✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit dus. Ik moet het halen voor die ene achievement. Maar alles word wel heel makkelijk zo. Is er een optie om het uit te zetten?G_Dragon schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 21:27:
[...]
Nee naast dat je onwerkelijk veel studs verdiend en die ene achievement heb ik geen voordelen gevonden, maar wel nadelen. Want ik vind dat het je game best verpest, omdat je zo mega veel studs krijgt en alles kan kopen. Maar als ik na het uitspelen van de game die achievement nog moet halen zie ik ook niet zitten, daarom heb ik ervoor gekozen om toch maar de hoogste multiplier aan te zetten tijdens het spelen.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ja je kan de multiplier gewoon uitzetten op de zelfde manier hoe je hem aanzetAlwaysNick schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 23:40:
[...]
Dit dus. Ik moet het halen voor die ene achievement. Maar alles word wel heel makkelijk zo. Is er een optie om het uit te zetten?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Moet je die hele film doorspelen ofzo, je kan die ability inderdaad vrij snel leren.G_Dragon schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 19:51:
[...]
Ja klopt je hebt die scavenger ability daarvoor wel nodig, maar ik ben even snel naar episode 7 gegaan hiervoor want daar krijg je de training en uitleg over die abilities. Heb nu episode 1,2,3,4,5 100% gespeeld en ben begonnen aan Episode 6, heb daarbij die hoogste multiplier aanstaan voor die achievement.
Ik kan helemaal niet terug lijkt het wel naar het hoofd menu, iedere keer als ik dat doe begint die weer met episode 7 ?
Je kan vrijwel alles uitschakelen, ook bij upgrades. Bijvoorbeeld als je die Kyber Brick tracker zat bent.
Freeplay kan wel. Maar je moet inderdaad eerst Episode 7 uitspelen voordat je aan een andere Episode kan beginnen.Carlos0_0 schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:48:
[...]
Moet je die hele film doorspelen ofzo, je kan die ability inderdaad vrij snel leren.
Ik kan helemaal niet terug lijkt het wel naar het hoofd menu, iedere keer als ik dat doe begint die weer met episode 7 ?
Kan je niet vanuit het ''upgrade scherm'' naar een andere film? De ene laatste optie ofzo. Daar kan je de films selecterenL23 schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:51:
[...]
Freeplay kan wel. Maar je moet inderdaad eerst Episode 7 uitspelen voordat je aan een andere Episode kan beginnen.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Mm jammer dat je eigenlijk niet kan stoppen en later verder kan gaan, dan maar de episode snel uitspelen.L23 schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:51:
[...]
Freeplay kan wel. Maar je moet inderdaad eerst Episode 7 uitspelen voordat je aan een andere Episode kan beginnen.
Het scheelt dat het vanaf film 7 toch alleen maar saai is, dus kan er effe snel doorheen racen 😂.
[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 17-04-2022 10:23 ]
0x80820003 Unable to read the disc, the disc may not be clean. Please clean the disc and try again
De disk is nieuw, krasvrij en zonder vingerafdrukken. Als ik de disk ruil, bestaat dan nog steeds de kans dat het niet werkt? Iemand ervaringen met deze melding?
Hmm, je kan tussen alles switchen. Bijvoorbeeld: ik ben van episode 2 (ergens middenin een missie) naar episode 7 gegaan om die Scavenger character te gaan halen.Carlos0_0 schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:00:
[...]
Mm jammer dat je eigenlijk niet kan stoppen en later verder kan gaan, dan maar de episode snel uitspelen.
Het scheelt dat het vanaf film 7 toch alleen maar saai is, dus kan er effe snel doorheen racen 😂.
Ergens bij je menu kun je de episodes kiezen.
Als je daarna terug gaat naar je episode van waar je kwam, krijg je bovendien opnieuw een title screen met "Het verhaal tot nu toe".
Ik zou ze toch een kans geven, wellicht zijn de films saai, maar zelf de gameplay van Episode VII best leuk.Carlos0_0 schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:00:
[...]
Mm jammer dat je eigenlijk niet kan stoppen en later verder kan gaan, dan maar de episode snel uitspelen.
Heb je meer fysieke games? En werken die wel? Als andere games wel werken dan lijkt me de disc ruilen de oplossing.107mb schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:04:
ik heb afgelopen week deze game nieuw gekocht, en de XBOX One S geeft de melding:
0x80820003 Unable to read the disc, the disc may not be clean. Please clean the disc and try again
De disk is nieuw, krasvrij en zonder vingerafdrukken. Als ik de disk ruil, bestaat dan nog steeds de kans dat het niet werkt? Iemand ervaringen met deze melding?
Mijn broer had ook een keer een spel waarvan de disc niet werkte en na omruilen was het opgelost.
Kijk de held van vandaag eindelijk ben ik uit episode 7Nazdreg schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:24:
[...]
Hmm, je kan tussen alles switchen. Bijvoorbeeld: ik ben van episode 2 (ergens middenin een missie) naar episode 7 gegaan om die Scavenger character te gaan halen.
Ergens bij je menu kun je de episodes kiezen.
Als je daarna terug gaat naar je episode van waar je kwam, krijg je bovendien opnieuw een title screen met "Het verhaal tot nu toe".
Ik koos episode 1 deed de missie die ik nog 100% moest doen, en ik belande toen weer terug in episode 7.
Ik heb toen nog een keer geprobeerd en free mode gekozen, daarna terug tot main menu gegaan en dat werkte
Ja ik ga hem ook nog wel spelen uiteraard, maar gewoon op volgorde nu.L23 schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:35:
[...]
Ik zou ze toch een kans geven, wellicht zijn de films saai, maar zelf de gameplay van Episode VII best leuk.
Ik wou graag die scavenger vaardigheden hebben, zodat ik ook alle missies 100% kan halen.
Ik heb nu film 1 en 2 100% uitgespeeld, en ga morgen ofzo met 2de paasdag toch geen plannen lekker film 3% doen(Dan heb ik de leukste 3 films al weer uitgespeeld jammer
[ Voor 26% gewijzigd door Carlos0_0 op 17-04-2022 10:47 ]
Nee dat hoeft niet, ik ben gestopt met de Episode vanaf het moment dat ik de ability kreegCarlos0_0 schreef op zondag 17 april 2022 @ 09:48:
[...]
Moet je die hele film doorspelen ofzo, je kan die ability inderdaad vrij snel leren.
Ik ben er dus net achter gekomen dat het inderdaad niet hoeft, wel even een gedoe uiteindelijk.G_Dragon schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:51:
[...]
Nee dat hoeft niet, ik ben gestopt met de Episode vanaf het moment dat ik de ability kreeg.
Maar je moet dus in menu voor free play kiezen, en dan iets wat je wil spelen, vervolgens doe je dan duik to menu en ben je weer in menu met de episodes.
Als je direct van een Episode quit to menu doet, en je doet dan continu game. gaat die vrolijk verder in die zelfde episode waar je nog in bezig was.
Een beetje omslachtig maar goed gelukkig kan je eruit, kan ik het nu weer op volgorde verder spelen
Ja je moet de missie waar je het leert wel afmaken, maar je hoeft niet de hele episode af te rondenCarlos0_0 schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:05:
[...]
Ik ben er dus net achter gekomen dat het inderdaad niet hoeft, wel even een gedoe uiteindelijk.
Maar je moet dus in menu voor free play kiezen, en dan iets wat je wil spelen, vervolgens doe je dan duik to menu en ben je weer in menu met de episodes.
Als je direct van een Episode quit to menu doet, en je doet dan continu game. gaat die vrolijk verder in die zelfde episode waar je nog in bezig was.
Een beetje omslachtig maar goed gelukkig kan je eruit, kan ik het nu weer op volgorde verder spelen.
Ik doe dus wel free play na dat ik de episode gespeeld heb, wil ik de levels zelf ook 100% halen.G_Dragon schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:25:
[...]
Ja je moet de missie waar je het leert wel afmaken, maar je hoeft niet de hele episode af te ronden. Ik ben nog geen free play gaan spelen bij Episode 7, want ben na die eerste missie via het menu gewoon weer verder gegaan met episode 5.
Dan begin ik aan de nieuwe episode in het spel, en uiteraard de film erbij effe kijken
Ik doe alles niet echt de open wereld/planeten nog verkennen, daar gaat heel veel tijd in zitten.
Oh sorry ik begreep je denk ik verkeerd, want ik doe inderdaad wel wanneer een level heb gehaald gelijk daarna een free play run voor 100%. Ik dacht eerst dat je het alleen had over die Episode 7 voor die ability.Carlos0_0 schreef op zondag 17 april 2022 @ 11:51:
[...]
Ik doe dus wel free play na dat ik de episode gespeeld heb, wil ik de levels zelf ook 100% halen.
Dan begin ik aan de nieuwe episode in het spel, en uiteraard de film erbij effe kijken
Ik doe alles niet echt de open wereld/planeten nog verkennen, daar gaat heel veel tijd in zitten.
De films waren best wel leuk. Een familielid van mij was 7 zijn eerste film. Hij vermaakte zich er best wel mee. Echter zijn de hoofdstukken in de games wel leuk gedaanL23 schreef op zondag 17 april 2022 @ 10:35:
[...]
Ik zou ze toch een kans geven, wellicht zijn de films saai, maar zelf de gameplay van Episode VII best leuk.
Ik heb de game al een week niet aangeraakt. Maar kwam er volgende week geen DLC uit?L23 schreef op woensdag 27 april 2022 @ 18:29:
Apart dat er al een week geen updates zijn uitgekomen.
De Mandalorian siezoen 2 character pack en de Bad Batch character pack.AlwaysNick schreef op donderdag 28 april 2022 @ 07:12:
[...]
Ik heb de game al een week niet aangeraakt. Maar kwam er volgende week geen DLC uit?
Hoezo heeft het heel veel bugs, ik ben bij episode 6 en nog niks geks tegen gekomen ?L23 schreef op donderdag 28 april 2022 @ 12:23:
Klopt, 4 mei. Maar voor de character pack dlc’s zijn geen update nodig. Zelf tot nu toe weinig last gehad, maar de game heeft veel bugs.
Ik ben op een paar vastlopers en een zwart scherm ook nog niks problematisch tegen gekomen. Maar er zitten meerdere game breaking bugs in het spel waardoor je een trilogie niet verder kan uitspelen. Een bekende bug is dat je in Episode 7 Maz niet kan spreken en dus niet verder met het verhaal kan. Al heb ik dit probleem zelf niet ervaren.Carlos0_0 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 17:58:
[...]
Hoezo heeft het heel veel bugs, ik ben bij episode 6 en nog niks geks tegen gekomen ?
Oke nog geen enkele vastloper of zwarte schermen gehad, ik heb nu episode 1 t/m 6 gedaan 100%.L23 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:46:
[...]
Ik ben op een paar vastlopers en een zwart scherm ook nog niks problematisch tegen gekomen. Maar er zitten meerdere game breaking bugs in het spel waardoor je een trilogie niet verder kan uitspelen. Een bekende bug is dat je in Episode 7 Maz niet kan spreken en dus niet verder met het verhaal kan. Al heb ik dit probleem zelf niet ervaren.
Ik ben nu effe wat free play in die Galaxy zeg maar aan doen, omdat ik nu eerst film van episode 7 wil zien voor ik aan spel begin.
Kan zijn jij er geen last van heb gehad, dat het misschien al opgelost is ?.
Nee is niet opgelost, jij en ik hebben tot nu toe gewoon geluk gehad. Er is al een tijdje geen update uitgekomen dus kan het ook niet opgelost zijn.Carlos0_0 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 11:13:
[...]
Oke nog geen enkele vastloper of zwarte schermen gehad, ik heb nu episode 1 t/m 6 gedaan 100%.
Ik ben nu effe wat free play in die Galaxy zeg maar aan doen, omdat ik nu eerst film van episode 7 wil zien voor ik aan spel begin.
Kan zijn jij er geen last van heb gehad, dat het misschien al opgelost is ?.
Heb je misschien hier wat aan?gangsta_playa schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:52:
Echt rare bug hier. Ik heb alles gedaan, alle datacards, characters, ships, missions, minikits, kyber bricks, steam achievements,... en toch heb ik in het pauze scherm maar 98,9%. Iemand nog dit probleem op PC?
Had ik inderdaad al op Google gevonden maar dat is van de oude game.
L23 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 11:59:
[...]
Dat is een ander spelLego Star Wars: The Complete Saga.
Oh sorry wat stom van megangsta_playa schreef op maandag 2 mei 2022 @ 12:14:
[...]
Had ik inderdaad al op Google gevonden maar dat is van de oude game.Toch bedankt!!

[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 02-05-2022 12:53 ]
En wat zeggen de steam achievements? (https://www.powerpyx.com/...aga-trophy-guide-roadmap/) Er zitten namelijk wat hidden trophies ingangsta_playa schreef op zondag 1 mei 2022 @ 15:52:
Echt rare bug hier. Ik heb alles gedaan, alle datacards, characters, ships, missions, minikits, kyber bricks, steam achievements,... en toch heb ik in het pauze scherm maar 98,9%. Iemand nog dit probleem op PC?
Momenteel Kashyyyk aan het verkennen. Daarna de missies en planeten van Episode 7 en dan maar eens beginnen aan story mode Episode 8. Zit nu bijna op 40% van de game.
Momenteel game ik niet zoveel meer omdat er wat dingen prive zijn gebeurd die ik eerst weer ff recht moet zetten. Ook ben ik gewoon te druk met werk en met mijn ''aandoening'' heb ik er soms helemaal geen energie meer voor....L23 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:56:
Hoe ver is de rest inmiddels met de game? Ik heb nog steeds alleen Episode 1, 2, 3 en 7 gespeeld. Inmiddels alle missies van Episode 1, 2 en 3 100% en ik heb zover dat kon vrijwel alle kyber bricks, schepen en characters vrijgespeeld op de planeten van de eerste trilogie. Inmiddels iets van 430 kyber bricks. Ik vermaak me prima met de game, maar zie mij niet al die kyber bricks nog verzamelen als je hiervoor alle Episodes achter elkaar hebt uitgespeeld. Dat je dingen kan upgraden met de kyber bricks is leuk, maar ook niet heel erg noodzakelijk. Dus een behoorlijke grind als je dat allemaal achter elkaar doet. Afwisselend met story mode vind ik het wel vermakelijk.
Momenteel Kashyyyk aan het verkennen. Daarna de missies en planeten van Episode 7 en dan maar eens beginnen aan story mode Episode 8. Zit nu bijna op 40% van de game.
Ik was bij Episode 7 en heb de rest van de episodes allemaal 60+% dus dat schiet wel mooi op
Ik heb 45 van de 45 "prestaties" op steam:AlwaysNick schreef op maandag 2 mei 2022 @ 13:31:
[...]
En wat zeggen de steam achievements? (https://www.powerpyx.com/...aga-trophy-guide-roadmap/) Er zitten namelijk wat hidden trophies in
/f/image/HGtXX9umFolIiTR5HrZK7A8l.png?f=fotoalbum_large)
In de game zie ik dit:
:strip_exif()/f/image/xZFFTJ2D9yDEVO721Zjo1O7o.jpg?f=fotoalbum_large)
Apart, waarschijnlijk een bug inderdaad. Heb je ook alle extra's gekocht met de data cards?gangsta_playa schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:04:
[...]
Ik heb 45 van de 45 "prestaties" op steam: [Afbeelding]
In de game zie ik dit:
[Afbeelding]
https://www.reddit.com/r/...mpleted_the_game_and_got/
[ Voor 7% gewijzigd door L23 op 02-05-2022 19:21 ]
Amai held!L23 schreef op maandag 2 mei 2022 @ 19:09:
[...]
Apart, waarschijnlijk een bug inderdaad. Heb je ook alle extra's gekocht met de data cards?
https://www.reddit.com/r/...mpleted_the_game_and_got/
Waarom staat het nergens dat je die ook moet kopen.

Noppenfontijn acquired!
Ondertussen zijn de eerste 3 episodes 100%, heb ik alle multipliers unlocked en 7 miljard studs...
Ben wel nog maar 1 groot schip in de ruimte tegengekomen (handelsfederatie) en heb dat 'gekocht' en explored. Mijn core updates zijn bijna compleet, mis nog 4 kyberbricks voor de laatste. Dan beginnen aan de klasses.
Ik begin aan zo een game met als doel platinum throphy te halen, maar het lijkt wel heel veel om te doen. Ga tussendoor nog wat kyberbricks moeten farmen want als ik die allemaal op het einde moet doen komt het er nietmeer van vrees ik.
Wel een vermakelijk spel.
GZZZZZZ
Had in EP 4 al 10 miljard studs… nu laatste level van EP 5 op 100% aan het zetten en dan gaan we naar 6.
Overall 43% dacht ik.
Dat is voor die trophy toch?Engineer Stewie schreef op zondag 8 mei 2022 @ 22:34:
[...]
Had in EP 4 al 10 miljard studs… nu laatste level van EP 5 op 100% aan het zetten en dan gaan we naar 6.
Overall 43% dacht ik.
Ja
Ja, maar heb in het begin wat studs verzameld, dacht dat die 10 miljard studs moeilijker waren.
Begin van de week episode 6, eerst nog wat kyberbricks zoeken. Heb er 430 gevonden tot nu toe.
Dan heb je volgens mij aardig zitten grinden.Engineer Stewie schreef op zondag 8 mei 2022 @ 23:45:
[...]
Ja, maar heb in het begin wat studs verzameld, dacht dat die 10 miljard studs moeilijker waren.
Begin van de week episode 6, eerst nog wat kyberbricks zoeken. Heb er 430 gevonden tot nu toe.
Ik zit zelf momenteel rond de 480 kyber bricks, begin dat verzamelen wel een beetje beu te worden, maar geen haast met de game uitspelen.
Ik ben benieuwd of ik überhaupt de game 100% voltooid krijg. Ik deed laatst een missie om een character vrij te spelen. Maar toen de missie begon explodeerde gelijk mijn schip en dat bleef zich vervolgens herhalen. Nadat ik de game opnieuw had opgestart kon ik weer verder spelen, maar die missie was niet terug te vinden en ook niet voltooid. Oude save uit de cloud gehaald en vervolgens lukte de missie wel zonder problemen. Volgens mij genoeg bugs in de game die een 100% voltooing in de weg zitten.
Ik denk dat ik heel lang nodig ben om de game te 100%. Ik heb nog zoveel games die ik leuk vind en nooit uitgespeeld heb.... Jammer eigenlijk maar ik ga sowieso proberen een groot deel van de trophies te halenL23 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 00:58:
[...]
Dan heb je volgens mij aardig zitten grinden.Ik vond een multiplier aanschaffen na elke Episode al te snel gaan.
Ik zit zelf momenteel rond de 480 kyber bricks, begin dat verzamelen wel een beetje beu te worden, maar geen haast met de game uitspelen.
Ik ben benieuwd of ik überhaupt de game 100% voltooid krijg. Ik deed laatst een missie om een character vrij te spelen. Maar toen de missie begon explodeerde gelijk mijn schip en dat bleef zich vervolgens herhalen. Nadat ik de game opnieuw had opgestart kon ik weer verder spelen, maar die missie was niet terug te vinden en ook niet voltooid. Oude save uit de cloud gehaald en vervolgens lukte de missie wel zonder problemen. Volgens mij genoeg bugs in de game die een 100% voltooing in de weg zitten.
Heb enkel crashes gehad telkens ik een missie wil starten (hoofdmissies). Maar doe mijn cloud backup ook manueel om die reden.L23 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 00:58:
[...]
Dan heb je volgens mij aardig zitten grinden.Ik vond een multiplier aanschaffen na elke Episode al te snel gaan.
Ik speel spel per spel normaal gezien. Maar lego is wel echt massive om platinum te spelen
Misschien iets te massive XDEngineer Stewie schreef op maandag 9 mei 2022 @ 08:12:
[...]
Heb enkel crashes gehad telkens ik een missie wil starten (hoofdmissies). Maar doe mijn cloud backup ook manueel om die reden.
Ik speel spel per spel normaal gezien. Maar lego is wel echt massive om platinum te spelen
Update on the next LEGO Star Wars patch: thanks to your feedback, we've fixed the critical bugs reported and made further improvements to the game.
— TT Games (@TTGames) 10 mei 2022
We'll confirm this patch's release date soon.
Please continue to report any issues here https://t.co/uLBpRxuUPt. Thanks! pic.twitter.com/PqnodxiCkx
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a3UCKL98xZcgn4WaVIvDzaEC.webp?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 19-05-2022 21:07 ]
Nee.G_Dragon schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:55:
Het is zeker nergens mogelijk om die seizure warning uit te zetten die je krijgt te zien wanneer je het spel opstart, irriteer me er telkens weer aan..
Echt heel vervelend, even de game snel opstarten zit er dan niet in want soms start ik een game op en dan loop ik even naar de keuken of weg.
Ook geen idee wat daar het idee van is. Een korte melding lijkt me voldoende. Inderdaad irritant dat de game nu niet automatisch kan opstarten.G_Dragon schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 21:44:
[...]
Echt heel vervelend, even de game snel opstarten zit er dan niet in want soms start ik een game op en dan loop ik even naar de keuken of weg.
Is dit niet bij elke (LEGO) game?G_Dragon schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 20:55:
Het is zeker nergens mogelijk om die seizure warning uit te zetten die je krijgt te zien wanneer je het spel opstart, irriteer me er telkens weer aan..
Durf ik je niet te zeggen..
Ik heb het even opgezocht en in de VS is het verplicht om het in NY op de box te hebben (https://assembly.state.ny.us/leg/?bn=A02507&term=2015). Maar ik denk dat je gewoon als game dev je vingers niet in dit moet willen snijden. En zeker niet in de VS. Want dan heb je zo een lawsuit aan je broek
Daarbij zie ik de epilepsie warning als reden om een kopje koffie of fles water te pakken of in het weekend een biertje!
Dat kan dus niet, je moet paraat staan een knopje in te drukkenAlwaysNick schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 08:14:
Daarbij zie ik de epilepsie warning als reden om een kopje koffie of fles water te pakken of in het weekend een biertje!![]()
LEGO City Undercover heeft het niet.
Controller meenemen naar het koffiezetapparaatL23 schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 10:23:
[...]
Dat kan dus niet, je moet paraat staan een knopje in te drukken
- Alle missies 100%
- Alle level missions gehaald
- Alle minikits gehaald
:fill(white):strip_exif()/f/image/Nm8o3phhAYZBFgtRwDU0yakp.png?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 08-06-2022 14:43 ]
Goed bezig! Wat is je percentage Galaxy Free Play dan? Ik zit nu op 52% en dat gaat gelijk op met de Episodes. 650 van de 1200 Kyber Bricks. Tussendoor Free Play doen is nog wel vermakelijk, maar als je nu nog een heleboel Kyber Bricks/characters/ships moet verzamelen zou ik het lekker laten zitten. Het leukste gedeelte van de game heb je nu uitgespeeld. Het collectathon gedeelte is me te uitgebreid en is behoorlijk repetitief. Ik vind de balans een beetje zoek. En de meeste upgrades die je kan doen na het verzamelen van de Kyber Bricks zijn totaal niet noodzakelijk.G_Dragon schreef op zondag 22 mei 2022 @ 00:05:
De game gisteren uitgespeeld en vandaag de laatste kleine dingen gedaan, nu alleen nog free galaxy 100%. Weet nog niet of ik dit ooit ga doen, maar wie weet. Eerst aan de gang met een nieuwe game die op mijn lijstje staat.[Afbeelding]
- Alle missies 100%
- Alle level missions gehaald
- Alle minikits gehaald
Ik ben dit weekend ook weer een stukje verder gekomen. Nu Episode 1, 2, 3, 7 en 8 100%. Nu bezig op Crait (laatste planeet van Episode 8 ) alles te verzamelen en dan verder met Episode 9.
Bij Galaxy Free Play zit ik op 69.91%L23 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 11:02:
[...]
Goed bezig! Wat is je percentage Galaxy Free Play dan? Ik zit nu op 52% en dat gaat gelijk op met de Episodes. 650 van de 1200 Kyber Bricks. Tussendoor Free Play doen is nog wel vermakelijk, maar als je nu nog een heleboel Kyber Bricks/characters/ships moet verzamelen zou ik het lekker laten zitten. Het leukste gedeelte van de game heb je nu uitgespeeld. Het collectathon gedeelte is me te uitgebreid en is behoorlijk repetitief. Ik vind de balans een beetje zoek. En de meeste upgrades die je kan doen na het verzamelen van de Kyber Bricks zijn totaal niet noodzakelijk.
Ik ben dit weekend ook weer een stukje verder gekomen. Nu Episode 1, 2, 3, 7 en 8 100%. Nu bezig op Crait (laatste planeet van Episode 8 ) alles te verzamelen en dan verder met Episode 9.
Je moet er 3 vinden 1 op Naboo zelf die heb ik, 2 op Ahch-To die heb ik ook gevonden.
de 3de moet je in de Jedi Temple halen, met een personage praten die die zegt dat er geen papieren boeken meer zijn.
Je zou hierna gewoon het text book krijgen van de opdracht, echter bij mij gebeurt er niks en blijft die open staan.
YouTube: LEGO The Skywalker Saga - Naboo (Theed) All Open World Collectibles ...
Hier de opdracht andere ook issues mee gehad ?, had tevens ook problemen met de quest er voor Ancient Idols.
Ik had 3 van de 3 poppen maar op 1 of andere manier was de quest weg, heb die wel vreemd genoeg via menu / side misslons kunnen activeren uiteindelijk weer(En ging direct terug naar dat vrouwtje om de items af te geven) .
Ik dacht dat alle Lego games in dat opzicht eentonig waren. Ik heb hiervoor alleen LEGO City Undercover gespeeld en daar ook besloten het niet 100% uit te spelen. Ik ben bij Skywalker Saga iets gemotiveerder omdat het Star Wars is. En ook het gevoel dat het ietsje minder eentonig is dan bij voorgaande Lego games.Orangelights23 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:09:
Dit wordt de eerste Lego game die ik niet ga uitspelen. Vind het te eentonig met al die fetch missies. Voelt meer als een last dan een leuk spel. Jammer, maar op naar het volgende spel!
Maar welke voorgaande Lego games vond je leuker om uit te spelen? Toevallig Lego Marvel Super Heroes gespeeld?
Ik heb ze zelf nog niet gedaan. Ik kan de missie Ancient Idols nog niet starten omdat ik Yavin 4 nog niet heb vrijgespeeld. Maar ik lees meer van dit soort vergelijkbare bugs. Daar is volgens mij geen oplossing voor. Hopen dat het met een patch ooit een keer gefixt word...Carlos0_0 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 14:23:
Heb issues met een opdracht op Naboo, ik ben met de sacred textbook bezig.
Je moet er 3 vinden 1 op Naboo zelf die heb ik, 2 op Ahch-To die heb ik ook gevonden.
de 3de moet je in de Jedi Temple halen, met een personage praten die die zegt dat er geen papieren boeken meer zijn.
Je zou hierna gewoon het text book krijgen van de opdracht, echter bij mij gebeurt er niks en blijft die open staan.
YouTube: LEGO The Skywalker Saga - Naboo (Theed) All Open World Collectibles ...
Hier de opdracht andere ook issues mee gehad ?, had tevens ook problemen met de quest er voor Ancient Idols.
Ik had 3 van de 3 poppen maar op 1 of andere manier was de quest weg, heb die wel vreemd genoeg via menu / side misslons kunnen activeren uiteindelijk weer(En ging direct terug naar dat vrouwtje om de items af te geven) .
Ik loop zelf nu tegen een bug aan waardoor ik Episode 9 niet kan uitspelen. Kennelijk lopen mensen bij de nieuwe patch vast in Hyperspace gedurende een missie als je een vracht achter je schip hebt hangen. Dit kan dus ook voor komen bij andere Episodes. De oplossing is om eerst die vracht opdracht af te ronden.
Vreemde is dat ik al een tijd lang een vracht achter mijn schip heb hangen omdat ik in Jundland Wastes een opdracht heb geaccepteerd om vracht naar Yavin 4 te brengen. Maar ik heb Yavin 4 helemaal nog niet vrijgespeeld. Dus nu ben ik verplicht eerst Episode 4 te starten om Yavin 4 vrij te spelen voordat ik Episode 9 kan uitspelen
Stuck in Hyperspace bug
[ Voor 4% gewijzigd door L23 op 22-05-2022 19:20 ]
Eigenlijk allemaal. Het is sowieso altijd iets te veel herhaling, maar deze wereld is gewoon te groot. Te veel reizen, wachten, rondrennen en nog meer wachten.L23 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 18:20:
Ik dacht dat alle Lego games in dat opzicht eentonig waren. Ik heb hiervoor alleen LEGO City Undercover gespeeld en daar ook besloten het niet 100% uit te spelen. Ik ben bij Skywalker Saga iets gemotiveerder omdat het Star Wars is. En ook het gevoel dat het ietsje minder eentonig is dan bij voorgaande Lego games.
Maar welke voorgaande Lego games vond je leuker om uit te spelen? Toevallig Lego Marvel Super Heroes gespeeld?
Ik speel Lego games al sinds The complete saga. Maar ik heb nog geen 1 game ge-100%. Sowieso ben ik geen platina hunter. Maar ieder zijn ding natuurlijk!Orangelights23 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 06:51:
[...]
Eigenlijk allemaal. Het is sowieso altijd iets te veel herhaling, maar deze wereld is gewoon te groot. Te veel reizen, wachten, rondrennen en nog meer wachten.
dat gaat ik vanmiddag nog eens proberen danL23 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:02:
@Carlos0_0 Volgens mij heb je niet te maken met een bug, maar het YouTube filmpje klopt niet. Boek ligt links achter verstopt in de Jedi Temple. Boek krijg je niet door met de personage te praten.
Edit:
Wat een held bedankt ik heb hem nu😄, je moet inderdaad met een kleine robot door dat gat heen(eerst effe wat er voor staat slopen).
Grappige is heb meerdere video’s etc bekeken, en allemaal kregen ze hem daar.
Dus misschien is er is iets aangepast ondertussen, of het gaat gewoon in die video’s niet goed.
[ Voor 31% gewijzigd door Carlos0_0 op 26-05-2022 14:37 ]
Is dit een game die ik gezellig met mn 3 jarige zoontje kan spelen ?
Hij vind games als Crashbandicote enzo nog te lastig maar wil hem wel langzaam introduceren op de PS5 om zichzelf te vermaken :-)
Warhammer en PC games en lego
Ja ik denk het wel. Je kan de game co-op splitscreen spelen. Al denk ik dat als het om Lego games gaat je beter Lego City Undercover kan kiezen. In die game heb je Lego City, een grote open wereld waarin je lekker doelloos kan rondrijden. Kan hij een beetje de stad verkennen terwijl jij de missies voltooid.Arnevld schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 13:17:
Hoi allemaal,
Is dit een game die ik gezellig met mn 3 jarige zoontje kan spelen ?
Hij vind games als Crashbandicote enzo nog te lastig maar wil hem wel langzaam introduceren op de PS5 om zichzelf te vermaken :-)
Het verhaal spelen was veruit het leukst. Episode I, II en III hadden wat mij betreft uitgebreider gemogen qua gameplay. VII, VIII en IX heeft leukere levels. Geëindigd met originele trilogie IV, V en VI en dat waren wat mij betreft de beste Episodes in de game. De Lego humor is ook weer erg goed.
Het collect-a-thon gedeelte van de game vond ik teveel. Zelfs als je tijdens het spelen van de Episodes zoveel mogelijk tussen door probeert te verzamelen wordt het op een gegeven moment eentonig. Kyber Bricks verzamelen op locatie is nog redelijk vlot te doen. Maar om een character vrij te spelen moet je vaak meerdere planeten langs om iets op te halen en dat kost met de laadtijden veel tijd. Voor mij de eerste keer en de laatste keer dat ik een Lego games 100% uit speel. Wel vond ik het tof om al die characters en schepen uit de Star Wars wereld vrij te spelen, feest van herkenning.
Deze game draait prima op de Nintendo Switch, een stuk beter dan Lego City Undercover. Maar de game voelt in het algemeen nog niet helemaal af. Veel bugs. Ook meerdere game breaking bugs voorbij zien komen waar ik zelf op heb kunnen voorbereiden of gelukkig geen last van heb gehad. Ik vind het apart dat twee maanden na release een boel simpele bugs nog steeds niet zijn opgelost. Bij het Mandalorian schip The Razor Crest zit nog steeds de voorruit en de achterklep omgekeerd. In de menu's kan je aan de gele stip zien wat nieuw is en wat je al gelezen hebt, maar start je de game opnieuw op dan zit er overal weer een gele stip, dus compleet nutteloos. Het is dat ik graag de Deluxe Edition met minifigure wou hebben, maar ik koop niet meer een Lego game op release dag. Verstandiger om een paar maanden te wachten tot de bugs weggewerkt zijn.
Qua verbeterpunten zou het handig zijn als je een Episode gewoon opnieuw kan beleven zoals de eerste keer. Nu moet je een nieuwe savegame beginnen, maar dan mis je ook al je upgrades.
:strip_exif()/f/image/G5A2F62is8aKJUvWidQ4lqn8.jpg?f=fotoalbum_large)
Tot nu toe vermaken we ons nog wel met verzamelen. Al merk ik dat ik juist het verzamelen in de werelden leuker vind dan de levels op 100% krijgen. Dat laatste lukt ons vaak niet. We probeerden vandaag bij Phantom Manace de pod race te halen, maar in 40 seconden 10 van die checkpoints halen is gewoon niet te doen. Ik las online dat het vroeger 100 seconden was, dan was het wel te doen. Daar baal ik gewoon van, dus ik verwacht niet dat we ooit 100% gaan halen.
De hoeveelheid bugs is nu gelukkig weer wat minder.
Je moet eigenlijk echt met alle karakters en keertje spelen, en zelfs dan mis je waarschijnlijk nog 80% van alle grapjes die er in zitten.
Ik begrijp dat je Lego Star Wars The Complete Saga aan het spelen bent? 10 mini-kits verzamelen voor de tijd afloopt komt niet voor in Skywalker Saga.Zenomyscus schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 00:10:
Inmiddels ben ik met partner op 38%. Ik heb nog geen enkel level op 100% helaas. Ik vind het lastig om zonder internet de achievements te halen. Af en toe spiek ik even, anders is het niet te doen.
Tot nu toe vermaken we ons nog wel met verzamelen. Al merk ik dat ik juist het verzamelen in de werelden leuker vind dan de levels op 100% krijgen. Dat laatste lukt ons vaak niet. We probeerden vandaag bij Phantom Manace de pod race te halen, maar in 40 seconden 10 van die checkpoints halen is gewoon niet te doen. Ik las online dat het vroeger 100 seconden was, dan was het wel te doen. Daar baal ik gewoon van, dus ik verwacht niet dat we ooit 100% gaan halen.
De hoeveelheid bugs is nu gelukkig weer wat minder.
Ik speel de skywalker saga. Daar is een race waar je door 10 checkpoints moet vliegen bij phantom manace. Daar heb je 40 seconden voor, dat is veel te weinig tijd.L23 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 16:27:
[...]
Ik begrijp dat je Lego Star Wars The Complete Saga aan het spelen bent? 10 mini-kits verzamelen voor de tijd afloopt komt niet voor in Skywalker Saga.
Ik ben niet de enige die het lastig vind:
https://www.reddit.com/r/...d_racing_neat_trick_race/
Ah, ik begreep je verkeerd. Ik denk dat ik deze al vrij vroeg gehaald had. Maar ook met andere races had ik wel eens moeite. Meest irritante is dat je vaak al een paar seconden kwijt bent omdat je eerst om je heen aan het kijken bent waar je heen moet vliegen. Al wel andere schepen zoals een TIE Fighter geprobeerd?Zenomyscus schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 19:31:
[...]
Ik speel de skywalker saga. Daar is een race waar je door 10 checkpoints moet vliegen bij phantom manace. Daar heb je 40 seconden voor, dat is veel te weinig tijd.
Ik ben niet de enige die het lastig vind:
https://www.reddit.com/r/...d_racing_neat_trick_race/
Ja ik heb meerdere schepen geprobeerd, maar helaas allen zonder succes. Bij sommige schepen lijkt de boost ook amper te werken in dat level. Nogal onhandig.L23 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 20:08:
Ah, ik begreep je verkeerd. Ik denk dat ik deze al vrij vroeg gehaald had. Maar ook met andere races had ik wel eens moeite. Meest irritante is dat je vaak al een paar seconden kwijt bent omdat je eerst om je heen aan het kijken bent waar je heen moet vliegen. Al wel andere schepen zoals een TIE Fighter geprobeerd?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Elke Episode heeft 5 levels. In die levels kan je in totaal 6 Kyber Bricks verzamelen. Je krijgt voor elke volle balk, zilver, blauwe en paars een Kyber Brick. Heb je ze alle 3 vol dan dan bereik je True Jedi en heb je dus in totaal 3 Kyber Bricks. Verder krijg je 1 Kyber Brick voor het voltooien van de level. 1 Kyber Brick voor het voltooien van de 3 challenges. En 1 Kyber Brick voor het vinden van de 5 minikits.Mog schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:01:
Ik ga de game aanschaffen bij de volgende aanbieding. Mijn zoon en ik hebben bijna LEGO Undercover uit en zoeken een nieuwe LEGO co-op game. Wat betekenen de drie balken met studs bovenin? De eerste is wit/zilver, de tweede blauw en de derde paars. Hoe laat je die vol lopen en wat kan je ermee?
Duurde wel even en was het op het einde beu, maar wou bewijzen dat ik het geduld kan opbrengen
We ain't done yet! The Galactic Edition comes out November 1 on digital storefronts with 13 DLC character packs, including 6 all-new character packs! #LEGOStarWarsGame pic.twitter.com/FqFHKKlDr7
— LEGO Star Wars Game (@LSWGame) 9 september 2022
En dit zit er in:
De Galactic Edition bevat zes nieuwe pakketten in de Character Collection 2:
Star Wars: Andor™
LEGO Star Wars: Summer Vacation (de tv-special)
Star Wars: Obi-Wan Kenobi™
Star Wars: The Book of Boba Fett™
Star Wars: Rebels™
Star Wars: Clone Wars™
Plus de zeven pakketten uit de originele Character Collection:
The Mandalorian Seizoen 1
Solo: A Star Wars Story ™
De klassieke personages
Het Trooper-pakket
Rogue One: A Star Wars Story ™
The Mandalorian Seizoen 2
The Bad Batch™
Elect a clown, expect a circus.