[Multi] Star Wars Jedi: Survivor

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:15
Zo na wat gedoe met het kopen van een key van deze game die ik niet kon inwisselen omdat ik geen deelnemende CPU (waar je de key bij krijgt) in mijn PC had en het overstappen van een 7900xtx naar een RTX 4090 dan eindelijk vandaag de game kunnen opstarten.

Ziet er erg goed uit met alles op Max en RT aan, was een beetje huiverig door de performance issues maar dat valt (na een aantal patches?) gelukkig erg mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-knip- troll

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 10:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

-knip- op de man

[ Voor 118% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 10:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou ik had wel even goeie hoop ondanks dat ik hier las dat er geen verbetering zat in de console patch, patch was wel dusdanig groot dus net toch maar ff gestart, helaas inderdaad geen verbetering in performance.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23-09 16:52
Ik zit bijna op het eind, grand master niveau, moet zeggen dat ik er redelijk snel doorheen ben gegaan. En wat zijn bazen makkelijk te verslaan met de juiste perks, 11 stims en single saber met Aerial Assault and Aerial Ace. 1 planeet 100% en de rest boven de 80% compleet, ik denk dat ik in de eerste playthrough gelijk de platinum trophy pak :+

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:58:
Ik zit bijna op het eind, grand master niveau, moet zeggen dat ik er redelijk snel doorheen ben gegaan. En wat zijn bazen makkelijk te verslaan met de juiste perks, 11 stims en single saber met Aerial Assault and Aerial Ace. 1 planeet 100% en de rest boven de 80% compleet, ik denk dat ik in de eerste playthrough gelijk de platinum trophy pak :+
Hoeveel uur is dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:51:
[...]

Het gezeur op diverse platforms/fora met vaak een drammerig ondertoontje wat je wel vaker ziet bij 10-12 jarige kinderen.

Beetje vreemde reactie op goed onderbouwde klachten over een game die niet af is geleverd zoals vele in deze tijd..... Vooral blijven pre orderen en het op deze manier goedpraten en zwart maken van mensen die hun eerlijke bevinding doen over een product waar de volle pond voor word betaald dat ondermaats is op release is natuurlijk compleet scheef .

Zo blijven ze wel in deze staat uitkomen. ik denk dat de enige verwende 12 jarige jij zelf bent met deze uitspraken.
Ik wil zeker niet alle negatieve en goed onderbouwde reacties onder het drammerige ondertoontje scharen.
Maar mensen die pertinent blijven roepen dat ze na de vorige patch 7 dagen niks hebben gedaan bij Respawn/EA die snappen het duidelijk niet.
Dat zijn gewoon kindertjes die heerlijk onrealistisch verwachten dat er elke dag een patch wordt uitgebracht.

Ik ben het zeker met je eens dat de game te vroeg op de markt kwam. Maar dat weten we nu wel, iedereen heeft zijn geld terug kunnen vragen (maar de meesten hebben dit niet eens gedaan) en toch lekker blijven drammen.
Nee, ik ben blij dat de game hier wel prettig draait en dat ik niet steeds die berichten hoef te lezen.
Ik hoop voor je dat jij ook lekker kunt gaan gamen, nu of over een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Kan ik dat ergens zien op de ps5? Ben gister trouwens redelijk lang bezig geweest met Fractured Momentum, wel 20x ging het telkens fout totdat ik performance mode aanzette, lukte het gelijk de eerste keer. Had mij bijna een joystick gekost 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:03:
[...]

Ik wil zeker niet alle negatieve en goed onderbouwde reacties onder het drammerige ondertoontje scharen.
Maar mensen die pertinent blijven roepen dat ze na de vorige patch 7 dagen niks hebben gedaan bij Respawn/EA die snappen het duidelijk niet.
Dat zijn gewoon kindertjes die heerlijk onrealistisch verwachten dat er elke dag een patch wordt uitgebracht.

Ik ben het zeker met je eens dat de game te vroeg op de markt kwam. Maar dat weten we nu wel, iedereen heeft zijn geld terug kunnen vragen (maar de meesten hebben dit niet eens gedaan) en toch lekker blijven drammen.
Nee, ik ben blij dat de game hier wel prettig draait en dat ik niet steeds die berichten hoef te lezen.
Ik hoop voor je dat jij ook lekker kunt gaan gamen, nu of over een paar dagen.
Je praat ook over Pc ervaring dat is iets heel anders dan de consoles die onder de 720p en 50 fps met dips onder de 30 draaien op performance mode met nog allerlei andere vervelende fratsen.

Maar vanuit een pc standpunt kan ik het zeker begrijpen mischien breng je het wat ongemakkelijk in de bewoording maar op de Pc met de juiste config draait het natuurlijk vele malen meer acceptabel dan op de consoles.

Ik zou bv heel blij zijn persoonlijk met 60- 100 fps.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NightShadow22 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:06:
[...]

Je praat ook over Pc ervaring dat is iets heel anders dan de consoles die onder de 720p en 50 fps met dips onder de 30 draaien op performance mode met nog allerlei andere vervelende fratsen.

Maar vanuit een pc standpunt kan ik het zeker begrijpen mischien breng je het wat ongemakkelijk in de bewoording maar op de Pc met de juiste config draait het natuurlijk vele malen meer acceptabel dan op de consoles.

Ik zou bv heel blij zijn persoonlijk met 60- 100 fps.
Pc versie is voor vele ook wel behoorlijk stuk hoor helaas. Dat heeft niets met “kindertjes” of “drammen” te maken maar alles met “te vroeg uitbrengen”.

Maar goed dit is een ervaringen topic en de huidige staat van de game hoort daar helaas ook bij, al hadden we natuurlijk liever gezien dat hij voor iedereen goed zou lopen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 09-05-2023 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:06:
[...]

Kan ik dat ergens zien op de ps5?
Ja als je in het hoofdmenu op “load journey” drukt zie je de totale speeltijd van je save game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Donstil schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:11:
[...]

Pc versie is voor vele ook wel behoorlijk stuk hoor helaas. Dat heeft niets met “kindertjes” of “drammen” te maken maar alles met “te vroeg uitbrengen”.

Maar goed dit is een ervaringen topic en de huidige staat van de game hoort daar helaas ook bij, al hadden we natuurlijk liever gezien dat hij voor iedereen goed zou lopen :)
ja klopt inderdaad maar mocht je de goede config hebben en hij loopt lekker dan kan ik er wel inkomen.

Maar inderdaad om de klachten nou met drammerige 12 jarige kindertjes te vergelijken vind ik persoonlijk erg ver gaan want bv voor mij persoonlijk onteemd de huidige performance me alle plezier van het spelen van de game.

Heb jou eerdere ervaringen gelezen en ben blij dat jij er wel lekker in zit en er van geniet.

It all comes down to personal preferences i geuss :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NightShadow22 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 20:26:
[...]

ja klopt inderdaad maar mocht je de goede config hebben en hij loopt lekker dan kan ik er wel inkomen.

Maar inderdaad om de klachten nou met drammerige 12 jarige kindertjes te vergelijken vind ik persoonlijk erg ver gaan want bv voor mij persoonlijk onteemd de huidige performance me alle plezier van het spelen van de game.

Heb jou eerdere ervaringen gelezen en ben blij dat jij er wel lekker in zit en er van geniet.

It all comes down to personal preferences i geuss :)
Ja met vlagen hoor, echt lange sessies kan ik nu niet maken en dat is jammer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

De drammende kindertjes zitten voornamelijk op Steam. Daar komen jullie denk ik niet aangezien jullie op console spelen.

Dus ik kan me wel voorstellen dat jullie je niet in mijn post kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:03:
De drammende kindertjes zitten voornamelijk op Steam. Daar komen jullie denk ik niet aangezien jullie op console spelen.

Dat review bomben ook al helpt het soms wel de devs ergens toe te brengen is altijd al kinderachtig geweest.

Maar alsnog je zou maar net de PC hebben die het spel niet goed draait net als bv vele console players van een hoop ongein last hebben.

Het probleem blijft uiteindelijk de schuld van de devs en mischien nog wel het meeste van de aandeelhouders en de publisher die de welbedoelende hardwerkende devs dwingt een gedrocht als dit in deze staat uit te brengen voor de winst pre orders en maar leven onder het motto we will fix it later want het geld is nu toch al binnen.

De industrie verkeerd tegenwoordig in een zeer kwalijke staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de game ook gekocht op launch day. Draaide bij mij ook niet lekker.
Na enige twijfel toch besloten om voor refund te gaan, en dat ook gekregen.
Toen na de patch opnieuw gekocht, en nog goedkoper ook, en toen was het wel speelbaar.
Uiteraard nog niet perfect, maar dat komt wellicht deze week nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:17:
Ik had de game ook gekocht op launch day. Draaide bij mij ook niet lekker.
Na enige twijfel toch besloten om voor refund te gaan, en dat ook gekregen.
Toen na de patch opnieuw gekocht, en nog goedkoper ook, en toen was het wel speelbaar.
Uiteraard nog niet perfect, maar dat komt wellicht deze week nog.
Ja precies ben blij voor je dat je er tenminste op een degelijke manier van kan genieten op de pc zijn er toch wel wat meer opties en met de goede config loopt het in iedergeval vele malen beter dan op de consoles sommige pc gamers klagen al over een framerate van 70 ( Haha jaloerse console gamer ) dus fijn dat het redelijk draait bij je man.

Hopelijk snel voor iedereen zo :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 22:03:

Ik ben van mening dat wat er gebeurd op steam nodig is om te zorgen dat devs de noodzaak gaan inzien het spel zsm te fixen. Want laten we eerlijk zijn als je een game in deze staat op de markt brengt verdien je een hoop negatieve reviews.

Laten we niet vergeten dat de vorige game in net zo belabberde staat op de markt gegooid werd

Het gaat niet om het kunnen refunden. Het gaat erom dat dit zo bewust gereleased is zonder het opnieuw uit te stellen. Mensen kijken uit om de game te spelen en nemen er zelfs vrije dagen voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

schumi1986 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 23:04:
[...]

Ik ben van mening dat wat er gebeurd op steam nodig is om te zorgen dat devs de noodzaak gaan inzien het spel zsm te fixen. Want laten we eerlijk zijn als je een game in deze staat op de markt brengt verdien je een hoop negatieve reviews.

Laten we niet vergeten dat de vorige game in net zo belabberde staat op de markt gegooid werd

Het gaat niet om het kunnen refunden. Het gaat erom dat dit zo bewust gereleased is zonder het opnieuw uit te stellen. Mensen kijken uit om de game te spelen en nemen er zelfs vrije dagen voor.
Precies de vorige game ik ben hem nu aan het spelen wachtende tot deze is gefixed heeft zelfs een soort heruitgave gekregen bijna 2 jaar na release .

ik hoop dat ze deze eerder fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:46
Ik heb het idee na de patch van gisteren de FPS op de PS5 in performance mode wisselvalliger is geworden. Hier en daar merk ik wat meer frame drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:54
Poulske schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:42:
Ik heb het idee na de patch van gisteren de FPS op de PS5 in performance mode wisselvalliger is geworden. Hier en daar merk ik wat meer frame drops.
Ik heb juist het idee dat het wat beter is, ook de beeldkwaliteit lijkt wat scherper haha. Maar dat kan ook schijn zijn. Als er hopelijk volgende week nog een performance patch komt voor PS5 dan zou het toch aardig op de rit moeten zijn. Speel af en toe een uurtje of twee en leg hem dan weer weg. Volle bak spelen zodra het echt beter is. Vermaak me wel enorm met de game overigens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11:05
Daan0s schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 08:57:
[...]

Ik heb juist het idee dat het wat beter is, ook de beeldkwaliteit lijkt wat scherper haha. Maar dat kan ook schijn zijn. Als er hopelijk volgende week nog een performance patch komt voor PS5 dan zou het toch aardig op de rit moeten zijn. Speel af en toe een uurtje of twee en leg hem dan weer weg. Volle bak spelen zodra het echt beter is. Vermaak me wel enorm met de game overigens
Zelfde hier, ik geniet volop van de game. Sinds Patch 4 is het er op de PS5 alleen maar op voorruit gegaan. Patch 5 brengt nog eens performance verbeteringen voor VFX op consoles, die al op PC zijn doorgevoerd.

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 17:43

World Citizen

FreeReef.nl

EA Play abbo genomen om eens te kijken of het draait op een GTX970 - Xeon E5 2630v3

Dat gaat wel aardig. Zeker goed genoeg om het verhaal te spelen. Uiteraard stel ik mijn verwachtingen van FPS bij, maar het is prima te doen.

Ik loop alleen helemaal vast met knoppen. Er zijn er zo veel dat ik met een toetsenbord en muis constant mis klik (nou game ik ook heel weinig)

Als een tegenstander rood word, moet je snel wegduiken. Onder welke knop hebben andere Keyboard muis spelers die functie zitten. Ik heb hem nu op mijn muis duimknop, maar dan nog moet je bloedlink snel zijn.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:58

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Nieuwste patch (patch 4) is nu ook beschikbaar voor pc, bij mij was ie 4.3gb om te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BarryS
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 16:37
World Citizen schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 11:54:
EA Play abbo genomen om eens te kijken of het draait op een GTX970 - Xeon E5 2630v3

Dat gaat wel aardig. Zeker goed genoeg om het verhaal te spelen. Uiteraard stel ik mijn verwachtingen van FPS bij, maar het is prima te doen.

Ik loop alleen helemaal vast met knoppen. Er zijn er zo veel dat ik met een toetsenbord en muis constant mis klik (nou game ik ook heel weinig)

Als een tegenstander rood word, moet je snel wegduiken. Onder welke knop hebben andere Keyboard muis spelers die functie zitten. Ik heb hem nu op mijn muis duimknop, maar dan nog moet je bloedlink snel zijn.
Maar nu moet je als Jedi ook bloedlink snel zijn.

Ik speel dit soort games met een XBox One Controller en vind dat echt veel fijner. Ben daar ook sneller mee dan met toetsenboord en muis.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:16
ZesBarkiePK schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 09:57:
[...]

Zelfde hier, ik geniet volop van de game. Sinds Patch 4 is het er op de PS5 alleen maar op voorruit gegaan. Patch 5 brengt nog eens performance verbeteringen voor VFX op consoles, die al op PC zijn doorgevoerd.
Hoe komen we op patch 5 dan, ik heb pas 2 patches gehad.
De day one patch uiteraard, en de patch van vorige week die niet veel deed.

Of te wel dit wordt in mijn ogen pas patch 3, voor de ps5 dan ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Carlos0_0 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:43:
[...]

Hoe komen we op patch 5 dan, ik heb pas 2 patches gehad.
De day one patch uiteraard, en de patch van vorige week die niet veel deed.

Of te wel dit wordt in mijn ogen pas patch 3, voor de ps5 dan ?.
https://twitter.com/EASta.../1656318096494284807?s=20

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne patch die vandaag uit kwam voor de PC.
Op Steam is het weer een en al klaagzang terwijl bij mij nu echt alles super soepeltjes draait.
Misschien scheelt het dat ik de game niet via Steam heb, maar direct via EA.

Maar mij hoor je zeker niet klagen!! 8) *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5nALaPH.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2023 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:38:
Op Steam is het weer een en al klaagzang terwijl bij mij nu echt alles super soepeltjes draait.

[Afbeelding]
Nu de consoles nog! word bijna een scam zo volgende week een serieuze performance patch die de resolutie en de fps aanpakt anders zwaait er wat :+

[ Voor 4% gewijzigd door NightShadow22 op 10-05-2023 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-09 18:59
Meer mensen die de laatste update niet krijgen via de EAapp? Had dit probleem met de vorige update ook.

Heb de update binnen. Die update was niet rond de 4 gig.

[ Voor 61% gewijzigd door jaaoie17 op 11-05-2023 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 08:35:
Meer mensen die de laatste update niet krijgen via de EAapp? Had dit probleem met de vorige update ook.

Heb de update binnen. Die update was niet rond de 4 gig.
Klopt. Was bij mij rond de 1.76GB
Maar de game draait nu lekker. Had 2 crashes vlak na de update, daarna geen last meer gehad.

Ik speel met alles op epic, rt aan en amd fsr op quality.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 20:38:

[Afbeelding]
Dit^ :) Patch 4 i.c.m. DLSS/FG-mod van PureDark is genieten. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COlrGg0uBhvlNH-IF7Dt-7Jf02g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iCNMQoUEekTIvzpnjjrxqIv2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/271j7fQH5knv3Llx6SsMW-U2wGs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KSk5Vxz3VsZVZ71YsGBJXfqG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lhbO5EdWN67cWLYmLfvq3Z1NaE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gpugTitKb3J0ojZFEVBmc5E2.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 11-05-2023 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
NightShadow22 schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 23:42:
[...]

Nu de consoles nog! word bijna een scam zo volgende week een serieuze performance patch die de resolutie en de fps aanpakt anders zwaait er wat :+
Wat dan? Weer een klacht in dit topic? I.p.v. inhoudelijk iets leuks delen over de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Yonix schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:10:
[...]

Dit^ :) Patch 4 i.c.m. DLSS/FG-mod van PureDark is genieten. :*)

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik heb met die dlss3 mod dat tie alleen vloeiend gaat als de fps laag is. Dus als mn fps onder 50/60 gaat en zet de mod aan. Gaat het heel vloeiend. Is mn fps 70/80 en zet de mod aan. Dan begint het te stotteren.

Heb jij dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
jaaoie17 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:27:
[...]

Ik heb met die dlss3 mod dat tie alleen vloeiend gaat als de fps laag is. Dus als mn fps onder 50/60 gaat en zet de mod aan. Gaat het heel vloeiend. Is mn fps 70/80 en zet de mod aan. Dan begint het te stotteren.

Heb jij dit ook?
Met DLSS 3 Frame Gen aan heb ik gemerkt dat je het beste resultaat krijgt met in game VSync uit, GSync uiteraard aan, nVidia Boost aan, en in de nVidia Controll Panel voor die game VSyn aan. Geld zo'n beetje voor alle FrameGen games.

AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
BarryS schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:09:
[...]

Met DLSS 3 Frame Gen aan heb ik gemerkt dat je het beste resultaat krijgt met in game VSync uit, GSync uiteraard aan, nVidia Boost aan, en in de nVidia Controll Panel voor die game VSyn aan. Geld zo'n beetje voor alle FrameGen games.
Die mod gooit die boost ook aan. Dacht juist met dlss 3, dat je nooit vsync aan moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryS
jaaoie17 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:13:
[...]

Die mod gooit die boost ook aan. Dacht juist met dlss 3, dat je nooit vsync aan moest zetten.
VSync aan in nVidia controll panel en het lost je probleem op, iig bij mij. Dit voorkomt tevens dat je framerate over je monitors max refresh rate heen gaat.

DLSS3 + nVidia Reflex/Boost enabled + vSync in nVidia controll panel == automatic frame cap en sync met FrameGen.

Officieel ondersteunde games (die het goed geïmplementeerd hebben) kan je ook de game's eigen vSync gebruiken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:12:
[...]

Wat dan? Weer een klacht in dit topic? I.p.v. inhoudelijk iets leuks delen over de game?
Performance is nog steeds om van te huilen en dat mag gezegd worden tot het is opgelost.

Vooral omdat er recent een nieuwe patch is gedropt

YouTube: Star Wars Jedi: Survivor - Patch 4 - New HDR Settings for PS5

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:12:
[...]

Nou ja zeg! Laten we de slechte performance op de consoles vooral onder het kleed schuiven inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:04:
[...]

Nou ja zeg! Laten we de slechte performance op de consoles vooral onder het kleed schuiven inderdaad.
Er hier over blijven klagen gaat in principe ook geen verschil maken.
Dus ik snap z'n punt wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:17:
[...]

@NightShadow22 benoemd dat de performance na de laatste patch nog niet is opgelost, erg waardevol voor nieuwe bezoekers van dit topic lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het maakt geen verschil. :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• schumi1986
Wat probeer je nu eigenlijk de hele tijd te zeggen?

Voor mensen die de game nog niet hebben en wachten tot het beter speelbaar is is het toch rete handig om in dit topic op de hoogte te worden gehouden hoe de updates uitpakken?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:17:
[...]

Nah blijven klagen misschien niet maar we hebben het hier niet over ongefundeerd klagen natuurlijk.

We hebben het over een game die volop updates krijgt en dan na updates steeds nog niet goed is, dat zijn zaken die je gewoon moet kunnen bespreken, dat hoort simpelweg bij de huidige ervaringen rond de titel.

Ik zou het als twijfelende tweaker niet fijn vinden om het hier niet te lezen in ieder geval, want zonder eerlijke ervaringen kan er een oneerlijk beeld geschetst worden. Edit: wat @schumi1986 zegt dus maar had nog niet doorgelezen 8)7

Wat mij betreft is klagen over de klagers overigens net zo irritant.

Dat gezegd hebbende, ik heb de game weg gelegd en ga wachten tot in ieder geval de framerate volledig op orde is, op de Series X speelt de game simpelweg niet fijn door de drops en als ik dan zie hoeveel plezier ik heb gehad aan de eerste dan vind ik nu doorspelen toch zonde.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 11-05-2023 18:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-09 23:24
Ik heb de game nog niet en vind updates mbt patches erg waardevol. Graag blijven posten dus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

schumi1986 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 16:43:
[...]

@NightShadow22 benoemd dat de performance na de laatste patch nog niet is opgelost, erg waardevol voor nieuwe bezoekers van dit topic lijkt mij
Bedankt.....Precies ik bedoel je moet gewoon eerlijk blijven en ik kan op deze manier niet genieten van de game en vele met mij ook niet.

Ik heb ondertussen Fallen order uit en hoopte dat het tegen deze tijd wel speelbaar zou zijn maar nee dus wil ik graag andere mede tweakers daarvoor behoeden mochten ze nog niet op de hoogte zijn.

Er zijn hier een paar mensen die van een hoop mest een diamant proberen te maken omdat het hun blijkbaar niks uitmaakt maar je moet toch eerlijk en integer blijven vind ik altijd en de reviews waren dat bv zeker niet! ( een vd enige eerlijke reviews waar het flink in werd aangehaald vond ik die van tweakers zelf ) had ik het geweten had ik pas veel later mn aankoop gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door NightShadow22 op 11-05-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

schumi1986 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 17:12:
[...]

Wat probeer je nu eigenlijk de hele tijd te zeggen?

Voor mensen die de game nog niet hebben en wachten tot het beter speelbaar is is het toch rete handig om in dit topic op de hoogte te worden gehouden hoe de updates uitpakken?
Word inderdaad echt vervelend.... Leuk dat het goed voor je draait op je PC more power to you maar dat hoef je niet de hele tijd mensen in het gezicht te blijven wrijven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:32:
[...]

Word inderdaad echt vervelend.... Leuk dat het goed voor je draait op je PC more power to you maar dat hoef je niet de hele tijd mensen in het gezicht te blijven wrijven :+
Tussen alle negatieve geluiden is een positief geluid ook fijn. Voor de mensen die bewust geen console maar een degelijk en dure game pc hebben gekocht.
En verder hoor je mij niet zo vaak, het negatieve geluid is veel sterker aanwezig.
Ben vaak te druk bezig met de game. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:37:
[...]

Tussen alle negatieve geluiden is een positief geluid ook fijn. Voor de mensen die bewust geen console maar een degelijk en dure game pc hebben gekocht.
En verder hoor je mij niet zo vaak, het negatieve geluid is veel sterker aanwezig.
Ben vaak te druk bezig met de game. :+
Ook dat klopt niet je hebt mensen met super rigs waarbij het draait als dikke stront door een trechter.

Vooral de AMD rigs draaien goed ivm de sponsorship , en nu krijg je weer die standaard pc warrior opmerkingen alsof een console niet degelijk is.... veel plezier met je uber slechte ports vd laatste tijd :+

TLOU Anybody?? ;) en nog ontbelbaar meer

[ Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 11-05-2023 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:39:
[...]

Ook dat klopt niet je hebt mensen met super rigs waarbij het draait als dikke stront door een trechter.

Vooral de AMD rigs draaien goed ivm de sponsorship , en nu krijg je weer die standaard pc warrior opmerkingen alsof een console niet degelijk is.... veel plezier met je uber slechte ports vd laatste tijd :+

TLOU Anybody?? ;) en nog ontbelbaar meer
Die uiteindelijk gewoon goed draaien en een stuk mooier zijn dan op de console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 12:01

sn0ww

Goet is niet goed.

Na de recente update voor de PC 2X op hetzelfde punt een crash gehad * misschien spoil ik hier*.
Gebeurt als ik met dat grote paard door die storm moet, moet dan weer aan het begin van het level beginnen.
gamebreaking dus voor mij.
Ik wacht wel tot die game eindelijk gefixed word en is.

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:41:
[...]

Die uiteindelijk gewoon goed draaien en een stuk mooier zijn dan op de console.
Vroeger altijd op pc gegamed van mij hoeft dat niet meer die jaarlijkse updates en al het gedoe , Ja zeker met een super pc haal je hogere resultaten maar alles wat er bij komt kijken vind ik verwerpelijk doe mij maar lekker het gemak van een console.

Daarbij zijn de Sony console exclusives de beste games die ik in mn hele leven heb gespeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door NightShadow22 op 11-05-2023 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightShadow22 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:43:
[...]

Vroeger altijd op pc gegamed van mij hoeft dat niet meer die jaarlijkse updates en al het gedoe , Ja zeker met een super pc haal je hogere resultaten maar alles wat er bij komt kijken vind ik verwerpelijk doe mij maar lekker het gemak van een console.

Daarbij zijn de Sony console exclusives de beste games die ik in mn hele leven heb gespeeld.
Da's voor iedereen persoonlijk. Als jij wat kwaliteit wil inleveren voor gemak is dat prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:46:
[...]

Da's voor iedereen persoonlijk. Als jij wat kwaliteit wil inleveren voor gemak is dat prima toch?
Precies ieder zo zn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

-knip- laat het bij een TR. Door de discussie in het topic aan te gaan vervuil je het topic. Laat het modereren aan de mods over.

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 10:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
PC performance is nog steeds niet om naar huis te schrijven hoor, ik merk nog steeds stutters en framedrops. Verder heb ik het gevoel dat bij de laatste patch de ingame quality gewoon wat naar beneden is geschroefd om zo wat betere resultaten te behalen het lijkt allemaal net wat minder scherp heb ik het idee.

Ik game op 4K met een 5800x3d en RTX 4090

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

-knip- niet ingaan op slechte posts...

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 10:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:09:
[...]

Dat gezegd hebbende, ik heb de game weg gelegd en ga wachten tot in ieder geval de framerate volledig op orde is, op de Series X speelt de game simpelweg niet fijn door de drops en als ik dan zie hoeveel plezier ik heb gehad aan de eerste dan vind ik nu doorspelen toch zonde.
Hier idem wat betreft framerate (PS5). Ben al bijna op het einde dus speel hem wel uit, maar leg hem dan weg en speel over een half jaar ofzo wel opnieuw. Maar is toch jammer van de ervaring, speelde Jedi Fallen Order op de One X ongeveer een half jaar na release en heb daar erg van genoten zonder noemenswaardige problemen. Survivor is zeker net zo tof, maar kan er minder van genieten omdat ik de hele tijd aan het switchen ben tussen quality en performance en met beide niet echt happy ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Haha oké dan. :)

——-

Gisteren story uitgespeeld. Vandaag maar eens verder met de resterende collectibles halen en onder andere de bounties. Leuke game, en de wijze waarop ze de metroidvania elementen in de map hebben verwerkt vind ik erg goed gedaan. De gevechten vond ik, met uitzondering van 1 specifiek gevecht, eigenlijk wel te makkelijk en had eigenlijk beter kunnen kiezen voor een wat hogere moeilijkheidsgraad. Vaak kon je met een beetje parryen en buttonsmashen erg ver komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
-knip- op de man

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
NightShadow22 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:11:
[...]

Performance is nog steeds om van te huilen en dat mag gezegd worden tot het is opgelost.

Vooral omdat er recent een nieuwe patch is gedropt

YouTube: Star Wars Jedi: Survivor - Patch 4 - New HDR Settings for PS5
Ja je kan inderdaad blijven huilen, of de realiteit eens een keer onder ogen zien en toegeven dat de 30 FPS locked modus een stuk beter is dan de zenuwachtige 35 - 60 Performance mode puinhoop die later ingebouwd is.

Misschien moet je dus net zoals ik de game eens een keer op Quality mode spelen, en dan zal je zien dat het prima is, en kan je misschien ook is een keer genieten van de game.

In een perfecte wereld wil ik ook alles in 4K op 120FPS, maar helaas is het wel bij meer games niet zo gegaan. En van een PS5 moet je dat ook niet verwachten.

En ik speel iedere grote release op PS5, dus ben wel wat gewent. Gotham Knights kreeg ik pas echt hoofdpijn van, waar was jij toen? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik wil deze game niet op quality mode spelen. Ik wil straks gewoon een goed werkende performance mode. Moet kunnen op PS5 of XSX.

Ik heb de game dus nog niet maar kan met de beste wil van de wereld geen spoiler in die screenshots zien. Niet alles hoeft in een spoilertag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sn0ww

sn0ww

Goet is niet goed.

schumi1986 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:21:
PC performance is nog steeds niet om naar huis te schrijven hoor, ik merk nog steeds stutters en framedrops. Verder heb ik het gevoel dat bij de laatste patch de ingame quality gewoon wat naar beneden is geschroefd om zo wat betere resultaten te behalen het lijkt allemaal net wat minder scherp heb ik het idee.

Ik game op 4K met een 5800x3d en RTX 4090
Dit gevoel heb ik ook je hebt een hele dikke gamePC en dan zulke grapics pfffff.................

..........

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 20:09:
Misschien moet je dus net zoals ik de game eens een keer op Quality mode spelen, en dan zal je zien dat het prima is, en kan je misschien ook is een keer genieten van de game.
Ik heb het met alle wil van de wereld geprobeerd maar Quality mode en “genieten van de game” zijn voor mij geen dingen die samen gaan met deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
@Donstil Verkoop de game dan maar, als je dat niet al gedaan hebt. Want geen patch gaat dat meer voor je oplossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 20:30:
@Donstil Verkoop de game dan maar, als je dat niet al gedaan hebt. Want geen patch gaat dat meer voor je oplossen.
Dat is heel pessimistisch. Een goed draaiende performancemode moet op consoles prima mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

ZesBarkiePK schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 20:09:
[...]

Ja je kan inderdaad blijven huilen, of de realiteit eens een keer onder ogen zien en toegeven dat de 30 FPS locked modus een stuk beter is dan de zenuwachtige 35 - 60 Performance mode puinhoop die later ingebouwd is.

In een perfecte wereld wil ik ook alles in 4K op 120FPS, maar helaas is het wel bij meer games niet zo gegaan. En van een PS5 moet je dat ook niet verwachten.

En ik speel iedere grote release op PS5, dus ben wel wat gewent. Gotham Knights kreeg ik pas echt hoofdpijn van, waar was jij toen? 8)7
Wat een onzin op Quality ben ik begonnen omdat er de laatste tijd vele games zijn waarin quality of een balanced mode super goed uitgewerkt is, en was hier de discussie dat men performance prefereerd en deden of ik gek was.

Zelfs quality heeft drops ga de DF analyze maar kijken dus hou je gecheerlead lekker voor je -O-

Prima dat jij er van geniet 95% van de mensen die de game hebben aangeschaft doen dat op deze manier niet en voelen zig er niet goed bij inclusief ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Waar heb jij het over? :+ kijk maar eens naar Fallen order .

Zeker gaat dit opgelost worden.... ik snap niet eens wat je hier probeerd te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

-knip- en zeker niet op de man spelen

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
-knip- troll

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 10:50 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm dat lijkt mij niet nodig, ik heb er nog prima vertrouwen in dat er in de komende weken/maanden een stabiele frame rate komt en dan ga ik lekker “genieten van de game”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
-knip- troll

[ Voor 116% gewijzigd door Geronimous op 12-05-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:27
Mijn mening tot nu toe:

spoiler:
Ik ben nu een tijdje aan het spelen, net die Rayvis dood gemaakt, maar ik vind het verhaal echt heel zwak om eerlijk te zijn. Dagan is niet heel boeiend en heeft zeer onduidelijke beweegredenen voor zijn gedrag. Wat wil hij nou precies? Er is ook totaal geen duidelijke lijn in het verhaal te herkennen. Je achtervolgt heel het spel die gozer zonder ook maar duidelijk te krijgen waarom je dat doet.

Zowel visuel als audiovisueel is het wel echt prachtig. Het speelt ook erg lekker. Mooie omgevingen ook en mooie gevechten met vele minibosses.

[ Voor 14% gewijzigd door hotymoty op 11-05-2023 21:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Hot damn, dat was een toffe sessie vanavond! 8)

spoiler:
Ontsnappen uit Pilgrim Sanctuary met Merrin was érg tof gedaan, bijna cinematografisch zo goed!

Daarna nog even gesleuteld aan m'n lightsaber, kan daar minutenlang mee bezig zijn; erg therapeutisch. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

En dat was Jedi Survivor. :) Alle achievements zijn binnen. Mochten mensen hier ook willen gaan voor alle trophies of achievements, dan kan ik aanraden om al zo vroeg mogelijk de collectibles op met name Koboh te verzamelen en de bounties gewoon al zo snel als mogelijk mee te nemen. Anders wordt het laatste deel wel een beetje saai denk ik, met name doordat je vaak toch in de combat wordt getrokken terwijl je eigenlijk gewoon aan het zoeken bent naar die ene collectible waarvan je niet weet hoe je er bij moet komen :P. Gelukkig zijn de laadtijden wel prima, want je bent nogal vaak aan het fast travelen. Zowel binnen de wereld zelf als naar de andere planeten. Geen spijt dat ik hem nu al had gekocht en gespeeld maar de performance was helaas zoals bekend niet optimaal. Zonde, want de momenten dat die stabiel op 60fps liep was echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
uchiha tijntje schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 01:47:
En dat was Jedi Survivor. :) Alle achievements zijn binnen. Mochten mensen hier ook willen gaan voor alle trophies of achievements, dan kan ik aanraden om al zo vroeg mogelijk de collectibles op met name Koboh te verzamelen en de bounties gewoon al zo snel als mogelijk mee te nemen. Anders wordt het laatste deel wel een beetje saai denk ik, met name doordat je vaak toch in de combat wordt getrokken terwijl je eigenlijk gewoon aan het zoeken bent naar die ene collectible waarvan je niet weet hoe je er bij moet komen :P. Gelukkig zijn de laadtijden wel prima, want je bent nogal vaak aan het fast travelen. Zowel binnen de wereld zelf als naar de andere planeten. Geen spijt dat ik hem nu al had gekocht en gespeeld maar de performance was helaas zoals bekend niet optimaal. Zonde, want de momenten dat die stabiel op 60fps liep was echt top.
Netjes! Ik ben bewust even aan het wachten tot de performance patch van volgende week. Dan maak ik het laatste stuk af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
:D

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vYKK-Io8LCW5BoNCcZgrMNr6w1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qPvBVIvmDAvlcfcQPlkUwUzW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
CHKYBSTRD schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 07:31:
[...]

Netjes! Ik ben bewust even aan het wachten tot de performance patch van volgende week. Dan maak ik het laatste stuk af.
Of afmaken en New game+ doen met de nieuwe patch :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die gewoon geen plezier heeft aan de game (PS5) zoals deze nu draait. Echt een verschrikking op performance mode. En ik snap het gewoon niet want er zijn genoeg games die hebben laten zien dat dat dit prima kan. Hoe ze dit zo hebben kunnen releasen snap ik echt niet..
En quality mode op 30 fps doe ik niet aan..

PSN id: PENo1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Carlos0_0 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 10:54:
[...]

Of afmaken en New game+ doen met de nieuwe patch :)
Ja ik was sowieso al van plan om de game nog een keer te gaan spelen. Ik ben benieuwd wat je allemaal behoudt in NG+, wist eerlijk gezegd niet eens dat het er in zat. Heb aardig wat XP gefarmt en met de bijbehorende skills gaat dat ook best snel. 3 stances nu 100% unlocked. De blaster stance gebruik ik niet, niet echt mijn ding. De skins voor de blaster die bij de deluxe versie kwamen zien er wel bruut uit. Jammer eigenlijk dat je je blaster niet los kan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:25:
[...]

Ja ik was sowieso al van plan om de game nog een keer te gaan spelen. Ik ben benieuwd wat je allemaal behoudt in NG+, wist eerlijk gezegd niet eens dat het er in zat. Heb aardig wat XP gefarmt en met de bijbehorende skills gaat dat ook best snel. 3 stances nu 100% unlocked. De blaster stance gebruik ik niet, niet echt mijn ding. De skins voor de blaster die bij de deluxe versie kwamen zien er wel bruut uit. Jammer eigenlijk dat je je blaster niet los kan gebruiken.
Als je hem uit speelt zie je wat je met new game+ kan, er zijn verschillende modes waar je uit kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:25:
[...]

Kun je ook alles doen met de eerste stance? Is het nog echt nodig die optionele dingen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Na alle stances geprobeerd te hebben is voor mij Dual Wield toch echt het beste. Het feit dat je je aanvallen op elk moment kunt interrupten met blocken is gewoon een must. Precies het tegenovergestelde van Crossguard, want als je daar een aanval inzet ben je volledig gecommit voor de volgende 1 - 1.5 seconde.

Je kunt gewoon altijd vol gas aanvallen, zolang je maar snel reageert met je block (of dodge bij een rode aanval). Het zou een high risk, high reward stance zijn, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt is het de minst fout gevoelige stance.

[ Voor 28% gewijzigd door yinx84 op 13-05-2023 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Na de laatste pc update is bij mij het spel kapot. het blijft maar crashen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
jaaoie17 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 11:21:
[...]

Kun je ook alles doen met de eerste stance? Is het nog echt nodig die optionele dingen te doen?
Ja, je kan alles doen met de Single Lightsaber als je dat wilt. Het is ook maar net wat je zelf het leukste vind om mee te vechten. Je hebt wel een snelle keuze tussen twee opties, dus het is de moeite om in twee stances te investeren.

Mocht je je ooit bedenken dat kan je alle skills resetten, de eerste keer is gratis, daarna kost het je wel 1 skill point. Die moet je trouwens hebben voordat je de reset kan uitvoeren.

Ik ben zelf groot fan van de Double-Bladed Lightsaber voor eigenlijk alles, behalve sommige boss fights, dan gebruik ik Dual Wield. Die vind ik 1 op 1 erg sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ZesBarkiePK schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 18:27:
[...]
Ik ben zelf groot fan van de Double-Bladed Lightsaber voor eigenlijk alles, behalve sommige boss fights, dan gebruik ik Double-Bladed Lightsaber. Die vind ik 1 op 1 erg sterk.
@ZesBarkiePK

Je gebruikt dus altijd de DBL..... :P :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
@Help!!!! LOL, Thanks, aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik ben geen fan van elfjes, trollen, roze wolkjes en glitterende toverspreuken. Al dat soort fantasie kan ik niks mee.

Toch treft Star Wars me altijd om het verhaal. Los van hoe ingenieus alles in elkaar zit aan werelden en volkeren, is het verhaal an sich gewoon heel goed.

Zo ook Jedi Survivor!

Het verhaal is echt goed. De snelheid van het verhaal is perfect waardoor je amper dode momenten hebt. Het verhaal klopt ook overal en is inhoudelijk. Het sluit top aan bij het hele Star Wars gebeuren.

Ik betrap mezelf erop dat ik het spel meer als film zie. Ik kijk uit naar de cutscenes en zie eigenlijk op tegen de vecht momenten. Het klimmen ed is leuk als afwisseling maar het vechten was niet eens nodig geweest.

Het spel neemt je mee in het verhaal en de cutscenes zijn momenten waarop je echt even in een film zit. Omdat de pace van de verhaallijn zo snel is zit je dus nooit stil. Het is een doorlopende film die je soms even moet spelen.

Ik vond dat bij Red Faction, Jedi Knight Outcast II, Call of Duty 4, Tomb Raider, Uncharterd en nog een paar ook heerlijk wegspelen. De singleplayer mode is gewoon een echt goed in elkaar gezet stukje werk wat gemonteerd is als een film.

Daarnaast zijn de mechanics ook nog eens top. Ik vind het verschrikkelijk om "ridder" spellen te spelen. Dingen uit de middeleeuwen met zwaarden heb ik het niet op.
Toch is de "Force" in combinatie met een zwaard eigenlijk wel weer heel leuk. Dat "Force" stukje maakt het luxe. Het is een futuristische versie van zwaardvechten. Dat pakt stiekem leuk uit door al die Force dingen.

Al bij al is de game het gewoon waard door de kwaliteit van de singleplayer modus.

Tip: Voor 12 euro heb je EA play Pro voor een maand, en speel je hem makkelijk door. Dat is de 12 euro dik waard. Ik speel zelf enkel de verhaallijn in games, en ga niet verder grinden... dus 12 euro is goed voor deze game. Dan heb je een betere paar avonden dan dat je naar de bios gaat.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

schumi1986 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:49:
Ik had dit ook, en heb de game een repair gegeven via (in mijn geval) de EA Play interface.
Ook heb ik de Nvidia driver opnieuw gedownload en een clean install gedaan. Ik zag her en der wat D3Dx errors, dus gokte op de videokaart driver.

Achteraf gezien twijfel ik nog steeds, maar na nog eens 2 crashes ben ik er vanaf. Nu kan ik de game weer 24 uur open laten staan zonder een crash. Ook switchen naar desktop terwijl de game gewoon live is, geeft geen crash.

Of het echt aan de driver of het repairen heeft gelegen weet ik niet. Maar voordat ik dat deed had ik elk half uur een crash. Ik vermoede dat het aan switchen van windows lag, maar eventlog gaf toch de videokaart als bron aan.

Het proberen waard.

Ik ben overigens benieuwd naar je hardware setup. Puur ter info.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
World Citizen schreef op zondag 14 mei 2023 @ 00:20:
[...]

Ik had dit ook, en heb de game een repair gegeven via (in mijn geval) de EA Play interface.
Ook heb ik de Nvidia driver opnieuw gedownload en een clean install gedaan. Ik zag her en der wat D3Dx errors, dus gokte op de videokaart driver.

Achteraf gezien twijfel ik nog steeds, maar na nog eens 2 crashes ben ik er vanaf. Nu kan ik de game weer 24 uur open laten staan zonder een crash. Ook switchen naar desktop terwijl de game gewoon live is, geeft geen crash.

Of het echt aan de driver of het repairen heeft gelegen weet ik niet. Maar voordat ik dat deed had ik elk half uur een crash. Ik vermoede dat het aan switchen van windows lag, maar eventlog gaf toch de videokaart als bron aan.

Het proberen waard.

Ik ben overigens benieuwd naar je hardware setup. Puur ter info.
Ah zal een kijken naar een repair uitvoeren via de EA app. Voor de vorige patch had ik namelijk nergens last van.

Ik heb een 5800x3d en RTX4090

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0ww

sn0ww

Goet is niet goed.

schumi1986 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:49:
Precies ook mijn probleem. :( :(

..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Morgen weer een patch? of word deze week overgeslagen? kan niks vinden op het net.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGyvZciGzKm_jPLTk-EeAKpdAZk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4dea3dm8eaybSQcOYAEeXNLO.png?f=fotoalbum_large

Still going strong. 8)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9V4bipa1rGDHYyM12CiRYqhux3k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/DQWSaKpKzycZ1a5MAY9kXLhG.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cBKAe1AP-1slxiqGcbSarQhM5TM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5kAWKRTGdVx02MF94MpdueEx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fkUyUQCqfDWLH3uuTuFeJTQxJls=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QbJGlnNl3zATTl1ZTfFvm9DK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NightShadow22 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:58:
Morgen weer een patch? of word deze week overgeslagen? kan niks vinden op het net.
Ik kwam hier eigenlijk om naar diezelfde info te zoeken :)
Ben benieuwd of ik morgen weer verder kan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:36

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Vanavond begonnen aan Survivor op de Xbox Series X, ik wou even een uurtje spelen. Maar dat werden er 4 tot 5 uurtjes, wat een spel zeg! Hopelijk blijven ze de Star Wars spellen zo goed maken in de toekomst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p55FRpYJ1NB3g6y5nn7J4RcrtI8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QnMqegucsgQFkqnLRIAtEqbW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UTaltI4yvLoj4c-gS072ggFrmzc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Egj6LMcjNcHUVKytTnckSu2l.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nI9yqvLE8S_JKz02XYbKIagjgIc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0EHpvfpsrKidQKjc5ELRibQO.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DIOxcveduHpNqavHpiy-3UjhpqQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ip0CfLitncNM5pk0xOaW2XdJ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHSK5Tmk1QdsKAsj3HayAIkg6UM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZKmlT4vcVCksNWgYZX9aQKli.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-09 20:54
En dat waren de Credits.
Veel extra content opgezocht en rumours gedaan. Op een gegeven moment moet je verder!
Uiteindelijk nog met de Outrider outfit rond gelopen. Leuk dat die armor stukken erop zitten!

Super van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Was er nou geen update gisteren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Donstil schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:32:
Ik heb niets binnen gekregen, ik heb het gister avond bewust even gecheckt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14:54
Donstil schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:32:
Nee, helaas niet. Maar wel twee onzin posts op Twitter (waar ze normaal de update aankondigen) maar geen woord over de update. Snap niet dat ze dat doen terwijl je weet dat mensen wachten/hopen/verwachten dat er op dinsdag nieuws is over een nieuwe update. Communicatie is weer om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dubrillion schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 08:23:
En dat waren de Credits.
Veel extra content opgezocht en rumours gedaan. Op een gegeven moment moet je verder!
Uiteindelijk nog met de Outrider outfit rond gelopen. Leuk dat die armor stukken erop zitten!

Super van genoten!
Ja ik ben met alle collectibles bezig te halen, al 2 of 3 planeten gehad alleen nu met Koboh bezig dat gaat wel effe duren.
Ik was voorheen nog wel eens van een 2de keer spelen met z'n new game+, maar ga ik ook niet doen denk ik.

Ik wil nog hierna a plague tale requiem spelen, en daarna Lord of the Rings: Gollum nog en dan zijn we toch al weer een tijdje verder.
Dan weten we wellicht wat er nog meer uit gaat komen dit jaar, wellicht is er dan meer bekend over Marvel Wolverine of de nieuwe Spiderman al :).
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste