@
BasvanS
Ik zie zoveel aannames en gedachten van iets dat ik me nu echt afvraag of je wel inlevingsvermogen hebt.
Of alleen maar uit rancune handelt
Er is in deze wereld een groot verschil tussen recht hebben en krijgen.
Ik had in een zaak ook in beroep kunnen gaan en kunnen winnen. "Zo heb ik toch mooi gewonnen, want ik had het gelijk aan min zijde"
En wat had het me opgeleverd? Oké, € 4000,-- euro
minder meer betalen, maar wel €3500,-- advocaatkosten, 10 weken van opstellen verweer, langs het hof, overleggen met advocaat enz enz enz enz.
Ik heb gekozen om niet in beroep te gaan, verder te leven en nog een keer smakelijk onder het genot van een biertje
in mijn gedachten mijn ex veel succes te wensen met haar gewonnen rechtzaak over de verdeling van het geld en de boedel na 2 jaar tig rechtzaken richting mijn kant.
Tja, choice your battle denk ik dan.
Misschien iets te overdenken en je energie in te zetten (in het totaal minder energie) om je wijk veiliger te maken met als voordeel dat jij niet meer bewust de regels overtreed en mogelijk in de toekomst weer een agent aantreft die je staat op te wachten om een boete uit te schrijven?
Je eigen wijk word er beter van en wie weet bedankt die mopperkont van een kootzak je ook nog die een melding had gemaakt omdat ie ziet dat je ook kanten hebt die voor iedereen wat opbrengt.
Mijn persoonlijke gedachten en advies, nothing more nothing less