Gerb_4u schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:38:
[...]
Weet je zeker dat je goed kijkt? Als ik dit forum goed lees dan beginnen alle VIN's met een L (van Lynk & Co) en gaat het om de 10e positie van VIN. Modeljaar 2022 is een
N op de 10e positie van VIN volgens dit forum. Als het model 2021 is dan zou de 10e positie een
M zijn. En jij hebt het over een L.
Check de 10e positie van VIN even!
Jazeker. Denk een typfout van mij. Bij mij staat daar een M. Ik heb gebeld en daar werd bevestigd dat het om een gebruikte 21 auto gaat die volgens de telefoniste al snel in aanmerking zou komen voor een swap (ze gokte op 2 maanden). Toen ik naar het aantal gereden km vroeg werd er ineens geheimzinnig gedaan en konden ze dat zogenaamd niet inzien, terwijl een swap normaal gesproken na 30k plaatsvindt. Ik gok dus dat de auto al aardig wat km op de teller heeft.
Ik begrijp volledig dat je geen nieuwe kunt eisen. Maar ergens voelt het niet eerlijk dat vrijwel iedereen met een splinternieuwe auto naar huis rijdt (of in ieder geval het nieuwste model) en dat ik een ouder model auto mee krijg die daarnaast ook al bijna aan vervanging toe is. Op de vraag waarom ik niet meteen een nieuwe krijg, als ze toch hem over 2 maanden gaan swappen, konden ze geen antwoord geven. Ik heb er een vreemd gevoel aan over gehouden en ook geen zin in allemaal rompslomp met hun chaotische klantenservice als er straks echt geswapt moet worden. Heb daarom besloten de order te annuleren en opnieuw achter in de rij aan te sluiten, hopen op meer geluk.
Ik zag in het schema dat jij op dezelfde dag besteld hebt. Heb jij wel een N in je VIN nummer?
[Voor 3% gewijzigd door judith.1987 op 09-01-2023 23:10]