Klagende buren

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 49.363 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Polderviking schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:35:
[...]

Wat heeft bevolkingsdichtheid te maken met het feit dat honden blaffen?
het feit dat een hond in hartje Utrecht laten blaffen een stuk asocialer is dan ergens op een uitgestrekte vlakte in Noord-Finland?

Maar ik heb het vermoeden dat je dat al lang snapte, dus wat is je echte punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 30-05 20:41
42erik schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 17:18:
[...]

het feit dat een hond in hartje Utrecht laten blaffen een stuk asocialer is dan ergens op een uitgestrekte vlakte in Noord-Finland?

Maar ik heb het vermoeden dat je dat al lang snapte, dus wat is je echte punt?
"Laten blaffen".
Wat doe je daar aan?
Honden blaffen niet opeens niet meer omdat je in stapelbouw woont.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 16:37
Polderviking schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 17:53:
[...]

"Laten blaffen".
Wat doe je daar aan?
Wat doe je daar aan? Wat dacht je van je hond goed opvoeden?

Of wil jij beweren dat honden nou eenmaal blaffen en dat je daar niks aan kan/mag doen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderviking
Hahn schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 17:59:
[...]

Wat doe je daar aan? Wat dacht je van je hond goed opvoeden?

Of wil jij beweren dat honden nou eenmaal blaffen en dat je daar niks aan kan/mag doen?
Honden blaffen af en toe ja.
Of je daar wat aan moet doen, of redelijkerwijs van je verwacht kan worden dat je er wat aan doet, lijkt me nogal samenhangen met dingen als frequentie van het blaffen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Polderviking schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:02:
[...]

Honden blaffen af en toe ja.
Of je daar wat aan moet doen, of redelijkerwijs van je verwacht kan worden dat je er wat aan doet, lijkt me nogal samenhangen met dingen als frequentie van het blaffen.
Honden moeten goed opgevoed worden. Bij de eerste blaf die er uit komt gelijk corrigeren en volhouden bij iedere volgende blaf. Het is prima mogelijk een hond op te voeden zodat ie niet blaft, op een uitzondering na. Helaas doen veel mensen dat niet en dan mogen 30 mensen 3 uur per dag naar de hond luisteren van 1 persoon. Da's nogal aso.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Polderviking schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 17:53:
[...]

"Laten blaffen".
Wat doe je daar aan?
je hond opvoeden...?

edit: wat iedereen hierboven dus ook al zegt

[ Voor 8% gewijzigd door 42erik op 17-05-2022 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderviking
PilatuS schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 18:56:
[...]

Honden moeten goed opgevoed worden. Bij de eerste blaf die er uit komt gelijk corrigeren en volhouden bij iedere volgende blaf. Het is prima mogelijk een hond op te voeden zodat ie niet blaft, op een uitzondering na. Helaas doen veel mensen dat niet en dan mogen 30 mensen 3 uur per dag naar de hond luisteren van 1 persoon. Da's nogal aso.
Er zit nogal wat ruimte tussen NIET blaffen en een blaforkest van 3 uur. Nietwaar?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Polderviking schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:12:
[...]

Er zit nogal wat ruimte tussen NIET blaffen en een blaforkest van 3 uur. Nietwaar?
Klopt, en daar heb je die opvoeding voor. Dat honden die blaffen normaal zouden zijn is onzin. Een goed opgevoede hond blaft zo goed als nooit. Dus geen 3 uur per dag, maar ook geen 2 minuten per dag. Gewoon niet, dat moet de norm zijn. Er zijn veel te veel mensen die het maar normaal vinden dat een hond 10 minuten of 1 uur per dag blaft. Vervolgens mogen daar iedere dag weer allemaal mensen naar luisteren. Niet blaffen is normaal met de goede opvoeding, dus ook geen 10 minuten per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Polderviking schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:12:
[...]

Kom op zeg, alsof een hond niet zo opgevoed kan worden dat hij niet blaft (en ja, uitzondering daargelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 16:51
Edit: verkeerd gelezen.

[ Voor 84% gewijzigd door KirovAir op 17-05-2022 19:28 ]

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binkie1
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 07-11-2024
42erik schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:33:
[...]

Of ik kan niet lezen, maar ik lees uit niks dat je je hond aan het afleren bent ballen stuk te bijten...
Dan heb je dat idd verkeerd of eroverheen gelezen. Dat is namelijk wel het geval, want ik heb mijn hond nog maar 2 weken. Vanzelfsprekend dat ik hem geen 3 uur of 2 minuten achter elkaar laat blaffen.

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Binkie1
Nadat de buurman mijn dochter, die met haar vriendinnetje in de tuin aan het spelen (kleuren) was, weer aangesproken heeft en de buurvrouw mij tevens voor rotte vis uitmaakte heb ik de politie ingeschakeld.

Lang verhaal kort, buurman overgevoelig voor geluiden, vrouw depressief.

Buurtbemiddeling komt binnenkort langs en hopelijk krijgen deze mensen de hulp die ze nodig hebben om aan zichzelf te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Binkie1 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:46:
[...]

Dan heb je dat idd verkeerd of eroverheen gelezen. Dat is namelijk wel het geval, want ik heb mijn hond nog maar 2 weken. Vanzelfsprekend dat ik hem geen 3 uur of 2 minuten achter elkaar laat blaffen.
Ho wacht, ik had het niet over jouw hond.

Dit was even een zijspoortje over de hond van @ozzynator, die het normaal vind dat zijn hond blaft en ballen stuk bijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Binkie1 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:48:
Nadat de buurman mijn dochter, die met haar vriendinnetje in de tuin aan het spelen (kleuren) was, weer aangesproken heeft en de buurvrouw mij tevens voor rotte vis uitmaakte heb ik de politie ingeschakeld.

Lang verhaal kort, buurman overgevoelig voor geluiden, vrouw depressief.

Buurtbemiddeling komt binnenkort langs en hopelijk krijgen deze mensen de hulp die ze nodig hebben om aan zichzelf te werken.
Ha, fijn, klinkt alsof er stappen worden gezet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binkie1
42erik schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:49:
[...]

Ho wacht, ik had het niet over jouw hond.

Dit was even een zijspoortje over de hond van @ozzynator, die het normaal vind dat zijn hond blaft en ballen stuk bijt
Ok, verkeerd begrepen. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Goed om een update van jou te lezen @Binkie1 want het ging best wel alle kanten op in dit topic.
Wilde je net vragen hoe het ging en of je man al eens is langsgegaan.
Vervelend dat het toch tot escalatie met politie etc heeft moeten komen, weet je of andere buren dat ooit eerder hebben gedaan bij hen? Aan wat je schrijft lijkt het of de buren geschrokken alle zieligheidskaarten hebben getrokken waar ze aan konden denken, waar of niet, een goed teken want dat zou betekenen dat het indruk heeft gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Binkie1 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 20:48:
[..]

Lang verhaal kort, buurman overgevoelig voor geluiden

[..]
Zat ik er toch niet naast ;)

Als hij zich er niet van bewust is kan je hem ook op de hoogte stellen van de diagnose misofonie. Er zijn namelijk behandelingen voor:

https://www.amc.nl/web/sp...behandeling-misofonie.htm

En mogelijk zelfs medicatie, al is dat officieel nog niet bekend. Bij mij is mijn misofonie van standje 12 naar standje 3 teruggedraaid nadat ik medicatie begon te slikken voor iets heel anders.

Hoe dan ook, de behandeling kan je buurman en dus ook jouzelf ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-05 16:54
Pumbaa82 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:07:
[...]

Op voorhand sorry dat ik je reactie even uitpluis, niet persoonlijk op jou, maar meer om aan te geven dat er aan dergelijke adviezen ook nadelen kleven die ik en mijn gezin helaas hebben ervaren.
Zo te lezen is de buurman al bekend bij de politie

Ik lees hier veel opmerkingen zoals je verwacht dat het moet gaan.
Maar de realiteit is helaas niet zo simpel, zoals ook te lezen is uit de reacties van andere personen die het daadwerkelijk hebben meegemaakt..

Om iemand op te laten sluiten moet er wel ECHT iets gebeuren en dan ook nog dat de Politie dat kan constateren

Een fikse boete ? Wie moet die boete opleggen en de boete moet ergens op gebaseerd zijn (Daarnaast kan hij het opvatten als, ik betaal mijn boete en daarom mag ik treiteren.)

En met bovenstaande is het 'probleem' nog steeds aanwezig, echter heeft hij geleerd hoe die het niet moet doen, en vervolgens krijg je het probleem dat hij weer iets anders gaat bedenken dat lastiger te constateren is. (Geluid opnemen ? hij zet een radio in de buurt van de camera en je hebt geen audio van de bedreiging)

Herplaatsing ....poeh je moest eens weten hoe simpel je kan worden van het zinnetje 'Dit is een koopwoning, toch? Da's jammer' En ook hiervoor geldt dat er dan echt wel meer moet gebeuren dan dit.

Bewijs verzamelen ... verstandig als je een juridische route op wil van een jaartje of 3, waarbij in de tussentijd er geen verbetering gaat zijn. (en ook bewijs verzamelen en dossier opbouw is slopend, waarbij je lang en veel bezig blijft met de situatie.)

Waar echter met dit soort adviezen overheen wordt gestapt is de gemoedstoestand van TS en gezin.

De stress, frustratie en angst die dit met zich mee brengt is niet voor te stellen als je dit niet zelf ooit hebt ervaren. (en ook je kind gaat dit (on)bewust meekrijgen)

Ook als je aanklachten gaat indienen, camera's weet af te schermen en audio opnames weet te maken is het probleem niet weg en er zal altijd weer iets nieuws komen of alleen al de angst dat hij weer iets nieuws gaat vinden.
Dit zijn echt extreem langslepende situaties die (te) veel van je gaan vergen.
Geen probleem en het is makkelijk praten natuurlijk als je zelf zoiets niet ervaart en goede buren hebt. Uiteraard beste wat je kan doen is verhuizen, maar dan komt die huizenmarkt van nu weer om de hoek kijken. Daarnaast zouden de adviezen die ik hier neerzetten ook niet de eerste stap zijn die ik zou bewandelen, maar die andere stappen horen hier niet thuis op Tweakers :P Wil je de officiële weg bewandelen dan kan dat inderdaad jaren duren en zal vast ook geen fijne route zijn
Pumbaa82 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:07:
[...]
Ook als je aanklachten gaat indienen, camera's weet af te schermen en audio opnames weet te maken is het probleem niet weg en er zal altijd weer iets nieuws komen of alleen al de angst dat hij weer iets nieuws gaat vinden.
Dit zijn echt extreem langslepende situaties die (te) veel van je gaan vergen.
En klopt inderdaad maar je moet iets, maar als dat niet meer zou helpen en hij zou constant iets anders verzinnen zitten er nog maar 2 dingen op. Het recht in eigen handen nemen ( wat overigens geen advies is ) of verhuizen

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:45
42erik schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 19:23:
[...]

Kom op zeg, alsof een hond niet zo opgevoed kan worden dat hij niet blaft (en ja, uitzondering daargelaten)
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft (waarschijnlijk een kattenmens, aanname) maar honden blaffen nu eenmaal. Net als dat vogels fluiten en varkens knorren. Jij maakt het nu net alsof mijn hond constant aan het blaffen was, wat helemaal niet is. Maar als die buiten liep en er liep iemand door de brandgang, dan wilde hij zich laten horen. Beetje jammer, ook dat je er over door blijft gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

ozzynator schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 10:07:
[...]

Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft (waarschijnlijk een kattenmens, aanname) maar honden blaffen nu eenmaal. Net als dat vogels fluiten en varkens knorren. Jij maakt het nu net alsof mijn hond constant aan het blaffen was, wat helemaal niet is. Maar als die buiten liep en er liep iemand door de brandgang, dan wilde hij zich laten horen. Beetje jammer, ook dat je er over door blijft gaan.
Ik vrees dat je met dit voorbeeld in de vlek aan het wrijven bent ;)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft (waarschijnlijk een kattenmens, aanname) maar honden blaffen nu eenmaal. Net als dat vogels fluiten en varkens knorren.
Honden blaffen als de baas het toelaat tijdens de opvoeding. Als een hond een paar maanden is en begint te blaffen dan is het: Oh wat leuk dat zachte blaffen van een puppy. En daar gaat het fout. Iedere blaf die er uit komt kan je corrigeren en dan krijg je een hond die 6x per jaar blaft, maar dan wel iedere 6x een enkele blaf bij een extreme situatie. Als een hond van de baas af en toe mag blaffen dan wordt het normaal. Dan krijg je dus een hond die een paar minuten gaat blaffen als er iemand langsloopt, of erger een uur als ie alleen is. Voed je een hond netjes op dat is ie gewoon stil als er iemand langsloopt of als de hond alleen is. Honden die blaffen zijn slecht opgevoerd, klaar. Als een kind klein is en constant schreeuwt dat corrigeer je dat gedrag ook en krijg je geen kind die bij alles maar gaat schreeuwen, bij een hond is het niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:55
@PilatuS Sowieso lastig met een hond die je al wat ouder krijgt, maar dan nog. Sommige honden zijn waaks, die laten zich horen als er iemand aan de deur staat. Aard van het beestje, en nee, dat krijg je bij sommige soorten NIET afgeleerd.

Wij hebben een Berner Sennen, en ondanks trainen, trainen, trainen, reageert meneer op de deurbel. En dat met een fors volume. Idem als er iemand bij het hek staat. Het is nou eenmaal een boerenhond, een erfbewaker, die van karakter erg eigenwijs en zelfstandig is.

Voor de rest is het twee woefjes per dag, dus dat valt 100% mee, maar die voordeur, daar reageert ie op bij vreemden.

[ Voor 10% gewijzigd door SkiFan op 18-05-2022 14:01 ]

Nonsensical line goes here <---

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SkiFan schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:00:
@PilatuS Sowieso lastig met een hond die je al wat ouder krijgt, maar dan nog. Sommige honden zijn waaks, die laten zich horen als er iemand aan de deur staat. Aard van het beestje, en nee, dat krijg je bij sommige soorten NIET afgeleerd.

Wij hebben een Berner Sennen, en ondanks trainen, trainen, trainen, reageert meneer op de deurbel. En dat met een fors volume. Idem als er iemand bij het hek staat. Het is nou eenmaal een boerenhond, een erfbewaker, die van karakter erg eigenwijs en zelfstandig is.

Voor de rest is het twee woefjes per dag, dus dat valt 100% mee, maar die voordeur, daar reageert ie op bij vreemden.
Ja, met een oudere hond is het lastig als die niet goed is opgevoerd.

Wat betreft de hond die reageert op de deurbel, dan is er toch ergens iets fout gegaan. Bel maar 30x achter elkaar aan en corrigeer de hond iedere keer. Doe dat maar 3 weken achter elkaar, dan is het af te leren. Het is niet makkelijk, maar wel mogelijk.

Sommige mensen vinden het normaal dat honden blaffen terwijl het prima te voorkomen is. Het is gewoon jammer dat er mensen zijn die 10x per dag een hond horen blaffen als er iemand langsloopt terwijl het ook anders kan. Als iemand dan zegt dat honden die blaffen normaal is, dan is de basis gewoon fout. Het is prima mogelijk een hond op te voeden zodat ie vrijwel nooit blaft, ook niet als er iemand langsloopt en ook niet bij de deurbel. Alleen genoeg mensen nemen die moeite niet en vinden dat blaffen dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkiFan
@PilatuS We corrigeren meneer al 1,5 jaar aan de lopende band. Nope, krijg je er niet uit. Ook wel karakter van een Berner hoor, poepeigenwijs, alles zelf willen bepalen, maar tegelijk ook voor je door het vuur gaan en normaal echt een schatje zijn.

We wonen vrijstaand, met een flink perceel, maar de buurman, die bang is voor (grote) honden, vindt m geloof ik niet echt fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SkiFan schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:12:
@PilatuS We corrigeren meneer al 1,5 jaar aan de lopende band. Nope, krijg je er niet uit. Ook wel karakter van een Berner hoor, poepeigenwijs, alles zelf willen bepalen, maar tegelijk ook voor je door het vuur gaan en normaal echt een schatje zijn.

We wonen vrijstaand, met een flink perceel, maar de buurman, die bang is voor (grote) honden, vindt m geloof ik niet echt fijn.
Jij doet er gelukkig dan wel een hoop aan en dat scheelt enorm. Genoeg mensen doen er niets aan en vinden het dan normaal dat honden ieder dag een uur blaffen. Honden die constant blaffen, dat is een gebrek aan opvoeding en het is zeker niet normaal. Van een kind accepteer je ook niet dat ie iedere dag een uur schreeuwt, dus voed je een kind op, bij honden moet het net zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:27
SkiFan schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:00:

de Cane Corso van mij blaft ook weinig maar net zo als je zegt de mijne is ook zo lief als het maar kan zijn maar achter de schutting blijven ze zo waaks als de pest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkiFan
PilatuS schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:35:
[...]

Jij doet er gelukkig dan wel een hoop aan en dat scheelt enorm. Genoeg mensen doen er niets aan en vinden het dan normaal dat honden ieder dag een uur blaffen. Honden die constant blaffen, dat is een gebrek aan opvoeding en het is zeker niet normaal. Van een kind accepteer je ook niet dat ie iedere dag een uur schreeuwt, dus voed je een kind op, bij honden moet het net zo.
Nee, zo is het ook niet. Loopt ie in de tuin, dan blaft ie alleen als ie de buurman ziet, of dat er iemand aan het hek komt. Berners blaffen sowieso eigenlijk heel weinig, en al helemaal niet zonder aanleiding. Het is dus niet zo dat ie overlast veroorzaakt. We kunnen m gerust een uur buiten leggen, zonder dat je m hoort. En binnen hoor je af en toe alleen een grommetje als onze Berners afbeulende kater te dicht bij m komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkiFan
bie100 schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:36:
[...]

de Cane Corso van mij blaft ook weinig maar net zo als je zegt de mijne is ook zo lief als het maar kan zijn maar achter de schutting blijven ze zo waaks als de pest
Verre neef van onze Berner, door een Berner zit ook Mastiff. En Rottweiler.

Maar weer on topic, een constant keffende hond is vervelend, maar een woefje af en toe hoort nou eenmaal bij een woeferd. Maar volgens mij is dat niet het issue hier, het issue is niet de hond, maar de buurman die op alles reageert als door een wesp gestoken. Die moet training hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door SkiFan op 18-05-2022 15:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:14
PilatuS schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 14:35:
[...]

Genoeg mensen doen er niets aan en vinden het dan normaal dat honden ieder dag een uur blaffen. Honden die constant blaffen, dat is een gebrek aan opvoeding en het is zeker niet normaal.
Dit inderdaad. Ik zie hier heel veel hondenbezitters voorbij komen die heel druk bezig zijn met hun telefoon..... wat heb ik een medelijden met deze beestjes. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
is er geen "het grote honden topic"?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
[...]

Hij slaat al aan als er iemand door de brandgang loopt... En dat normaal vinden... Sorry hoor, maar dan heb je er gewoon echt niks van begrepen, en ben je dus zelf echt de buurman die overlast geeft door zijn hond niet normaal onder controle te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
42erik schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 18:08:
[...]

Hij slaat al aan als er iemand door de brandgang loopt... En dat normaal vinden... Sorry hoor, maar dan heb je er gewoon echt niks van begrepen, en ben je dus zelf echt de buurman die overlast geeft door zijn hond niet normaal onder controle te hebben.
We houden er maar over op denk ik zo. Jij hebt jou ideeën over mij en mijn hond en ik de waarheid.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ozzynator schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:20:
[...]

We houden er maar over op denk ik zo. Jij hebt jou ideeën over mij en mijn hond en ik de waarheid.
Haha, ja, laten we dat maar doen. Je zit toch vast in een aantal bijzondere ideeën over wat ok is qua blaffen en ballen stuk bijten en enige zelfreflectie lijkt je vreemd, dus dit heeft geen nut nee...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
ozzynator schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:20:
[...]

Tja, je kunt ook kijken wie de meeste thumbs up krijgt in jullie uitwisseling en tot de conclusie komen dat je er misschien naast zit en je vast zit in je eigen 'werkelijkheid'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
jeroenkb schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:10:
[...]

Tja, je kunt ook kijken wie de meeste thumbs up krijgt in jullie uitwisseling en tot de conclusie komen dat je er misschien naast zit en je vast zit in je eigen 'werkelijkheid'
ik hoor dat je mij en mn hond ook kent, leuk, een bekende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
ozzynator schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:32:
[...]

ik hoor dat je mij en mn hond ook kent, leuk, een bekende!
Uit wat je hier gepost hebt kan ik inderdaad al heel veel informatie halen en heb ik inderdaad het gevoel dat ik je, helaas, al ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Deze onderwerpen nodigen uit om door te gaan discussiëren over wat overlast is, maar dat is in deze zaak niet relevant en offtopic.

Gezien de ts zover is geholpen doe ik hem op slot. @Binkie1 als je het topicnweer open wil hebben, stuur mij of een collega een DM.

Tweakers Discord

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.