vragen. Bleek de auto uit eind 2020 te komen. Maar het "voordeel" was dat ik hem dan snel mocht komen omruilen voor een nieuwe.
Ik heb uitgelegd dat ik hier niet op zit te wachten, ik wil een auto die ik vanaf het begin meteen voor langere tijd kan gebruiken en ik wil al helemaal niet (op eigen kosten) naar Diemen hoeven rijden voor een swap.
Aangezien er geen andere auto kan worden aangevraagd, order geannuleerd en zojuist weer een BZTH besteld. Hopelijk de volgende keer wel een (vrijwel) nieuwe.

• r0bert
Kun je de swap niet gewoon bij huis laten doen?

• judith.1987
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
yuglwek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:06:
Op 28 december een BZTH besteld. Ik kreeg vandaag de orderbevestiging. Heb meteen gebeld om de VIN code op te vragen. Bleek de auto uit eind 2020 te komen. Maar het "voordeel" was dat ik hem dan snel mocht komen omruilen voor een nieuwe.
Ik heb uitgelegd dat ik hier niet op zit te wachten, ik wil een auto die ik vanaf het begin meteen voor langere tijd kan gebruiken en ik wil al helemaal niet (op eigen kosten) naar Diemen hoeven rijden voor een swap.
Aangezien er geen andere auto kan worden aangevraagd, order geannuleerd en zojuist weer een BZTH besteld. Hopelijk de volgende keer wel een (vrijwel) nieuwe.
Dan heb jij wss de auto gekregen die ik ook heb afgewezen. En hetzelfde belachelijke smoesje dat je snel mag ruilen, yeah right. Goed dat je niet akkoord bent gegaan! Ik heb eveneens een nieuwe bestelling geplaatst.

• BP5
yuglwek schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:06:
|:(

Nu zal ik een azijnpisser zijn,... Je hebt een abonnement op het gebruik van deze auto er staat nergens dat dit een nieuwe betreft. Om een auto van 45k voor 550 per maand vrij opzegbaar aan te kunnen bieden, moet het uit de lengte of uit de breedte komen. Ga naar een 'reguliere' lease-partij en je betaald ruim 100 of 200 euro per maand meer én je zit er 4 jaar aan vast. Dán heb je gegarandeerd een nieuwe. Of koop er een!!!

Wees blij dat je voor dit relatief geringe bedrag zo'n prima auto kan rijden. Met of zonder 360 camera, met of zonder 30.000km op de teller.

• BP5
judith.1987 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 19:17:
[...]

Dan heb jij wss de auto gekregen die ik ook heb afgewezen. En hetzelfde belachelijke smoesje dat je snel mag ruilen, yeah right. Goed dat je niet akkoord bent gegaan! Ik heb eveneens een nieuwe bestelling geplaatst.
Koop lekker voor 45k een nieuwe en stop met zeuren. Succes.

Als dit het onderwerp/thema van het forum wordt, dan laat ik de updates over mijn levering wel achterwegen.

#karen

• BP5
[...]

Die jongens van Lynk en Co lezen ook dit forum..... en ergens hoop ik dat een ene Judith uit 87 prima WEEEEEEER een 'oude verlepte versleten' 01 krijgt.

Wees fucking blij dat dit fantastische systeem werkt!!!!

• RoPiVu
  • Laatst online: 21:40
Hi All, Net zo ongeduldig als jullie allemaal

6-1-2023 besteld BZTH, verder alleen direct ontvangst van bestelling ontvangen.

• judith.1987
  • Niet online
BP5 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 19:29:
[...]

Die jongens van Lynk en Co lezen ook dit forum..... en ergens hoop ik dat een ene Judith uit 87 prima WEEEEEEER een 'oude verlepte versleten' 01 krijgt.

Wees fucking blij dat dit fantastische systeem werkt!!!!
_O- _O- _O- _O- ;w ;w

• mprkooij
  • Laatst online: 01:17

Net ook deze mail gekregen. Ben benieuwd of ze dan wel echt bezig zijn ermee. Aangezien sommige zeggen dat deze mail na 14 dagen automatisch wordt verstuurd. Heb een ZZTH besteld op 31 december.

• r0bert
Ja, die is standaard na 14 dagen. Als ze een auto gereserveerd hebben voor je, zie je dit ook terug als je inlogt op de website (onder betalingen).

Mail is dan ook net iets anders:

[Voor 96% gewijzigd door r0bert op 14-01-2023 01:19]

• Leonn
mprkooij schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 00:23:
[Afbeelding]

Net ook deze mail gekregen. Ben benieuwd of ze dan wel echt bezig zijn ermee. Aangezien sommige zeggen dat deze mail na 14 dagen automatisch wordt verstuurd. Heb een ZZTH besteld op 31 december.
Ik heb zelf deze mail nooit gekregen (ZZTH besteld op 12-12). Order staat wel in mijn account en volgens Lynk goed in het systeem.

• BP5
Leonn schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:53:
[...]

Ik heb zelf deze mail nooit gekregen (ZZTH besteld op 12-12). Order staat wel in mijn account en volgens Lynk goed in het systeem.
Leonn schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:53:
[...]

IDEM. ook niet ontvangen.

• yuglwek
r0bert schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 17:41:
Kun je de swap niet gewoon bij huis laten doen?
De medewerker klonk alsof hij net in dienst was en nog niet de details wist, maar omdat ik door alle negatieve verhalen sowieso een auto wil die ik voor langere tijd kan rijden zonder te moeten omruilen, maakt dit voor mij niet uit in mijn beslissing om te annuleren en opnieuw te bestellen.

• yuglwek
[...]

Ja, zo bracht hij het ook, "het goede nieuws is dat je snel mag omruilen voor een andere auto en de kans is groot dat dit een nieuwe is".

• yuglwek
BP5 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 19:19:
[...]

|:(

Nu zal ik een azijnpisser zijn,... Je hebt een abonnement op het gebruik van deze auto er staat nergens dat dit een nieuwe betreft. Om een auto van 45k voor 550 per maand vrij opzegbaar aan te kunnen bieden, moet het uit de lengte of uit de breedte komen. Ga naar een 'reguliere' lease-partij en je betaald ruim 100 of 200 euro per maand meer én je zit er 4 jaar aan vast. Dán heb je gegarandeerd een nieuwe. Of koop er een!!!

Wees blij dat je voor dit relatief geringe bedrag zo'n prima auto kan rijden. Met of zonder 360 camera, met of zonder 30.000km op de teller.
Op zich ben ik het compleet met je eens, en als de service nu top zou zijn en ik bijvoorbeeld op voorhand wist dat ik deze auto 2 maanden "moet" rijden en deze dan probleemloos wordt gewisseld, dan was ik zonder twijfel heel blij geweest met de snelle levering.
Maar na alle negatieve verhalen over het gebrek aan service wil ik voor langere tijd "probleemloos" rijden. Nu heb je nooit garanties, maar je kunt wel de kans hierop vergroten. Dat betekent overigens niet dat ik een nieuwe auto "moet", maar wil wel graag een auto waar ik bij voorkeur minimaal een jaar in kan rijden zonder wissel.
Overigens werd het annuleren zelf door de medewerker als optie genoemd, dus ik voel me hier allesbehalve schuldig over.

[Voor 5% gewijzigd door yuglwek op 14-01-2023 14:18]

• BP5
yuglwek schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 14:15:
[...]

Op zich ben ik het compleet met je eens, en als de service nu top zou zijn en ik bijvoorbeeld op voorhand wist dat ik deze auto 2 maanden "moet" rijden en deze dan probleemloos wordt gewisseld, dan was ik zonder twijfel heel blij geweest met de snelle levering.
Maar na alle negatieve verhalen over het gebrek aan service wil ik voor langere tijd "probleemloos" rijden. Nu heb je nooit garanties, maar je kunt wel de kans hierop vergroten. Dat betekent overigens niet dat ik een nieuwe auto "moet", maar wil wel graag een auto waar ik bij voorkeur minimaal een jaar in kan rijden zonder wissel.
Overigens werd het annuleren zelf door de medewerker als optie genoemd, dus ik voel me hier allesbehalve schuldig over.
:9B

• remco12345
  • Laatst online: 24-01 18:59
Hallo allemaal, nog even een bijdrage voor de statistieken:

21-nov-22 besteld, zou 5 a 6 maanden duren
4-jan-23 gebeld
13-jan-23 opgehaald in Diemen, dus dat is binnen twee maanden

en het is de nieuwe versie, niet eerder in gereden.
Succes allemaal met wachten - het is de moeite waard!

• JeffreyNL
remco12345 schreef op zondag 15 januari 2023 @ 15:05:
Hallo allemaal, nog even een bijdrage voor de statistieken:

21-nov-22 besteld, zou 5 a 6 maanden duren
4-jan-23 gebeld
13-jan-23 opgehaald in Diemen, dus dat is binnen twee maanden

en het is de nieuwe versie, niet eerder in gereden.
Succes allemaal met wachten - het is de moeite waard!
Welke kleur heb je gehaald?

• Ryanirin
  • Niet online
Ryanirin schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 22:49:
Mijn auto zou afgelopen maandag (09-01) afgeleverd worden, echter kreeg ik ongeveer een 2 uur van te voren een belletje dat de auto nog niet gereed was in de garage en de afspraak niet door kon gaan. De afspraak werd een week verplaatst naar aankomende maandag (16-01), helaas.
Blijkbaar is het een hele klus om zo'n auto gereed te maken, want vandaag is het nog niet gelukt. Wederom verplaatst, deze keer naar woensdag. Toch fijn dat je er voor thuis blijft en er tot twee keer toe redelijk last-minute wordt afgezegd </sarcasm>.

• Nyls
BZTH, besteld op 30-12-2022

Ondertussen de mail ontvangen, afgelopen vrijdag (13-01). Hopelijk vandaag een belletje! Iemand anders die op de 30e besteld heeft al een belletje gehad?

VIN-nummer met een N, dus 2022 model. Mooi meegenomen.

• Roger1979
Nyls schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:46:
BZTH, besteld op 30-12-2022

Ondertussen de mail ontvangen, afgelopen vrijdag (13-01). Hopelijk vandaag een belletje! Iemand anders die op de 30e besteld heeft al een belletje gehad?

VIN-nummer met een N, dus 2022 model. Mooi meegenomen.
Ik heb ook op de 30e besteld: maar dan een ZMTH, als koop (cash car) wel te verstaan... nog niets gehoord...

• Nyls
Roger1979 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:09:
[...]

Ik heb ook op de 30e besteld: maar dan een ZMTH, als koop (cash car) wel te verstaan... nog niets gehoord...
ZMTH duurt wel het langst, maar koop lijkt wel sneller te gaan. Goed om even te kijken in de bestellijst.

Fingers crossed dat jouw belletje ook snel komt!

• Roger1979
Nyls schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:38:
[...]

ZMTH duurt wel het langst, maar koop lijkt wel sneller te gaan. Goed om even te kijken in de bestellijst.

Fingers crossed dat jouw belletje ook snel komt!
oh interessant. Wat is de bron vna deze lijst en hoe wordt ie gevuld?

• Nyls
Roger1979 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:11:
[...]

oh interessant. Wat is de bron vna deze lijst en hoe wordt ie gevuld?
Het is een open spreadsheet. Iedereen mag het zelf invullen.

Slechts 5-10% van de bestellingen komt hier terecht, gok ik. Allemaal via mensen van dit forum.

• Frans6
  • Laatst online: 22:38
28-12 besteld
13-1 bevestigd
2022 model vandaag nog niet gebeld.
Hopelijk morgen 😁

• ruudboon
  • Laatst online: 05-02 19:33
30-12 besteld
13-1 bevestiging mail
Nog niet gebeld, zie in de json wel een vin nummer met N erin dus verwacht een 2022 model.
Hopelijk heeft de beller alleen op maandag een vrije dag ;)

• Roger1979
30-12 besteld
16-1 bevestigingsmail
ik wacht met spanning op het telefoontje

• r0bert
12 Jan bevestigd, maar helaas nog steeds geen belletje 🥺 kan een dag dan toch lang duren 😜

• Nyls
r0bert schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 18:50:
12 Jan bevestigd, maar helaas nog steeds geen belletje 🥺 kan een dag dan toch lang duren 😜
Ik zie dat Ruud en Frans gisteren wel gebeld zijn! Hopelijk zijn wij dan vandaag aan de beurt :-)

• Roger1979
Ik ben zojuist gebeld en afspraak gepland. Omdat het een cash-car betreft 1 week later dan initiele aanbod van 30 Januari: 6 Februari dus...

• Mbezuijen
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-02 14:21
En om welke kleur gaat dit als ik vragen mag? Redelijk snel gaat het in jullie geval.

Ik heb een ZZTH besteld op 7 Januari. Ben erg benieuwd wanneer hij komt aangezien mijn oude wagen op instorten staat..

• Roger1979
Mbezuijen schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 14:53:
En om welke kleur gaat dit als ik vragen mag? Redelijk snel gaat het in jullie geval.

Ik heb een ZZTH besteld op 7 Januari. Ben erg benieuwd wanneer hij komt aangezien mijn oude wagen op instorten staat..
ik had een ZMTH

• remco12345
  • Laatst online: 24-01 18:59
JeffreyNL schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:29:
[...]

Welke kleur heb je gehaald?
Zwart

• jefkuil
Ik zie dat sinds gister de status is aangepast naar 'gereserveerd' ipv in 'behandeling. Of zegt dit niks? :P

• r0bert
Ja, dan hebben ze een auto voor je en wordt je binnenkort gebeld voor levering. Volgens support binnen 1-3 weken maar vaak sneller.

• Leonn
jefkuil schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:12:
Ik zie dat sinds gister de status is aangepast naar 'gereserveerd' ipv in 'behandeling. Of zegt dit niks? :P

[Afbeelding]
Bij mij helaas nog niet, maar dat kan dan niet lang meer duren :)

• Ocmersiub
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-02 11:57
Vandaag gebeld voor aflevering! Super snel gegaan allemaal:

4-1 Besteld
18-1 Orderbevestiging
1-2 Ophalen in Diemen (Kon de 30e al als ik had gewild!)

Gloednieuw, 2022 model

Valt me alles mee, hoe snel het is gegaan!

• Mbezuijen
@Ocmersiub Een blauwe of een zwarte 😉

• Ocmersiub
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 03-02 11:57
Het is een BZTH... ;)

• jefkuil
Zojuist gebeld:

10-12-2022 besteld
18-01-2023 status naar gereserveerd
30-01-2023 ophalen in Diemen

ZZTH

Hoe kan ik zien welk model bouwjaar het is? gevonden, 2022 model :)

[Voor 9% gewijzigd door jefkuil op 19-01-2023 16:05]

• Leonn
jefkuil schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 14:58:
Zojuist gebeld:

12-12-2022 besteld
18-01-2023 status naar gereserveerd
30-01-2023 ophalen in Diemen

ZZTH

Hoe kan ik zien welk model bouwjaar het is? gevonden, 2022 model :)
Tof, dan gaat het ineens snel. Heb je 10-12 of 12-12 besteld? Zie in je printscreen namelijk 10-12 staan..

• jefkuil
Leonn schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:03:
[...]

Tof, dan gaat het ineens snel. Heb je 10-12 of 12-12 besteld? Zie in je printscreen namelijk 10-12 staan..
10-12-2022 idd

• Leonn
Inmiddels heb ik ook een bevestiging gekregen (ZZTH). Aan het VIN nummer te zien is het een 2022 model.

• Mbezuijen
Schiet lekker op, staat je bestelling ook op gereserveerd nu?

• Leonn
Mbezuijen schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:58:
'Order bevestigd' staat er nu (vanochtend eerst nog op gereserveerd). Ik ben nog niet gebeld.

• RoPiVu
Mbezuijen schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:58:
Waar kan je dit zien? Ik heb gisteren wel de 14 dagen mail gehad dat ze bezig zijn met mijn order.

6-1-2023 Besteld
20-1-2023 "We zijn bezig met je order" mail.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:02
Ik kan niet wachten tot ik mijn UNDEFINED kan ophalen 8)

• Mbezuijen
RoPiVu schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 10:30:
[...]

Waar kan je dit zien? Ik heb gisteren wel de 14 dagen mail gehad dat ze bezig zijn met mijn order.

6-1-2023 Besteld
20-1-2023 "We zijn bezig met je order" mail.

[Afbeelding]
Onder betaalgeschiedenis :)

• r0bert
Reinier schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 10:38:
Ik kan niet wachten tot ik mijn UNDEFINED kan ophalen 8)

[Afbeelding]
Haha same for me. En maar wachten op een belletje. Sinds 12 Jan. Maar alles loopt prima volgens de helpdesk 🙄 heb mijn order van 7 dec voor de zwarte variant geannuleerd op 13 Jan... Omdat de blauwe sneller zou zijn. Had inmiddels ook de zwarte kunnen krijgen 🥺

• RoPiVu
Ik denk dat dat alleen een reservering op creditcard is 😩

• Mbezuijen
RoPiVu schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 15:21:
[...]

Ik denk dat dat alleen een reservering op creditcard is 😩
Staat er nog "in behandeling" ??

• BP5
Update:

27-Nov: een ZZTH huur besteld
12-Jan: ik de bevestigingsmail gehad.
Tot op heden nog geen telefoontje. Wacht met smart!

Fijne zondag

• Eastern1973
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:59
Gaan leveringen op dit moment langzamer of lijkt dit maar zo?.

• Mbezuijen
Ze wachten waarschijnlijk op een nieuwe lading 😉 Laten we hopen dat we daarna snel aan de beurt zijn haha

[Voor 35% gewijzigd door Mbezuijen op 24-01-2023 08:02]

• judith.1987
  • Niet online
Eastern1973 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 07:31:
Gaan leveringen op dit moment langzamer of lijkt dit maar zo?.
Het gaat nu juist razendsnel. 10 januari besteld, nu al bevestigd. Dit keer wel een nieuw model 😁. Nu wachten op een belletje.

[Voor 53% gewijzigd door judith.1987 op 24-01-2023 08:26]

• r0bert
Thuis leveren lijkt wel een dingetje. Wacht al sinds 12 Jan tot ze bellen. Had nog gevraagd of het qua snelheid uitmaakte.... Nee geen enkel probleem. Die support soms grrr 😵‍💫

Wel al status dat de auto eraan komt

[Voor 50% gewijzigd door r0bert op 24-01-2023 08:44]

• Mbezuijen
judith.1987 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:24:
[...]

Het gaat nu juist razendsnel. 10 januari besteld, nu al bevestigd. Dit keer wel een nieuw model 😁. Nu wachten op een belletje.
De blauwe neem ik aan? Wel super relaxt dat het zo snel gaat. Ik heb 7 januari besteld en tot op heden nog niks gehoord.
Hoop voor je dat ze snel bellen!

• Mbezuijen
r0bert schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:32:
Thuis leveren lijkt wel een dingetje. Wacht al sinds 12 Jan tot ze bellen. Had nog gevraagd of het qua snelheid uitmaakte.... Nee geen enkel probleem. Die support soms grrr 😵‍💫
Ik moet eerlijk zeggen dat de 2 keer dat ik support gebeld heb ze me goed geholpen hebben. En nog geen 5 minuten in de wacht.

• RoPiVu
Vandaag het verlossende telefoontje gehad:

6-1-2-2023 Besteld
23-1-2023 Bevestigd
24-1-2023 Gebeld
6-2-2023 Afhalen

BZTH precies 1 maand levertijd.

VIN met N en bevestigd gekregen dat het een nieuwe auto is. Blij mee😀

• Eastern1973
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:59
Net zelf gebeld en er is een auto toegewezen maar moet nog via garage en als dat ok is bellen ze voor lever afspraak

• Mbezuijen
RoPiVu schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:55:
Vandaag het verlossende telefoontje gehad:

6-1-2-2023 Besteld
23-1-2023 Bevestigd
24-1-2023 Gebeld
6-2-2023 Afhalen

BZTH precies 1 maand levertijd.

VIN met N en bevestigd gekregen dat het een nieuwe auto is. Blij mee😀
Lekker zeg! Veel plezier ermee!

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-02 12:59
Ik overweeg om via Alphabet de 01 te nemen. Maar twijfel welke brandstof pas ik het beste erbij kan bestellen. Wat is jullie advies?

Ik zou ook graag sneeuwkettingen willen aanschaffen heeft iemand een link wat goed bij de wielmaat past?

• Mbezuijen
hinerakatauri79 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:19:
Ik overweeg om via Alphabet de 01 te nemen. Maar twijfel welke brandstof pas ik het beste erbij kan bestellen. Wat is jullie advies?

[Afbeelding]

Ik zou ook graag sneeuwkettingen willen aanschaffen heeft iemand een link wat goed bij de wielmaat past?
Vanwaar via Alphabet als ik vragen mag? Ik zou zelf de eneco willen dan. Maar misschien puur omdat ik daar ook klant ben.

• hinerakatauri79
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-02 12:59
Mbezuijen schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:02:
[...]

Vanwaar via Alphabet als ik vragen mag? Ik zou zelf de eneco willen dan. Maar misschien puur omdat ik daar ook klant ben.
Mijn werkgever doet de lease via Alphabet.

Ik ben niet van plan om via mijn eigen net de auto op te laden. Heb achter mijn woning een laadpaal en op het werk. Zoek de laadpas die bij de meeste laadpalen te gebruiken is.

• r0bert
r0bert schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:32:

Wel al status dat de auto eraan komt
[Afbeelding]
Net nog even gebeld want "de auto komt eraan" klinkt alsof het niet zolang meer zal duren. Maar de auto is nog zeker niet onderweg, en het kan nog 1-2 weken duren tot ze bellen, aldus helpdesk (die wel aan gaf dat dit ruim was).

Had deels te maken met thuis leveren (al werd eerder gezegd dat dit geen invloed had). Dus als je hem snel wilt, kun je beste even langs Diemen lopen.

• Mbezuijen
hinerakatauri79 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:16:
[...]

Mijn werkgever doet de lease via Alphabet.

Ik ben niet van plan om via mijn eigen net de auto op te laden. Heb achter mijn woning een laadpaal en op het werk. Zoek de laadpas die bij de meeste laadpalen te gebruiken is.
Dan begrijp ik je volledig ;)

• BP5
Dit soort opmerkingen zijn niet nodig.

[Voor 86% gewijzigd door deepbass909 op 25-01-2023 13:26]

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:04
Dag allemaal,

Ik wil graag op de kortst mogelijke termijn een Lynk & Co rijden, omdat mijn huidige auto serieus begint af te takelen. De kleur maakt mij niet uit. Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een bestelling van een blauwe én een zwarte variant, om alleen de bestelling op te volgen die het snelst wordt bevestigd? Twee bestellingen dus, gaat dat goed?

• Mbezuijen
Agorias schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:43:
Dag allemaal,

Ik wil graag op de kortst mogelijke termijn een Lynk & Co rijden, omdat mijn huidige auto serieus begint af te takelen. De kleur maakt mij niet uit. Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van een bestelling van een blauwe én een zwarte variant, om alleen de bestelling op te volgen die het snelst wordt bevestigd? Twee bestellingen dus, gaat dat goed?
De blauwe is het snelst, 1 maand bij @RoPiVu volgens de site is een blauwe nu 2-3 maanden en een zwarte ook 2-3 maanden. Was 2 weken terug nog 3-4 maanden.

2 orders zou ik niet aanraden. Ik weet ook niet of je die ander nog kan annuleren dan?

• Agorias
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:04
Mbezuijen schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:49:
[...]

De blauwe is het snelst, 1 maand bij @RoPiVu volgens de site is een blauwe nu 2-3 maanden en een zwarte ook 2-3 maanden. Was 2 weken terug nog 3-4 maanden.

2 orders zou ik niet aanraden. Ik weet ook niet of je die ander nog kan annuleren dan?
Bij mij in de browser staat blauw op 1-2 maanden en zwart op 2-3 maanden. Waarom raadt je twee orders niet aan? Het systeem van Lynk & Co kan het kennelijk wel aan, want ik heb twee bestellingen in mijn lijst staan.

• Oizo1981
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 21:33
Mbezuijen schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:49:
[...]

Je kunt gewoon kosteloos annuleren totdat de afleveringsafspraak is gemaakt.

• r0bert
Agorias schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:43:
Dag allemaal,

Blauw zonder trekhaak zelf afhalen in diemen.

• JeffreyNL
BZTH die ik op 11-01 heb besteld is zojuist bevestigd.
Ook mijn VIN heeft een N, dus dat is mooi meegenomen :)

[Voor 34% gewijzigd door JeffreyNL op 25-01-2023 11:39]

• judith.1987
  • Niet online
Tempo zit er goed in!

11-1 BZTH besteld.
Vandaag gebeld.
17 februari al ophalen. Kon ook een week eerder al, maar dit kwam voor mij beter uit.

Gloednieuwe auto volgens de dame aan de telefoon, kijk er naar uit :)

[Voor 6% gewijzigd door judith.1987 op 25-01-2023 12:40]

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:52
Benieuwd naar mijn voortgang.

Levering voor trekhaak modellen zou 3 maanden langer duren als normaal.

Blauw met trekhaak, huur
19-01-2023 besteld

[Voor 32% gewijzigd door Mjelnir op 25-01-2023 13:01]

• Mbezuijen
Had beter de blauwe kunnen nemen 🤣

• JeffreyNL
Mbezuijen schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:01:
Had beter de blauwe kunnen nemen 🤣
Daar kwam ik de 11e ook achter 😂
Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Let op:
Bestellijst en zijn voortgang: https://docs.google.com/s...q48qXplvWbIoGCs2bsERDZdU/

(omdat de oude link niet meer werkte, vervangen door een alternatief)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee