[Multi] Star Wars Jedi: Survivor

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:54:
[...]

Ik heb niets binnen gekregen, ik heb het gister avond bewust even gecheckt.
Haha ja ik dus ook, toen zag ik zo snel niets dus heb ik COD maar weer opgestart :P
Toch wil ik wel graag verder maar niet in deze staat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb de game gewoon maar ff verwijderd, na het toevoegen van de arachnafobia modus heb ik hogwarts legacy gekocht.

Volgende maand Diablo 4, ik kijk over een aantal maand wel een keer of ze de performance mode een beetje acceptabel hebben gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:15
Sipio schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 09:36:
Ik heb de game gewoon maar ff verwijderd, na het toevoegen van de arachnafobia modus heb ik hogwarts legacy gekocht.
Prima game om je in de tussentijd mee te vermaken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-06 15:12
Ik zit nu tegen het eind en moet zeggen dat de game echt zeer goed te spelen is op de PS5. In 80% van de gebieden heb ik gewoon een smooth framerate. Die overige 20% stoorde me niet genoeg om het hele spel op te geven, zeker niet omdat ik lekker in het verhaal zat.

Kan ik hem mooi op tijd op V&A zetten voor de mensen die wel hebben gewacht :) Ondanks dat het een mooie game is zie ik mezelf niet nog een run doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 07:53
Nieuwe patch is aangekondigd, komt vandaag voor PC uit en op console is nog niet bekend wanneer die uitkomt.

Patch notes:
https://www.ea.com/games/...ch-notes?isLocalized=true

Ik word nog niet wild hiervan, various performance fixes klinkt niet als een groot verschil vergeleken met nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Stability improvements - Dus wellicht minder crashes.
Toch fijn dat we deze week nog een patch krijgen zo met de feestdagen voor de deur (ja vrijdag is voor mij ook feest).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:30
Daan0s schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:09:
Nieuwe patch is aangekondigd, komt vandaag voor PC uit en op console is nog niet bekend wanneer die uitkomt.

Patch notes:

Ik word nog niet wild hiervan, various performance fixes klinkt niet als een groot verschil vergeleken met nu
Hoop dat ik vandaag verder kan met de game zonder crashes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
1.46GB via de EA app. Niet verkeerd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:07
Patch was er nog niet bij mij op de ps5, net effe verder in Koboh de collecties proberen te halen.
Ik heb tot nu toe sinds dag 1 pas 1 crash gehad, maar verder speelt gewoon meer dan prima(Op performance mode).

Dus benieuwd of ik nog iets ga merken van al die patches, wellicht iets beter geworden wel dan het was.
Maar moet zeggen het speelt meer dan prima op de ps5 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Net ff stukje gespeeld maar ging prima hoor!
Als het zo blijft is voor mij iig de game gewoon gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daan0s schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:09:

Patch notes:

These improvements will be a part of an upcoming console update, upcoming doet niet echt vermoeden dat dit dan vandaag of morgen is.

Nou goed ze zijn er mee bezig in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:28
M!chel schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:29:
Net ff stukje gespeeld maar ging prima hoor!
Als het zo blijft is voor mij iig de game gewoon gefixt.
Nou de console versie nog (PS5) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
M!chel schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 16:28:
Stability improvements - Dus wellicht minder crashes.
Toch fijn dat we deze week nog een patch krijgen zo met de feestdagen voor de deur (ja vrijdag is voor mij ook feest).
Ascension Day Is geen feestdag daar, dus gewoon bikkelen voor de medewerkers van Respawn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:51:
[...]

Ascension Day Is geen feestdag daar, dus gewoon bikkelen voor de medewerkers van Respawn.
Bedoelde eigenlijk meer dat wij vrij zijn en de game dan wat meer aandacht kunnen geven dan normaal doordeweeks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 18:51:
[...]

Klinkt in iedergeval allemaal niet zo veelbelovend..... op dit tempo mss volgend jaar rond release dag van dit jaar een beetje een goed te spelen game :+

Nooit meer EA voor mij, Dead space was naar maar snel gefixt ik kon voor DS ook van Sony een refund krijgen had ik eigenlijk bij deze ook moeten proberen.

Ds was na het weekend gewoon gefixt dus niet op de refund ingegaan maar dit is gewoon echt schandalig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wat een spel..

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A39ZQqYLs35bI2oQDzV_dFYdqtA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/paXIIBPO5PMZqGEcpWkepJfv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X9VHu9A6F0p-RpRAfFnOY8-Vt0g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/m4QDlWHKJOh10B3O5wLsR6K4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvDLC7h1j7oz3uUKJeiiYHo6G48=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h3IFQn9F8nBj8BNqTAwVL1Cb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S5keAjv0iL_aRWIuJhnN4fMk_uk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dpkrThx3Q7YkwrBtwSsYPSwc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQnhkACpnM75bipSD4KaGRtxOEM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vogovs33zV3jch7LCcjVzYHC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_G_0SMv-opXUh1eBA13t9rDCV-k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8fcdlDfx5dwIuNT6JMK7XuZM.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n_iYXRFbeSv7Zl0-azLPQOQ9kn8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Foos0QF098qQVInD8MvRXqs6.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 18-05-2023 13:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:47

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:21:
[...]

Spoiler tags😅

Ik kwam om te kijken voor patch nieuws.
Volg dit account. En je krijgt al je patch nieuws.

https://twitter.com/easta...&t=LTJQJOBr1xX-tTcC56T-Pg

Beetje raar om te verwachten dat binnen 20 uur na dit bericht er nieuws zou zijn?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:21:
[...]

Spoiler tags😅

Ik kwam om te kijken voor patch nieuws.
Zitten hier spoilers in dan? Was meer aan het exploren :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Carlos0_0
G_Dragon schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 13:16:
[...]

Ja zo kan je elk plaatje wel verbergen eigenlijk, aangezien elk stukje wel spoiler kan zijn.
Ik zie hier op zich niks spannends aan, gewoon vijanden die je constant tegen komt in het vrij spelen in die wereld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ik vind het ook grote flauwekul om doorsnee plaatjes als spoiler te zien.
Het is anders als er een speciale character, puzzel of speciale locatie te zien is op het plaatje.

Ik had ook al zoveel plaatjes en filmpjes van de game gezien, en als ik dan zelf ging spelen was ik dat allemaal al weer vergeten. Omdat je, terwijl je speelt, zelf in de wereld en het verhaal wordt gezogen.

Een andere oplossing is misschien een speciaal patch/update topic. Of een foto/filmpjes topic?
Staat ook wat charmanter dan een topic vol met zwarte spoiler vlakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:04
Ik vraag me altijd af wat er zo leuk is aan het delen van die screenshots. Ik denk altijd, ja leuk ik weet hoe het spel eruit ziet, speel het zelf ook. (Zo een grafisch hoogstandje vind ik het trouwens niet) Zoiets maak je meer voor jezelf toch?

Voor de mensen die twijfelen over de aanschaf en hier komen koekeloeren, worden er alleen maar omgevingen en andere dingen gespoilerd. Zal wel aan mij liggen. :)

Ik zit er nu ong 20 uur in, vermakelijk spel, maar de performance laat nog steeds te wensen over.

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 18-05-2023 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Ambition88 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:22:
Voor mensen die twijfelen over de aanschaf en hier komen koekeloeren, worden er alleen maar omgevingen en andere dingen gespoilerd. Zal wel aan mij liggen. :)
Dat is technisch gezien niet spoileren, maar laten zien hoe de game er uitziet.
Er zijn heel wat mensen die vallen over mooie of minder mooie graphics, en om dus teleurstelling te voorkomen kunnen ze aan de plaatjes zien of het bevalt.

Nog even een definitie van 'spoiler':
Een spoiler is informatie die een deel van de plot verklapt van bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die pas laat in het verhaal verteld wordt. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven.

Kan verklappen dat de foto's die ik hier heb gezien geen spanning of verrassing bederven.
Ik spreek uit ervaring! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Iemand een makkelijk route hoe ik bij de crypt of burma kom, overral op internet staat ga gewoon naar de fast Travel point crypt of burma.
Maar als ik in mijn fast travel lijst kijk heb ik die helemaal niet, ik zie ook wel wat info dat ik via Timeworn bridge kan gaan ook maar die locatie zie ik niet ?

Sowieso al een hekel aan die kaart, het werkt gewoon echt ronduit verschrikkelijk.

edit:

Och wacht ik zit gewoon in de verkeerde wereld te kijken :+

[ Voor 38% gewijzigd door Carlos0_0 op 18-05-2023 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb sinds de nieuwe patch al 3 game freezes gehad, dus hoop niet dat dit door de update is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

uchiha tijntje schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 12:31:
[...]

Volg dit account. En je krijgt al je patch nieuws.

https://twitter.com/easta...&t=LTJQJOBr1xX-tTcC56T-Pg

Beetje raar om te verwachten dat binnen 20 uur na dit bericht er nieuws zou zijn?

[Embed]
Thx, done😁

Komt vandaag ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 13:16:
[...]

Ja ik ben mss een beetje extreem maar de omgevingen en de vijanden ken ik niet.

Vind het altijd leuk als alles nieuw is .

Wel toffe pics!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

G_Dragon schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 18:50:
Ik heb sinds de nieuwe patch al 3 game freezes gehad, dus hoop niet dat dit door de update is gekomen.
Sinds de nieuwe ja? ah damn 8)7

Op de PS5 of de Xbox? jij speelt meestal Xbox geloof ik toch?

[ Voor 11% gewijzigd door NightShadow22 op 18-05-2023 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 00:00
G_Dragon schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 18:50:
Zou kunnen, ik heb direct na de update een crash gehad bij het opstarten van de game. Daarna 3 uur gespeeld en toen liep alles smooth.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Ambition88 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 17:22:
Ik vraag me altijd af wat er zo leuk is aan het delen van die screenshots. Ik denk altijd, ja leuk ik weet hoe het spel eruit ziet, speel het zelf ook. (Zo een grafisch hoogstandje vind ik het trouwens niet) Zoiets maak je meer voor jezelf toch?

Voor de mensen die twijfelen over de aanschaf en hier komen koekeloeren, worden er alleen maar omgevingen en andere dingen gespoilerd. Zal wel aan mij liggen. :)

Ik zit er nu ong 20 uur in, vermakelijk spel, maar de performance laat nog steeds te wensen over.
Dat heb ik ook ik vind de vijanden omgevingen etc vooral in zo een game altijd leuk om als verassing te hebben.

Ben benieuwd of het grafisch al wat scherper is na de patch... wacht de reacties af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:25:
[...]

Sinds de nieuwe ja? ah damn 8)7

Op de PS5 of de Xbox? jij speelt meestal Xbox geloof ik toch?
Xbox Series X
ZesBarkiePK schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 19:26:
[...]

Zou kunnen, ik heb direct na de update een crash gehad bij het opstarten van de game. Daarna 3 uur gespeeld en toen liep alles smooth.
Dat klinkt goed, ik ga wel stoppen met spelen als ik een 4e crash krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
yinx84 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:28:
Ik zit nu tegen het eind en moet zeggen dat de game echt zeer goed te spelen is op de PS5. In 80% van de gebieden heb ik gewoon een smooth framerate. Die overige 20% stoorde me niet genoeg om het hele spel op te geven, zeker niet omdat ik lekker in het verhaal zat.

Kan ik hem mooi op tijd op V&A zetten voor de mensen die wel hebben gewacht :) Ondanks dat het een mooie game is zie ik mezelf niet nog een run doen.
Op sommige stukken van Koboh zou het inderdaad iets beter kunnen, maar bij andere planeten geen centje pijn. Alles wat ze nog aan de performance doen is mooi meegenomen, maar niet noodzakelijk. Ik ga zeker nog wel een run doen op NG+

Krijg je geen spijt denk je als je de game zo snel doorverkoopt?

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Shattered Moon 100%
Tanalorr 100%
Koboh 99,8% maar snap er weinig van die laatste opdracht, je zak vol paantjes planten ofzo.
Ik heb sowieso 10 verschillende geplant, duurt het soms een eeuwigheid voordat je dit stukje vrij speelt ?.

Nu alleen nog Coruscant en Jedha planeet te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

@Donstil wat vind jij? het lijkt er wel op alsof dat performance mode een stuk scherper is en beter draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
My game just broke O-)

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 18-05-2023 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:02:
@Donstil wat vind jij? het lijkt er wel op alsof dat performance mode een stuk scherper is en beter draait.
Echt, is er toch update geweest?

Edit: Ooh er komt nu iets binnen.
Edit2: Was toevallig op een druk stuk op de eerste planeet maar merk daar geen verschil eigenlijk. Draait nog steeds net zo ruk.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 18-05-2023 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ja lol, dit heb ik ook gehad, precies hetzelfde. Wel ander gebied. Kon niet meer vechten en de vijanden negeerde me.

Na een minuutje rondspringen triggered ik een vijand op een of andere manier en kon ik ook weer vechten.

Was bij jou ook je Lightsaber en zo ook disabled?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:05:
[...]

Echt, is er toch update geweest?

Edit: Ooh er komt nu iets binnen.
Edit2: Was toevallig op een druk stuk op de eerste planeet maar merk daar geen verschil eigenlijk. Draait nog steeds net zo ruk.
Ja net, zie geen screentearing meer fps lijkt een stuk verbeterd en de overall image scherper.

Het stuk wat ik test is btw echt pas het begin van de tweede planeet ik ben nog niet bij dat heavy duty stukje met water etc waar iedereen het over heeft wanneer het een beetje semi open world word.

Jij geloof ik wel dus ben benieuwd wat jou bevindingen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door NightShadow22 op 18-05-2023 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:13:
[...]

Ja net, zie geen screentearing meer fps lijkt een stuk verbeterd en de overall image scherper.

Het stuk wat ik test is btw echt pas het begin van de tweede planeet ik ben nog niet bij dat heavy duty stukje met water etc waar iedereen het over heeft wanneer het een beetje semi open world word.

Jij geloof ik wel dus ben benieuwd wat jou bevindingen zijn.
Ik probeer het morgen even een langere kans te geven maar waar ik nu ben merk ik weinig verschil in framerate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:23:
[...]

Ik probeer het morgen even een langere kans te geven maar waar ik nu ben merk ik weinig verschil in framerate.
Ok ben benieuwd want dat stuk waar ik ben dat was al redelijk goedraaiend volgens de meeste maar zelfs daar merkte ik veel rottigheid in op.

Ik zal eens tot de open world proberen te komen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Lol, bij de een zijn alle problemen als sneeuw voor de zon opgelost. De ander merkt geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

ZesBarkiePK schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:40:
Lol, bij de een zijn alle problemen als sneeuw voor de zon opgelost. De ander merkt geen verschil.
Het kan nog erger zelfs op reddit zijn er mensen waarbij de game niet meer opstart op de ps5 na de patch 8)7

En nog steeds veel performance problemen ik denk dat ik op een stuk zit wat die problemen niet heeft, het schijnt pas echt vreselijk te worden zodra je de semi open world ingaat. ben benieuwd ik vind in iedergeval dat ze het stuk waar ik ben flink hebben opgepoetst.

[ Voor 6% gewijzigd door NightShadow22 op 18-05-2023 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Ik vind various performance improvements ook altijd zo vaag, maar volgens mij moeten we kennelijk nog op een console update wachten voordat we echte performance verbeteringen gaan zien.

Op Reddit lees ik ook mee inderdaad, maar ik denk niet dat we de optie krijgen om RT uit te zetten.

In ieder geval fijn dat het iets beter lijkt. Mag ook wel een keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:44:
[...]

Het kan nog erger zelfs op reddit zijn er mensen waarbij de game niet meer opstart op de ps5 na de patch 8)7

En nog steeds veel performance problemen ik denk dat ik op een stuk zit wat die problemen niet heeft, het schijnt pas echt vreselijk te worden zodra je de semi open world ingaat. ben benieuwd ik vind in iedergeval dat ze het stuk waar ik ben flink hebben opgepoetst.
Ja dat open wereld gedeelte zit ik. De twee planeten die erna kwamen draaide zonder deze patch ook al een stuk beter, niet fantastisch maar wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

ZesBarkiePK schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:51:
Ik vind various performance improvements ook altijd zo vaag, maar volgens mij moeten we kennelijk nog op een console update wachten voordat we echte performance verbeteringen gaan zien.

Op Reddit lees ik ook mee inderdaad, maar ik denk niet dat we de optie krijgen om RT uit te zetten.

In ieder geval fijn dat het iets beter lijkt. Mag ook wel een keer.
Ja precies, dat blijft altijd zo een vage term inderdaad heb ik ook altijd bij de ps5 system updates.

Ik denk dat ze voornamelijk bezig zijn met bugs fixen en minimaal met graphic fidelity en performance ok HDR was wel echt een ding dus dat hebben ze aangepakt maar het gaat nog wel even duren denk ik tot ze echt de visuals gaan oppoetsen maar inderdaad leuk dat er in iedergeval wat kleine veranderingen op te merken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Het was me trouwens niet direct opgevallen en het stoort me niet heel erg. Maar dit is een PS5 game, dus geen PS4 meer. En toch moet ik nog langs muren en grotten kruipen, alsof ik GoW speel dat ook nog voor de PS4 was gemaakt. Is dat nou echt nog noodzakelijk? Zou niet meer moeten hoeven.
Donstil schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:51:
[...]

Ja dat open wereld gedeelte zit ik. De twee planeten die erna kwamen draaide zonder deze patch ook al een stuk beter, niet fantastisch maar wel beter.
Koboh? Ja dat speelt zeker niet altijd even lekker. Op quality heb je ook dips.

[ Voor 38% gewijzigd door ZesBarkiePK op 18-05-2023 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

ZesBarkiePK schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:55:
Het was me trouwens niet direct opgevallen en het stoort me niet heel erg. Maar dit is een PS5 game, dus geen PS4 meer. En toch moet ik nog langs muren en grotten kruipen, alsof ik GoW speel dat ook nog voor de PS4 was gemaakt. Is dat nou echt nog noodzakelijk? Zou niet meer moeten hoeven.
Haha ik snap precies wat je bedoeld die geforceerde stukjes om een loading screen te omzeilen.... zie je echt nog veel te vaak inderdaad blijf het nog altijd beter vinden dan een loading screen maar je hebt gelijk het is wel overduidelijk wat ze proberen daar :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:55:
Nou ze krijgen het nu al niet werkend :P
Koboh? Ja dat speelt zeker niet altijd even lekker. Op quality heb je ook dips.
Ja volgens mij wel, waar ook de kantina zit zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 20:44:
[...]
mensen waarbij de game niet meer opstart op de ps5 na de patch 8)7
Da's toch gek, want een ps5 is een ps5. Bij pc's snap ik dat iedereen een andere configuratie heeft, andere cpu en gpu etc.
Maar dat er zelfs onderling op console verschil is....?? :? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

M!chel schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:06:
[...]

Da's toch gek, want een ps5 is een ps5. Bij pc's snap ik dat iedereen een andere configuratie heeft, andere cpu en gpu etc.
Zie je wel vaker ,je hebt mensen die totaal geen bugs of crashes ervaren in hun playthrough en andere die bv niet eens door een eerste level komen zonder crashes en zulke dingen.

Ik had bv bij Cyberpunk in 2020 op een audio bug na bijna geen problemen speelde toen de xbox one versie op de Series X terwijl andere weer characters met T poses en een heleboel andere rottigheid ervaarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
M!chel schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:06:
[...]

Ik denk dat het ook eerder aan de software ligt. Ik had dit namelijk bij patch 4 ook al, de game startte wel op, maar na het save game laden ging het scherm op zwart en gebeurde er niks meer. En nu bij patch 5 weer. Waarom geen idee, maar ik heb geen crashes tijdens het spelen meegemaakt, dus ik mag niet klagen. Na de game geforceerd sluiten werkte het trouwens wel weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:04:
[...]

Nou ze krijgen het nu al niet werkend :P

[...]

Ja volgens mij wel, waar ook de kantina zit zeg maar.
Je had idd gelijk had even wat videos gekeken en er is idd weinig tot niks veranderd op sommige stukken waar ik het over had idd een paar frames erbij maar de stukken waar mensen het meest last ervaren zijn nog steeds hetzelfde.

en nog steeds veel screentearing.

[ Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 19-05-2023 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nou heb volgens mij weer eens een crash te pakken, de 1ste sinds de update van gisteren :P.

Edit:

Het spel wist zich zelf toch te redden, even gewacht nog en hij ging toch door haha.

[ Voor 34% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-05-2023 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-05 17:57

sn0ww

Goet is niet goed.

Op PC loopt hij voor mij nog niet lekker.
nog steeds huge framedrops in de semi open wereld.

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:38
NightShadow22 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:09:
[...]

Zie je wel vaker ,je hebt mensen die totaal geen bugs of crashes ervaren in hun playthrough en andere die bv niet eens door een eerste level komen zonder crashes en zulke dingen.

Ik had bv bij Cyberpunk in 2020 op een audio bug na bijna geen problemen speelde toen de xbox one versie op de Series X terwijl andere weer characters met T poses en een heleboel andere rottigheid ervaarde.
Cyberpunk? Dat kan ik me echt niet voorstellen, dat was een ramp op release. Heb die op 2 consoles geprobeerd en op elke speelde het beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 14:57:
[...]

Cyberpunk? Dat kan ik me echt niet voorstellen, dat was een ramp op release. Heb die op 2 consoles geprobeerd en op elke speelde het beroerd.
heb die probleemloos gespeeld op een audio bug na .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08:38
Dan heb je echt heeel veel mazzel gehad. Crashes waren bij mij niet op 2 handen te tellen. Zowel op PS5 als XSX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 17:41:
Dan heb je echt heeel veel mazzel gehad. Crashes waren bij mij niet op 2 handen te tellen. Zowel op PS5 als XSX.
Ja dat denk ik ook ik heb er veel over gelezen toen ook en idd veel geluk gehad .

Een crash heb ik nooit gehad wel een hele vervelende audio bug waardoor iedere keer alleen de muziek speelde en de stemmen niet meer hoorbaar waren en je elke x de game opnieuw moest installeren.

Ben nu flink in survivor gedoken en tot nu toe loopt de eerste planeet nog erg goed nog niet bij het water etc geweest, pas bij de eerste settement.

[ Voor 13% gewijzigd door NightShadow22 op 19-05-2023 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Het is wel jammer je niet makkelijk kan zien wat je nu nog mist, ik heb Koboh nu voor 99,8% compleet maar heb geen flauw idee wat ik nu mis.
Het zelfde voor Jedah en Nova Garon ook bijna 100%, maar geen flauw idee wat als ik op de kaart kijk heb ik alles 100% explored

Ik heb voor de rest alles gedaan ook de hunters en rumours op Koboh, ik denk dat ik er lekker mee stop.
Ik ga het spel denk ik maar weer eens verwijderen, dat scheelt weer 150gb ruimte op de ps5 en door met a plague tale requiem :)

[ Voor 30% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-05-2023 18:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:58
Ik zit nu op zo'n 40 uur speeltijd (pc) en vermaak me er nog prima mee; ben me nu aan het richten op de rumors, liet die eerst links liggen. Tussendoor een beetje exploreren en dan weer een story mission. Gaat prima zo! :)

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie Cal en favoriete stances. This is me:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MQAJc4JKtHTCilfaNmTZEbMGfEQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HgKqCTbZe1Y6oZG0zQ1vfprt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_a2uTXBkrPSg0qeJ3V-iFNKLPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xn5eawBbwLi8hGY0vHkDWnyU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYU0Tmle7yxxtHveKiIy0Reuqxs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2tKmwSCfkJDzKCIhyNpfH6Gs.png?f=fotoalbum_large

Favoriete stances? Single + Dual Wield. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Yonix op 19-05-2023 19:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op vrijdag 19 mei 2023 @ 19:29:
Ik zit nu op zo'n 40 uur speeltijd (pc) en vermaak me er nog prima mee; ben me nu aan het richten op de rumors, liet die eerst links liggen. Tussendoor een beetje exploreren en dan weer een story mission. Gaat prima zo! :)

Ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie Cal en favoriete stances. This is me:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Favoriete stances? Single + Dual Wield. 8)
Klinkt als een aardige beefy story! ik ben gelijk alleen met rumours bezig.

Dan staat me nog veel te wachten :9

Speel bijna altijd single blade, ben wel benieuwd naar de blaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-06 01:07
Heb de game nog nauwelijks gedaan. Je had ook zon missie dat je een beacon op zon beest moest zetten. Maar je doet verder niks met dat beest of heb ik wat gemist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Die fotomodus is echt geweldig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yMq5-PL6R5vURXJ7CrEGQhaQDuA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Als2z2IJ65un9Zd0OYX2ugLp.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Absoluut!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Swg4P_XbQlRMVyy2ueMc1MYpejE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dkckbT6bPvBMY3osM5WU8Rwb.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hqb5HRYhiy4OzO4nrwg2S_Dcxac=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tjmAuw0MSeyhHZIvEv7BSfQr.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qse5B-CY2Hagc86zhbFgv57TAPA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/E1Z1f5T7G2ohwTAV7o5X69WK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suHGlnkh9b2YfnWWu2o_4v8rSyA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zzVy36sMla8IMTzaqx7B6w3H.png?f=fotoalbum_large

Snap niet dat mensen zeggen dat het spel 'grafisch tegenvalt'; het is een fantastisch mooi spel en als je even de tijd neemt om daarbij stil te staan, dan valt je op dat de speelwereld(en) met heel veel zorg en aandacht gecreëerd zijn. (y)

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 20-05-2023 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Yonix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:52:
[...]

Absoluut!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Snap niet dat mensen zeggen dat het spel 'grafisch tegenvalt'; het is een fantastisch mooi spel en als je even de tijd neemt om daarbij stil te staan, dan valt je op dat de speelwereld(en) met heel veel zorg en aandacht gecreëerd zijn. (y)
Ja gaaf he! Wat een prachtige shots..

Maak je er niet te druk om, er is altijd een groepje mensen die zelfs spellen zoals dit grafisch vind tegenvallen. Terwijl wij denken hoe dan? Heb zelfs geen last van framedrops op de Xbox Series X en daar hoor je ook veel mensen over :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:52:
[...]

Absoluut!
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Omdat jij ook een pracht pc hebt.

Ben zelf jammergenoeg moeten stoppen bij de 3rde rumour op koboh gisteren , dat de dynamic resolution laag is tot daar aan toe maar al die frame drops maken het onspeelbaar vooral op jedi grandmaster.

Kleine areas zoals caves etc lopen prima maar zodra je in een grotere open area komt is het gewoon om van te huilen en quality mode is geen optie op de hogere difficultys😐😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
NightShadow22 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 12:57:
[...]

Omdat jij ook een pracht pc hebt.

Ben zelf jammergenoeg moeten stoppen bij de 3rde rumour op op koboh gisteren , dat de dynamic resolution laag is tot daar aan toe maar al die frame drops maken het onspeelbaar vooral op jedi grandmaster.

Kleine areas zoals caves etc lopen prima maar zodra je in een grotere open area komt is het gewoon om van te huilen en quality mode is geen optie op de hogere difficultys😐😑
Zit hem, naar mijn mening, niet zozeer in de hogere kwaliteit van de textures o.i.d., maar meer in hoe elk gebied is vormgegeven en hoe zorgvuldig de speelwerelden zijn gevuld en dat een planeet als Koboh meerdere biomes heeft die elk hun eigen karakteristieken hebben.

Zo liep ik vanochtend door Pyloon's Saloon en opeens valt mij een kleine, draaiende fan op achter een ventilatieroostertje. Dat zijn dingen waar ik van kan genieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:09:
[...]

Zit hem, naar mijn mening, niet zozeer in de hogere kwaliteit van de textures o.i.d., maar meer in hoe elk gebied is vormgegeven en hoe zorgvuldig de speelwerelden zijn gevuld en dat een planeet als Koboh meerdere biomes heeft die elk hun eigen karakteristieken hebben.

Zo liep ik vanochtend door Pyloon's Saloon en opeens valt mij een kleine, draaiende fan op achter een ventilatieroostertje. Dat zijn dingen waar ik van kan genieten. :)
Ik vind de details ook erg indrukwekkend baal er flink van dat ik gister moest stoppen wil graag snel doorspelen want de game zelf buiten de technische mankementen staat als een huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vraag mezelf wel eens af of er niet ergens een tv setting is die ik niet goed heb staan, eigenlijk ook omdat ik me zelf niet kan voorstellen dat iemand de Graphics mooi kan vinden (Performance, PS5)

Heb het misschien al teveel gezegd in dit topic maar die blurry /fuzzy Graphics vind ik echt niet om aan te zien.

Nou weet ik dat ik toen in het Farcry 6 topic precies hetzelfde probleem had met die fuzzy Graphics en sommige waren het daar ook niet mee eens.

Ik speel nu Hogwarts legacy en ook daar als ik snel met de camera rond ga zie ik blurry /ghosting effect al is dat veel minder storend dan bij Jedi Survivor

Het gekke is dan weer dat ik het alleen bij bepaalde games heb, dead island 2 bijvoorbeeld is super strak.

Of het moet een bepaalde techniek zijn in bepaalde games waar ik blijkbaar gevoelig voor ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Sipio schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 13:24:
Ik vraag mezelf wel eens af of er niet ergens een tv setting is die ik niet goed heb staan, eigenlijk ook omdat ik me zelf niet kan voorstellen dat iemand de Graphics mooi kan vinden (Performance, PS5)

Heb het misschien al teveel gezegd in dit topic maar die blurry /fuzzy Graphics vind ik echt niet om aan te zien.

Nou weet ik dat ik toen in het Farcry 6 topic precies hetzelfde probleem had met die fuzzy Graphics en sommige waren het daar ook niet mee eens.

Ik speel nu Hogwarts legacy en ook daar als ik snel met de camera rond ga zie ik blurry /ghosting effect al is dat veel minder storend dan bij Jedi Survivor

Het gekke is dan weer dat ik het alleen bij bepaalde games heb, dead island 2 bijvoorbeeld is super strak.

Of het moet een bepaalde techniek zijn in bepaalde games waar ik blijkbaar gevoelig voor ben.
Het is de fsr upscaling die ze gebruiken en drastisch omlaag moet.

Die van Hogwarts is idd een stuk minder agressief dus ligt niet aan jou.

Van een afstand is het nog prima aan te gluren maar kijk je goed idd super fuzzy.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07:30
Bij mij is ook alles fuzzy. Speel op 4K met alles op epic op een LG oled C1.

Het ziet er niet super slecht uit maar het blinkt zeker nergens in uit en zou daarom zeker niet zoveel van mijn systeem moeten vragen.

Ligt er misschien ook maar net aan welke games je hiervoor gespeeld hebt. In mijn geval The last of us part 1 en Horizon zero dawn op de PC en dat ziet er IMO echt veel beter uit.

Neemt niet weg dat ik echt StarWars fan ben en als ze deze game prima werkend krijgen ik er enorm van ga genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Performance mode zou grafisch mooier zijn dan Quality mode als ik het goed begrijp?
Volgens mijn logica zou je andersom verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

M!chel schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 17:15:
Performance mode zou grafisch mooier zijn dan Quality mode als ik het goed begrijp?
Volgens mijn logica zou je andersom verwachten.
Nee dat begrijp je niet goed, beide zijn lelijk en fuzzy en beide hebben ze zoveel frame drops dat het gewoon niet speelbaar is op een serieuze difficulty zoals Jedi grandmaster je kan niet eens normaal lasers deflecten over de screentearing en de rest nog niet gesproken.

Hopelijk gaan ze dit snel fixen eigenlijk zou de game net als cyberpunk uit de stores moeten tot hij is gefixt en iedereen elegible moeten zijn voor een refund. op de consoles dan Pc schijnt er veel beter voor te staan na de laatste patch voor veel mensen.

[ Voor 7% gewijzigd door NightShadow22 op 20-05-2023 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Hebben jullie ook AMD fsr op de console? Dat op 'quality' geeft scherp beeld op pc. En dan kun je ook film grain en chromatic aberation nog uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

M!chel schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 17:22:
Hebben jullie ook AMD fsr op de console? Dat op 'quality' geeft scherp beeld op pc. En dan kun je ook film grain en chromatic aberation nog uit zetten.
Jammergenoeg niet ;( Chromatic aberation staat al uit maar zelfs dat helpt niet.

Het is wss een combinatie van dat Raytracing niet uitkan en de zeer agressieve Fsr upscaling ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom ze het niet uitzetten Dead space had een soortgelijk probleem en dat was gewoon ook al was iedereen heel boos binnen 1 weekend opgelost.

Respawn begint er wel erg lang over te doen en persoonlijk lijkt mij de performance flink opkrikken zelfs belangrijker dan al de bug fixes want de game is gewoon echt onspeelbaar. en daarbij maakt iedere patch de performance crashes etc alleen maar erger dat is echt heel erg schandalig reddit staat er vol mee vele mensen hebben corrupted save games na patch 5 en sommige kunnen de game niet eens meer starten zelfs na het rebuilden van de database.

Je moet zelfs tijdens cut scenes manual switchen van quality naar performance mode omdat hij by default de cutscenes afspeelt in 30 fps quality mode..... het is een grote rotzooi!

Op een lagere difficulty zou het nog gaan ( vind ik persoonlijk totaal niet vermakelijk ) maar dan nog is het gewoon erg storend.

Ik heb eigenlijk ook nog nooit zoiets meegemaakt de laatste tijd zelfs met Cyberpunk niet , ik las altijd veel negatieve dingen over EA en mijn enige ervaringen zijn deze en Dead Space remake en Ds was echt mn eerste negatieve game ervaring in een lange tijd en nu dus Survivor ik vind het een naar bedrijf want normaal kan ik me vaak niet vinden in klachten over allerlei games maar dit spand wel echt de kroon.

En wat het nog kwalijker maakt is dat ze dan tof doen in interviews dat de game in record tijd is ontwikkeld hij had gewoon voor de consoles dan gerust nog een half jaar langer in de ijskast mogen blijven neem een voorbeeld aan Avalanche met Hogwarts bv.

[ Voor 37% gewijzigd door NightShadow22 op 20-05-2023 18:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
Zo, dat was 'm dan:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/etDbJ0pNrB2MAouKkDqo3mQlBtg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FStw95H5GjiAiZQtvqJ7XImF.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk zo'n 44 uur mee zoet geweest en ik kan zeggen dat ik mij erg heb vermaakt met 'Jedi Survivor'; even buiten de 'performance issues' ademt dit spel AAA. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_16Cc7r-lC6QLAFWLNbaIUlXQY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7kzSBMoMZmomHB7RFeuMb5WZ.png?f=fotoalbum_large

Ik zal het spel zeker nog eens opstarten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:09:
Zo, dat was 'm dan:
[Afbeelding]

Uiteindelijk zo'n 44 uur mee zoet geweest en ik kan zeggen dat ik mij erg heb vermaakt met 'Jedi Survivor'; even buiten de 'performance issues' ademt dit spel AAA. (y)

[Afbeelding]

Ik zal het spel zeker nog eens opstarten. :)
Well damn je speelde gewoon op de ps5 dus :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

-knip- Laat dit soort dingen over aan mods, gebruik TR

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2023 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
NightShadow22 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:45:
[...]

Well damn je speelde gewoon op de ps5 dus :>
Nope, gestreamd van pc naar tv (LG C1) via Moonlight. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Yonix schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:56:
[...]

Nope, gestreamd van pc naar tv (LG C1) via Moonlight. (y)
Ah dope man!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:54:
[...]

Men weet het hier nu wel. Je bent teleurgesteld. De game is een zooitje.

Als je Hogwarts als voorbeeld neemt, dan snap ik je echter niet. Als er een recente game ook vrij bagger liep dan was het Hogwarts wel.

Laat de game gewoon liggen. Ga iets anders spelen. En check over een maand of 2 gewoon of er een nieuwe patch is uitgebracht die de game voor jou fixt.
Wie ben jij om dat te zeggen en constant te gatekeepen? ieder zn mening .... laat mensen die dat goed onderbouwd uiten in hun waarde en met rust.

Je bent zeer irritant, Waar wat mis is mag dat worden gezegd en hier zijn heel veel dingen mis!

En Hogwarts vol zulke rotzooi? nooit ..... nergens last van gehad dit is gewoon schandalig en zo is het.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik gatekeep niets. Ik geef je advies. Je bent overduidelijk gefrustreerd over hoe deze game nu speelt. Je kunt gefrustreerd blijven en dit continue uiten in dit topic, of je kunt voor je eigen gemoedsrust de game even naast je neerleggen en oppakken wanneer de game gefixt is en dan genieten van het spel. Want dat verdient het spel namelijk gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:13:
Ik gatekeep niets. Ik geef je advies. Je bent overduidelijk gefrustreerd over hoe deze game nu speelt. Je kunt gefrustreerd blijven en dit continue uiten in dit topic, of je kunt voor je eigen gemoedsrust de game even naast je neerleggen en oppakken wanneer de game gefixt is en dan genieten van het spel. Want dat verdient het spel namelijk gewoon.
Dat verdient het spel als het daadwerkelijk gefixt is en dit is een gathering om actualiteiten over de game te bespreken en een feit en een actualiteit en de huidige status van de game op ps5 zijn de feiten die ik bespreek.

Dat jij een game in zo een staat accepteerd dat is jou keuze en jou recht.

Mijn recht is de flaws ervan te bespreken en mijzelf daarover te uiten , mijn mening is dat het onacceptabel is en dat jij het daar niet mee eens bent dat mag.

Maar om mij op zo een manier aan te spreken over het uiten van mijn menig en de harde waarheid over de staat van de game te uiten dat is simpelweg onterecht.

Ik ben blij voor je dat je hebt genoten en de game in deze staat accepteerd dat mag, Maar tegelijkertijd vind ik het schandalig dat mensen dit accepteren ( Behalve de PC gamer waar de game op vele rigs nu prima draait )

Ik vind het kwalijk dat je iets wat in deze staat gereleased word verdedigd en ben daar ook zeker niet stil over tot de game is gefixt blijf ik bij iedere patch vocaal tot het in acceptabele staat verkeerd. naar mening van vele waaronder ikzelf.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik verdedig niets. Het is niet goed dat de game zo is uitgebracht. Maar je kunt twee dingen doen. Het spelen of het niet spelen.

En uiteraard mag en moet je kritisch zijn op dit soort releases. Alleen denk ik dat het soms beter is als mensen gewoon genieten van hun hobby en games spelen die wel naar hun tevredenheid zijn. :) Just my 2 cents.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-05-2023 23:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

uchiha tijntje schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 23:28:
Ik verdedig niets. Het is niet goed dat de game zo is uitgebracht. Maar je kunt twee dingen doen. Het spelen of het niet spelen.

En uiteraard mag en moet je kritisch zijn op dit soort releases. Alleen denk ik dat het soms beter is als mensen gewoon genieten van hun hobby en games spelen die wel naar hun tevredenheid zijn. :) Just my 2 cents.
Prima daar ben ik het mee eens maar dan toch met alle respect zie ik geen reden iemand erop aan te spreken zn mening te uiten over de game.

Ik heb al eerder gezegd in het topic dat de basis staat als een huis maar veel laat zig aan de wensen over en tot dat is opgelost blijft de game voor mij persoonlijk en vele andere onspeelbaar en ik wil dat toch graag vermelden hier.

Ik respecteer je mening verder maar zo is het gewoon voor mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
-knip- troll

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2023 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
M!chel schreef op zondag 21 mei 2023 @ 08:52:
Misschien heeft de ps5 niet genoeg power om de game moeiteloos in alle grafische pracht weer te geven.
Het ziet er prima uit, maar er zijn grafisch veel indrukwekkendere games beschikbaar, dus dat lijkt me sterk. Er is duidelijk iets mis in de optimalisatie.

[ Voor 3% gewijzigd door yinx84 op 21-05-2023 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
yinx84 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 08:59:
[...]

Het ziet er prima uit, maar er zijn grafisch veel indrukwekkendere games beschikbaar, dus dat lijkt me sterk. Er is duidelijk iets mis in de optimalisatie.
Andere games, andere engines.
Nooit appels met peren vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
M!chel schreef op zondag 21 mei 2023 @ 09:06:
[...]

Andere games, andere engines.
Nooit appels met peren vergelijken.
Dan had je moeten stellen dat de PS5 niet de power heeft om de brakke engine te draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
yinx84 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 09:08:
[...]

Dan had je moeten stellen dat de PS5 niet de power heeft om de brakke engine te draaien ;)
Een console loopt vroeg of laat tegen z'n limieten aan, dat is het grote nadeel van een console.
Het is gelukkig niet zo erg als bij Nintendo, maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
M!chel schreef op zondag 21 mei 2023 @ 09:10:
[...]

Een console loopt vroeg of laat tegen z'n limieten aan, dat is het grote nadeel van een console.
Het is gelukkig niet zo erg als bij Nintendo, maar toch.
Kijk bijvoorbeeld eens naar de PlayStation exclusives voor de PS5, dat zijn stuk voor stuk grafisch zeer indrukwekkende games en draaien allemaal als een zonnetje. Hoe dan ook ik kan hier wel een hele lijst met games gaan opnoemen die het beter doen, maar deze game pusht de PS5 zeker nog niet tot z’n limiet, dan had je hele andere problemen gehad.

Ik speel zelf op quality modus omdat dat een stabiele frame rate heeft, maar moet motion blur aanlaten anders stottert de game, en ik neem twee keer de input delay voor lief, wat op mijn LG C2 niet geweldig is. Performance modus heeft nog veel meer problemen en dat komt volgens sommige omdat het achteraf geïmplementeerd is, en dat zie je ook want de lage resolutie is niet om aan te zien.

Betekent nu niet dat ik niet van de game geniet. Maar het is toch een gemiste kans om er echt een pareltje van te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door ZesBarkiePK op 21-05-2023 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Kan het ook niet te maken hebben met dat de ps 5 maar 16GB RAM heeft, dit is shared mem.
Dus is zowel video mem als systeem mem.

Veel games van de laatste tijd laten toch zien dat ze, zeker in grafische mode, veel VRAM gebruiken.
In ieder geval is dit zo op de pc.
Mijn rig heeft 32GB RAM voor het systeem, en 24GB VRAM. Da's een flink verschil, maar de game draait dan ook wel goed bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
M!chel schreef op zondag 21 mei 2023 @ 09:10:
[...]

Uiteraard maar dat is hier natuurlijk niet aan de orde. Dit is gewoon geen/slechte optimalisatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M!chel
  • Niet online
Commentaar op moderatie is offtopic. Het staat je vrij om de moderator een bericht te sturen of plaats een bericht in Feedback op moderatie binnen Spielerij .

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 21-05-2023 11:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 20:34
Modbreak:Vanaf hier gaan we weer lekker ontopic: de game bespreken, met plotpunten, verhaaltwists, screenshots van bosses, belangrijke gebeurtenissen of locaties, etc in spoilertags. Met respect voor elkaars mening.

Oh, en we gaan helemaal niet consolebashen of elkaar aanspreken op postgedrag. laat dat aan mods over via een TR.

discussieren doen we op argumenten.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Het is ook grappig om die droids af te luisteren voordat ze je zien en het gevecht aangaan, want ze zeggen echt van alles tegen elkaar. Laatst had ik twee die onderling een weddenschap gingen maken over hoelang ze het volhielden tegen de Jedi _O-

Ik geniet echt heel erg van dit spel op de Xbox Series X, heb alleen soms in drukke gebieden een kleine framedrop op quality mode. Maar voor de rest ziet het spel er prachtig uit en speelt ontspannen weg, alleen de gevechten kunnen soms even zweten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:40:
Het is ook grappig om die droids af te luisteren voordat ze je zien en het gevecht aangaan, want ze zeggen echt van alles tegen elkaar. Laatst had ik twee die onderling een weddenschap gingen maken over hoelang ze het volhielden tegen de Jedi _O-

Ik geniet echt heel erg van dit spel op de Xbox Series X, heb alleen soms in drukke gebieden een kleine framedrop op quality mode. Maar voor de rest ziet het spel er prachtig uit en speelt ontspannen weg, alleen de gevechten kunnen soms even zweten zijn.
De game kent inderdaad wel een lekkere flow. Zeker als je gewoon beetje side content en main story volgt. Uiteindelijk is als je hem op 100% wilt zetten nog wel een kleine grind nodig. Er zijn wel heel veel collectibles. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:44:
[...]

De game kent inderdaad wel een lekkere flow. Zeker als je gewoon beetje side content en main story volgt. Uiteindelijk is als je hem op 100% wilt zetten nog wel een kleine grind nodig. Er zijn wel heel veel collectibles. :)
Die 100% is wel de bedoeling, heb dit ook bij het vorige deel gedaan namelijk en zou tof zijn als mij het nu weer lukt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:45:
[...]

Die 100% is wel de bedoeling, heb dit ook bij het vorige deel gedaan namelijk en zou tof zijn als mij het nu weer lukt 8)
Je hebt diverse 100% in mijn optiek. :)

-Alle maps op 100% (heb je niet alle collectibles voor nodig)
-Alle achievements (heb je o.a alle priorite shards, bounties, force tears en jedi chambers voor nodig, maar zijn niet alle collectibles zoals alle echoes enzo voor nodig.)
-Alle collectibles per gebied.

Voor mij was alle achievements de 100%.

Vond de echoes ook leuk gedaan met wat achtergrond informatie. Daarnaast vind ik de 3D map erg goed geïmplementeerd voor een 3D “metroidvania” game. Het vechten zelf vind ik een stukje minder dan de Fromsoftware games maar dat is ook lastig te evenaren.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste