O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
1. Switzerland
2. Armenia
3. Iceland
4. Lithuania
5. Portugal
6. Norway
7. Greece
8. Ukraine
9. Moldova
10. The Netherlands
[ Voor 16% gewijzigd door I_IBlackI_I op 10-05-2022 23:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 10-05-2022 23:10 ]
"When you grow up your heart dies"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
:strip_exif()/f/image/hE38ydO7uvXVJCO9gmIHpgn0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 10-05-2022 23:11 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Donderdag helaas afwezig.
Dus tot zaterdag!
⏩ PVOutput☀️
Ik was heel dit topic vergeten, ik had zoveel meer plezier kunnen hebben!
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik zat met mijn vrouw mee te kijken toen Bulgarije voorbij kwam en was ook best enthousiast. Beetje zo'n power balad a la Stan Bush. Nummer meteen even opgezocht op YouTube en de commentaren gelezen. Stond 1 heel treffend commentaar onder:Quad schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 21:42:
Bulgarije mag ook door. Lekker nummertje.
Was het grotendeels wel eens met dat commentaar, behalve dat "vaders" in beginsel nagenoeg niet stemmen bij een Eurovisie Songfestival. Dus liggen ze eruit.Dads around Europe will definitely vote for this! They have to, this is the ultimate dad genre, don't know how to further explain it.
Tot donderdag allemaal, twas weer gezellig
Dit dus.
"altijd" zou ik niet zeggen...sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:52:
Waarom zijn de nummers die niet meedoen met het songfestival altijd beter...
Ik kan mij nog een optreden van Madonna in 2019 herinneren.
Die herinner ik mij maar al te goed. Maar om die nu mee te gaan rekenen met oud songfestivaldeelnemers.Steamwitz schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 00:29:
[...]
"altijd" zou ik niet zeggen...
Ik kan mij nog een optreden van Madonna in 2019 herinneren.![]()
Ik vond ze vorig jaar ook erg goed, het was alleen niet fancy genoeg. Dit jaar ook weer zo ingetogen.FunkyTrip schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 00:24:
Bijzonder dat Zwitserland zo laag stond in de peiling. Ik vind het er uitspringen.
Duitsland heeft trouwens wel een enorme kans laten liggen door Electric Callboy niet naar het ESF te sturen
Wat zou dat een feest zijn geweest.dr.lowtune schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 08:57:
[...]
Duitsland heeft trouwens wel een enorme kans laten liggen door Electric Callboy niet naar het ESF te sturen
Fenomenale performance.
⏩ PVOutput☀️
Hebben ze meegedaan aan de voorrondes dan? In Duitsland heb je gewoon nog een nationale verkiezing ...dr.lowtune schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 08:57:Duitsland heeft trouwens wel een enorme kans laten liggen door Electric Callboy niet naar het ESF te sturen
Heb ook wel eens een regionale voorronde op tv voorbij zien komen ...
[ Voor 255% gewijzigd door apis29 op 11-05-2022 12:36 ]
Verrassing... Dat wist ik ook nog niet.apis29 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 12:28:
[YouTube: ELECTRIC CALLBOY FOR GERMANY - Eurovision Song Contest 2022]
[...]
Hebben ze meegedaan aan de voorrondes dan? In Duitsland heb je gewoon nog een nationale verkiezing ...
[YouTube: Deutscher ESC-Vorentscheid 2022: Alle Songs | Germany 12 Points | Eurovision Song Contest | NDR]
Heb ook wel eens een regionale voorronde op tv voorbij zien komen ...
Ze doen dus niet mee...
Maar deze gast dus: Malik Harris Lied: Rockstars
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 11-05-2022 13:11 ]
sjaool schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 13:10:
[...]
Verrassing... Dat wist ik ook nog niet.
Ze doen dus niet mee...
Maar deze gast dus: Malik Harris Lied: Rockstars
Halve finale 2
Today's the day! It's time for the Second Semi-Final of #Eurovison 2022! 🥳
— Eurovision Song Contest (@Eurovision) 12 mei 2022
Who will you be voting for? 🇫🇮🇮🇱🇷🇸🇦🇿🇬🇪🇲🇹🇸🇲🇦🇺🇨🇾🇮🇪🇲🇰🇪🇪🇷🇴🇵🇱🇲🇪🇧🇪🇸🇪🇨🇿#ESC2022 #Eurovision2022 pic.twitter.com/R9EstpYEeZ
Alvast in de stemming komen voor vanavond? Dit zijn alle deelnemers van de tweede halve finale van het Eurovisie #Songfestival! 🎤 Heb jij een favoriet? 😍 https://t.co/IsxINGtRD4
— Songfestival (@songfestival) 12 mei 2022
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X3whay1o85tTZtKE4LvvPYjy.jpg?f=user_large)
Ik ook maar wat is precies de link?sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:56:
Al meer F1 liefhebbers hier aanwezig?
Ik zit weer klaar voor het circus en ben heel benieuwd wat de Italiaanse televisie ervan gaat bakken.
De link is vorig jaar toen de F1 Tweakers hier ook gezamenlijk het Songfestival mee is gaan kijken. Dat was een gezellige aangelegenheid.
F 1 of S 10... Laten we ons daar vanavond geen ruzie over maken en gewoon alfabetneutraal zijn...sjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:54:
[...]
De link is vorig jaar toen de F1 Tweakers hier ook gezamenlijk het Songfestival mee is gaan kijken. Dat was een gezellige aangelegenheid.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Geen probleem, dat gaat prima samen is al wel gebleken.Oekiejoekie schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:57:
[...]
F 1 of S 10... Laten we ons daar vanavond geen ruzie over maken en gewoon alfabetneutraal zijn...
Ik wilde eerder een opmerking maken over het pak van Mika..Pinobigbird schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:06:
Mogen we ook commentaar hebben op het haar van Laura Pausini? Of is dat te makkelijk?
-
Give that guy a banana...Edd schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:08:
[...]
Ik wilde eerder een opmerking maken over het pak van Mika..
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Spoiler: dat geeft weinig hoop voor de winst.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oArGPxuTyKYfqz7FJUx5ePnv.jpg?f=user_large)
Zeker! Dat zegt hij zelf ook!sjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:15:
Een zeer hoge gay factor mag ik dat zeggen?
Hoge songfestival factor in ieder geval..sjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:15:
Een zeer hoge gay factor mag ik dat zeggen?
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Klinkt ingeblikt die conServen.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Waschen waschen waschen
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Nog geen onderdeel van de harde kernpsy schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:21:
Rustig hier. Waar zijn de F1 troepen?
geen open racetopicpsy schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:21:
Rustig hier. Waar zijn de F1 troepen?
Yep, ze morgen wel uitkijken dat ze niet aangeklaagd gaan worden door Metallica...nachtnet schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:22:
Fade to black is toch ook een Metallica song?
Nu de rest nog optrommelensjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:22:
Ik tel er al zeker 6...
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 12-05-2022 21:23 ]
Geen S10, geen harde kern, denk ik zo
Heb ik al gedaan maar dat werd niet geheel in dank aangenomen door Tweakduke die vond dat ze het circus zelf wel konden vinden.
Whahahahasjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:24:
[...]
Heb ik al gedaan maar dat werd niet geheel in dank aangenomen door Tweakduke die vond dat ze het circus zelf wel konden vinden.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lkVsdOHgzEr5SmFqS3DPi8Ck.jpg?f=user_large)
Was dat niet de broccoli van vorig jaar?
Elektro sausje en wat rock opera erdoor, eigenlijk vind ik dit wel grappig
Zeker geen slecht deuntje
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 12-05-2022 21:29 ]
Het is het songfestival.. Dan hoeft dat nietsjaool schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:30:
Hm... zuiver? Nah...
-
Beetje Emma Heesters moves. Niet slecht!
Deze is goed te doen op muteAW_Bos schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 21:30:
Emma Muscat! ♥️
Beetje Emma Heesters moves. Niet slecht!
Welke vrouw niet?
O, en ik ben best lief hoor.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 12-05-2022 21:33 ]