Oh dit van Denemarken is prima te doen!
I'm a simple man, I upvote
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Hannah Montana on steroids...
"When you grow up your heart dies"
Hahaha ja maar echtsjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:04:
Hannah Montana on steroids...
Sowieso schrijf je zo!
Volgens Cornald Maas is dit punk. Man man. Dit heeft echt helemaal geen reet met punk te maken -_-
Maar goed, waarschijnlijk vind Maas Avril Lavigne ook punk. Van dat niveau heeft dit wel iets weg.
Maar goed, waarschijnlijk vind Maas Avril Lavigne ook punk. Van dat niveau heeft dit wel iets weg.
Hahaha, dan heeft hij Nina Hagen nog nooit gezien...sOid schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:05:
Volgens Cornald Maas is dit punk. Man man. Dit heeft echt helemaal geen reet met punk te maken -_-
Zal wel peper in der reet gehad hebben. Of mag dat niet gezegd worden hedendaags?nadroJ schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:04:
Drumster gaat lekker los
Zolang jij dat er zelf niet in gestopt hebt is er niets aan de hand.DoeEensGek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:06:
[...]
Zal wel peper in der reet gehad hebben. Of mag dat niet gezegd worden hedendaags?
jij wordt gecanceld!DoeEensGek schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:06:
[...]
Zal wel peper in der reet gehad hebben. Of mag dat niet gezegd worden hedendaags?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Weet ze toch niet meer.sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:07:
[...]
Zolang jij dat er zelf niet in gestopt hebt is er niets aan de hand.
sorry voor de zelfquote, ik zie 'm nu pas en kom 'm niet laten schieten
Vinger verticaal!
Vinger horizontaal!
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Ik ben net thuis heb ik iets gemist?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En dat dankzij de gebroeders Bolland.PalingDrone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:09:
Falco
Dat was het laatste geweldige uit Oostenrijk, ben benieuwd
Ai ai wat zingt zij slecht
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ons?Pierre schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:09:
Ik ben net thuis heb ik iets gemist?
Een trip back to the 90's.Frieda schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:10:
Wtf is dit nu weer
In ieder geval zeer slechte zang.Frieda schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:10:
Wtf is dit nu weer
Ik mis de autotune
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Kom op, let me hear you! Fe-la-ti-oooooo
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Falco is al een tijdje dood en inmiddels vergeten door deze Pino.Frieda schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:10:
Wtf is dit nu weer
Klonk dat nou vals?

Wannabe punker die een slechte nineties song probeert te bleren... Email to Berlin klonk dan nog beter...
Kijk, het kan onze smaak misschien niet zijn, maar Europa is groter van NL. Het publiek gaat wel redelijk uit z'n dak.
En heeft waarschijnlijk nog nooit gehoord van Dead Kennedys, Bad Religion, The Germs, Pennywise en Minor Threatsjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:06:
[...]
Hahaha, dan heeft hij Nina Hagen nog nooit gezien...
Ze zingt slecht en de act was slecht
As we speak is mijn kat onderweg met de broodrooster naar de badkamer om zichzelf van kant te maken... Zelfs die kon dit kattengejank niet aanhoren...psy schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:10:
Ai ai wat zingt zij slecht
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Het deuntje is niet gek, maar de zang is meh.
En daarnaast ben ik altijd wel benieuwd naar wat de artiesten ervan vinden dat ze moeten doen alsof het draaien aan die knoppen wat doet.
En daarnaast ben ik altijd wel benieuwd naar wat de artiesten ervan vinden dat ze moeten doen alsof het draaien aan die knoppen wat doet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon knallers voor op de Franse campingdisco, ik mis alleen het geleuter van de DJ erdoorheen nogStefanVerkerk schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:12:
Kijk, het kan onze smaak misschien niet zijn, maar Europa is groter van NL. Het publiek gaat wel redelijk uit z'n dak.
Dit is echt het jaar van de gitaren volgens mij.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
IJslandse country & western...
Dit is nog meer ABBA.
⏩ PVOutput☀️
Alleen missen ze dan de looks
Allemaal familie op zo'n geïsoleerd eiland.
Beetje tam, je hoort het toch dat ze hier niet op een vulkaan staan
Beetje tam, je hoort het toch dat ze hier niet op een vulkaan staan
Zo vlak.
Ik mis tempo in dit nummer, zo dan.
⏩ PVOutput☀️
De AliExpress versie van The Common Linnets
Nou, hier gaat mijn IJslandse geysir niet van spuiten iig, slappe hap
Staat die mooi even voor pilaar...
Het gaat ook over een waterval. Dus het gaat sowieso niet over jouw geysirPalingDrone schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:16:
Nou, hier gaat mijn IJslandse geysir niet van spuiten iig, slappe hap
Zingt ze nou engels...?
Samen doodgaan met Grieken, lekker Tzaziki erbij, paar olijfjes...
Nu heb ik een zwak voor vocoders dus dit vind ik mooi...
Is dit nou een F1 verwijzing?apis29 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:19:
De zaal ging los bij IJsland maar de Viaplay verdwaalden worden er niet warm van

Pluspunten voor de zuivere uithaal... Maar de meeste nummers blijven een beetje vlak, het wordt bijna nergens spannend.
Prima nummer weer van Griekenland Noorwegen toch Griekenland. Maar twee keer knipperen en het is weer voorbij.
[ Voor 11% gewijzigd door StefanVerkerk op 10-05-2022 22:21 ]
Mooie vrouw, prima nummer.
What does the fox say?
[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 10-05-2022 22:21 ]
Nu dan eindelijk iets meer tempo?
13:37
Boe. 👻sjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:20:
Pluspunten voor de zuivere uithaal... Maar de meeste nummers blijven een beetje vlak, het wordt bijna nergens spannend.
⏩ PVOutput☀️
Daft punk 2.0?
⏩ PVOutput☀️
Banana? cancelen!
Exactly my thoughts hahasjaool schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:21:
What does the fox say?
Sowieso schrijf je zo!
De wolf is een teefje???
Moet je nu Daft Punk beledigen, mijn jeugdhelden!Quad schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:21:
Daft punk 2.0?
Ok
Bizar
Bizar
Top, ondertiteling! Hadden ze eerder moeten hebben.
Banana!
Banana!
⏩ PVOutput☀️
Minions!
Die zoekterm geeft rare resultaten
13:37
Dit vind ik dus weer helemaal niks eigenlijk.
Grandma banana?
Geef dat arme mensje gewoon iets op batterijen
Geef dat arme mensje gewoon iets op batterijen
Dacht dat ze moesten zingen i.p.v. gemaskerd playbacken.
Niet bij mij zijn maar bij grandma banana.carpebios schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:22:
[...]
Moet je nu Daft Punk beledigen, mijn jeugdhelden!
⏩ PVOutput☀️
Ja iddI_IBlackI_I schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 22:23:
Dacht dat ze moesten zingen i.p.v. gemaskerd playbacken.
Mooi man dat grandma banana.
Net iets te, maar wel grappig opvallend en vrolijk.
Net iets te, maar wel grappig opvallend en vrolijk.
⏩ PVOutput☀️
Het idee was leuk dat muntje werpen, maar de uitvoering. Wat een armoe die tussenstukjes dit jaar.
Snap - I've got the power?
Potjandorie, daar zijn mijn post-its gebleven!
Weer die gitaar die aan de kant gelegd wordt. Doe dan niks...
Na de autotune, de autogitaar... Wat een uitvinding...