[Multi] Star Wars Jedi: Survivor

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanghelios
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 23-05 11:03
Wat een waardeloze game.
Ik kan momenteel gewoon niet verder omdat de Mantis die er moet staan er niet staat.
Ik krijg constant meldingen dat mijn save beschadigd is en of ik de laatste juiste save wil inladen.
Als ik dat doe werkt het nog niet.

De textures verspringen ook constant. Plots staat er een rots voor mij en dan weer niet.
Heel wat items zweven gewoon in de lucht.

De game is ook al heel wat keren vastgelopen.

Even wachten op een update zeker?
Gelukkig zat de game bij mijn CPU, want als ik hiervoor had moeten betalen had ik mij geld teruggevraagd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sanghelios op 02-07-2023 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Alhoewel het wellicht ook in de cloud moet zitten maak ik er bij sommige games (zeker zoals deze :P ) gewoonte van om regelmatig mijn saves zelf te backuppen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanghelios
Help!!!! schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:49:
^
Alhoewel het wellicht ook in de cloud moet zitten maak ik er bij sommige games (zeker zoals deze :P ) gewoonte van om regelmatig mijn saves zelf te backuppen.
Dat had ik beter ook gedaan. Dan had ik nog een degelijke save ergens kunnen vinden.
Nu is mijn game zodanig om zeep dat ik haast opnieuw moet beginnen.

Want de game heeft precies nergens losse saves? Dus je kan niet naar een bepaald moment teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:44
Ik hang vast op, ik neem aan, de eindbaas. Wat een ontzettend klote gevecht is dat zeg. Ik heb de moeilijkheidsgraad al omlaag gezet maar ik word compleet ingemaakt terwijl de rest van de game prima ging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-05 10:50

s0kkie

Cowabunga

Patch 6.5 Details - July 18
The latest patch (Patch 6.5 ) for Star Wars Jedi: Survivor arrives today for PC, PlayStation 5, and Xbox Series X | S.

Here are the fixes you can expect with this patch:

Fix for bounty icons remaining on screen
Fix for holomap not opening correctly
Crash fixes and stability improvements for PlayStation 5 and Xbox Series X|S
While this is a smaller patch to address some immediate issues, we still have a patch on the way in the near future. We will provide more information as soon as possible.
https://www.ea.com/games/...jedi-survivor/patch-notes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Echt schandalig🤣🤣😅 en daar bijna een maand over gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanghelios
Ik kan het spel dus niet meer spelen.
Mijn save is blijkbaar om zeep en telkens als ik opstart krijg ik de keuze tussen wel doorgaan, maar dan gaat de game niet goed werken of de laatste goede save laden.
Echter werkt die laatste goede save dus niet en zijn er dingen volledig om zeep grafisch en kan ik niet verder omdat er items ontbreken op het scherm.

Ik heb mijn saves al eens verwijderd, de game opnieuw geïnstalleerd, het mag allemaal niet baten.

Wat een brol. Nooit heb ik dit meegemaakt met een game.
Ik zal nooit nog een EA game kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_M
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 17:32

R_M

Voor patch 6.5 had ik op PS5 geen probleem met crashes. Sinds de installatie van die patch, die nota bene crashes zou moeten verhelpen, crasht het spel regelmatig bij mij. Soms al als ik nog maar op het beginscherm zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Sanghelios schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 13:40:
Ik kan het spel dus niet meer spelen.
Mijn save is blijkbaar om zeep en telkens als ik opstart krijg ik de keuze tussen wel doorgaan, maar dan gaat de game niet goed werken of de laatste goede save laden.
Echter werkt die laatste goede save dus niet en zijn er dingen volledig om zeep grafisch en kan ik niet verder omdat er items ontbreken op het scherm.

Ik heb mijn saves al eens verwijderd, de game opnieuw geïnstalleerd, het mag allemaal niet baten.

Wat een brol. Nooit heb ik dit meegemaakt met een game.
Ik zal nooit nog een EA game kopen.
Het is schandalig dat Cyberpunk toenertijd wel met al het geroeptoeter uit de digitale stores werd getrokken.

Terwijl ik die redelijk probleemloos vanilla heb uitgespeeld op de Series X

En over dit gedrocht geen woord word gerept en een refund ho maar, heb me nog nooit zo opgelicht gevoeld in gamingland voor mij ook nooit meer EA ze kunnen hoog en laag springen een perfecte game afleveren ik koop niks meer van ze.

[ Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 04-08-2023 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-05 15:26
Ze hebben een PS update aangekondigd, ik wacht er rustig op. Helaas lijkt dat te moeten. Neemt niet weg dat ik erg uit kijk naar het spel. (tussentijds lijkt er genoeg ander moois uitgekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

artjan schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 21:12:
Ze hebben een PS update aangekondigd, ik wacht er rustig op. Helaas lijkt dat te moeten. Neemt niet weg dat ik erg uit kijk naar het spel. (tussentijds lijkt er genoeg ander moois uitgekomen)
Dat hebben ze al 7 x gedaan... de volgende update word vast moved rock on Koboh to the left side, Changed Kyles underwear various stability fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Volgensmij heb ik een (ergerlijke) bug. In de lucht hangen een soort ballons waar je naar toe zou moeten kunnen grapplen als je in de buurt bent. Meestal moet je er eerst naar toe springen. Op de PC verschijnt dan een "E" als je in de buurt bent, die je dan vervolgens moet indrukken.

Maar bij mij verschijnt die E niet bij die ballonnen. Of ligt het ergens anders aan :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zTsysXVgRgVwtWULFt4CXMs4kVs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dWkCwKsHkie9A48l5pdSTu1o.jpg?f=fotoalbum_large

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
Help!!!! schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 16:53:
Volgensmij heb ik een (ergerlijke) bug. In de lucht hangen een soort ballons waar je naar toe zou moeten kunnen grapplen als je in de buurt bent. Meestal moet je er eerst naar toe springen. Op de PC verschijnt dan een "E" als je in de buurt bent, die je dan vervolgens moet indrukken.

Maar bij mij verschijnt die E niet bij die ballonnen. Of ligt het ergens anders aan :?

[Afbeelding]
Dit is een ability die je later in het spel vrijspeelt. Volgens mij ben je daar nog niet voorbij dus ik zou nog even verder spelen. (geen bug dus).

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-05 23:50
Zijn er mensen die problemen hebben gehad met het redeemen van de code in de EA app? De game lijkt niet in mijn bibliotheek te zitten ondanks dat de code succesvol geaccepteerd was. Betreft een code die nieuw in de boxed versie was aangeschaft (Amazon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:15
Heb de game nu ook (PS5) de intro wel wat lichte issues met platformen en dan dat de game niet registreerd waar je volgens de game wel moet landen met springen en dan val je in the abyss.

Ook hier en daar wat input delays nog en mini bosses die je nog steeds target lock op je doen terwijl je aan het dodgen/weg rollen bent. Ook al ontwijk je vaak ook nog eens in de richting waar je niet stuurd...... en dan als nog schade aan je health.

tot nu toe wel te doen maar het is allemaal wel glitchy en buggy. Bijna 1 soort van vast loper gehad, maar kon gelukkig herladen.

Krijgt de game nog steeds updates/patches of? of is dat allemaal in limbo betreft EA....
Zo ja dan best wel jammer gezien het verhaal en de sfeer er mij wel helemaal intrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het aantal patches/support valt mij tegen maar op dit moment speelt de game prima op mijn pc. In tegenstelling tot de beginperiode. Maar goed ik heb een hele goede pc en n=1.

[ Voor 12% gewijzigd door Help!!!! op 03-09-2023 12:23 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Okay dus een PC op Steroids die de game brute forced om goed te werken :P maakt het een okay ervaring.

Hopelijk komen er nog patches uit en support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Welke problemen heb jij dan ?

Mijn problemen waren vooral crashes.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
tot nu toe niks echt gamebreaking hoewel misschien 1x bijna. Kwam vast te zitten in een wit scherm en kon kwalijk menu in en uit. Maar kon toen niet bewegen. Quit to menu en toen terug in de game heeft dat verholpen.
(restart checkpoint was wel handig geweest als optie)

Voor de rest Input delays en andere traversel issues. Allemaal wel kleine dingen maar geen idee of dat tot meer irritatie gaat stacken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:18

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Nieuwe Patch voor PC brengt DLSS: https://store.steampowere.../view/3690191375768231296

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Nice :) Maar ook rijkelijk laat!

Patch 7 for Star Wars Jedi: Survivor will arrive at 7am PST / 2pm UTC.

Here are the fixes you can expect with this patch:
  • Performance & optimization improvements for PC, including DLSS support.
  • Save system tweaks to help prevent save game corruption
  • Fixed issues where players could not retrieve their XP after dying under certain circumstances.
  • Various crash fixes
  • Various bug fixes & improvements across all platforms, including fixes for cloth, lighting, and UI.
Thank you all for the continued support you’ve given Star Wars Jedi: Survivor while we’ve been hard at work on patches. As always, let us know if you run into any additional issues.

[ Voor 91% gewijzigd door Help!!!! op 05-09-2023 17:22 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:23
Is het spel zelf wel goed? Een evolutie van de eerste, of meer van hetzelfde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
mister_S schreef op woensdag 6 september 2023 @ 11:47:
Reddit laat goeden en slechte ervaringen zien met de nieuwe update.
Performance mode schijnt wel de beste manier te zijn om spelen. Maar anderen hebben totaal geen issues in wat voor modus of platform dan ook.

En dan zie je nog mensen op PC metzelfde hardware geen issues hebben en anderen juist wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik denk dat hij meer bedoelt qua verhaal en gameplay ;) niet de technische problemen met het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 22:19

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 22:19
Ik heb de game zelf nog niet gespeeld, maar afgaande op reviews is dit de betere van de twee. Een evolutie op deel 1, geen revolutie.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:20
Even geprobeerd na de patch en de performance is nu echt dikke prima. Sowieso blijft ie boven de 60fps nu dus dat is goed, het beeld is ook echt vele malen scherper. Dat wordt weer eens een nieuwe game beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20-05 16:55
Meer mensen last van witte flitsen na de laatste patch op PS5 (performance)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
Daan0s schreef op woensdag 6 september 2023 @ 14:08:
Even geprobeerd na de patch en de performance is nu echt dikke prima. Sowieso blijft ie boven de 60fps nu dus dat is goed, het beeld is ook echt vele malen scherper. Dat wordt weer eens een nieuwe game beginnen
Klinkt goed! Misschien heb ik 't gemist, maar speel je op pc of console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19:20
juiced01 schreef op woensdag 6 september 2023 @ 15:36:
[...]

Klinkt goed! Misschien heb ik 't gemist, maar speel je op pc of console?
Op console, PlayStation 5 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vind het zelf een erg leuk spel maar ben dan ook wel 'fan' van het SW universe. Een duidelijke evolutie van het eerste deel, zoals ik het me herinner. Ik zou zeggen grotere wereld en meer content. Het voelt allemaal completer aan.

Voor mijn gevoel zijn een groot deel vd technische problemen op de pc nu eindelijk wel opgelost en ben er nu blij mee.

Bij release was het zijn geld niet waard. Eigenlijk belachelijk dat het ze het in die staat hebben uitgebracht.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 06-09-2023 18:29 ]

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
@Help!!!! Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-05 22:18
Sinds de laatste update is het speelbaar op de ps5, in Performance Mode. Wel merk ik belachelijk veel witte flikkeringen (ken de benaming niet) op in de achtergrond als ik rondloop en van camerapunt wissel. Als ze dit er nog uitkrijgen is het voor mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
DLSS.3.1 FG is ook toegevoegd.

[ Voor 3% gewijzigd door 3DEXP op 15-09-2023 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Digital Foundry bespreekt de laatste patch, maar de game is nog steeds behoorlijk bugged:

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

https://www.ea.com/games/...jedi-survivor/patch-notes

Patch 7.5 is uit voor alle platforms

Fixes for creature & vehicle animations
Fix for binocular beacons not working when ray tracing is disabled
Quality improvement for reflections when ray tracing is disabled

[ Voor 45% gewijzigd door Militia Pilot op 10-10-2023 16:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Vandaag uitgespeeld op de PS5 en op wat hele kleine bugs na wat was dit een dikke SW game damn! Normaal haal ik dit soort games gelijk op release maar ik had toch maar een aantal patches afgewacht dit keer.
Jammer van de slechte launch in april door de vele problemen met het spel maar de game zelf is een van de beste SW games dat ik ooit gespeeld heb.

9/10 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• artjan
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-05 15:26
Net begonnen, speelt soepel hoor, zelfs op quality (bij andere games had ik al geswitcht naar performance mode, maar hier niet gelijk de behoefte). Coruscant is ok, nu op Koboh ziet het er prachtig uit.

Ik vind het wel tof dat ze voortbouwen op deel 1 qua skills en vaardigheden. Uiteraard genoeg dingen waardoor je niet alles direct kan bereiken voordat je bepaalde skills unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 19:17
Wat een heerlijke game zeg. Paar weken geleden gekocht en niks meegekregen van alle crashes etc. Goed verhaal, uitdagende gameplay (en tegelijkertijd niet moeilijk), prima sw sfeer en goede combat. Heel soms wat kleine irritatie met mis springen en dat dan 10x achter elkaar doen maar uiteindelijk lukt het dan wel.

Ben nu op 2/3e en vermaak mij prima. Tot nu toe zeker een 8.5.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

https://steamcommunity.co...etail/7002601053185104124

Er is een nieuwe patch uitgebracht, zojuist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:42
Tot nu toe ben ik erg tevreden over de game. Eerste deel met veel plezier uitgespeeld, ook al had ik soms kleine ergernissen tijdens het vechten. Dat heb ik nu eigenlijk ook weer. Ik heb het idee dat het niet zo smooth is als bijvoorbeeld God of War. In die game maakt het niks uit hoeveel vijanden om je heen staan, je kan je altijd efficiënt een parry uitvoeren, of wegduiken/blokken, en dat voelde heel bevredigend en fair.

Hier heb ik soms het idee dat ik een animatie moet afwachten voordat ik kan blokken of wegstappen, en dat ik niet de juiste tools heb als het echt chaos is. Dat er vijanden zijn die op je inbeuken en op afstand wordt er op je geschoten. Daar kom ik zelden ongeschonden uit en schaadt een beetje het idee van een jedi master. Speel voornamelijk met twee losse lightsabers en de darth maul lightsaber.

Voor de rest is het weer volop genieten qua puzzels/verkennen en de sfeer.

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 24-01-2024 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:44
Ik vermaakte me op zich wel met de game. Het verhaal er achter snap ik niet helemaal, maar ik moet bekennen niet heel goed opgelet te hebben bij scenes waarbij gepraat wordt :)

Maar nu ik bij die Rayvin ofzo iets ben aangekomen en ik 6 x dood ben gegaan is de lol in het spel in 1 x weg. Ik frustreer me toch te veel aan situaties waarbij je weg wil dodgen maar dat niet kan, waarna je een volle hit krijg. Na een hit kan je vaak niet snel weg dodgen omdat Cal op moet staan, of moet herstellen. Kost te veel tijd.

Mss krijg ik later weer zin om een nieuwe poging te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:42
Ik denk ook regelmatig om ermee te stoppen vanwege de clunky combat, maar toch probeer ik door te gaan.

Je hebt gewoon niet de middelen om efficiënt te vechten tegen groepen. Je kan je animatie niet stoppen dus dan kan de tegenstander gratis klappen uitdelen, terwijl je in andere games weg kan duiken of parry’en, dat kan hier gewoon niet. In games van FromSoftware (en God of War en Tsushima) is het vechten een ware dans als je het onder de knie hebt, hier is het een bak frustratie omdat je wel wil maar de game staat het niet toe.

[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 10-02-2024 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ben dit weekend begonnen en ik vind het af en toe wel leuk om op zoek te gaan naar collectibles, soms via YT-video's maar loop te vaak tegen het probleem aan dat ik voor m'n gevoel nog niet ver genoeg ben, bijvoorbeeld bepaalde skills niet heb om iets te unlocken (force pull enzo)

maar ook op het dak van de saloon, bij die tuin, zie ik in video's een vine groeien waar je naar boven mee zou moeten klimmen maar ik heb (nog?) geen vine daar. Kan dat? komt dat pas later?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Best veel zaken in de game kun je inderdaad pas doen als je bepaalde krachten hebt of bepaalde delen vd story line hebt afgerond.

Dat is vaak best irritant omdat niet altijd helemaal duidelijk is dat dat het geval is.

Verder vond ik het wel een topgame. Moet overigens nog wel een stuk uitspelen, zit denk ik op 70% ofzo :?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is wel een frustrerende game op momenten. Vaak heb je geen enkel idee waar je heen moet (in hele lange levels) sta je continu op de map te kijken om te zien waar je heen moet om dan alsnog te verkeerde kant op te gaan. Waarom kan dat niet simpeler zoals andere spellen dat wel kunnen.

Elke keer als ik YouTube tips bekijk zie ik soortgelijke klachten

[ Voor 3% gewijzigd door Gunner op 04-04-2024 20:48 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:49

DarkSide

theres no place like ::1

dat vond ik juist heerlijk
De kaart is redelijk linear. Maar open. En zoeken naar de weg en de shortcuts openen is voor onderdeel van de ervaring van ontdekken.
En niet gewoon een (side) story aanklikken en de kaart in de HUD volgen.

De kaart zelf is wel even puzzelen met de lagen en waar wat is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Heb ook wel last van lastig navigeren betreft de map e.d.
Moet nog wat side content doen, maar kijk er tegen op want lastig orienteren.

Visueel is het gewoon heel erg Starwars, daar heb ik geen kritiek op maar een filter er bij had van mij wel gemogen om makkelijker te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ik zit momenteel helemaal in deze game en vind het level design juist goed. Een soort van open-world zonder de echte nadelen ervan. Je moet er gewoon vrede mee hebben dat je een map niet in 1x kunt clearen. De waypoints zorgen ervoor dat je sneller terug komt bij de op dat moment gesloten stukken.
Ik benader de game als een explore en platform game en dan is ie top. Combat heb ik op easy staan want daar haal ik niet mijn voldoening uit.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 05-04-2024 09:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:18:
Je moet er gewoon vrede mee hebben dat je een map niet in 1x kunt clearen.
Daar is het hele Metroidvania genre omheen gebouwd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Militia Pilot schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 10:36:
[...]

Daar is het hele Metroidvania genre omheen gebouwd. ;)
Yep. Ik dacht laat ik het kort houden haha. ;)

Vind het overigens vrij duidelijk aangegeven wanneer iets niet lukt omdat het dan rood is en hij zegt het vaak zelf. Die keren dat ik twijfelde hielp Google. (Die stroom dingen waar je een dart voor nodig hebt)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 05-04-2024 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
Heb de game tijdens de release periode al een keer uitgespeeld maar ik dacht van laat ik eens kijken hoe de game met al die updates nu voor de dag komt.

Zit er nu een paar uur in en volgens mij hebben ze de game goed strak kunnen tekken.Was tijdens release al fan van de game en dat is nu niet anders.

Ga lekker nog een run doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk IJntema
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 12:26
Ik heb deze game in de Steam Sale gekocht. Hij vergt wel heel veel van PC. maar tot nu toe is het een hele vette game met veel vrijheid om lekker je eigen gang te gaan.

Old school gamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
Net uitgespeeld, ik vond het erg goed. Geen idee hoe het bij release was, maar het loopt nu erg goed op de PC. Het was voor mij in elk opzicht een verbetering van deel 1, dus goed werk geleverd. Heeft me 6 euro gekost op EA play, dus een koopje ook nog.

Hopelijk leren ze van hun fouten en maken ze deel 3 nóg beter. Deze was één van de beste SW spellen die ik tot nu toe heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterb44
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik ben de game aan het spelen en mijn opmerkingen erover. Ik game al heel lang en ik ben 63 en mijn snelheid op het toetsenbord is niet te snel meer en het wisselen van toetsen gaat met mijn steeds strammer wordende vingers niet zo snel meer. Dat is bij deze game wel een ding.

Ik speel op een pc.
Op mijn (2,5 jaar oude) pc draait de game bijzonder goed, zonder haperen (Intel Core i9 11900K @ 3.50GHz, 32,0GB Dual-Channel DDR4 @ 1596MHz, 2047MB NVIDIA GeForce RTX 3080.
Ik heb een 43 inch IIyama 120Hz monitor

Wat ik leuk vind:
De omgeving, de verhaallijn, de gevechten. Grafisch vind ik het er prima uitzien.

Wat ik minder vind:
Het is duidelijk niet gemaakt voor een pc want de menu's haperen continu en je moet soms bijzonder vreemde dingen doen om iets te selecteren. Op de muis lijken de menu's soms helemaal niet te reageren.

Wat ik echt absoluut haat:
Ik vind de tijd tussen saves echt te idioot voor woorden. Aangezien ik bar slecht ben in al die spring sessies, moet ik steeds hele stukken opnieuw doen. Ook als je de game verlaat, slaat hij die stand niet op.
Ik haat al dat gespring met vele wisselende knoppen. Deze springsessie vergallen echt compleet voor mij. Ik was daar altijd al niet goed in maar bij deze game wordt het een steeds grotere frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
pieterb44 schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 20:14:
Ik vind de tijd tussen saves echt te idioot voor woorden. Aangezien ik bar slecht ben in al die spring sessies, moet ik steeds hele stukken opnieuw doen. Ook als je de game verlaat, slaat hij die stand niet op.
Ik haat al dat gespring met vele wisselende knoppen. Deze springsessie vergallen echt compleet voor mij. Ik was daar altijd al niet goed in maar bij deze game wordt het een steeds grotere frustratie.
Als het goed is kan je shortcuts unlocken, dat scheelt aardig wat rennen als je een stuk opnieuw moet doen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik ben de game aan het spelen en mijn opmerkingen erover. Ik game al heel lang en ik ben 63 en mijn snelheid op het toetsenbord is niet te snel meer en het wisselen van toetsen gaat met mijn steeds strammer wordende vingers niet zo snel meer. Dat is bij deze game wel een ding.

Ik speel op een pc.
Op mijn (2,5 jaar oude) pc draait de game bijzonder goed, zonder haperen (Intel Core i9 11900K @ 3.50GHz, 32,0GB Dual-Channel DDR4 @ 1596MHz, 2047MB NVIDIA GeForce RTX 3080.

Wat ik leuk vind:
De omgeving, de verhaallijn, de gevechten. Grafisch vind ik het er prima uitzien.

Wat ik minder vind:
Het is duidelijk niet gemaakt voor een pc want de menu's haperen continu en je moet soms bijzonder vreemde dingen doen om iets te selecteren. Op de muis lijken de menu's soms helemaal niet te reageren.

Mediation:Saven gebeurd u op deze plaatsen.Midden in zo'n platform achtig stuk gaat dat idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wat ik leuk vind:

Wat ik minder vind:

Ben wat minder oud maar is allemaal goed herkenbaar hoor. Spel is zoals tegenwoordig zo vaak een consoleport waarbij men de menu afwerking bij de PC halfbakken aflevert.

Wat wel helpt is om (tijdelijk) de moeilijkheid iets lager te zetten en er zit geloof ook een optie in het menu die ervoor zorgt dat je bij vallen minder snel doodgaat ofzoiets.

Veel saven op meditationpoints heeft natuurlijk als nadeel dat de enemy's weer respawnen.

Aan de andere kant, het lastige vh platform element maakt ook dat het uitdagend blijft en je niet in een paar uur door het hele spel heen ramt.

Ondanks alle ongemakken was dit voor mij misschien wel het beste spel van het afgelopen jaar. _/-\o_

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:47

Ik speel op een pc.

Wat ik leuk vind:

Wat ik minder vind:

Maakt het met controller spelen het dan niet makkelijker dan een toetsenbord? Voor mijn gevoel heb je je vingers dan overal al zo’n beetje standaard op de goede plek.

Overigens super dat je met 63 nog steeds aan het gamen bent. Ik zie veel vrienden om mij heen steeds meer afhaken zo rond hun 35e.

[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 05-08-2024 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterb44
Het punt is dat ik nooit gespeeld heb met een controller. Ik game al vanaf de eerste (grafisch bizar simpele games) met een toetsenbord. Dan moet je denken vanaf ongeveer 1993.

Veel games zijn steeds sneller geworden. De eerste Call of Duty games waren enorm veel trager dan tegenwoordig.
Voor mij geldt in ieder geval dat ik steeds meer moeite heb met snelle games en dus ben overgeschakeld naar games waarbij sluipen en onzichtbaar zijn de hoofdmoot is. Mijn ogen en geest kunnen die snelheid niet meer processen. Andere games dus, denk aan Sniper Elite en Sniper Ghost warrior games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
pieterb44 schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 09:37:
Het punt is dat ik nooit gespeeld heb met een controller. Ik game al vanaf de eerste (grafisch bizar simpele games) met een toetsenbord. Dan moet je denken vanaf ongeveer 1993.

Veel games zijn steeds sneller geworden. De eerste Call of Duty games waren enorm veel trager dan tegenwoordig.
Voor mij geldt in ieder geval dat ik steeds meer moeite heb met snelle games en dus ben overgeschakeld naar games waarbij sluipen en onzichtbaar zijn de hoofdmoot is. Mijn ogen en geest kunnen die snelheid niet meer processen. Andere games dus, denk aan Sniper Elite en Sniper Ghost warrior games.
Nee op jou leeftijd ga je dat niet meer eigen worden.Administratie vind ik prettig om te doen op me PCtje maar ik en muis en toetsenbord gamen gaat hem nooit meer worden.

Death Stranding & The Last of Us: Denk dat deze PC/PS5 games zeker niet te snel zijn voor je.Al met al zijn er nog genoeg games die voor u prima te doen moeten zijn. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 07-08-2024 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterb44
The last of us was geweldig. Twee keer helemaal uitgespeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Militia Pilot

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Patch 9 voor PC is nu beschikbaar

Paar highlights:
  • Denuvo DRM has been removed.
  • The “Optimizing Game Files” screen has been optimized and can now see speed increases from multiple CPU cores.
  • Ray Tracing has been optimized for CPU usage and should now scale better for high-end GPUs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik snap niet waarom ze nog steeds negatief zijn over dit spel. ik heb al een aantal uurtjes erop zitten op mijn XSX en het speelt geweldig. nul performance issues gehad. Ik ga het vandaag op de ps5 pro kopen ivm pro-patch(gamepass verlopen).

ik zit net naar de ps5 pro patch review te kijken en iedereen is nog steeds erg negatief over het spel. lijkt wel dat iedereen elkaar napraat?

[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 20-12-2024 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
uitgespeeld. wat een mooi cinematisch spel. het grootste minpunt blijft dat je moet blijven terugkeren naar planeten waar je al bent geweest om de story te voltooien. de planeten zijn helaas wat saai. verder is het soms puzzelen waar je heen moet in het spel. daardoor trek ik een punt eraf. 4/5.

[ Voor 8% gewijzigd door Farabi op 10-01-2025 16:15 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste