Ze zingt wel mooi hoor! Best een catchy nummer ook!
Weer een nummer dat maar niet los wil komen. Het klinkt leuk maar ik mis een opbouw en spanning...
"When you grow up your heart dies"
Zeker niet slecht maar persoonlijk vind ik dit meer iets voor op de radio
Prima nummer.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Een hele voorstelling, met een verhaal, maar ik snap 'm nog niet
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hetzelfde met het laatste stuk wat ze van de muur wilde halensjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:28:
Weer een nummer dat maar niet los wil komen. Het klinkt leuk maar ik mis een opbouw en spanning...
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Jaaa stemmen! Daar zijn we hiervoor natuurlijk.
Volgens mij wel anders dan anders nummer uit dat type land.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Stemmen op een giant douche.. of een turd sandwich..
13:37
VPN opzetten en alsnog op NL stemmen?PalingDrone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:30:
Iemand al een votebomb script geschreven?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die nummers zijn al hartstikke kort en dan nu nog een keertje nog korter.
Voel me net een goudvis
Voel me net een goudvis
Mand?PalingDrone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:31:
Voel me net een goudvis
⏩ PVOutput☀️
Ja dahaag, ik kom hier om me te vermaken in het topic, niet omdat ik het songfestival nou zo geweldig vind
Moldavië 12 points... Gewoon voor de fun.
Paling?PalingDrone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:31:
Voel me net een goudvis
VPN zal wel overkill zijn, gewoon een buitenlands nummer.
Kom kom...
Ik kom hier halverwege de avond binnen vallen... Maar hoe was het commentaar op Nederland 1 vandaag ? Net zo beroerd als andere jaren ? (ik ben meteen gaan kijken op de Belg...)
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Het forum was beter qua commentaar.Oekiejoekie schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:34:
Ik kom hier halverwege de avond binnen vallen... Maar hoe was het commentaar op Nederland 1 vandaag ? Net zo beroerd als andere jaren (ik ben meteen gaan kijken op de Belg...)
Nummers die ik oké vind op de radio vind ik hier ook leuk. Dus ik zie dat onderscheid niet zo.PalingDrone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:29:
Zeker niet slecht maar persoonlijk vind ik dit meer iets voor op de radio
Ik word juist gek van die theatrale onzin die mensen hier dan plots leuk vinden. "Rot op met je bananen" denk jk dan.
Net als de afgelopen 10 jaar had je dus Maas en Smit, dus ja. Maar mijn kennis van muziek is niet zo groot, dus weet niet of ze dan (on)gelijk hebben bij wat ze zeggen.Oekiejoekie schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:34:
Ik kom hier halverwege de avond binnen vallen... Maar hoe was het commentaar op Nederland 1 vandaag ? Net zo beroerd als andere jaren ? (ik ben meteen gaan kijken op de Belg...)
Jan Smit was vorig jaar natuurlijk presentator.
⏩ PVOutput☀️
Wat als Ukraine nou eens niet doorgaat?
Deze mag wel door van mij, Bennienassi, zelfs met autotune erin en oude synth greatest
Deze mag wel door van mij, Bennienassi, zelfs met autotune erin en oude synth greatest
[ Voor 53% gewijzigd door PalingDrone op 10-05-2022 22:38 ]
Lijstje gemaakt.. Categorie Crap en Uitmuntend zijn leeg. Meh zit daarintegen erg vol!
spoiler:
Crap
...
Niet
Albanie
Bulgarije
Moldova
Denmark
Austria
Armenie
Meh
Latvia
Switzerland
Slovenie
Ukraine
Croatia
Greece
Norway
Goed
NL
Lithuania
Portugal
Iceland
Uitmuntend
...
...
Niet
Albanie
Bulgarije
Moldova
Denmark
Austria
Armenie
Meh
Latvia
Switzerland
Slovenie
Ukraine
Croatia
Greece
Norway
Goed
NL
Lithuania
Portugal
Iceland
Uitmuntend
...
13:37
Ik denk niet dat deze pauze act de finale gaat halen.
Beter dan het Griekse commentaar op ERT1, versta er niets van.
/verkapte ik-zit-in-Griekenland-post
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ah Giorgio Moroder tribute...
YouTube zonder commentaar:Pinobigbird schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:37:
[...]
Beter dan het Griekse commentaar op ERT1, versta er niets van.
/verkapte ik-zit-in-Griekenland-post
YouTube: Eurovision Song Contest 2022 - First Semi-Final - Live Show
Ja lekker hoor!sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:37:
Ah Giorgio Moroder tribute...
De Italo Disco uit de jaren '80 had toch meer dynamiek dan dit.
Dat zijn classics, wat Bennie hier doet valt volgens mij tegenwoordig onder verkrachting?sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:38:
De Italo Disco uit de jaren '80 had toch meer dynamiek dan dit.
Vorig jaar op dit moment. Dit komt toch veel overtuigender over dan wat we nu zien?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Welcome in the age of wireless...
Die was idd heel goed, maar ook een topzangeres met goede DJs erachter.RobinNL schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:41:
Vorig jaar op dit moment. Dit komt toch veel overtuigender over dan wat we nu zien?
[YouTube: Davina Michelle - 'The Power of Water' | First Semi-Final | Eurovision 2021]
⏩ PVOutput☀️
Lucht mobiele verbindingen, die Italianen gebruiken de laatste hightech. Allemaal mogelijk gemaakt door de opa van Mega Mindy.sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:41:
Welcome in the age of wireless...
Ik ben niet echt een fan van haar maar ik vraag mij af wanneer zij vindt dat ze klaar is om een keer mee te doen aan het songfestival.RobinNL schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:41:
[YouTube: Davina Michelle - 'The Power of Water' | First Semi-Final | Eurovision 2021]
Daar kan zij veel van vinden, maar moet ze niet gevraagd worden dan?sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:43:
[...]
Ik ben niet echt een fan van haar maar ik vraag mij af wanneer zij vindt dat ze klaar is om een keer mee te doen aan het songfestival.
Ben niet de grootste Davina fan, maar je hebt hier helemaal gelijk.RobinNL schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:41:
Meeste nummers komen, zoals @sjaool ook al aangeeft gewoon niet echt van de grond. Beetje gek. Benieuwd naar de tweede halve finale.
Sowieso schrijf je zo!
Presentatie is nogal knuffelig met elkaar..
⏩ PVOutput☀️
Ik kan de spanning nauwelijks nog aan, wanneer is de verlossing?
"Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge."
Nee, er is als het goed is een soort inschrijving dat je nummers kunt insturen. Maar ik denk dat als zij zegt dat ze mee wil doen dat die commissie daar geen moment over na hoeft te denken.carpebios schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:44:
[...]
Daar kan zij veel van vinden, maar moet ze niet gevraagd worden dan?
Het beste nummer van het hele ESC van vorig jaar.RobinNL schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:41:
Ja beetje amateuristisch eigenlijkQuad schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:44:
Presentatie is nogal knuffelig met elkaar..
Sowieso schrijf je zo!
Tis een lange lijdensweg.PalingDrone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:44:
Ik kan de spanning nauwelijks nog aan, wanneer is de verlossing?
Als ze een goed lied heeft, dan sturen ze haar echt wel naar het Songfestival. Je zag ook reacties dat de act beter was dan alle deelnemende landen van die avond.carpebios schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:44:
[...]
Daar kan zij veel van vinden, maar moet ze niet gevraagd worden dan?
Als ze wil, zeg ik gewoon doen!
Was wel jammer dat dit nummer niet de inzending was, had misschien zomaar weer gewonnen.StefanVerkerk schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Het beste nummer van het hele ESC van vorig jaar.
⏩ PVOutput☀️
Nu weet ik waar die act van Noorwegen vandaan komt!
Soort van plagiaat?
Soort van plagiaat?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ckiZyFjbABa9LaVJyC1xix3N.jpg?f=user_large)
vanavond zitten kijken.... maar wat een muzikale armoe is het toch...
Top 3 had wel moeten lukken denk ik.Quad schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:48:
[...]
Was wel jammer dat dit nummer niet de inzending was, had misschien zomaar weer gewonnen.
Jeetje wat loopt die Ziggo app achter als je de TV erbij aan hebt staan.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Armenië
Een kleine minuut als ik het goed heb.psy schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:50:
Jeetje wat loopt die Ziggo app achter als je de TV erbij aan hebt staan.
Waar wachten we op? Voting is closed staat er toch? Gebruiken ze daar nog een fax?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Volgens mij wilde ze nog niet?RobinNL schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:45:
[...]
Als ze een goed lied heeft, dan sturen ze haar echt wel naar het Songfestival. Je zag ook reacties dat de act beter was dan alle deelnemende landen van die avond.
Als ze wil, zeg ik gewoon doen!
Waarom zijn de nummers die niet meedoen met het songfestival altijd beter...
Het publiek leek mee te zingen.
Ze zongen mee!psy schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:53:
Het publiek leek mee te zingen.
Handmatig tellen anders krijg je volgende week weer een hertelling, een andere uitslag, rechtszaken en allemaal ellende.psy schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:52:
Waar wachten we op? Voting is closed staat er toch? Gebruiken ze daar nog een fax?
Kijken of er geen votebombs zijn geweest met VPN's door Tweakers gebruikers. Beetje filteren, etc.psy schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:52:
Niets van verstaan, maar het raakte me wel.
⏩ PVOutput☀️
https://www.ad.nl/show/da...ie-songfestival~a2d6df7f/,,Mijn team en ik hebben met z’n allen zoiets van: het moment is er misschien gewoon nog niet”, zegt de 25-jarige Davina. ,,Ik zeg nooit nooit, maar ik heb nu gewoon niet het gevoel dat dit het moment is om het te doen.”
Och hou toch op met deze vulling flauwekul
Hahaha @psy is er ook klaar mee
Sowieso schrijf je zo!
Ik heb de technische hoogstandjes dit jaar wel gemist. Het is net of de creativiteit op is.
Die stem als voice-over doet me denken aan de voice-over van de oude Asterix en Obelix films.
⏩ PVOutput☀️
De kapper van Coolio en Lewis is ook terecht....
Sjees doe mij maar een knotje.
Of 10.
Of 10.
⏩ PVOutput☀️
Dan deed Nikkie het vorig jaar toch ietsjes beter. Ik vond deze humor dan toch net wat leuker hahapsy schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:55:
Och hou toch op met deze vulling flauwekul
Diodato - Fai Rumore
Tja dan blijf ik toch fan van Love Love, Peace Peace als we het over interval acts hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door I_IBlackI_I op 10-05-2022 23:00 ]
Ja zeg idd!RobinNL schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:58:
[...]
Dan deed Nikkie het vorig jaar toch ietsjes beter. Ik vond deze humor dan toch net wat leuker haha
[YouTube: EurovisionTutorials: How not to win! | First Semi-Final | Eurovision 2021]
Heb verder weinig net Nicky maar zij deed het zo 👍🏻
De Arabische invloed in Frankrijk wordt ook steeds duidelijker...
Hmmm, vind dit wel knallen eigenlijk, stevige productie
Net zo mooi, maar de show onstage was intenser, eens zien of die op YouTube komt.
⏩ PVOutput☀️
Hugo Boss meldt zich met een foute SS outfit
Nou dit is niets, doorspoelen maar...
Italië wil zekerheid dat ze het volgend jaar niet nogmaals hoeven te organiseren? Man wat slecht
Waarom roept die gene in t wit er alsmaar doorheen?
Die hebben goed naar Nederland gekeken. 😂Pinobigbird schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 23:02:
Italië wil zekerheid dat ze het volgend jaar niet nogmaals hoeven te organiseren? Man wat slecht
⏩ PVOutput☀️
Ik blijf het maar een maf idee vinden dat landen zomaar naar de finale mogen omdat ze wat geld doneren. Dat klinkt echt als competitievervalsing. Alhoewel het een behoorlijk aantal van die landen al jaren niet geholpen heeft.
Als II Volo donderdag Grande Amore gaat brengen ben ik benieuwd!
⏩ PVOutput☀️
Publiek is meer fan van de rustige nummers zo te zien!
Nog 1...Quad schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 23:09:
Nog 2 landen..
Stientje zou er wel eens naast kunnen grijpen…..