Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

[Multi] LEGO Star Wars: The Skywalker Saga
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8RcM4K8dXIIDj4S9aFGz7QGXESE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WbNs2MYqOlyKlIfsddSFcWBH.png?f=user_large
Ontwikkelaar: TT Games, Traveller's Tales
Uitgever: Warner Bros. Interactive Entertainment
Platforms: Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4|5, PC, Nintendo Switch
Release-datum: 05-04-2022

Wat weten we tot nu?

In LEGO Star Wars: The Skywalker Saga speel je door alle negen Star Wars-films. De game heeft een openwereldstructuur en geeft spelers aanzienlijk meer vrijheid in vergelijking met eerder verschenen LEGO Star Wars-games. Spelers zijn vrij om de locaties uit de films te verkennen en via hyperspace kunnen ze naar 20 planeten vliegen om gevechten in de ruimte aan te gaan. Er zijn ongeveer 300 speelbare personages en in totaal 800 unieke personages.

“Je kunt je reis beginnen met Star Wars: The Phantom Menace voor wat pod racing op Tatooine. Of kies ervoor om meteen in de avonturen van Rey te stappen in Star Wars: The Rise of Skywalker. Spelers hebben de vrijheid om naadloos naar elke planeet te reizen, in elke volgorde, op elk moment. Met honderden personages en voertuigen kunnen spelers zich op een geheel nieuwe manier in hun favoriete Star Wars-momenten storten. Reis naar een sterrenstelsel ver, ver weg met Lego Star Wars: The Skywalker Saga.”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0TZcrUehNKQFnH-L_NgAwRnOVfo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mkkbjOChbQvy76ivbiDR25K9.png?f=user_large

Ontdek de trilogieën in elke willekeurige volgorde:
Spelers beleven het epische verhaal van alle negen films in The Skywalker Saga opnieuw, en het begint allemaal met het kiezen van hun favoriete trilogie om de reis te beginnen.

Breng je lachspieren in beweging met LEGO® humor:
Aan alle onvergetelijke momenten uit de saga is een nieuwe draai gegeven met ongekend grappige LEGO® humor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGOYQzlUMl2y-nULN6WS_Pzw1MY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zLcs8RDDMGtATYtEJhnR31E7.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0PHdCFJLX9MO1LAJEhBHWTOyU_w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DwzshdD21AmaqAkogcCpSvQV.png?f=user_large

Kruip in de huid van iconische helden en schurken:
Er zijn honderden personages uit het hele universum en elk tijdperk van de saga. Zo kunnen ze het spel ontdekken als Luke Skywalker, Rey, Obi-Wan Kenobi, Finn, BB-8 en talloze andere helden of ze kunnen voor de Dark Side kiezen en in de voetsporen treden van Darth Vader, Emperor Palpatine, Kylo Ren en vele anderen.

Ontdek legendarische locaties:
Spelers kunnen op onderzoek uitgaan op alle bekende locaties uit hun favoriete Star Wars™ films, waaronder de woestijn van Geonosis, de moerassen van Dagobah en de sneeuwvelden van Starkiller Base. Ze kunnen door de ruimte reizen en wanneer ze maar willen op een van de planeten neerstrijken. In de uitgebreide hubzones, die zijn gebaseerd op memorabele settings uit de films, ontdekken spelers uitdagende missies en nog veel meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0XM9Q01YKOBRtYQiQ3NKA25f7BE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hArbgLdWKzYlcXyGwcqzRMIP.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tZjLFWToe1VYc0cWqREvSe0o-Fc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/CjmoKijnWMFpXDGwdScpOycC.png?f=user_large

Weergaloze speelervaringen:
Spelers bepalen zelf of ze zich aansluiten bij de Light Side of de Dark Side van de Force, gaan aan de slag met gevechtstechnieken en besturen schepen en voertuigen tijdens veelzijdige avonturen in het heelal.

Beleef kindvriendelijk speelplezier:
Dit is een fantasierijke en grappige LEGO® game-ervaring die geschikt is voor kinderen van alle leeftijden. Het is een toegankelijke kennismaking met het Star Wars™ universum: jonge kinderen hebben de game zo onder de knie en voor fans van de saga is er voldoende diepgang voor een geweldige speelervaring.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4GWtb2ItFmStXjVWWb1AOttdJE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PcIDD3fs5sFCD2uCggibJVXM.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gXf5lSjrQEP0FppdiU59ZgU_HJc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rTljqzkfGvmRNhWBndv9h5Pc.png?f=user_large

Je speelt door de verhalen van alle 9 films:
  • The Phantom Menace
  • Attack of the Clones
  • Revenge of the Sith
  • A New Hope
  • The Empire The Strikes Back
  • Return of the Jedi
  • The Force Awakens
  • The Last Jedi
  • The Rise of Skywalker

De verschillende locaties

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eFXKHkXmpIH8so63-95hnOmDt0A=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n7Pvmz3ehsoknAJITlYunCDs.jpg?f=fotoalbum_tile
  • Ach-To: The location of the first Jedi Temple, as seen most prominently in The Last Jedi.
  • Ajan Kloss: A planet from Star Wars Battlefront 2.
  • Kef Bir: The moon of Endor where Rey and company find the ruins of Palpatine's Death Star throne room in The Rise of Skywalker.
  • Endor: The location of the Death Star II's shield generator in Return of the Jedi.
  • Bespin: Home to The Empire Strikes Back's Cloud City.
  • Hoth: Where the Rebellion hides at Echo Base in The Empire Strikes Back.
  • Cantonica: The planet that's home to Canto Bight.
  • Coruscant: The seat of the Republic and eventual Empire.
  • Crait: The salt-covered planet seen in The Last Jedi.
  • Dagobah: Yoda's hideout and Luke's training ground in The Empire Strikes Back.
  • Exegol: The Sith planet seen in The Rise of Skywalker.
  • Utapau: The location of Obi-Wan's showdown with General Grievous in Revenge of the Sith.
  • Pasaana: The desert world Rey and crew visit in their search for Exegol in The Rise of Skywalker.
  • Naboo: The planet the Trade Federation first invades in The Phantom Menace.
  • D'Qar: Home of the Resistance base at the end of The Force Awakens.
  • Geonosis: Where the Clone Wars begins in Attack of the Clones.
  • Tatooine: Luke's home world in A New Hope.
  • Kamino: The location of the secret cloning facility in Attack of the Clones.
  • Kashyyyk: Home world of Chewbacca and featured in Revenge of the Sith.
  • Kijimi: Home of Zorii Bliss in The Rise of Skywalker.
  • Mustafar: The fiery planet first seen in Revenge of the Sith.
  • Yavin 4: The location of the Rebel base in A New Hope
Profielicoon Encyclopedie

Vertegenwoordig je favotiete personage in het sterrenstelsel door zelf een profielicoon aan te passen uit The Skywalker Saga! Honderden minifiguren zijn er in het spel, welke kies jij?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lvTQXJl6s4b5nn44F1u9NVRuXl0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TuHY7Iqwm6uK9wdVvlkaY9CZ.png?f=user_large

Elk personage in Lego Star Wars The Skywalker Saga:
( Er zijn 201 personages die je kunt ontgrendelen in het basisspel Lego Star Wars The Rise of Skywalker )
  • Chewbacca
  • Aayla Secura
  • Admiraal Ackbar
  • Admiraal Holdo
  • Aftab Ackbar
  • Ahch-To Caretaker
  • Anakin Skywalker (aflevering I)
  • Anakin Skywalker (Aflevering II)
  • Anakin Skywalker (Geonosis)
  • Anakin Skywalker (aflevering III)
  • Lord Vader
  • Lord Vader (verbrand)
  • Ap’Leki
  • Aurra Zing
  • B1 Battle Droid
  • B1 Battle Droid (Geonosis)
  • B1 Battle Droid (beveiliging)
  • B2 Super Battle Droid
  • BB-8
  • BB-9E
  • Babu Frik
  • Borgtocht Organa
  • Bala-Tik
  • Barriss Offee
  • Bazine Netal
  • Beaumont Kin
  • Ben Solo
  • Slabbetje Fortuna
  • Biggs Darklighter
  • Boba Fett
  • Boba Fett (jongen)
  • Bobbajo
  • Boolio
  • Baas Nass
  • Bossk
  • C’ai Threnalli
  • C-3PO (aflevering II)
  • C-3PO
  • C-3PO (aflevering VII)
  • Kapitein Antillen
  • Kapitein Candy
  • Kapitein Panaka
  • Kapitein Peavey
  • Kapitein Phasma
  • Kapitein Phasma (Gevechtsschade)
  • Kapitein Tarpals
  • Kapitein Typho
  • Cardo
  • Carib Diss
  • Chewbacca
  • Chief Chirpa
  • Clone Trooper (fase I)
  • Clone Trooper (fase II)
  • 212e Clone Trooper]
  • Shock Trooper
  • Kapitein van Clone Trooper
  • Clone Trooper luitenant
  • Commandant Cody
  • Commandant D’acy
  • Commandant Gree
  • commandant Praji
  • Graaf Dooku
  • DOEN
  • DJ
  • DJ (Vermomming)
  • Darth Maul
  • Darth Vader
  • Dellso Prin
  • Dengar
  • Dexter Jettster
  • Droideka
  • Keizer Palpatine
  • Keizer Palpatine (Sith Eternal)
  • Fin (Jas)
  • Finn (Crait)
  • Fin (vermomming)
  • Finn (aflevering IX)
  • Eerste bestelling bemanning
  • First Order Flametrooper
  • Eerste bestelling Jet Trooper
  • Eerste Orde Officier
  • Eerste bestelling SF TIE Pilot
  • Eerste bestelling Snowtrooper
  • First Order Stormtrooper
  • Eerste bestelling TIE Pilot
  • FN-2199
  • Gamorreaanse bewaker
  • Generaal Grievous
  • Geonosische krijger
  • Gonk Droid
  • Han Solo
  • Han Solo (Stormtrooper)
  • Han Solo (Hoth)
  • Han Solo (Endor)
  • Han Solo (Aflevering V)
  • Han Solo (aflevering VII)
  • Hoth Rebel Trooper
  • IG-88
  • Keizerlijke Koninklijke Garde
  • Jabba de Hutt
  • Jango Fett
  • Jannah
  • Jar Jar Binks
  • Jawa
  • Ki-Adi-Mundi
  • Kit vuist
  • Kylo Ren (gemaskerd)
  • Kylo Ren (aflevering VII)
  • Kylo Ren (aflevering VIII)
  • Kylo Ren (opperste leider)
  • Lama Su
  • Lando Calrissian
  • Lando Calrissian (Vermomming)
  • Lando Calrissian (aflevering IX)
  • Luke Skywalker (aflevering IV)
  • Luke Skywalker (Stormtrooper)
  • Luke Skywalker (piloot)
  • Luke Skywalker (ceremonie)
  • Luke Skywalker (Hoth)
  • Luke Skywalker (Dagobah)
  • Luke Skywalker (Bespin)
  • Luke Skywalker (aflevering VI)
  • Luke Skywalker (Endor)
  • Luke Skywalker (Ahch-To)
  • Luke Skywalker (aflevering VIII)
  • Luke Skywalker (Crait)
  • Luminara Undulic
  • Mace Windu
  • Mama de Hut
  • Max Rebo
  • Maz Kanata
  • ME-8D9
  • Mustafari
  • Nute Gunray
  • Obi-Wan Kenobi (Aflevering I)
  • Obi-Wan Kenobi (Aflevering II)
  • Obi-Wan Kenobi (Aflevering III)
  • Obi-Wan Kenobi (Oude Ben)
  • Padmé Amidala
  • Padmé Amidala (schip)
  • Pit Droid
  • Plo Koon
  • Poe Dameron (Jas)
  • Poe Dameron (piloot)
  • Poe Dameron (aflevering VIII)
  • Poe Dameron (aflevering IX)
  • Porg (Companion) – niet speelbaar
  • Praetoriaanse Garde
  • Prinses Leia (aflevering IV)
  • Prinses Leia (Hoth)
  • Prinses Leia (Endor)
  • Generaal Leia
  • Koningin Amidala
  • Qui-Gon Jinn
  • Qui-Gon Jinn (Tatooine)
  • R2-D2
  • R2-D2 (Dagoba)
  • Ratts Tyerell
  • Rebellen Soldaat
  • Ree-Yees
  • Rey (aflevering VII)
  • Rey (Weerstand)
  • Rey (aflevering VIII)
  • Rey (aflevering IX)
  • Rey (donkere verschijning)
  • Ric Olié
  • R0-GR
  • Rose Tico
  • Rose Tico (Vermomming)
  • Rothgar Deng
  • Rune Haako
  • Salacious B. Crumb
  • Sandtrooper
  • Sandtrooper (commandant)
  • Scout Trooper
  • Sebulba
  • Senaatswacht
  • Shaak Ti
  • Shmi Skywalker
  • Sidon Ithano
  • Sith Cultist
  • Sith Jet Trooper
  • Sith Trooper
  • Sith Seeker Probe Droid
  • Skiff Guard
  • Sneeuwtrooper
  • Stormtrooper
  • Opperste kanselier Palpatine (onzichtbare hand)
  • Opperste kanselier Palpatine
  • Opperste Leider Snoke
  • Sy Snootles
  • Tarfful
  • Taun We
  • Unkar’s Bruut
  • Unkar’s Thug
  • Wig Antillen
  • Wicket
  • Yaddle
  • Yoda
  • Yoda (kluizenaar)
  • Zam Wesell
  • Zorii Bliss
Lego Star Wars The Skywalker Saga DLC-personages:

Er zijn 40 extra DLC-personages beschikbaar, waaronder personages uit spin-offfilms, televisieseries en klassieke Lego-sets, hoewel ze zijn verdeeld over zeven personagepakketten. Om deze personages te krijgen, moet je de DLC-personagepakketten kopen zodra ze beschikbaar zijn, of je kunt de Lego Star Wars The Skywalker Saga Character Collection-bundel kopen, die fungeert als een soort seizoenspas en je alle pakketten geeft wanneer ze beschikbaar zijn.

De pakketten Mandalorian Seizoen 1 en Solo: A Star Wars Story zijn beschikbaar op de releasedag van de volledige game. De Trooper- en Classic Characters-packs zullen bij de lancering ook beschikbaar zijn voor spelers die vooraf hebben besteld via specifieke retailers. Digitale pre-orders bevatten ook de klassieke Obi-Wan Kenobi als speelbaar personage – we weten nog niet zeker of hij beschikbaar zal zijn om te ontgrendelen of op een andere manier te kopen.
The Mandalorian seizoen 1 – beschikbaar op 5 april:
  • Cara Dune
  • Din Djarin
  • Greef Karga
  • Grogu (Companion) – niet speelbaar
  • IG-11
  • Kuiil
Solo: A Star Wars Story – beschikbaar vanaf 5 april:
  • Chewbacca (Vandor)
  • Enfys Nest
  • Han Solo (Jong)
  • Lando Calrissian (Jong)
  • Qi’ra
  • Tobias Beckett
Klassieke karakters – beschikbaar op 5 april met bepaalde pre-orders, anders op 19 april:
  • Darth Vader (klassiek)
  • Han Solo (klassiek)
  • Lando Calrissian (klassiek)
  • Luke Skywalker (klassiek)
  • Prinses Leia (Klassiek)
Trooper Pack – beschikbaar op 5 april met bepaalde pre-orders, anders op 4 mei:
  • Dood Trooper
  • Verbrandingsoven Stormtrooper
  • Mimban Stormtrooper
  • Range Trooper
  • Shoretrooper
Rogue One: A Star Wars Story – beschikbaar vanaf 19 april:
  • Baze Malbus
  • Bodhi Rook
  • Cassian Andor
  • Chirrut mwe
  • Regisseur Krennic
  • Jyn Erso
  • K-2SO
The Mandalorian seizoen 2 – beschikbaar op 4 mei:
  • Ahsoka Tano
  • Bo-Katan Kryze
  • Boba Fett (telg van Jango)
  • Fennek Shand
  • Moff Gideon
The Bad Batch – beschikbaar op 4 mei:
  • Crosshair
  • Echo
  • Jager
  • Tech
  • Wrecker
Edities

Digitale Standaard Edition:
  • Basis spel.
  • Obi-Wan Kenobi speelbare personage (Digital Game Purchase Exclusive).
Digitale Deluxe Edition:
  • Basis spel.
  • Obi-Wan Kenobi speelbare personage (Digital Game Purchase Exclusive).
  • Character Collection (DLC bestaande uit 7 character packs).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KbD29yEIlSX8OUfWVxj9zOeGhgA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cVn6f6bGUvqe8OGHk2jmzjbJ.jpg?f=user_large

Fysieke Standaard Edition:
  • Basis spel.

Fysieke Deluxe Editon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fYgT4khw_HNEKpdppJT1E1ICfSw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SRlKVA1MA2WWpKIRwNVRVW7p.jpg?f=user_large

Inhoud LEGO Star Wars The Skywalker Saga Deluxe Editon:
  • LEGO Star Wars The Skywalker Saga game
  • Blue Milk Luke Skywalker Minifigure
  • Slipcover (enkel Americas)
  • Character Collection (DLC bestaande uit 7 character packs)
De extra content in de Deluxe Editions bestaat uit 7 downloadbare Character Packs die meer karakters toevoegen. De Character Packs bestaan uit The Mandalorian Season 1 & 2 (twee aparte packs), The Bad Batch, Solo: A Star Wars Story, Rogue One: A Star Wars Story, een Trooper Pack en een Classic Character Pack.

Trailers

Official Trailer:
[YouTube]

Gameplay Trailer 1:

Gameplay Trailer 2:

Darkness is Rising Trailer:

Launch Trailer:

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehDafQnF-rduAid6VA92owSxKVI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/i1wFaONSqn0oT9Bt8FHGRutE.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jL5EGRghZGZa4tClzjUH1THTaGg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/LvO6SXlnRcVdIhNCM6MT4FXC.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CGbBLufjuzBuaKmVNaVchAi5B4s=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/BXoFADLx5UizKd4ZaGSYyWvi.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gSkpQb747PS1RP4LzqCHj-i5fyY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Oqcg08zAVGpzfULNth5piDk2.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bg-3mS_8SuCdTqrWlOOaufgTQIk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/F6prL0qPiuUTjKenPMHqvOn3.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7egwC4MQagvOmeNiFKhrynV9Is=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/MrCcT6SAOOSj2slsTA1CEdwS.png?f=fotoalbum_tile

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BeqzQrH6CByOxXWbYbtSNQIVmng=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/exx27M8w9Sw8jDBp89Ckjs0Q.png?f=user_large
''May the force be with you''

^ Naar boven ^

[ Voor 110% gewijzigd door G_Dragon op 13-05-2022 11:42 ]

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:57
Leuk! Ik was zojuist op zoek naar een thread over de nieuwe Lego Star Wars game en die is zojuist aangemaakt! :D

Ik wacht zelf nog even de reviews af, maar ik kijk er naar uit om deze te gaan spelen met mijn vrouw en kinderen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vinom schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 07:45:
Leuk! Ik was zojuist op zoek naar een thread over de nieuwe Lego Star Wars game en die is zojuist aangemaakt! :D

Ik wacht zelf nog even de reviews af, maar ik kijk er naar uit om deze te gaan spelen met mijn vrouw en kinderen!
Klopt zag hem nog niet staan! Dacht maak er even 1 aan voor het werk. Als het goed is krijg ik hem vandaag binnen! 31 oktober 2020 besteld dus kan niet wachten om hem vanavond in mijn PS5 te doen :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@AlwaysNick Mooi topic! Als je ooit hulp nodig hebt mag je me altijd toevoegen als mede-auteur

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:40:
@AlwaysNick Mooi topic! Als je ooit hulp nodig hebt mag je me altijd toevoegen als mede-auteur
Als jij meer info kan toevoegen graag :) ik zal je toevoegen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:40:
[...]

Als jij meer info kan toevoegen graag :) ik zal je toevoegen :D
Ik zal even kijken wat ik kan doen, doe je wel een PM wanneer ik zover ben.
Kan niet beloven of het vandaag word O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 08:41:
[...]

Ik zal even kijken wat ik kan doen, doe je wel een PM wanneer ik zover ben.
Kan niet beloven of het vandaag word O-)
Neem de tijd. Ben vandaag ook gewoon aan het werk (met een oogje op nieuws over de game) en vanavond heb ik mijn handen vol aan dit topic en de game. Ik zie je PM vanzelf wel voorbij komen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-01 22:39
Heb maar een middagje vrij genomen, kan toch niet wachten haha

Denken jullie ook dat er nog DLC's gaan komen voor The Clone Wars (de serie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
perryvdbosch schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:13:
Heb maar een middagje vrij genomen, kan toch niet wachten haha
Wat een luxe ik moet nog tot 17:00 :'( heel veel plezier vanmiddag! 8) Op welke console ga je hem spelen?
Denken jullie ook dat er nog DLC's gaan komen voor The Clone Wars (de serie)?
Ik hoop het wel. Maar ik verwacht het eerlijk gezegd niet. Ik hoop vooral dat de base game zo'n 30 uur speeltijd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:21

Zalmanman

So long,

Ik hoop dat de pre-load nog komt van Steam, kan ik tenminste spelen over een uurtje of 7 in plaats van 't nog te moeten downloaden.

Ik heb Lego Star Wars: The Video Game, Lego Star Wars II: The Original Trilogy en Lego Star Wars: The Complete Saga allemaal op 100% gezet (ooit). Lego Star Wars: The Force Awakens heeft me nooit echt kunnen bekoren, helaas.

De trailer zag er in ieder geval veelbelovend uit en natuurlijk gaat de mumble mode aan vanaf het begin. Dat is quintessential Lego Star Wars. Ik kan niet wachten om er gewoon weer in te duiken zoals vroegâh, toen Star Wars nog bij de Calvé zat :Y) Wishful thinking, I know.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:07
Volgens mij geen pre-load op STEAM, dus wachten tot hij vrijgegeven wordt. Ben ook niet zeker wat de tijd nou is. Heb ergens 5pm CET gelezen, maar in STEAM staat nu over ongeveer 7 uur. Dus dat is dan 6pm of 7pm ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:20
De digital edition op de Xbox series X is al te spelen. Net een eerste level gedaan.

Ziet er erg goed uit, nog wel even wennen aan de camera soms

[ Voor 28% gewijzigd door cvs79 op 05-04-2022 11:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:18
Deze gaan we zeker weer halen, helaas zijn er nog maar weinig spellen die je co-op op 1 scherm kan spelen.
De vorige delen met veel plezier met de kinderen gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:20
Equazor_ schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:39:
Deze gaan we zeker weer halen, helaas zijn er nog maar weinig spellen die je co-op op 1 scherm kan spelen.
Ja, mijn dochter en ik hebben al veel lego spellen gespeeld co-op op de bank. Wordt een leuke verrassing vandaag als ze uit school komt dat er een nieuw spel is. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cvs79 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:42:
[...]

Ja, mijn dochter en ik hebben al veel lego spellen gespeeld co-op op de bank. Wordt een leuke verrassing vandaag als ze uit school komt dat er een nieuw spel is. :D
Ik ben zelf geen vader (gaat ook lastig zonder vriendin XD ) maar ik kan me voorstellen dat het voor de ouders geweldig is als ze blij is met de verassing. En 1 voordeel deze week word het geen mooi weer!! Extra reden om lekker bank te hangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb het spel nog niet gekocht, heb wel eerder Lego Games gespeeld maar nooit afgemaakt.

Ben wel echt grote Star Wars fan dus dit is wel een kanshebber om in mijn collectie te komen, waarop halen jullie hem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:57
Net toch maar even opgehaald bij de intertoys. Vanmiddag lekker spelen met de kids op de PS5!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik kwam thuis om ff een broodje te eten lag deze al in huis. (31 oktober 2020 besteld 😅) Als de kans zich aangrijpt en ik het tekenwerk klaar heb en alle werkvoorbereiding klaar is lekker optijd naar huis! 😌💪🏻 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BceI4GpCjKX4UpDn6OC2WAB3X_A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYj8gxCEDh7daAvxAIrCGjT5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiWNTLgR4ti2IlnUZyt0OkGH-6c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mtK74Au7T5cBOrmWDFu0q580.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_lYXDE8ehUqHkDWT0Tq8pMs2SU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nLOiifl1dVdE6OvxtqlbHPbb.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pgXfH7spH5mm-DymlmqqTF_zsSo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PyzmIgo2wriTxWSKovSazlcC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:20:
Ik heb het spel nog niet gekocht, heb wel eerder Lego Games gespeeld maar nooit afgemaakt.

Ben wel echt grote Star Wars fan dus dit is wel een kanshebber om in mijn collectie te komen, waarop halen jullie hem?
Op mijn ps5. Heb daar nog maar een stuk of 4 games voor. FC6, RE VIILage, de laatste 2 CoDs. Dus deze kan mooi bij de PS5 collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Equazor_ schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 11:39:
Jammer genoeg wel. Nintendo blijft dit gelukkig nog wel doen. Maar overige triple A uitgevers doen daar jammer genoeg niet meer aan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 09:35
Ik ben op zoek naar een deluxe uitvoering voor de XBOX (digitaal), maar dan niet voor de volle prijs. Zijn er nog goede aanbiedingen die onder de €69,99 liggen?

Welke regio's kent het spel eigenlijk, zodat ik niet een versie koop die ik hier in NL niet kan spelen.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not_Disclosed schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:31:
Ik ben op zoek naar een deluxe uitvoering voor de XBOX (digitaal), maar dan niet voor de volle prijs. Zijn er nog goede aanbiedingen die onder de €69,99 liggen?

Welke regio's kent het spel eigenlijk, zodat ik niet een versie koop die ik hier in NL niet kan spelen.
Ik zie dat deze Europe is. Maar ik ben geen XBOX Speler dus ik durf het niet zeker te zeggen https://www.instant-gamin...l-microsoft-store-europe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 09:35
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:35:
[...]

Ik zie dat deze Europe is. Maar ik ben geen XBOX Speler dus ik durf het niet zeker te zeggen https://www.instant-gamin...l-microsoft-store-europe/
De prijzen op instant-gaming zijn zonder BTW. Als je netjes de billing-country op nederland zet dan is de prijs een stuk hoger (€67,14). Toch bedankt voor de tip.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Not_Disclosed schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:56:
[...]

De prijzen op instant-gaming zijn zonder BTW. Als je netjes de billing-country op nederland zet dan is de prijs een stuk hoger (€67,14). Toch bedankt voor de tip.
Hmm. Heel eerlijk doen veel mensen dat? Maar er zijn geen fysieke versies meer bij jou in de buurt? Of kun jij alleen downloaden? Ik snap dat het een duur geintje is. Ik zie wel in de PSN store dat je de character pack er los bij zou kunnen kopen voor €15,-. Misschien zou je dat als geld op dit moment een issue is er later bij kunnen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:12
Hier ook binnen, Gamen en Lego zijn mijn 2 grote hobby’s :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Va_thn8C4YDWYTEALsp2nkdWJxM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fIginJ18dlJCGD3m4q8cwYoR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nZ6DyehzxqU_koMmMyHRXo1E6UI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdXx9TWYPpXLKv8zGnjg1KdB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jhCyoz7CWtfGAG4bxRsSF4Iwv9Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nbYiQVOyqkCV6k69tGYtotyQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi1986 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:34:
Hier ook binnen, Gamen en Lego zijn mijn 2 grote hobby’s :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ook 2 hobbies waar je veel geld in kwijt kan :X . En damnnn die USC JALOEERRRRSSSS :o _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Mooie cijfers tot nu!
  • VGC – 10 (PS5)
  • TheGamer – 10 (PS5)
  • GamingTrend – 9.5 (XSX)
  • Dexerto – 9.0 (PS5)
  • Metro GameCentral – 9.0 (PS5)
  • Nintendo Life – 9.0 (Switch)
  • Screen Rant – 9.0 (XSX)
  • Worth Playing – 8.5 (XSX)
  • DualShockers – 8.5 (XSX)
  • Game Informer – 8.0 (XSX)
  • IGN – 8.0 (XSX)
  • Push Square – 8.0 (PS5)
  • Meristation – 7.7 (PS5)
  • Destructoid – 7.5 (XSX)
  • Jeuxvideo.com – 7.5 (Switch)
  • Gamer.no – 6.0 (PS5)
  • DigitalTrends – 6.0 (XSX)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vermaak me nu al. Echt typische Lego humor. Maar past precies in het verhaal. Gameplay voelt tot nu toe goed aan!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• di-Rossi
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 22-05 19:54
Vandaag ook gestart, mijn eerste Lego game. Bevalt erg goed, graphics verassen mij positief, alles scherp en goede belichting. Waardeer de humor ook heel erg. Ook ontzettend veel te unlocken, dit gaat een hoop van mijn tijd kosten!

Met welke episode zijn jullie gestart? Ik met IV, ga de films volgen.

Blizzard: Speakerrrr#2714

Acties:
  • +1 Henk 'm!
di-Rossi schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:46:
Vandaag ook gestart, mijn eerste Lego game. Bevalt erg goed, graphics verassen mij positief, alles scherp en goede belichting. Waardeer de humor ook heel erg. Ook ontzettend veel te unlocken, dit gaat een hoop van mijn tijd kosten!

Met welke episode zijn jullie gestart? Ik met IV, ga de films volgen.
Ik merk alleen dat als er veel gebeurd dat hij iets in FPS dropt. Maarja ik speelde vroeger CSGO op een pc uit 2004 die net 30FPS aan kon :) Ik zat zelf te twijfelen of ik de films ging volgen of het verhaal. Dus ik ben begonnen met The Phantom Menance. Echter mis ik volgens mij Rogue One die mooi aansluit op A new hope.

En die 1160 ''gouden'' stenen verzamelen voor platinium word echt een grind haha :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazdreg
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-09-2023
Nergens meer een deluxe editie voor Switch te vinden helaas. Iemand nog ideeen waar ik deze kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• di-Rossi
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:51:
[...]

Ik merk alleen dat als er veel gebeurd dat hij iets in FPS dropt. Maarja ik speelde vroeger CSGO op een pc uit 2004 die net 30FPS aan kon :) Ik zat zelf te twijfelen of ik de films ging volgen of het verhaal. Dus ik ben begonnen met The Phantom Menance. Echter mis ik volgens mij Rogue One die mooi aansluit op A new hope.

En die 1160 ''gouden'' stenen verzamelen voor platinium word echt een grind haha :Y
Speel zelf op de ps5 nog geen framedrops meegemaakt, maar goed ben pas 1 level ver, wel 2x run gedaan want ik kwam erachter dat er een hoop nog te unlocken is na de 1e keer doorspelen, haha

Hoe kom je aan een gouden steentje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nazdreg schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:53:
Nergens meer een deluxe editie voor Switch te vinden helaas. Iemand nog ideeen waar ik deze kan vinden?
Ik ben bang dat je alleen de digital deluxe kunt vinden een deze dagen. Misschien de plaatselijke intertoys of gameshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazdreg
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:59:
[...]

Ik ben bang dat je alleen de digital deluxe kunt vinden een deze dagen. Misschien de plaatselijke intertoys of gameshop?
Ja, die Digital Deluxe, waar is die dan? Want ik zie enkel die versie op de US eShop. De BeNeLux eShop heeft enkel de standaard digitale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
di-Rossi schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 21:56:
[...]

Speel zelf op de ps5 nog geen framedrops meegemaakt, maar goed ben pas 1 level ver, wel 2x run gedaan want ik kwam erachter dat er een hoop nog te unlocken is na de 1e keer doorspelen, haha

Hoe kom je aan een gouden steentje?
Vroegaaahhh had je gouden steentjes. Deze zijn nu doorzichtig. Deze krijg je door levels te voltooien, alle minikits in een level te vinden en te pakken. Daar krijg je deze stenen voor. Ook moet je bepaalde puzzels voltooien en dan kun je deze oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazdreg schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:01:
[...]

Ja, die Digital Deluxe, waar is die dan? Want ik zie enkel die versie op de US eShop. De BeNeLux eShop heeft enkel de standaard digitale.
Ik zie het! Je zou bij Coolblue (no sponsor) de game kunnen kopen en alle DLC (die staan wel in de store) https://www.nintendo.nl/D...sonagepakket-2170118.html kopen en via die weg kom je ook aan de Digital Deluxe. Alleen komen deze wel in batches.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Toch de game maar gehaald samen met me Bonus vader :). Heb tot nu toe geen spijt, ben inmiddes aangekomen op Tatooine met 600.000 verzamelde muntjes :p.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nazdreg
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:05:
[...]

Ik zie het! Je zou bij Coolblue (no sponsor) de game kunnen kopen en alle DLC (die staan wel in de store) https://www.nintendo.nl/D...sonagepakket-2170118.html kopen en via die weg kom je ook aan de Digital Deluxe. Alleen komen deze wel in batches.
Jep inderdaad, wel fijn dat alles nog beschikbaar is op die manier dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:05:
Toch de game maar gehaald samen met me Bonus vader :). Heb tot nu toe geen spijt, ben inmiddes aangekomen op Tatooine met 600.000 verzamelde muntjss :p.
Waar ben je gestart? Ik heb net episode 1 The Phantom Menance af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nazdreg schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:07:
[...]

Jep inderdaad, wel fijn dat alles nog beschikbaar is op die manier dan.
Vraag me persoonlijk ook af wat de oplage is van de (Digital) deluxe editie was. Want maandag stond hij op bol voor 100€(!) euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:07:
[...]

Waar ben je gestart? Ik heb net episode 1 The Phantom Menance af :D
Ik ben daar ook begonnen, heb van 18:00 tot 22:00 lopen spelen want ben toch niet helemaal fit. Dan is dit de perfect ontspanning :p

Maar heb The Phantom Menace nog lang niet uitgespeeld, moet Anakin zelfs nog vinden lol

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 05-04-2022 22:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• di-Rossi
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:02:
[...]

Vroegaaahhh had je gouden steentjes. Deze zijn nu doorzichtig. Deze krijg je door levels te voltooien, alle minikits in een level te vinden en te pakken. Daar krijg je deze stenen voor. Ook moet je bepaalde puzzels voltooien en dan kun je deze oppakken.
Thanks! Dat wordt een grind dan, eerst maar kijken hoever ik kom met een normale playtrough, gelukkig kan je elk level opnieuw doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:08:
[...]

Ik ben daar ook begonnen, heb van 18:00 tot 22:00 lopen spelen want ben toch niet helemaal fit. Dan is dit de perfect ontspanning :p

Maar heb The Phantom Menace nog lang niet uitgespeeld, moet Anakin zelfs nog vinden lol
Ja ik probeer eerst er door de story mode te gaan en zoveel mogelijk studs vinden! En daardoor weer personages unlocken. Want je moet er minimaal 2 a 3x door heen. Lekker beentjes achterover en rustig gamen! Beterschap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
di-Rossi schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:09:
[...]

Thanks! Dat wordt een grind dan, eerst maar kijken hoever ik kom met een normale playtrough, gelukkig kan je elk level opnieuw doen.
De LEGO games 100%en is echt een grind en iets wat velen niet halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
AlwaysNick schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:15:
[...]

De LEGO games 100%en is echt een grind en iets wat velen niet halen :)
Inmiddels de trophies bekeken ja, dat wordt een grind idd. 10.000.000.000 studs behalen :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suBhg_ig97pvBeGb_IcXTh9S3Oo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P3CLDOfW4Vd3rjiEfZZgvB1v.jpg?f=fotoalbum_large

8) _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nazdreg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:41
Jup, LG C1. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Veel plezier! May the force be with you!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
di-Rossi schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:35:
[...]

Inmiddels de trophies bekeken ja, dat wordt een grind idd. 10.000.000.000 studs behalen :o
Big oof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:12
Oled op z’n best (wanneer het lekker donker is) heb nu al zo’n 8 jaar een Oled TV en sinds vorig jaar ook de C1 :) maar overdag gamen waarbij het ingame donker is of de zon iets in de kamer schijnt moet je al snel de gordijnen dicht doen..

Neemt niet weg dat ik erg tevreden ben met LG Oled

[ Voor 12% gewijzigd door schumi1986 op 06-04-2022 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Oh de game heeft geen Quick Resume shit.. nu ben ik wat progress kwijt geraakt :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 april 2022 @ 07:47:
Oh de game heeft geen Quick Resume shit.. nu ben ik wat progress kwijt geraakt :p
Hmm ook niet als je de PS5 in rust modus zet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 april 2022 @ 07:47:
Nope bij mij ook niet....

[ Voor 10% gewijzigd door AlwaysNick op 06-04-2022 07:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speel games nooit met NL ondertiteling maar ik dacht voor de verandering doe ik het eens. Zeker met alles wat je kan kopen qua upgrades is het wel prettig om na een lange drukke dag te ontspannen! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHGm8G0TntAf3I9wfoLMIyhyS7w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/52LXs2S37sx9SUe3FQ1tzCRZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
AlwaysNick schreef op woensdag 6 april 2022 @ 07:54:
[...]

Hmm ook niet als je de PS5 in rust modus zet?
Ik speel op de Xbox Series X :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:24:
[...]

Ik speel op de Xbox Series X :P
oohhhh dacht dat je hem op de PS had haha. Maar heeft de XBOX ook geen rustmodus dat je zo weer verder kan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
AlwaysNick schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:27:
[...]

oohhhh dacht dat je hem op de PS had haha. Maar heeft de XBOX ook geen rustmodus dat je zo weer verder kan?
Ja geen idee, heb daar nog nooit gebruik van gemaakt en was het ook niet van plan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 april 2022 @ 08:29:
[...]

Ja geen idee, heb daar nog nooit gebruik van gemaakt en was het ook niet van plan :P
Haha zeker ook niet doen dan hahah. Bij mij is het standaard geworden om hem in rustmodus te zetten i.v.m. updates. Maar was je veel progress kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hTiPUeUQqnmKt8ZbdfIYUkz3EqY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZbDqd7t897g3qjLfcHXQCRLd.jpg?f=fotoalbum_large

Hoe dan 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:44
Gisteravond een paar uur gespeeld, heb het tweede level bijna af denk ik. Ik heb in het verleden eigenlijk enkel de Lego Harry Potter games gespeeld maar heb wel nog een hoop Lego games in mijn backlog staan. Na een paar uur spelen mis ik toch een beetje ergens iets, ik denk dat ik het lineaire van de Lego Harry Potter games mis. Ik heb het gevoel dat ze bij deze game heel veel hebben gefocussed op het open world gedeelte en te weinig op de levels an sich, die voelen namelijk vrij kort en gerushed. Misschien dat het in de latere levels beter wordt, maar had er toch wat meer van verwacht of zo.

Ik ga in ieder geval nu eerst gewoon focussen op de story denk ik en dan kom ik daarna in free-play wel terug voor alle side missions en collectibles, wordt anders een beetje te overweldigend met alles wat je kan doen. Ik heb momenteel sowieso toch niet alle characters om alle activities te kunnen doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Simone96 op 06-04-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Simone96 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 10:48:
Ik ga in ieder geval nu eerst gewoon focussen op de story denk ik en dan kom ik daarna in free-play wel terug voor alle side missions en collectibles, wordt anders een beetje te overweldigend met alles wat je kan doen. Ik heb momenteel sowieso toch niet alle characters om alle activities te kunnen doen.
Ik doe het momenteel tegelijk omdat ik van mezelf weet dat ik nu meer motivatie heb om alles te gaan verzamelen dan wanneer ik de story heb uitgespeeld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22:00
Oof kom er pas net achter dat het al is uitgekomen! :D
Hmmm zit te twijfelen zal ik het op de PC halen of toch op de PS5?
Waar spelen jullie het op? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nilsson1234 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:12:
Ikzelf op de PS5. Lekker bankhangen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:11:
[...]

Ik doe het momenteel tegelijk omdat ik van mezelf weet dat ik nu meer motivatie heb om alles te gaan verzamelen dan wanneer ik de story heb uitgespeeld :P.
Heel herkenbaar. Ik heb dat probleem ook met TLOU 1 en 2 100%en. Dan moet je weer door die zelfde story. En dan is de motivatie snel weg!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Met een gouden tip van @AlwaysNick plaats ik m'n vraag hier :+

Lego Star Wars the Skywalker Saga is een game welke zéker hier in huis komt, maar ik weet nog niet of ik hem voor de Switch of voor de PS4 (non-pro...) moet halen.

Op de Switch hebben we momenteel LEGO DC Villains en LEGO City Undercover, maar die zijn natuurlijk alweer een aantal jaartjes ouder, dus niet handig om te vergelijken met een gloednieuwe LEGO game. LEGO Ninjago en LEGO Harry Potter hebben we dan weer op de PS4. Ik had eigenlijk geen plannen meer voor de PS4 en al half afscheid van genomen omdat ik veelal op de Switch speel, maar als deze niet lekker genoeg draait op de Switch... :?

Met één video review kwam naar voren dat de Switch versie prima is wanneer je alleen speelt of wanneer je portabiliteit belangrijker vind dan performance. Af en toe een framedrop of een freeze, maar niet gelijk hinderlijk. In co-op met splitscreen schijnt echter wél wat problematisch te zijn; stroperig/slow motion.

Misschien iets dat met een patch verbeterd gaat worden? Geen idee of je veel van een patch mag verwachten. Even de ervaringen van mede-tweakers afwachten.

Gelet op de post van @G_Dragon zie ik al genoeg punten voor de PS5 en XSX versie, een tweetal punten voor de Switch (die wel redelijk uit elkaar liggen) en nog niks voor de PS4 (non pro). Doet de PS4 nog mee anno 2022 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:56
Gim schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:34:
Met één video review kwam naar voren dat de Switch versie prima is wanneer je alleen speelt of wanneer je portabiliteit belangrijker vind dan performance. Af en toe een framedrop of een freeze, maar niet gelijk hinderlijk. In co-op met splitscreen schijnt echter wél wat problematisch te zijn; stroperig/slow motion.
Ik had al op je gereageerd in het Switch topic. Maar om welke video review gaat het? En welke Episode?
Ik begreep dat Episode 1 (enige wat ik tot nu heb gespeeld) wat saai is ten opzichte van de latere episodes. Dus mogelijk ook grotere levels die meer performance vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• di-Rossi
nilsson1234 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:12:
PS5, lekker voor de tv en amper laadtijden. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gim schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:34:
Met een gouden tip van @AlwaysNick plaats ik m'n vraag hier :+

Lego Star Wars the Skywalker Saga is een game welke zéker hier in huis komt, maar ik weet nog niet of ik hem voor de Switch of voor de PS4 (non-pro...) moet halen.

Op de Switch hebben we momenteel LEGO DC Villains en LEGO City Undercover, maar die zijn natuurlijk alweer een aantal jaartjes ouder, dus niet handig om te vergelijken met een gloednieuwe LEGO game. LEGO Ninjago en LEGO Harry Potter hebben we dan weer op de PS4. Ik had eigenlijk geen plannen meer voor de PS4 en al half afscheid van genomen omdat ik veelal op de Switch speel, maar als deze niet lekker genoeg draait op de Switch... :?

Misschien iets dat met een patch verbeterd gaat worden? Geen idee of je veel van een patch mag verwachten. Even de ervaringen van mede-tweakers afwachten.

Gelet op de post van @G_Dragon zie ik al genoeg punten voor de PS5 en XSX versie, een tweetal punten voor de Switch (die wel redelijk uit elkaar liggen) en nog niks voor de PS4 (non pro). Doet de PS4 nog mee anno 2022 :X
Persoonlijk denk ik dat de PS4 versie niet slechter draait dan de next gen console. Alleen zal je een plaatselijke Schiphol hebben en mindere graphics. Persoonlijk denk ik dat de NSW versie gewoon goed gaat draaien als ik zo de reacties lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.nintendolife....r-wars-the-skywalker-saga

@Gim dit is een uitgebreide NSW review. Misschien heb je hier wat aan?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-KHwfLdIvJ0NmY2HIQroZPmSSc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/V5tEXlAD1sZ8HowUFNyjyDBD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 51% gewijzigd door AlwaysNick op 06-04-2022 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:44:
[...]

Persoonlijk denk ik dat de PS4 versie niet slechter draait dan de next gen console. Alleen zal je een plaatselijke Schiphol hebben en mindere graphics. Persoonlijk denk ik dat de NSW versie gewoon goed gaat draaien als ik zo de reacties lees :)
Plaatselijke Schiphol? Die begrijp ik niet.

Ik was aardig sceptisch met de Switch versie, ook omdat er al die tijd geen gameplay beelden te zien waren en games zoals Lego City Undercover kantje boord draaien. Maar versie 1.0 draait hier al prima en er zullen vast nog wel wat updates komen die het een en ander verbeteren. Ik lees voornamelijk dingen over bugs die in alle versies voorkomen, dat mensen een crash ervaren in Episode II en vervolgens niet meer verder kunnen met het verhaal. Hier komt binnenkort een patch voor.

Zelf de Switch versie gehaald voor de Deluxe Edition met minifigure, Switch is enige platform waarvoor ik games fysiek koop. En al die Kyber Bricks verzamelen vind ik ideaal voor tussendoor in handheld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
L23 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:51:
[...]

Plaatselijke Schiphol? Die begrijp ik niet.
De oude PS4 heeft nogal last van een hard blazend geluid als hij zware games draait. Daar is ook ooit deze meme uit gekomen :) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-V255DYH6SJywhdlmIVg02M37DE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1RChILc2AKmIixp2Gwl5bUDg.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

L23 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 11:43:
[...]

Ik had al op je gereageerd in het Switch topic. Maar om welke video review gaat het? En welke Episode?
Ik begreep dat Episode 1 (enige wat ik tot nu heb gespeeld) wat saai is ten opzichte van de latere episodes. Dus mogelijk ook grotere levels die meer performance vragen.
Ik moet zeggen dat met het bekijken en luisteren van de héle video, dat de reviewer eigenlijk wel redelijk positief is. Alleen wat tijdens het onderdeel "performance" en "verdict" kritisch belicht werd is me iets teveel bij gebleven; alsof het goede er niet meer toe doet :) Met het performance stukje, voorafgaand aan de (in link) verdict, wordt kort ingegaan op die co-op, maar het staat me even niet bij welke episode het om draaide. Misschien maak ik er zoals gezegd ook wel teveel van, deels omdat altijd wel een beetje huiverig blijf wanneer een game voor meerdere consoles uitkomt en een Switch toch echt geen PS5 is.

@AlwaysNick : Van de "oude" PS4 zijn natuurlijk ook meerdere smaken. Ik had met de mijne nooit het idee bij Schiphol te wonen; of hooguit in Corona tijd toen er niet zoveel vliegtuigen vlogen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gim op 06-04-2022 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Heb net even 6 upgrades gedaan gedaan bij je Core, heerlijk dat je nu studs makkelijker van ver oppakt _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Ondertussen ook geleerd dat je de meest standaard editie moet komen en niet de standaard editie met classic DLC included. De DLC naderhand goedkoop erbij halen.

P.S. ik ga voor de Switch versie.

[ Voor 69% gewijzigd door Gim op 06-04-2022 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
@Gim Kan daar geen duidelijke informatie over vinden, het gevoel dat er standaard versies zonder en met de classic pack zijn. Los kost elk personagepakket in de eshop €2,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

L23 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:58:
@Gim Kan daar geen duidelijke informatie over vinden, het gevoel dat er standaard versies zonder en met de classic pack zijn. Los kost elk personagepakket in de eshop €2,99.
Nee, maar nu ik diverse webshops zo nagelopen ben lijkt het erop dat er sprake is van een standaard (non-deluxe) versie met/zonder DLC code included. Intertoys, Mediamarkt en nog een paar webshops waar het spel voor €55 wordt aangeboden tonen een hoesje waar het expliciet op vermeld staat, terwijl diverse webshops waar het spel slechts ~€47 kost een ander hoesje hanteren. Dan concludeer ik dat het met/zonder verkocht wordt.

En dan bestel ik het dus mooi voor €47, want zoals je al zegt... de DLC kost slechts €2,99 :) Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
Iemand een idee wat de snelle manier is om characters te wisselen? Dus van Droid naar Jedi bijvoorbeeld. Nu moet ik elke keer de menu’s in, apart selecteren en weer terug, erg omslachtig. Dit moet sneller kunnen?

[ Voor 6% gewijzigd door di-Rossi op 06-04-2022 17:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
@di-Rossi Je kan met de schouderknoppen wisselen tussen je team leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
L23 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 18:18:
@di-Rossi Je kan met de schouderknoppen wisselen tussen je team leden.
Dank! Dat gaat een stuk sneller ja, misschien de handleiding maar eens lezen in het menu :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Voor de mensen ( zoals @Gim ) die twijfelen welke versie ze moeten kopen vanwege de performance zie deze onderstaande video:

Heb ook even een paar screenshots vanuit de video gemaakt (klik erop voor een grotere afbeelding):

RESOLUTION AND FPSLoad TimesTextures

Ik ben zelf erg blij dat ik hem voor de Series X|S heb gehaald als ik zie hoe de Nintendo Switch versie eruit ziet, maar aan de andere kant het is maar een Lego game waarbij je niet zo snel naar de graphics kijkt.

[ Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 07-04-2022 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:41:
Voor de mensen die twijfelen welke versie ze moeten kopen vanwege de performance zie deze onderstaande video:

[YouTube: Lego Star Wars: The Skywalker Saga | Switch - PS5 - Steam Deck - PS4 | Graphics Comparison]

Ik ben zelf erg blij dat ik hem voor de Series X|S heb gehaald als ik zie hoe de Nintendo Switch versie eruit ziet, maar aan de andere kant het is maar een Lego game waarbij je niet zo snel naar de graphics kijkt.
Ik vind het al knap hoe ze van een 38.1GB (zonder patches en DLC) PS5 game het toch op een 16GB SD kaartje hebben kunnen krijgen. Ik denk ook niet dat de meeste NSW gamers naar de grafische aspecten van een game kijken maar meer naar hoe de gameplay is :) . Gister kon ik niet gamen. Dus vanavond misschien maar een uurtje proberen op te pakken.

Even kijken of ik vanavond weer verder kan mits de griep het toelaat :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zijn er nog meer mensen die zich oud beginnen te voelen? Ik speelde hem niet op de PS2 maar op de Nintendo DS Lite.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RMUCJmWKPdhxsCo65b5sX1I-TE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/itCJ0ljsDBZMEmYWofckSBWc.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb Quick Resume werkend gekregen _/-\o_
Voordat je naar Dashboard gaat moet je even op Start drukken zodat je in het menu komt want dan werkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:02:
[...]

Ik heb Quick Resume werkend gekregen _/-\o_
Voordat je naar Dashboard gaat moet je even op Start drukken zodat je in het menu komt want dan werkt het wel.
In die galaxy map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Nee het ander menu, zie onderstaande foto (heb deze snel van Google gehaald).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HdxNKJFPxIx3mPaAET0wIj7A9PA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xs9iOWFSk8EGLXN2WQBaO7WW.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 60% gewijzigd door G_Dragon op 07-04-2022 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

G_Dragon schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:41:
Voor de mensen ( zoals @Gim ) die twijfelen welke versie ze moeten kopen vanwege de performance zie deze onderstaande video:

[YouTube: Lego Star Wars: The Skywalker Saga | Switch - PS5 - Steam Deck - PS4 | Graphics Comparison]

Heb ook even een paar screenshots vanuit de video gemaakt (klik erop voor een grotere afbeelding):

[Afbeelding: RESOLUTION AND FPS][Afbeelding: Load Times][Afbeelding: Textures]

Twijfelen? Maar nee, ik twijfel helemaal niet. Ik heb hem voor de Switch besteld, PostNL koerier onderweg, terwijl ik hem nu voor de PS4 Slim wil hebben. Daarover bestaat geen twijfel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Gim schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:33:
[...]

Twijfelen? Maar nee, ik twijfel helemaal niet. Ik heb hem voor de Switch besteld, PostNL koerier onderweg, terwijl ik hem nu voor de PS4 Slim wil hebben. Daarover bestaat geen twijfel :P
Oh sorry dacht namelijk dat je twijfelde over welke versie je moest gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:34

vhal

ಠ_ಠ

Mooie video ter vergelijking hierboven.
Ik wil hem zelf voor de NSW halen maar aan de andere kant twijfel ik wel nu ik zie wat de verschillen zijn tov een PS4 (Pro) die ik hier ook heb staan. Die vind ik best fors.
Anderzijds is dit ook typisch zo’n game die handheld ook lekker wegspeelt en de NSW pak ik toch sneller dan de PS4.

Lastig :/

Eigenlijk had deze game ook op Stadia uit moeten komen, dan was de keuze wel makkelijker.

[ Voor 11% gewijzigd door vhal op 07-04-2022 09:40 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
AlwaysNick schreef op donderdag 7 april 2022 @ 08:46:
[...]

Ik vind het al knap hoe ze van een 38.1GB (zonder patches en DLC) PS5 game het toch op een 16GB SD kaartje hebben kunnen krijgen. Ik denk ook niet dat de meeste NSW gamers naar de grafische aspecten van een game kijken maar meer naar hoe de gameplay is :) . Gister kon ik niet gamen. Dus vanavond misschien maar een uurtje proberen op te pakken.

Even kijken of ik vanavond weer verder kan mits de griep het toelaat :/
Grootste voordeel is natuurlijk als je met griep in bed ligt handheld kan gamen ;)

Maar belangrijkste is dat de game goed draait en dat was voor mij het geval, draait aanzienlijk beter dan Lego City Undercover op de Switch. Al zie ik op Reddit ook mensen zeggen dat ze de Switch versie niet speelbaar vinden :P Het is mij niet duidelijk of dit een bug is die per gebruiker verschilt of dat mensen gewoon andere verwachtingen hebben van wat ze van een Lego game op de Switch kunnen verwachten. Zelf wel het gevoel dat de game iets minder scherp oogt met versie 1.0.2, maar kan het niet meer vergelijken met 1.0 en 1.0.1.

Qua opslag zullen de textures van lagere kwaliteit zijn om ruimte te besparen. En ik weet niet hoe het bij de Xbox en Playstation zit, maar de Switch versie heeft alleen Engels gesproken. Andere talen van rond de 200MB en de mumble mode kunnen nog apart gedownload worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

G_Dragon schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:36:
[...]

Oh sorry dacht namelijk dat je twijfelde over welke versie je moest gaan halen.
Haha, geen sorry nodig :) Ik reageerde net op je post, omdat ik door het zien van die vergelijking juist m'n bedenkingen heb bij de keuze die ik gisteren gemaakt heb :+ De Switch versie gaat retour en de PS4 versie haal ik zodra er een goede aanbieding van komt.

Het staat me niet bij dat oudere games zoals LEGO Undercover en Harry Potter er zo 'matig' uitzagen, maar dat komt misschien ook wel doordat ik die spellen niet meer zo op het netvlies heb en ik Skywalker Saga nu in een nogal confronterende vergelijking zie :) Of ik had gewoon niet naar die video moeten kijken :P

[ Voor 35% gewijzigd door Gim op 07-04-2022 10:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:34

vhal

ಠ_ಠ

Het verschil tussen de PS4 en PS5 vond ik minder groot dan de PS4 en NSW. Het laatste is al een wereld van verschil, met name de textures. Al valt het in handheld modus misschien minder op.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:27
Voor de mensen die de game nog willen als Deluxe editie, mogelijk is dit je laatste kans. Ik twijfel zelf, is er nadeel behalve een Italiaans doosje?

[ Voor 9% gewijzigd door Vitruvius op 07-04-2022 11:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Vitruvius schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:26:
Voor de mensen die de game nog willen als Deluxe editie, mogelijk is dit je laatste kans. Ik twijfel zelf, is er nadeel behalve een Italiaans doosje?
Een Italiaans doosje vind ik zelf een groot nadeel :P Maar nee, Switch games zijn in Europa gelijk. Dus de cartridge werkt gewoon met Engels gesproken. En de DLC code werkt in de Nederlandse eshop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online

Gim

Reden om de deluxe editie te kopen is toch om de bijgesloten minifiguur voor een woekerprijs te verkopen, zodat je feitelijk het spel inclusief alle DLC gratis hebt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
Gim schreef op donderdag 7 april 2022 @ 12:45:
Reden om de deluxe editie te kopen is toch om de bijgesloten minifiguur voor een woekerprijs te verkopen, zodat je feitelijk het spel inclusief alle DLC gratis hebt? :)
Het ging mij in ieder geval om de minifiguur. Maar zit nog steeds in de verpakking :P Vraag me af hoe zeldzaam het uiteindelijk zal zijn. Zal er nog een nieuwe voorraad deluxe edities volgen of blijft het hier bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L23 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 09:41:
[...]
Qua opslag zullen de textures van lagere kwaliteit zijn om ruimte te besparen. En ik weet niet hoe het bij de Xbox en Playstation zit, maar de Switch versie heeft alleen Engels gesproken. Andere talen van rond de 200MB en de mumble mode kunnen nog apart gedownload worden.
Bij de PS5 versie zitten alle talen er standaard in :)
Grootste voordeel is natuurlijk als je met griep in bed ligt handheld kan gamen ;)
Zeker waar lekker op bed chill haha. Hopelijk ben je niet ziek :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Ik heb toevallig een slimme truc ontdekt, heeft me al veel blauwe steentjes bezorgt zonder enige moeite :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
G_Dragon schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:25:
Ik heb toevallig een slimme truc ontdekt, heeft me al veel blauwe steentjes bezorgt zonder enige moeite :)

[YouTube: Lego Star Wars Smart Trick]
Je kan alleen droids optillen met force toch? Voordat ik een droid had zette ik een team lid op een blok, en met een Jedi bewoog ik dat blok dan naar de Kyber Brick. Als je dan snel van team lid wisselt heb je de Kyber brick voordat je naar beneden valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• di-Rossi
L23 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 13:06:
[...]

Het ging mij in ieder geval om de minifiguur. Maar zit nog steeds in de verpakking :P Vraag me af hoe zeldzaam het uiteindelijk zal zijn. Zal er nog een nieuwe voorraad deluxe edities volgen of blijft het hier bij?
Er gaan nu prijzen rond van €200, dat lijkt mij overdreven, maar Lego is booming dus de kosten van het spel ga je er wel uit halen ja. Zakje wel dichtlaten!

Inmiddels episode IV klaar rond de 60%. Het is mijn eerste Lego game, maar man wat zit er veel content in, vermaak mij het meeste met de puzzels, nog zo’n 640 te gaan 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door di-Rossi op 07-04-2022 21:47 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste