Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:40:
Ik geniet echt heel erg van dit spel op de Xbox Series X, heb alleen soms in drukke gebieden een kleine framedrop op quality mode. Maar voor de rest ziet het spel er prachtig uit en speelt ontspannen weg, alleen de gevechten kunnen soms even zweten zijn.
Ik speel ook op de series X maar kan dit haast niet geloven “soms in drukke gebieden een kleine framedrop” staat volledig haaks op mijn ervaring.

Ik zou dat eerder beschrijven als “altijd in drukke gebieden gigantische framedrops”.

Ben ik dan te kritisch of andere te vergevensgezind?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:35

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Donstil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:40:
[...]

Ik speel ook op de series X maar kan dit haast niet geloven “soms in drukke gebieden een kleine framedrop” staat volledig haaks op mijn ervaring.

Ik zou dat eerder beschrijven als “altijd in drukke gebieden gigantische framedrops”.

Ben ik dan te kritisch of andere te vergevensgezind?
Hij speelt op quality mode. Wellicht zit daar wel een verschil in met performance mode? Weet niet welke mode jij hebt gekozen. Bij performance mode was het inderdaad in grote gebieden voor mijn gevoel structureel lager dan 60.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:47:
[...]

Hij speelt op quality mode. Wellicht zit daar wel een verschil in met performance mode? Weet niet welke mode jij hebt gekozen. Bij performance mode was het inderdaad in grote gebieden voor mijn gevoel structureel lager dan 60.
Ik heb ze alle twee zorgvuldig geprobeerd want ik wil het graag nu al heel tof vingen maar de framerate op Quality is in de basis al haast onspeelbaar. De hoeveelheid framedrops daar nog bovenop maken dat niet beter helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12:24
Nou dat was de story mode. Heb me wel vermaakt maar uiteindelijk toch zeker niet op t niveau van een God of War bijvoorbeeld. Komt ook deels natuurlijk door de problemen wat het spel nog steeds heeft.

spoiler:
Laatste gevecht met Bode is ook behoorlijk tegenvallend. Vooral heel irritant omdat het dodgen erg slecht werkt tegen sommige aanvallen van hem. Maar geen groot eind ofzo, jammer.

Ga denk ik nog wel beetje rumors doen en zoveel mogelijk dingen verzamelen, maar zodra Diablo 4 uit is laat ik hem direct links liggen.

Misschien over een tijdje pas weer keer opstarten om te zien hoe t is na heel wat meer patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:26
Daan0s schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:45:
Nou dat was de story mode. Heb me wel vermaakt maar uiteindelijk toch zeker niet op t niveau van een God of War bijvoorbeeld. Komt ook deels natuurlijk door de problemen wat het spel nog steeds heeft.

spoiler:
Laatste gevecht met Bode is ook behoorlijk tegenvallend. Vooral heel irritant omdat het dodgen erg slecht werkt tegen sommige aanvallen van hem. Maar geen groot eind ofzo, jammer.

Ga denk ik nog wel beetje rumors doen en zoveel mogelijk dingen verzamelen, maar zodra Diablo 4 uit is laat ik hem direct links liggen.

Misschien over een tijdje pas weer keer opstarten om te zien hoe t is na heel wat meer patches.
Is story mode niet heel makkelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
jaaoie17 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:56:
[...]

Haha ik bedoel dat ik het verhaal heb uitgespeeld. Op Jedi Knight moeilijkheid in dit geval :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Techbuster
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 09:04
Het spel ziet er perfect uit maar het spelen …..mwah.
Het zal wel aan mij liggen ( 70 jr) maar ik vind het een moeilijk spel !
Het zweet op mijn rug.
Soms tig keer dood !
Ben iets over de helft en de puzzels / platforms etc gaan ook wel irriteren.
Zo ff afgeblazen 😡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Na het uitspelen van de story heb ik de disk verkocht nu deze nieuw nog full price is. Wil hem nog wel gaan completen, maar doe dat lekker over een jaar ofzo als de game voor een habbekrats is op te pikken of in een subscription zit én de nodige patches heeft gehad. Ik zie echt wel dat dit een fantastische game is, maar heb er veel minder van genoten door de performance-issues en lage resolutie. Erg jammer! Natuurlijk super tof voor iedereen die geen hinder ondervindt, maar na recent de nodige PlayStation Studios games (met uitstekende performance) gespeeld te hebben vind ik het contrast te groot.

Kijk uit naar de toekomstige replay. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Daan0s schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:59:
[...]

Haha ik bedoel dat ik het verhaal heb uitgespeeld. Op Jedi Knight moeilijkheid in dit geval :P
Is het op dat niveau goed te doen. Ben nog niet zo ver. Heel veel side quests heb je verder niet gedaan? En voor die side quest krijg je daar nog veel nuttigs voor? Of alleen iets cosmetisch.

[ Voor 11% gewijzigd door jaaoie17 op 21-05-2023 17:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Techbuster schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:39:
Het zweet op mijn rug.
Soms tig keer dood !
Zo ff afgeblazen 😡
hehe wel heel tof dat je dit speelt op je 70ste 8) petje af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 11:01:
[...]

Uiteraard maar dat is hier natuurlijk niet aan de orde. Dit is gewoon geen/slechte optimalisatie.
Precies, Bv hoe het bij Yonix op de Pc loopt is prachtig maar het is niet zo veel sterker dan dus bv de meeste eerder vermelde Sony exclusives.

Er is hier goed wat mis met de optimalisatie indeed.

En het is ook allemaal erg wisselend bv de eerste battle met Jabbas favourite pet loopt echt heel goed vond het zelfs mooi , de dynamic resolution schiet gewoon alle kanten op en vooral buiten kan hij het gewoon niet handelen en is hij veel te agressief.

Bij Forbidden west had je wat artifacting op het gras en de haren van Aloy bijvoorbeeld maar echt nooit op dit nivo en de gruwelijke framedrops al helemaal niet.

De beste oplossing zou gewoon een 120hz locked 40 mode zijn snap uberhaupt niet waarom die er niet al standaard ingebakken bij zat.

[ Voor 41% gewijzigd door NightShadow22 op 21-05-2023 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
jaaoie17 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:56:
[...]

Is het op dat niveau goed te doen. Ben nog niet zo ver. Heel veel side quests heb je verder niet gedaan? En voor die side quest krijg je daar nog veel nuttigs voor? Of alleen iets cosmetisch.
Vond het eigenlijk best makkelijk, op 2 gevechten na (in laatste deel van het verhaal). Ben verder nooit in de problemen gekomen.

Heb behoorlijk wat sidequests gedaan en het verschilt wat je krijgt. Het is wel handig om ze te doen voor de extra stims en perks. En heb ook veel van die resources gevonden om dingen te kopen bij die shops, en dan niet alleen de cosmetische dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Techbuster schreef op zondag 21 mei 2023 @ 17:39:
Het zweet op mijn rug.
Soms tig keer dood !
Zo ff afgeblazen 😡
Als ik me niet vergis kun de moeilijkheidsgraad steeds wisselen gedurende de game.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jaaoie17 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:56:
[...]

Op Jedi grandmaster is ie leuk als je wat soulsgames hebt gespeeld een beetje souls lite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

G_Dragon schreef op zondag 21 mei 2023 @ 13:40:
Het is ook grappig om die droids af te luisteren voordat ze je zien en het gevecht aangaan, want ze zeggen echt van alles tegen elkaar. Laatst had ik twee die onderling een weddenschap gingen maken over hoelang ze het volhielden tegen de Jedi _O-
Zoals deze? :P

Oja spoiler alert! Oja en portrait mode…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Die
spoiler:
groene force velden
kan je daar verder op in het verhaal wel doorheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Donstil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:34:
Die
spoiler:
groene force velden
kan je daar verder op in het verhaal wel doorheen?
Jep, duurt alleen eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:43:
[...]

Jep, duurt alleen eventjes.
Ah top, thanks.
Dan moet ik goed gaan onthouden waar ik nog doorheen moet dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Donstil schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:53:
[...]

Ah top, thanks.
Dan moet ik goed gaan onthouden waar ik nog doorheen moet dan :)
De map houdt dat wel erg netjes bij vind ik zelf. Kunnen sommige 2d Metroidvania games wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:57:
[...]

De map houdt dat wel erg netjes bij vind ik zelf. Kunnen sommige 2d Metroidvania games wat van leren.
Ja klopt die map is wel goed inderdaad.
Was met de eerste ook wel fijn tijdens het back tracken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Net de game complete, vond 'm toch wel heel erg gaaf. Qua performance heb ik nog nooit zo'n abominatie gezien (boven de 30fps ging de vlag uit met een 3090) maar vond het wel een heel mooi Star Wars verhaal :)

Vind de game in elk opzicht beter dan Fallen Order waar ik met heel veel moeite doorheen kwam.

[ Voor 13% gewijzigd door BroWohsEdis op 21-05-2023 23:29 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:55
Ik heb de game inmiddels ook volledig afgerond. Erg van genoten, hoewel de laatste achievements echt een enorme grind waren. Ben er nu wel heel erg klaar mee. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lwVxu6X.png

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 21-05-2023 23:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:37

Dhrax

Prog Lord

Gisteren aankomen in Jedha en het is crash na crash bij mij. Soms na 20 min, soms al na enkele minuten, geen pijl op te trekken. Tot gisteren heb ik 0 problemen gehad met de game, 0 crashes alleen de bekende stutter problemen maar daar was prima doorheen te spelen. Ik durf zelfs te stellen dat het redelijk smooth was.

Als je nu na een minuutje weer in game bent, dan is het nog te overzien maar telkens weer die vreselijke shader ellende in het begin, duurt gewoon te lang.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 02-06 23:02
Dhrax schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:01:
Gisteren aankomen in Jedha en het is crash na crash bij mij. Soms na 20 min, soms al na enkele minuten, geen pijl op te trekken. Tot gisteren heb ik 0 problemen gehad met de game, 0 crashes alleen de bekende stutter problemen maar daar was prima doorheen te spelen. Ik durf zelfs te stellen dat het redelijk smooth was.

Als je nu na een minuutje weer in game bent, dan is het nog te overzien maar telkens weer die vreselijke shader ellende in het begin, duurt gewoon te lang.

Iemand tips?
Ray Tracing aan? Bij mij was de oplossing om op Jedah RT uit te zetten.

On another note:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WtvzPzx8w0kUvNBZZy0Q0dOc6xI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ep3cei5gIOAcv99LzwFeuPkF.png?f=fotoalbum_large

Moest wel heel Coruscant doorlopen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

Yonix schreef op maandag 22 mei 2023 @ 20:29:
[...]

Ray Tracing aan? Bij mij was de oplossing om op Jedah RT uit te zetten.
Alles staat volle bak aan XD

Ga ik morgen proberen, heb inmiddels wat meer info opgezocht en dit was bij meer mensen de oplossing.

Thnx

Edit: RT uit en geen crash meer gehad ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Dhrax op 23-05-2023 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Dhrax schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:44:
[...]

Ga ik morgen proberen, heb inmiddels wat meer info opgezocht en dit was bij meer mensen de oplossing.

Thnx

Goed om te horen! dat is ook the key om de performance op consoles op te krikken in combinatie met de veel te agressieve FSR upscaling...... Had vandaag een patch verwacht maar alweer laat Respawn ons in de steek maarja het geld is ook al binnen he :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
NightShadow22 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:40:
[...]

Goed om te horen! dat is ook the key om de performance op consoles op te krikken in combinatie met de veel te agressieve FSR upscaling...... Had vandaag een patch verwacht maar alweer laat Respawn ons in de steek maarja het geld is ook al binnen he :+
De staat waarin de game gereleased is was echt onder de maat en had nooit zo gereleased mogen worden maar qua updates doen ze het toch best prima? Elke patch tot nu toe is wel weer een stap in de goede richting en we hebben al 5 patches gehad.

Er zijn genoeg voorbeelden van slechte releases die na een half jaar nog steeds niet of nauwelijks verbeterd zijn.

Vandaag is de nieuwe F1 manager ‘23 aangekondigd, de vorige F1 manager ‘22 zat vol met problemen en na 2 maanden kwam het bericht dat de ontwikkelaar er niets meer aan ging doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

schumi1986 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 00:04:
[...]

De staat waarin de game gereleased is was echt onder de maat en had nooit zo gereleased mogen worden maar qua updates doen ze het toch best prima? Elke patch tot nu toe is wel weer een stap in de goede richting en we hebben al 5 patches gehad.

Er zijn genoeg voorbeelden van slechte releases die na een half jaar nog steeds niet of nauwelijks verbeterd zijn.

Vandaag is de nieuwe F1 manager ‘23 aangekondigd, de vorige F1 manager ‘22 zat vol met problemen en na 2 maanden kwam het bericht dat de ontwikkelaar er niets meer aan ging doen :+
Daar heb je inderdaad gelijk in het kan altijd erger.

Maar toch op de PC is wel flink progressie geboekt met de patches maar op de consoles is er eigenlijk na 6 patches behalve de hdr dan nog niks significants veranderd.

Doet hij het bij jou alweer op de Pc of nog steeds dezelfde problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Dhrax schreef op maandag 22 mei 2023 @ 22:44:
[...]

Thnx

Zit nog op Koboh. Had je daar geen crashes? Heb ze niet direct. Tot nu na 3-4 uur. Zal RT uitschakelen daarbij ook helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Gisteren weer een paar uur gespeeld op de Xbox Series X, een grote puzzel opgelost (zal niet spoilen) en daarna weer terug naar een oude bekende planeet. Daar even mijn verzamelde stenen uitgegeven bij de shops en toen weer door met de story.

Wat een heerlijk spel en op zoveel vlakken een grote verbetering vergeleken bij deel 1 _/-\o_
Ga mij er nog wel heel wat uurtjes mee vermaken d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

jaaoie17 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 00:13:
[...]

Zit nog op Koboh. Had je daar geen crashes? Heb ze niet direct. Tot nu na 3-4 uur. Zal RT uitschakelen daarbij ook helpen?
Nee helemaal niks tot aan Jedha, RT uit gaat zeker helpen, je merkt dan ook wel dat de stuttering minder of helemaal niet meer aanwezig is. RT loopt toch niet lekker nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-05 08:43
Heb best wel met wat bugs te maken met deze game helaas (ps5). Buiten soms framerates die inzakken is bij mij de volledige bounties reeks aan gameplay gebugged en kan hij niet starten (veel posts van op Reddit en ea forum, blijkbaar sinds patch 1.05 voor veel mensen een probleem). De rumor om met Caji te spreken blijft maar staan maar praten doet niks. Ook heb ik al 2x meegemaakt dat ik met acrobatische capriolen ergens kom waar ik blijkbaar nog niet mocht komen en vervolgens niet meer weg kan zonder dood te vallen en dus moet je dan weer van een heel stuk terug opnieuw beginnen.

Vind het wel jammer want het doet voor mij als completionist wel af aan de ervaring. Verder vind ik het tot nu toe een erg vermakelijke game met slimme level designs wel, maar ik ga maar even wat anders spelen totdat hopelijk iig die Caji bug is gepatcht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Sjoerdje131 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 18:21:
Heb best wel met wat bugs te maken met deze game helaas (ps5). Buiten soms framerates die inzakken is bij mij de volledige bounties reeks aan gameplay gebugged en kan hij niet starten (veel posts van op Reddit en ea forum, blijkbaar sinds patch 1.05 voor veel mensen een probleem). De rumor om met Caji te spreken blijft maar staan maar praten doet niks. Ook heb ik al 2x meegemaakt dat ik met acrobatische capriolen ergens kom waar ik blijkbaar nog niet mocht komen en vervolgens niet meer weg kan zonder dood te vallen en dus moet je dan weer van een heel stuk terug opnieuw beginnen.

Vind het wel jammer want het doet voor mij als completionist wel af aan de ervaring. Verder vind ik het tot nu toe een erg vermakelijke game met slimme level designs wel, maar ik ga maar even wat anders spelen totdat hopelijk iig die Caji bug is gepatcht.
Hopelijk heeft patch 6 meer drastische inhoud hij laat in iedergeval erg lang op zig wachten.

Gewoon erg jammer of erger nog f#cked up excuse my french, Ik ga 6 juni maar lekker Diablo spelen en daarna ff16 een game waar ze geen eens een day 1 patch voor gaan uitbrengen omdat ie zo polished is en daarna ben ik deze waarschijnlijk allang vergeten mijn geduld is onderhand op.

Heel mischien volgend jaar een x in een droge periode als de game gefixt is als ze hem uberhaupt al ooit gefixt krijgen want zo ziet het er niet naar uit op het moment.

Een refund was meer op zn plaats geweest heb me de afgelopen 10 jaar oprecht nog nooit zo opgelicht gevoeld als met Jedi survivor de eerste game die ik gewoon heb neergelegd door alle ellende die er bij komt kijken :|

Cyberpunk eat your heart out dan nog niet eens gesproken over The Callisto protocol wat gewoon een steengoede game was op release alleen waren er wat mensen die het niet trokken ivm skill issues.

[ Voor 29% gewijzigd door NightShadow22 op 25-05-2023 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Zojuist een zeer grote patch te downloaden (60gb, ps5)
Ik kan alleen nergens info vinden om welke update/patch dit gaat, anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

BigF25 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 23:17:
Hier niks te downloaden.

Wss foutje op de server en hopelijk deze week een grote patch live? zou mooi zijn.

Lijkt me niet anders te verklaren want er is niks te downloaden.

[ Voor 22% gewijzigd door NightShadow22 op 28-05-2023 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BigF25 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 23:17:
Cool, welke versie is het na de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Heb geregeld crashes met deze error. Out of video memory. Heb dus een 4090.

[ Voor 30% gewijzigd door jaaoie17 op 28-05-2023 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVanD
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 27-05 16:37
Heb deze game bij een AMD Ryzen 9 7900 processor gekregen en vrijdag maar eens geïnstalleerd.
Gaat nogal omslachtig naar mijn mening, maar goed... eenmaal geïnstalleerd regent het foutmeldingen;
"Er is een probleem met de installatie van je spel. Installeer het spel opnieuw"

Dat dus al meerdere keren gedaan, gerepareerd, directx dingen geladen, etc. maar de foutmelding blijft komen. Heb een 3060 Ti en 32Gb; zou voldoende moeten zijn.

Ben geen gamer en ga dat ook niet worden, maar speel tot nu to Red Faction :| en dacht wel eens wat nieuwers te kunnen proberen. Iemand nog een tip om het aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Pffff heel veel crashes later vandaag...
Al lopen emmeren met drivers, repair, caches etc.

Uiteindelijk RT uit gezet, en tot nu toe loopt het allemaal 10.000x beter :?

I'll take it!

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Vet spel. Ik word er helemaal ingezogen. Ondanks de hoge fps heb ik af en toe een hapering. Aan de hardware zal het niet liggen. Het RAM en VRAM gebruik is wel hoog, beide over de 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op zondag 28 mei 2023 @ 20:26:
[...]

Cool, welke versie is het na de patch?
Er is geen patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nee oké maar dacht als de PlayStation van @BigF25 iets download ben ik toch benieuwd wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:48:
[...]

Nee oké maar dacht als de PlayStation van @BigF25 iets download ben ik toch benieuwd wat :)
Ja ik ook al 2 dagen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Geen idee wat het was, begon de volledige 150gb opnieuw te downloaden, uit het niets?! Vast ook weer een bug 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

BigF25 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:27:
Geen idee wat het was, begon de volledige 150gb opnieuw te downloaden, uit het niets?! Vast ook weer een bug 7(8)7
8)7 8)7 8)7

Ah neee haha dat las je voorheen alleen over de pc versie wel echt apart weer inderdaad

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Blijft een lekkere serie dit, mooie en leuke game. _/-\o_

Inmiddels aangekomen op Jedha en tot nu toe gelukkig weinig crashes. Maar nu mag ik blij zijn als ik 2 tot 5 minuten kan spelen (PC) zonder crash to desktop. :'( :(

Schiet dus echt niet op. Repair gedaan, shaders weggegooid maakt allemaal niks uit.

Helaas waarschijnlijk geen andere keuze dan wachten op de volgende patch...... :'( :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

😑😑😑

[ Voor 56% gewijzigd door NightShadow22 op 30-05-2023 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DEXP
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik ben bij de eerste bossfight en ik win telkens bijna maar het gaat nu al 20 keer mis wat zeer frusterend is. Op het laatste moet ik parry mode acriveren met de F key maar er gebeurt telkens niks. Ik snap niet wat ik fout doe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Grote verhaalijnspoilers:
spoiler:
Gisteren voor de eerste keer tegen Darkfather gevochten waar je doodgaat als personage, had niet verwacht hem weer te zien in het spel. Maar wat een moeilijk gevecht zeg op Jedi Master, kan me niet voorstellen hoe mensen die op Jedi Grand Master doen. Na het gevecht aangekomen in het laatste hoofdstuk van het spel..

Wat is dit een heerlijk spel :D

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2023 10:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 23-05 04:08
3DEXP schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:23:
Ik ben bij de eerste bossfight en ik win telkens bijna maar het gaat nu al 20 keer mis wat zeer frusterend is. Op het laatste moet ik parry mode acriveren met de F key maar er gebeurt telkens niks. Ik snap niet wat ik fout doe?
Ik had het zelfde, heb hem op Story Mode gezet en daarna wel gehaald. Geen idee hoe of wat. Heel irritant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Op PC als ik 'Tab' ingedrukt houdt dan krijg je het effect als in onderstaand screen maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dit nou doet...... :X Iemand :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_Ae5iM_ZVNR3-POC2Gy0kUSGuQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PBhljF9LYnzYxMcB4l3vUFH8.png?f=fotoalbum_large

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Help!!!! schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:20:
Op PC als ik 'Tab' ingedrukt houdt dan krijg je het effect als in onderstaand screen maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dit nou doet...... :X Iemand :?

[Afbeelding]
Ben geen PC speler dus kan me vergissen qua keybinds; maar het ziet er naar uit alsof je een focus mode van je lightsaber stance gebruikt waarbij je automatisch gaat dodgen bij een attack. Als je in je stances menu kijkt zou je dit moeten zien als keybind (bij de dual lightsabers is er een soortgelijk iets voor parryen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hé mijn game zegt bij het starten “deze game heeft een update nodig maar we kunnen deze niet ophalen”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Donstil schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:00:
Hé mijn game zegt bij het starten “deze game heeft een update nodig maar we kunnen deze niet ophalen”
Dat is wel echt meta….

Het heeft idd een update nodig maar die is er niet :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:01:
[...]

Dat is wel echt meta….

Het heeft idd een update nodig maar die is er niet :+
Haha ja keurig wel. Kan er ook nog wel bij.

Bleek vals alarm. Na een reboot geen update en werkte de game wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 20:53
Ik heb de game vorige week uitgespeeld, al met al tevreden over. Wel jammer dat het einde een beetje is afgeraffeld:
spoiler:
er is werkelijk niks te doen op de laatste planeet
.

Verder ben ik, net als bij deel 1, niet heel erg te spreken over de kaart; deze is namelijk net zo onoverzichtelijk. Ook was het prettig geweest om misschien als optie kistjes en andere collectables op de kaart weer te geven (ideaal voor warhoofden zoals ik) en er een route voor in te plannen.

Wel is het leuk dat er extra activiteiten te doen zijn, zoals tuinieren en het aquarium onderhouden. Hier is echter wel aan te merken dat er niet heel veel extra tijd aan besteed is, maar dat is op zich geen ramp.

Ook is er genoeg te verzamelen en zijn er zat sidequests om te doen, dus buiten het verhaal ben je wel even zoet om alles helemaal compleet te krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op zondag 4 juni 2023 @ 15:04:
[...]

Haha ja keurig wel. Kan er ook nog wel bij.

Bleek vals alarm. Na een reboot geen update en werkte de game wel.
Ik werd bijna helemaal blij toen ik dat las -O- maarja vals alarm haha

Nja gellukig vanavond Diablo...... Duurt wel lang he de laatste patch is al bijna een maand geleden ik ben benieuwd wat ze aan het koken zijn in de keuken :Y) moet toch wel een serieuze patch zijn nu dit zo lang duurt.

Als ze uiteindelijk weer komen met bounty fix bla bla, several performance improvements en allemaal van die nietszeggende dingen dan zie ik het toch somber in voor de game :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sk313t0r schreef op maandag 5 juni 2023 @ 12:02:
Verder ben ik, net als bij deel 1, niet heel erg te spreken over de kaart; deze is namelijk net zo onoverzichtelijk. Ook was het prettig geweest om misschien als optie kistjes en andere collectables op de kaart weer te geven (ideaal voor warhoofden zoals ik) en er een route voor in te plannen.
Ik vond de map juist goed gelukt voor een 3D metroidvania. :). Voor de kistjes en collectibles…
spoiler:
je krijgt de mogelijkheid om die uiteindelijk apart weer te geven op de kaart. De route er naar toe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
uchiha tijntje schreef op maandag 5 juni 2023 @ 15:22:
[...]

Ik vond de map juist goed gelukt voor een 3D metroidvania. :). Voor de kistjes en collectibles…
spoiler:
je krijgt de mogelijkheid om die uiteindelijk apart weer te geven op de kaart. De route er naar toe niet.
Hm, dat heb ik dan blijkbaar over het hoofd gezien! Nou ja, ieder z'n ding uiteindelijk :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Sk313t0r schreef op maandag 5 juni 2023 @ 17:10:
[...]

Hm, dat heb ik dan blijkbaar over het hoofd gezien! Nou ja, ieder z'n ding uiteindelijk :D
Is wel tegen het einde van de game en je moet er wel wat voor doen. Google is daarvoor je vriend denk ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09:11
Ik had goede hoop dat het speelbaarder was dan werd gezegd, maar ik vind het op console echt niet te doen. Jammer, want de paar uur die ik gespeeld heb waren zeer vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
Timothy3000 schreef op maandag 5 juni 2023 @ 21:51:
Ik had goede hoop dat het speelbaarder was dan werd gezegd, maar ik vind het op console echt niet te doen. Jammer, want de paar uur die ik gespeeld heb waren zeer vermakelijk.
Ik heb 'm op PS5 gespeeld, en op twee crashes en één keer een kleine glitch na geen problemen ervaren. Dit was trouwens in Quality Mode!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Sk313t0r schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 09:37:
[...]

Ik heb 'm op PS5 gespeeld, en op twee crashes en één keer een kleine glitch na geen problemen ervaren. Dit was trouwens in Quality Mode!
Ik wil hem op performance spelen, maar de framedrops daar zijn gewoon niet te doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:54

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Kreeg deze bij de 7700X, moet zeggen dat ik er best plezier in heb gehad :) Mooie game, goed uitgewerkt, met een 6700X hier gelukkig weinig frame drops meegemaakt. Speelt lekker weg, al zitten er wel frustrerende gevechten tussen... eindeloos herkansen.

Een niet nader te noemen groene kikker, een in zwart gekleed figuur die niet mijn vader is en uiteindelijk Bode met z'n serie niet te dodgen, niet te blocken aanvallen. En dan hebben we het nog niet over fractures waar je per direct omkeert en weg holt.

Na de verhaallijn nog wel wat gemiste punten bezocht met nieuwe echo's van Bode, maar daarna is de lol er wel een beetje af... dus door met D4 dan maar ;)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c4coupe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:11
heb het spel ook sinds vorige week op mijn PS5, ik kan het niet spelen, het is schokkerig, er is enorm veel screen tearing. als ik performance mode afzet is het minder, maar die andere modus vind ik niet leuk spelen. Te weinig FPS?

Ik speel dit op een gewone tv, 60Hz. Nu met Hogwarts had ik ook al problemen. Zelfde aard. Ik vind het triestig gesteld dat als je een console koopt, deze prullen nog voor hebt. Op een pc snap ik het, teveel verschillen. PS5 = PS5 en dan moet dat overal deftig werken. Dit spel is voor mij voorlopig onspeelbaar. Collega op werk, net hetzelfde verhaal. Valt niet te spelen. Zonde, ha er zo'n zin in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daviddt86
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15-06-2023
Net gespeeld, denk meer als 2 uur.

Ik verlies boss gevecht en ik ben alles kwijt.
Echt alles: skills, perks (heb gewoon geen enkele meer), alle databanken, zaden voor tuin. Alles is weg.

Wat een kut game. Ik was opnieuw begonnen omdat ik bounty bug had.

Het is op ps5.

Kan iemand me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-05 10:59
Je moet wel langs meditation points om te saven en je stims bij te vullen (dan respawnen alleen wel weer alle enemies). Als je dat niet doet sla je inderdaad niks automatisch op, das bij dit type spel nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daviddt86
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 15-06-2023
EL-Nino-1980 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 07:49:
[...]

Je moet wel langs meditation points om te saven en je stims bij te vullen (dan respawnen alleen wel weer alle enemies). Als je dat niet doet sla je inderdaad niks automatisch op, das bij dit type spel nou eenmaal zo.
Da heb ik gedaan. Toen ik van die Rancor dood ging en ik kwam terug was ik alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:41
Daviddt86 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 08:09:
[...]

Da heb ik gedaan. Toen ik van die Rancor dood ging en ik kwam terug was ik alles kwijt.
Is dat niet een bekende bug die inmiddels gepatched zou zijn? Heb je alle updates geinstalleerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Hulleman schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:52:
[...]

Komt vanzelf in Gamepass of PS+. Tegen die tijd is die game wel gefixt :)
Ja ik had gewoon moeten wachten .

Het is niet dat ik er dood van ga maar voor mij 80€ weggegooid kan de game zo niet spelen .

Gellukig is Diablo 4 geweldig en staat de teller alweer bijna op 100 uur hehe😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Er is volgensmij nog zat te fixen maar hoor alleen krekels bij EA/Respawn. De laatste patch is alweer van 4 weken geleden .....

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Help!!!! schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 13:36:
^
Er is volgensmij nog zat te fixen maar hoor alleen krekels bij EA/Respawn. De laatste patch is alweer van 4 weken geleden .....
Ja het is echt schandalig en ondertussen een beetje stats posten op twitter en net doen of er niks aan de hand is en het oh zo eeeen geweldigeee game is.

Voor mij echt nooit meer EA of Respawn mischien na een jaartje in de budgetbak of PS plus & gamepass maar verder is dit echt de grootste schande van 2023 wat verder een top game jaar is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
NightShadow22 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 12:58:
[...]

Ja ik had gewoon moeten wachten .

Het is niet dat ik er dood van ga maar voor mij 80€ weggegooid kan de game zo niet spelen .

Gellukig is Diablo 4 geweldig en staat de teller alweer bijna op 100 uur hehe😅
Dan heb je wel heel veel betaald voor de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jaaoie17 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:56:
[...]

Dan heb je wel heel veel betaald voor de game.
Ik heb een ps5 Digital ik betaal altijd de hoofdprijs voor games op de ps5.

Op de Series X minder maar speel ze vaak liever op de ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Ben nog niet (erg) veel game brekende bugs tegen gekomen op de PC.
Af en toe een vijand die een keer vast zit, of een puzzel mechanic die net niet helemaal pakt op de eerste poging.

Het crashen van de game heb ik voor 99.9% terug kunnen dringen door ray tracing uit te zetten.
Ja, ik weet het... maar continu crashen <> ray tracing aan.... De keuze was niet zo moeilijk.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dhrax

Dhrax

Prog Lord

chromeeh schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:14:
Het crashen van de game heb ik voor 99.9% terug kunnen dringen door ray tracing uit te zetten.
Ja, ik weet het... maar continu crashen <> ray tracing aan.... De keuze was niet zo moeilijk.
Idem hier al vertik ik het nu om de game verder te spelen tot dat ze RT gefixt hebben, voegt toch echt wel wat toe. Blijft angstvallig stil omtrent updates, inmiddels ook alweer bijna een maand terug.

Zouden ze game wellicht zelf stilletjes al afgeschoten hebben voor verdere support?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
Dhrax schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 16:26:
[...]

Idem hier al vertik ik het nu om de game verder te spelen tot dat ze RT gefixt hebben, voegt toch echt wel wat toe. Blijft angstvallig stil omtrent updates, inmiddels ook alweer bijna een maand terug.

Zouden ze game wellicht zelf stilletjes al afgeschoten hebben voor verdere support?
Gister hebben ze op het officiële Twitter account aangekondigd dat het team bezig is met een patch en de release datum daarvan snel komt. Ze zijn er dus gewoon mee bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaaoie17
chromeeh schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 10:14:
Ben nog niet (erg) veel game brekende bugs tegen gekomen op de PC.
Af en toe een vijand die een keer vast zit, of een puzzel mechanic die net niet helemaal pakt op de eerste poging.

Ik had geregeld: out of video memory crashes. Sinds dat ik mn page file op 20 gig heb gezet. Geen last meer van crashes. Alleen op Jedda moet ik RT uitzetten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Daan0s
Nieuwe patch is nu uit..

https://www.ea.com/games/...ch-notes?isLocalized=true

Ehmmm, dat ziet er niet echt uit als een grote patch. Had toch wel wat meer verwacht na zo lang.

[ Voor 68% gewijzigd door Daan0s op 20-06-2023 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Daan0s schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:17:
Nieuwe patch is nu uit..

https://www.ea.com/games/...ch-notes?isLocalized=true

Ehmmm, dat ziet er niet echt uit als een grote patch. Had toch wel wat meer verwacht na zo lang.
Echt helemaal niks expliciet over de performance mode. echt teleurstellend inderdaad ga hem zo even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Nu online
Patch is maar 1.4 GB op de XSX. Had gehoopt dat ze wat meer zouden oplossen, zelfs met VRR toch met regelmaat nog performance dips. Ook al paar keer door het level gevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Hmmm wel positief verrast zit voor het eerst bijna 2 uurtjes te spelen. was blijven hangen op de Koboh tower rumour vroeg in de game en gestopt omdat met de drops op jedi grand master de combat niet te doen was daar ben ik voorbij, en bij nu in de forest en op de irritante screentearing na is dat nu wel speelbaar en loopt ie 48 tot vaak in de hoge 50 .

Ben benieuwd hoe het verder gaat.

*EDIT

Jammergenoeg maar van korte duur na het vinden van de mount op Koboh word het weer onspeelbaar kwa framerate dips.

[ Voor 14% gewijzigd door NightShadow22 op 20-06-2023 23:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Game gaat naar CEX, ik vind het wel best zo. Dit duurt te lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Update nummer 6 is nu live voor PlayStation 5, Xbox Series X|S, and PC:
  • Various crash fixes across all platforms
  • Fix for bounty hunters not spawning
  • Fix for an issue where Caij would become invisible
  • Fix for occasional issue where “Find the Gorge’s Secret” Rumor could not be completed
  • Collision improvements
  • Improved blaster handling
  • Fixes for Photo Mode
  • Wind puzzle on Jedha fixed
  • Updates to the holomap map data
  • The training dummy on Jedha was sneaking around. It has now been immobilized
  • Various bug fixes & Improvements

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 21-06-2023 08:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
G_Dragon schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 08:20:
Update nummer 6 is nu live voor PlayStation 5, Xbox Series X|S, and PC:
  • Various crash fixes across all platforms
  • Fix for bounty hunters not spawning
  • Fix for an issue where Caij would become invisible
  • Fix for occasional issue where “Find the Gorge’s Secret” Rumor could not be completed
  • Collision improvements
  • Improved blaster handling
  • Fixes for Photo Mode
  • Wind puzzle on Jedha fixed
  • Updates to the holomap map data
  • The training dummy on Jedha was sneaking around. It has now been immobilized
  • Various bug fixes & Improvements
Nog steeds die ellendige framedrops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Benieuwd of de game nu inderdaad minder crashed.

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Timothy3000 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:15:
[...]

Nog steeds die ellendige framedrops.
Ja echt niet te doen gellukig kan jij die van jou verkopen.

Ik vind dit toch echt wel een aangepaste refund policy waard net als toenertijd met cyberpunk ze zouden deze game eigenlijk uit alle digitale stores moeten halen dit duurt inderdaad zoals je zegt echt te lang en zou echt verboden moeten worden om een game in zo een staat full price te verkopen.

Dit had een early acces moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aah weer geen performance patches, nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 17:32

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik wil deze game ook graag spelen, maar ik wacht nog wel even. Genoeg andere leuke games gelukkig... Maar wanneer houdt dit eens op? Ik vraag mij dan ook weer af hoeveel mensen toch weer gepreorderd hebben en 70-80 euro hebben neergeteld voor dit spel :X

- doe dit via een DM -

[ Voor 18% gewijzigd door Geronimous op 21-06-2023 12:34 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

- niet zo op ingaan -

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 21-06-2023 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Hoe is de performance op PS5? Ik ga vanavond beginnen aan mijn eerste playthrough.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjoerdje131
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:16:
Hoe is de performance op PS5? Ik ga vanavond beginnen aan mijn eerste playthrough.
Ik vond m zelf op zich oke. Je merkt duidelijke momenten dat het even inkakt en je merkt tijdens t spelen wel duidelijk dat dingen niet vloeiend lopen.

Maar voor mij was het zeker speelbaar. Ik heb de game gisteren na de patch uitgespeeld, was er al bijna maar door het volledig buggen van het bounty systeem kon ik die niet spelen en was ik even klaar met de game.

Tevens ga ik nu ook klaar zijn aangezien Final Fantasy vandaag binnen komt... Toch echt jammer, hier had zoveel meer ingezeten maar door alle problemen is de game voor mij nu een hoge 5 ofzo qua score...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjoerdje131 schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 07:33:
[...]

Ik vond m zelf op zich oke. Je merkt duidelijke momenten dat het even inkakt en je merkt tijdens t spelen wel duidelijk dat dingen niet vloeiend lopen.

Maar voor mij was het zeker speelbaar. Ik heb de game gisteren na de patch uitgespeeld, was er al bijna maar door het volledig buggen van het bounty systeem kon ik die niet spelen en was ik even klaar met de game.

Tevens ga ik nu ook klaar zijn aangezien Final Fantasy vandaag binnen komt... Toch echt jammer, hier had zoveel meer ingezeten maar door alle problemen is de game voor mij nu een hoge 5 ofzo qua score...
Tot nu toe zeker prima te doen, inderdaad. Ik speel op 4K en niet eens met Performance Mode aan. Heb wel alleen nog maar het begin op Coruscant gespeeld, dus de grotere (en zwaardere) gebieden moeten waarschijnlijk nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist uitgespeeld. Ultiem genoten weer en dat is vooral te danken aan het verhaal! Zieke plottwists ook, wauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vraagje,

spoiler:
De loop van mijn blaster blijft gloeien en sparklen. :? Waar komt dat door, wat betekent het en hoe kom ik er weer vanaf :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCRx7j5tOgZ8acMMAq6PTiTPwsA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mtbzn6VL6lyd4XVLK1Vo290i.jpg?f=fotoalbum_large

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 23:52
Help!!!! schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:12:
Vraagje,

spoiler:
De loop van mijn blaster blijft gloeien en sparklen. :? Waar komt dat door, wat betekent het en hoe kom ik er weer vanaf :P

[Afbeelding]
10 minuten onderdompelen in ijskoud water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Help!!!! schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 15:12:
Vraagje,

spoiler:

[Afbeelding]
Draait ie bij jou op de pc wel goed nu? na de laatste patch. ik ben jaloers :'( haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ja, heb nu vooralsnog gelukkig geen crashes meer. :)

PC Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaaoie17
Anoniem: 1885112 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:09:
Zojuist uitgespeeld. Ultiem genoten weer en dat is vooral te danken aan het verhaal! Zieke plottwists ook, wauw.
Ook dat je aan het einde een oud star wars deuntje hoort in een andere jasje.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste