Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:04
outlandos schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 00:44:
[...]

Ik heb veel reacties hier gezien van mensen waarbij die na middernacht een dag versprong maar dat kwam uiteindelijk gewoon wel goed. Laten we hoop houden 🙏
Haha we'll see..
Hij ligt in ieder geval in Den Bosch, dat is 15 minuten bij mij vandaan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fmavili
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
outlandos schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 00:42:
[...]

Hier zojuist gesprongen naar maandag. Nu denk/hoop ik dat hij morgen (lees: later vandaag) nog wel terug verandert naar vrijdag.
Ja die van mijne is ook naar maandag gegaan, 10:30 - 12:30. Hopelijk toch nog vandaag 🤞.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuku-San
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:59
Haha, die van mij leek even voor vrijdag gepland te zijn! Had t zelfs in m'n t&t. Vervolgens kreeg ik een paar uur later de melding Maandag. Ik denk dat de SD Oled bij mij aankomt als de SD2 wordt aangekondigd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
[...]

Ik heb veel reacties hier gezien van mensen waarbij die na middernacht een dag versprong maar dat kwam uiteindelijk gewoon wel goed. Laten we hoop houden 🙏
Vandaag
Tussen 13:45 - 16:45 uur

Dus toch, spannend..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 70Rocks
  • Laatst online: 13-12-2024
Valandin schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 06:44:
[...]

Vandaag

Dus toch, spannend..
Fijn dat jij nu ook eindelijk aan de beurt bent :-)

Ik heb dit nu staan, een vrij brede tijdspan. Hopelijk komt ie ook echt!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTpon638HoQk9U5ONbW3qBPtw64=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tFIX7UVh8btEhHiI7wznU5tS.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Hmmm, die van mij zou vandaag komen maar weer verplaatst naar maandag. Zucht…

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fmavili
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
[...]

Je hebt gelijk! Het is weer 09:45 - 11:45 voor vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapt_Ortega
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-05 20:51
Kapt_Ortega schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 07:04:
Besteld op 19:19 zoals een paar mensen in dit topic,betaald met ideal, nog geen GLS mail gehad, alleen in de steam status op dat het pakket is ingepakt!

Locatie regio Rotterdam ,Zuid Holland
Gister om 15:00 een support ticket geopend om te vragen wat de status is van mijn Steamdeck, rond 18:30 kreeg ik een reactie via de mail en toen ging de status van packaged naar Item shipped met T&T nr, die tot op hede nog niet werkt. Dus deze week zal het wel niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:02
Ik ben ook vandaag aan de beurt, was even maandag maar ligt/lag nu toch in Wemeldinge.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 70Rocks
  • Laatst online: 13-12-2024
Gewoon nog voordat ik naar werk moest werd er net al aangebeld :) Das fijn! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dasae7tcB52PozTjhBUGt5J6B-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LT0klOSndMWNmBowfwmdSj1o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0daro0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-03 17:56
Wat mij opvalt bij vele incl mijzelf.

- Status op packed.
- je krijgt een mail van GLS om een pick-up point te kiezen of niet incl track-trace.
- volgende ochtend een mail niet gelukt zending is enkel aangemeld.
- volgende dag word uiteindelijk wel geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik heb op vrijdag besteld. De verwachte levertijd was toen al verhoogd naar 6-10 dagen. Ik heb een deck en dock besteld, en 2 track&trace codes. De ene lijkt vandaag te komen, met dezelfde status als in het screenshot van @70Rocks (ook Utrecht), maar de andere staat nog op aangekondigd. Het verschil is het gewicht, 1,65kg voor de gene die vandaag zou moeten komen, 0,6kg voor de andere. Ik neem aan dat de 1,65 de deck is, en de 0,6 de dock, of is het andersom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0daro0
phYzar schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:04:
Ik heb op vrijdag besteld. De verwachte levertijd was toen al verhoogd naar 6-10 dagen. Ik heb een deck en dock besteld, en 2 track&trace codes. De ene lijkt vandaag te komen, met dezelfde status als in het screenshot van @70Rocks (ook Utrecht), maar de andere staat nog op aangekondigd. Het verschil is het gewicht, 1,65kg voor de gene die vandaag zou moeten komen, 0,6kg voor de andere. Ik neem aan dat de 1,65 de deck is, en de 0,6 de dock, of is het andersom?
Mijn steamdeck gaf 1,5 KG aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 18:16
Mijn Deck stond vandaag gepland en is vanochtend ineens naar maandag verplaatst. Deck is inmiddels gearriveerd bij het depot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technotron
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-06 08:01
2 dagen na het shipping mailtje van Valve hebben ze blijkbaar nog steeds geen pakket ontvangen bij GLS... aangekondigd werd dit bij GLS zo te zien al op de 20e. Ook vaag dat hier CEVA Logistics Benelux BV staat (en niet Top Products BV zoals in die losse mail).

Arrrrghhh...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0oIhAYog5-QUPuOXEMwu-UEdbqo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gTf3fGSwV68f4vf6ImZCRYT2.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verdone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-07 14:54
Verdone schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:51:
Ik heb gisteren een support ticket geopened waarom mijn steamdeck vaststaat op packaged 😂, vandaag mailtje terug dat ze het druk hebben maar dat ze ermee bezig zijn… 5min later van packaged naar verzonden en een gls trackingsnummer 🤣🤣
En het is nu in handen van gls en op weg naar frankrijk 🙏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
Valandin schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 06:44:
[...]

Vandaag

Dus toch, spannend..
Onderweg - geladen voor aflevering
24 november, 08:36

Vandaag
Tussen 10:15 - 10:45 uur

AAAAAAA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 01:49
Valandin schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:46:
[...]

Vandaag

AAAAAAA
Haha told you so ;)

Hier:

Vandaag
Tussen 16:30 - 18:30 uur

Wel vreemd want GLS is hier altijd einde ochtend/begin middag. Zelfs gister nog... Dat wordt dus de hele dag de deurbel in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Valandin schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:46:
[...]

Vandaag

AAAAAAA
Oh oh, dan is het 10:15 en…

Verwacht bezorgmoment

Vandaag
Tussen 13:05 - 15:35 uur
Check op de dag van bezorging regelmatig Track&Trace voor de meest actuele tijdvensters.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-09 16:07
Joepie! Hij komt vandaag! Gelukkig kan ik met lunch naar huis en thuis verder werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubmifer
  • Laatst online: 14-08 10:33
Al 2 dagen in de preadvice op gls. Zo wordt maandag ook onmogelijk. Anno 2023 toch wel beetje triest dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technotron
rubmifer schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:05:
Al 2 dagen in de preadvice op gls. Zo wordt maandag ook onmogelijk. Anno 2023 toch wel beetje triest dit.
Same, mega irritant. Ook echt alleen bij GLS. Niet dat de rest volmaakt is, maar GLS is echt een dieptepunt qua service...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 14:06
Zending bezorgd! … bij een afhaalpunt, want ik moet nog een paar uur werken.

Als je merkt in de T&T dat de zending de volgende dag bezorgd gaat worden, dan kan je alsnog een keer op de link klikken voor bezorging bij een afhaalpunt dus!

(Ik kreeg woensdag het bericht dat de bezorging vertraagd was en dat mijn bezorgvoorkeuren kwamen te vervallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Ik heb gewoon weer een ticket geopend. Blijven zeiken, werkt meestal wel. :D Al weet ik niet of ze er daadwerkelijk wat mee kunnen, lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
outlandos schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:49:
[...]

Haha told you so ;)

Hier:

Vandaag
Tussen 16:30 - 18:30 uur

Wel vreemd want GLS is hier altijd einde ochtend/begin middag. Zelfs gister nog... Dat wordt dus de hele dag de deurbel in de gaten houden.
Half 5 came early, want ze stonden zojuist voor mijn deur :+ net als gisteren exact om 11:35 haha.

Happy! Succes aan degenen die nog wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Speeder
  • Laatst online: 06-08 15:22

Speeder

42 ;)

outlandos schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:47:
[...]

Half 5 came early, want ze stonden zojuist voor mijn deur :+ net als gisteren exact om 11:35 haha.

Happy! Succes aan degenen die nog wachten :)
Ja, zit nu ook naar zo'n verspringend tijdvak te kijken.

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Op de GLS site stond de hele ochtend dat het maandag geleverd zou worden... maar het is net binnen gekomen, leuke verrassing :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nctr_lBUkGsKAe2warkO0m5h_po=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1rzSCtmu8NGOjyyk7QExPRRm.png?f=fotoalbum_large

Heb ik weer....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
Kreeg net een mail van Steam dat mijn SD klaar wordt gemaakt voor verzending dus hopelijk volgende week zaterdag binnen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Laatst online: 00:14

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Hier helaas gistermiddag van status Packaged naar Shipped gegaan. Maar GLS vindt nog steeds dat er niks ontvangen is door GLS.

Gisteren om 17:05 mailtje gehad van Top Products/GLS dat hij vandaag aangeboden zou worden, dat zie ik dus niet gebeuren.

Heb je weer lekker helemaal niks aan dus die Track&Trace…

Gallery V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phYzar
  • Laatst online: 23:00
phYzar schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:04:
1 van de twee is zojuist bezorgd, het is de deck. Nog even wachten op de dock dus, maar dit valt me niet tegen, precies een week na bestellen binnen :)

//edit: een tijdslijn zoals de poster onder mij, dat is wel zo netjes:
- Besteld en betaald (iDEAL) op vrijdag 17 november (emailbevestiging: 11:31) deck&dock
- Donderdag 23 november 17:04: Email met verzendbevestiging van Top Products BV
- Donderdag 23 november 22:14: Email van Steam: "We bereiden het verzenden van je items voor."
- Vrijdag 24 november 08:24: Email van GLS: "Vandaag ontvang je jouw pakket van GLS!" (alleen t&t van deck, afzender "CEVA Logistics Benelux B.V. ")
- Vrijdag 24 november 14:01: Bezorgd (alleen deck)

[ Voor 27% gewijzigd door phYzar op 24-11-2023 15:05 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Laatst online: 25-08 11:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jwvC1zi3K1VHsE_3AV52_ZxsMbE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8q9rlTAPvO0JxPTGfz2H2OOs.jpg?f=fotoalbum_large

Nog even een tijdlijn:

Do 16-11-2023 19:23 - Ontvangsbevestiging per mail binnen, betaald via cc.
Di 21-11-2023 17:14 - Bevestiging van verzending en mail van GLS.
Pakket zou in eerste instantie woensdag aankomen, dit ging niet door.
Uiteindelijk vandaag rond 12:30 ontvangen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Speeder
  • Laatst online: 06-08 15:22

Speeder

42 ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AefZdFlVKJsK42nRx0OBci4bWSU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BLW4YcbgoW5XMuddXxLgQHi6.jpg?f=fotoalbum_large
Jeeh, binnen :D

'I refuse to prove that I exist' says God 'for prove denies faith, and without faith I am nothing' - Douglas Adams - (The Hitchhiker's Guide To The Galaxy)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
GLS heeft de mijne eindelijk ontvangen... bezorging op maandag staat er. Dus helaas dit weekend nog niet gamen. :( Maar goed, er zit in ieder geval beweging in. Dan ga ik maar gewoon weer verder met Castlevania op m'n PS2. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

GLS heeft de mijne nu ook eindelijk ontvangen. Maandag 08:45-10:45 staat er voor nu. Maar GLS kennende zijn ze er voor 08:00 al… Deze week andere zendingen via GLS gehad en hij was er steeds voor 08:00… We zitten op <10min van het depot af, zal wel aan het begin van z‘n route zitten.

Gallery V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb de mijne ook binnen.

Regio Amsterdam. 1TB VAN OLED versie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Valandin
Nou een sterk verhaal hier. Ik zag het GLS busje voor de deur stoppen, zag hem achterin kijken, weer instappen en wegrijden.

Ik dacht ?? en een kwartier later stond de status ineens op bezorgd. Nou, paniek, denk zal mij toch niet gebeuren dat m’n pakketje foetsie is.

Gelukkig had ik een kwartier daarvoor op de site gekeken, toen kon ik live de status van de bezorger zien en zag ik hoe hij reed en nog twee stops had, bij mij om de hoek.

Ik dacht… zal toch niet.. maarja..
Daar maar aangebeld bij nummers die op de mijne leken.. was hij bezorgd bij nummer 75. Ik woon op 35..

Echt onvoorstelbaar dat GLS zo’n vaag systeem heeft en dat dan dit ook nog gebeurde.

De vrouw die open deed zei dat ze zelf nog een pakketje verwachtte… die ligt dus nog in de bus :p

Even verder verven in een kamer en dan vanavond uitpakken :)

[ Voor 11% gewijzigd door Valandin op 24-11-2023 17:00 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• outlandos
Heb ik hem dus binnen kneus ik mn vinger door het getrek van de lijn door mn hond... Sucks to be me 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rubmifer
Mijne eindelijk ontvangen door GLS en meteen onderweg naar het "final parcel center".

Ik hoop dinsdag of woensdag. Ben aan het twijfelen om het meteen gewoon naar een ophaalpunt te laten leveren. Ons huis staat op een ietwat aparte plaats en zou niet de eerste keer zijn dat transportservices ons niet vinden. En zeker met GLS vertrouw ik het voor geen meter. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-07 21:04
Valandin schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 16:59:
Nou een sterk verhaal hier. Ik zag het GLS busje voor de deur stoppen, zag hem achterin kijken, weer instappen en wegrijden.

Ik dacht ?? en een kwartier later stond de status ineens op bezorgd. Nou, paniek, denk zal mij toch niet gebeuren dat m’n pakketje foetsie is.

Gelukkig had ik een kwartier daarvoor op de site gekeken, toen kon ik live de status van de bezorger zien en zag ik hoe hij reed en nog twee stops had, bij mij om de hoek.

Ik dacht… zal toch niet.. maarja..
Daar maar aangebeld bij nummers die op de mijne leken.. was hij bezorgd bij nummer 75. Ik woon op 35..

Echt onvoorstelbaar dat GLS zo’n vaag systeem heeft en dat dan dit ook nog gebeurde.

De vrouw die open deed zei dat ze zelf nog een pakketje verwachtte… die ligt dus nog in de bus :p

Even verder verven in een kamer en dan vanavond uitpakken :)
Dit is toch wel het meest bizarre verhaal tot nu toe denk ik.

Ook ik wacht sinds vorige week donderdag op mijn pakket. Ook zou bij mij eindelijk de levering vandaag plaatsvinden. Via live tracking kon ik alles volgen. Helaas ook hoe hij weer weg reed uit mijn woonplaats en dat de levertijd nu verschoven is naar volgende werkdag. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 21:06
Deze maandag besteld, vandaag mail van GLS gehad dat ze maandag komen. Zou dat kunnen kloppen? Of loopt dit nog ruim uit? Had eigenlijk rekening gehouden met een maand levertijd oid haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepiesaus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:55
Het zal geen maand duren.
Het irritante is dat ik maandag melding kreeg van dinsdag levering maar in werkelijkheid was die maandag aangemeld maar nog niet ontvangen door GLS.
Uiteindelijk vandaag pas ontvangen terwijl die in de ochtend nog was versprongen naar maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Bericht gekregen dat mijn SD maandag geleverd gaat worden, afgelopen zondag besteld. Hopelijk geen vertraging.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Hier ook 2 mails dat mijn pakket afgeleverd is aan GHL.
Hopelijk morgen meer info, want de link werkt nog niet. In ieder geval waarschijnlijk op tijd voor volgend weekend 🎉

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapt_Ortega
Gister avond eindelijk meer duidelijkheid.
Trouwens als ik op de track&trace link druk werkt het nog altijd niet, maar als ik het nr copy past en de gls website op NL zet ipv groep krijg ik het onderstaande te zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWwhuInvltvzaGFEig88M8B9PO8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TZqRI1DqK2cTJia8k0rrh0IK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yYuHDvstFzccJS7pjMv80BDR6z4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TpKGo9NjvJW0iuk2rG7vqa30.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nullbyte
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-09 21:17
Goed nieuws hoor je nooit. Die van mij is maandag verstuurd en woensdag afgeleverd bij de buren daar ik niet thuis was. Geen problemen met GLS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubmifer
Mijne is aangekomen in Belgie. Zal wel niet lang meer duren nu.

*edit* zou vandaag moeten geleverd worden! Hopelijk blijft men vriendin thuis want ik moet werken. 🙈

[ Voor 45% gewijzigd door rubmifer op 25-11-2023 09:15 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rubmifer
Geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technotron
Eerst na lang wachten voor vandaag aangekondigd, nu staat er opeens morgen levering… pffff wth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY

BiG-GuY

Nou, hij is er hoor. 7:15 stond die op de stoep 😴.
Straks uitpakken 😬.

Vermoed dat de mijne wel in de tweede batch zat, en daardoor pas vrijdag opgehaald was. GLS bezorgt in NL alleen op MA-VR.

[ Voor 45% gewijzigd door BiG-GuY op 27-11-2023 07:42 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Mopper, mopper...

Het zou vandaag geleverd worden, nu zie ik morgen staan.
Ik hoop dat ik ook geluk heb dat het toch weer terug wordt gezet naar vandaag. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7IKBwl94eDwEoOQqOCSXZ3pAh0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JJnhSPSgNaOgZ5zpgXrrf434.png?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hmm, misschien heb ik ook geluk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pmuBoIFFPmzCcBb3DvP4YdxiqbI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I8974fuoGevvFUwxAF9mSvVI.png?f=fotoalbum_large

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Als een stel kinderen aan het wachten op onze cadeautjes...

Ik doe gezellig mee, gisteren besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapt_Ortega
Geen mogelijkheid gehad om het pakket op een afhaal punt te laten zetten helaas. Nu maar hopen dat de buurvrouw thuis is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHvkhpmxYPwCnbhqJYqC0Pm3gyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hNygDhdDqra63AQa8pW0z4Ic.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Mijne is ook onderweg. Hopelijk komt 'ie echt. Succes allemaal! :D

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• SpelFaut
  • Laatst online: 15-09 21:55
Vrijdagmiddag geleverd en inmiddels staan de eerste 8u erop. Was het het weer ook wel voor, dit weekend. :)

Had Stray voor de SD bewaard, en wauw, aanradertje hoor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ptDJGvkyOvPyb9yY2f2XkTJFkyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wA91iADNA1AyKKuo6oWqCIWT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technotron
Zucht, zelfs op de dag zelf krijgt GLS het maar niet fatsoenlijk geregeld allemaal.

Vanochtend stond er opeens dat vanmiddag tussen 14:00 en 16:30 zal worden geleverd.

Vervolgens staat er de rest van de ochtend tot net 10:45 - 11:15

Kijk ik voor de grap nog eens: 13:00 - 15:30

... we are not asking for much, are we?! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 12:31
Een uurtje geleden de 512GB OLED voor mijn vrouw (en stiekem een beetje voor mij) besteld.

Ben benieuwd of het deze week nog binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Technotron schreef op maandag 27 november 2023 @ 11:03:
Zucht, zelfs op de dag zelf krijgt GLS het maar niet fatsoenlijk geregeld allemaal.

Vanochtend stond er opeens dat vanmiddag tussen 14:00 en 16:30 zal worden geleverd.

Vervolgens staat er de rest van de ochtend tot net 10:45 - 11:15

Kijk ik voor de grap nog eens: 13:00 - 15:30

... we are not asking for much, are we?! :P
Haha hier ook. Eerst iets van 13:30 - 15:30, toen 12:30 - 13:00 en nu tussen 17:15 - 19:45...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technotron
Haha verschrikkelijk... hier wordt het ook steeds later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
Ik laat 'm dus op m'n werk bezorgen... en ik werk tot 17:00. Dus als het tegen zit wordt het een latertje. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mijn SD is een uur geleden bij het pickup point afgeleverd zag ik via de T&T. Hopelijk krijg ik daar nog wel een bericht van om het af te kunnen halen.

Ik zie dat het afleveradres mijn huisadres is terwijl ik aangegeven had dat het bij een pickup point moest zijn. Daar heb ik ook een bevestiging per mail van gehad. Wat een prutsers......

[ Voor 38% gewijzigd door Lekker Ventje op 27-11-2023 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ilias1991
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 18:16
Ook hier weer later. Dit zijn inderdaad prutsers. Ik snap niet waarom Steam met zulke diensten in zee gaat. Het internet is er heel negatief over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Technotron schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:56:
Haha verschrikkelijk... hier wordt het ook steeds later.
Niet klagen, jij hebt tenminste nog een tijdslot. Bij mij staat er gewoon 'misschien vandaag' 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Technotron
Hij is hier net afgeleverd, 13.40u (give or take). 1TB SSD van me oude SD zit er ondertussen al in, screenprotector erop...

Succes iedereen!!! Komt sowieso goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 21:06
Hier ook binnen, maandag besteld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technotron
Ace schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:54:
[...]

Niet klagen, jij hebt tenminste nog een tijdslot. Bij mij staat er gewoon 'misschien vandaag' 8)7
Meen je niet... dafugg?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mijn lijdensweg in beeld gebracht;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s9vHLmBOjQosUCl_2eZSB_lMPuI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JCRcJp3Q0COW8oWU1RBRgo3s.png?f=fotoalbum_large

Wat ik ook niet zo goed snap is dat GLS blijkbaar bij andere in Belgie wel op zaterdag leverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:03
Gisteren toch maar overstag gegaan en een 512GB OLED besteld. FOMO was te sterk en aangezien ik sinds april vorig jaar een LCD versie naar volle tevredenheid bezit, kon ik het wel rechtvaardigen voor mijzelf. :D

3-5 dagen levering, ik ben benieuwd. Bij het LCD model (toen de wachtlijsten nog actief waren) was het maandagavond besteld en donderdag in huis. Aan dit topic te zien, is er bij GLS weinig veranderd. De verzending ging toen van vrijdag naar donderdag op de dag van de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapt_Ortega
Nou dat word nog extra dag wachten moet helaas gewoon werken. Edit: Krijg net de mail dat ik het naar een pick up point kan laten bezorgen. Morgen dan toch eindelijk mijn steam deal games proberen in oled!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZGLcHRp0e7lZjBijTBlU1mEIr_0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xpgyBVViKzCTgsh91vhZpmBq.jpg?f=user_large

[ Voor 33% gewijzigd door Kapt_Ortega op 27-11-2023 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
Vorige week donderdag besteld en vandaag opgehaald op een DLS depot. Hij was vandaag anders niet meer geleverd en het pakket was sinds vorige week vrijdag al niet meer gescand. Ik dacht, als je iets wilt, moet je het halen. So said so done. Daar hebben ze hem uit het magazijn gevist. Kortom, geen fijne ervaring met GLS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• outlandos
ZombieRofl schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:52:
Vorige week donderdag besteld en vandaag opgehaald op een DLS depot. Hij was vandaag anders niet meer geleverd en het pakket was sinds vorige week vrijdag al niet meer gescand. Ik dacht, als je iets wilt, moet je het halen. So said so done. Daar hebben ze hem uit het magazijn gevist. Kortom, geen fijne ervaring met DLS.
Je bedoelt GLS denk ik?

Kan je je eigen pakketje gewoon uit het magazijn ophalen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
outlandos schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:56:
[...]

Je bedoelt GLS denk ik?

Kan je je eigen pakketje gewoon uit het magazijn ophalen? 8)7
Aangepast ;)

Ik denk niet de bedoeling, maar ik was klaar met wachten op een 'eventuele' leverdatum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mijn lijdensweg is voorbij, 15:51 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
Heb 'm ook eindelijk binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:34
Ik had een Steamdeck besteld. Uiteindelijk toch voor de OLED gegaan. Daarom eerste bestelling geannuleerd. Ook refund toegewezen gekregen.

Dat was 19 november. Hij staat nog steeds op mijn c.c.

Steam is werkelijk waar op geen enkele manier te bereiken voor support. Echt totaal idioot wat mij betreft.

Hoe krijg ik nu mijn geld terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mijn SD is binnen, hij bleek uiteindelijk toch op het afhaalpunt te liggen waar ik ‘m gelukkig toch meekreeg zonder de afhaalcode die ik nog steeds niet gehad heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Disfigured
Zat trouwens geen microvezel doekje bij, ik dacht dat we die erbij kregen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Helaas wacht ik al 4 dagen op Geen Levering Service..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0daro0
Disfigured schreef op maandag 27 november 2023 @ 19:07:
Zat trouwens geen microvezel doekje bij, ik dacht dat we die erbij kregen. :P
Zit alleen bij de 1TB versie wat ik hier terug heb gelezen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 15:55
Zondagavond besteld, en kijk wat ik nu ineens in huis heb. Ben aangenaam verrast haha!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CvCNzSqRj4v7L-O-UoFumhZpb6I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WEWh7Akckj2qcFb78mkCzy61.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
MitchellHearth schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 10:29:
Zondagavond besteld, en kijk wat ik nu ineens in huis heb. Ben aangenaam verrast haha!

[Afbeelding]
Ah shit.. Ik zat zondag middag nog te twijfelen en uiteindelijk maandag ochtend besteld :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Disfigured
Mmm kleurtjes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xMOPLYW.jpg

"Dusk"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:11
Gisteravond knoop doorgehakt en de OLED besteld. Staat momenteel nog op het processen van de betaling. Ben benieuwd of ik ‘m deze week nog ontvang, anders hopelijk volgende week 😁

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Net de “We're preparing your items to ship.” e-mail ontvangen :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kapt_Ortega
Eindelijk binnen, nou mijn db Killswitch er omheen en gaan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUKKaM6ty9AGHw5ZMLolFBE8Wtg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pKZwzJzT4e913w7CsWDJBJn3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r8JGEvq4H7HXI-R2KUa-PuWH8a4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TGurtuszPDrj5IR7d9RNxuXG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
BlazeMuis schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:50:
Net de “We're preparing your items to ship.” e-mail ontvangen :9
Hoe laat had je maandag besteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
WinterBase schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:48:
[...]

Hoe laat had je maandag besteld? :P
Maandagochtend om 09:57 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
Thanks, ik 22:33 dus zal bij mij wel ietsje later worden qua voortgang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 11:46
Ben ook maar overstag gegaan ..
Wordt m’n eerste Steam Deck en voor de OLED versie gegaan.

Maandagavond besteld, op dit moment op de status “Packaged items”

Hoop hem voor het weekend in m’n handen te hebben 😊

Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Nu maar hopen dat er niks veranderd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEJn0c8rqSIHKVMqCIRmZuzOx-o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pQ67Z4aR5D6Cln5CZ7k6uKKi.jpg?f=fotoalbum_large

:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterBase
Dat is lekker als je ‘m vandaag al hebt :)

Hier inmiddels naar ‘Shipping Soon’ gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZicoDon
WinterBase schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:06:
[...]

Dat is lekker als je ‘m vandaag al hebt :)

Hier inmiddels naar ‘Shipping Soon’ gegaan.
Hier ook Shipping Soon.
Maandag besteld 18:34.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WinterBase
ZicoDon schreef op woensdag 29 november 2023 @ 11:51:
[...]

Hier ook Shipping Soon.
Maandag besteld 18:34.
We're preparing your items to ship, en een emailtje gehad :)

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/Cehn_T-iwDMAAAAC/oh-my-god-okay.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
WinterBase schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:03:
[...]

We're preparing your items to ship, en een emailtje gehad :)

[Afbeelding]
Ik voel me wel achter gesteld nu natuurlijk :P
Gaat wel rap, goed om te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
Die van mij (eigenlijk van m’n vrouw) is binnen d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZicoDon
BlazeMuis schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:37:
Die van mij (eigenlijk van m’n vrouw) is binnen d:)b
Dat is snel zeg, goede hoop dat ik hem dan morgen / overmorgen ook mag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZicoDon
Inmiddels is de mijne ook verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 05:29
Wet van Murphy hier volgens mij.

16-11 20:26 besteld en nog niet binnen :P Blijkbaar was het niet in hun systeem verwerkt dat mijn voorkeurbezorging een afhaalpunt was (terwijl ze deze voorkeur zelf bevestigd hebben en me zouden mailen als het pakket opgehaald kon worden) en hebben ze de afgelopen dagen bij mijn woonadres gestaan (waar ik niet was). Daar kwam ik gister achter toen de live-tracker beschikbaar werd toen de bezorger in de buurt was. Daarna maar even naar het afhaalpunt gelopen (zelfde plaats als werk), daar gaf men aan dat ze bij GLS meer rare dingen doen maar dat het wel goed zou komen want hij kon zien dat mijn pakket wel op een lijst stond om afgeleverd te worden bij hen.

Vandaag heeft ie het depot niet verlaten maar kreeg ik een mailtje dat mijn voorkeurbezorging is gewijzigd naar een ander adres. Helaas niet mijn woonadres maar een of ander scan-systeem (of mens?) heeft van mijn huisletter B het cijfer 4 gemaakt zodat er een verkeerd adres in de T&T stond.

Dus maar even bellen (na een onmogelijke zoektocht toch gevonden), 10 minuten in de wacht gestaan en net op zich prima geholpen (mits bezorging nu goed gaat :P). Blijkbaar was de bevestiging van mijn bezorgvoorkeur afgelopen donderdag onterecht verstuurd omdat het nog niet op het ene of andere depot was (ben vergeten wat de reden precies was). Handmatig de voorkeur aangepast en mij verzekerd dat het nu goed moet komen met bezorging op het afhaalpunt. Hopelijk nog voor het weekend.

Grats aan degene die al lekker aan het spelen zijn :) En voor degene die ook in zo'n situatie zit wellicht ten overvloede maar hierbij het telefoonnummer van de klantenservice van GLS: 0900 1116660

• WinterBase
De T&T van GLS gaf gisteren aan dat ik 'm vandaag kon ontvangen maar nu staat ie op morgen. Als ik eerdere reacties hier lees kan dat ook zomaar weer veranderen. Ik had gisteren ook aangegeven het af te geven bij een GLS punt maar buiten de email met bevestiging is het in de T&T niet terug te vinden. Nou, we gaan het zien of er toch vandaag wat gaat gebeuren :+

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.

Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded