Ik vraag mij af hoe je dat financieel hebt geregeld? Heb je soms iets van een lang lopende spaar rekening zodat je altijd iets achter de hand hebt in tijden van nood?jack zomer schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 11:03:
[...]
dat ligt helemaal aan de waarde van de door hem uitgevoerde indixatie.
is dat een redelijke weerspiegeling van de waarde of een totale shitshow.
stel. dat het verschil tussen jou en zijn werkelijkheid 5k nadeel voor jou oplevert.
maar voor die 5k krijg je bv een afwikkeling binnen een maand.
dan ben jij hypotheekvrij, duidelijkheid voor beide partijen.
mijn relatie ging een jaar of wat ook over. ik heb toen de keuze gemaakt om mijn ex in het huis te laten wonen. in samenspraak met de nhg en de hypotheek verstrekker kon dit, en zou alleen onder de streep niks overblijven om mij uit te kopen.
daar ben ik mee akkoord gegaan, en in ruil daar voor was ik met 2 weken hypotheek vrij en was alles geregeld. het alternatief in mijn geval was verkoop van het huis, met het risico op een rest schuld voor beide.
verder is alles aankosten tot ''scheiden'' gewoon 50% tot dat meneer met zijn eigen hypotheek bezig is om het huis te verkrijgen, die kosten zijn voor hem
Want ja op dit moment spaar ik eigenlijk weining tot niks, en heeft mijn vrouw zover ik weet ook geen extra spaargeld..
http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.