[Multi] Star Wars Jedi: Survivor

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

Vestendrie schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:12:
Op de ps5 maar 1,173 gb bij mij. Terwijl de problemen vergelijkbaar zijn zou je zeggen.
Hier ook, Wss betere compressie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

nog steeds erg blurry etc :| lijkt wel een wat stabielere fps te hebben maar zag nog steeds screen tearing en de rest. nog maar even wat patches afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan0s
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:43
Op PS5 is na de patch performance mode veel beter gelukkig. Tot zover ik nu heb gespeeld lijkt ie zo goed als constant boven de 60fps te blijven, echt veel fijner spelen. Kan grafisch gezien nog wel wat patches gebruiken maar voor mij is t belangrijkste nu opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11:21
PS5:Framerate is beter maar nog niet waar het moet zijn.Grafisch vind ik de game meer dan prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
NightShadow22 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:42:
nog steeds erg blurry etc :( lijkt wel een wat stabielere fps te hebben maar zag nog steeds screen tearing en de rest. nog maar even wat patches afwachten
Ah balen, was ook te mooi om waar te zijn denk ik alles ineens op te lossen.

Op reddit ook al diverse berichten dat de patch niet veel gedaan heeft.

Zo maar eens kijken..

[ Voor 10% gewijzigd door Sipio op 02-05-2023 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Sipio schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:20:
[...]

Ah balen, was ook te mooi om waar te zijn denk ik alles ineens op te lossen.

Op reddit ook al diverse berichten dat de patch niet veel gedaan heeft.

Zo maar eens kijken..
Inderdaad heb je gelijk in, ik vind de framerate wel beter alleen dat het allemaal zo blurry is maakt het voor mij nog onspeelbaar.

Hopelijk in de volgende patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:37
Ik vind zowel de graphics als de performance prima op PS5. Speel op quality modus met een HDMI 2.1 tv.

Heb echt wel slechtere releases meegemaakt. Denk aan Gotham Knights.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

ZesBarkiePK schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:33:
Ik vind zowel de graphics als de performance prima op PS5. Speel op quality modus met een HDMI 2.1 tv.

Heb echt wel slechtere releases meegemaakt. Denk aan Gotham Knights.
Op de C1 hier ziet het er gewoon niet uit de performance is zeker beter nu maar vergelijk het eens met Fallen order die game is super scherp je kan hier gewoon pixels tellen Cal is helemaal blurry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vind de framerate wel goed nu eigenlijk. Kan hem prima spelen zo. Zou wat mooier mogen maar als ik lekker als een Jedi met mijn saber aan het hakken ben boeit mij dat niet eens zo veel, als die Jedi beweegt als een stop Motion figuurtje vind ik dat veel irritanter.

(Ik speel op een 85” tv, dus scherpte is altijd wat minder dan op de kleinere maten)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 02-05-2023 17:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 17:47:
Vind de framerate wel goed nu eigenlijk. Kan hem prima spelen zo. Zou wat mooier mogen maar als ik lekker als een Jedi met mijn saber aan het hakken ben boeit mij dat niet eens zo veel, als die Jedi beweegt als een stop Motion figuurtje vind ik dat veel irritanter.

(Ik speel op een 85” tv, dus scherpte is altijd wat minder dan op de kleinere maten)
Oh wauw in mij woonkamer is mijn 55 al huge. ;)
Heerlijk dat het zachtjes de goede kant op gaat met de game. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-05 19:09
Ik heb - zover ik heb kunnen testen- een stuk minder problemen dan voorheen. Kijken hoe dat gaat bij andere gebieden, maar gaat de goede kant op iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:49
na de eerste wereld, een constante 40 fps op mijn steam deck. De start wereld (wil niks spoilen), was wat ruw, maar nu heeerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-06 01:44
Ik heb de game uninstalled en weer geïnstalleerd. En toen op update geklikt. Finalizing en wrapping up komt in beeld. En dan staat er weer game update required. Hoe los je dit op? in configuratiescherm staat dan het versie 1.0.0.3 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-06 20:17
Ben nu op de shattered Moon en na de update nog steeds even lelijk. Begin gewoon weliswaar te twijfelen of het niet aan mijn tv ligt ;(

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

CHKYBSTRD schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 19:45:
Ben nu op de shattered Moon en na de update nog steeds even lelijk. Begin gewoon weliswaar te twijfelen of het niet aan mijn tv ligt ;(
Nee het spel is gewoon echt foeilelijk nog steeds. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan!
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-07-2023
Op de XSX merk ik weinig verbetering na de patch. Op Koboh op bepaalde plekken nog steeds erg veel framerate issues. Jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
NightShadow22 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:23:
[...]

Nee het spel is gewoon echt foeilelijk nog steeds. ;(
Maar dan heb jij denk meer moeite met de visuele stijl van de game.Het zit misschien net onder Horizon 2 maar in mijn ogen verre van lelijk.

Is de resolutie dan het probleem ?

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 02-05-2023 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jori040 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:42:
[...]

Maar dan heb jij denk meer moeite met de visuele stijl van de game.Het zit misschien net onder Horizon 2 maar in mijn ogen verre van lelijk.
Totaal niet ik zit hier op het moment heel erg te genieten van Fallen order op de Series X, Dat verwacht ik ook voor een sequel in op zn minst dynamisch 4k haarscherp en niet op een resolutie van 720p dat zijn PS3 taferelen.

Er is iets flink mis als de voorganger mooier is en beter speelt dan het vervolg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
NightShadow22 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:46:
[...]

Totaal niet ik zit hier op het moment heel erg te genieten van Fallen order op de Series X, Dat verwacht ik ook voor een sequel in op zn minst dynamisch 4k haarscherp en niet op een resolutie van 720p dat zijn PS3 taferelen.

Er is iets flink mis als de voorganger mooier is en beter speelt dan het vervolg.
Oke dat is prima.Ik hoop voor je dat deze game toch nog ooit wat voor je gaat doen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jori040 schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 20:52:
[...]

Oke dat is prima.Ik hoop voor je dat deze game toch nog ooit wat voor je gaat doen ;)
Zodra ik Fallen order uit heb wat denk ik deze week is ga ik gewoon weer verder met Survivor ik vond het erg tof heb tot aan de tweede planeet gespeeld.

Alleen jammer van de visuals hopelijk droppen ze nog een patch deze week wie weet, maar gameplay en story wise zit het helemaal goed.

Mss ook maar beter dat ik nu toch eerst Fallen order speel dan maakt alles ook meer sense :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Klein stukje verder gespeeld na de patch maar net pas de crew ontmoet dus echt nog vroeg in de game.

Performance mode vind ik echt (nog) niet om aan te zien, gewoon stil staan en de baard van Cal is één grote pluis die er bij een zuchtje wind af lijkt te waaien.

Maar het kleine stukje wat ik verder heb gespeeld was op Quality mode, niet ideaal die 30fps maar het loopt wel stabiel.

Motion blur wel aan en na ongeveer een kwartiertje spelen raakte ik er wel wat aan gewend.

Ga nog ff verder met Dead Island 2, en binnenkort nog een weekend vermaken met Diablo 4, wie weet hoe de game er dan voorstaat maar ik zou hem op deze manier wel kunnen spelen.

Maar zoals gezegd, ben nog in het begin vd game en ik weet niet hoe het verderop zit met de performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Het is eindelijk gelukt om de update binnen te krijgen. Ik speel op 1440p met alles op het hoogst en die scaling op quality. Zonder RT haal ik rond 120-135 fps. Met RT haal ik ongeveer 50-65 fps. Het is bij dat stuk dat je naar beneden valt bij die Ninth Sister.

Systeem:
geforce 4090
ryzen 5800x3d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickDLH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 16:52
Eerst op PS5 gespeeld, maar vanwege de lage framerate en vooral super lage resolutie op performance mode, toch ook op PC gehaald via EA Play.

Op PC vandaag met patch, aanpassingen via NVIDIA control panel en .ini file tweaks, ziet het er veel beter uit en draait het 60fps stabiel (soms drops naar 50 fps) capped via control panel. PC dus voor mij veel betere ervaring. Dit is zonder ray tracing.

Is op RTX 3080 met een i9-9900k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik had de game vlak nadat deze uitkwam gekocht op Steam. Drama qua performance dus refund aangevraagd en gekregen.

Na het weekend kwam er een patch uit en na wat belovende reviews de game uiteindelijk weer opnieuw aangeschaft, dit maal via EA Play en paar tientjes goedkoper.

De game draait nu aanzienlijk beter met alle toeters en bellen aan.
Ik heb ReBar ingeschakeld en in het Nvidia panel de game gecapt op 60fps.
Speelt heerlijk weg nu!

Draait op i7 10700k 32GB ram en een rtx 3090.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 22:59
Hoewel ik me er wel mee vermaak, vraag ik me af of de focus op (semi) open wereld het spel wel goed gedaan heeft. Vooralsnog zijn de open stukken allemaal een beetje zielloos. Af en toe een generieke patrouille en wat wild, maar dat is het. Op de kaart kun je zien welke gedeeltes je nog niet gehad hebt, en hoewel dat handig is, heb je niet het gevoel dat je zelf aan het exploren bent. Er valt gewoon niet zoveel te beleven. Misschien teveel verwend met Elden Ring, waar je op een verstopte grot kon stuiten waar je makkelijk een uur mee zoet was en je geen idee had wat je te wachten stond.

De lineaire aanpak van het eerste deel vond ik wat dat betreft fijner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:12
yinx84 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 11:59:
Hoewel ik me er wel mee vermaak, vraag ik me af of de focus op (semi) open wereld het spel wel goed gedaan heeft. Vooralsnog zijn de open stukken allemaal een beetje zielloos. Af en toe een generieke patrouille en wat wild, maar dat is het. Op de kaart kun je zien welke gedeeltes je nog niet gehad hebt, en hoewel dat handig is, heb je niet het gevoel dat je zelf aan het exploren bent. Er valt gewoon niet zoveel te beleven. Misschien teveel verwend met Elden Ring, waar je op een verstopte grot kon stuiten waar je makkelijk een uur mee zoet was en je geen idee had wat je te wachten stond.

Mwha, de dungeons in elden ring waren ook niet bijzonder gevarieerd na er 5 gehad te hebben. Wel voelde de wereld als een echte open wereld ipv open hubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040

Het levert meestal iets aan bv customization en weer wat xp op.Zo vond ik het in Breath of the wild tergend dat ik veel moeite moest doen voor een kistje waar vervolgens weer een steen in zat.

Voor veel mensen was de te lineaire aanpak van de vorige een klacht.Tja je kan niet iedereen tevreden houden.

Soundtrack vind ik echt geweldig van deze game.Ik hoor daar hier niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

swoutr schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 12:53:
[...]

Mwha, de dungeons in elden ring waren ook niet bijzonder gevarieerd na er 5 gehad te hebben. Wel voelde de wereld als een echte open wereld ipv open hubs.
Ik ben na 100 uur afgehaakt vond het echt een overkill aan gerecycled materiaal.

Doe mij maar lekker Dark Souls, Bloodborne of Demons Souls.

[ Voor 8% gewijzigd door NightShadow22 op 03-05-2023 14:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
NightShadow22 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:17:
[...]

Ik ben na 100 uur afgehaakt vond het echt een overkill aan gerecycled materiaal.

Platinum uitgespeeld :+ overigens ook Fallen Order en dat ga ik ook doen met Jedi Survivor. Hopelijk is bij new-game+ er meer in orde dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:24
NightShadow22 schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:17:
[...]

''Off-topic modus aan''
Na 100 uur afgehaakt!
Ik was het na 3 uurtjes al zat. Zonde van het geld.
Totaal niet mijn type game!
''Off-topic modus uit''

Bij deze game vind ik het juist fijn dat ik zelf een balans heb tussen -> deze kant is het verhaal op -> maar deze kant kan je ook op gaan.

Ja het is soms jammer dat je wat klim er kluiter werk doet voor een nieuwe BD kleur :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 12:00
Poeh wat een hoop problemen zeg. Ik dacht dit topic te gaan lezen over algemene ervaringen over het spel, maar het gaat bijna alleen maar over de problemen.

Ik wilde eigenlijk een maandje wachten om hem ergens tweedehands op te pikken maar kon niet langer wachten.
Ik ben gisteravond begonnen en heb de eerste planeet er nu op zitten en speel op quality mode op de PS5.
Hoewel ik iets meer verwacht had van de graphics speelt het spel best heel goed.
Nu ben ik sowieso niet zo heel vatbaar voor framerate drops dus dat scheelt een hoop volgens mij.

Vooralsnog is het weer heerlijk om als Jedi rond te lopen en vermaak ik me weer opperbest.
Wat ik vooral waardeer is dat je niet weer helemaal opnieuw begint met je vaardigheden en gelijk weer de mogelijkheid hebt voor een dual wield.

Tot nu toe erg tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

CHKYBSTRD schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 14:51:
[...]

Platinum uitgespeeld :+ overigens ook Fallen Order en dat ga ik ook doen met Jedi Survivor. Hopelijk is bij new-game+ er meer in orde dan nu.
Haha respect! is echt hardcore de Elden ring platinum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
yorroy schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 15:44:
Poeh wat een hoop problemen zeg. Ik dacht dit topic te gaan lezen over algemene ervaringen over het spel, maar het gaat bijna alleen maar over de problemen.
De problemen zijn ook een algemene ervaring toch :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DFJCTW033
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-06 09:19

Ik wilde eigenlijk een maandje wachten om hem ergens tweedehands op te pikken maar kon niet langer wachten.
Ik ben gisteravond begonnen en heb de eerste planeet er nu op zitten en speel op quality mode op de PS5.
Hoewel ik iets meer verwacht had van de graphics speelt het spel best heel goed.
Nu ben ik sowieso niet zo heel vatbaar voor framerate drops dus dat scheelt een hoop volgens mij.

Vooralsnog is het weer heerlijk om als Jedi rond te lopen en vermaak ik me weer opperbest.
Wat ik vooral waardeer is dat je niet weer helemaal opnieuw begint met je vaardigheden en gelijk weer de mogelijkheid hebt voor een dual wield.

Ik heb gelukkig hetzelfde. Voor mij werkt de game helemaal prima en ben er echt van aan het genieten.
Ben nog bezig op de eerste planeet, maar vind het nu al helemaal top. Voor mij wel een van de betere games van de laatste tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:54
Ik hoopte dat de patch wat zou oplossen, maar ik merk er precies niks van. Nog steeds veel framerate drops

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Goed te horen dat ervaringen nu wel beter zijn op PC.

Gisteren klein stukje gespeeld op PC, was op zich best ok. Begreep wel dat begin game niet het zwaarste stuk is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

hotymoty schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 16:56:
Ik hoopte dat de patch wat zou oplossen, maar ik merk er precies niks van. Nog steeds veel framerate drops
Sterker nog het is erger geworden kwa FPS en nog wat dingen..... Dit gaat nog maanden duren ben ik bang had gehoopt dat het net als bij Dead space snel opgelost zou worden maar hield mn hart al vast toen ik de 1gb nog wat size zag zijn gewoon wat simpele bugfixes.

Het is tijd dat ze FSR en variable rate shading compleet eruitgooien net als bij Dead space remake dan is het probleem met de fuzzy graphics gelijk opgelost, Jammer dat het zolang moet duren!

[ Voor 16% gewijzigd door NightShadow22 op 04-05-2023 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Het is jammergenoeg niet altijd rozengeur en maneschijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:30

dat gevoel heb ik helemaal niet, ik ontdek de ene verborgen lokatie na de ander, het gaat maar door met allerlei verschillende puzzels. Ben nog steeds met die eerste rumor side missie bezig, en ben daar toch al zo'n 6 uur mee bezig, zoveel kom ik tegen.

wat ik wel wat minder vind is dat je ook lokaties vindt waar je uiteindelijk niet verder komt omdat je de main quest nog niet ver genoeg gespeeld hebt en dan een skill nog niet hebt (in dit geval de jump dash). Dan kom je daar pas achter na een uur proberen zo'n lokatie kwa puzzel op te lossen dat dat niet kan nog. Dat had wel wat beter gekund.

Maar al met al, vind ik het zelf zeker niet saai, die eerste planeet is al een halve game op zich zo groot en zoveel te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-06 18:10
Heb na de PS5 patch geen problemen meer, FPS lijkt stabiel te zijn , ook op Koboh waar deze eerst af en toe nog wat merkbaar wegzakte. Screen tearing, flickering en blur zie ik niet echt. Speel op een 55" TV 2 meter er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Poulske schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:26:
Heb na de PS5 patch geen problemen meer, FPS lijkt stabiel te zijn , ook op Koboh waar deze eerst af en toe nog wat merkbaar wegzakte. Screen tearing, flickering en blur zie ik niet echt. Speel op een 55" TV 2 meter er van af.
Op quality mode dan?
Iedereen is anders natuurlijk maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die baard van Cal serieus kan nemen op performance mode, dat is toch 1 grote dons pluis? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
Sipio schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:56:
[...]

Op quality mode dan?
Iedereen is anders natuurlijk maar ik kan me niet voorstellen dat iemand die baard van Cal serieus kan nemen op performance mode, dat is toch 1 grote dons pluis? :P
Performance mode. En qua baard, ja daar stoor ik me niet zo aan. En anders kies je toch voor de geschoren look. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Sipio schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 08:56:
[...]

Op quality mode dan?
Dan noem hem toch gewoon pluisje. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Dat had gekund als het alleen maar bij die baard bleef maar die dons pluis zegt ook genoeg over de rest :P

Maar ik heb een stukje quality mode gespeeld dat ziet er iig wat beter uit.

Normaal heb ik liever meer fps dan resolutie maar in dit geval niet.

Heb nog wat andere games te spelen en kijk over een tijdje wel een keer of deze wat verbeterd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:26
Ik heb bij veel PS5 games ook de voorkeur voor performance mode en stoor me ook aan verschil in FPS bij quality mode maar moet eerlijk zeggen dat bij deze game de quality mode me vooralsnog goed bevalt. Ik kan me ook niet vinden in een hoop van de genoemde klachten en vind het tot nu toe echt een top-game met een heerlijk sfeertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Ik snap niet helemaal waarom zoveel mensen op de PS5 voor quality modus kiezen. Tussen 25 en 30 fps is echt niet te doen. Het loopt dan wel heel erg stroef.

[ Voor 3% gewijzigd door hotymoty op 04-05-2023 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
hotymoty schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 11:37:
Ik snap niet helemaal waarom zoveel mensen op de PS5 voor quality modus kiezen. Tussen 25 en 30 fps is echt niet te doen. Het loopt dan wel heel erg stroef.
Omdat perfromance mode nog veel slechter is, normaliter ga ik ook altijd voor performance mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
CHKYBSTRD schreef op donderdag 4 mei 2023 @ 12:02:
[...]

Omdat perfromance mode nog veel slechter is, normaliter ga ik ook altijd voor performance mode.
Naja wel stuk betere framerate

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Ook interessant om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Laatst online: 08-03 18:25
Hoewel ik deel 1 echt een draak van een spel vond, wou ik toch even zelf ervaren hoe deel twee is en loopt op mijn pc.

Allereerst, erg irritant dat in de nieuwe EA app, de FPS counter overlay verdwenen lijkt te zijn.

Daarna kreeg ik op een 10700K en 1080ti als recommended settings alles op high. Uiteraard na het uitzetten van blur/film grain/head bobbing en alle andere onzin settings, maar ik moet zeggen dat het net zo lijkt te lopen als alle andere Unreal games.

De TAA blijft bloedirritant, wat microstutters links en rechts, maar niets onoverkomelijks voor een first person action game. Misschien dat het op hogere moeilijkheidsgraad wel wat preciezer komt qua timings en fps, maar het gemiddelde zit zo rond de 70/80 fps schat ik in, afgaande op andere UE4 games.

Qua performance op oudere hardware valt het me niets tegen gezien de verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:36

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zijn er mededelingen vanuit Respawn dat ze snel met nog meer patches komen om de performance op de console te verbeteren? Ik wil de game wel gaan spelen, maar als er patches komen die de ervaring een stuk beter maken wacht ik nog even.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
uchiha tijntje schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 11:28:
Zijn er mededelingen vanuit Respawn dat ze snel met nog meer patches komen om de performance op de console te verbeteren? Ik wil de game wel gaan spelen, maar als er patches komen die de ervaring een stuk beter maken wacht ik nog even.
Ik weet niet op welk platform je speelt, maar op PS5 vind ik het persoonlijk prima te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daan0s
Ze hebben al wel gezegd dat er een reeks aan patches komt komende weken. Maar verder geen info over de volgende patch. Speel hem zelf ook op PS5 en hoewel hij een stuk beter draait ben ik toch ook aan het wachten op nieuwe patches. Af en toe een korte sessie maar haal er toch meer plezier uit als ie nog wat beter loopt en mooier eruit ziet op performance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:25
Ik heb hem al uitgespeeld op de series X en dat ging bij mij bijna helemaal goed. Twee keer gehad dat de game crashte en een keer dat ik half door de vloer liep voor een tijdje. Voor de rest ging het echt helemaal prima op af en toe een kleine framedrop na!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Niks, alleen maar de komende weken zou gewoon 2 maanden wachten als ik jou was , doe ik zelf in iedergeval wel.

Toen ik Burning shores uitspeelde en zag hoe mooi Horizon was in balanced had ik uiteindelijk ook spijt dat ik hem op release had uitgespeeld |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Als ik niet op release al begonnen was aan Survivor dan zou ik nu ook een paar maandjes wachten. Zojuist weer even op Koboh en liep een stuk door het water en het was nog steeds een diashow (PS5). De meer lineaire stukken gaan redelijk goed, maar in de open wereld flinke drops. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sopuNf1IvVRTrUJGU6Y1HFaqIH0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jGgGQw1vEv5wqwaTdodTfldA.png?f=fotoalbum_large

Iemand die mij een hint kan geven (in een spoiler) hoe ik hier overheen kom? Ik lijk ergens iets te missen waardoor de wind uit gaat

Edit: Ah je hebt iets nodig wat ik nog niet bezit 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 05-05-2023 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan0s
Donstil schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 20:58:
[Afbeelding]

Iemand die mij een hint kan geven (in een spoiler) hoe ik hier overheen kom? Ik lijk ergens iets te missen waardoor de wind uit gaat

Edit: Ah je hebt iets nodig wat ik nog niet bezit 8)7
Als t goed is kan je dat ook op je map zien. Alle "blokkades" die rood zijn op je map zijn nog niet mogelijk om te doen. Tenminste, als ik het goed heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daan0s schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:20:
[...]

Als t goed is kan je dat ook op je map zien. Alle "blokkades" die rood zijn op je map zijn nog niet mogelijk om te doen. Tenminste, als ik het goed heb :P
Ah goeie tip, het was inderdaad rood.
Ik had aangenomen omdat het nog niet gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:52
Welke versie speelt op moment het beste? Xbox? PS5? PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-05 17:57

sn0ww

Goet is niet goed.

Psyonara schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:58:
De PC versie in iedergeval nog niet helaas.
Nog steeds aardig wat stutter en framedrops.
En dat op een machine met een intel I913900K 32GB ram en een 4090 Gpu.

..........

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 08:20

-SaveMe-

-klik-

Volgens DF de PS5 versie in resolution mode. Speel ik zelf ook, speelt prima weg ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 22:59
Heb geen vergelijking maar ik vind het echt heel goed speelbaar op de PS5. In het startgebied hield ik m'n hart vast, maar in het tweede gebied loopt het gewoon goed. Heel af en toe kom je in een gebied waar de FPS ineens naar 30 zakt, maar dat zijn maar korte moment.

Kan hem zeker wel aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:52
Dank, moet nog even kijken met budget, ToK komt eerdaags ook uit, Waarschijnlijk voor PS5 versie.
Zou eerdaags wel de console bestellen.

PC zou ik hem graag ook wel willen spelen maar als het hem voorlopig nog niet word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Laatst online: 11:26
yinx84 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:44:
[...]

Heb geen vergelijking maar ik vind het echt heel goed speelbaar op de PS5. In het startgebied hield ik m'n hart vast, maar in het tweede gebied loopt het gewoon goed. Heel af en toe kom je in een gebied waar de FPS ineens naar 30 zakt, maar dat zijn maar korte moment.

Kan hem zeker wel aanraden.
Ben nu voor de 2de keer aan het spelen, de 1ste keer was nog zonder de nieuwe patch(afgelopen weekend).
Maar moet zeggen het is wel wat beter, ik had toen heel soms nog wat last van gestotter ofzo maar niet vaak.

Na deze patch zie ik het helemaal niet meer, en is beeld gewoon mooi straks op performance mode op de ps5.

Edit;

Nu effe aan spelen ben toch nog niet helemaal, maar het is zeker al een stuk beter.

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 06-05-2023 14:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Deze game is echt huge!

Als je ziet hoeveel mechanics is deze game zitten dan vind ik het niet vreemd als ik af en toe een bug tegen kom.[PS5]

Voor mij is dit GOTY materiaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 11:15
jori040 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:52:
Hmm niet mee eens. Het is zeker een leuk spel, maar een hoogvlieger vind ik het niet. Het speelt prima weg maar mijn algemene gevoel is gewoon 'goed'. De combat, het verhaal en de werelden zijn een stuk oppervlakkiger als je het vergelijkt met een game als God of War naar mijn mening.

[ Voor 14% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 06-05-2023 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 16:51:
[...]

Hmm niet mee eens. Het is zeker een leuk spel, maar een hoogvlieger vind ik het niet. Het speelt prima weg maar mijn algemene gevoel is gewoon 'goed'. De combat, het verhaal en de werelden zijn een stuk oppervlakkiger als je het vergelijkt met een game als God of War naar mijn mening.
Die game die vind ik juist super commercieel aanvoelen.Ongeveer na 10 uur had ik het gehad me die game.
Aan alle kanten zie je dar Ragnarok perfect afgewerkt is dus daarom al is het geen bagger game maar er waren te veel dingen die ik minde vond.

Weet je trouwens dat de regisseur van deze game God of War 3[Stig Asmussen] heeft gemaakt ?

Jedi Survivor: Is een AAA MetroidVaina achtige game :)
En qua gebieden ook veel variatie.Ik vind dit na Rogue One[beste Star Wars film] zelfs het beste sukje Star Wars. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door jori040 op 06-05-2023 18:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:20
Ben nu aan het experimenteren met een DLSS3-mod: https://www.dsogaming.com...g-available-for-download/

Voor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TZSN0A4-k7DJV5aS_8Vul6mmsYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NJHBsiMjbzSmRfusbojfAROg.jpg?f=fotoalbum_large

Na:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GjzyWvojmWq4HoJX00BF3ACnMP4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0aFG2NG0Xm9ioVQEnoiku1O3.jpg?f=fotoalbum_large

Allemaal nog Alpha-build, dus hier en daar nog niet perfect. Echter, het feit dat iemand hier de tijd en moeite in stopt kan ik wel waarderen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:30
jori040 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 17:21:
[...]

Die game die vind ik juist super commercieel aanvoelen.Ongeveer na 10 uur had ik het gehad me die game.
Aan alle kanten zie je dar Ragnarok perfect afgewerkt is dus daarom al is het geen bagger game maar er waren te veel dingen die ik minde vond.

Weet je trouwens dat de regisseur van deze game God of War 3[Stig Asmussen] heeft gemaakt ?

Jedi Survivor: Is een AAA MetroidVaina achtige game :)
En qua gebieden ook veel variatie.Ik vind dit na Rogue One[beste Star Wars film] zelfs het beste sukje Star Wars. ;)
Ik heb Suvivor nog niet gespeeld, maar ben het helemaal eens. Vond Ragnarok echt een deceptie. De eerste 10 uur geweldig maar daarna werd het zo ontzettend repetief. Dan nog te bedenken dat GoW alle GOTY awards weg snoepte van RDR2, ongelofelijk (doet nog steeds pijn haha).

Pik Suvivor op zodra er wat meer gepacht is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@kwdtje
Ik vind het ontzettend jammer dat deze al niet meer mee kan doen voor de GOTY awards.Daar is de schade denk al te groot voor.[PC versie]

Onder de kleine mankementen shuilt een geweldige game.[Kan alleen voor de PS5 versie praten]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Wat vinden jullie de beste outfit in de game?

Ik twijfel tussen Tactical, Wanderer en Commander

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Dubrillion schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:31:
Wat vinden jullie de beste outfit in de game?

Ik twijfel tussen Tactical, Wanderer en Commander
De
spoiler:
Jedi
outfit. Maar die moet je eerst vrijspelen. :)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G366p05o7Ou3lEnS57nl_N2Z2Jw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hLz7JSGdXawui2IU4ixp4rfr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Anoniem: 1835258 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 12:34:
[...]

De
spoiler:
Jedi
outfit. Maar die moet je eerst vrijspelen. :)

spoiler:
Ik vind hem leuk. Misschien alleen een beetje een robe.

Ik ga kijken of ik een leuke combinatie kan maken om er een beetje een Clone Wars Kenobi van te maken

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yonix
Ondanks de issues met het spel, vermaak ik mij prima met Jedi Survivor. :*)

Na 14 uur spelen opent de speelwereld zich nog steeds, beetje bij beetje, voor mij. Nieuwe personages, nieuwe gameplay-elementen en nieuwe uitdagingen; erg tof wat Respawn heeft neergezet en hoe zij heeft voortgebouwd op een solide basis die met Fallen Order is neergezet. (y)

En dan nog wat shots:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lc2oU26Xb9BfCzc335uUiGEcu8U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V2Tv5qyP3G632RXvlXlGwNkl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M26LF3MgWR99xlZkOPcrLYUIFTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tC5AT4aGrl4zec68J2mfj8ge.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cS22H_zKeHIh8Oy2PKejrKjgDMQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qLYMGRTucepJ7JGKZd7IRvAK.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0B-WBda5ToXeXnD9QM1vwH_fSLg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i5WceS23zADIqNiLJSllEBwQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JIIzvdT245rifF4uFnbPpux_unc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zQqBD9Fbc9a7aI7XW0LfCRi1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQPtijUQXZ5qrR3Ptn8ZFXwLZuM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rOpHvlzyinOsDuenYlrbRQBU.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Die workbenches zijn toch 100% cosmetisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Nou dat was een lekker spelletje, story mode al weer uitgespeeld.
Wel snel eigenlijk met God of War of Hogwarts Legacy was ik langer bezig, nou ja nu nog maar effe de wereld verkennen en kijken wat ik nog moet vinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
jaaoie17 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:25:
Die workbenches zijn toch 100% cosmetisch toch?
Ja meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Carlos0_0 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:51:
Wel snel eigenlijk met God of War of Hogwarts Legacy was ik langer bezig, nou ja nu nog maar effe de wereld verkennen en kijken wat ik nog moet vinden :).
Alle planeten op 100% krijgen zal denk zeker nog een hoop tijd in beslag nemen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Carlos0_0 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 16:51:
Daarom speel ik ook op hard mode. Fallen Order was ook zo uitgespeeld op de normale moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jori040 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:52:
Deze game is echt huge!

Als je ziet hoeveel mechanics is deze game zitten dan vind ik het niet vreemd als ik af en toe een bug tegen kom.[PS5]

Het jaar is nog niet op de helft natuurlijk maar gameplay wise is dit ook mijn GOTY tot nu toe, komt alleen nog wel genoeg waardoor ik niet direct verwacht dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jori040 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:03:
[...]

Alle planeten op 100% krijgen zal denk zeker nog een hoop tijd in beslag nemen. ;)
Ja en daar zit voor mij de echte klacht. Het verhaal van de vorige had ik redelijk snel uit maar toen ik de planeten op 100% ging zetten voor de platinum trophy ontdekte ik al die verborgen geheimpjes enz.

Nu probeer ik dat gelijk een beetje mee te nemen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
CHKYBSTRD schreef op zondag 7 mei 2023 @ 18:37:
[...]

Daarom speel ik ook op hard mode. Fallen Order was ook zo uitgespeeld op de normale moeilijkheidsgraad.
Ik speel geen enkel spel op Hard mode, ik vind dat niet leuk.
Ik speel op Normal wil ook van een spel kunnen geniete, en niet alleen maar irriteren dat een eindbaas ofzo niet lukt :).

[ Voor 6% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-05-2023 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaVGrQbJmnVB_9dRHdy462wKPxc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ShHpzIoipMHCnpjDe1wktJ3R.jpg?f=fotoalbum_large
:F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Lol, in 'Fallen Order' ooit deze screenshot gemaakt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FQ9QWbunK19Rb9isQz1OBmiVVsQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xldm1y6WDJXFyni8AOrgxJmN.jpg?f=fotoalbum_large

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickDLH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-05 16:52
-SaveMe- schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 06:47:
[...]
Volgens DF de PS5 versie in resolution mode. Speel ik zelf ook, speelt prima weg ...
Ik had zelf de PS5 versie eerst, en hoewel de framerate redelijk was vond ik het beeldkwaliteit echt waardeloos op performance mode. Het was zo wazig en van een lage resolutie. Hierdoor heb ik het toch ook op PC geprobeerd en die loopt met een RTX 3080 en een i9-9900k soepeler en ziet er heel veel beter uit naar mijn mening.

Het beeldkwaliteit verschil was voor mij echt de reden om nu toch voor PC te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stantana
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:19
Patches incoming..

Patch 4 for #StarWarsJediSurvivor arrives on consoles on Tuesday, May 9. Patch 4 on PC will deploy as soon as possible this week… stay tuned for updates.

Get details on what to expect in these patches:
https://go.ea.com/w9G2C

[ Voor 154% gewijzigd door Stantana op 09-05-2023 07:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Stantana schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:20:
Patch op de PC is live
Patch op de consoles volgt vandaag.
Dat is de oude patch, Patch 4 komt vandaag online - voor de consoles. De pc-versie krijgt later deze week een patch:

Anyhow, die Force Tears zijn wel een erg toffe toevoeging! Gisteravond 150 B-1 droids mogen verslaan. Gelukkig had ik net mijn double-bladed lightsaber equipped. :')

Oh, en over lightsabers gesproken:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dmPp6b3f1LVhzYmvVehrhwJ1JAU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/b8g55jfxivDwKhwdP75OFnoo.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-lHqxabRHDU5siztMGJEv_gX7Kg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OJ1XjG3nfUpc10W0vNNOvYZT.png?f=fotoalbum_large

Beautiful. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stantana
Yonix schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:23:
[...]

Dat is de oude patch, Patch 4 komt vandaag online - voor de consoles. De pc-versie krijgt later deze week een.
Foutje van mij inderdaad 8)7
Ben heel benieuwd of deze patch al iets doet op de console, gister voor het eerst de game opgestart, direct besloten te wachten tot een betere performance/ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
Stantana schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:20:
Patches incoming..

Patch 4 for #StarWarsJediSurvivor arrives on consoles on Tuesday, May 9. Patch 4 on PC will deploy as soon as possible this week… stay tuned for updates.

Get details on what to expect in these patches:
https://go.ea.com/w9G2C
Vreemd dat ze helemaal niks aan de performance issues (framerate) doen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stantana
hotymoty schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:51:
[...]

Zoals ik het lees, pas bij de volgende patch/patches (voor consoles)
Lijkt erop dat er een optie komt voor het aan/uitzetten van ray tracing wat natuurlijk de performance ook ten goede moet komen. Deze optie zal wel al in de pc patch zitten en er staat: Coming soon to console.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gh-_4wNyAg75WIp8KFbwkklcLEY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DfW0ckvL2dXQP8qiSeHhHnmZ.jpg?f=fotoalbum_large

Hoop dat deze optie snel mogelijk gaat zijn, zodat vele van ons ook kunnen gaan genieten ipv ergeren of wachten met spelen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Yonix schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:23:
[...]

Dat is de oude patch, Patch 4 komt vandaag online - voor de consoles. De pc-versie krijgt later deze week een patch:
[Twitter]

Anyhow, die Force Tears zijn wel een erg toffe toevoeging! Gisteravond 150 B-1 droids mogen verslaan. Gelukkig had ik net mijn double-bladed lightsaber equipped. :')
Ja dit was mega. Dit was een eitje om te doen, maar je voelde je wel ultra-powerful! _/-\o_ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

hotymoty schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 07:51:
[...]

Erg jammer idd ...hopelijk volgende week 😒

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier een updats van 26,94GB op de Series X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Al die Hdr fixes waren dus helemaal voor niks.... ik vroeg al eerder in het topic aan iemand of het hem ook opviel dat als je op de Oled de game boot dat het hdr logo niet in beeld komt en pas na deze patch switched hij zoals het hoort net als bij andere games op HDR.

hdr aan of uit het maakte dus helemaal niet uit het was compleet kapot en niet werkend het ziet er in iedergeval al een stuk beter uit lijkt ook wat soepeler te lopen ook al word het niet vermeld in de patch notes, minder fuzzy graphics ook (PS5) performance mode.

[ Voor 32% gewijzigd door NightShadow22 op 09-05-2023 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 08:20

-SaveMe-

-klik-

Pfftttttt, gister wel een mega game design stupido (imho) tegen gekomen. Als je weer terug komt op Jedha voor het verhaal:
spoiler:
Je speelt dan een stuk als Cere. En dat eindigt met een boss fight tegen Darth Vader. Cere heeft de single saber stance en 5 stims. Mijn Cal heeft 12 stims en gebruikt alleen double bladed en blaster stance en zit tjokvol upgraded abilities en perks. Met Cere sla ik green stuk in hem en ben ik in 1 a 2 klappen dood.
Heb uiteindelijk moeilijkheidsgraad maar omlaag geschroefd ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
NightShadow22 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 17:38:
Al die Hdr fixes waren dus helemaal voor niks.... ik vroeg al eerder in het topic aan iemand of het hem ook opviel dat als je op de Oled de game boot dat het hdr logo niet in beeld komt en pas na deze patch switched hij zoals het hoort net als bij andere games op HDR.

hdr aan of uit het maakte dus helemaal niet uit het was compleet kapot en niet werkend het ziet er in iedergeval al een stuk beter uit lijkt ook wat soepeler te lopen ook al word het niet vermeld in de patch notes, minder fuzzy graphics ook (PS5) performance mode.
Toch weer ff opstarten dan straks om ff te kijken (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Sipio schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 17:53:
[...]

Toch weer ff opstarten dan straks om ff te kijken (y)
Ben benieuwd wat jou bevindingen zijn laat het straks even weten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
NightShadow22 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 17:53:
[...]

Ben benieuwd wat jou bevindingen zijn laat het straks even weten :*)
Heel ff gekeken, vond de performance mode nog niet echt mooi.

Maar eerst ff wat anders uitzoeken, heb niks veranderd aan instellingen en mijn Oled geeft ineens geen HDR logo meer door bij het starten van een game lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Sipio schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 18:37:
[...]

Heel ff gekeken, vond de performance mode nog niet echt mooi.

Maar eerst ff wat anders uitzoeken, heb niks veranderd aan instellingen en mijn Oled geeft ineens geen HDR logo meer door bij het starten van een game lol
:F :F wat een zooi en zo lees je ook op reddit echt de hele tijddddd dingen die na iedere patch voor mensen veranderen op een negatieve manier ik had juist nooit een hdr logo en nu wel .

wel echt een lastige deze game.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste