[Multi] Star Wars Jedi: Survivor

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:50
Probleem is wel dat EA zich volledig focust op de problemen van PC en niet van de consoles. Althans dat kan je uithalen uit hun statements op twitter…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-05 19:09
hotymoty schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:05:
Probleem is wel dat EA zich volledig focust op de problemen van PC en niet van de consoles. Althans dat kan je uithalen uit hun statements op twitter…
Problemen zijn voor de pc natuurlijk ook een stuk groter dan voor de consoles. Wel sneu voor de developers dit. Heb je een dijk van een game gemaakt, voldoet de technische kant niet. Want het is alleen de techniek, de rest is uitstekend zover ik heb kunnen oordelen. Game had wederom uitgesteld moeten worden. Zal me niets verbazen als dit er ook doorheen is gedrukt als destijds bij project red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:22
hotymoty schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:05:
De console versie gaan ze echte niet negeren.Lees die onderste regel nog eens ;)

[ Voor 5% gewijzigd door jori040 op 30-04-2023 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 22:59
ZesBarkiePK schreef op zondag 30 april 2023 @ 01:47:
Ik ben nu in het semi open wereld gedeelte terecht gekomen. Voelt toch een beetje vreemd aan. Deze game speelt eigenlijk prima in een lineaire wereld voor mij, en dat mis ik nu een beetje. We gaan het maar rustig aan verkennen, ik heb sowieso geen haast met deze game.
Ik vind het wel fijn dat de map aangeeft waar je nog niet geweest bent, door middel van die gele markers. Zo weet je zeker dat je niets mist. Ben helemaal niet van de open world games... maar dat maakt het wat dragelijker.

Hele lichte spoilers over stances, voor de zekerheid in tags:

spoiler:
Welke stances gebruiken jullie? Ik ga voor de normale + dual wield. De normale is mooi in balans zoals de beschrijving al meldt. Daar zou je zonder problemen het spel mee kunnen uitspelen. Plus dat het gewoon natuurlijk aanvoelt voor een Jedi... het is een beetje de klassieker.

De dual wield is lekker agressief voor de afwisseling. Het switchen tijdens combat vind ik ook gaaf, want waar dual wield een move heeft waar je afstand mee creëert, heeft de classic stance een move waar je afstand mee overbrugt. Die twee kun je heel vet samen gebruiken.

Double bladed vind ik te situational. Handig als je met meerdere in close combat bent, maar dat komt tot nu toe weinig voor. Vaak word je door sommigen op afstand onder vuur genomen en komen ze helemaal niet naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:04
Wat is er precies spoilerachtig aan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jori040
Yonix schreef op zondag 30 april 2023 @ 09:41:
[...]

Plaatje drie moet wel een verrassing blijven.En al zeker nu mensen de game even weg leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:21
Kan misschien zijn dat VRR het probleem is bij vele ?, ik merk dat die bij mij uit staat als ik dubbel klik op tandwieltje van de afstandsbediening.
De ps5 heeft de optie wel op automatisch staan, maar schijnbaar staat VRR op off zegt die.

Ik vind het er tot toe echt prima spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Nah je ziet zaken die je als speler helemaal niet wilt zien en lekker zelf wilt ontdekken. Ik heb daarom ook op de rapporteer knop gedrukt en het is inmiddels aangepast zie ik.

Los daarvan vraag ik mij af wat voor nut het heeft om ze te plaatsen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:46:
Kan misschien zijn dat VRR het probleem is bij vele ?, ik merk dat die bij mij uit staat als ik dubbel klik op tandwieltje van de afstandsbediening.
De ps5 heeft de optie wel op automatisch staan, maar schijnbaar staat VRR op off zegt die.

Ik vind het er tot toe echt prima spelen.
Oled C8 van mij heeft die optie niet, kan die functie niet gebruiken op de PS5.

Ook niet aanzetten voor games die het niet ondersteunen wat ik ergens zag aanbevolen om alsnog te doen.

Functie greyed out

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sipio schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:55:
[...]

Oled C8 van mij heeft die optie niet, kan die functie niet gebruiken op de PS5.

Ook niet aanzetten voor games die het niet ondersteunen wat ik ergens zag aanbevolen om alsnog te doen.

Functie greyed out
Ah oke ja heb ook geen idee hoe ik het aan krijg zo 1,2,3(Bij mijn C2), niet dat het spel 100% perfect speelt ofzo.
Heel af en toe zie ik wel eens een hapering ofzo lijkt het, maar vaak niet en speelt echt meer dan prima weg(Ook omgevingen zien er gewoon prima uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Laatst online: 11:43
Tot nu toe loopt de game prima op de arc .
Alleen de shadow setting op low de rest op epic 1440p .
Als ik de shadow op epic zet krijg ik rare zwarte vakken voor de rest prima evaring tot nu toe .
ook op open gedeeltes .
Dolby atmos geluid is ook ok

[ Voor 6% gewijzigd door Beaudog op 30-04-2023 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Donstil schreef op zondag 30 april 2023 @ 10:51:
[...]

Nah je ziet zaken die je als speler helemaal niet wilt zien en lekker zelf wilt ontdekken. Ik heb daarom ook op de rapporteer knop gedrukt en het is inmiddels aangepast zie ik.

Los daarvan vraag ik mij af wat voor nut het heeft om ze te plaatsen?
Mwah, valt wel mee, toch? Een paar omgevingshots en een reguliere vijand (geen boss o.i.d.).

En wat betreft het nut: mooie screenshots delen die laten zien hoe fantastisch mooi het spel is. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 30-04-2023 11:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Yonix schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:23:
[...]

Mwah, valt wel mee, toch? Een paar omgevingshots en een reguliere vijand (geen boss o.i.d.).

En wat betreft het nut: mooie screenshots delen die laten zien hoe fantastisch mooi het spel is. :)
Nah vind ik niet, het zijn omgevingen waar je als speler nog niet geweest kunt zijn en dat kan vervelend zijn.

Misschien een goeie voor de rest van de lezers, dat ze bij deze weten dat jij screenshots plaatst in spoiler blokken, dan kunnen tweakers die het niet willen weten (zoals ik) het overslaan en tweakers die de screenshots wel willen zien er op klikken. Iedereen blij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slender77
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:33
Ik heb de story missions van de eerste planeet afgerond en kan nu naar de tweede planet.
Het valt me wel op in het spel dat sommige optionele bazen echt belachelijk sterk zijn. Die hebben moves die je in één keer kunnen doden of hebben anders maar twee hits nodig.
De baas van de eerste side quest is een nare verrassing. De
spoiler: baas
rancor
kun je overigens wel makkelijk cheesen door hem naar een rand te lokken, op het te locken en dan via de lightsaber throw hem langzaam te doden. ;)
Nog even een goede tip: wanneer je de eerste shop unlocked moet je niet meteen je punten uitgeven. Spaar ze op voor de keycard van 10 punten.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:44
Slender77 schreef op zondag 30 april 2023 @ 11:50:
Ik heb de story missions van de eerste planeet afgerond en kan nu naar de tweede planet.
Het valt me wel op in het spel dat sommige optionele bazen echt belachelijk sterk zijn. Die hebben moves die je in één keer kunnen doden of hebben anders maar twee hits nodig.
rancor
kun je overigens wel makkelijk cheesen door hem naar een rand te lokken, op het te locken en dan via de lightsaber throw hem langzaam te doden. ;)
Nog even een goede tip: wanneer je de eerste shop unlocked moet je niet meteen je punten uitgeven. Spaar ze op voor de keycard van 10 punten.... :)
Maakt het nog veel uit als je die optionele bazen niet doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 28-05 23:55
NightShadow22 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 11:46:
[...]

Bedankt voor de reactie !

Ik had dit gevonden als fix voor de HDR ga hem straks pas zelf downloaden maar mss kan je het alvast uitproberen wanneer je tijd hebt

YouTube: Star Wars Jedi: Survivor - How To Fix HDR On PS5 - HDR Is Broken On ...
top man!

dit werkt inderdaad perfect deze workaround op de ps5. Die HDR ziet er overigens geweldig uit in deze game als de instellingen zo gezet zijn. Hopelijk fixen ze dit snel zodat het ook op de standaard hdr instellingen weer goed werkt.

Ik ben nu al een tijdje bezig, maar wat een geweldige game is dit weer, die eerste planeet is al zo gaaf om al die verschillende gebieden te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstift
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 00:35
Is dat niet juist bewust gedaan (Elden Ring manier)?
Het laat je even weten hoe zwak je nog bent, als je wat verder in de game bent en terugkeert, hak je ze waarschijnlijk zo in de pan.
Ik heb die optionele boss voor nu ook even lekker met rust gelaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 12-03-2024

NightShadow22

SonyPony

[...]

Alles, ik hoef niet van te voren omgevingen etc te zien ik duik straks na een paar patches graag blind in de game en laat me altijd graag verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
rancor
Kun je ook nog iets leuks kopen eigenlijk, was net terug en ben die Boda shop ofzo ingelopen.
Het enige wat ik kon kopen waren andere cosmetische dingen, dus een andere baard etc. Of zodat ik dan in de verkeerde shop ?.

Het ziet erna uit ik nu ook door ga naar wereld 2, ik vond deze 1ste wereld wel een beetje te groot.
Volgens mij heb ik iets van 30% maar voltooid ofzo zag ik, ik vind toch wel een beetje een nadeel van dit deel.

De onduidelijke map helpt ook niet echt erbij, je moet maar op de gok een kant op lopen. Je heb geen aanwijzingen als de kaart niet open staat(Mini map ofzo).
Dit zou bij deze grote van levels toch wel fijn zijn eigenlijk, maar goed op naar wereld 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slender77
jaaoie17 schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:06:
[...]

Maakt het nog veel uit als je die optionele bazen niet doet?
Dan mis je wat perks en andere dingen. Niets essentieels dus je zou ze kunnen skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slender77
Carlos0_0 schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:39:
[...]

Kun je ook nog iets leuks kopen eigenlijk, was net terug en ben die Boda shop ofzo ingelopen.
Het enige wat ik kon kopen waren andere cosmetische dingen, dus een andere baard etc. Of zodat ik dan in de verkeerde shop ?.
Ik bedoelde de mysterious keycode in de shop van Doma. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Wat zijn de personages top geschreven in deze game. :)
Ook qua sfeer doet het niet onder de films.

[ Voor 31% gewijzigd door jori040 op 30-04-2023 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

robinez schreef op zondag 30 april 2023 @ 12:16:
[...]

top man!

dit werkt inderdaad perfect deze workaround op de ps5. Die HDR ziet er overigens geweldig uit in deze game als de instellingen zo gezet zijn. Hopelijk fixen ze dit snel zodat het ook op de standaard hdr instellingen weer goed werkt.

Ik ben nu al een tijdje bezig, maar wat een geweldige game is dit weer, die eerste planeet is al zo gaaf om al die verschillende gebieden te ontdekken.
Ja het heeft wel potentie he! de HDR is idd goed geimplimenteerd als hij werkt hopelijk idd snel een patch ervoor zodat alles op de standaard manier kan kwa setup.

Ik wacht zelf nog even een patch of 2 af maar goed om te horen dat je al volop aan het genieten bent :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

even off topic maar klopt het dat de controls van Fallen order flink wat lag hebben / gewoon best unresponsive zijn?

Merkte dit bij de eerste uurtjes die ik in Survivor stak niet ging prima maar loop in fallen order best tegen wat problemen aan..... Gewoon inputs die ik 2 keer moet herhalen soms en afgeslacht word vervolgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

NightShadow22 schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:00:
[...]

Ja het heeft wel potentie he! de HDR is idd goed geimplimenteerd als hij werkt hopelijk idd snel een patch ervoor zodat alles op de standaard manier kan kwa setup.

Ik wacht zelf nog even een patch of 2 af maar goed om te horen dat je al volop aan het genieten bent :*)
Dit wordt een van de betere games die ik in de aanbieding of via Plus/gamepass ga spelen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-06 18:04
De PC versie van Fallen Order was trouwens ook niet best bij launch en is nog altijd niet helemaal goed. Ik zou de verwachtingen over wat ze hier gaan fixen dan ook een beetje temperen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ondanks de tekortkomingen toch wel weer echt een fijne game. Eigenlijk precies wat ik ervan hoopte, Fallen Order XXL.

Ben nu de eerste planeet helemaal aan het uitkammen. Elke vierkante meter ontdekken, dingen unlocken, enz.

Als completionist zijn dit soort games echt fantastisch altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
  • Laatst online: 28-05 23:55
NightShadow22 schreef op zondag 30 april 2023 @ 13:02:
even off topic maar klopt het dat de controls van Fallen order flink wat lag hebben / gewoon best unresponsive zijn?

Merkte dit bij de eerste uurtjes die ik in Survivor stak niet ging prima maar loop in fallen order best tegen wat problemen aan..... Gewoon inputs die ik 2 keer moet herhalen soms en afgeslacht word vervolgens.
dat heb ik niet echt gemerkt tot nu toe, maar ik heb sowieso die extreem slechte ervaringen niet die sommige hier melden. Ik zal er wel minder gevoelig voor zijn denk ik, dus heb ik mazzel.

Ik vind het een beetje hetzelfde spelen als elden ring, als je op tijd countert of ontwijkt dan loopt het eigenlijk wel soepel. Wel heb ik het gevoel dat als een tegenstander eenmaal in een animatie zit (bijvoorbeeld de long strike van de wat zwaardere tegenstanders verderop in het spel, als die eenmaal midden in die animatie zitten en je bent te laat met counteren of wegspringen dan wordt die animatie afgemaakt. Maar goed dat ben ik ook wel gewend van die japanse games.

Maar echt unresponsive heb ik nog niet gehad gelukkig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Donstil schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:44:
Ondanks de tekortkomingen toch wel weer echt een fijne game. Eigenlijk precies wat ik ervan hoopte, Fallen Order XXL.

Ben nu de eerste planeet helemaal aan het uitkammen. Elke vierkante meter ontdekken, dingen unlocken, enz.

Als completionist zijn dit soort games echt fantastisch altijd.
Ben precies hetzelfde aan het doen. ;)
Heerijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

robinez schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:53:
[...]

dat heb ik niet echt gemerkt tot nu toe, maar ik heb sowieso die extreem slechte ervaringen niet die sommige hier melden. Ik zal er wel minder gevoelig voor zijn denk ik, dus heb ik mazzel.

Ik vind het een beetje hetzelfde spelen als elden ring, als je op tijd countert of ontwijkt dan loopt het eigenlijk wel soepel. Wel heb ik het gevoel dat als een tegenstander eenmaal in een animatie zit (bijvoorbeeld de long strike van de wat zwaardere tegenstanders verderop in het spel, als die eenmaal midden in die animatie zitten en je bent te laat met counteren of wegspringen dan wordt die animatie afgemaakt. Maar goed dat ben ik ook wel gewend van die japanse games.

Maar echt unresponsive heb ik nog niet gehad gelukkig.
Nee ik bedoel ook niet dit deel haha mss een beetje onduidelijk geweest ik speel nu eerst deel 1 die had ik nog nooit gespeeld en wacht op wat patches, Deel 2 was super responsive maar daarom had ik aan de mensen die deel 1 hebben gespeeld deze vraag :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ps5fanboy
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 13-10-2023
Vandaag aan Survivor begonnen op de ps5. Het is een hele sfeervolle game geworden maar technisch ondermaats aan Fallen Order, je merkt dat de framerate het moeilijk heeft ook op performance mode.Het had zeker 3 tot 6 maanden uitgesteld moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Antigo schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 22:40:
[...]

Waarschijnlijk heb jij een VRR display en hij niet.
Nee zelfs dat is het niet, VRR kan het niet redden YouTube: Star Wars Jedi: Survivor - Framerate FPS Comparison - PS5 vs Xbox Se...

Hij ziet het gewoon niet, Alleen maar fijn voor hem maar het is weldegelijk ondermaats en storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Ik las net iets op steam over je monitor op 60 hz zetten van plaats 144 of 120 hz
Het schijnt dat de game een stuk beter loopt als je monitor op 60 hz zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 07:33

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Beaudog schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:33:
Ik las net iets op steam over je monitor op 60 hz zetten van plaats 144 of 120 hz
Het schijnt dat de game een stuk beter loopt als je monitor op 60 hz zet.
Je kan ook gewoon een framerate cap zetten met Nvidia of AMD control panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:20

-SaveMe-

-klik-

Ik geniet er volop van op de PS5 in quality mode. Weinig noemenswaardig meegemaakt. Paar frame dips op Koboh.

Ik heb erg moeite met die soort trollen, Mogu. Als ze me grabben is het bijna altijd insta kill. Heb wat life upgrades en 5 stims, maar daar red ik het amper mee.
Maar je wordt nooit echt sterker toch?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hvHk8stOPlhQ6ywA6nhl14U4Nws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3pOpF4LZr8zyUSxQA1OEMNFW.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb zelf geen problemen gehad op de pc versie (tot nu toe)... Met een 3080, i7 13700k en 32GB ddr5 draai ik de game met alles op de Epic (hoogste) grafische settinfs, in fov op "Wider" met een ultrawide monitor in 1440P tussen de 80 en 100 fps met FSR op quality. Met raytracing aan haal ik zelf 60fps redelijk stabiel maar ik vind de raytracing niet mooi eruit zien.
Vreemd dat de ervaringen zo uiteen lopen. Maar goed. Ik kan mij hogwarts legacy herinneren, die was op mijn setup dramatischer bij launch. Bijna onspeelbaar door alle stotteringen, maar andere hadden daar toen weer geen last van. Blijft ingewikkeld.

Ik heb gisteren Fallen Order op ps5 uitgespeeld. Moet zeggen dat Survivor er goed uit ziet tot nu toe. Echt weg geblazen ben ik nog niet. Games als Dead Space remake en Witcher 3 remake maakte meer indruk op me. Met name facial animations, karakters en sommige textures vind ik toch wel minder eruit zien als ik had gehoopt.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

YouTube: Star Wars Jedi Survivor PS5: Stunning Visuals, Compelling Gameplay -...

SCHANDALIG!

De Digital foundry analyze Wow gewoon Wowwww

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Inmiddels al zo'n 10+ uur in het spel zitten en damn, wat is het een heerlijk spel! _/-\o_

Ik geniet volop van het exploreren, de personages die je tegenkomt (die zorgen voor leuke interacties), het verhaal en natuurlijk de beeldschone visuals. :9~

Het enige minpunt is de UI: het navigeren via de map en BD-1 is soms echt niet te doen; de map is onoverzichtelijk en druk. Ik had liever een horizontaal kompas gehad bovenin het scherm, zoals bij God of War: Ragnarok.

Maar goed, buiten dat vind ik het een fantastisch spel!

-knip- onnodig...

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtfwUtuTy7B6LDWMtYMCN3JjFzs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4VwpgiUqGZ0qfM8GBbSugHIR.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Ju1ii_jFHD5dPCPrgNAQEnIMuA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G6lzmBrz8jh0aFbQDQ2CPfAZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NZKnZbYjlCoIVruvOLxx-9XxR-8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/x8Q2hB2fLg2shRnJKKKK9EOz.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 01-05-2023 05:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Resolutie komt soms onder de 720p terecht op performance mode, dat verklaart die blurry Graphics dan wel lijkt me.

Ook RT aan in alle modes, moet er toch uit te patchen zijn hopelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik amuseer me prima maar krijg soms aardig klappen van enemies in het veld op jedi master. Nu in Basalt Rift met een vijand met hoorns maar kom er maar niet langs…

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Foutje reageerde op de verkeerde persoon.

[ Voor 92% gewijzigd door mike30 op 30-04-2023 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 20:07
Frez schreef op zondag 30 april 2023 @ 20:55:
[Afbeelding]

Ik heb zelf geen problemen gehad op de pc versie (tot nu toe)... Met een 3080, i7 13700k en 32GB ddr5 draai ik de game met alles op de Epic (hoogste) grafische settinfs, in fov op "Wider" met een ultrawide monitor in 1440P tussen de 80 en 100 fps met FSR op quality. Met raytracing aan haal ik zelf 60fps redelijk stabiel maar ik vind de raytracing niet mooi eruit zien.
Vreemd dat de ervaringen zo uiteen lopen. Maar goed. Ik kan mij hogwarts legacy herinneren, die was op mijn setup dramatischer bij launch. Bijna onspeelbaar door alle stotteringen, maar andere hadden daar toen weer geen last van. Blijft ingewikkeld.

Ik heb gisteren Fallen Order op ps5 uitgespeeld. Moet zeggen dat Survivor er goed uit ziet tot nu toe. Echt weg geblazen ben ik nog niet. Games als Dead Space remake en Witcher 3 remake maakte meer indruk op me. Met name facial animations, karakters en sommige textures vind ik toch wel minder eruit zien als ik had gehoopt.
Is idd raar. Ik las gister een reactie op Facebook van iemand met een bijna 1:1 kopie van mijn systeem en hij komt niet eens in het menu en ik heb helemaal nergens last van gehad. Ruim 5 uur gespeeld zonder bugs en crashes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Sipio schreef op zondag 30 april 2023 @ 22:48:
[...]

Resolutie komt soms onder de 720p terecht op performance mode, dat verklaart die blurry Graphics dan wel lijkt me.

Dat het zo moeilijk draait op de console komt dus door die RT ?
Zelfs in de staat hoe hij nu is vind ik het een mooi spel om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Sipio schreef op zondag 30 april 2023 @ 22:48:
[...]

Ja ik snap nu ook helemaal waarom alles zo blurry is.... Altijd fijne analyzes van DF zeer helder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jori040 schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:36:
[...]

Het heeft echt potentie maar echt mooi vind ik het niet in deze resolutie.

Vind Fallen order mooier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
jori040 schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:36:
[...]

Ik ben niet zo heel technisch maar ik zou me kunnen voorstellen dat die RT een hoop power weg trekt alleen voor een reflectie in het water.

Kijk bijv wat er met de fps gebeurd als hij door het water loopt.

Maar ik denk dat het voor mij vooral die lage resolutie is die storend is, het wordt allemaal zo fuzzy dan.

Misschien als ze die RT alleen bij de resolutie mode kunnen houden en weg patchen bij de performance mode dat het dan wat beter wordt zowel met fps als resolutie.

Ik hoop het echt, het kleine stukje wat ik heb gespeeld smaakt echt naar meer d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:40
mike30 schreef op zondag 30 april 2023 @ 23:31:
[...]

Is idd raar. Ik las gister een reactie op Facebook van iemand met een bijna 1:1 kopie van mijn systeem en hij komt niet eens in het menu en ik heb helemaal nergens last van gehad. Ruim 5 uur gespeeld zonder bugs en crashes.
Ik las in dit artikel dat het ook met je Windows versie te maken kan hebben. Met moderne hardware draait de game het beste op Windows 11.

nieuws: EA excuseert zich voor problemen in Star Wars Jedi: Survivor en werkt...

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:15
Wat een gaaf spel :) best moeilijk ook vind ik.

Ik ervaar op de PS5 wel aardig wat pop-in van textures, dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:09:

Ik ervaar op de PS5 wel aardig wat pop-in van textures, dat had ik niet verwacht.
Dat was met Jedi Fallen Order ook al zo. En nu in Survivor is het er niet beter op geworden, ik vind het best irritant inderdaad. Met name bij het vechten van beasts merk ik het op, dan zien ze er eerst uit als een wazige tennisbal en dan een paar seconden later zie je pas de details. Met het wisselen van kleding of gear is dit ook nog steeds het geval.

LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-06 20:17
Het eerste gedeelte geen problemen gehad op de ps5 totdat ik op Koboh terecht kwam... nog steeds speelbaar op peformance mode maar had het idee dat ik op gratische mode speelde zonder het grafische voordeel. :+

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hotymoty
Ik vind vooral bijzonder dat de cutscenes echt heel stotterig zijn. Max 25fps. Loopt echt niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Piet_Piraat7 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:09:
Ja dat heb ik ook wel, ik speel op de standaard moeilijkheidsgraad (de middelste) maar moet het toch al wel eens afleggen. Deels ook omdat ik denk "Ah die hak ik wel even door midden" maar toch :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-06 22:40
ps5fanboy schreef op zondag 30 april 2023 @ 16:21:
Vandaag aan Survivor begonnen op de ps5. Het is een hele sfeervolle game geworden maar technisch ondermaats aan Fallen Order, je merkt dat de framerate het moeilijk heeft ook op performance mode.Het had zeker 3 tot 6 maanden uitgesteld moeten worden.
Technisch is de game niet goed nee. Digital Foundry heeft net een video van JS op de PS5 uitgebracht. Beide modi geen stabiele fps. Dan te bedenken dat de performance mode intern op 864p rendert (soms zelfs onder de 720p). Genant dat de performance dan zo slecht is. Als eerste moeten ze RT uitschakelen op de performance mode, dan kan de resolutie omhoog. FSR levert nu geen beste beeldkwaliteit in deze game. Op de PC is de performance van deze game volledig naar de klote, dus op de consoles kom je er nog genadig vanaf :')

Hier gun ik de ontwikkelaar geen cent voor. Wacht wel tot ie op PS+/GP staat.

[ Voor 13% gewijzigd door Hulleman op 01-05-2023 13:03 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Hulleman schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:58:
[...]

Hier gun ik de ontwikkelaar EA als publisher geen cent voor. Wacht wel tot ie op PS+/GP staat.
Fixed :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 10:18

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Hier ook even van een PC speler, Coruscant speelde enorm vloeiend, toen kwam ik op Koboh met alle plantjes en de verre zichtvelden en hij begon wat te haperen. Maar wat een mooie game zeg, heerlijk!

Ook fijn dat alle "kunstjes" die je in Fallen Order hebt geleerd er nog gewoon weer in zitten en je ze niet opnieuw hoeft te leren.

en!! Eindelijk loop je net zo snel als NPC's, dat was bij de opening wel erg prettig.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 04:08
Helaas is de game nog niet te spelen op GFN, heeft iemand al een streamingdienst gevonden waarop Jedi Survivor is te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Donstil schreef op maandag 1 mei 2023 @ 12:37:
[...]

Ja dat heb ik ook wel, ik speel op de standaard moeilijkheidsgraad (de middelste) maar moet het toch al wel eens afleggen. Deels ook omdat ik denk "Ah die hak ik wel even door midden" maar toch :P
Ik speel op de één na moeilijkste en daardoor moet je af en toe een baas opnieuw doen en met een andere tactiek proberen te verslaan. Anders vlieg je er redelijk makkelijk door heen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
grolle schreef op maandag 1 mei 2023 @ 14:53:
Helaas is de game nog niet te spelen op GFN, heeft iemand al een streamingdienst gevonden waarop Jedi Survivor is te spelen?
EA Play Pro

https://www.ea.com/games/...play-pro?isLocalized=true

[ Voor 18% gewijzigd door ZesBarkiePK op 01-05-2023 15:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Of misschien was het toch de developer zelf.... :F

klik vanaf 6.25

EA had de dev dus gevraagd of ze nog meer tijd nodig hadden, antwoord van de dev lead was neen: " we can get it done in 6 weeks"

[ Voor 22% gewijzigd door FMS op 01-05-2023 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:14:
[...]

Ik speel op de één na moeilijkste en daardoor moet je af en toe een baas opnieuw doen en met een andere tactiek proberen te verslaan. Anders vlieg je er redelijk makkelijk door heen. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Nou ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 23-05 04:08
Ik doelde op een streamingdienst zoals GeforceNow, het oude Stadia, Xcloud of iets vergelijkbaars.

Of lees ik ergens overheen dat ik met EA pro de game kan streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Inmiddels op de rotsplaneet beland en ik kijk mijn ogen uit. Echt prachtige sfeer en omgeving zeg.

Even los van de techniek (dankzij wat tips op internet een heel stuk beter, maar nog niet zoals je het wilt), maar meer mensen die het loop/rengedrag van cal irritant vinden? Hij zwenkt snel naar links of rechts met zijn hoofd mee alsof hij steeds dronken is ofzo. Totaal niet realistisch, kan me niet herinneren dat dit bij deel 1 ook zo sterk aanwezig was namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
FMS schreef op maandag 1 mei 2023 @ 15:28:
[...]

Of misschien was het toch de developer zelf.... :F

klik vanaf 6.25

EA had de dev dus gevraagd of ze nog meer tijd nodig hadden, antwoord van de dev lead was neen: " we can get it done in 6 weeks"
Denk dat hij veel vetrouwen in zijn tech team heeft gehad.Deze man heeft Fallen Order & God of War 3 gemaakt dus daarom heb ik deze gast hoog zitten.Nogmaals vanuit mijn kant:Ook met fraemrate dips is deze game geweldig :) [ik speel op PS5]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
Patch is uit op steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:36
Moet zeggen dat ik tot nu toe aangenaam verrast ben. Het was praktisch onspeelbaar voor me, maar deze patch lijkt tot nu toe een flinke verbetering te zien voor me. (nog steeds geen constante framerates, maar tenminste niet dat ik echt naar de 1 fps schiet in cutscenes en dergelijke)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
Beter dat je een betere spel ervaring heb wel grappig,
Dat zo kleine patch al een betere fps oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
Nou ik had een prima framerate voor de patch zoals ik eerder postte... Nu, na de patch, is die zeer onstabiel en dipt ie flink in vrijwel de hele tijd..... pff. Zat er net lekker in.

C9 55 - Playstation 5 - Sonos Arc + Surrounds - Steam Deck - i7 13700K 3080 PC - Huawei Mateview GT 34 Ultrawide

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Fwiw: In EA app is de patch 1.38GB. Downloaden patch gaat bij mij gruwelijk langzaam. Hangt op 14%.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OP3RaoiWDcb_BQAw9gkawzSdnQQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/75gtEUD4yRCiRezOdP8hGYM2.webp?f=fotoalbum_large

[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 01-05-2023 18:29 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

Zou de HDR ook gefixt zijn?

Hopelijk bedoelen ze met fixed several rendering problems dat de resolutie omhoog gaat zou fijn zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door NightShadow22 op 01-05-2023 18:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

De DF PS5/XSX/XSS comparison.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Zijn die DF analyses niet vrij snel achterhaald? Lijkt erop dat Respawn flink wat patches gaat uitbrengen de komemde tijd.

Ik kijk er iig naar uit om het over een maand of twee via MP over te nemen en zonder teveel gedoe te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

dubbel.

[ Voor 96% gewijzigd door FMS op 01-05-2023 18:27 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

FMS schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:26:
Zijn die DF analyses niet vrij snel achterhaald? Lijkt erop dat Respawn flink wat patches gaat uitbrengen de komemde tijd.

Ik kijk er iig naar uit om het over een maand of twee via MP over te nemen en zonder teveel gedoe te kunnen spelen.
Natuurlijk zijn die snel achterhaald maar ze helpen wel vaak met de devs sneller problemen aan te laten pakken omdat DF nogal prominent is in het wereldje.

Zo was Dead space binnen een paar dagen gefixt door alle backlash vind het altijd wel fijn als DF een stuk vuilnis flamed zodat het snel word opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightShadow22

NightShadow22

SonyPony

jori040 schreef op maandag 1 mei 2023 @ 16:27:
[...]

Denk dat hij veel vetrouwen in zijn tech team heeft gehad.Deze man heeft Fallen Order & God of War 3 gemaakt dus daarom heb ik deze gast hoog zitten.Nogmaals vanuit mijn kant:Ook met fraemrate dips is deze game geweldig :) [ik speel op PS5]
Maar Fallen order was op release een even groot fiasco :+

Uiteindelijk wel een pracht game van gemaakt ben blij dat ik die nog niet had gespeeld ben er erg van aan het genieten wachtende op de patches voor 2, speel ze dan lekker back 2 back tot volgende maand Diablo en FF16 droppen :9 :9

[ Voor 3% gewijzigd door NightShadow22 op 01-05-2023 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Help!!!! schreef op maandag 1 mei 2023 @ 18:00:
[...]

Fwiw: In EA app is de patch 1.38GB. Downloaden patch gaat bij mij gruwelijk langzaam. Hangt op 14%.

[Afbeelding]
Bij mij geeft die EA app niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Ik klikte links onder "Installed Games" op de game en op een gegeven moment 10-30sec :? verscheen update.

Maar goed bij mij is ie vastgelopen en ook cache recovery helpt niet, zit nu vast op 7%.

Die heerlijke EA app is ook zo'n fijn (opgedrongen) succesnummer.... :r

Ik probeer het later nog wel een keer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1VZ2UGq_g1FgEjkdKOM54g7kb0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0kr1rBYa8kK6cbZX3zGl3m00.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door Help!!!! op 01-05-2023 19:18 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Laatst online: 10:56
Patch gedownload en ik hoopte dat de willekeurige 'ik heb geen zin meer dus ik sluit mezelf af' in het spel afgelopen zou zijn.

Helaas, nog steeds dezelfde problemen...

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan!
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-07-2023
Goed om te zien dat EA zo snel met patches komt, al doet mij dat dan weer vermoeden dat deze al enige tijd in de maak waren, of men kan wel héél snel schakelen.

Inhoudelijk op de game. Speelt ondanks de performance issues toch wel erg lekker weg! Enige wat mij (gameplay technisch) wat minder aanstaat is de dodge mechanic. Op de een of andere manier voelt deze soms wat ontoereikend als je tegen de wat grotere beesten aan het vechten bent. Alsof je net wat meters te kort komt of zo. Moet hierdoor vaak de dodge knop spammen wat toch wat knulliger aanvoelt of zo.

Hoe ervaren jullie dit? Of doe ik iets verkeerd? 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-06 15:26
Het spel hier zojuist ook aangeschaft. Heel veel plezier aan deel 1 beleefd. Draait overigens fantastisch op de PS5. Als ik de problemen zo lees ben ik heel blij dat ik een paar jaar geleden mijzelf geforceerd heb om overweg te kunnen met een controller. PC gaming was mooi, maar mis het niet om voornamelijk bezig te zijn met updates en upgrades. Hoop dat het na de patch beter draait voor de PC gamers. Veel plezier iedereen met spelen!

Mac Mini M1, MacBook Pro M2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Nog meer lui waarbij de laatste patch nog niet te downen valt? Is er geen manier om die update te forceren.

[ Voor 26% gewijzigd door jaaoie17 op 01-05-2023 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hoe of waar kun je zien wat het versienr van je game is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Is die patch voor console al te downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:54
Stefan! schreef op maandag 1 mei 2023 @ 20:24:

Inhoudelijk op de game. Speelt ondanks de performance issues toch wel erg lekker weg! Enige wat mij (gameplay technisch) wat minder aanstaat is de dodge mechanic. Op de een of andere manier voelt deze soms wat ontoereikend als je tegen de wat grotere beesten aan het vechten bent. Alsof je net wat meters te kort komt of zo. Moet hierdoor vaak de dodge knop spammen wat toch wat knulliger aanvoelt of zo.

Hoe ervaren jullie dit? Of doe ik iets verkeerd? 😅
Ik heb dit idee ook! Regelmatig probeer je te dodgen, maar voor je gevoel werkt het dan niet ofz!

Daarnaast echt een hele gave game. Ik speel hem op de PS5 in de Graphics mode. Ik stoor me over het algemeen niet aan FPS en af en toe een drop.

[ Voor 9% gewijzigd door Dubrillion op 02-05-2023 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben benieuwd naar de patch voor de consoles. Lees vast wel wat ervaringen hier vanmiddag. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Dubrillion schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 09:16:
[...]

Ik heb dit idee ook! Regelmatig probeer je te dodgen, maar voor je gevoel werkt het dan niet ofz!

Daarnaast echt een hele gave game. Ik speel hem op de PS5 in de Graphics mode. Ik stoor me over het algemeen niet aan FPS en af en toe een drop.
Mag ik dan vragen hoe ver jij bent? Ik ben nu op Jedha maar man man zelfs op performance mode is het soms te afschuwelijk om aan te zien. Speel op een PS5 met LG CX65.

Een ander ding, ik heb nu al 6 stimpacks... terwijl ik naar mij idee helemaal niet ver ben. Ik speel op hard mode dus die 6 zijn wel welkom maar kan mij niet herinneren bij Fallen Order dat het zo snel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:54
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 10:00:
[...]

Mag ik dan vragen hoe ver jij bent? Ik ben nu op Jedha maar man man zelfs op performance mode is het soms te afschuwelijk om aan te zien. Speel op een PS5 met LG CX65.

Een ander ding, ik heb nu al 6 stimpacks... terwijl ik naar mij idee helemaal niet ver ben. Ik speel op hard mode dus die 6 zijn wel welkom maar kan mij niet herinneren bij Fallen Order dat het zo snel ging.
Ik ben ook op diezelfde planeet. Leuk dat het origineel in Jordanië is gefilmd. En ik daar was toen ze ook EP9 filmde. Leuk om te zien!

Ik speel op de PS5 op een LG C1. Dus vergelijkbaar als we het zo kunnen noemen. Of ik heb een PS5 Pro zonder dat ik het weet, of ik heb gewoon minder last van framedrops persoonlijk.

Als ik 60 FPS heb gegamed en ik zet een film aan op 24 FPS denk ik ook de eerste 30 seconden ... Pffff wat is dit verschrikkelijk. En dan wen ik eraan.

Ik laat framedrops in ieder geval niet de ervaring verpesten.

Ik heb ook 6 stim packs op het moment. Ze zijn welkom hoor! Maar ik snap dat 10 misschien wat te veel wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Sommige mensen zijn heel gevoelig voor wisselende framerate, terwijl andere het niet of nauwelijks merken dat maakt vergelijken wat lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Inmiddels begin ik aardig wat synergie te ontdekken tussen een paar stances. Bij 'Single' heb je een move waarmee je ala een schermer een lunge naar voren kunt doen... mooie move om afstand te overbruggen. Dual Wield heeft exact een tegenovergestelde move... één waarmee je slaat en een sprong naar achteren doet om afstand te maken.

Als je de lunge in zet, tijdens de animatie naar Dual Wield switched en alvast input geeft voor de move waarmee je naar achteren springt, dan heb je binnen zeer korte tijd best veel damage én sta je weer op een veilige afstand. Andersom werkt ook... eerst afstand creeëren en dan naar voren lungen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Dubrillion schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:24:
[...]

Ik ben ook op diezelfde planeet. Leuk dat het origineel in Jordanië is gefilmd. En ik daar was toen ze ook EP9 filmde. Leuk om te zien!

Ik speel op de PS5 op een LG C1. Dus vergelijkbaar als we het zo kunnen noemen. Of ik heb een PS5 Pro zonder dat ik het weet, of ik heb gewoon minder last van framedrops persoonlijk.

Als ik 60 FPS heb gegamed en ik zet een film aan op 24 FPS denk ik ook de eerste 30 seconden ... Pffff wat is dit verschrikkelijk. En dan wen ik eraan.

Ik laat framedrops in ieder geval niet de ervaring verpesten.

Ik heb ook 6 stim packs op het moment. Ze zijn welkom hoor! Maar ik snap dat 10 misschien wat te veel wordt
Het zijn helaas niet alleen de framedrops, ik heb ook screen tearing (Reddit staat er vol mee) en soms is het grafisch gewoon echt heel lelijk. Het uitschakelen van motion blur, film grain etc heeft wel wat effect maar niet genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
CHKYBSTRD schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 11:53:
[...]

Het zijn helaas niet alleen de framedrops, ik heb ook screen tearing (Reddit staat er vol mee) en soms is het grafisch gewoon echt heel lelijk. Het uitschakelen van motion blur, film grain etc heeft wel wat effect maar niet genoeg.
Om maar niet te spreken over die sub 720p resolutie op momenten.

Ik zit niet zo heel ver van een 55inch Oled af en ik vond de graphics op momenten echt gruwelijk lelijk.

Hopelijk verbeterd dat na die console patch van vandaag

Vanavond maar eens ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Kaboh is wel echt groot zeg. Dan denk je met het centrum alleen er wel te zijn, maar als je ziet waar je vandaan kwam (schip) en waar je naar toe kan, uren bezig als je ook wat side missions erbij pakt.

Mooie planeet, maar framedrops helaas wel aanwezig en je ziet bladeren in de verte vervagen als de bomen een beetje heen en weer gaan. Dat kan anno 2023 echt niet meer. Zeker niet op een ps5. Ben benieuwd of de patch van vandaag iets gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:20

-SaveMe-

-klik-

Weet iemand hoe ik deze twee collectibles kan pakken? Ik heb daar geen mount voor een hogere double jump

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1835258

Ik speel voor het eerst deze generatie op 30fps (PS5). Die is toch wat stabieler dan de performance mode. Die is echt all over the place. Heb hiervoor een aantal zeer solide 60fps games gespeeld, dus het contrast was groot, maar nu na een uurtje of 10 in Survivor begint het te wennen.

Nu wachten op de patch, hier nog niets. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
-SaveMe- schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 13:40:
Weet iemand hoe ik deze twee collectibles kan pakken? Ik heb daar geen mount voor een hogere double jump
[YouTube: STAR WARS Jedi: Survivor_20230430214211]
Haha nou ja daar loop ik letterlijk nu en vroeg mij hetzelfde af 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Update op de series X komt net binnen. 7,37GB

Edit: Eerste indruk wel oke, frame rate lijkt goed verbeterd, screen tear is volgens mij nog wel aanwezig maar een stuk minder. Grafisch geen direct verschil in het stuk waar ik nu ben.

[ Voor 70% gewijzigd door Donstil op 02-05-2023 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Op de ps5 maar 1,173 gb bij mij. Terwijl de problemen vergelijkbaar zijn zou je zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
Vestendrie schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 16:12:
Op de ps5 maar 1,173 gb bij mij. Terwijl de problemen vergelijkbaar zijn zou je zeggen.
Dat is wel vreemd ja
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste