Hoe staat het er voor met je poort?Rzaan schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:02:
Ik ben inmiddels ook al een beetje meer aan de buitenkant van het huis bezig. Er komt een nieuwe elektrische poort naast het huis.
Gemaakt van staal met 'hout'. Hout tussen aanhalingstekens omdat ik geen echt hout ga gebruiken, maar Keralit in houtprint. Heb dit nog nergens gezien (in een poort) dus misschien wordt het wel een giga-flop.
Echt hout ziet er in het begin mooi uit, maar wordt snel grijs en blijft onderhoud vragen.
Ben met een bedrijf bezig aan de ontwikkeling hiervan. Voor hem helemaal nieuw.
Het moet zoiets gaan worden, maar met 20 cm brede verticale delen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
EDIT:
Dit was één van mijn eerste schetsen. Inmiddels ietsjes aangepast.
[Afbeelding]
Ligt nog niet-gelast in de werkplaats.
Einde voorjaar wordt ie gemaakt en geinstalleerd.
Ik meen me te herinneren dat je de poort zo wilde uitvoeren dat deze zowel elektrisch als handmatig te openen zou zijn, klopt dat? En ben je hier nog mee doorgegaan of is hij straks enkel elektrisch te openen?Rzaan schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 13:43:
[...]
Ligt nog niet-gelast in de werkplaats.
Einde voorjaar wordt ie gemaakt en geinstalleerd.
Het wordt een elektrische poort. In nood natuurlijk altijd te openen met de hand. Maar dat is vast niet wat je bedoelt.emot schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 14:26:
Ik meen me te herinneren dat je de poort zo wilde uitvoeren dat deze zowel elektrisch als handmatig te openen zou zijn, klopt dat? En ben je hier nog mee doorgegaan of is hij straks enkel elektrisch te openen?
Is je huis zelf inmiddels helemaal klaar @Rzaan? Ben wel benieuwd naar de eindplaatjes van de buitenkant, al begrijp ik ook privacygevoeligheid.
De tuin en het terras en andere bestrating zijn nog lang niet klaar. Nu even erg druk met een werkklus en dan hopelijk over 2 maanden de poort installeren.Toke_gt schreef op maandag 23 maart 2026 @ 22:11:
Is je huis zelf inmiddels helemaal klaar @Rzaan? Ben wel benieuwd naar de eindplaatjes van de buitenkant, al begrijp ik ook privacygevoeligheid.
Ook de inrichting verdient aandachtig. Het huis is mooi, maar nog een beetje kil.